Mudlet, wyci�g z konsoli g��wnej arkadia.rpg.pl pro?lu         
[1] Ferd przybywa z poludniowego-wschodu.

   F1 ATAKUJ: Ferd
otworz swoj plecak
wez bron z swojego plecaka
zamknij swoj plecak
dobadz wszystkich broni
Isill wychodzi z ukrycia.
Isill mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na Ferda.
Otwierasz ciemnozielony skorzany plecak.


[  CEL ATT   ] Dyskretnym gestem Isill wskazuje Ferda jako CEL ATAKU.

Bierzesz gigantyczny granitowy mlot z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
sczabij ob_1448862
Zamykasz ciemnozielony skorzany plecak.


[ ROZKAZ ATT ] Isill wydaje ci rozkaz ataku na Ferda.

Rengert wychodzi z ukrycia.
Na rozkaz Isilla Rengert rzuca sie do ataku na Ferda!
Z trudem dobywasz gigantycznego granitowego mlota.

Ilphas wychodzi z ukrycia.
Oczy Ilphasa zachodza woalem rytualnego transu, gdy jak blyskawica rzuca sie on na Ferda, rozniecajac burze Tanca Smierci!
Wydajac z siebie zlowrogie warkniecie ruszasz do walki z Ferdem.

sczabij ob_1448862
Juz walczysz z Ferdem.

[1/6] Ledwo muskasz Ferda gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w korpus.
Rengert z lekkiego zamachu dlugim runicznym korbaczem trafia Ferda w korpus, pozostawiajac drobne obrazenia.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
Dostrzegasz jedynie ostry rozblysk zimnego metalu i w tej samej chwili Ilphas dzierzy juz w dloniach dobyte zza plecow dwa elfie dlugie miecze.
Isill wyjmuje zlocony paradny multon z smolistej ascetycznej pochwy.
Isill pelnym pewnosci siebie ruchem dobywa zloconego paradnego multona, niewatpliwie nie majac przyjaznych zamiarow.
[5] Wraz z Rengertem, Saevia i Ilphasem podazasz za Isillem na poludniowy-wschod.
Gesty las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i polnocny-zachod.
Ferd.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.
Ilphas ATAKUJE Ferda.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Ferd
[1/6] Isill ledwo muska Ferda zloconym paradnym multonem, trafiajac go w glowe.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na polnocny-wschod.
                   # # #
                     # #
                   #   #
                 #
               #
[5] Wraz z Rengertem, Saevia i Ilphasem podazasz za Isillem na polnocny-wschod.
Nad lesnym strumieniem.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Ferd.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.
Ilphas ATAKUJE Ferda.

   F1 ATAKUJ: Ferd
[1/6] Isill ledwo muska Ferda zloconym paradnym multonem, trafiajac go w nogi.
Celnym uderzeniem dlugiego runicznego korbacza Rengert trafia Ferda w korpus, lekko go raniac.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na wschod.
                  #
                   #
              #######
                   #
                  #
[5] Wraz z Rengertem, Saevia i Ilphasem podazasz za Isillem na poludniowy-wschod.
Lesny strumien.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
[5] Wraz z Rengertem, Saevia i Ilphasem podazasz za Isillem na polnocny-zachod.
Nad lesnym strumieniem.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
[5] Wraz z Rengertem, Saevia i Ilphasem podazasz za Isillem na wschod.
Gesty las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, zachod i wschod.
[5] Wraz z Rengertem, Saevia i Ilphasem podazasz za Isillem na poludniowy-wschod.
Pomiedzy drzewami gestego lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
[5] Wraz z Rengertem, Saevia i Ilphasem podazasz za Isillem na poludniowy-wschod.
Gesty las.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-zachod i poludnie.
Mloda szara wilczyca.
Jestes wypoczety.
[5] Wraz z Rengertem, Saevia i Ilphasem podazasz za Isillem na polnoc.
Na lesnym wzniesieniu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod i poludnie.
Szary zwinny wilk, czujny rudy lis i kudlaty duzy tur.
[1] Ilphas podaza na polnocny-zachod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-zachod.
Lesny gaszcz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod i zachod.
Ilphas.
[1] Ilphas podaza na polnocny-zachod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-wschod.
Na lesnym wzniesieniu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod i poludnie.
Szary zwinny wilk, czujny rudy lis i kudlaty duzy tur.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-wschod.
Posrod drzew gestego lasu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludnie i wschod.
Potezna kudlata niedzwiedzica.
Potezna kudlata niedzwiedzica ATAKUJE Rengerta.
[1/6] Potezna kudlata niedzwiedzica ledwo muska Rengerta ostrymi zebami, trafiajac go w korpus.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na wschod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez jakies zwierze i prowadza na polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na zachod i poludnie.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i wschod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i wschod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.
Jestes troche zmeczony.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i wschod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na polnoc i poludniowy-wschod.
Jestes zmeczony.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
bind CTRL + 2: uderz w brame

Trakt przed murem.
Zamkniete zelazne wrota prowadzace na polnoc.
Trakt wiedzie na poludnie.
Drewniany drogowskaz.
Isill uderza mocno piescia we wrota.
Zelazne wrota z glosnym skrzypnieciem otworzyly sie.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
bind CTRL + 2: uderz w brame

Poludniowa brama miasta.
Otwarte zelazne wrota prowadzace na poludnie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, schody i poludnie.
Dwaj ciemnoocy mrukliwi straznicy, niebieskooki malomowny straznik, barczysty nerwowy straznik i postawny agresywny oficer.
otworz swoj plecak
wloz bron do swojego plecaka
zamknij swoj plecak
Ochlon troche od walki... (17s)
Otwierasz ciemnozielony skorzany plecak.
Opuszczasz gigantyczny granitowy mlot.
Wkladasz gigantyczny granitowy mlot do otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Zamykasz ciemnozielony skorzany plecak.

Jakis mezczyzna rzuca sie w pogon za mlodym chlopakiem, przez ktorego wlasnie zostal okradziony.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Rue du sud.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Rue du sud.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Rue du sud.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, zachod i wschod.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Isill bierze zamkniety prosty skorzany woreczek, zamkniety pomaranczowy lniany woreczek, zamkniety czarny lniany woreczek, trzy zamkniete zielone lniane woreczki, szesc zamknietych
skorzanych woreczkow, zamkniety woreczek ze skory nietoperza, szesc zamknietych elfich woreczkow z zajeczej skory, trzy zamkniete zolte lniane woreczki, trzy zamkniete czerwone
lniane woreczki, dwa zamkniete impregnowane biale woreczki, dwa zamkniete brazowe woreczki i dwa zamkniete brazowe lniane woreczki z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Isill bierze zolty jasny kwiat (deliona) z otwartego brazowego lnianego woreczka.
Isill bezskutecznie probuje wlozyc zamkniety czarny lniany woreczek do otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Isill bezskutecznie probuje wlozyc zamkniety bialy lniany woreczek do otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Isill bezskutecznie probuje wlozyc zamkniety czerwony lniany woreczek do otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Isill bezskutecznie probuje wlozyc zamkniety pomaranczowy lniany woreczek do otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Isill wklada dwa zamkniete brazowe lniane woreczki, trzy zamkniete czerwone lniane woreczki, trzy zamkniete zolte lniane woreczki, dwa zamkniete brazowe woreczki, dwa zamkniete
impregnowane biale woreczki, szesc zamknietych skorzanych woreczkow, szesc zamknietych elfich woreczkow z zajeczej skory, trzy zamkniete zielone lniane woreczki, zamkniety woreczek
ze skory nietoperza, zamkniety czarny lniany woreczek, zamkniety pomaranczowy lniany woreczek i zamkniety prosty skorzany woreczek do otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Isill opuszcza zlocony paradny multon.
Isill zjada zolty jasny kwiat (deliona).
[bron] Isill dobywa zloconego paradnego multona.
Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Rengert bierze dwa zamkniete biale lniane woreczki, trzy zamkniete zielone lniane woreczki, piec zamknietych fioletowych lnianych woreczkow, trzy zamkniete niebieskie lniane
woreczki, cztery zamkniete czarne lniane woreczki, cztery zamkniete zolte lniane woreczki, zamkniety czerwony lniany woreczek, dwa zamkniete szare lniane woreczki, trzy zamkniete
rozowe lniane woreczki i dwa zamkniete pomaranczowe lniane woreczki z otwartej pakownej elfiej torby.
Rengert bierze zolty jasny kwiat (deliona) z otwartego zoltego lnianego woreczka.
Rengert wklada cztery zamkniete zolte lniane woreczki, dwa zamkniete pomaranczowe lniane woreczki, dwa zamkniete szare lniane woreczki, trzy zamkniete rozowe lniane woreczki, trzy
zamkniete zielone lniane woreczki, cztery zamkniete czarne lniane woreczki, trzy zamkniete niebieskie lniane woreczki, piec zamknietych fioletowych lnianych woreczkow, zamkniety
czerwony lniany woreczek i dwa zamkniete biale lniane woreczki do otwartej pakownej elfiej torby.
Runy, jasniejace dotychczas na powierzchni dlugiego runicznego korbacza Rengerta, zupelnie gasna.
Rengert opuszcza dlugi runiczny korbacz.
Rengert zjada zolty jasny kwiat (deliona).
Runy, umieszczone na powierzchni dzierzonego przez Rengerta dlugiego runicznego korbacza, zapalaja sie silnym, blekitnym swiatlem.
[bron] Rengert dobywa dlugiego runicznego korbacza.
Jestes troche zmeczony.
Isill wklada dwa poreczne kompasy do otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Uliczny sprzedawca zacheca przechodniow do zakupu jego towarow.
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez czlowieka i prowadza na polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Rue du sud.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Dumna wyperfumowana kobieta.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Rue du sud.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Umorusane niskie dziecko i nadeta wypudrowana kobieta.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na zachod.
Poczta w Quenelles.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Tepy krzywonogi krasnolud.
Jestes zmeczony.
Nie masz zadnych nieprzeczytanych listow.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na wschod.
Rue du sud.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Umorusane niskie dziecko i nadeta wypudrowana kobieta.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Plac Gillesa le Breton.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-wschod, polnocny-zachod, wschod i poludnie.
Drewniana tablica ogloszeniowa.
Zmanierowany wyperfumowany mezczyzna i szczuply ryzy mezczyzna.
Zauwazasz na drewnianej tablicy ogloszeniowej nieprzeczytane przez ciebie notki.

bind ]: ob tablice ogloszeniowa

Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Szczuply ryzy mezczyzna ociera spocone czolo.
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez czlowieka i prowadza na polnocny-zachod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-zachod.
Plac Gillesa le Breton.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
Krepy ciemnoskory mezczyzna.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
bind CTRL + P: /depozyt;

Bank w Quenelles.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Plac Gillesa le Breton.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
Krepy ciemnoskory mezczyzna.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-wschod.
Plac Gillesa le Breton.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i poludniowy-zachod.
Drewniana tabliczka.
Podpity napastliwy mezczyzna.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Rue de fleuve.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Postawny wysoki mezczyzna i przygnebiona brudna kobieta.


bind ]: /wdp bron

Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Isill otula sie szczelnie dluga czarna szata.

bind ]: otul sie plaszczem

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Rengert otula sie szczelnie grubym welnianym pledem.

bind ]: otul sie plaszczem

Isill mowi: Chyba laki.
Mlody mezczyzna przypatruje sie ukradkiem idacej z naprzeciwka mlodej kobiecie.
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione przez grupe pieciu osob i prowadza na zachod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na zachod.
Piekarnia 'Petit pain'.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i wschod.
Przystojny usmiechniety mezczyzna.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Zaplecze Piekarni 'Petit pain'.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Niebieskooki ponury straznik, szpakowaty mrukliwy straznik, barczysty milczacy straznik, szpakowaty nerwowy straznik, ciemnooki zlosliwy oficer i pulchna zapracowana halflinka.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Piekarnia 'Petit pain'.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i wschod.
Przystojny usmiechniety mezczyzna.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na wschod.
Rue de fleuve.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Blekitny pedzacy dylizans.
Postawny wysoki mezczyzna (Toni NPC) i przygnebiona brudna kobieta.
[1] Przygnebiona brudna kobieta podaza na wschod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Poludniowa strona mostu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Dumny wyperfumowany mezczyzna.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Most na rzece Brienne.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Polnocna strona mostu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Ponura jasnowlosa kobieta i czujny energiczny mezczyzna (Vorster NPC).
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Zaniedbana ulica.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Targ.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, zachod, poludnie i wschod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-zachod.
Targ.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, wschod, zachod i poludnie.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-wschod.
Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
Smutny niechlujny mezczyzna.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Zrezygnowana blada kobieta.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Waska uliczka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Dwie obdarte wychudzone kobiety.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Polnocna brama miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Wysoki malomowny straznik i ciemnooki malomowny straznik.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.
Drewniany drogowskaz i przybity list gonczy.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
Trakt rozgalezia sie na poludnie, polnocny-wschod i zachod.
Na solidnym dwukonnym wozie siedzi stary ponury mezczyzna (Volhard GP).
Solidny dwukonny woz.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
' Wez go tu zlap.
Mowisz: Wez go tu zlap.

Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez gnoma i prowadza na poludnie.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-wschod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnoc.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Pokraczne nikczemne licho Isilla zwija sie w pojedynczy punkt i znika z gluchym: puk!
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez krasnoluda i prowadza na poludniowy-zachod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt rozgalezia sie na poludnie, polnocny-wschod i zachod.
Na solidnym dwukonnym wozie siedzi stary ponury mezczyzna (Volhard GP).
Solidny dwukonny woz.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.
Drewniany drogowskaz i przybity list gonczy.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Polnocna brama miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Wysoki malomowny straznik i ciemnooki malomowny straznik.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Waska uliczka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Dwie obdarte wychudzone kobiety.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na wschod.
Zaulek.
Otwarta zardzewiala krata prowadzaca na dol.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dol i zachod.
Ferd i zrezygnowany niechlujny mezczyzna.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Ferd
[1] Zrezygnowany niechlujny mezczyzna podaza na zachod.
otworz swoj plecak
wez bron z swojego plecaka
zamknij swoj plecak
dobadz wszystkich broni
Otwierasz ciemnozielony skorzany plecak.
Bierzesz gigantyczny granitowy mlot z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Zamykasz ciemnozielony skorzany plecak.
Z trudem dobywasz gigantycznego granitowego mlota.

sczabij ob_1448862
Juz walczysz z Ferdem.

Saevia w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Ferda.
ocen wszystkich
/porownaj_ze_wszystkimi
Ogladasz dokladnie Rengerta.

Jest zlosliwym rudobrodym krasnoludem, znanym jako:
Rengert Przewodzacy Przymierzem Szarego Pledu, krasnolud.
Posiada dostojna, siegajaca pasa brode.
Trzyma oburacz dlugi runiczny korbacz.
Przy prawym boku ma przypiety nabijany cwiekami, skorzany temblak.
Na prawym ramieniu nosi otwarta pakowna elfia torbe.
Ma na sobie strzelisty zlocony helm, zlowroga grawerowana pare nagolennikow, zlocona pare nareczakow z ostrzami i zlowrogi grawerowany napiersnik.
Na biodrach nosi skorzany pas z klamra.
Noszony przez niego gruby welniany pled jest symbolem przynaleznosci do Przymierza Szarego Pledu.
Jego pled jest spiety wyszukana gnomia spinka.
Walczy z Ferdem.
Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
[SC] Nosi przypiety do strzelistego zloconego helmu wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa ma przytroczone olejna lampe i grawerowany kompas.
Nosi przywiazane do pasa kawalkiem sznurka, zamkniete nieduze zawiniatko, pojemnik na mapy.
Ogladasz dokladnie Saevie.

Jest harda kociooka elfka, znana jako:
Saevia z Yvresse, Pogromczyni Rasy Ludzkiej, Siostra z Przymierza Szarego Pledu, elfka.
Przy lewym boku ma przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska, wysadzana okolo setka rodochrozytow, zawierajaca bursztynowy plomienisty sztylet.
Trzyma oburacz swietlista zdobiona wlocznie.
Przy prawym boku ma przypieta inkrustowana zlotem, srebrna pochwe, wysadzana okolo czterdziestoma perlami, zawierajaca rzezbiony rogowy sztylet.
Na plecach nosi otwarty ciemnozielony skorzany plecak.
Ma na sobie zlocistoczerwony wojenny pancerz z cierniosplotu i wojenna maske z cierniosplotu.
Srodkowy palec jej lewej dloni zdobi ornamentowany zelazny pierscien z fioletowym szafirem.
Na lewym nadgarstku nosi krucha diamentowa bransolete.
Na szyi ma zawiazana szkarlatna gladka chuste naciagnieta na twarz na modle zbojecka.
Na palce ma nasuniete srebrny spleciony pierscionek, srebrnozloty pleciony pierscien, alabastrowy pierscien z malinowo-czerwonym rodolitem i misterny smoczy pierscien.
Nosi zlotobrazowy lisciasty plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Jej plaszcz jest spiety rdzawobrazowa smukla fibula.
Walczy z Ferdem.
Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
[SC] Nosi przypiety do wojennej maski z cierniosplotu wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta trokowa uprzaz z klamra w ksztalcie rysiego lba.
Do pasa ma przytroczone trzy zamkniete pojemne woreczki z kozlej skory, otwarta ciemnoniebieska runiczna sakiewke i migotliwa azurowa lampe.
Ogladasz dokladnie Isilla.

Jest czarnoodzianym zakapturzonym elfem, znanym jako:
Isill aen Dol Blathanna, Fanatyczny Wojownik Scoia'tael, Krwawy Kat Rinde, elf.
Przy prawej nodze ma przypieta czarna skorzana pochwe zdobiona roslinnymi motywami, zawierajaca oprawiony ogromny zab.
Trzyma oburacz zlocony paradny multon.
Na plecach nosi otwarty ciemnozielony skorzany plecak.
Ponad jego prawym ramieniem widac przypieta posepna kosciana pochwe, wysadzana kilkoma setkami onyksow.
Ma na sobie ciemnogranatowy smukly helm i bialoblekitna smocza zbroje.
Jego twarz przeslania trupioblada maska smierci we wlasnej osobie.
Na palce ma nasuniete grawerowany zloty sygnet z symbolem plomienia, mithrylowa zdobiona obraczke, alabastrowy pierscien z szklistym ametystem, srebrzysty szeroki pierscien z runa
i szkarlatny pierscien.
Nosi azurowy koscistobialy amulet i dluga czarna szate z naciagnietym na glowe kapturem.
Jego szata jest spieta intrygujaca srebrna brosza.
Jego dlugie, kruczoczarne wlosy sa gladko zaczesane do tylu.
Walczy z Ferdem.
Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
[SC] Nosi przypiety do ciemnogranatowego smuklego helmu wiewiorczy ogon o rudawym kolorze, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Ponad jego lewym ramieniem widac przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Do pasa ma przytroczone zamkniety czarny lniany woreczek, zamkniety bialy lniany woreczek, zamkniety czerwony lniany woreczek, zamkniety pomaranczowy lniany woreczek i wysoka
wzmocniona lampe gornicza.
Ogladasz dokladnie Ferda.

Jest umiesnionym opanowanym mezczyzna, znanym jako:
Ferd Wielki Seneszal Zakonu Sigmara Mlotodzierzcy, Rycerz Imperium, mezczyzna.
Trzyma misterny snieznobialy harpun w prawej rece.
Walczy z Isillem.
Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Na plecach nosi otwarty pakowny bialy plecak.
Na ramie zarzucona ma dluga mocna liane.
Na wysokosci jego uda spoczywa umocowana dwoma stalowymi lancuchami w pasie otwarta gruba ksiega z mosieznymi okuciami przedstawiajacymi symbole Sigmara.
Do pasa ma przytroczone zamkniety woreczek ze skory konia, zamkniety skorzany woreczek i gornicza lampe.
Ma na sobie pelna biala zbroje rycerska z herbem i stalowa tarcze rycerska.
Na biodrach nosi stalowy pas rycerski, symbol jego przynaleznosci do stanu rycerskiego.
Nosi zielony luskowaty plaszcz.

#  OSOBA    SIL  ZRE  WYT  TOTAL
1  Rengert  -1   -1    0   -2    
2  Saevia   -1   -1   -1   -3    
3  Isill    +1    0   +1   +2    
4  Ferd     +1   +1   +1   +3    

Ferd jest w swietnej kondycji.


[    BLOK    ] Isill przymierza sie do odciecia Ferdowi drogi ucieczki.
Rengert wykonuje silny zamach dlugim runicznym korbaczem, mierzac w Ferda, jednak temu udaje sie umiejetnie zbic jego bron misternym snieznobialym harpunem.
[1/6] Ledwo muskasz Ferda gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w glowe.
Ferd jest w dobrym stanie.
Isill zamyka zardzewiala krate.


[    BLOK    ] Rengert przymierza sie do odciecia Ferdowi drogi ucieczki.
[GP 0/6] Wykorzystujac dogodny moment Ferd wyprowadza celne pchniecie misternym snieznobialym harpunem w Isilla, lecz ten zbija cios zloconym paradnym multonem.
[2/6] Saevia lekko rani Ferda swietlista zdobiona wlocznia, trafiajac go w prawe ramie.


[    BLOK    ] Isill zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Ferdowi drogi ucieczki.
[1/6] Ledwo muskasz Ferda gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w korpus.


[  POCZTA   ] Masz nowa poczte od Isilla.



[    BLOK    ] Rengert zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Ferdowi drogi ucieczki.
[1/6] Saevia ledwo muska Ferda swietlista zdobiona wlocznia, trafiajac go w korpus.
[1/6] Ferd bierze mocarny zamach misternym snieznobialym harpunem, ledwie zahaczajac Isilla w korpus.
[BENG 0/6] Nie zastanawiajac sie dlugo probujesz walnac Ferda na odlew gigantycznym granitowym mlotem, jednak przeciwnik w pore wykonuje unik, uciekajac poza zasieg broni.
[par] Saevia wyprowadza szybkie pchniecie swietlista zdobiona wlocznia w Ferda, lecz ten zbija je z linii ataku misternym snieznobialym harpunem.
(skrypty): Ok, nie bede puszczal zaslon
[1/6] Ledwo muskasz Ferda gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w nogi.
[1/6] Ferd bierze mocarny zamach misternym snieznobialym harpunem, ledwie zahaczajac Isilla w nogi.
[GP 2/6] Wykorzystujac dogodny moment Saevia wyprowadza celne pchniecie swietlista zdobiona wlocznia w Ferda, lekko raniac go w lewe ramie.
Jestes troche zmeczony.
Ferd omija nieskuteczny blok Rengerta.
Ferd omija nieskuteczny blok Isilla.
[1/6] Ledwo muskasz Ferda gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w prawe ramie.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na zachod.
                #
               #
              #######
               #
                #
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na zachod.
Waska uliczka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Zrezygnowana blada kobieta, zrezygnowany niechlujny mezczyzna i obdarta wychudzona kobieta.
Pokraczne nikczemne licho pojawia sie przy Isillu z gluchym: puk!
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Polnocna brama miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Wysoki malomowny straznik i ciemnooki malomowny straznik.
Jestes zmeczony.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.
Drewniany drogowskaz i przybity list gonczy.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
Trakt rozgalezia sie na poludnie, polnocny-wschod i zachod.
Na solidnym dwukonnym wozie siedzi stary ponury mezczyzna (Volhard GP).
Solidny dwukonny woz.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
otworz swoj plecak
wloz bron do swojego plecaka
zamknij swoj plecak
Ochlon troche od walki... (29s)
Otwierasz ciemnozielony skorzany plecak.
Opuszczasz gigantyczny granitowy mlot.
Wkladasz gigantyczny granitowy mlot do otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Zamykasz ciemnozielony skorzany plecak.

Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez czlowieka i prowadza na polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Przy trakcie.
Wedrowke przez rozlegle laki mozesz kontynuowac udajac sie na polnocny-wschod, poludnie, wschod, poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-zachod lub zachod.
Czujna duza sarna.
Jestes troche zmeczony.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez czlowieka i prowadza na polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Obok traktu.
Wedrowke przez rozlegle laki mozesz kontynuowac udajac sie na poludniowy-wschod, poludnie, wschod, poludniowy-zachod, polnoc lub zachod.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez czlowieka i prowadza na polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnoc.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez gnoma i prowadza na polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-zachod.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.


bind ]: /wdp bron

Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnocny-zachod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-wschod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-wschod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnoc.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez czlowieka i prowadza na polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-wschod.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Jestes wypoczety.
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione przez czlowieka i prowadza na polnocny-wschod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-wschod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnoc.
Ferd.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.
[GP 2/6] Wykorzystujac dogodny moment Ferd wyprowadza celne pchniecie misternym snieznobialym harpunem w Isilla, lekko raniac go w prawe ramie.
Uciekles Ferdowi.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-zachod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnoc.
Isill jest w dobrym stanie.
Jestes troche zmeczony.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-wschod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-zachod.
otworz swoj plecak
wez bron z swojego plecaka
zamknij swoj plecak
dobadz wszystkich broni
Otwierasz ciemnozielony skorzany plecak.
Bierzesz gigantyczny granitowy mlot z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Zamykasz ciemnozielony skorzany plecak.
Z trudem dobywasz gigantycznego granitowego mlota.

[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnoc.
Ferd.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Ferd


[  CEL DEF   ] Isill wskazuje siebie jako CEL OBRONY.

[BAR 1/6] Nie silac sie na wirtuozerie Rengert z calej sily wali Ferda na odlew dlugim runicznym korbaczem, kaleczac mu przy tym glowe.
[GP 0/6] Wykorzystujac dogodny moment Ferd probuje wyprowadzic celne pchniecie misternym snieznobialym harpunem w Isilla, lecz ten zwinnie unika ciosu.


[  ZASLANIA  ] Rengert zrecznie zaslania Isilla przed ciosami Ferda.

[GP 1/6] Wykorzystujac dogodny moment Saevia wyprowadza celne pchniecie swietlista zdobiona wlocznia w Ferda, ledwo muskajac go w korpus.
Ferd jest lekko ranny.
[zbr] Isill trafia Ferda zloconym paradnym multonem w lewe ramie, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez pelna biala zbroje rycerska z herbem.
[BENG OGL] [BENG 2/6] Nie silac sie na wirtuozerie z calej sily walisz Ferda na odlew gigantycznym granitowym mlotem, obijajac mu przy tym glowe. OGL
Celnym uderzeniem dlugiego runicznego korbacza Rengert trafia Ferda w glowe, lekko go raniac.
[1/6] Isill ledwo muska Ferda zloconym paradnym multonem, trafiajac go w prawe ramie.
[GP 1/6] Wykorzystujac dogodny moment Saevia wyprowadza celne pchniecie swietlista zdobiona wlocznia w Ferda, ledwo muskajac go w nogi.
Ferd powoli dochodzi do siebie.
[GRA OGL] Bierzesz ogromny zamach swoim gigantycznym granitowym mlotem i uderzasz nim w glowe Ferda. Przeciwnik mruga oczami, nie bardzo wiedzac, co sie dzieje. Porzadnie go
zamroczylo.
Ferd jest ranny.
[FAN 3/7] Isill krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, bierze krotki zamach i
bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia Ferda w lewe ramie raniac go zloconym paradnym multonem.
Rengert z lekkiego zamachu dlugim runicznym korbaczem trafia Ferda w korpus, pozostawiajac drobne obrazenia.
[GP 2/6] Wykorzystujac dogodny moment Saevia wyprowadza celne pchniecie swietlista zdobiona wlocznia w Ferda, lekko raniac go w korpus.
Ferd jest w zlej kondycji.
Ferd powoli dochodzi do siebie.
[GP 2/6] Wykorzystujac dogodny moment Ferd wyprowadza celne pchniecie misternym snieznobialym harpunem w Rengerta, lekko raniac go w korpus.
[unk] Probujesz trafic Ferda gigantycznym granitowym mlotem, lecz ten unika twojego ciosu.
Isill jest w swietnej kondycji.
[FAN 2/7] Isill krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, wyprowadza zamaszysty cios
i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia Ferda w nogi lekko raniac go zloconym paradnym multonem.
Obszernym zamachem dlugiego runicznego korbacza Rengert usiluje trafic Ferda, jednak ten zrecznym unikiem wymyka sie spoza zasiegu jego broni.
[1/6] Saevia ledwo muska Ferda swietlista zdobiona wlocznia, trafiajac go w korpus.
[GP 1/6] Wykorzystujac dogodny moment Ferd wyprowadza celne pchniecie misternym snieznobialym harpunem w Rengerta, ledwo muskajac go w korpus.
[1/6] Isill ledwo muska Ferda zloconym paradnym multonem, trafiajac go w korpus.
[ HP+ ] Na amulecie Isilla rozjarzaja sie na moment trzy krwistoczerwone ogniki.
[1/6] Saevia ledwo muska Ferda swietlista zdobiona wlocznia, trafiajac go w korpus.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na poludniowy-zachod.
                       #
                     #
               #   #
               # #
               # # #
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-wschod.
Jestes wypoczety.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnoc.
Jestes troche zmeczony.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-wschod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-wschod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-zachod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-wschod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-zachod.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludnie.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnoc.
Jestes zmeczony.
Ostatnie promienie zachodzacego slonca znikaja za horyzontem. W Starym Swiecie rozpoczyna sie noc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz, ze trakt rozgalezia sie na poludnie, polnocny-wschod i zachod.
Na solidnym dwukonnym wozie siedzi stary ponury mezczyzna (Volhard GP).
Solidny dwukonny woz.
Isill wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione przez czlowieka i prowadza na zachod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na zachod.
Trakt przy murze.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i wschod.
Jestes troche zmeczony.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-zachod.
Trakt przy murze.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-wschod i zachod.
Ferd.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Ferd
[GP 2/6] Wykorzystujac dogodny moment Ferd wyprowadza celne pchniecie misternym snieznobialym harpunem w Rengerta, lekko raniac go w lewe ramie.
Uciekles Ferdowi.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na zachod.
Trakt przy murze.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na wschod i poludniowy-zachod.
Rengert jest w dobrym stanie.
Jestes zmeczony.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na wschod.
Trakt przy murze.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-wschod i zachod.
Ferd.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.

   F1 ATAKUJ: Ferd
Celnym uderzeniem dlugiego runicznego korbacza Rengert trafia Ferda w glowe, lekko go raniac.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na polnocny-wschod.
                   # # #
                     # #
                   #   #
                 #
               #
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-wschod.
Trakt przy murze.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i wschod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na wschod.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz, ze trakt rozgalezia sie na poludnie, polnocny-wschod i zachod.
Na solidnym dwukonnym wozie siedzi stary ponury mezczyzna (Volhard GP).
Solidny dwukonny woz.
Ferd.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.
[1/6] Isill ledwo muska Ferda zloconym paradnym multonem, trafiajac go w korpus.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na poludnie.
                  #
                  #
                # # #
                 ###
                  #
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnocny-wschod.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz, ze trakt rozgalezia sie na poludnie, polnocny-wschod i zachod.
Na solidnym dwukonnym wozie siedzi stary ponury mezczyzna (Volhard GP).
Solidny dwukonny woz.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnoc i poludnie.
Drewniany drogowskaz i przybity list gonczy.
Jestes bardzo zmeczony.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Polnocna brama miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Wysoki malomowny straznik i ciemnooki malomowny straznik.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Waska uliczka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Zrezygnowana blada kobieta, zrezygnowany niechlujny mezczyzna i obdarta wychudzona kobieta.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na wschod.
Zaulek.
Zamknieta zardzewiala krata prowadzaca na dol.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na zachod.
Waska uliczka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Zrezygnowana blada kobieta, zrezygnowany niechlujny mezczyzna i obdarta wychudzona kobieta.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Ferd, smutny niechlujny mezczyzna i obdarta wychudzona kobieta.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Ferd
[1/6] Ferd wykorzystuje zrecznie ped misternego snieznobialego harpuna, ledwie zahaczajac Rengerta w korpus.
Uciekles Ferdowi.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Ferd, smutny niechlujny mezczyzna i obdarta wychudzona kobieta.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.

   F1 ATAKUJ: Ferd
[GP 3/6] Wykorzystujac dogodny moment Saevia wyprowadza celne pchniecie swietlista zdobiona wlocznia w Ferda, raniac go w prawe ramie.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na polnoc.
                  #
                 ###
                # # #
                  #
                  #
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Waska uliczka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Zrezygnowana blada kobieta, zrezygnowany niechlujny mezczyzna i obdarta wychudzona kobieta.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Polnocna brama miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Ferd, wysoki malomowny straznik i ciemnooki malomowny straznik.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.

   F1 ATAKUJ: Ferd
[BAR 4/6] Nie silac sie na wirtuozerie Rengert z calej sily wali Ferda na odlew dlugim runicznym korbaczem, gruchoczac mu przy tym lewe ramie.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na poludnie.
                  #
                  #
                # # #
                 ###
                  #
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Waska uliczka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Zrezygnowana blada kobieta, zrezygnowany niechlujny mezczyzna i obdarta wychudzona kobieta.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Smutny niechlujny mezczyzna i obdarta wychudzona kobieta.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-zachod.
Targ.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, wschod, zachod i poludnie.
Ferd.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Ferd
Rengert z lekkiego zamachu dlugim runicznym korbaczem trafia Ferda w korpus, pozostawiajac drobne obrazenia.
[GP 1/6] Wykorzystujac dogodny moment Saevia wyprowadza celne pchniecie swietlista zdobiona wlocznia w Ferda, ledwo muskajac go w nogi.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-wschod.
Targ.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, zachod, poludnie i wschod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Zaniedbana ulica.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Czujny energiczny mezczyzna (Vorster NPC).
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Polnocna strona mostu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Czarnowlosy malomowny straznik, szpakowaty nerwowy straznik, jasnowlosy milczacy straznik, umiesniony porywczy straznik, ciemnowlosy zlosliwy oficer i ponura jasnowlosa kobieta.
Jasnowlosy milczacy straznik rozglada sie uwaznie.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Most na rzece Brienne.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Poludniowa strona mostu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Ferd i dumny wyperfumowany mezczyzna (Armand NPC).
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.
[FAN 3/7] Isill krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, wyprowadza zamaszysty cios
i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia Ferda w glowe raniac go zloconym paradnym multonem.
Celnym uderzeniem dlugiego runicznego korbacza Rengert trafia Ferda w korpus, lekko go raniac.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na poludnie.
                  #
                  #
                # # #
                 ###
                  #
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Rue de fleuve.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Podpity napastliwy mezczyzna i postawny wysoki mezczyzna (Toni NPC).
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Plac Gillesa le Breton.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i poludniowy-zachod.
Drewniana tabliczka.
Ferd.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Ferd
[2/6] Saevia lekko rani Ferda swietlista zdobiona wlocznia, trafiajac go w korpus.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na poludniowy-zachod.
                       #
                     #
               #   #
               # #
               # # #
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-zachod.
Plac Gillesa le Breton.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
Ferd i krepy ciemnoskory mezczyzna.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.
[1/6] Saevia ledwo muska Ferda swietlista zdobiona wlocznia, trafiajac go w nogi.
Rengert z lekkiego zamachu dlugim runicznym korbaczem trafia Ferda w korpus, pozostawiajac drobne obrazenia.
[1/6] Isill ledwo muska Ferda zloconym paradnym multonem, trafiajac go w nogi.
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludniowy-wschod.
Plac Gillesa le Breton.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-wschod, polnocny-zachod, wschod i poludnie.
Drewniana tablica ogloszeniowa.
Szczuply ryzy mezczyzna.
Zauwazasz na drewnianej tablicy ogloszeniowej nieprzeczytane przez ciebie notki.

bind ]: ob tablice ogloszeniowa

[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Rue du sud.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Zmanierowany wyperfumowany mezczyzna, umorusane niskie dziecko i nadeta wypudrowana kobieta (Suzon NPC).
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na zachod.
Poczta w Quenelles.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Tepy krzywonogi krasnolud.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na wschod.
Rue du sud.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Zmanierowany wyperfumowany mezczyzna, umorusane niskie dziecko i nadeta wypudrowana kobieta (Suzon NPC).
Listy nieprzeczytane:
1. Temat: Wrogowie
Nadawca: Isill                          Cz, 14 XI 2024, 22:55:43
Jestes nieco wyczerpany.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Rue du sud.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Dumna wyperfumowana kobieta.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Rue du sud.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, zachod i wschod.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Rue du sud.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
Rue du sud.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na poludnie.
bind CTRL + 2: uderz w brame

Poludniowa brama miasta.
Zamkniete zelazne wrota prowadzace na poludnie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i schody.
Ferd, dwaj ciemnoocy mrukliwi straznicy, niebieskooki malomowny straznik, barczysty nerwowy straznik i postawny agresywny oficer.
Isill ATAKUJE Ferda.
Rengert ATAKUJE Ferda.
Saevia ATAKUJE Ferda.
Atakujesz Ferda.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Ferd
[2/6] Saevia lekko rani Ferda swietlista zdobiona wlocznia, trafiajac go w korpus.
[BAR OGL] [BAR 4/6] Nie tracac czasu na zbedne manewry Rengert z calej sily wali Ferda na odlew dlugim runicznym korbaczem, gruchoczac mu przy tym korpus. OGL
Ferd uciekl ci.
[1] Ferd podaza na polnoc.
                  #
                 ###
                # # #
                  #
                  #
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Rue du sud.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Rue du sud.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
[4] Wraz z Rengertem i Saevia podazasz za Isillem na polnoc.
Rue du sud.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, zachod i wschod.
Cialo Ferda.
Jestes wyczerpany.
opusc bronie
otworz 5. swoj woreczek
wez 1 zolty jasny kwiat z 5. swojego woreczka
zamknij otwarte woreczki
zjedz 1 zolty jasny kwiat
dobadz wszystkich broni
Opuszczasz gigantyczny granitowy mlot.
Otwierasz elfi woreczek z wilczej skory.
Bierzesz zolty jasny kwiat (deliona) z otwartego elfiego woreczka z wilczej skory.
Zamykasz elfi woreczek z wilczej skory.
Ochlon chociaz chwile od walki...
Z trudem dobywasz gigantycznego granitowego mlota.

Jestes nieco wyczerpany.
hmm
Hmmmmm...

' Co za tragedia.
Mowisz: Co za tragedia.

ob cialo
Jest to martwe cialo Ferda.
Zauwazasz przy nim wiele srebrnych monet, wiele zlotych monet, stalowa tarcze rycerska, biala perle, zielony luskowaty plaszcz, zniszczona pelna biala zbroje rycerska z herbem,
misterny snieznobialy harpun, zamkniety woreczek ze skory konia, zamkniety skorzany woreczek, otwarty pakowny bialy plecak, dluga mocna liane i gornicza lampe.

Dodaj komentarz