22 epizod 16 sezonu przygód Pogromców Śniętych Bawołów pod tytułem „Requiem dla snu”

W bonusie log z oczu Fraverta, cudem zdobyty.

zakomcz
Slucham?
zzzaakoncz
Slucham?
zakondz
Slucham?
skoncz
Slucham?

Umierasz.
Oddalasz sie.
Generated by Charbal's HTML Logger plugin
Mowisz w Starszej Mowie: Dobadzcie broni.
Ciemny bor.
Otwarta drewniana brama prowadzaca na wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn.
Sposrod piecdziesieciu czterech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Adai       Carmanea   Daggerro   Elenril    Kagn       Rasande
Auri       Carmeyen   Dargoth    Isill      Kerhenia   Snafu
Briel      Chivasso*  Dhopen     Jabhorn    Natt       
Burarum    Crer       Eldakar    Jeruna     Plisko     
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w dobrej formie, zas mentalnie w pelni sil (9/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes wypoczety (9/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 29 dni 1 godzina 22 minuty 2 sekundy czasu swojego zycia.
Snafu siega do jesionowej smuklej pochwy, dobywajac z niej gorejacego dlugiego talwara.
Ciemny bor.
Otwarta drewniana brama prowadzaca na wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn.
Sposrod piecdziesieciu czterech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Adai       Carmanea   Daggerro   Elenril    Kagn       Rasande
Auri       Carmeyen   Dargoth    Isill      Kerhenia   Snafu
Briel      Chivasso*  Dhopen     Jabhorn    Natt       
Burarum    Crer       Eldakar    Jeruna     Plisko     
Jest spokojnym siwym krasnoludem, znanym jako:
Kagn Oslawiony Zabojca Ludzi, Doradca Komanda Scoia'tael, krasnolud.
Trzyma oburacz lodowata dluga maczuge.
Jest szczelnie otulony cienista delikatna peleryna, ktorej kaptur skrywa jego twarz w cieniu.
Jego peleryna jest spieta miedziana krasnoludzka spinka w ksztalcie skrzyzowanych mlotow.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Jest chuda blekitnooka elfka, znana jako:
Rasande aen Bluast Geve, Mscicielka Lesnego Komanda, Doradczyni Komanda Scoia'tael, Rzezniczka z osady mysliwskiej, elfka.
Jest szczelnie otulona dlugim ciemnoblekitnym plaszczem ze znakiem srebrzystego skorpiona, ktorego kaptur skrywa jej twarz w cieniu.
Jej plaszcz jest spiety stalowa wojskowa spinka z dystynkcjami kapitana.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Jest wysokim zielonookim elfem, znanym jako:
Isill aen Dol Blathanna, Fanatyczny Wojownik Scoia'tael, Doradca Komanda Scoia'tael, elf.
Trzyma kunsztowny mithrylowy topor bojowy w prawej rece.
Jest szczelnie otulony ciemnozielonym lisciastym plaszczem, ktorego kaptur skrywa jego twarz w cieniu.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Szepczesz do Rasande: Bron Raska
Jest chuda blekitnooka elfka, znana jako:
Rasande aen Bluast Geve, Mscicielka Lesnego Komanda, Doradczyni Komanda Scoia'tael, Rzezniczka z osady mysliwskiej, elfka.
Jest szczelnie otulona dlugim ciemnoblekitnym plaszczem ze znakiem srebrzystego skorpiona, ktorego kaptur skrywa jej twarz w cieniu.
Jej plaszcz jest spiety stalowa wojskowa spinka z dystynkcjami kapitana.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Sposrod piecdziesieciu czterech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Adai       Carmanea   Daggerro   Elenril    Kagn       Rasande
Auri       Carmeyen   Dargoth    Isill      Kerhenia   Snafu
Briel      Chivasso*  Dhopen     Jabhorn    Natt       
Burarum    Crer       Eldakar    Jeruna     Plisko     
> Rasande wyjmuje ogromny ognisty trojzab z trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie lisiego lba.
Na dzwiek zaslyszanego szmeru Rasande instynktownie siega po ogromny ognisty trojzab.
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w dobrej formie, zas mentalnie w pelni sil (9/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes w pelni wypoczety (10/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 29 dni 1 godzina 22 minuty 16 sekund czasu swojego zycia.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji.
[#######] Snafu jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
> Jestes w pelni wypoczety.
Podworzec.
Otwarta drewniana brama prowadzaca na zachod.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, wschod i gora.
Spokojny potezny elf.
Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn przybywaja za toba z zachodu.
> Spokojny potezny elf krzyczy: Smierci!!
Spokojny potezny elf ---ATAKUJE---> Kerhenie.
Klekasz szukajac sladow.
> Snafu zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Spokojny potezny elf ledwo muska Kerhenie novigradzkim dlugim sztyletem, trafiajac ja w nogi.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez krasnoluda i prowadza na wschod.
Koncowka swojego poszczerbionego oburecznego miecza Kerhenia trafia w korpus spokojnego poteznego elfa, zadajac mu nieznaczne obrazenia.
Spokojny potezny elf probuje trafic Kerhenie novigradzkim dlugim sztyletem, lecz ta uskakuje przed tym ciosem.
Podworzec.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, zachod i gora.
Sterta szczatkow elfa.
Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn przybywaja za toba z zachodu.
> Rasande zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Klekasz szukajac sladow.
> Trzymany przez Kerhenie lsniacopiory dostojny kruk rozglada sie z wyraznym zainteresowaniem.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.
Podworzec.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i gora.
Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn przybywaja za toba z zachodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnoc.
Podworzec.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, gora, poludnie i zachod.
Cialo zwinnego mocnego krasnoluda, cialo spokojnego barczystego mezczyzny i cialo nerwowego mizernego elfa.
Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn przybywaja za toba z poludnia.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez gnoma i prowadza na polnoc.
Podworzec.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: zachod, poludnie i gora.
Cialo odwaznego dlugorekiego mezczyzny.
Spokojny czarnooki krasnolud.
Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn przybywaja za toba z poludnia.
---ATAKUJESZ---> spokojnego czarnookiego krasnoluda.
> Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Wydajesz rozkaz ataku na spokojnego czarnookiego krasnoluda.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Isill rzuca sie do ataku na spokojnego czarnookiego krasnoluda!
Na twoj rozkaz Rasande rzuca sie do ataku na spokojnego czarnookiego krasnoluda!
> Ogladasz dokladnie spokojnego czarnookiego krasnoluda.

Jest to spokojny czarnooki krasnolud.
Posiada legendarna falujaca na wietrze, biala siegajaca niemal ziemi brode.
Trzyma polkolisty mahakamski topor w prawej rece.
Na plecach nosi otwarty brazowy podrozny plecak.
Ma na sobie ciemny zdobiony prawy naramiennik, ciemny zdobiony lewy naramiennik, prosta czarna tarcze, garnczkowy wysoki helm, czarny mocny kirys i czarna stalowa pare nagolennikow.
Na biodrach nosi skorzany pas z klamra, za ktory zatknieto prosty krotki noz.
Jego sredniej dlugosci, czarne wlosy sa mocno rozczochrane, jakby od lat nie widzialy grzebienia.
Walczy z Kerhenia.
[######.] Zdaje sie byc w dobrym stanie.
Przy pasie nosi bawoli rog obity miedzianymi okuciami, swiadczacy o jego przynaleznosci do zacieznej piechoty z Ochotniczego Hufca Mahakamu.
Do pasa ma przytroczone okragly buklak, dwa otwarte male skorzane woreczki i podluzna olejna lampe.
Nosi przywiazane do pasa kawalkiem sznurka, pachnace swiezoscia otwarte male zawiniatko, pojemnik na mapy.
> Wskazujesz spokojnego czarnookiego krasnoluda jako cel ataku.
Przymierzasz sie do odciecia spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi drogi ucieczki.
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w dobrej formie, zas mentalnie w pelni sil (9/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes wypoczety (9/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 29 dni 1 godzina 22 minuty 44 sekundy czasu swojego zycia.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja spokojny czarnooki krasnolud.
[#######] Snafu jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[######.] Spokojny czarnooki krasnolud jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Rasande i Isill.
> Jestes wypoczety.
Kerhenia ---ATAKUJE---> spokojnego czarnookiego krasnoluda.
Kagn przymierza sie do odciecia spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
Kagn wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na spokojnego czarnookiego krasnoluda.
Rasande przymierza sie do odciecia spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
Snafu sprezystym skokiem dopada spokojnego czarnookiego krasnoluda i atakuje go.
Spokojny czarnooki krasnolud wykonuje zamaszyste ciecie polkolistym mahakamskim toporem mierzac w Kerhenie, lecz ta zbija je z linii ataku poszczerbionym oburecznym mieczem.
Kunsztowny mithrylowy topor bojowy Isilla dotyka spokojnego czarnookiego krasnoluda w glowe robiac ladna, swieza rane.
[#####..] Spokojny czarnooki krasnolud jest lekko ranny.
Kerhenia wyrzuca do przodu swoj poszczerbiony obureczny miecz, wkladajac cala sile w uderzenie, ktore bolesnie zacina spokojnego czarnookiego krasnoluda w prawe ramie.
Zajmujesz pozycje umozliwiajaca odciecie spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi drogi ucieczki.
Kagn zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi drogi ucieczki.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja spokojny czarnooki krasnolud.
[#######] Snafu jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Spokojny czarnooki krasnolud jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja spokojny czarnooki krasnolud.
[#######] Snafu jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Spokojny czarnooki krasnolud jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn.
> Spokojny czarnooki krasnolud ledwo muska Kerhenie polkolistym mahakamskim toporem, trafiajac ja w korpus.
Rasande zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi drogi ucieczki.
Koncowka swojego poszczerbionego oburecznego miecza Kerhenia trafia w korpus spokojnego czarnookiego krasnoluda, zadajac mu nieznaczne obrazenia.
Snafu ledwo muska spokojnego czarnookiego krasnoluda gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w korpus.
[####...] Spokojny czarnooki krasnolud jest ranny.
Isill powolnym ruchem unika ciosu spokojnego czarnookiego krasnoluda, jednoczesnie uderzajac go swym kunsztownym mithrylowym toporem bojowym, lecz niedogodna pozycja nie pozwala mu na zbyt silny cios i zadaje tylko nieznaczne obrazenia.
Jestes w pelni wypoczety.
Ogladasz dokladnie spokojnego czarnookiego krasnoluda.

Jest to spokojny czarnooki krasnolud.
Posiada legendarna falujaca na wietrze, biala siegajaca niemal ziemi brode.
Trzyma polkolisty mahakamski topor w prawej rece.
Na plecach nosi otwarty brazowy podrozny plecak.
Ma na sobie ciemny zdobiony prawy naramiennik, ciemny zdobiony lewy naramiennik, prosta czarna tarcze, garnczkowy wysoki helm, czarny mocny kirys i czarna stalowa pare nagolennikow.
Na biodrach nosi skorzany pas z klamra, za ktory zatknieto prosty krotki noz.
Jego sredniej dlugosci, czarne wlosy sa mocno rozczochrane, jakby od lat nie widzialy grzebienia.
Walczy z Kerhenia.
[####...] Zdaje sie byc ranny.
Przy pasie nosi bawoli rog obity miedzianymi okuciami, swiadczacy o jego przynaleznosci do zacieznej piechoty z Ochotniczego Hufca Mahakamu.
Do pasa ma przytroczone okragly buklak, dwa otwarte male skorzane woreczki i podluzna olejna lampe.
Nosi przywiazane do pasa kawalkiem sznurka, pachnace swiezoscia otwarte male zawiniatko, pojemnik na mapy.
> Spokojny czarnooki krasnolud probuje trafic Kerhenie polkolistym mahakamskim toporem, lecz ta uskakuje przed tym ciosem.
Mowisz: Zarznijcie.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja spokojny czarnooki krasnolud.
[#######] Snafu jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[####...] Spokojny czarnooki krasnolud jest ranny. Atakujesz go ty, Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn.
> Snafu powolnym wypadem do przodu atakuje spokojnego czarnookiego krasnoluda dzgajac go swym gorejacym dlugim talwarem, lecz niedogodna pozycja nie pozwala mu na zbyt silny cios i zadaje tylko nieznaczne obrazenia.
Z lekkiego wymachu Kerhenia trafia poszczerbionym oburecznym mieczem w glowe spokojnego czarnookiego krasnoluda lekko go raniac.
Sposrod piecdziesieciu pieciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Adai       Burarum    Chivasso*  Dargoth    Isill      Kagn       Plisko
Auri       Carmanea   Crer       Dhopen     Jabhorn    Kerhenia   Rasande
Briel      Carmeyen   Daggerro   Eldakar    Jeruna     Natt       Snafu
> Kunsztowny mithrylowy topor bojowy Isilla dotyka spokojnego czarnookiego krasnoluda w korpus robiac ladna, swieza rane.
Spokojny czarnooki krasnolud probuje trafic Kerhenie polkolistym mahakamskim toporem, lecz ta uskakuje przed tym ciosem.
»»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Kerhenia mruczy.
Mowisz: Zanim zabawa sie zakonczy.
> Gdy Snafu uderza spokojnego czarnookiego krasnoluda gorejacym dlugim talwarem w glowe, klinga jego miecza rozpala sie do czerwonosci, parzac przeciwnika nieznacznie.
Z lekkiego wymachu Kerhenia trafia poszczerbionym oburecznym mieczem w korpus spokojnego czarnookiego krasnoluda lekko go raniac.
[###....] Spokojny czarnooki krasnolud jest w zlej kondycji.
Swoim kunsztownym mithrylowym toporem bojowym Isill tnie gleboko spokojnego czarnookiego krasnoluda w lewe ramie, a do twych uszu dochodzi zgrzyt ostrza o kosci.
Spokojny czarnooki krasnolud wykonuje zamaszyste ciecie polkolistym mahakamskim toporem mierzac w Kerhenie, lecz ta zbija je z linii ataku poszczerbionym oburecznym mieczem.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja spokojny czarnooki krasnolud.
[#######] Snafu jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[###....] Spokojny czarnooki krasnolud jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn.
> Kerhenia niespodziewanie skreca tulow, wyprowadzajac przy tym oburacz dlugie uderzenie poszczerbionym oburecznym mieczem, ktore bolesnie zacina spokojnego czarnookiego krasnoluda w lewe ramie.
[##.....] Spokojny czarnooki krasnolud jest ciezko ranny.
Dobrze wymierzonym ciosem swego kunsztownego mithrylowego topora bojowego Isill rabie prawe ramie spokojnego czarnookiego krasnoluda.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja spokojny czarnooki krasnolud.
[#######] Snafu jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[##.....] Spokojny czarnooki krasnolud jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn.
> Snafu rani spokojnego czarnookiego krasnoluda gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w korpus.
Spokojny czarnooki krasnolud probuje trafic Kerhenie polkolistym mahakamskim toporem, lecz ta uskakuje przed tym ciosem.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja spokojny czarnooki krasnolud.
[#######] Snafu jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[##.....] Spokojny czarnooki krasnolud jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja spokojny czarnooki krasnolud.
[#######] Snafu jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[##.....] Spokojny czarnooki krasnolud jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn.
> Koncowka swojego poszczerbionego oburecznego miecza Kerhenia trafia w nogi spokojnego czarnookiego krasnoluda, zadajac mu nieznaczne obrazenia.
Swoim kunsztownym mithrylowym toporem bojowym Isill tnie gleboko spokojnego czarnookiego krasnoluda w prawe ramie, a do twych uszu dochodzi zgrzyt ostrza o kosci.
Spokojny czarnooki krasnolud trafia Kerhenie polkolistym mahakamskim toporem w nogi, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez bialoblekitna smocza zbroje.
Snafu rani spokojnego czarnookiego krasnoluda gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w korpus.
Spokojny czarnooki krasnolud wpada w panike!
Spokojny czarnooki krasnolud omija nieskuteczny blok Rasande.
Kagn blokuje spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi droge na gore.
Rasande blokuje spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi droge na poludnie.
Rasande blokuje spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi droge na zachod.
[#......] Spokojny czarnooki krasnolud jest ledwo zywy.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja spokojny czarnooki krasnolud.
[#######] Snafu jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#......] Spokojny czarnooki krasnolud jest ledwo zywy. Atakujesz go ty, Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja spokojny czarnooki krasnolud.
[#######] Snafu jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#......] Spokojny czarnooki krasnolud jest ledwo zywy. Atakujesz go ty, Kerhenia, Snafu, Rasande, Isill i Kagn.
> Rasande blokuje spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi droge na zachod.
Rasande blokuje spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi droge na poludnie.
Dobrze wymierzonym ciosem swego kunsztownego mithrylowego topora bojowego Isill rabie glowe spokojnego czarnookiego krasnoluda.
Spokojny czarnooki krasnolud wpada w panike!
Rasande blokuje spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi droge na poludnie.
Rasande blokuje spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi droge na gore.
Rasande blokuje spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi droge na zachod.
Mocnym wymachem z nad glowy Kerhenia trafia poszczerbionym oburecznym mieczem w nogi spokojnego czarnookiego krasnoluda kaleczac go przy tym dotkliwie.
Spokojny czarnooki krasnolud wpada w panike!
Rasande blokuje spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi droge na zachod.
Rasande blokuje spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi droge na gore.
Rasande blokuje spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi droge na poludnie.
Spokojny czarnooki krasnolud probuje trafic Kerhenie polkolistym mahakamskim toporem, lecz ta uskakuje przed tym ciosem.
Rasande blokuje spokojnemu czarnookiemu krasnoludowi droge na poludnie.
Snafu blyskawicznym polobrotem unika ciosu spokojnego czarnookiego krasnoluda, a jego gorejacy dlugi talwar, dzierzony w wyciagnietej rece, zatoczywszy szeroki luk uderza w jego cialo i niemal kompletnie je rozdzierajac, wynurza sie z drugiej strony ciagnac za soba krwawy warkocz smierci.
Spokojny czarnooki krasnolud ^^^POLEGL^^^.
Snafu zabil spokojnego czarnookiego krasnoluda. 1 / 1

Dodaj komentarz