Mudlet, main console extract from ARKA profile         
Jestes troche zmeczony.
Wasaty rozwazny mezczyzna jest lekko ranny. Atakujesz go ty i Fanrir.
[par] Wasaty rozwazny mezczyzna wykonuje zamaszyste ciecie prostym zolnierskim toporem mierzac w
ciebie, lecz tobie udaje sie je zbic z linii ataku archaicznym zdobionym toporem.
Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w nogi wasatego rozwaznego mezczyzny pozostawiajac
niewielka rane.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ATAKUJE CIE!

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
Fanrir WSPIERA CIE w walce z czarnoskorym malomownym mezczyzna.
[1/6] Silnym wymachem swojego archaicznego zdobionego topora trafiasz czarnoskorego malomownego
mezczyzne w korpus, pozostawiajac na jego ciele niewielka rane.
[1/6] Ledwo muskasz czarnoskorego malomownego mezczyzne czernionym inkrustowanym toporem, trafiajac
go w lewe ramie.
[1/6] Wasaty rozwazny mezczyzna ledwo muska cie prostym zolnierskim toporem, trafiajac cie w glowe.
Jestes wypoczety.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ATAKUJE Fanrira.
Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w nogi czarnoskorego malomownego mezczyzny
pozostawiajac niewielka rane.
jpowiedz Rasande pisze. Chyba ruszymy gdzies dalej
Mowisz w Starszej Mowie: Rasande pisze. Chyba ruszymy gdzies dalej

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

[BAR OGL] [BAR 3/6] Nie przebierajac w srodkach czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) z calej
sily wali Fanrira na odlew olbrzymim spizowym mlotem bojowym, tlukac mu przy tym korpus.
Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial
trafic w jakies wrazliwe miejsce.
[zbr] Wasaty rozwazny mezczyzna trafia cie prostym zolnierskim toporem w korpus, lecz caly impet
uderzenia zostaje wyparowany przez snieznobialy luskowy pancerz.
[BAR 4/6] Nie tracac czasu na zbedne manewry czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) z calej sily
wali Fanrira na odlew olbrzymim spizowym mlotem bojowym, gruchoczac mu przy tym nogi.
[1/6] Ledwo muskasz czarnoskorego malomownego mezczyzne czernionym inkrustowanym toporem, trafiajac
go w korpus.
ob ludzi
Jest to czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS).
Trzyma oburacz olbrzymi spizowy mlot bojowy.
Przy lewym boku ma przypieta prosta, skorzana pochwe, zawierajaca dlugi mysliwski noz.
Jego nieustepliwe niczym skelliganskie sztormy spojrzenie i twarz wysmagana lodowatymi wichrami
swiadcza o tym, ze masz przed soba czlonka zalogi jednego z plywajacych po morzach i oceanach
okretow wojennych.
Ma na sobie czarny lsniacy helm, nietypowe zdobne nagolenniki, ciezka luskowa karacene i skorzana
wzmacniana pare butow.
Nosi cienista delikatna peleryne.
Jego peleryna jest spieta oficerska spinka oddzialow specjalnych.
Walczy z Fanrirem.
Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Do pasa ma przytroczone cztery zamkniete zdobione woreczki z foczej skory i podluzna olejna lampe.
Ponad jego lewym ramieniem widac przypiety prosty, skorzany temblak.
Czlowiek ten nie bez powodu sluzy w specjalnych oddzialach krola Henselta. Wyrosniety, swietnie
zbudowany, o ruchach zdradzajacych ukryty dynamizm i drzemiaca energie. Gleboko osadzone oczy zdaja
sie nie wyrazac zadnego strachu, sa oczami weterana majacego za soba wiele krwawych bojow i wielkie
doswiadczenie bitewne.
Walczy z toba.
Zdaje sie byc lekko ranny.
Trzyma prosty zolnierski topor w prawej rece.
Ma na sobie plytkowa matowa tunike.

[par] Wasaty rozwazny mezczyzna wykonuje zamaszyste ciecie prostym zolnierskim toporem mierzac w
ciebie, lecz tobie udaje sie je zbic z linii ataku archaicznym zdobionym toporem.
Fanrir powoli dochodzi do siebie.
****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
[1/6] Fanrir ledwo muska czarnoskorego malomownego mezczyzne blekitnym inkrustowanym katarem,
trafiajac go w korpus.
[1/6] Silnym wymachem swojego archaicznego zdobionego topora trafiasz czarnoskorego malomownego
mezczyzne w korpus, pozostawiajac na jego ciele niewielka rane.
[2/7] Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz
sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, bierzesz krotki zamach i bezlitosnie wykorzystujac
przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz czarnoskorego malomownego mezczyzne w prawe ramie
lekko raniac go czernionym inkrustowanym toporem.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty i Fanrir.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ATAKUJE CIE!
[1/6] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ledwo muska cie olbrzymim spizowym mlotem bojowym,
trafiajac cie w prawe ramie.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
Wasaty rozwazny mezczyzna wymachuje prostym zolnierskim toporem, jednak nikogo nie trafia.
Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w korpus czarnoskorego malomownego mezczyzny
pozostawiajac niewielka rane.
[unk] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) probuje cie trafic olbrzymim spizowym mlotem
bojowym, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
sw
wyjscie
[OGLUCH] [BAR 2/6] Nie przebierajac w srodkach czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) z calej
sily wali cie na odlew olbrzymim spizowym mlotem bojowym, obijajac ci przy tym nogi. Dobrze
wymierzony cios sprawia, ze chwiejesz sie na nogach i robi ci sie ciemno przed oczami...

[   OGLUCH   ] ----- JESTES OGLUSZONY -----

[2/6] Ktos lekko rani cie prostym zolnierskim toporem, trafiajac cie w korpus.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
Ciemne miejsce.

w
Ciemne miejsce.

w
sw
Ciemne miejsce.

Glos mezczyzny mowi: Wiewiorki na drzewach siedziec nie potrafia, to my je usadzimy pod lokciem
darni.
Ciemne miejsce.

s
Ciemne miejsce.

se
Ciemne miejsce.

e
Ciemne miejsce.

e
Ciemne miejsce.

e
namiot
Ciemne miejsce.

Ktos ATAKUJE kogos.
sp
Ciemne miejsce.



[   OGLUCH   ] ----- KONIEC OGLUCHA -----

sp
Znajdujesz sie wewnatrz duzego plociennego namiotu. Na ziemi uformowanych zostalo kilka legowisk,
zarzuconych teraz plecionymi derkami. Spoczywaja one na porozkladanych kupkach swiezo nacietych
swierkowych galazek. Dzieki temu cale wnetrze nasycone jest intensywnym zapachem zywicy.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
Fanrir i barczysty smialy mezczyzna.
Barczysty smialy mezczyzna walczy z Fanrirem.

Fanrir opuszcza blekitny inkrustowany katar.
Fanrir chowa blekitny inkrustowany katar do niebieskozielonej lsniacej pochwy z masy perlowej.
Barczysty smialy mezczyzna usmiecha sie szyderczo.
[1/6] Barczysty smialy mezczyzna ledwo muska Fanrira prostym zolnierskim toporem, trafiajac go w
korpus.
Fanrir siega do stylizowanej polyskliwej pochwy, dobywajac z niej snieznobialego lsniacego sztyletu.
Fanrir siega do zdobionej skorzanej pochwy, dobywajac z niej dlugiego krwistego sztyletu.
[1/6] Barczysty smialy mezczyzna ledwo muska Fanrira prostym zolnierskim toporem, trafiajac go w
nogi.
'Co za jeden?
Mowisz: Co za jeden?

Przeciez nikt cie nie zaslania.

[N ZASLANIASZ] Probujesz zaslonic Fanrira przed ciosami barczystego smialego mezczyzny, jednak nie
jestes w stanie tego uczynic.

Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w glowe barczystego smialego mezczyzny pozostawiajac
niewielka rane.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) przybywa.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ATAKUJE CIE!
Przeciez nikt cie nie zaslania.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.

w
wyjscie
n
[1/6] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ledwo muska cie olbrzymim spizowym mlotem bojowym,
trafiajac cie w glowe.
Uciekles czarnoskoremu malomownemu mezczyznie.
[1/6] Barczysty smialy mezczyzna ledwo muska Fanrira prostym zolnierskim toporem, trafiajac go w
glowe.
Przy wozach.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-wschod, namiot i zachod.
Bialowlosy dobrotliwy mezczyzna, ociezaly ugodny mezczyzna i miedzianobrody malomowny mezczyzna.
[1] Fanrir przybywa za toba z namiotu.

W obozowisku.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, namiot, poludnie, zachod i wschod.
Cialo krzepkiego rozwaznego mezczyzny i sterta szczatkow mezczyzny.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludnia.

w
Srodek obozowiska.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, zachod i wschod.
Dwie sterty szczatkow mezczyzn.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

n
W obozowisku.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, namiot, poludnie, zachod i wschod.
Krzepki rozwazny mezczyzna, przysadzisty rozwazny mezczyzna i barczysty opanowany mezczyzna (Szurak
GP) (Walo GP).
[1] Fanrir przybywa za toba z poludnia.

Krzepki rozwazny mezczyzna podsmiewuje sie z twojego sposobu chodzenia.
n
Wejscie do obozowiska.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, zachod i wschod.
Szczeciniasty uwazny mezczyzna, zarosniety czujny mezczyzna, ogorzaly zamyslony mezczyzna, krzepki
energiczny mezczyzna i czarnooki twardy mezczyzna.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludnia.

n
Przy trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Prosty zolnierski topor, plytkowa matowa tunika, kosc, lopatka, osiem srebrnych monet, trzynascie
miedzianych monet, prosty stalowy morgenstern, zwykla metalowa tarcza, welniany szary kaftan i
rzepka.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludnia.

n
Lesne rozdroze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod i poludnie.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludnia.

ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Waska, lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludniowego-zachodu.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Zaniedbany lesny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z zachodu.

ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Zaniedbany trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludniowego-zachodu.

Przeciez nikt cie nie zaslania.
Ochlon troche po walce! (25s)

[1] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) przybywa z poludniowego-zachodu.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ATAKUJE CIE!
sw
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-zachod.
[2/6] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) lekko rani cie olbrzymim spizowym mlotem bojowym,
trafiajac cie w korpus.
Uciekles czarnoskoremu malomownemu mezczyznie.
Zaniedbany lesny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

w
Jestes w zlej kondycji.
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Waska, lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Lesne rozdroze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod i poludnie.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Krety trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludniowego-wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Szczyt pagorka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

nw
n
Jestes troche zmeczony.
Ruszasz razno na polnocny-zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz
rady isc w tym kierunku.

Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Gosciniec.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludnia.

nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Podrozny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludniowego-wschodu.

n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Droga posrod lak.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludnie.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludnia.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Szeroki gosciniec.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Gosciniec posrod lak.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Dobrze ubity gosciniec.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

Jestes zmeczony.
s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Podrozny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

sw
Jestes ranny.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Zakret traktu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Ubity trakt przez rownine.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludniowego-wschodu.

w
Ruszasz razno na zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w
tym kierunku.

Fanrir opuszcza dlugi krwisty sztylet.
Fanrir opuszcza snieznobialy lsniacy sztylet.
Fanrir bierze trzy fioletowe zwarte kwiatostany z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Fanrir zjada trzy fioletowe zwarte kwiatostany.
w
[bron] Fanrir dobywa dlugiego krwistego sztyletu.
Fanrir z trudem dobywa snieznobialego lsniacego sztyletu, a przez jego cialo przechodzi nagly
dreszcz.
Ruszasz razno na zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w
tym kierunku.

Jestes bardzo zmeczony.
nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Szeroki trakt posrod pol.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludniowego-wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Kamienny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
W poblizu podgrodzia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

sw
Ruszasz razno na poludniowy-zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz
rady isc w tym kierunku.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Przed brama miejska.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

Jestes nieco wyczerpany.
n
Pod murami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludnia.

ne
Sciezka na podgrodziu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludniowego-zachodu.

Przeciez nikt cie nie zaslania.
Ochlon troche po walce! (19s)

Jestes bardzo zmeczony.
Fanrir opuszcza dlugi krwisty sztylet.
Fanrir opuszcza snieznobialy lsniacy sztylet.
Fanrir bierze dwa strzalkowate aromatyczne liscie z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Fanrir przezuwa dwa strzalkowate aromatyczne liscie.
[bron] Fanrir dobywa dlugiego krwistego sztyletu.
Fanrir z trudem dobywa snieznobialego lsniacego sztyletu, a przez jego cialo przechodzi nagly
dreszcz.
sw
Pod murami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

n
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnoc.

ne
Sciezka na podgrodziu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludniowego-zachodu.

[1] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) przybywa z poludniowego-zachodu.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ATAKUJE CIE!
[1/6] Silnym wymachem swojego archaicznego zdobionego topora trafiasz czarnoskorego malomownego
mezczyzne w korpus, pozostawiajac na jego ciele niewielka rane.
[1/6] Ledwo muskasz czarnoskorego malomownego mezczyzne czernionym inkrustowanym toporem, trafiajac
go w nogi.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) uciekl ci.
[1] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) podaza na polnoc.
                  #
                 ###
                # # #
                  #
                  #
sw
s
Pod murami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

Przed brama miejska.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

e
W poblizu podgrodzia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z zachodu.

ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Kamienny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludniowego-zachodu.

Przeciez nikt cie nie zaslania.
Ochlon troche po walce! (25s)

Fanrir opuszcza dlugi krwisty sztylet.
Fanrir opuszcza snieznobialy lsniacy sztylet.
Fanrir bierze trzy zielone galeziste pedy z otwartego skorzanego woreczka.
Fanrir przyklada trzy zielone galeziste pedy.
[bron] Fanrir dobywa dlugiego krwistego sztyletu.
Fanrir z trudem dobywa snieznobialego lsniacego sztyletu, a przez jego cialo przechodzi nagly
dreszcz.
Fanrir jest ranny.
sw
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-zachod.
W poblizu podgrodzia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Przed brama miejska.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

ne
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-wschod.

e
W poblizu podgrodzia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z zachodu.

ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Kamienny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludniowego-zachodu.

Przeciez nikt cie nie zaslania.
Ochlon troche po walce! (11s)

Przeciez nikt cie nie zaslania.
Ochlon troche po walce! (9s)

Przeciez nikt cie nie zaslania.
Ochlon troche po walce! (8s)

Przeciez nikt cie nie zaslania.
Ochlon troche po walce! (6s)

Fanrir mowi w Starszej Mowie: Nie wiem, pierwszy raz widze.
Przeciez nikt cie nie zaslania.
Ochlon troche po walce! (4s)

Przeciez nikt cie nie zaslania.


[ ZASLANIASZ ] Zrecznie zaslaniasz Fanrira przed ciosami wrogow.




bind ]: ne

Fanrir mowi w Starszej Mowie: Ale mozna go w morde lac.
jpowiedz Niech sie zmeczy.
Mowisz w Starszej Mowie: Niech sie zmeczy.

[1] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) przybywa z poludniowego-zachodu.
Atakujesz czarnoskorego malomownego mezczyzne.
Jestes zmeczony.
Fanrir WSPIERA CIE w walce z czarnoskorym malomownym mezczyzna.
zabij ob_1759424
Juz walczysz z czarnoskorym malomownym mezczyzna.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz czarnoskorego malomownego mezczyzne jako CEL ATAKU.


otworz plecak;wez bron z plecaka;wez bron z plecaka;dobadz broni;dobadz drugiej broni
Otwierasz ciemnozielony skorzany plecak.
Bierzesz ciezki oficerski buzdygan z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Wez co?
Nie masz wolnej reki, w ktora moglbys dobyc ciezkiego oficerskiego buzdygana.
Juz dzierzysz archaiczny zdobiony topor.

[1/6] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ledwo muska cie olbrzymim spizowym mlotem bojowym,
trafiajac cie w korpus.
[1/6] Silnym wymachem swojego archaicznego zdobionego topora trafiasz czarnoskorego malomownego
mezczyzne w nogi, pozostawiajac na jego ciele niewielka rane.
[unk] Probujesz trafic czarnoskorego malomownego mezczyzne czernionym inkrustowanym toporem, lecz
ten unika twojego ciosu.
Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w glowe czarnoskorego malomownego mezczyzny
pozostawiajac niewielka rane.
otworz plecak;napelnij plecak
Ciemnozielony skorzany plecak juz jest otwarty.
Chowasz ciezki oficerski buzdygan do otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.

[unk] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) probuje cie trafic olbrzymim spizowym mlotem
bojowym, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
[1/6] Silnym wymachem swojego archaicznego zdobionego topora trafiasz czarnoskorego malomownego
mezczyzne w nogi, pozostawiajac na jego ciele niewielka rane.
[NOZ 1/8] Fanrir wykonuje szybki wypad by trafic czarnoskorego malomownego mezczyzne i pozostawic na
jego ciele nieznaczne drasniecie.
[1/6] Fanrir ledwo muska czarnoskorego malomownego mezczyzne dlugim krwistym sztyletem, trafiajac go
w nogi.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty i Fanrir.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) probuje zaatakowac Fanrira, lecz zagradzasz mu droge.
[1/6] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ledwo muska cie olbrzymim spizowym mlotem bojowym,
trafiajac cie w glowe.
Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w korpus czarnoskorego malomownego mezczyzny
pozostawiajac niewielka rane.
[unk] Fanrir probuje trafic czarnoskorego malomownego mezczyzne dlugim krwistym sztyletem, lecz ten
uskakuje przed tym ciosem.
[1/6] Silnym wymachem swojego archaicznego zdobionego topora trafiasz czarnoskorego malomownego
mezczyzne w korpus, pozostawiajac na jego ciele niewielka rane.


[ KTOS LAMIE ] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) rzuca sie na Fanrira przebijajac sie przez
jego ochrone.

Jestes bardzo zmeczony.
Przeciez nikt cie nie zaslania.

[N ZASLANIASZ] Probujesz zaslonic Fanrira przed ciosami czarnoskorego malomownego mezczyzny, jednak
nie jestes w stanie tego uczynic.

[2/6] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) lekko rani Fanrira olbrzymim spizowym mlotem
bojowym, trafiajac go w korpus.
[1/6] Silnym wymachem swojego archaicznego zdobionego topora trafiasz czarnoskorego malomownego
mezczyzne w korpus, pozostawiajac na jego ciele niewielka rane.
[1/6] Ledwo muskasz czarnoskorego malomownego mezczyzne czernionym inkrustowanym toporem, trafiajac
go w nogi.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) jest lekko ranny. Atakujesz go ty i Fanrir.
Przeciez nikt cie nie zaslania.


[ ZASLANIASZ ] Zrecznie zaslaniasz Fanrira przed ciosami czarnoskorego malomownego mezczyzny.


Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w korpus czarnoskorego malomownego mezczyzny
pozostawiajac niewielka rane.
[1/6] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ledwo muska cie olbrzymim spizowym mlotem bojowym,
trafiajac cie w glowe.
[unk] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) probuje cie trafic olbrzymim spizowym mlotem
bojowym, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w glowe czarnoskorego malomownego mezczyzny
pozostawiajac niewielka rane.
[NOZ 1/8] Fanrir wykonuje szybki wypad by trafic czarnoskorego malomownego mezczyzne i pozostawic na
jego ciele nieznaczne drasniecie.
[1/6] Silnym wymachem swojego archaicznego zdobionego topora trafiasz czarnoskorego malomownego
mezczyzne w korpus, pozostawiajac na jego ciele niewielka rane.
[1/6] Ledwo muskasz czarnoskorego malomownego mezczyzne czernionym inkrustowanym toporem, trafiajac
go w nogi.
ob czlowieka
Jest to czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS).
Trzyma oburacz olbrzymi spizowy mlot bojowy.
Przy lewym boku ma przypieta prosta, skorzana pochwe, zawierajaca dlugi mysliwski noz.
Jego nieustepliwe niczym skelliganskie sztormy spojrzenie i twarz wysmagana lodowatymi wichrami
swiadcza o tym, ze masz przed soba czlonka zalogi jednego z plywajacych po morzach i oceanach
okretow wojennych.
Ma na sobie czarny lsniacy helm, nietypowe zdobne nagolenniki, ciezka luskowa karacene i skorzana
wzmacniana pare butow.
Nosi cienista delikatna peleryne.
Jego peleryna jest spieta oficerska spinka oddzialow specjalnych.
Walczy z toba.
Zdaje sie byc lekko ranny.
Do pasa ma przytroczone cztery zamkniete zdobione woreczki z foczej skory i podluzna olejna lampe.
Ponad jego lewym ramieniem widac przypiety prosty, skorzany temblak.

Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w prawe ramie czarnoskorego malomownego mezczyzny
pozostawiajac niewielka rane.
[BAR 4/6] Nie zastanawiajac sie dlugo czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) z calej sily wali
cie na odlew olbrzymim spizowym mlotem bojowym, gruchoczac ci przy tym lewe ramie.
Jestes w zlej kondycji. Atakuje cie czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS).
Jestes zmeczony.
UWAGA ---- TRUJE JAD INSEKTA
Katem oka dostrzegasz, ze dlugi krwisty sztylet Fanrira zalsnil niepokojaco.
[2/7] Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz
sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem reki, wyprowadzasz zamaszysty cios i
trafiasz czarnoskorego malomownego mezczyzne w korpus lekko raniac go archaicznym zdobionym toporem.
Jestes bardzo zmeczony.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) jest ranny. Atakujesz go ty i Fanrir.
Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w nogi czarnoskorego malomownego mezczyzny
pozostawiajac niewielka rane.
[NOZ 1/8] Fanrir wykonuje szybki wypad by trafic czarnoskorego malomownego mezczyzne i pozostawic na
jego ciele nieznaczne drasniecie.
Twarz czarnoskorego malomownego mezczyzny przecina spazm bolu.
[1/6] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ledwo muska cie olbrzymim spizowym mlotem bojowym,
trafiajac cie w korpus.
[1/7] Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz
sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz szeroki zamach i bezlitosnie
wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz czarnoskorego malomownego mezczyzne w
korpus ledwo muskajac go archaicznym zdobionym toporem.
[zbr] Fanrir trafia czarnoskorego malomownego mezczyzne dlugim krwistym sztyletem w glowe, lecz caly
impet uderzenia zostaje wyparowany przez czarny lsniacy helm.
Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w korpus czarnoskorego malomownego mezczyzny
pozostawiajac niewielka rane.
[zbr] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) trafia cie olbrzymim spizowym mlotem bojowym w
korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez snieznobialy luskowy pancerz.
[3/6] Trafiasz czarnoskorego malomownego mezczyzne mocnym ciosem swojego archaicznego zdobionego
topora w nogi, raniac go znacznie.
[1/6] Ledwo muskasz czarnoskorego malomownego mezczyzne czernionym inkrustowanym toporem, trafiajac
go w lewe ramie.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty i Fanrir.
Jestes zmeczony.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) jest ranny. Atakujesz go ty i Fanrir.
Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w korpus czarnoskorego malomownego mezczyzny
pozostawiajac niewielka rane.
[1/6] Fanrir ledwo muska czarnoskorego malomownego mezczyzne dlugim krwistym sztyletem, trafiajac go
w korpus.
[1/6] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ledwo muska cie olbrzymim spizowym mlotem bojowym,
trafiajac cie w prawe ramie.
[1/6] Ledwo muskasz czarnoskorego malomownego mezczyzne czernionym inkrustowanym toporem, trafiajac
go w korpus.
[NOZ 1/8] Fanrir wykonuje szybki wypad by trafic czarnoskorego malomownego mezczyzne i pozostawic na
jego ciele nieznaczne drasniecie.
Fanrir trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w nogi czarnoskorego malomownego mezczyzny
pozostawiajac niewielka rane.
[1/6] Silnym wymachem swojego archaicznego zdobionego topora trafiasz czarnoskorego malomownego
mezczyzne w korpus, pozostawiajac na jego ciele niewielka rane.
[2/6] Lekko ranisz czarnoskorego malomownego mezczyzne czernionym inkrustowanym toporem, trafiajac
go w korpus.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) uciekl ci.
[1] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) podaza na poludniowy-zachod.
                       #
                     #
               #   #
               # #
               # # #
sw
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-zachod.
W poblizu podgrodzia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

w
sw
Jestes bardzo zmeczony.
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Przed brama miejska.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-zachod.

se
Uliczka na podgrodziu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

s
sw
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludnie.

Pod wieza straznicza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

w
Pod murami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

sw
Pod murami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

sw
Jestes zmeczony.
Pod murami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

w
Pod murami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

sw
Jestes bardzo zmeczony.
Rozwidlenie ulic.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-zachod i zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

trop
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie
przez gnoma i prowadza na poludniowy-zachod.
                       #
                     #
               #   #
               # #
               # # #
sw
Miedzy chatami.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnoc, poludniowy-wschod i poludnie.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

trop
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludnie.
                  #
                  #
                # # #
                 ###
                  #
'Zatruty cos?
Mowisz: Zatruty cos?

s
Kamienny trakt nieopodal miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

Jestes zmeczony.
s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Zadbany, kamienny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Zadbany, kamienny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Kamienny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

Jestes bardzo zmeczony.
se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Kamienny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

s
Ruszasz biegiem na poludnie.
Przed polnocna brama straznicy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Wysoka debowa palisada.
Dwa zwykle stalowe miecze, dwa ciezkie stalowe kirysy, dwa lsniace stalowe helmy, dwie ciezkie
stalowe paweze, zab, rzepka, 23 srebrne monety, jedenascie miedzianych monet, lekki poszczerbiony
miecz, lekki stalowy helm, lekki stalowy napiersnik, trzy kosci i dwie czaszki.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

s
Straznica.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, poludniowy-zachod, wschod i poludnie.
Barczysty nerwowy mezczyzna, wysoki barczysty mezczyzna i krepy barczysty mezczyzna.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

s
Straznica.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Wysoki spokojny mezczyzna, barczysty nerwowy mezczyzna i niski opanowany mezczyzna.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

s
Straznica krolestwa Kaedwen.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, polnocny-zachod, poludnie i wschod.
Krepy opanowany mezczyzna i dwaj potezni dumni mezczyzni.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

s
Przed poludniowa brama straznicy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Wysoka debowa palisada.
Trzy zwykle stalowe miecze, trzy ciezkie stalowe kirysy, trzy lsniace stalowe helmy, trzy ciezkie
stalowe paweze, lopatka, lekki poszczerbiony miecz, lekki stalowy helm, lekki stalowy napiersnik,
kosc, 34 srebrne monety, 28 miedzianych monet, szesc zebow i dwie czaszki.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

Fanrir mowi: CHyba nie.
s
Skraj lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

trop
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
'A probowales?
Mowisz: A probowales?

se
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-wschod.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

trop
Klekasz szukajac sladow.

Fanrir mowi: Tak.
Jestes ranny.
'To zatruty.
Jestes zajety szukaniem sladow. Wpisz 'przestan', jesli chcesz zrobic cos innego.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
mrugnij
Mrugasz porozumiewawczo.

se
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-wschod.
Lesny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

s
se
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Lesny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt wsrod wzgorz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z zachodu.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt wsrod wzgorz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
Jestes nieco wyczerpany.

s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Obrzeza lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z zachodu.

trop
Klekasz szukajac sladow.

Fanrir mowi: Zatruty
Fanrir mowi: Na pewno.
Nie znajdujesz zadnych sladow.
w
Ruszasz niespiesznie na zachod.
Obrzeza lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

[1] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) przybywa z polnocy.
Atakujesz czarnoskorego malomownego mezczyzne.
Fanrir ATAKUJE czarnoskorego malomownego mezczyzne.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) jest ciezko ranny. Atakujesz go ty i Fanrir.
[NOZ 3/8] Fanrir wykonuje pare oszczednych unikow starajac sie zmeczyc czarnoskorego malomownego
mezczyzne i gdy ten przystaje by zlapac oddech, wbija swoj snieznobialy lsniacy sztylet w jego
cialo.
[NOZ 4/8] Fanrir uwaznie sledzi ruchy czarnoskorego malomownego mezczyzny by trafiajac w glowe swym
dlugim krwistym sztyletem pozostawic bolesna rane.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) uciekl ci.
[1] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) podaza na wschod.
                  #
                   #
              #######
                   #
                  #
e
Ruszasz biegiem na wschod.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z zachodu.

ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z poludniowego-zachodu.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Obok zagajnika.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS).
[1] Fanrir przybywa za toba z zachodu.
Atakujesz czarnoskorego malomownego mezczyzne.
Fanrir ATAKUJE czarnoskorego malomownego mezczyzne.

Fanrir blyskawicznie skraca dystans dzielacy go od czarnoskorego malomownego mezczyzny znaczac swym
snieznobialym lsniacym sztyletem jego korpus krwawa bruzda.
[NOZ 5/8] Fanrir zaciska mocniej palce na dlugim krwistym sztylecie i paskudnie rani czarnoskorego
malomownego mezczyzne, trafiajac go w korpus.
[4/6] Ukosne ciecie twojego archaicznego zdobionego topora pozostawia na ciele czarnoskorego
malomownego mezczyzny paskudna, krwawiaca szrame.
[4/6] Powaznie ranisz czarnoskorego malomownego mezczyzne czernionym inkrustowanym toporem,
trafiajac go w glowe.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) uciekl ci.
[1] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) podaza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez zagajnik.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Podrozny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

se
Ruszasz razno na poludniowy-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz
rady isc w tym kierunku.

Jestes wyczerpany.
s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Obok rzeczki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

se
s
Ruszasz razno na poludniowy-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz
rady isc w tym kierunku.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Obok rzeczki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Droga przez sad.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

Jestes bardzo wyczerpany.
s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Droga przez wies.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

trop
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.
                  #
                   #
              #######
                   #
                  #
/del
otworz woreczki;wez zolty jasny kwiat z woreczka;opusc wszystkie bronie;zjedz kwiat;dobadz
wszystkich broni;zamknij woreczki
Otwierasz elfi woreczek z niedzwiedziej skory.
Otwierasz elfi woreczek z lisiej skory.
Otwierasz elfi woreczek z wilczej skory.
Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego elfiego woreczka z niedzwiedziej skory.
Opuszczasz czerniony inkrustowany topor.
Opuszczasz archaiczny zdobiony topor.
Zjadasz zolty jasny kwiat.
Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany
juz chyba byc nie mozesz.
Dobywasz archaicznego zdobionego topora prawa reka.
Dobywasz czernionego inkrustowanego topora lewa reka.
Zamykasz elfi woreczek z niedzwiedziej skory.
Zamykasz elfi woreczek z lisiej skory.
Zamykasz elfi woreczek z wilczej skory.

e
Ruszasz niespiesznie na wschod.
Droga posrod pol.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z zachodu.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Skraj lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

Jestes nieco wyczerpany.
e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z zachodu.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Nieopodal lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z zachodu.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Podrozny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

Jestes wyczerpany.
se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Niewielki zagajnik.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Uczeszczany trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z zachodu.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Szczyt pagorka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-zachod i polnocny-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-zachodu.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt przez pola.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

sw
Jestes bardzo wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Trakt przez pola.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt miedzy polami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Przy zagajniku.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Uczeszczany trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Uczeszczany trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Wylot wawozu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.
Jestes wycienczony.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Wawoz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Wawoz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Wylot wawozu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
[1] Fanrir przybywa za toba ze wschodu.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS).
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocnego-wschodu.
Atakujesz czarnoskorego malomownego mezczyzne.
Fanrir ATAKUJE czarnoskorego malomownego mezczyzne.

s

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
[zbr] Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) trafia cie lewym lokciem w korpus, lecz caly impet
uderzenia zostaje wyparowany przez snieznobialy luskowy pancerz.
Uciekles czarnoskoremu malomownemu mezczyznie.
Skraj puszczy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
[1] Fanrir przybywa za toba z polnocy.

Jestes calkowicie wycienczony.
n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS).
[1] Fanrir przybywa za toba z poludnia.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) ATAKUJE CIE!

Fanrir WSPIERA CIE w walce z czarnoskorym malomownym mezczyzna.
Wykorzystujac dekoncentracje i oslabienie czarnoskorego malomownego mezczyzny, Fanrir silnym
kopniakiem podcina go, rownoczesnie wyrzucajac do przodu swa reke z snieznobialym lsniacym
sztyletem. Przeciwnik traci rownowage i osuwa sie na jego bron, ta zas zaglebia sie w jego cialo,
odbierajac mu ostatnie sily. Fanrir z zimnym usmiechem wyciaga zakrwawiony snieznobialy lsniacy
sztylet z osuwajacego sie na ziemie ciala.
Czarnoskory malomowny mezczyzna (Kelt KS) polegl.


[   ZABIL   ] Fanrir zabil czarnoskorego malomownego mezczyzne. (11 / 32)

Dodaj komentarz