8 epizod 18 sezonu przygód Krwawych Katów Chaośniczych Hord pt. „Choroba morska i jej opłakane skutki”.

Złożona ofiara na ziemiach Ishtar została przyjęta.
Generated by Charbal's HTML Logger plugin


> Isill zrecznie zaslania Yavaeha przed ciosami wrogow.
Wilibald, dumny ciemnooki mezczyzna, smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper przybywaja z poludniowego-zachodu.
Wilibald probuje zaatakowac Ulava, lecz Rin zagradza mu droge.
Dumny ciemnooki mezczyzna probuje zaatakowac Ulava, lecz Rin zagradza mu droge.
Smukla bialowlosa kobieta probuje zaatakowac Ulava, lecz Rin zagradza jej droge.
Bloorp probuje zaatakowac Ulava, lecz Rin zagradza mu droge.
Arnvald probuje zaatakowac Ulava, lecz Rin zagradza mu droge.
Muskularny zielonooki krasnolud probuje zaatakowac Ulava, lecz Rin zagradza mu droge.
Powazny masywny mutant probuje zaatakowac Ulava, lecz Rin zagradza mu droge.
Dargoth probuje zaatakowac Ulava, lecz Rin zagradza mu droge.
> Wilibald rzuca sie na Ulava, lecz Rin staje mu na drodze.
Wilibald wskazuje Ulava.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Ulava.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na rozkaz Wilibalda dumny ciemnooki mezczyzna rzuca sie do ataku na Ulava!
Na rozkaz Wilibalda powazny masywny mutant rzuca sie do ataku na Ulava!
Na rozkaz Wilibalda Eldakar rzuca sie do ataku na Ulava!
Na rozkaz Wilibalda Bloorp rzuca sie do ataku na Ulava!
Na rozkaz Wilibalda muskularny zielonooki krasnolud rzuca sie do ataku na Ulava!
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na Ulava!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na Ulava!
Rin !WSPIERA! Ulava w walce z Dargothem.
Dargoth !WSPIERA! Wilibalda w walce z Rinem.
Lysy leciwy krasnolud wyglada jakby chcial cos powiedziec, ale w ostatniej chwili sie rozmyslil.
Rasande !WSPIERA! Rina w walce z Dargothem.
Arnvald glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Ulava.
Natsume !WSPIERA! Rasande w walce z Dargothem.
Smukla bialowlosa kobieta glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Ulava.
Kagn !WSPIERA! Natsume w walce z Dargothem.
Yavaeh !WSPIERA! Natsume w walce z Dargothem.
Vesper z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Ulava.
W mgnieniu oka wykonujesz drapiezny skok, dopadajac Motara.
> Wskazujesz Motara jako cel ataku.
> Rin ---ATAKUJE---> Motara.
Kagn !WSPIERA! cie w walce z Motarem.
Lysy leciwy krasnolud z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Ulava.
Hardin ---ATAKUJE---> Motara.
Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> Yavaeh ---ATAKUJE---> Motara.
[Diriana] przygotowuje sie do ataku na Motara.
Dyskretnym gestem wskazujesz Motara jako cel nastepnego ataku.
> Muskularny zielonooki krasnolud !WSPIERA! Wilibalda w walce z Rinem.
Feder ---ATAKUJE---> Motara.
Ulav podaza na polnocny-wschod.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Kagn, Feder, Yavaeh, Hardin i Rin.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji. Atakuja go Natsume i Rasande.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuje go Motaro.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[######.] Rin jest w dobrym stanie. Atakuja go dumny ciemnooki mezczyzna, smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Wilibald.
[######.] Rin jest w dobrym stanie. Atakuja go dumny ciemnooki mezczyzna, smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Wilibald.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[######.] Rin jest w dobrym stanie.
Juz walczysz z Motarem.
> Wskazujesz Motara jako cel ataku.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Motara jako cel nastepnego ataku.
> Saevia wychodzi z ukrycia.
Saevia z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na Motara.
Natsume !WSPIERA! cie w walce z Motarem.
Rasande !WSPIERA! cie w walce z Motarem.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin i Rasande.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuje go Motaro.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[######.] Rin jest w dobrym stanie. Atakuja go dumny ciemnooki mezczyzna, smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Wilibald.
[######.] Rin jest w dobrym stanie. Atakuja go dumny ciemnooki mezczyzna, smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Wilibald.
[#####..] Rin jest lekko ranny. Atakuja go dumny ciemnooki mezczyzna, smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Wilibald.
[#####..] Rin jest lekko ranny. Atakuja go dumny ciemnooki mezczyzna, smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Wilibald.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#####..] Rin jest lekko ranny.
Yavaeh wychodzi zza zaslony Kagna, Saevii i Isilla.
Dargoth wychodzi zza zaslony Motara.
Dargoth zrecznie zaslania Motara przed ciosami Natsume, Yavaeha, Rasande i Rina.
[####...] Rin jest ranny. Atakuja go dumny ciemnooki mezczyzna, smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Wilibald.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
> Isill zrecznie zaslania Rina przed ciosami muskularnego zielonookiego krasnoluda.
Uciekles Motarowi.



Gesty las.
Zwinny duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Ulav
[###....] Rin jest w zlej kondycji.
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-zachod.
[57mMowisz: Rin lecz sie
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill i Ulav.
Jako cel ataku wskazany zostal Motaro, a jako cel obrony - Ulav.
Gesty las.
Zwinny duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Ulav
Rin otrzasa sie.
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Ulav
Spalony las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Ulav

Wilibald, smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper przybywaja z polnocnego-zachodu.
Wilibald ---ATAKUJE---> Rina.
Smukla bialowlosa kobieta ---ATAKUJE---> Rina.
Dumny ciemnooki mezczyzna ---ATAKUJE---> Rina.
alt+f1 = zaslon Rina przed dumnym ciemnookim mezczyzna
Bloorp ---ATAKUJE---> Rina.
Arnvald ---ATAKUJE---> Rina.
Motaro ---ATAKUJE---> Saevie.
Muskularny zielonooki krasnolud ---ATAKUJE---> Isilla.
Powazny masywny mutant ---ATAKUJE---> Rina.
Dargoth ---ATAKUJE---> Rasande.
Ulav przybywa z polnocnego-wschodu.
Ulav ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Rasande probuje zaslonic Rina przed ciosami powaznego masywnego mutanta, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Uciekles Motarowi.
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Ulav, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
[##.....] Rin jest ciezko ranny.
Gesty las.
Ulav, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Gesty las.
Pasiasty grozny borsuk.
Ulav, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Ulav podaza na polnocny-zachod.
Gesty las.
Bury weszacy niedzwiedz.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Ulav
Gesty las.
Jasnobrazowy smukly gronostaj.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Ulav
Zwilgle Uroczysko.
Bury duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Ulav
Rin powoli dochodzi do siebie.
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Ulav

Ochlon troche po walce!
> Kagn mruczy: Lecz sie RIn.
Ochlon troche po walce!
Ochlon troche po walce!
Ochlon troche po walce!
[###....] Rin jest w zlej kondycji.
Ochlon troche po walce!
Mowisz: Zasloncie go.
Ochlon troche po walce!
Ochlon troche po walce!
> Yavaeh mowi: Ziola?
Ochlon troche po walce!
Ochlon troche po walce!
Rasande zrecznie zaslania Rina przed ciosami wrogow.
Zrecznie zaslaniasz Rina przed ciosami wrogow.
> Yavaeh zrecznie zaslania Rina przed ciosami wrogow.
Saevia zrecznie zaslania Rina przed ciosami wrogow.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Hardin zrecznie zaslania Rina przed ciosami wrogow.
Isill zrecznie zaslania Rina przed ciosami wrogow.
Natsume zrecznie zaslania Rina przed ciosami wrogow.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Dwa otwarte plocienne mieszki i trzy zamkniete plocienne mieszki.
Zarosniety spocony mezczyzna, ogorzaly energiczny mezczyzna, krepy masywny mezczyzna, zylasty energiczny mezczyzna, zylasty masywny mezczyzna i ogorzaly zawziety mezczyzna.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav
Kagn zrecznie zaslania Rina przed ciosami wrogow.
»»» Mozesz zmienic szyk. «««
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Ulav
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill i Ulav.
Jako cel ataku wskazany zostal Motaro, a jako cel obrony - Ulav.

[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes w pelni wypoczety (10/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 3 godziny 50 minut 36 sekund czasu swojego zycia.
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Ulav
Wilibald, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper przybywaja z poludnia.
Wilibald probuje zaatakowac Rina, lecz Natsume zagradza mu droge.
Dumny ciemnooki mezczyzna probuje zaatakowac Rina, lecz Natsume zagradza mu droge.
Bloorp probuje zaatakowac Rina, lecz Natsume zagradza mu droge.
Arnvald probuje zaatakowac Rina, lecz Natsume zagradza mu droge.
Motaro ---ATAKUJE---> Natsume.
Muskularny zielonooki krasnolud ---ATAKUJE---> Isilla.
Powazny masywny mutant probuje zaatakowac Rina, lecz Natsume zagradza mu droge.
Dargoth ---ATAKUJE---> Yavaeha.
Vesper przedstawia Isilla slowami:
Oto Isill Oslawiony Zabojca Ludzi, Doradca Komanda Scoia'tael, Nieslawny Rzeznik z Rinde, elf.
Vesper przedstawia Isilla slowami:
Oto Isill Oslawiony Zabojca Ludzi, Doradca Komanda Scoia'tael, Nieslawny Rzeznik z Rinde, elf.
Muskularny zielonooki krasnolud rzuca sie na Rina, lecz Isill staje mu na drodze.
Vesper przedstawia Isilla slowami:
Oto Isill Oslawiony Zabojca Ludzi, Doradca Komanda Scoia'tael, Nieslawny Rzeznik z Rinde, elf.
Dargoth rzuca sie na Rina, lecz Natsume staje mu na drodze.
Uciekles Motarowi.
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocy.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
Brakuje - Ulav
Zwilgle Uroczysko.
Bury duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Ulav
Dwa dziecioly, pelne zapalczywosci, draza drzewo z zajadlym stukotem.
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav

Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.
Zarosniety zawziety mezczyzna, zylasty spracowany mezczyzna i trzej krepi energiczni mezczyzni.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Ulav
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Ulav
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Zarosniety energiczny mezczyzna i ogorzaly spocony mezczyzna.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Ulav
Wilibald, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper przybywaja z polnocnego-zachodu.
Wilibald probuje zaatakowac Rina, lecz Saevia zagradza mu droge.
Dumny ciemnooki mezczyzna probuje zaatakowac Rina, lecz Saevia zagradza mu droge.
Bloorp ---ATAKUJE---> Natsume.
Arnvald probuje zaatakowac Rina, lecz Saevia zagradza mu droge.
Motaro ---ATAKUJE---> Hardina.
Muskularny zielonooki krasnolud probuje zaatakowac Rina, lecz Saevia zagradza mu droge.
Powazny masywny mutant probuje zaatakowac Rina, lecz Saevia zagradza mu droge.
Dargoth ---ATAKUJE---> Kagna.
Muskularny zielonooki krasnolud rzuca sie na Rina, lecz Isill staje mu na drodze.
Rin !WSPIERA! cie w walce z Motarem.
Wilibald rzuca sie na Rina, lecz Natsume staje mu na drodze.
Wilibald wskazuje Rina.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Rina.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda Arnvald rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda dumny ciemnooki mezczyzna rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda powazny masywny mutant rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda muskularny zielonooki krasnolud rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda Eldakar rzuca sie do ataku na Rina!
Natsume !WSPIERA! cie w walce z Motarem.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Natsume, Kagn, Yavaeh, Hardin, Rin i Rasande.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuje go Isill.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Saevia.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie. Atakuja ja Bloorp i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#####..] Rin jest lekko ranny. Atakuja go dumny ciemnooki mezczyzna, Eldakar, Arnvald, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant i Dargoth.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
> Feder ---ATAKUJE---> Motara.
Vesper przedstawia Saevie slowami:
Oto Saevia z Yvresse, Mscicielka Lesnego Komanda, Rzezniczka ze Starych Bukow, elfka.
Isill syczac w Starszej Mowie ohydne przeklenstwo uderza na Motara.
Vesper przedstawia Saevie slowami:
Oto Saevia z Yvresse, Mscicielka Lesnego Komanda, Rzezniczka ze Starych Bukow, elfka.
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Juz walczysz z Motarem.
> Wskazujesz Motara jako cel ataku.
Wydajesz rozkaz ataku na Motara.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Kagn rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Hardin rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Rin rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Isill rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Feder rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Saevia rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Diriana rzuca sie do ataku na Motara!
> Dyskretnym gestem wskazujesz Motara jako cel nastepnego ataku.
> Isill zrecznie zaslania Rina przed ciosami Arnvalda, Eldakara i dumnego ciemnookiego mezczyzny.
Arnvald rzuca sie na Rina, lecz Isill staje mu na drodze.
Yavaeh zrecznie zaslania Rina przed ciosami muskularnego zielonookiego krasnoluda.
Muskularny zielonooki krasnolud rzuca sie na Rina, lecz Yavaeh staje mu na drodze.
Lysy leciwy krasnolud z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Rina.
[Miss] Wyprowadzasz szybkie pchniecie kruczoczarnym misternym mieczem w Motara, lecz ten zbija je z linii ataku waskim kunsztownym sihillem.
Energicznym ruchem reki wypychasz bron do przodu, by uderzyc Motara krotkim srebrzystym katzbalgerem w glowe, delikatnie muskajac.
Uciekles Motarowi.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnocny-zachod.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, zarosniety energiczny mezczyzna, zylasty spocony mezczyzna, zylasty zawziety mezczyzna i ogorzaly masywny mezczyzna.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
[###....] Rin jest w zlej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
Brakuje - Ulav
Gesty las.
Pasiasty grozny borsuk.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Ulav
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-zachod.
> 
> Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Ulav
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnoc.
Zwilgle Uroczysko.
Bury duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav

Jest mlodym brazowookim niziolkiem, znanym jako:
Rin Ravenclaw, niziolek.
Trzyma pozlacany daevonski miecz w lewej rece oraz prosty smukly rapier w prawej rece.
[###....] Zdaje sie byc w zlej kondycji.
Na plecach nosi otwarty nieduzy brazowy plecak.
Do pasa ma przytroczone zamkniety skorzany jasny woreczek i skorzany buklak.
Jego stopy pokryte sa charakterystycznymi dla niziolkow gestymi wlosami.
Ma na sobie wypolerowany stalowy helm, ciezka luskowa karacene i stalowe ciezkie nagolenniki.
Nosi przywiazane do pasa kawalkiem sznurka, calkowicie nowe zamkniete cieniutkie zawiniatko, pojemnik na mapy.
Na jeden z palcow ma nasuniety srebrzysty szeroki pierscien z runa.
Nosi srebrny runiczny amulet i karminowy zakonny plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill.
> Rin probuje ukryc sie jak najlepiej.
Mowisz: I przestan walczyc
> »»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Yavaeh zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
[####...] [Rin] jest ranny.
Ochlon troche po walce!
> [Rin] kiwa glowa.
Wilibald, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper przybywaja z zachodu.
Wilibald ---ATAKUJE---> Natsume.
Dumny ciemnooki mezczyzna ---ATAKUJE---> Natsume.
alt+f1 = zaslon Natsume przed dumnym ciemnookim mezczyzna
Bloorp ---ATAKUJE---> Natsume.
Eldakar ---ATAKUJE---> Isilla.
Arnvald ---ATAKUJE---> Natsume.
Motaro ---ATAKUJE---> Diriane.
Muskularny zielonooki krasnolud ---ATAKUJE---> Isilla.
Powazny masywny mutant ---ATAKUJE---> Natsume.
Dargoth ---ATAKUJE---> Natsume.
Nikt nie ---ATAKUJE---> [Rina].
[#####..] [Rin] jest lekko ranny.
Nikt nie ---ATAKUJE---> [Rina].
> Muskularny zielonooki krasnolud zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Natsume.
Isill wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Motara.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Kagn, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Natsume.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Motaro.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie. Atakuja ja dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#####..] [Rin] jest lekko ranny.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie. Atakuje go Eldakar.
> Natsume !WSPIERA! cie w walce z Motarem.
Uciekles Motarowi.
Zwilgle Uroczysko.
Bury duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> se
Brakuje - Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Ulav
Gesty las.
Bury weszacy niedzwiedz.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Ulav
Gesty las.
Szary czujny zajac.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Ulav
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Ulav
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#####..] Rin jest lekko ranny.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
[#######] Rudowlosy podejrzliwy polelf jest w swietnej kondycji.
Spalony las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Ulav

Wilibald, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper przybywaja z polnocnego-zachodu.
Wilibald ---ATAKUJE---> Saevie.
Dumny ciemnooki mezczyzna ---ATAKUJE---> Saevie.
alt+f1 = zaslon Saevie przed dumnym ciemnookim mezczyzna
Bloorp ---ATAKUJE---> Rina.
Eldakar probuje zaatakowac Rina, lecz Isill zagradza mu droge.
Arnvald ---ATAKUJE---> Natsume.
Lysy leciwy krasnolud ---ATAKUJE---> Rina.
Motaro ---ATAKUJE---> Yavaeha.
Muskularny zielonooki krasnolud probuje zaatakowac Rina, lecz Yavaeh zagradza mu droge.
Powazny masywny mutant ---ATAKUJE---> Natsume.
Dargoth ---ATAKUJE---> Natsume.
> Natsume !WSPIERA! cie w walce z Motarem.
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Rina.
Wilibald wskazuje Rina.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Rina.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda powazny masywny mutant rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda Arnvald rzuca sie do ataku na Rina, ale wpada na Isilla!
Na rozkaz Wilibalda Vesper rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda dumny ciemnooki mezczyzna rzuca sie do ataku na Rina, ale wpada na Isilla!
Na rozkaz Wilibalda Bloorp rzuca sie do ataku na Rina!
Uciekles Motarowi.
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Saevia koncentruje sie na walce z dumnym ciemnookim mezczyzna.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
[####...] Rin jest ranny.
Brakuje - Ulav
Gesty las.
Saevia koncentruje sie na walce z dumnym ciemnookim mezczyzna.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Ulav
Gesty las.
Bury weszacy niedzwiedz.
Saevia koncentruje sie na walce z dumnym ciemnookim mezczyzna.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Ulav
Gesty las.
Saevia koncentruje sie na walce z dumnym ciemnookim mezczyzna.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Ulav
Grabowe Grady.
Jasnobrazowy smukly gronostaj.
Saevia koncentruje sie na walce z dumnym ciemnookim mezczyzna.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Ulav
Ochlon troche po walce!
> Diriana probuje ukryc sie jak najlepiej.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes w pelni wypoczety (10/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 3 godziny 51 minut 40 sekund czasu swojego zycia.
> Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Ochlon troche po walce!
> Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.
Ochlon troche po walce!
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[######.] [Natsume] jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[####...] [Rin] jest ranny.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
[#######] Jasnobrazowy smukly gronostaj jest w swietnej kondycji.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes w pelni wypoczety (10/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 3 godziny 51 minut 46 sekund czasu swojego zycia.
Ochlon troche po walce!
Ochlon troche po walce!

> Wilibald, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper przybywaja z zachodu.
Natsume wychodzi z ukrycia.
Wilibald ---ATAKUJE---> Natsume.
Dumny ciemnooki mezczyzna ---ATAKUJE---> Isilla.
alt+f1 = zaslon Isilla przed dumnym ciemnookim mezczyzna
Bloorp ---ATAKUJE---> Natsume.
Eldakar ---ATAKUJE---> Isilla.
Arnvald ---ATAKUJE---> Isilla.
Rin wychodzi z ukrycia.
Lysy leciwy krasnolud probuje zaatakowac Rina, lecz Yavaeh zagradza mu droge.
---ATAKUJESZ---> Motara.
Rasande ---ATAKUJE---> Motara.
Hardin ---ATAKUJE---> Motara.
Kagn ---ATAKUJE---> Motara.
Muskularny zielonooki krasnolud ---ATAKUJE---> Isilla.
Powazny masywny mutant probuje zaatakowac Rina, lecz Yavaeh zagradza mu droge.
Dargoth ---ATAKUJE---> Yavaeha.
Vesper probuje zaatakowac Rina, lecz Yavaeh zagradza jej droge.
Vesper przedstawia Rina slowami:
Oto Rin Ravenclaw, niziolek.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Rina, lecz Yavaeh staje mu na drodze.
Powazny masywny mutant rzuca sie na Rina przebijajac sie przez jego ochrone.
Powazny masywny mutant !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> RINA
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie Motaro.

[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Isill.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuje go Yavaeh.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Kagn, Hardin i Rasande.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Rin.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Natsume.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie. Atakuja ja Bloorp i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji. Atakuja go lysy leciwy krasnolud, Dargoth i Vesper.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[####...] Rin jest ranny. ---ATAKUJE---> go powazny masywny mutant.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go dumny ciemnooki mezczyzna, Eldakar, Arnvald i muskularny zielonooki krasnolud.
> Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Rina.
Wilibald wskazuje Rina.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Rina.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na rozkaz Wilibalda powazny masywny mutant rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda Eldakar rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda Bloorp rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda dumny ciemnooki mezczyzna rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda Arnvald rzuca sie do ataku na Rina!
Na rozkaz Wilibalda muskularny zielonooki krasnolud rzuca sie do ataku na Rina!
Motaro wykonuje zamaszysty cios waskim kunsztownym sihillem, z przenikliwym sykiem przecinajac powietrze tuz obok ciebie.
Uciekles Motarowi.
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludnia.
[###....] Rin jest w zlej kondycji.
Brakuje - Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
[####...] Rin jest ranny.
Brakuje - Ulav
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Dwa otwarte plocienne mieszki i trzy zamkniete plocienne mieszki.
Zarosniety spocony mezczyzna, ogorzaly energiczny mezczyzna, krepy masywny mezczyzna, zylasty energiczny mezczyzna, zylasty masywny mezczyzna i ogorzaly zawziety mezczyzna.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Ulav
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[####...] Rin jest ranny.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
Grabowe Grady.
[Diriana], [Natsume], [Kagn], [Saevia], [Feder], [Yavaeh], [Hardin], [Rin], [Rasande] i [Isill] skradajac sie przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Ulav

> Wilibald, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper przybywaja ze wschodu.
Isill wychodzi z ukrycia.
Dumny ciemnooki mezczyzna ---ATAKUJE---> Isilla.
alt+f1 = zaslon Isilla przed dumnym ciemnookim mezczyzna
Rin wychodzi z ukrycia.
Kagn wychodzi z ukrycia.
Eldakar probuje zaatakowac Rina, lecz Kagn zagradza mu droge.
Arnvald probuje zaatakowac Rina, lecz Kagn zagradza mu droge.
Yavaeh wychodzi z ukrycia.
Lysy leciwy krasnolud ---ATAKUJE---> Yavaeha.
Nie jestes juz schowany.
Hardin wychodzi z ukrycia.
Hardin ---ATAKUJE---> Motara.
Muskularny zielonooki krasnolud ---ATAKUJE---> Isilla.
Powazny masywny mutant ---ATAKUJE---> Yavaeha.
Dargoth ---ATAKUJE---> Kagna.
Vesper probuje zaatakowac Rina, lecz Kagn zagradza jej droge.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Rina, lecz Kagn staje mu na drodze.
Yavaeh mowi w Starszej Mowie: Jedenascioro ich.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Rina, lecz Kagn staje mu na drodze.
Motaro przesuwa sie nieznacznie w bok, obchodzac cie powoli, by w najmniej dogodnym momencie wyprowadzic zza krawedzi lsniacej plomienistej tarczy blyskawiczne ciecie waskim kunsztownym sihillem. Slaby i niedokladny cios trafia cie w korpus, powodujac tylko ledwo zauwazalne obrazenia.
Uciekles Motarowi.
Zwilgle Uroczysko.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Ulav
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Ulav
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-zachod.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Krepy zawziety mezczyzna, zylasty masywny mezczyzna, dwaj ogorzali spoceni mezczyzni i zylasty spracowany mezczyzna.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
nw
> Brakuje - Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Smukla bialowlosa kobieta i Blejd.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Smukla bialowlosa kobieta probuje zaatakowac Rina, lecz Rasande zagradza jej droge.
Rasande ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
> Smukla bialowlosa kobieta spoglada dziwnie na Federa.
sw
Brakuje - Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Ulav
Rin podaza na zachod.

Ruszasz biegiem na NE.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Smukla bialowlosa kobieta i Blejd.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
zabij smukla bialowlosa kobiete
przelam obrone smukla bialowlosa kobiete
rozkaz druzynie zaatakowac smukla bialowlosa kobiete
ocen smukla bialowlosa kobiete
wskaz smukla bialowlosa kobiete jako cel ataku
Rasande ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
> Brakuje - Rin|Ulav
---ATAKUJESZ---> smukla bialowlosa kobiete.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Wydajesz rozkaz ataku na smukla bialowlosa kobiete.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Kagn rzuca sie do ataku na smukla bialowlosa kobiete!
Na twoj rozkaz Rasande rzuca sie do ataku na smukla bialowlosa kobiete!
Na twoj rozkaz Diriana rzuca sie do ataku na smukla bialowlosa kobiete!
Na twoj rozkaz Natsume rzuca sie do ataku na smukla bialowlosa kobiete!
Na twoj rozkaz Saevia rzuca sie do ataku na smukla bialowlosa kobiete!
> Ogladasz dokladnie smukla bialowlosa kobiete.

Jest to smukla bialowlosa kobieta.
Przy prawej nodze ma przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska, zawierajaca kosciany dlugi sztylet.
Trzyma grawerowany estalijski rapier w lewej rece oraz grawerowany estalijski rapier w prawej rece.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Na ramie zarzucona ma jedwabista srebrzysta line.
Ponad jej prawym ramieniem widac przypieta atramentowoczarna ornamentowana pochwe z pendentem.
Od stop do glow zakuta jest w stalowe plyty krwistoczerwonego pelnego pancerza, na ktorego naramiennikach wygrawerowano symbole Khorna, jednego z mrocznych bogow.
Wokol bioder ma owinieta czerwona dluga szarfe z gladkiego jedwabiu.
Lewy nadgarstek obwiazany ma stalowym krotkim lancuchem.
Na piersi ma wpiety czarno-zloty order imperialny.
Prawy nadgarstek obwiazany ma stalowym krotkim lancuchem.
Na palce ma nasuniete alabastrowy pierscien z szklistym ametystem, stary rodowy sygnet, mosiezny elficki pierscien, misterny smoczy pierscien, jasnoniebieski kosciany sygnet i srebrnozloty pleciony pierscien.
Nosi makabryczny naszyjnik z elfich uszu i ciemnoszary futrzany plaszcz z naciagnietym na glowe wilczym lbem.
Jej plaszcz jest spiety zelazna spinka w ksztalcie osmioramiennej gwiazdy.
Jej dlugie, trupiobiale wlosy sa pokryte zastarzala krwia przeciwnikow.
Walczy z Rasande.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta atramentowoczarna ornamentowana pochwe z pendentem.
Do pasa ma przytroczone trzy zamkniete szarawe skorzane woreczki i podluzny buklak.
> Wskazujesz smukla bialowlosa kobiete jako cel ataku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuje ja smukla bialowlosa kobieta.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji. Atakujesz ja ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia i Rasande.
[#######] Blejd jest w swietnej kondycji.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz szykowny kuni plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, trzy matowe kulki i drewniana pochodnie.
> Feder ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Isill z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na smukla bialowlosa kobiete.
Yavaeh !WSPIERA! cie w walce z smukla bialowlosa kobieta.
Rasande przymierza sie do odciecia smuklej bialowlosej kobiecie drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuje ja smukla bialowlosa kobieta.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji. Atakujesz ja ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Rasande i Isill.
[#######] Blejd jest w swietnej kondycji.
> Hardin ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuje ja smukla bialowlosa kobieta.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji. Atakujesz ja ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill.
[#######] Blejd jest w swietnej kondycji.
> Smukla bialowlosa kobieta uciekla ci.

 22:45:58:630
Smukla bialowlosa kobieta podaza na poludniowy-wschod.
            
  x       x 
   xx     x 
     xx   x 
       xx x 
         xx 
 xxxxxxxxxx 
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Blejd jest w swietnej kondycji.
> Ruszasz truchtem na SE.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
e
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Smukla bialowlosa kobieta.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> smukla bialowlosa kobiete.
Diriana ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Natsume ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Kagn ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Saevia ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Feder ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Yavaeh ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Hardin ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Rasande ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Isill ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Smukla bialowlosa kobieta trafia cie grawerowanym estalijskim rapierem w prawe ramie, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez bialoblekitna smocza zbroje.
Uciekles smuklej bialowlosej kobiecie.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Jestes wypoczety.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Smukla bialowlosa kobieta.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> smukla bialowlosa kobiete.
Diriana ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Natsume ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Kagn ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Yavaeh ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Hardin ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Rasande ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Isill ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
> Brakuje - Rin|Ulav
Saevia sprezystym skokiem dopada smukla bialowlosa kobiete i atakuje ja.
Smukla bialowlosa kobieta uciekla ci.
 22:46:00:776
Smukla bialowlosa kobieta podaza na zachod.
   X        
  X         
 X          
XXXXXXXXXXX 
 X          
  X         
   X        
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Jestes w pelni wypoczety.
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Smukla bialowlosa kobieta i Blejd.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> smukla bialowlosa kobiete.
Diriana ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Natsume ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Kagn ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Saevia ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Yavaeh ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Hardin ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Rasande ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Isill ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
> Brakuje - Rin|Ulav
Feder ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Smukla bialowlosa kobieta uciekla ci.
 22:46:01:813
Smukla bialowlosa kobieta podaza na wschod.
       X    
        X   
         X  
XXXXXXXXXXX 
         X  
        X   
       X    
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Blejd jest w swietnej kondycji.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt obok lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Smukla bialowlosa kobieta.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> smukla bialowlosa kobiete.
Diriana ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Natsume ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Kagn ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Saevia ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Feder ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Yavaeh ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Hardin ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Rasande ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Isill ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
> Brakuje - Rin|Ulav
Smukla bialowlosa kobieta uciekla ci.
 22:46:02:870
Smukla bialowlosa kobieta podaza na zachod.
   X        
  X         
 X          
XXXXXXXXXXX 
 X          
  X         
   X        
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Blejd.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Jestes wypoczety.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Blejd.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez jakies zwierze i prowadza na poludniowy-zachod.
»»» Mozesz wydac rozkaz. «««
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes wypoczety (9/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 3 godziny 53 minuty 50 sekund czasu swojego zycia.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes wypoczety (9/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 3 godziny 53 minuty 52 sekundy czasu swojego zycia.
> 
Masz nowa poczte od Zeta.
-------- Nowa poczta --------

[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
> Nagle czarnooki czujny kruk Isilla rozklada skrzydla i z glosnym ich trzepotem wzbija sie gladko w powietrze. Po krotkiej chwili niknie ci z oczu.
Wysylasz czarnookiego czujnego kruka na poczte.
Czarnooki czujny kruk rozklada skrzydla i z glosnym ich trzepotem wzbija sie gladko w powietrze. Po krotkiej chwili niknie ci z oczu.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
Sposrod stu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Grishnuk   Natsume    Sadika     Yavaeh
Carmanea   Eldakar    Haes       Pietrov    Saevia     Zendrin
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Plisko     Sierya     Zetu
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
Ruszasz niespiesznie na SW.
Polana przy moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Rasande gasi pragnienie woda z rzeki.
Saevia gasi pragnienie woda z rzeki.
Diriana gasi pragnienie woda z rzeki.
Natsume gasi pragnienie woda z rzeki.
Gasisz pragnienie woda z rzeki.
Feder gasi pragnienie woda z rzeki.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
> Kagn gasi pragnienie woda z rzeki.
Sposrod stu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Grishnuk   Natsume    Sadika     Yavaeh
Carmanea   Eldakar    Haes       Pietrov    Saevia     Zendrin
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Plisko     Sierya     Zetu
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       
> Kurz traktu wzbija sie pod twymi stopami.
Yavaeh gasi pragnienie woda z rzeki.
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill i Ulav.
Jako cel ataku wskazana zostala smukla bialowlosa kobieta, a jako cel obrony - Ulav.
> Hardin gasi pragnienie woda z rzeki.
Ruszasz niespiesznie na NE.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth, Vesper i Wilibald.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> Motara.
Diriana ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Natsume ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Wilibald ---ATAKUJE---> Natsume.
Dargoth ---ATAKUJE---> Natsume.
Powazny masywny mutant ---ATAKUJE---> Natsume.
Muskularny zielonooki krasnolud ---ATAKUJE---> Natsume.
Arnvald ---ATAKUJE---> Natsume.
Bloorp ---ATAKUJE---> Natsume.
Dumny ciemnooki mezczyzna ---ATAKUJE---> Natsume.
alt+f1 = zaslon Natsume przed dumnym ciemnookim mezczyzna
Kagn ---ATAKUJE---> Dargotha.
Saevia ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Feder ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Yavaeh ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Hardin ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Rasande ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Isill ---ATAKUJE---> Arnvalda.
> Brakuje - Rin|Ulav
Oszczednym ruchem uderzasz Motara kruczoczarnym misternym mieczem, lekko raniac go w korpus.
Markujesz zamach z lewej, po czym szybkim ruchem uderzasz z polobrotu Motara krotkim srebrzystym katzbalgerem, lecz twemu przeciwnikowi udaje sie w pore zbic ten cios lsniaca plomienista tarcza.
Motaro uciekl ci.
 22:46:27:998
Wilibald, smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper podazaja na poludniowy-zachod.
            
x       x   
x     xx    
x   xx      
x xx        
xx          
xxxxxxxxxx  
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Blejd.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt obok lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Mowisz: Ktos zmeczony?
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
> Kagn kreci przeczaco glowa.
Diriana kreci przeczaco glowa.
Isill szepcze do ciebie: Jestem wypoczety.
Saevia kreci glowa.
Hardin kreci przeczaco glowa.
Wilibald, smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper przybywaja z poludniowego-zachodu.
Wilibald ---ATAKUJE---> Natsume.
Smukla bialowlosa kobieta ---ATAKUJE---> Kagna.
Dumny ciemnooki mezczyzna ---ATAKUJE---> Saevie.
alt+f1 = zaslon Saevie przed dumnym ciemnookim mezczyzna
Bloorp ---ATAKUJE---> Natsume.
Eldakar ---ATAKUJE---> Kagna.
Arnvald ---ATAKUJE---> Kagna.
Lysy leciwy krasnolud ---ATAKUJE---> Yavaeha.
Motaro >>>ATAKUJE CIE<<!
Muskularny zielonooki krasnolud ---ATAKUJE---> Natsume.
Powazny masywny mutant ---ATAKUJE---> Yavaeha.
Dargoth ---ATAKUJE---> Natsume.
Vesper ---ATAKUJE---> Yavaeha.
Juz walczysz z smukla bialowlosa kobieta.
> Wskazujesz smukla bialowlosa kobiete jako cel ataku.
> Wydajesz rozkaz ataku na smukla bialowlosa kobiete.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Kagn rzuca sie do ataku na smukla bialowlosa kobiete!
Na twoj rozkaz Isill rzuca sie do ataku na smukla bialowlosa kobiete!
Na twoj rozkaz Diriana rzuca sie do ataku na smukla bialowlosa kobiete!
Na twoj rozkaz Hardin rzuca sie do ataku na smukla bialowlosa kobiete!
Na twoj rozkaz Rasande rzuca sie do ataku na smukla bialowlosa kobiete!
> Dyskretnym gestem wskazujesz smukla bialowlosa kobiete jako cel nastepnego ataku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie Motaro.

[######.] Smukla bialowlosa kobieta jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Natsume.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie. Atakuja ja Bloorp, muskularny zielonooki krasnolud, Dargoth i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta, Eldakar i Arnvald.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja dumny ciemnooki mezczyzna.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji. Atakuja go lysy leciwy krasnolud, powazny masywny mutant i Vesper.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
> Wilibald wskazuje Natsume.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Natsume.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na rozkaz Wilibalda Vesper rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda muskularny zielonooki krasnolud rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda powazny masywny mutant rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda dumny ciemnooki mezczyzna rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na Natsume!
Lysy leciwy krasnolud z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Natsume.
Dumny ciemnooki mezczyzna >>>ATAKUJE CIE<<!
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[######.] Smukla bialowlosa kobieta jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Natsume.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuja ja dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth, Vesper i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta, Eldakar i Arnvald.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
> Arnvald glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Natsume.
Natsume !WSPIERA! cie w walce z smukla bialowlosa kobieta.
Dargoth przymierza sie do odciecia Natsume drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[######.] Smukla bialowlosa kobieta jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuja ja dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth, Vesper i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta i Eldakar.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
> Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[######.] Smukla bialowlosa kobieta jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuja ja dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth, Vesper i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta i Eldakar.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
Isill zrecznie zaslania Natsume przed ciosami Vesper, Motara, Wilibalda i Bloorpa.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[######.] Smukla bialowlosa kobieta jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuja ja dumny ciemnooki mezczyzna, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant i Dargoth.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta i Eldakar.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, Motaro, Vesper i Wilibald.
> Eldakar mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Natsume.
Wilibald zrecznie zaslania smukla bialowlosa kobiete przed ciosami Rasande.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[######.] Smukla bialowlosa kobieta jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin i Isill.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Rasande.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuja ja dumny ciemnooki mezczyzna, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant i Dargoth.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuja ja dumny ciemnooki mezczyzna, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant i Dargoth.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukla bialowlosa kobieta.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, Motaro, Vesper i Wilibald.
> Bloorp probuje zaatakowac Natsume, lecz Isill zagradza mu droge.
Motaro zrecznie zaslania smukla bialowlosa kobiete przed ciosami Federa.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[######.] Smukla bialowlosa kobieta jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Yavaeh, Hardin i Isill.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuje go Feder.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Rasande.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuja ja dumny ciemnooki mezczyzna, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant i Dargoth.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuja ja dumny ciemnooki mezczyzna, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant i Dargoth.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukla bialowlosa kobieta.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, Motaro, Vesper i Wilibald.
> Smukla bialowlosa kobieta glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Natsume.
Bloorp probuje zaatakowac Natsume, lecz Isill zagradza mu droge.
Rasande zrecznie zaslania Natsume przed ciosami Dargotha i Eldakara.
[Miss] Probujesz trafic smukla bialowlosa kobiete kruczoczarnym misternym mieczem, lecz ta unika twojego ciosu.
Z doskoku uderzasz smukla bialowlosa kobiete krotkim srebrzystym katzbalgerem, lekko raniac ja w lewe ramie.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
Powazny masywny mutant rzuca sie na Natsume przebijajac sie przez jej ochrone.
Powazny masywny mutant !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> NATSUME
[#####..] Smukla bialowlosa kobieta jest lekko ranna.
Feder probuje zaatakowac smukla bialowlosa kobiete, lecz Motaro zagradza mu droge.
Eldakar mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Natsume.
[#####..] Natsume jest lekko ranna.
Juz walczysz z smukla bialowlosa kobieta.
> Rasande probuje cie wesprzec w walce z smukla bialowlosa kobieta, lecz Wilibald zagradza jej droge.
Wskazujesz smukla bialowlosa kobiete jako cel ataku.
> Rasande probuje zaatakowac smukla bialowlosa kobiete, lecz Wilibald zagradza jej droge.
Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Dyskretnym gestem wskazujesz smukla bialowlosa kobiete jako cel nastepnego ataku.
> Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Natsume.
Wilibald wskazuje Natsume.
Arnvald zrecznie zaslania smukla bialowlosa kobiete przed ciosami Saevii.
Hardin zrecznie zaslania Natsume przed ciosami lysego leciwego krasnoluda.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#####..] Smukla bialowlosa kobieta jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Diriana, Natsume, Kagn, Yavaeh, Hardin i Isill.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Saevia.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuje go Feder.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Rasande.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#####..] Natsume jest lekko ranna. Atakuja ja smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Eldakar, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji. Atakuje go lysy leciwy krasnolud.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Dargoth.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, Motaro i Vesper.
> Saevia rzuca sie na smukla bialowlosa kobiete, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.
Saevia NIE PRZELAMAL ----> SMUKLA BIALOWLOSA KOBIETE
Saevia probuje zaatakowac smukla bialowlosa kobiete, lecz Arnvald zagradza jej droge.
Feder probuje zaatakowac smukla bialowlosa kobiete, lecz Motaro zagradza mu droge.
Saevia probuje zaatakowac smukla bialowlosa kobiete, lecz Arnvald zagradza jej droge.
Eldakar wychodzi zza zaslony powaznego masywnego mutanta.
Eldakar rzuca sie na Natsume przebijajac sie przez jej ochrone.
Eldakar !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> NATSUME
Diriana probuje zaslonic Isilla przed ciosami Motara, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Motaro przyzywajac chrypiacym glosem imie Nurgla rzuca sie na Natsume.
Lysy leciwy krasnolud z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Natsume.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[######.] Smukla bialowlosa kobieta jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Diriana, Natsume, Kagn, Yavaeh, Hardin i Isill.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Saevia.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuje go Feder.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Rasande.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#####..] Natsume jest lekko ranna. Atakuja ja smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Dargoth.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp i Vesper.
[######.] Smukla bialowlosa kobieta jest w dobrym stanie.
Bloorp probuje zaslonic smukla bialowlosa kobiete przed ciosami Hardina, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Yavaeh zrecznie zaslania Natsume przed ciosami Arnvalda i Wilibalda.
Feder probuje zaatakowac smukla bialowlosa kobiete, lecz Motaro zagradza mu droge.
Rasande probuje cie wesprzec w walce z smukla bialowlosa kobieta, lecz Wilibald zagradza jej droge.
Dargoth zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Natsume drogi ucieczki.
Rasande probuje zaatakowac smukla bialowlosa kobiete, lecz Wilibald zagradza jej droge.
Rzucasz matowa kulke na ziemie.
Z peknietej kulki z sykiem wydobywaja sie kleby gestego, czarnego dymu!
Ruszasz niespiesznie na SW.
Trakt obok lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
[####...] Natsume jest ranna.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Blejd.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Smukla bialowlosa kobieta przybywa ze wschodu.
Smukla bialowlosa kobieta probuje zaatakowac Federa, lecz Hardin zagradza jej droge.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Uciekles smuklej bialowlosej kobiecie.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Smukla bialowlosa kobieta przybywa z polnocnego-zachodu.
Smukla bialowlosa kobieta ---ATAKUJE---> Isilla.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Uciekles smuklej bialowlosej kobiecie.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
> ne
Brakuje - Rin|Ulav
Smukla bialowlosa kobieta przybywa z zachodu.
Smukla bialowlosa kobieta ---ATAKUJE---> Kagna.
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Uciekles smuklej bialowlosej kobiecie.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Jestes troche zmeczony.
Smukla bialowlosa kobieta przybywa z poludniowego-zachodu.
Smukla bialowlosa kobieta ---ATAKUJE---> Diriane.
Spokojnie oceniajac swe sily, wykonujesz mocny wymach z gory, by uderzyc smukla bialowlosa kobiete krotkim srebrzystym katzbalgerem w glowe, delikatnie muskajac.
Smukla bialowlosa kobieta uciekla ci.
 22:46:48:465
Smukla bialowlosa kobieta podaza na poludniowy-wschod.
            
  x       x 
   xx     x 
     xx   x 
       xx x 
         xx 
 xxxxxxxxxx 
Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Rozzarzone ognisko.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
> Wsrod trzepotu skrzydel czarnooki czujny kruk laduje na rece Isilla.
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Krepy zawziety mezczyzna, zylasty masywny mezczyzna, dwaj ogorzali spoceni mezczyzni i zylasty spracowany mezczyzna.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Isill powoli dochodzi do siebie.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-wschod.
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Spalony las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Bury weszacy niedzwiedz.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
»»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludnia.
> Jestes zmeczony.
Brakuje - Rin|Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludnia.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Natsume jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
> Brakuje - Rin|Ulav
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Natsume opuszcza zdobiony dlugi lewak.
Natsume opuszcza swietlisty starozytny sztylet.
Brakuje - Rin|Ulav
Natsume bierze 21 zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego elfiego woreczka z zajeczej skory.
Natsume bierze dwa czarne aromatyczne ziarenka, cztery ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, osiem srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA, dwa kosmatoowlosiony kwiatostan: KASZTANOWIEC, dwie jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA, macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA, cztery fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, dwa ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK, szczterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIECodyg, siedem zlocistozolty kwiat: MNISZEK i kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONYiaty z otwartego elfiego woreczka z niedzwiedziej skory.
Natsume bierze dwa czarne aromatyczne ziarenka, cztery ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, osiem srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA, dwa kosmatoowlosiony kwiatostan: KASZTANOWIEC, dwie jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA, macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA, cztery fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, dwa ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK, szczterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIECodyg, siedem zlocistozolty kwiat: MNISZEK i kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONYiaty z otwartego elfiego woreczka z niedzwiedziej skory.
Natsume zjada macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA.
Natsume przyklada kosmatoowlosiony kwiatostan: KASZTANOWIEC.
Natsume wklada dwa kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY, siedem zlocistozolty kwiat: MNISZEK, szesc czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC, dwa ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK, cztery fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, dwie jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA, kosmatoowlosiony kwiatostan: KASZTANOWIEC, osiem srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA, cztery ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, dwa czarne aromatyczne ziarenka i dwa zolty jasny kwiat: DELIONA do otwartego elfiego woreczka z zajeczej skory.
Natsume wklada dwa kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY, siedem zlocistozolty kwiat: MNISZEK, szesc czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC, dwa ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK, cztery fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, dwie jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA, kosmatoowlosiony kwiatostan: KASZTANOWIEC, osiem srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA, cztery ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, dwa czarne aromatyczne ziarenka i dwa zolty jasny kwiat: DELIONA do otwartego elfiego woreczka z zajeczej skory.
Natsume wklada dziewietnascie zolty jasny kwiat: DELIONA do otwartego elfiego woreczka z niedzwiedziej skory.
Natsume dobywa zdobionego dlugiego lewaka.
Natsume dobywa swietlistego starozytnego sztyletu.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Natsume jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
> Wsrod trzepotu skrzydel czarnooki czujny kruk laduje na twojej rece.
Listy nieprzeczytane:
 1. Temat: kolo lyrii
Nadawca: Zetu                           Pt, 28 I 2022, 22:46:15
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Natsume jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
Mowisz: Podlecz sie Natsume.
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill.
Sposrod stu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Grishnuk   Natsume    Sadika     Yavaeh
Carmanea   Eldakar    Haes       Pietrov    Saevia     Zendrin
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Plisko     Sierya     Zetu
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       
> Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Oceniasz starannie matowa kulke.
Metna kulka o srednicy niecalych dwoch cali zawiera w sobie gesty, czarny dym. Makabrycznie podobna do galki ocznej, jest ozdobiona matowym czerwonym punktem i okrazajacym go wianuszkiem subtelnych runow.

Oceniasz, ze matowa kulka wazy 48 gramow, zas jej objetosc wynosi 110 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest warta okolo 2200 miedziakow, czyli Mt:0 Zl:9 Sr:3 Mi:4.
Wyglada na to, ze moglaby ci jeszcze raczej dlugo sluzyc.
Oceniasz starannie matowa kulke.
Metna kulka o srednicy niecalych dwoch cali zawiera w sobie gesty, czarny dym. Makabrycznie podobna do galki ocznej, jest ozdobiona matowym czerwonym punktem i okrazajacym go wianuszkiem subtelnych runow.

Oceniasz, ze matowa kulka wazy 48 gramow, zas jej objetosc wynosi 110 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest warta okolo 2200 miedziakow, czyli Mt:0 Zl:9 Sr:3 Mi:4.
Wyglada na to, ze moglaby ci jeszcze dlugo sluzyc.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Natsume jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, [Saevia], Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill.
Sposrod stu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Grishnuk   Natsume    Sadika     Yavaeh
Carmanea   Eldakar    Haes       Pietrov    Saevia     Zendrin
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Plisko     Sierya     Zetu
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       
> Jestes troche zmeczony.
Grabowe Grady.
[Diriana], [Natsume], [Kagn], [Saevia], [Feder], [Yavaeh], [Hardin], [Rasande] i [Isill] skradajac sie przybywaja za toba z zachodu.
> Kiedy tylko [Yavaeh] rozluznia uchwyt na upiornym ciemnym chepeszu, orez niemalze sam wyskakuje mu z dloni, zas na glowie szakala gasnie nieludzkie swiatlo czerwonych slepi.
Brakuje - Rin|Ulav
[Yavaeh] bierze mazisty bulwiasty grzyb: CASUR z otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
[Yavaeh] zjada mazisty bulwiasty grzyb: CASUR.
[Yavaeh] bierze dziwne zoltoszare nasionko: KULCZYBA z otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
[Yavaeh] przezuwa dziwne zoltoszare nasionko: KULCZYBA.
[Yavaeh] bierze szary kolczasty korzen: ARALIA z otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
[Yavaeh] przezuwa szary kolczasty korzen: ARALIA.
[Yavaeh] bierze duzy bialy kwiat: BIELUN z otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
[Yavaeh] wacha duzy bialy kwiat: BIELUN.
[Yavaeh] bierze soczysty karminowy mech: DRATH z otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
[Yavaeh] przezuwa soczysty karminowy mech: DRATH.
[Yavaeh] pewnym chwytem dobywa upiornego ciemnego chepesza. Wsrod potwornego wrzasku umieszczonej na orezu glowy szakala, bron stara sie wyrwac z reki swego pana, jednak na prozno.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[####...] [Natsume] jest ranna.
[#######] [Kagn] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Feder] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Yavaeh] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Hardin] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Rasande] jest w swietnej kondycji.
[######.] [Isill] jest w dobrym stanie.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[####...] [Natsume] jest ranna.
[#######] [Kagn] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Feder] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Yavaeh] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Hardin] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Rasande] jest w swietnej kondycji.
[######.] [Isill] jest w dobrym stanie.
Sposrod stu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Grishnuk   Natsume    Sadika     Yavaeh
Carmanea   Eldakar    Haes       Pietrov    Saevia     Zendrin
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Plisko     Sierya     Zetu
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       
[#####..] [Natsume] jest lekko ranna.
Mowisz: Zasloncie Natsume.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#####..] [Natsume] jest lekko ranna.
[#######] [Kagn] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Feder] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Yavaeh] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Hardin] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Rasande] jest w swietnej kondycji.
[######.] [Isill] jest w dobrym stanie.
Sposrod stu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Grishnuk   Natsume    Sadika     Yavaeh
Carmanea   Eldakar    Haes       Pietrov    Saevia     Zendrin
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Plisko     Sierya     Zetu
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       
> [Natsume] opuszcza zdobiony dlugi lewak.
[Natsume] opuszcza swietlisty starozytny sztylet.
[Natsume] bierze dwa zolty jasny kwiat: DELIONA, dwa czarne aromatyczne ziarenka, cztery ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, osiem srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA, kosmatoowlosiony kwiatostan: KASZTANOWIEC, dwie jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA, cztery fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, dwa ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK, szesc czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIECkremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONYSZEK i dwa kremowe owlosione ususzone kwiaty z otwartego elfiego woreczka z zajeczej skory.
[Natsume] bierze dwa zolty jasny kwiat: DELIONA, dwa czarne aromatyczne ziarenka, cztery ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, osiem srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA, kosmatoowlosiony kwiatostan: KASZTANOWIEC, dwie jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA, cztery fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, dwa ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK, szesc czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIECkremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONYSZEK i dwa kremowe owlosione ususzone kwiaty z otwartego elfiego woreczka z zajeczej skory.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz szykowny kuni plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.
> [Natsume] bierze dziewietnascie zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego elfiego woreczka z niedzwiedziej skory.
[Natsume] przyklada kosmatoowlosiony kwiatostan: KASZTANOWIEC.
[Natsume] wklada dwa kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY, siedem zlocistozolty kwiat: MNISZEK, szesc czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC, dwa ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK, cztery fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, dwie jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA, osiem srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA, cztery ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, dwa czarne aromatyczne ziarenka i trzy zolty jasny kwiat: DELIONA do otwartego elfiego woreczka z zajeczej skory.
[Natsume] wklada osiemnascie zolty jasny kwiat: DELIONA do otwartego elfiego woreczka z niedzwiedziej skory.
[Natsume] dobywa zdobionego dlugiego lewaka.
[Natsume] dobywa swietlistego starozytnego sztyletu.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes troche zmeczony (8/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 3 godziny 54 minuty 58 sekund czasu swojego zycia.
> Rasande wychodzi z ukrycia.
Rasande zrecznie zaslania [Natsume] przed ciosami wrogow.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#####..] [Natsume] jest lekko ranna.
[#######] [Kagn] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Feder] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Yavaeh] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Hardin] jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] [Isill] jest w dobrym stanie.
Sposrod stu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Grishnuk   Natsume    Sadika     Yavaeh
Carmanea   Eldakar    Haes       Pietrov    Saevia     Zendrin
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Plisko     Sierya     Zetu
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       
> Saevia wychodzi z ukrycia.
Saevia zrecznie zaslania [Natsume] przed ciosami wrogow.
Yavaeh wychodzi z ukrycia.
Yavaeh zrecznie zaslania [Natsume] przed ciosami wrogow.
Kagn wychodzi z ukrycia.
Kagn zrecznie zaslania [Natsume] przed ciosami wrogow.
Hardin wychodzi z ukrycia.
Hardin zrecznie zaslania [Natsume] przed ciosami wrogow.
Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Kagn probuje ukryc sie jak najlepiej.
Isill wychodzi z ukrycia.
Isill zrecznie zaslania [Natsume] przed ciosami wrogow.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#####..] [Natsume] jest lekko ranna.
[#######] [Kagn] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Feder] jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#####..] [Natsume] jest lekko ranna.
[#######] [Kagn] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Feder] jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill i Ulav.
Jako cel ataku wskazana zostala kleczaca na ziemi smukla bialowlosa kobieta, a jako cel obrony - Ulav.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#####..] [Natsume] jest lekko ranna.
[#######] [Kagn] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Feder] jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
Sposrod stu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Grishnuk   Natsume    Sadika     Yavaeh
Carmanea   Eldakar    Haes       Pietrov    Saevia     Zendrin
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Plisko     Sierya     Zetu
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       
> [Saevia] zjada szesnascie czerwonych porzeczek.
Jestes wypoczety.

> Yavaeh mowi w Starszej Mowie: Pobiegl.
Mowisz w Starszej Mowie: Uciekl.
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill i Ulav.
Jako cel ataku wskazana zostala smukla bialowlosa kobieta, a jako cel obrony - Ulav.
> Z szeleszczacym szmerem wytacza ci sie pod nogi niewielki jez, a potem, drobiac spiesznie, znika miedzy krzakami.
Mowisz w Starszej Mowie: Tam gdzie mu kazalem.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#####..] [Natsume] jest lekko ranna.
[#######] [Kagn] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Feder] jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
Sposrod dziewiecdziesieciu osmiu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Chivasso   Evandeil   Haes       Natsume    Rin        Ulik
Bugal      Dargoth    Feder      Hardin     Pietrov    Saevia     Yavaeh
Carmanea   Diriana    Grano      Isill      Plisko     Sierya     Zendrin
Carmeyen   Eldakar    Grishnuk   Kagn       Rasande    Ulav       Zetu
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill i Ulav.
Jako cel ataku wskazana zostala smukla bialowlosa kobieta, a jako cel obrony - Ulav.
    
> Saevia wychodzi z ukrycia.
Saevia zrecznie zaslania Yavaeha przed ciosami wrogow.
Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Isill zrecznie zaslania [Natsume] przed ciosami wrogow.
Isill zrecznie zaslania Yavaeha przed ciosami wrogow.
Yavaeh przestaje zaslaniac [Natsume].
Isill zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.

Grabowe Grady.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Isill otula sie szczelnie delikatnym szmaragdowozielonym plaszczem.
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Bury weszacy niedzwiedz.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Spalony las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#####..] Natsume jest lekko ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes w pelni wypoczety (10/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 3 godziny 56 minut 18 sekund czasu swojego zycia.
> Wsrod trzepotu skrzydel czarnooki czujny kruk laduje na rece Isilla.

Gesty las.
[Diriana], [Natsume], [Kagn], [Saevia], [Feder], [Yavaeh], [Hardin], [Rasande] i [Isill] skradajac sie przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

> [Diriana] mowi w Starszej Mowie: Nie umieja tropic.
Gesty las.
Szary czujny zajac.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Jasnobrazowy smukly gronostaj i zwinny duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.
Gesty las.
Haes, Hegnar, przysadzisty brodaty krasnolud i Zetu.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav


Zetu, Haes, Hegnar i przysadzisty brodaty krasnolud podazaja na wschod.
Zetu, Haes, Hegnar i przysadzisty brodaty krasnolud przybywaja ze wschodu.
Gesty las.
Jasnobrazowy smukly gronostaj i zwinny duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Haes, Hegnar, przysadzisty brodaty krasnolud i Zetu.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande i Isill przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav

> Rasande unosi reke w elfim pozdrowieniu.
Zetu mruczy: Wychodzil ktos.
Hegnar unosi zacisnieta piesc w gescie charakterystycznym dla Hanzy Zbojeckich Szczurow.
Zetu mruczy: Nie od was?
Diriana unosi reke w elfim pozdrowieniu.
Isill kiwa glowa powitalnie.
Przysadzisty brodaty krasnolud unosi zacisnieta piesc w gescie charakterystycznym dla Hanzy Zbojeckich Szczurow.
Zapraszasz Zeta do swojej druzyny.
> Zapraszasz Hegnara do swojej druzyny.
> Zapraszasz Hegnara do swojej druzyny.
> Zapraszasz Zeta do swojej druzyny.
> Haes dudni: cem
Zetu unosi zacisnieta piesc w gescie charakterystycznym dla Hanzy Zbojeckich Szczurow.
Zapraszasz Haesa do swojej druzyny.
Saevia kiwa glowa krotko.
Zapraszasz przysadzistego brodatego krasnoluda do swojej druzyny.
> Jestes mentalnie w pelni sil.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Przysadzisty brodaty krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Sposrod stu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Isill      Rasande    Ulav
Bugal      Diriana    Grishnuk   Kagn       Rin        Ulik
Carmanea   Eldakar    Haes       Natsume    Sadika     Yavaeh
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Pietrov    Saevia     Zendrin
Chivasso   Feder      Hegnar     Plisko     Sierya     Zetu
> Feder wita Haesa.
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill i Ulav.
Jako cel ataku wskazana zostala smukla bialowlosa kobieta, a jako cel obrony - Yavaeh.
> Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek podskubuje piorka w skrzydle.
Mowisz: Nie od nas.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Przysadzisty brodaty krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Mowisz: Mutanci.
> Feder wita Zeta.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Przysadzisty brodaty krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Zetu przedstawia sie jako:
Zetu Nacht, Herszt Hanzy Zbojeckich Szczurow, krasnolud.
Hegnar dolacza do twojej druzyny. Od teraz jej sklad stanowicie ty, Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, Ulav i Hegnar.
Sposrod stu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Isill      Rasande    Ulav
Bugal      Diriana    Grishnuk   Kagn       Rin        Ulik
Carmanea   Eldakar    Haes       Natsume    Sadika     Yavaeh
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Pietrov    Saevia     Zendrin
Chivasso   Feder      Hegnar     Plisko     Sierya     Zetu
> Haes dolacza do twojej druzyny. Od teraz jej sklad stanowicie ty, Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, Ulav, Hegnar i Haes.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Przysadzisty brodaty krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Mowisz: Dolaczcie.
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, Ulav, Hegnar i Haes.
Jako cel ataku wskazana zostala smukla bialowlosa kobieta, a jako cel obrony - Yavaeh.

> Zetu dolacza do twojej druzyny. Od teraz jej sklad stanowicie ty, Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, [Ulav], Hegnar, Haes i Zetu.
Sposrod stu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Isill      Rasande    Ulav
Bugal      Diriana    Grishnuk   Kagn       Rin        Ulik
Carmanea   Eldakar    Haes       Natsume    Sadika     Yavaeh
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Pietrov    Saevia     Zendrin
Chivasso   Feder      Hegnar     Plisko     Sierya     Zetu
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Przysadzisty brodaty krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
> Hegnar przedstawia sie jako:
Hegnar z Twierdzy pod Gora Carbon, Kamrat z Hanzy Zbojeckich Szczurow, krasnolud.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Przysadzisty brodaty krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Przysadzisty brodaty krasnolud przedstawia sie jako:
Vothar z Twierdzy Karak Varn, Kamrat z Hanzy Zbojeckich Szczurow, krasnolud.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
Zapros kogo?
Przedstawiasz sie wszystkim.
> Diriana przedstawia sie jako:
Diriana Lesna Zjawa, elfka.
Rasande przedstawia sie Hegnarowi.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
> Vothar przedstawia sie jako:
Vothar z Twierdzy Karak Varn, Kamrat z Hanzy Zbojeckich Szczurow, krasnolud.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
> Kagn przedstawia sie jako:
Kagn Pogromca Rasy Ludzkiej, Czlonek Przymierza Szarego Pledu, krasnolud.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
> Rasande przedstawia sie Votharowi.
Saevia przedstawia sie Votharowi.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
> Isill przedstawia sie jako:
Isill Oslawiony Zabojca Ludzi, Doradca Komanda Scoia'tael, Nieslawny Rzeznik z Rinde, elf.
Yavaeh przedstawia sie jako:
Yavaeh, elf.
Saevia otula sie szczelnie soczystozielonym lisciastym plaszczem.

> Natsume wskazuje Haesa.
Szepczesz do Zeta: Niech on dolaczy do cholery.
> 
Masz nowa poczte od Ulava.
-------- Nowa poczta --------

Przez moment czujesz na sobie czyjes swidrujace spojrzenie.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
> Nagle gadziooka niedojrzala wiwerna Diriany rozklada skrzydla i jednym mocnym machnieciem podrywa sie w powietrze. Po krotkiej chwili niknie ci z oczu.
Nagle papuga Grym Rasande rozklada skrzydla i z glosnym ich trzepotem wzbija sie gladko w powietrze. Po krotkiej chwili niknie ci z oczu.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
> Nagle czarnooki czujny kruk Isilla rozklada skrzydla i z glosnym ich trzepotem wzbija sie gladko w powietrze. Po krotkiej chwili niknie ci z oczu.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
Zapraszasz Vothara do swojej druzyny.
> Vothar dolacza do twojej druzyny. Od teraz jej sklad stanowicie ty, Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, [Ulav], Hegnar, Haes, Zetu i Vothar.
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, Ulav, Hegnar, Haes, Zetu i Vothar.
Jako cel ataku wskazana zostala smukla bialowlosa kobieta, a jako cel obrony - Yavaeh.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz szykowny kuni plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.
> Hardin przedstawia sie jako:
Hardin Wrzaskliwy Czlonek Lesnej Bandy, Przewodzacy Przymierzem Szarego Pledu, krasnolud.
Kiwasz glowa.

Wskazujesz Natsume jako cel obrony.
> Zetu mruczy: Nam delki nie pomoga za bardzo.

Kiwasz glowa.
> Zetu mruczy: Ale chyba wychodzili oni.
Gesty las.
Rozzarzone ognisko.
Jasnobrazowy smukly gronostaj.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Zetu opuszcza najezony potezny morgenstern, uwalniajac dlon z petli przy stylisku.
Zetu chowa najezony potezny morgenstern do nabijanego skorzanego temblaka.
Slucham?
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, Ulav, Hegnar, Haes, Zetu i Vothar.
Jako cel ataku wskazana zostala smukla bialowlosa kobieta, a jako cel obrony - Natsume.
> Isill zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
Kagn przedstawia sie Votharowi.
Wskazujesz siebie jako cel obrony.
Wskazujesz siebie jako cel obrony.
Wskazujesz siebie jako cel obrony.
> Kagn zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Hardin zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Zetu wychodzi zza zaslony Hegnara i Haesa.
Zetu zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Diriana zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.

> Isill zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Haes zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Diriana otula sie szczelnie szykownym kunim plaszczem.
Saevia zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Wsrod lopotu bloniastych skrzydel gadziooka niedojrzala wiwerna laduje na rece Diriany.
Wsrod trzepotu skrzydel papuga Grym laduje na rece Rasande.
Wskazujesz Natsume jako cel obrony.
Wskazujesz Natsume jako cel obrony.
Wskazujesz Natsume jako cel obrony.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz szykowny kuni plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.
> Wsrod trzepotu skrzydel czarnooki czujny kruk laduje na rece Isilla.
Saevia zrecznie zaslania Yavaeha przed ciosami wrogow.
Hegnar zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Zetu zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Kagn zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Vothar zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Haes zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Rasande zrecznie zaslania Yavaeha przed ciosami wrogow.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Natsume wskazuje Haesa.
Natsume wskazuje Haesa.

> Natsume wskazuje Haesa.
Natsume wskazuje Haesa.
Saevia zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Ruszasz biegiem na NW.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Diriana mowi w Starszej Mowie: Ulav w Brokilonie.
Klekasz szukajac sladow.
> Haes przedstawia sie jako:
Haes Trollbaneling, Zastepca Herszta Hanzy Zbojeckich Szczurow, ogr.
Rasande zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe czterech osob i prowadza na poludniowy-wschod.
Ruszasz niespiesznie na SW.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe szesciu osob i prowadza na polnocny-wschod.
Zetu mruczy: Tu tez tropilem.
Zetu mruczy: Tu tez tropilem.
Ruszasz niespiesznie na W.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Klekasz szukajac sladow.
> Zetu mruczy: Tu juz nie.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-zachod.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes mentalnie lekko oslabiony.
Wiedziona pierwotnym zewem lesnej lowczyni, Diriana zwinnie przykleka na kolano i zaczyna szukac sladow, starajac sie uchwycic wszystkimi zmyslami podszepty natury.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione przez grupe dwunastu osob i prowadza na poludniowy-zachod.
Diriana wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe szesciu osob i prowadza na poludniowy-zachod.
Ruszasz niespiesznie na SW.
Polana przy moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Most.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Niedaleko mostu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Trakt kolo rzeki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Lesny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Skraj lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Jestes wypoczety.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Klekasz szukajac sladow.
> Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Saevia przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu, szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Diriana opuszcza szeroki posrebrzany katzbalger.
Diriana chowa szeroki posrebrzany katzbalger do kunsztownej hebanowej pochwy elfickiej.
Diriana z wyraznym zalem zwalnia chwyt na starozytnym koscianym berle.
Diriana zatyka starozytne kosciane berlo za ciemny klamrowy pas.
Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek podskubuje piorka w skrzydle.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe szesciu osob i prowadza na polnocny-zachod.
Haes opuszcza ciezka nabijana maczuge.
Haes chowa ciezka nabijana maczuge do inkrustowanego zelaznego temblaka.
Saevia wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe osmiu osob i prowadza na polnocny-zachod.
Ruszasz niespiesznie na NW.
Posrod zagajnikow.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Rzadki las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Kagn opuszcza podluzny krasnoludzki morgenstern.
Kagn chowa podluzny krasnoludzki morgenstern do prostego skorzanego temblaka mahakamskiego.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
> Jestes mentalnie w pelni sil.
Ruszasz biegiem na NW.
Zarosniety trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz szykowny kuni plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.
> Feder opuszcza srebrzysty polyskliwy miecz.
Feder wklada srebrzysty polyskliwy miecz do nabijanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Feder opuszcza smukly srebrzysty miecz.
Feder wklada smukly srebrzysty miecz do kunsztownej skorzanej pochwy.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Sposrod dziewiecdziesieciu osmiu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Isill      Rasande    Ulav       Zetu
Bugal      Diriana    Grishnuk   Kagn       Rin        Ulik       
Carmanea   Eldakar    Haes       Natsume    Sadika     Vothar     
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Pietrov    Saevia     Yavaeh     
Chivasso   Feder      Hegnar     Plisko     Sierya     Zendrin    
> Kagn otula sie szczelnie grubym welnianym pledem.
Ruszasz truchtem na NW.
Na starym moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Saevia uspokaja oddech, powoli opuszczajac ogromny ognisty trojzab.
Saevia chowa ogromny ognisty trojzab do trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie rysiego lba.
Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz biegiem na NW.
Na drodze, przy moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Rasande otula sie szczelnie wzorzysta czarna szata.
Brakuje - Rin|Ulav
Zetu szepcze cos do Hegnara.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie w pelni sil (9/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes wypoczety (9/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 12 sekund czasu swojego zycia.
Zetu szepcze cos do Hegnara.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
> Zetu szepcze cos do Hegnara.
Kiedy tylko Yavaeh rozluznia uchwyt na upiornym ciemnym chepeszu, orez niemalze sam wyskakuje mu z dloni, zas na glowie szakala gasnie nieludzkie swiatlo czerwonych slepi.
Yavaeh chowa upiorny ciemny chepesz do jesionowej smuklej pochwy.
Yavaeh otula sie szczelnie dluga czarna szata.
Zetu szepcze cos do Hegnara.
Zetu szepcze cos do Hegnara.
Zetu szepcze cos do Hegnara.
Ruszasz truchtem na N.
Przy jalowcach.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav
Zetu szepcze cos do Hegnara.
Hegnar opuszcza zlocona potezna halabarde.
Hegnar wklada zlocona potezna halabarde do otwartego skorzanego plecaka.
Mowisz: Eldakara bijemy ostro.
Ruszasz marszem na NW.
Nadpalone drzewo.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, Ulav, Hegnar, Haes, Zetu i Vothar.
Jako cel ataku wskazana zostala smukla bialowlosa kobieta, a jako cel obrony - Natsume.
Ruszasz truchtem na NW.
Brzozowy zagajnik.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz biegiem na N.
Przy wysokiej skale.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav
Jestes troche zmeczony.
Zetu szepcze cos do Vothara.
Sposrod dziewiecdziesieciu osmiu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Isill      Rasande    Ulav       Zetu
Bugal      Diriana    Grishnuk   Kagn       Rin        Ulik       
Carmanea   Eldakar    Haes       Natsume    Sadika     Vothar     
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Pietrov    Saevia     Yavaeh     
Chivasso   Feder      Hegnar     Plisko     Sierya     Zendrin    
Zetu szepcze cos do Vothara.
Sposrod dziewiecdziesieciu osmiu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Isill      Rasande    Ulav       Zetu
Bugal      Diriana    Grishnuk   Kagn       Rin        Ulik       
Carmanea   Eldakar    Haes       Natsume    Sadika     Vothar     
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Pietrov    Saevia     Yavaeh     
Chivasso   Feder      Hegnar     Plisko     Sierya     Zendrin    
> Zetu szepcze cos do Vothara.
Zetu szepcze cos do Vothara.
Ruszasz biegiem na W.
Na poludnie od wysokiej skaly.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Isill bierze mosiezny poreczny kompas z pokrywka i trzy grawerowane kompasy z otwartego ozdobnego skorzanego plecaka.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie w pelni sil (9/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes troche zmeczony (8/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 26 sekund czasu swojego zycia.
Ruszasz marszem na W.
Zakret drogi.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Vothar kiwa glowa.
Ruszasz biegiem na NE.
Droga obok skaly.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Brakuje - Rin|Ulav
Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Rozkaz [komu] [co].
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> Diriana mruczy z aprobata.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Ruszasz truchtem na NE.
Droga przez gesty las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Rozkaz [komu] [co].
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
> Brakuje - Rin|Ulav
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie w pelni sil (9/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes troche zmeczony (8/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 36 sekund czasu swojego zycia.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Ruszasz truchtem na N.
Przy sporym glazie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Brakuje - Rin|Ulav
Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> 
> Rozkaz [komu] [co].
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie w pelni sil (9/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes troche zmeczony (8/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 38 sekund czasu swojego zycia.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Ruszasz biegiem na NW.
Kamienisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
Isill zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Ruszasz truchtem na NW.
Wzgorze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie w pelni sil (9/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes troche zmeczony (8/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 44 sekundy czasu swojego zycia.
> Diriana siega do kunsztownej hebanowej pochwy elfickiej, dobywajac z niej szerokiego posrebrzanego katzbalgera.
Diriana powoli wyjmuje starozytne kosciane berlo zza swego ciemnego klamrowego pasa.
Diriana starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa starozytnego koscianego berla.
Ruszasz truchtem na NW.
Rozdroza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz biegiem na W.
Droga posrod skal.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Opuszczasz krotki srebrzysty katzbalger.
Opuszczasz kruczoczarny misterny miecz.
> Otwierasz zielony lniany woreczek.
> Bierzesz czarna blyszczaca fasolke z otwartego zielonego lnianego woreczka.
> Zamykasz zielony lniany woreczek.
> Polykasz czarna blyszczaca fasolke.
Czujesz sie mniej zmeczony.
> Dobywasz oburacz kruczoczarnego misternego miecza.
Dobywasz krotkiego srebrzystego katzbalgera lewa reka.
> Chwytasz kruczoczarny misterny miecz prawa reka.
Ruszasz truchtem na NW.
Posrod swierkow.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes mentalnie lekko oslabiony.
> Przestajesz szukac sladow.
Ruszasz biegiem na N.
Niewielka polana.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz biegiem na NE.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Eldakar, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth, Vesper i Wilibald.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Dumny ciemnooki mezczyzna probuje cie zaatakowac, lecz Haes zagradza mu droge.
Wilibald probuje zaatakowac Natsume, lecz Kagn zagradza mu droge.
Vesper probuje zaatakowac Natsume, lecz Kagn zagradza jej droge.
Dargoth probuje zaatakowac Natsume, lecz Kagn zagradza mu droge.
Powazny masywny mutant probuje zaatakowac Natsume, lecz Kagn zagradza mu droge.
Muskularny zielonooki krasnolud probuje zaatakowac Natsume, lecz Kagn zagradza mu droge.
Lysy leciwy krasnolud probuje zaatakowac Natsume, lecz Kagn zagradza mu droge.
Arnvald probuje zaatakowac Natsume, lecz Kagn zagradza mu droge.
Bloorp probuje zaatakowac Natsume, lecz Kagn zagradza mu droge.
Kagn ---ATAKUJE---> Bloorpa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> powaznego masywnego mutanta.
Hardin ---ATAKUJE---> lysego leciwego krasnoluda.
Isill ---ATAKUJE---> Eldakara.
Wystapil powazny blad. Zglos go, opisujac okolicznosci w jakich do niego doszlo.
> Brakuje - Rin|Ulav
W mgnieniu oka wykonujesz drapiezny skok, dopadajac Eldakara.
> Wskazujesz Eldakara jako cel ataku.
> Wydajesz rozkaz ataku na Eldakara.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Zetu rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Vothar rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Diriana rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Rasande rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Isill rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Hegnar rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Kagn rzuca sie do ataku na Eldakara!
> Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek otrzepuje sie gwaltownie.
Dyskretnym gestem wskazujesz Eldakara jako cel nastepnego ataku.
Juz walczysz z Eldakarem.
> Wskazujesz Eldakara jako cel ataku.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Eldakara jako cel nastepnego ataku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth, Vesper i Wilibald.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuje go Eldakar.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji. Atakuje go dumny ciemnooki mezczyzna.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Kagn, Rasande, Isill, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuje go Hardin.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Yavaeh.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Natsume.
> Natsume !WSPIERA! cie w walce z Eldakarem.
Zetu przedstawia Eldakara slowami:
Oto Eldakar z Har Ganeth, Oko Slaanesha, elf.
Saevia ---ATAKUJE---> Eldakara.
Kagn siega do prostego skorzanego temblaka mahakamskiego, dobywajac z niego podluznego krasnoludzkiego morgensterna.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth, Vesper i Wilibald.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuje go Eldakar.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji. Atakuje go dumny ciemnooki mezczyzna.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Rasande, Isill, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuje go Hardin.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Yavaeh.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
Haes z pierwotna wsciekloscia rzuca sie na Eldakara, rozpoczynajac walke.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth, Vesper i Wilibald.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuje go Eldakar.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji. Atakuje go dumny ciemnooki mezczyzna.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuje go Hardin.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji. Atakuje go Yavaeh.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Yavaeh siega do jesionowej smuklej pochwy, dobywajac z niej upiornego ciemnego chepesza.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Natsume, lecz Hardin staje mu na drodze.
Rasande wyjmuje ogromny ognisty trojzab z trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie lisiego lba.
Na dzwiek zaslyszanego szmeru Rasande instynktownie siega po ogromny ognisty trojzab.
Yavaeh !WSPIERA! cie w walce z Eldakarem.
Powazny masywny mutant rzuca sie na Natsume, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.
Powazny masywny mutant NIE PRZELAMAL ----> NATSUME
Powazny masywny mutant rzuca sie na Natsume, lecz Kagn staje mu na drodze.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Natsume, lecz Hardin staje mu na drodze.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Kagn staje mu na drodze.
Feder bierze srebrzysty polyskliwy miecz z nabijanej skorzanej pochwy mahakamskiej.
Feder bierze smukly srebrzysty miecz z kunsztownej skorzanej pochwy.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth, Vesper i Wilibald.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji. Atakuje go lysy leciwy krasnolud.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuje go Eldakar.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji. Atakuje go dumny ciemnooki mezczyzna.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Yavaeh, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuje go Hardin.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Natsume, lecz Hardin staje mu na drodze.
Feder dobywa smuklego srebrzystego miecza.
Feder dobywa srebrzystego polyskliwego miecza.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Kagn staje mu na drodze.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Natsume, lecz Hardin staje mu na drodze.
Eldakar !WSPIERA! Wilibalda w walce z Kagnem.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Kagn staje mu na drodze.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Natsume, lecz Hardin staje mu na drodze.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, Eldakar, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth, Vesper i Wilibald.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji. Atakuje go lysy leciwy krasnolud.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji. Atakuje go dumny ciemnooki mezczyzna.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Yavaeh, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuje go Hardin.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Natsume, lecz Hardin staje mu na drodze.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Kagn staje mu na drodze.
Saevia siega do trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie rysiego lba, dobywajac z niej ogromnego ognistego trojzebu.
Dargoth rzuca sie na Natsume, lecz Kagn staje mu na drodze.
Smukla bialowlosa kobieta rzuca sie na Natsume, lecz Kagn staje jej na drodze.
Bloorp probuje zaatakowac Natsume, lecz Kagn zagradza mu droge.
Feder ---ATAKUJE---> Eldakara.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Kagn staje mu na drodze.
Hardin ---ATAKUJE---> Eldakara.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Natsume, lecz Kagn staje mu na drodze.
Zetu siega do nabijanego skorzanego temblaka, dobywajac z niego najezonego poteznego morgensterna.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Kagn staje mu na drodze.
Isill zrecznie zaslania Kagna przed ciosami muskularnego zielonookiego krasnoluda, Wilibalda i Arnvalda.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Natsume, lecz Kagn staje mu na drodze.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Isill staje mu na drodze.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
Bloorp probuje zaatakowac Natsume, lecz Kagn zagradza mu droge.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Isill staje mu na drodze.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Natsume, lecz Kagn staje mu na drodze.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, Eldakar, lysy leciwy krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud i Wilibald.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji. Atakuje go dumny ciemnooki mezczyzna.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Isill staje mu na drodze.
Juz walczysz z Eldakarem.
> Wilibald rzuca sie na Natsume, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.
Wilibald NIE PRZELAMAL ----> NATSUME
Wilibald rzuca sie na Natsume, lecz Isill staje mu na drodze.
Wilibald wskazuje Natsume.
Wskazujesz Eldakara jako cel ataku.
> Wilibald wydaje rozkaz ataku na Natsume.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na rozkaz Wilibalda dumny ciemnooki mezczyzna rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda powazny masywny mutant rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda Vesper rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda Bloorp rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda Arnvald rzuca sie do ataku na Natsume!
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie.
Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
Dyskretnym gestem wskazujesz Eldakara jako cel nastepnego ataku.
> W zamieszaniu uderzasz Eldakara krotkim srebrzystym katzbalgerem, nieznacznie raniac go w korpus.
Rasande zrecznie zaslania Kagna przed ciosami Eldakara.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuja ja dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Arnvald, Motaro, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta i lysy leciwy krasnolud.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Eldakar.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go muskularny zielonooki krasnolud i Wilibald.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Yavaeh wychodzi zza zaslony Rasande, Isilla, Kagna i Saevii.
Yavaeh zrecznie zaslania Kagna przed ciosami lysego leciwego krasnoluda.
Oszczednym ruchem uderzasz Eldakara kruczoczarnym misternym mieczem, bolesnie raniac go w korpus.
Spokojnie oceniajac swe sily, wykonujesz mocny wymach z gory, by uderzyc Eldakara krotkim srebrzystym katzbalgerem w nogi, pozostawiajac ledwie widoczne uklucie.
Eldakar uciekl ci.



 22:53:23:283
Koncentrujesz sie na walce z dumnym ciemnookim mezczyzna.
[Miss] Wyprowadzasz szybkie pchniecie kruczoczarnym misternym mieczem w dumnego ciemnookiego mezczyzne, lecz ten zbija je z linii ataku olbrzymim obosiecznym mieczem dwurecznym.
Eldakar podaza na polnoc.
    X       
   XXX      
  X X X     
 X  X  X    
    X       
    X       
    X       
Rasande !WSPIERA! cie w walce z dumnym ciemnookim mezczyzna.
Ruszasz niespiesznie na N.
Uciekles dumnemu ciemnookiemu mezczyznie.
Waski trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
Brakuje - Rin|Ulav
Vothar bierze grafitowy stalowy mlot z otwartego duzego skorzanego plecaka.
Vothar dobywa grafitowego stalowego mlota.
Vothar bierze trojkatna wzmocniona tarcze z otwartego duzego skorzanego plecaka.
Vothar zaklada trojkatna wzmocniona tarcze.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
Eldakar.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> Eldakara.
Diriana ---ATAKUJE---> Eldakara.
Kagn ---ATAKUJE---> Eldakara.
Saevia ---ATAKUJE---> Eldakara.
Feder ---ATAKUJE---> Eldakara.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Eldakara.
Hardin ---ATAKUJE---> Eldakara.
Rasande ---ATAKUJE---> Eldakara.
Isill ---ATAKUJE---> Eldakara.
Haes ---ATAKUJE---> Eldakara.
Hegnar ---ATAKUJE---> Eldakara.
Vothar ---ATAKUJE---> Eldakara.
Zetu ---ATAKUJE---> Eldakara.
> Eldakar uciekl ci.
 22:53:25:245
Eldakar podaza na polnocny-wschod.
 xxxxxxxxxx 
         xx 
       xx x 
     xx   x 
   xx     x 
  x       x 

Brakuje - Rin|Ulav
Wsrod mlodych drzewek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Jesionowy las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Natsume powoli dochodzi do siebie.
Przy glebokim wykrocie.
Bury duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Na granicy lasu i drogi.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Eldakar i dostojny duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> Eldakara.
Diriana ---ATAKUJE---> Eldakara.
Natsume ---ATAKUJE---> Eldakara.
Kagn ---ATAKUJE---> Eldakara.
Saevia ---ATAKUJE---> Eldakara.
Feder ---ATAKUJE---> Eldakara.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Eldakara.
Hardin ---ATAKUJE---> Eldakara.
Rasande ---ATAKUJE---> Eldakara.
Isill ---ATAKUJE---> Eldakara.
Haes ---ATAKUJE---> Eldakara.
Hegnar ---ATAKUJE---> Eldakara.
Vothar ---ATAKUJE---> Eldakara.
Zetu ---ATAKUJE---> Eldakara.
> Jestes zmeczony.
Brakuje - Rin|Ulav
Uciekles Eldakarowi.
W lesie, pod skala.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Hegnar bierze zlocona potezna halabarde z otwartego skorzanego plecaka.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
> Na granicy lasu i drogi.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Dostojny duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Dostojny duzy jelen jest w swietnej kondycji.
> Hegnar dobywa zloconej poteznej halabardy.
Przy glebokim wykrocie.
Bury duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Na granicy lasu i drogi.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Dostojny duzy jelen.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Droga wzdluz kamiennego zbocza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Pod wysoka skala.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Droga przy starym wyrebisku.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Wsrod mlodych drzewek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Jesionowy las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Jestes bardzo zmeczony.
Brakuje - Rin|Ulav
»»» Mozesz wydac rozkaz. «««
W lisciastym lesie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes bardzo zmeczony (6/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 1 minuta 14 sekund czasu swojego zycia.
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, Ulav, Hegnar, Haes, Zetu i Vothar.
Jako cel ataku wskazany zostal Eldakar, a jako cel obrony - Natsume.
Mowisz: Zmeczeni?
> Jestes zmeczony.
Ochlon troche od walki...
> Zetu mruczy: Nic.
Saevia kreci glowa.
Diriana mowi w Starszej Mowie: Nie.
Natsume zaprzecza zdecydowanie.
Hegnar mruczy: NIe.
Vothar mruczy: Troche.
Haes dudni: Wypocente
Kagn mruczy: Zmeczony, tasak.

> Isill uspokaja oddech, powoli opuszczajac obosieczny gwiezdny topor.
Isill chowa obosieczny gwiezdny topor do prostego skorzanego temblaka mahakamskiego.
Isill stanowczym ruchem unosi nieznacznie reke, a siedzacy na niej czarnooki czujny kruk przeskakuje szybko na jego lewe ramie.
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Rozkaz [komu] [co].
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-zachod.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth, Vesper i Wilibald.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> dumnego ciemnookiego mezczyzne.
Natsume ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Muskularny zielonooki krasnolud ---ATAKUJE---> Natsume.
Lysy leciwy krasnolud ---ATAKUJE---> Natsume.
Smukla bialowlosa kobieta ---ATAKUJE---> Natsume.
Kagn ---ATAKUJE---> lysego leciwego krasnoluda.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Motara.
Hardin ---ATAKUJE---> lysego leciwego krasnoluda.
Rasande ---ATAKUJE---> dumnego ciemnookiego mezczyzne.
Isill ---ATAKUJE---> Bloorpa.
Haes ---ATAKUJE---> dumnego ciemnookiego mezczyzne.
Hegnar ---ATAKUJE---> Motara.
> Brakuje - Rin|Ulav
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Isill wyjmuje obosieczny gwiezdny topor z prostego skorzanego temblaka mahakamskiego.
Rozkaz [komu] [co].
> Isill pelnym opanowania ruchem siega po obosieczny gwiezdny topor.
Kogo chcesz wskazac jako cel?
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Uciekles dumnemu ciemnookiemu mezczyznie.
W lisciastym lesie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Czujesz, ze warstewka masci na twojej twarzy zupelnie sie juz starla.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
> Nagle gadziooka niedojrzala wiwerna Diriany rozklada skrzydla i jednym mocnym machnieciem podrywa sie w powietrze. Po krotkiej chwili niknie ci z oczu.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth, Vesper i Wilibald.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> dumnego ciemnookiego mezczyzne.
Natsume ---ATAKUJE---> Motara.
Kagn ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Yavaeh ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Hardin ---ATAKUJE---> Motara.
Rasande ---ATAKUJE---> dumnego ciemnookiego mezczyzne.
Isill ---ATAKUJE---> Motara.
Haes ---ATAKUJE---> dumnego ciemnookiego mezczyzne.
Hegnar ---ATAKUJE---> Vesper.
> Brakuje - Rin|Ulav
Mruzac drapieznie oczy ruszasz do ataku na Motara.
> 
> Wskazujesz Motara jako cel ataku.
> Wydajesz rozkaz ataku na Motara.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Diriana rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Hardin rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Rasande rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Hegnar rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Haes rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Vothar rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Feder rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Natsume rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Isill rzuca sie do ataku na Motara!
> Dyskretnym gestem wskazujesz Motara jako cel nastepnego ataku.
> Isill zrecznie zaslania Natsume przed ciosami Bloorpa, Wilibalda, muskularnego zielonookiego krasnoluda i Vesper.
Saevia wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Motara.
Powazny masywny mutant rzuca sie na Natsume przebijajac sie przez jej ochrone.
Powazny masywny mutant !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> NATSUME
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie. Atakuja ja smukla bialowlosa kobieta, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, powazny masywny mutant i Dargoth.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, muskularny zielonooki krasnolud, Vesper i Wilibald.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji. Atakuje go dumny ciemnooki mezczyzna.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Kagn i Yavaeh.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Saevia, Feder, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar i Vothar.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Dargoth !WSPIERA! Wilibalda w walce z Isillem.
Kagn w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Motara.
Yavaeh !WSPIERA! cie w walce z Motarem.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie. Atakuja ja smukla bialowlosa kobieta, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro i powazny masywny mutant.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, muskularny zielonooki krasnolud, Dargoth, Vesper i Wilibald.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji. Atakuje go dumny ciemnooki mezczyzna.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar i Vothar.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Z typowym krasnoludzkim zacietrzewieniem Zetu rzuca sie na Motara nie baczac na to, ze moze niebawem przyjdzie mu dolaczyc do swych Przodkow.
Juz walczysz z Motarem.
> Wskazujesz Motara jako cel ataku.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Motara jako cel nastepnego ataku.
> Rasande zrecznie zaslania Natsume przed ciosami Arnvalda, lysego leciwego krasnoluda i smuklej bialowlosej kobiety.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Natsume, lecz Rasande staje mu na drodze.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie. Atakuja ja Motaro i powazny masywny mutant.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuja ja smukla bialowlosa kobieta, Arnvald i lysy leciwy krasnolud.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, muskularny zielonooki krasnolud, Dargoth, Vesper i Wilibald.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji. Atakuje go dumny ciemnooki mezczyzna.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Dargoth glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Natsume.
Wilibald rzuca sie na Natsume przebijajac sie przez jej ochrone.
Wilibald !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> NATSUME
Muskularny zielonooki krasnolud zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Natsume.
Wilibald wskazuje Natsume.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Natsume.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda powazny masywny mutant rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda muskularny zielonooki krasnolud rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda Bloorp rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda Arnvald rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda dumny ciemnooki mezczyzna rzuca sie do ataku na Natsume!
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Powazny masywny mutant siega do pasa po podluzny buklak i pociaga z niego troche wodki.
Vothar bierze grafitowy stalowy mlot z otwartego duzego skorzanego plecaka.
Vothar dobywa grafitowego stalowego mlota.
Vothar bierze trojkatna wzmocniona tarcze z otwartego duzego skorzanego plecaka.
Wilibald wskazuje Natsume.
Vothar zaklada trojkatna wzmocniona tarcze.
Lysy leciwy krasnolud z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Natsume.
Vesper ---ATAKUJE---> Rasande, Haesa, Diriane, Hardina, Saevie, Vothara i Zeta.
Yavaeh probuje zaslonic Natsume przed ciosami wrogow, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Trzymane przez Dargotha tlusciutkie nikczemne licho wybalusza wielkie slepia.
Zetu przedstawia Motara slowami:
Oto Motaro z Gor Szarych, Templariusz Nurgla zwany Kroczaca Zgnilizna, Ten Ktory Szerzy Choroby i Zgnilizne, Nieslawny Rzeznik z twierdzy Karak Kadrin, ogr.
Zetu przedstawia Vesper slowami:
Oto Vesper Bjorling, Templariuszka Tzeentcha zwana Architektem Otchlani, Znawczyni Chaosu i Jego Tworow, kobieta.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie. Atakuja ja dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Wilibald.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuje ja smukla bialowlosa kobieta.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vesper.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Vesper z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Natsume.
[####...] Natsume jest ranna.
Haes zrecznie zaslania Natsume przed ciosami dumnego ciemnookiego mezczyzny.
[######.] Motaro jest w dobrym stanie.
Dumny ciemnooki mezczyzna probuje zaatakowac Natsume, lecz Haes zagradza mu droge.
Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Motaro rzuca sie na Natsume przebijajac sie przez jej ochrone.
Motaro !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> NATSUME
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Wskazujesz Natsume jako cel obrony.
Ruszasz niespiesznie na E.
Uciekles Motarowi i dumnemu ciemnookiemu mezczyznie.
W lisciastym lesie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnoc.
> 
Wilibald, smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper przybywaja z zachodu.
Wilibald ---ATAKUJE---> Rasande.
Smukla bialowlosa kobieta ---ATAKUJE---> Isilla.
Hardin ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Dumny ciemnooki mezczyzna ---ATAKUJE---> Diriane.
alt+f1 = zaslon Diriane przed dumnym ciemnookim mezczyzna
Bloorp ---ATAKUJE---> Kagna.
Arnvald ---ATAKUJE---> Isilla.
Lysy leciwy krasnolud ---ATAKUJE---> Hardina.
Motaro ---ATAKUJE---> Zeta.
Muskularny zielonooki krasnolud probuje zaatakowac Kagna, lecz Isill zagradza mu droge.
Powazny masywny mutant ---ATAKUJE---> Yavaeha.
Dargoth ---ATAKUJE---> Yavaeha.
Vesper ---ATAKUJE---> Kagna.
Rasande wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Motara.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Hardin.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana i Haes.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[######.] Motaro jest w dobrym stanie. Atakuja go Rasande, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuja go Natsume, Kagn, Yavaeh i Isill.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuje ja dumny ciemnooki mezczyzna.
[####...] Natsume jest ranna.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie. Atakuja go Bloorp i Vesper.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji. Atakuja go powazny masywny mutant i Dargoth.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji. Atakuje go lysy leciwy krasnolud.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Wilibald.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta, Arnvald i muskularny zielonooki krasnolud.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Motaro.
> Isill mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na Motara.
Dargoth zrecznie zaslania Motara przed ciosami Rasande, Zeta, Vothara i Hegnara.
Hegnar probuje zaatakowac Motara, lecz Dargoth zagradza mu droge.
Powazny masywny mutant z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Natsume.
Rasande probuje zaslonic Natsume przed ciosami powaznego masywnego mutanta, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Hardin rzuca sie na Motara przebijajac sie przez jego ochrone.
Hardin !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> MOTARA
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana i Haes.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[######.] Motaro jest w dobrym stanie. Atakuja go Hardin i Isill.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji. Atakuja go Rasande, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuja go Natsume, Kagn i Yavaeh.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuje ja dumny ciemnooki mezczyzna.
[####...] Natsume jest ranna. ---ATAKUJE---> ja powazny masywny mutant.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie. Atakuja go Bloorp i Vesper.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji. Atakuje go Dargoth.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji. Atakuje go lysy leciwy krasnolud.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Wilibald.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta, Arnvald i muskularny zielonooki krasnolud.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Motaro.
> Smukla bialowlosa kobieta glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Natsume.
Rasande sprezystym skokiem dopada Motara i atakuje go.
Feder ---ATAKUJE---> Motara.
Saevia sprezystym skokiem dopada Motara i atakuje go.
Muskularny zielonooki krasnolud zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Natsume.
Lysy leciwy krasnolud z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Natsume.
Wilibald ---ATAKUJE---> Natsume.
Zetu probuje zaslonic Natsume przed ciosami smuklej bialowlosej kobiety, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Haes z pierwotna wsciekloscia rzuca sie na Motara, rozpoczynajac walke.
Vothar ---ATAKUJE---> Motara.
Uciekles dumnemu ciemnookiemu mezczyznie i Motarowi.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
[##.....] Natsume jest ciezko ranna.
Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz szybkim biegiem na N.
Waski trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ruszasz razno na polnoc, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Przy obrosnietej palisadzie.
[Eldakar] i jasnobrazowy mlody rys.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Eldakar wychodzi z ukrycia.
---ATAKUJESZ---> Eldakara.
Diriana ---ATAKUJE---> Eldakara.
Kagn ---ATAKUJE---> Eldakara.
Saevia ---ATAKUJE---> Eldakara.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Eldakara.
Hardin ---ATAKUJE---> Eldakara.
Rasande ---ATAKUJE---> Eldakara.
Isill ---ATAKUJE---> Eldakara.
Haes ---ATAKUJE---> Eldakara.
Hegnar ---ATAKUJE---> Eldakara.
Vothar ---ATAKUJE---> Eldakara.
Zetu ---ATAKUJE---> Eldakara.
> Brakuje - Rin|Ulav
[###....] Natsume jest w zlej kondycji.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[###....] Natsume jest w zlej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Eldakar.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Diriana, Kagn, Saevia, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Jasnobrazowy mlody rys jest w swietnej kondycji.
Juz walczysz z Eldakarem.
> Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Ogladasz dokladnie Eldakara.

Jest porywczym jednookim elfem, znanym jako:
Eldakar z Har Ganeth, Oko Slaanesha, elf.
Walczy z Saevia.
[######.] Zdaje sie byc w dobrym stanie.
Na szyi ma misterny metaliczny tatuaz lsniacego ostrego noza.
Trzyma elfi dlugi miecz w prawej rece oraz elfi dlugi miecz w lewej rece.
Do pasa ma przytroczone dwa zamkniete proste skorzane woreczki, miedziana lampe i dwa zamkniete szarawe skorzane woreczki.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Ma na sobie fioletowy wojenny pancerz z cierniosplotu i wojenna maske z cierniosplotu.
Na biodrach nosi masywny oksydowany pas.
Nosi bialoniebieski rycerski plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
> Wskazujesz Eldakara jako cel ataku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[###....] Natsume jest w zlej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Eldakar.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Diriana, Kagn, Saevia, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Jasnobrazowy mlody rys jest w swietnej kondycji.
> Feder ---ATAKUJE---> Eldakara.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[###....] Natsume jest w zlej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Eldakar.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Jasnobrazowy mlody rys jest w swietnej kondycji.
> Ledwo muskasz Eldakara kruczoczarnym misternym mieczem, trafiajac go w korpus.
Eldakar uciekl ci.
 22:54:16:315
Eldakar podaza na poludniowy-wschod.
            
  x       x 
   xx     x 
     xx   x 
       xx x 
         xx 
 xxxxxxxxxx 
Jestes troche zmeczony.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[###....] Natsume jest w zlej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Jasnobrazowy mlody rys jest w swietnej kondycji.
> »»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Ochlon troche od walki...
> Isill szepcze cos do Natsume.
Natsume powoli dochodzi do siebie.
Isill szepcze cos do Natsume.
[####...] Natsume jest ranna.
Wsrod jesionow.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Sciezka pod palisada.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes wypoczety.
Nie znajdujesz zadnych sladow.
Sciezka posrod gestwiny.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Jestes troche zmeczony.
Nad jeziorem.
Brunatny ciezki los.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav
Lesna sciezka.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Niedaleko drogi.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Pod brama.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na poludniowy-wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
zapukaj we wrota
se
Uderzasz mocno piescia w brame.
> Probujesz otworzyc drewniana brame, ale nie udaje ci sie to.
> Ze strozowki wychodzi zaspany straznik i zdejmuje rygiel z wrot. Po chwili chwyta za wielkie metalowe kolo wiszace przy skrzydle i ciagnie je mocno otwierajac brame.
Alez drewniana brama jest otwarta!
> Skrzyzowanie przy bramie.
Otwarta drewniana brama prowadzaca na polnocny-zachod.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod, poludniowy-zachod i wschod.
Energiczny czarnooki bobolak, umiesniony znudzony bobolak i umiesniony opanowany bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Natsume opuszcza zdobiony dlugi lewak.
Natsume opuszcza swietlisty starozytny sztylet.
Natsume bierze trzy zolty jasny kwiat: DELIONA, dwa czarne aromatyczne ziarenka, cztery ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, osiem srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA, dwie jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA, cztery fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, dwa ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK, szesc czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC, siedem zlocistozolty kwiat: MNISZEK i dwa kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY z otwartego elfiego woreczka z zajeczej skory.
Natsume bierze osiemnascie zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego elfiego woreczka z niedzwiedziej skory.
Natsume wklada dwa kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY, siedem zlocistozolty kwiat: MNISZEK, szesc czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC, dwa ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK, cztery fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, dwie jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA, osiem srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA, cztery ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, dwa czarne aromatyczne ziarenka i trzy zolty jasny kwiat: DELIONA do otwartego elfiego woreczka z zajeczej skory.
Natsume wklada osiemnascie zolty jasny kwiat: DELIONA do otwartego elfiego woreczka z niedzwiedziej skory.
Natsume dobywa zdobionego dlugiego lewaka.
Natsume dobywa swietlistego starozytnego sztyletu.
W srodku wioski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Maly plac.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Wiejski urzad pocztowy.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-wschod.
Szczuply energiczny bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Listy nieprzeczytane:
 2. Temat: kolo lyrii
Nadawca: Zetu                           Pt, 28 I 2022, 22:46:15
 1. Temat: Pergamin
Nadawca: Ulav                           Pt, 28 I 2022, 22:51:05
Brakuje - Rin|Ulav
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Natsume jest ranna.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Szczuply energiczny bobolak jest w swietnej kondycji.
> Wsrod lopotu bloniastych skrzydel gadziooka niedojrzala wiwerna laduje na rece Diriany.
Szczuply energiczny bobolak sortuje przesylki.

List : 2
Od   : Zetu
Temat: kolo lyrii
DW   : Isill
Data : Pt, 28 I 2022, 22:46:15

my miedzy lyria a mari
Z.


List : 1
Od   : Ulav
Temat: Pergamin
Do   : Kagn, Diriana, Feder, Natsume, Isill, Carmeyen, Yavaeh, Hardin, Saevia
         i Rasande
Data : Pt, 28 I 2022, 22:51:05

Ja w Brokilonie.
Sadika wstala.

Maly plac.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Hardin mruczy: Dojcie jej ziulo jokies.
Lekki wiatr swiszczy miedzy chalupami.
Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek rozklada na chwile skrzydla i macha nimi kilkukrotnie.
Wiejski urzad pocztowy.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-wschod.
Szczuply energiczny bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Nie masz zadnych nieprzeczytanych listow.
Brakuje - Rin|Ulav
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz szykowny kuni plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.
> Isill zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Saevia zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Kagn zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Natsume namysla sie nad brakiem leczacych ziol.
Mowisz: Podajcie Natsume cos do leczenia.
> Vothar zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Sposrod dziewiecdziesieciu dziewieciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Isill      Rasande    Ulav       Zetu
Bugal      Diriana    Grishnuk   Kagn       Rin        Ulik       
Carmanea   Eldakar    Haes       Natsume    Sadika     Vothar     
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Pietrov    Saevia     Yavaeh     
Chivasso   Feder      Hegnar     Plisko     Sierya     Zendrin    
> Rasande zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Wpisz ~?, zeby uzyskac pomoc, lub **, by zakonczyc edycje.
 1]Jakis bobolak odbiera swa przesylke.
List zostal pomyslnie wyslany.

> Saevia bierze trzy czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Saevia daje trzy czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC Natsume.

> Vothar opuszcza grafitowy stalowy mlot.
Vothar wklada grafitowy stalowy mlot do otwartego duzego skorzanego plecaka.
Vothar zdejmuje z siebie trojkatna wzmocniona tarcze.
Vothar wklada trojkatna wzmocniona tarcze do otwartego duzego skorzanego plecaka.
Kagn wskazuje [Natsume].
Wskazujesz [Natsume] jako cel obrony.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz szykowny kuni plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.

Maly plac.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Skrzyzowanie nieopodal centrum wioski.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
Roztargniony zgarbiony bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Przed karczma.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: zachod, wschod i poludnie.
Potezny znudzony bobolak, barczysty znudzony bobolak, postawny znudzony bobolak, barczysty czarnooki bobolak, postawny wysoki bobolak i futrzasty zwinny bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Natsume wyjmuje swietlisty starozytny sztylet z matowej luskowatej pochwy.
Natsume wyjmuje zdobiony dlugi lewak z matowej luskowatej pochwy.
Natsume dobywa zdobionego dlugiego lewaka.
Natsume dobywa swietlistego starozytnego sztyletu.
Karczma 'Pod dzikiem'.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i polnoc.
Jowialny pulchny bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Jowialny pulchny bobolak wymienia kilka zdan z jednym ze stalych bywalcow karczmy.

Przed karczma.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: zachod, wschod i poludnie.
Roztargniony zgarbiony bobolak, potezny znudzony bobolak, barczysty znudzony bobolak, postawny znudzony bobolak, barczysty czarnooki bobolak, postawny wysoki bobolak i futrzasty zwinny bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Postawny wysoki bobolak, potezny znudzony bobolak, barczysty znudzony bobolak, postawny znudzony bobolak i barczysty czarnooki bobolak podazaja na wschod.
Brakuje - Rin|Ulav
Obok zwalonego drzewa.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, zachod i poludnie.
Potezny znudzony bobolak, barczysty znudzony bobolak, postawny znudzony bobolak, barczysty czarnooki bobolak i postawny wysoki bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Mala chatka.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-wschod.
Drobny wlochaty bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav

> Diriana wyglada jakby chciala cos powiedziec, ale w ostatniej chwili sie rozmyslila.
Obok zwalonego drzewa.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, zachod i poludnie.
Potezny znudzony bobolak, barczysty znudzony bobolak, postawny znudzony bobolak, barczysty czarnooki bobolak i postawny wysoki bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Miedzy gospodarstwami.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc i poludnie.
Zgarbiony stary bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Zgarbiony stary bobolak oglada sie nerwowo.
Brakuje - Rin|Ulav
W pracowni garbarza.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Roztargniony zmeczony bobolak i postawny futrzasty bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Miedzy gospodarstwami.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc i poludnie.
Zgarbiony stary bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav
Przy wielkim kopcu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Futrzasty zmeczony bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Obok spalonej chalupy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, wschod i poludnie.
Rozchichotany kudlaty bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
W chacie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Roztargniony kudlaty bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, Ulav, Hegnar, Haes, Zetu i Vothar.
Jako cel ataku wskazany zostal Eldakar, a jako cel obrony - Natsume.
> Feder bierze trzy jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK z otwartego skorzanego woreczka.
Feder daje trzy jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK Natsume.
Obok spalonej chalupy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, wschod i poludnie.
Rozchichotany kudlaty bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav

> Hegnar opuszcza zlocona potezna halabarde.
Hegnar wklada zlocona potezna halabarde do otwartego skorzanego plecaka.
Rasande zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Isill szepcze cos do Kagna.
Diriana mowi: Mowcie jej co z tym robic.
Adresat: Lekki wiatr swiszczy miedzy chalupami.
DW: Natsume przyklada trzy jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK.
Wpisz ~?, zeby uzyskac pomoc, lub **, by zakonczyc edycje.
 1]Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek wpatruje sie gdzies intensywnie.
Saevia mowi: Ja mowie.
List jest gotowy do wyslania.
> Diriana kiwa glowa.
Maly plac.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Kagn sprawnie odtracza skorzany buklak od pasa.
Kagn daje skorzany buklak Isillowi.
Wiejski urzad pocztowy.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-wschod.
Szczuply energiczny bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> List zostal pomyslnie wyslany.
Nie masz zadnych nieprzeczytanych listow.
Brakuje - Rin|Ulav
Maly plac.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Isill pociaga troche anyzowki ze skorzanego buklaka.
Isill daje skorzany buklak Kagnowi.
Gasisz pragnienie woda ze studni.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz szykowny kuni plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Masz przy sobie szesnascie srebrnych monet, wiele zlotych monet, mithrylowa monete, dziesiec miedzianych monet, czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.
Zetu opuszcza najezony potezny morgenstern, uwalniajac dlon z petli przy stylisku.
Zetu chowa najezony potezny morgenstern do nabijanego skorzanego temblaka.

> Saevia gasi pragnienie woda ze studni.
Utwardzana skorzana torba juz jest otwarta.
> Wkladasz szesnascie srebrnych monet, wiele zlotych monet, mithrylowa monete i dziesiec miedzianych monet do otwartej utwardzanej skorzanej torby.
> Haes opuszcza ciezka nabijana maczuge.
Haes chowa ciezka nabijana maczuge do inkrustowanego zelaznego temblaka.

W srodku wioski.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, zachod i poludnie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Drewniana brama.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na poludniowy-wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Tegi czarnooki bobolak, energiczny futrzasty bobolak i tegi znudzony bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Ze strozowki wychodzi zaspany straznik i zdejmuje rygiel z wrot. Po chwili chwyta za wielkie metalowe kolo wiszace przy skrzydle i ciagnie je mocno otwierajac brame.
Otulasz sie szczelnie szykownym kunim plaszczem.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Jestes szczelnie otulony szykownym kunim plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.
> Zetu bierze duzy bialy kwiat: BIELUN z otwartego skorzanego woreczka.
Zetu wacha duzy bialy kwiat: BIELUN.

Drewniana brama.
Otwarta drewniana brama prowadzaca na poludniowy-wschod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu, tegi czarnooki bobolak, energiczny futrzasty bobolak i tegi znudzony bobolak.

> Ze strozowki wychodzi zaspany straznik i zdejmuje rygiel z wrot. Po chwili chwyta za wielkie metalowe kolo wiszace przy skrzydle i ciagnie je mocno otwierajac brame.
Sposrod dziewiecdziesieciu osmiu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Haes       Natsume    Sadika     Vothar
Carmanea   Eldakar    Hardin     Pietrov    Saevia     Yavaeh
Carmeyen   Evandeil   Hegnar     Plisko     Sierya     Zendrin
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       Zetu
> Kagn zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Wilibald, Eldakar, smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, powazny masywny mutant, Dargoth i Vesper przybywaja z poludniowego-wschodu.
Wilibald ---ATAKUJE---> Yavaeha.
---ATAKUJESZ---> Eldakara, lecz Motaro zagradza ci droge.
Zetu probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza mu droge.
Vothar probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza mu droge.
Hegnar probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza mu droge.
Haes probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza mu droge.
Hardin probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza mu droge.
Feder probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza mu droge.
Saevia probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza jej droge.
Diriana probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza jej droge.
Smukla bialowlosa kobieta ---ATAKUJE---> Yavaeha.
Dumny ciemnooki mezczyzna ---ATAKUJE---> Saevie.
alt+f1 = zaslon Saevie przed dumnym ciemnookim mezczyzna
Bloorp ---ATAKUJE---> Kagna.
Arnvald ---ATAKUJE---> Saevie.
Skup sie lepiej na walce.
> Jestes mentalnie lekko oslabiony.
Dargoth rzuca sie na Natsume, lecz Haes staje mu na drodze.
Feder probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza mu droge.
Saevia probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza jej droge.
Yavaeh !WSPIERA! cie w walce z Motarem.
Hegnar probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza mu droge.
Rasande !WSPIERA! cie w walce z Motarem.
Haes probuje zaatakowac Eldakara, lecz Dargoth zagradza mu droge.
Yavaeh probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza mu droge.
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Vothar probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza mu droge.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Haes staje mu na drodze.
Rasande probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza jej droge.
Wydajac z siebie zlowrogie warkniecie ruszasz do walki z Wilibaldem.
> Motaro rzuca sie na Natsume, lecz Vothar staje mu na drodze.
Smukla bialowlosa kobieta rzuca sie na Natsume, lecz Haes staje jej na drodze.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Haes staje mu na drodze.
Kagn probuje zaatakowac Eldakara, lecz Motaro zagradza mu droge.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Natsume, lecz Haes staje mu na drodze.
Hardin rzuca sie na Eldakara przebijajac sie przez jego ochrone.
Hardin !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> ELDAKARA
Wskazujesz Wilibalda jako cel ataku.
> Muskularny zielonooki krasnolud rzuca sie na Natsume, lecz Haes staje mu na drodze.
Eldakar !WSPIERA! Wilibalda w walce z Yavaehem.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Haes staje mu na drodze.
Kagn wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Wilibalda.
Hardin ---ATAKUJE---> Wilibalda.
Wydajesz rozkaz ataku na Wilibalda.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Diriana rzuca sie do ataku na Wilibalda!
Na twoj rozkaz Isill rzuca sie do ataku na Wilibalda!
Na twoj rozkaz Vothar rzuca sie do ataku na Wilibalda!
Na twoj rozkaz Rasande rzuca sie do ataku na Wilibalda!
Na twoj rozkaz Haes rzuca sie do ataku na Wilibalda!
> Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Haes staje mu na drodze.
Hegnar ---ATAKUJE---> Wilibalda.
Dumny ciemnooki mezczyzna probuje zaatakowac Natsume, lecz Haes zagradza mu droge.
Saevia w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Wilibalda.
Dyskretnym gestem wskazujesz Wilibalda jako cel nastepnego ataku.
> Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Haes staje mu na drodze.
Dargoth rzuca sie na Natsume, lecz Haes staje mu na drodze.
Powazny masywny mutant rzuca sie na Natsume przebijajac sie przez jej ochrone.
Powazny masywny mutant !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> NATSUME
Arnvald glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Natsume.
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Natsume.
Wilibald wskazuje Natsume.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Natsume.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na rozkaz Wilibalda Bloorp rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na Natsume!
Na rozkaz Wilibalda Vesper rzuca sie do ataku na Natsume!
Natsume !WSPIERA! cie w walce z Wilibaldem.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuja go Feder, Yavaeh i Zetu.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Powazny masywny mutant jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar i Vothar.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie. Atakuja ja Bloorp, Arnvald, Motaro, powazny masywny mutant, Vesper i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji. Atakuje go Eldakar.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, lysy leciwy krasnolud, muskularny zielonooki krasnolud i Dargoth.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Tegi czarnooki bobolak jest w swietnej kondycji.
[#######] Energiczny futrzasty bobolak jest w swietnej kondycji.
[#######] Tegi znudzony bobolak jest w swietnej kondycji.
> Vothar bierze grafitowy stalowy mlot z otwartego duzego skorzanego plecaka.
Vothar dobywa grafitowego stalowego mlota.
Vothar bierze trojkatna wzmocniona tarcze z otwartego duzego skorzanego plecaka.
Zetu przedstawia powaznego masywnego mutanta slowami:
Oto Ravis Stern, Glos Tzeentcha, Ten Ktory Nagina Swiat do Swojej Woli, Nieslawny Rzeznik z Wysokiej Przeleczy, mezczyzna.
Vothar zaklada trojkatna wzmocniona tarcze.
[#####..] Natsume jest lekko ranna.
[######.] Haes jest w dobrym stanie.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuja go Feder, Yavaeh i Zetu.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar i Vothar.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#####..] Natsume jest lekko ranna. Atakuja ja Bloorp, Arnvald, Motaro, Ravis, Vesper i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji. Atakuje go Eldakar.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[######.] Haes jest w dobrym stanie. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, lysy leciwy krasnolud, muskularny zielonooki krasnolud i Dargoth.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Tegi czarnooki bobolak jest w swietnej kondycji.
[#######] Energiczny futrzasty bobolak jest w swietnej kondycji.
[#######] Tegi znudzony bobolak jest w swietnej kondycji.
> Eldakar !WSPIERA! Wilibalda w walce z Natsume.
Zetu !WSPIERA! cie w walce z Wilibaldem.
Straznik powoli zamyka ciezkie skrzydlo bramy a na koniec rygluje je zakladajac w poprzek szeroka belke.
[######.] Wilibald jest w dobrym stanie.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuja go Feder i Yavaeh.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[######.] Wilibald jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#####..] Natsume jest lekko ranna. Atakuja ja Eldakar, Bloorp, Arnvald, Motaro, Ravis, Vesper i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[######.] Haes jest w dobrym stanie. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, lysy leciwy krasnolud, muskularny zielonooki krasnolud i Dargoth.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Tegi czarnooki bobolak jest w swietnej kondycji.
[#######] Energiczny futrzasty bobolak jest w swietnej kondycji.
[#######] Tegi znudzony bobolak jest w swietnej kondycji.
> Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Lysy leciwy krasnolud z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Natsume.
Isill zrecznie zaslania Natsume przed ciosami Arnvalda, Vesper i Wilibalda.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Isill staje mu na drodze.
Yavaeh probuje zaslonic Natsume przed ciosami wrogow, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Lysy leciwy krasnolud rzuca sie na Natsume przebijajac sie przez jej ochrone.
Lysy leciwy krasnolud !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> NATSUME
Arnvald glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Natsume.
Saevia zrecznie zaslania Haesa przed ciosami muskularnego zielonookiego krasnoluda.
[####...] Natsume jest ranna.
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Natsume.
Wilibald wskazuje Natsume.
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Haes wychodzi zza zaslony Saevii.
Haes zrecznie zaslania Natsume przed ciosami Eldakara.
Eldakar rzuca sie na Natsume, lecz Haes staje mu na drodze.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Lysy leciwy krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuja go Feder i Yavaeh.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[######.] Wilibald jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Natsume jest ranna. Atakuja ja Bloorp, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, Ravis i Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja muskularny zielonooki krasnolud.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vesper.
[######.] Haes jest w dobrym stanie. Atakuja go Eldakar, smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna i Dargoth.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Tegi czarnooki bobolak jest w swietnej kondycji.
[#######] Energiczny futrzasty bobolak jest w swietnej kondycji.
[#######] Tegi znudzony bobolak jest w swietnej kondycji.
> Smukla bialowlosa kobieta rzuca sie na Natsume przebijajac sie przez jej ochrone.
Smukla bialowlosa kobieta !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> NATSUME
Rasande zrecznie zaslania Natsume przed ciosami Wilibalda i Arnvalda.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Rasande staje mu na drodze.
Dargoth zrecznie zaslania Wilibalda przed ciosami Kagna, Diriany i Haesa.
Arnvald rzuca sie na Natsume, lecz Rasande staje mu na drodze.
Motaro rzuca sie na Natsume przebijajac sie przez jej ochrone.
Motaro !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> NATSUME
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Uciekles Wilibaldowi, Motarowi, Eldakarowi i dumnemu ciemnookiemu mezczyznie.
W srodku wioski.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, zachod i poludnie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
[#####..] Haes jest lekko ranny.
Brakuje - Rin|Ulav
Maly plac.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i polnocny-zachod.
Rozchichotany kudlaty bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav
W srodku wioski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin|Ulav
Skrzyzowanie przy bramie.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na polnocny-zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod i wschod.
Energiczny czarnooki bobolak, umiesniony znudzony bobolak i umiesniony opanowany bobolak.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-wschod.
Uderzasz mocno piescia w brame.
> Probujesz otworzyc drewniana brame, ale nie udaje ci sie to.
> Zza bramy dochodza dzwieki zdejmowania rygla z wrot a po kilku chwilach zaspany straznik otwiera brame.
Alez drewniana brama jest otwarta!
> Pod brama.
Otwarta drewniana brama prowadzaca na poludniowy-wschod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Natsume jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#####..] Haes jest lekko ranny.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Niedaleko drogi.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Haes przestaje cie zaslaniac przed ciosami wrogow.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Natsume jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[######.] Haes jest w dobrym stanie.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Haes jest w dobrym stanie.
Haes bierze fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK z otwartego brazowego woreczka.
Haes przyklada fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK.
Haes bierze bialy maly kwiat: GLOG z otwartego skorzanego woreczka.
Haes przezuwa bialy maly kwiat: GLOG.
Haes bierze piekny czerwony kwiat: MAK z otwartego skorzanego woreczka.
Haes zjada piekny czerwony kwiat: MAK.
Haes bierze zlocistozolty kwiat: MNISZEK z otwartego skorzanego woreczka.
Haes przezuwa zlocistozolty kwiat: MNISZEK.
Haes bierze zielony galezisty ped: RDEST z otwartego skorzanego woreczka.
Haes przyklada zielony galezisty ped: RDEST.
Lesna sciezka.
Brunatny ciezki los.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
»»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Haes wyjmuje ciezka nabijana maczuge z inkrustowanego zelaznego temblaka.
Nad jeziorem.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Haes dobywa ciezkiej nabijanej maczugi.
Brakuje - Rin|Ulav
Sciezka posrod gestwiny.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin|Ulav
Sciezka pod palisada.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Gesty las.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Natsume wskazuje trzy strzalkowaty aromatyczny lisc: SZCZAW.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Natsume jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[######.] Haes jest w dobrym stanie.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
> Zetu mruczy: Thrana ktos zna?
Haes opuszcza ciezka nabijana maczuge.
Haes chowa ciezka nabijana maczuge do inkrustowanego zelaznego temblaka.
Wsrod jesionow.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
Przy obrosnietej palisadzie.
Jasnobrazowy mlody rys.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin|Ulav
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Natsume jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[######.] Haes jest w dobrym stanie.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Jasnobrazowy mlody rys jest w swietnej kondycji.

> Natsume przezuwa trzy strzalkowaty aromatyczny lisc: SZCZAW.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Natsume jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[######.] Haes jest w dobrym stanie.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Jasnobrazowy mlody rys jest w swietnej kondycji.
Sposrod dziewiecdziesieciu osmiu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Haes       Natsume    Sadika     Vothar
Carmanea   Eldakar    Hardin     Pietrov    Saevia     Yavaeh
Carmeyen   Evandeil   Hegnar     Plisko     Sierya     Zendrin
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       Zetu
Jest bezwzgledna zielonooka elfka, znana jako:
Natsume z Naggarond, Fanatyczna Wojowniczka Scoia'tael, Wrog Elfow z Loren, elfka.
Przy lewym boku ma przypieta matowa luskowata pochwe, zawierajaca zdobiony dlugi lewak.
Przy prawym boku ma przypieta matowa luskowata pochwe, zawierajaca swietlisty starozytny sztylet.
Na plecach nosi otwarty ciemnozielony skorzany plecak.
Ma na sobie strzelisty zlocisty helm i snieznobialy lsniacy pancerz.
Jej dlugie, czarne wlosy skrecone sa w geste, ciasne loki.
Jej szyje ciasno oplata zloty rubinowy naszyjnik z cierni.
Jej twarz jest czesciowo przyslonieta zlota krwawa maska.
Na biodrach nosi czarny skorzany pas.
Na jeden z palcow ma nasuniety zloty pierscien z trojkatnym rubinem.
Nosi gruby welniany pled z naciagnietym na glowe kapturem.
Jej pled jest spiety zlota spinka w ksztalcie ciernia.
[####...] Zdaje sie byc ranna.
Na szyi ma szczegolowy czarny tatuaz drapieznych wijacych sie wezy.
Nosi przypiety do strzelistego zlocistego helmu wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa ma przytroczone zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory, zamkniety elfi woreczek z niedzwiedziej skory, zamkniety elfi woreczek z wilczej skory, pekata mosiezna lampe i elfi zdobiony buklak ze skory wilczycy.
> Haes dudni: Nu moje
Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] [Natsume] jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[######.] Haes jest w dobrym stanie.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Jasnobrazowy mlody rys jest w swietnej kondycji.
Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek przechyla lekko lebek, blyskajac figlarnie oczami.
Wskazujesz [Natsume] jako cel obrony.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] [Natsume] jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[######.] Haes jest w dobrym stanie.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Jasnobrazowy mlody rys jest w swietnej kondycji.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz szykowny kuni plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.
> Rasande zrecznie zaslania [Natsume] przed ciosami wrogow.
Haes dudni: Psedstafic ci zetu ?
Kagn zrecznie zaslania [Natsume] przed ciosami wrogow.
Chowasz sie najlepiej jak potrafisz.
> Zetu mruczy: To przedstaw.
Jasnobrazowy mlody rys stroszy siersc.

> [Natsume] wyjmuje zdobiony dlugi lewak z matowej luskowatej pochwy.
[Natsume] wyjmuje swietlisty starozytny sztylet z matowej luskowatej pochwy.
[Natsume] dobywa zdobionego dlugiego lewaka.
[Natsume] dobywa swietlistego starozytnego sztyletu.
Sposrod dziewiecdziesieciu dziewieciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Haes       Natsume    Sadika     Vothar
Carmanea   Eldakar    Hardin     Pietrov    Saevia     Yavaeh
Carmeyen   Evandeil   Hegnar     Plisko     Sierya     Zendrin
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       Zetu
> Haes rozglada sie zdezorientowany.
Isill kreci przeczaco glowa.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] [Natsume] jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[######.] Haes jest w dobrym stanie.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Jasnobrazowy mlody rys jest w swietnej kondycji.
> Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Otulasz sie szczelnie szykownym kunim plaszczem.
> Vothar zrecznie zaslania [Natsume] przed ciosami wrogow.
Isill zrecznie zaslania [Natsume] przed ciosami wrogow.
Diriana mowi: Wszystkim przestawcie.
Hegnar bierze zlocona potezna halabarde z otwartego skorzanego plecaka.
Hegnar dobywa zloconej poteznej halabardy.
Rasande zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Mowisz: Zaskakujemy motara.
Jasnobrazowy mlody rys stroszy siersc.
Decydujesz sie nie atakowac Wilibalda, Motara, Eldakara i dumnego ciemnookiego mezczyzny.
> Diriana mowi: Przedstawcie.
Jasnobrazowy mlody rys stroszy siersc.

> Kagn zrecznie zaslania Yavaeha przed ciosami wrogow.
Isill mowi: Znacie ta bialowlosa kobiete lub lysego krasnoluda?
Isill zrecznie zaslania Yavaeha przed ciosami wrogow.
Haes chwieje sie kurczliwie, jakby nie panowal nad wlasnym cialem.
Haes dudni: KTo celem ?

> Isill zrecznie zaslania [Federa] przed ciosami wrogow.
Mowisz: Motaro.
> Jasnobrazowy mlody rys ploszy sie!
Jasnobrazowy mlody rys w panice umyka na poludniowy-zachod.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
Rasande zrecznie zaslania Yavaeha przed ciosami wrogow.
Saevia wychodzi z ukrycia.
Saevia zrecznie zaslania Yavaeha przed ciosami wrogow.
Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[####...] [Natsume] jest ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Feder] jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes w pelni wypoczety (10/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 5 minut 48 sekund czasu swojego zycia.
> Rasande zrecznie zaslania [Federa] przed ciosami wrogow.
Saevia wychodzi z ukrycia.
Saevia zrecznie zaslania [Federa] przed ciosami wrogow.
Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.

Masz nowa poczte od Ulava.
-------- Nowa poczta --------

> Haes wyjmuje ciezka nabijana maczuge z inkrustowanego zelaznego temblaka.
Haes dobywa ciezkiej nabijanej maczugi.

Masz nowa poczte od Rina.
-------- Nowa poczta --------


> Wsrod trzepotu skrzydel czarnooki czujny kruk laduje na twojej rece.
Listy nieprzeczytane:
 2. Temat: Pergamin
Nadawca: Ulav                           Pt, 28 I 2022, 22:58:16
 1. Temat: List
Nadawca: Rin                            Pt, 28 I 2022, 22:58:41

List : 2
Od   : Ulav
Temat: Pergamin
Do   : Kagn, Diriana, Feder, Natsume, Isill, Carmeyen, Yavaeh, Hardin, Saevia
         i Rasande
Data : Pt, 28 I 2022, 22:58:16

Wioska bobolakow jestem


List : 1
Od   : Rin
Temat: List
Data : Pt, 28 I 2022, 22:58:41

Jestem w drodze do obazu, musze sie polozyc spac jak mowilem, nie wiedzialem ze scigamy taka zwierzyne, jednym okiem bylem... 
Rin

Juz jestes otulony plaszczem.
Niestety Hegnar nie jest w stanie wymknac sie stad niezauwazenie.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na zachod.
> Ulav przybywa z poludniowego-wschodu.

Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, Ulav, Hegnar, Haes, Zetu i Vothar.
Jako cel ataku wskazany zostal Wilibald, a jako cel obrony - Natsume.
> Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek pedantycznie wygladza dziobkiem nastroszone piora.
Ulav wyglada jakby chcial cos powiedziec, ale w ostatniej chwili sie rozmyslil.
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, Ulav, Hegnar, Haes, Zetu i Vothar.
Jako cel ataku wskazany zostal Wilibald, a jako cel obrony - Natsume.
Przy palisadzie.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na polnocny-zachod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Ulav, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin
Klekasz szukajac sladow.
> Ulav skrzypi: Hardin, podam zbroje.
Haes kreci przeczaco glowa.
Zza bramy dochodza dzwieki zdejmowania rygla z wrot a po kilku chwilach zaspany straznik otwiera brame.
Grano, Chivasso, ciemnooki smagly polelf, szczupla bialowlosa elfka, ponury kudlaty krasnolud, kruczobrody niebieskooki mezczyzna, Blejd i Carmanea przybywaja z polnocnego-zachodu.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez halflinga i prowadza na polnocny-wschod.
Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.
Haes otula sie szczelnie zielonym luskowatym plaszczem.
Jest pobliznionym aroganckim gnomem, znanym jako:
Ulav Glensbor z Tir Tochair, Legendarny Wojownik Scoia'tael, Nieslawny Rzeznik z Novigradu, gnom.
Trzyma jasniejacy zdobiony jatagan w prawej rece oraz smukly srebrzysty miecz w lewej rece.
Przy prawym boku ma przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Ma na sobie stalowe ciezkie nagolenniki, ciemnogranatowy smukly helm, stalowy lsniacy kirys i stalowe ciezkie nareczaki.
Ponad jego prawym ramieniem widac przypieta smolista ascetyczna pochwe, wysadzana okolo czterdziestoma hematytami.
Nosi gruby welniany pled z naciagnietym na glowe kapturem.
Jego sredniej dlugosci, siwe wlosy sa gesto przeplecione wijacymi sie, cienkimi pnaczami.
Nosi przypiety do ciemnogranatowego smuklego helmu wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Na lewym ramieniu nosi otwarta skorzana jasnobrazowa torbe.
Do pasa ma przytroczone sztormowa mosiezna lampe, zamknieta zamszowa blekitna sakiewke, zamkniety czarny skorzany woreczek i zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory.
Ruszasz niespiesznie na NE.
Zarosnieta droga wzdluz ogrodzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Ulav, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.

> Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.
Ruszasz marszem na SE.
Wsrod mlodych drzewek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Bury duzy jelen.
Ulav, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Ulav skrzypi: Gotowy hardin?
Bury duzy jelen odbiega.
Bury duzy jelen w panice umyka na polnocny-wschod.
Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
Ulav, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Haes wydaje sie walczyc z ogarniajaca go nagle sennoscia.

> Hardin kiwa glowa.
Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Niestety Hegnar nie jest w stanie wymknac sie stad niezauwazenie.
W lisciastym lesie.
Ulav, Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Diriana probuje ukryc sie jak najlepiej.
Ulav zdejmuje z siebie stalowy lsniacy kirys.
Ulav daje stalowy lsniacy kirys Hardinowi.
Ulav zdejmuje z siebie stalowe ciezkie nareczaki.
Ulav daje stalowe ciezkie nareczaki Hardinowi.
Ulav zdejmuje z siebie ciemnogranatowy smukly helm.
Ulav daje ciemnogranatowy smukly helm Hardinowi.
Hardin zaklada ciemnogranatowy smukly helm.
Hardin zaklada stalowe ciezkie nareczaki.
Hardin zaklada stalowy lsniacy kirys.
Ulav zdejmuje z siebie stalowe ciezkie nagolenniki.
Ulav daje stalowe ciezkie nagolenniki Hardinowi.
Hardin zaklada stalowe ciezkie nagolenniki.
Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.
Jest mlodym niskim krasnoludem, znanym jako:
Hardin Wrzaskliwy Czlonek Lesnej Bandy, Przewodzacy Przymierzem Szarego Pledu, krasnolud.
Trzyma oburacz wielki runiczny mlot wojenny.
Przy prawym boku ma przypiety misterny srebrny temblak bretonski, wysadzany okolo piecdziesiecioma rubinami.
Na plecach nosi otwarty ciemnozielony skorzany plecak.
Na ramie zarzucona ma mocna konopna line z kotwica.
Ma na sobie ciemnogranatowy smukly helm, stalowe ciezkie nareczaki, stalowe ciezkie nagolenniki i stalowy lsniacy kirys.
Nosi gruby welniany pled z naciagnietym na glowe kapturem.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Nosi przypiety do ciemnogranatowego smuklego helmu wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa ma przytroczone cztery zamkniete elfie woreczki z zajeczej skory i lampe.
Posiada bujna i piekna siwa brode, spieta mithrylowymi klamrami w dwa warkocze.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Ulav jest w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#####..] [Natsume] jest lekko ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Jest pobliznionym aroganckim gnomem, znanym jako:
Ulav Glensbor z Tir Tochair, Legendarny Wojownik Scoia'tael, Nieslawny Rzeznik z Novigradu, gnom.
Trzyma jasniejacy zdobiony jatagan w prawej rece oraz smukly srebrzysty miecz w lewej rece.
Przy prawym boku ma przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Ponad jego prawym ramieniem widac przypieta smolista ascetyczna pochwe, wysadzana okolo czterdziestoma hematytami.
Nosi gruby welniany pled z naciagnietym na glowe kapturem.
Jego sredniej dlugosci, siwe wlosy sa gesto przeplecione wijacymi sie, cienkimi pnaczami.
Nosi wpleciony we wlosy wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Na lewym ramieniu nosi otwarta skorzana jasnobrazowa torbe.
Do pasa ma przytroczone sztormowa mosiezna lampe, zamknieta zamszowa blekitna sakiewke, zamkniety czarny skorzany woreczek i zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory.

> Ulav porzuca twoja druzyne.
Sposrod dziewiecdziesieciu siedmiu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Haes       Natsume    Sadika     Vothar
Carmanea   Eldakar    Hardin     Pietrov    Saevia     Yavaeh
Carmeyen   Evandeil   Hegnar     Plisko     Sierya     Zendrin
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       Zetu
> Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Grano, Chivasso, ciemnooki smagly polelf, szczupla bialowlosa elfka, ponury kudlaty krasnolud, kruczobrody niebieskooki mezczyzna, Blejd i Carmanea przybywaja z polnocnego-zachodu.



Ulav opluwa Zeta.
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Rin, Isill, Hegnar, Haes, Zetu i Vothar.
Jako cel ataku wskazany zostal Wilibald, a jako cel obrony - Natsume.
Mowisz: Ulav
> Grano, Chivasso, ciemnooki smagly polelf, szczupla bialowlosa elfka, ponury kudlaty krasnolud, kruczobrody niebieskooki mezczyzna, Blejd i Carmanea podazaja na zachod.
Ulav podaza na zachod.
Mowisz: Spokoj
> W lisciastym lesie.
[Diriana], [Natsume], Kagn, [Saevia], Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
> Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek pochyla glowke, widocznie bardzo zadowolony.
Brakuje - Rin
W lisciastym lesie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
W lisciastym lesie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.

W lisciastym lesie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
> Diriana probuje ukryc sie jak najlepiej.
Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Eldakar, smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Arnvald, lysy leciwy krasnolud, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, Ravis, Dargoth, Vesper i Wilibald.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
Wilibald probuje cie zaatakowac, lecz Saevia zagradza mu droge.
Motaro probuje cie zaatakowac, lecz Saevia zagradza mu droge.
Dumny ciemnooki mezczyzna probuje cie zaatakowac, lecz Saevia zagradza mu droge.
Vesper ---ATAKUJE---> Diriane.
Dargoth ---ATAKUJE---> Diriane.
Ravis probuje zaatakowac Natsume, lecz Isill zagradza mu droge.
Muskularny zielonooki krasnolud probuje zaatakowac Natsume, lecz Isill zagradza mu droge.
Arnvald probuje zaatakowac Natsume, lecz Isill zagradza mu droge.
Bloorp probuje zaatakowac Natsume, lecz Isill zagradza mu droge.
Smukla bialowlosa kobieta probuje zaatakowac Natsume, lecz Isill zagradza jej droge.
Kagn ---ATAKUJE---> Motara.
Saevia probuje zaatakowac Wilibalda, lecz Motaro zagradza jej droge.
Yavaeh ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Hardin probuje zaatakowac Wilibalda, lecz dumny ciemnooki mezczyzna zagradza mu droge.
Wystapil powazny blad. Zglos go, opisujac okolicznosci w jakich do niego doszlo.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Uciekles Dargothowi i Wilibaldowi.
W lisciastym lesie.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin
Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.
Brakuje - Rin

> Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Feder probuje ukryc sie jak najlepiej.
Diriana probuje ukryc sie jak najlepiej.
Wsrod mlodych drzewek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin

> Diriana probuje ukryc sie jak najlepiej.
Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.

> Feder probuje ukryc sie jak najlepiej.
Sposrod dziewiecdziesieciu szesciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rin        Ulik
Bugal      Diriana    Haes       Natsume    Sadika     Vothar
Carmanea   Eldakar    Hardin     Pietrov    Saevia     Yavaeh
Carmeyen   Evandeil   Hegnar     Plisko     Sierya     Zendrin
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       Zetu
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#####..] [Natsume] jest lekko ranna.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] [Feder] jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Kogo chcesz zaatakowac?

> Haes wydaje sie walczyc z ogarniajaca go nagle sennoscia.
Szepczesz do Haesa: zatruty?
Jest mlodym wylenialym ogrem, znanym jako:
Haes Trollbaneling, Zastepca Herszta Hanzy Zbojeckich Szczurow, ogr.
Trzyma oburacz ciezka nabijana maczuge.
Jest szczelnie otulony zielonym luskowatym plaszczem, ktorego kaptur skrywa jego twarz w cieniu.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
> Zetu szepcze cos do Haesa.
Jestes mentalnie w pelni sil.
Zetu szepcze cos do Haesa.
Zetu szepcze cos do Haesa.
Haes dudni: A cos moje nje to zezarlo
[
Haes dudni: Toksynom roslinnom
Isill zrecznie zaslania [Natsume] przed ciosami wrogow.

> [Natsume] pociaga troche anyzowki z elfiego zdobionego buklaka ze skory lisa.
Haes opuszcza ciezka nabijana maczuge.
Jest przysadzistym ciemnookim krasnoludem, znanym jako:
Hegnar z Twierdzy pod Gora Carbon, Kamrat z Hanzy Zbojeckich Szczurow, krasnolud.
Posiada krotka brodke.
Trzyma oburacz zlocona potezna halabarde.
Na ramie zarzucona ma dluga konopna line z hakiem.
Na plecach nosi zamkniety skorzany plecak.
Ma na sobie ciezki smolistoczarny helm, dluga srebrzysta zbroje luskowa i srebrzysta kolcza pare rekawic.
Na prawym nadgarstku ma zawiazana blekitna chuste z emblematem trojbarwnej kokardy.
Na biodrach nosi pas ze skory szczura bedacy symbolem przynaleznosci do Hanzy Zbojeckich Szczurow.
Na jeden z palcow ma nasuniety duzy perlowy sygnet.
Nosi purpurowy wyszukany plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Jego plaszcz jest spiety oficerska spinka oddzialow specjalnych.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Do pasa ma przytroczone skorzany buklak, olejna lampe, zamkniety skorzany niewielki woreczek i maly cynowy kubek.
> Haes przezuwa smukla zielona lodyga: NOSTRZYK.

> Haes dobywa ciezkiej nabijanej maczugi.
[Diriana] kiwa glowa.
[Natsume] kiwa glowa.
Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
Diriana, Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin

Szepczesz do Natsume: Jak cie zaatakuja wyjdz odrazu na polnocny wschod.
> Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.
Mowisz: Albo inaczej


Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
[Diriana], [Natsume], Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
Jest bezwzgledna zielonooka elfka, znana jako:
Natsume z Naggarond, Fanatyczna Wojowniczka Scoia'tael, Wrog Elfow z Loren, elfka.
Przy lewym boku ma przypieta matowa luskowata pochwe.
Trzyma zdobiony dlugi lewak w lewej rece oraz swietlisty starozytny sztylet w prawej rece.
Przy prawym boku ma przypieta matowa luskowata pochwe.
Na plecach nosi otwarty ciemnozielony skorzany plecak.
Ma na sobie strzelisty zlocisty helm i snieznobialy lsniacy pancerz.
Jej dlugie, czarne wlosy skrecone sa w geste, ciasne loki.
Jej szyje ciasno oplata zloty rubinowy naszyjnik z cierni.
Jej twarz jest czesciowo przyslonieta zlota krwawa maska.
Na biodrach nosi czarny skorzany pas.
Na jeden z palcow ma nasuniety zloty pierscien z trojkatnym rubinem.
Nosi gruby welniany pled z naciagnietym na glowe kapturem.
Jej pled jest spiety zlota spinka w ksztalcie ciernia.
[######.] Zdaje sie byc w dobrym stanie.
Na szyi ma szczegolowy czarny tatuaz drapieznych wijacych sie wezy.
Nosi przypiety do strzelistego zlocistego helmu wiewiorczy ogon o srebrnym kolorze, swiadczacy o przynaleznosci do Komanda Scoia'tael.
Do pasa ma przytroczone zamkniety elfi woreczek z zajeczej skory, zamkniety elfi woreczek z niedzwiedziej skory, zamkniety elfi woreczek z wilczej skory, pekata mosiezna lampe i elfi zdobiony buklak ze skory wilczycy.

> Natsume wychodzi z ukrycia.
Natsume zaczyna przeszukiwac najblizsza okolice.
Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
[Diriana], Natsume, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
[Eldakar], smukla bialowlosa kobieta, dumny ciemnooki mezczyzna, Bloorp, Arnvald, [lysy leciwy krasnolud], Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, Ravis, Dargoth, Vesper i Wilibald.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Gubisz gdzies za soba Natsume.
Wilibald probuje cie zaatakowac, lecz Saevia zagradza mu droge.
Motaro probuje cie zaatakowac, lecz Saevia zagradza mu droge.
Dumny ciemnooki mezczyzna probuje cie zaatakowac, lecz Saevia zagradza mu droge.
Vesper ---ATAKUJE---> Diriane.
Dargoth ---ATAKUJE---> Diriane.
Kagn ---ATAKUJE---> Ravisa.
Saevia probuje zaatakowac Wilibalda, lecz Motaro zagradza jej droge.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Ravisa.
Hardin ---ATAKUJE---> smukla bialowlosa kobiete.
Rasande ---ATAKUJE---> Motara.
Isill ---ATAKUJE---> Ravisa.
Haes ---ATAKUJE---> muskularnego zielonookiego krasnoluda.
Hegnar ---ATAKUJE---> Motara.
Vothar ---ATAKUJE---> Motara.
Zetu ---ATAKUJE---> Dargotha.
> Brakuje - Natsume|Rin
Eldakar wychodzi z ukrycia.
Z dzikim blyskiem w oczach rzucasz sie na Eldakara.
> Wskazujesz Eldakara jako cel ataku.
> Wydajesz rozkaz ataku na Eldakara.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Feder rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Isill rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Diriana rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Zetu rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Hardin rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Rasande rzuca sie do ataku na Eldakara!
> Dyskretnym gestem wskazujesz Eldakara jako cel nastepnego ataku.
> Yavaeh !WSPIERA! cie w walce z Eldakarem.
Lysy leciwy krasnolud wychodzi z ukrycia.
Zetu przedstawia lysego leciwego krasnoluda slowami:
Oto Xerks Templariusz Tzeentcha zwany Zwiastunem Przemian, Wrog Imperium Krasnoludzkiego, krasnolud.
Zetu przedstawia Arnvalda slowami:
Oto Arnvald Snaegrling, Reka Khorna, Wyjety Spod Prawa na terenie Imperium Krasnoludzkiego, mezczyzna.
Zetu przedstawia Dargotha slowami:
Oto Dargoth Templariusz Khorna zwany Gromadzacym Czaszki, Ten Ktory Przelewa Krew Wojownikow, Krwawy Kat Wysokiej Przeleczy, krasnolud.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Dargoth i Vesper.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud i Ravis.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Eldakar, dumny ciemnooki mezczyzna, Motaro i Wilibald.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill i Zetu.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Xerks jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuja go Saevia, Hegnar i Vothar.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuje go Haes.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji. Atakuje go Kagn.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Zetu przedstawia Bloorpa slowami:
Oto Bloorp z Gor Szarych, Templariusz Slaanesha zwany Krwawym Skorpionem, Nieslawny Rzeznik z Wysokiej Przeleczy, ogr.
Kagn z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na Eldakara.
Juz walczysz z Eldakarem.
> Wskazujesz Eldakara jako cel ataku.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Eldakara jako cel nastepnego ataku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Dargoth i Vesper.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud i Ravis.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Eldakar, dumny ciemnooki mezczyzna, Motaro i Wilibald.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Kagn, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill i Zetu.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Xerks jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuja go Saevia, Hegnar i Vothar.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuje go Haes.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Hegnar ---ATAKUJE---> Eldakara.
Saevia wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Eldakara.
Wilibald wychodzi zza zaslony Arnvalda, Ravisa, Vesper, smuklej bialowlosej kobiety, dumnego ciemnookiego mezczyzny, Dargotha i Motara.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Dargoth i Vesper.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud i Ravis.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Eldakar, dumny ciemnooki mezczyzna, Motaro i Wilibald.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Hegnar i Zetu.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Dumny ciemnooki mezczyzna jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Xerks jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vothar.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuje go Haes.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Wilibald wskazuje Saevie.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Saevie.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na rozkaz Wilibalda Bloorp rzuca sie do ataku na Saevie!
Na rozkaz Wilibalda Arnvald rzuca sie do ataku na Saevie!
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na Saevie!
Na rozkaz Wilibalda Ravis rzuca sie do ataku na Saevie!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na Saevie!
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Motaro przyzywajac chrypiacym glosem imie Nurgla rzuca sie na Zeta.
Haes przedstawia dumnego ciemnookiego mezczyzne slowami:
Oto Thran Templariusz Slaanesha zwany Wiodacym w Otchlan, Ten Ktory Czerpie Rozkosz ze Smierci, mezczyzna.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Vesper.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta i muskularny zielonooki krasnolud.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Eldakar, Thran, Bloorp, Arnvald, Ravis, Dargoth i Wilibald.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Motaro.
[#######] Eldakar jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Hegnar i Zetu.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Thran jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Xerks jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vothar.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuje go Haes.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Ledwo muskasz Eldakara kruczoczarnym misternym mieczem, trafiajac go w glowe.
Nagle wyskakujesz do przodu, by z szybkiego wymachu uderzyc Eldakara krotkim srebrzystym katzbalgerem w korpus, delikatnie muskajac.
[######.] Saevia jest w dobrym stanie.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie.
Dargoth zrecznie zaslania Eldakara przed ciosami Hardina, Saevii i Yavaeha.
Ledwo muskasz Eldakara kruczoczarnym misternym mieczem, trafiajac go w nogi.
Nagle wyskakujesz do przodu, by z szybkiego wymachu uderzyc Eldakara krotkim srebrzystym katzbalgerem w glowe, delikatnie muskajac.
Eldakar uciekl ci.
 23:03:09:767
Koncentrujesz sie na walce z Wilibaldem.
Oszczednym ruchem uderzasz Wilibalda kruczoczarnym misternym mieczem, lekko raniac go w nogi.
Z szybkiego doskoku uderzasz Wilibalda krotkim srebrzystym katzbalgerem, nieznacznie raniac go w korpus.
Eldakar podaza na polnocny-wschod.
 xxxxxxxxxx 
         xx 
       xx x 
     xx   x 
   xx     x 
  x       x 

[#####..] Saevia jest lekko ranna.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Vesper.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta i muskularny zielonooki krasnolud.
[#####..] Saevia jest lekko ranna. Atakuja ja Thran, Bloorp, Arnvald, Ravis, Dargoth i Wilibald.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Motaro.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Thran jest w swietnej kondycji. Atakuja go Rasande i Isill.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Xerks jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vothar.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuja go Kagn i Haes.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji. Atakuja go Saevia, Yavaeh i Hardin.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Diriana i Hegnar.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty i Zetu.
> Vesper z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Saevie.
Wilibald zrecznie zaslania Dargotha przed ciosami Hardina.
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Motaro przyzywajac chrypiacym glosem imie Nurgla rzuca sie na Saevie.
Haes z pierwotna wsciekloscia rzuca sie na Motara, rozpoczynajac walke.
Ruszasz niespiesznie na NE.
Uciekles Dargothowi i Wilibaldowi.
Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Natsume|Rin
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> 
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
Wsrod mlodych drzewek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Natsume.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Natsume|Rin
Yavaeh wychodzi zza zaslony Rasande, Saevii, Kagna i Isilla.
Zarosnieta droga wzdluz ogrodzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Saevia jest lekko ranna.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Przy palisadzie.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na polnocny-zachod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Saevia jest lekko ranna.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
Ruszasz biegiem na SW.
Waski trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin
»»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.

> Wilibald, smukla bialowlosa kobieta, Thran, Bloorp, Arnvald, Xerks, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, Ravis, Dargoth i Vesper przybywaja ze wschodu.
Wilibald ---ATAKUJE---> Diriane.
Smukla bialowlosa kobieta ---ATAKUJE---> Rasande.
Thran probuje zaatakowac Haesa, lecz Rasande zagradza mu droge.
Bloorp ---ATAKUJE---> Saevie.
Arnvald ---ATAKUJE---> Kagna.
Motaro ---ATAKUJE---> Kagna.
Muskularny zielonooki krasnolud probuje zaatakowac Haesa, lecz Rasande zagradza mu droge.
Ravis ---ATAKUJE---> Vothara.
Dargoth ---ATAKUJE---> Zeta.
Vesper ---ATAKUJE---> Hardina.
Isill mowi w Starszej Mowie: Eldakar odrazu ucieka.
Ravis z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Saevie.
Dargoth wychodzi zza zaslony Wilibalda.
Syczac w Starszej Mowie ohydne przeklenstwo uderzasz na Motara.
> Wskazujesz Motara jako cel ataku.
> Isill z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na Motara.
Wydajesz rozkaz ataku na Motara.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Natsume wychodzi z ukrycia.
Na twoj rozkaz Hegnar rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Isill rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Rasande rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Zetu rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Kagn rzuca sie do ataku na Motara!
Na twoj rozkaz Natsume rzuca sie do ataku na Motara!
> Dyskretnym gestem wskazujesz Motara jako cel nastepnego ataku.
> Feder ---ATAKUJE---> Motara.
Arnvald glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Saevie.
Hardin ---ATAKUJE---> Motara.
Dargoth glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Saevie.
Yavaeh zrecznie zaslania Saevie przed ciosami Arnvalda.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Thran jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji. Atakuje go Saevia.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Xerks jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Kagn, Feder, Hardin, Rasande, Isill, Hegnar, Zetu i Natsume.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuja go Diriana, Yavaeh, Haes i Vothar.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Wilibald.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuje go Motaro.
[#####..] Saevia jest lekko ranna. Atakuja ja Bloorp, Ravis i Dargoth.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji. Atakuje go Arnvald.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vesper.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuja ja smukla bialowlosa kobieta, Thran i muskularny zielonooki krasnolud.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
> Vesper z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Saevie.
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Motaro przyzywajac chrypiacym glosem imie Nurgla rzuca sie na Natsume.
Wilibald rzuca sie na Saevie przebijajac sie przez jej ochrone.
Wilibald !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> SAEVIE
Arnvald glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Saevie.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Saevie.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na Saevie!
Na rozkaz Wilibalda Thran rzuca sie do ataku na Saevie!
Na rozkaz Wilibalda Arnvald rzuca sie do ataku na Saevie!
Na rozkaz Wilibalda Ravis rzuca sie do ataku na Saevie!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na Saevie!
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Thran jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji. Atakuje go Saevia.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Xerks jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Kagn, Feder, Hardin, Rasande, Isill, Hegnar, Zetu i Natsume.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuja go Diriana, Yavaeh, Haes i Vothar.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Saevia jest lekko ranna. Atakuja ja Thran, Bloorp, Arnvald, Motaro, Ravis, Dargoth, Vesper i Wilibald.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuja ja smukla bialowlosa kobieta i muskularny zielonooki krasnolud.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
> Yavaeh !WSPIERA! cie w walce z Motarem.
Rasande zrecznie zaslania Saevie przed ciosami Wilibalda i Bloorpa.
Isill zrecznie zaslania Saevie przed ciosami Ravisa i Arnvalda.
Arnvald rzuca sie na Saevie, lecz Isill staje mu na drodze.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Thran jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji. Atakuje go Saevia.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Xerks jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Kagn, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Hegnar, Zetu i Natsume.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuja go Diriana, Haes i Vothar.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Saevia jest lekko ranna. Atakuja ja Thran, Motaro, Dargoth i Vesper.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuja ja smukla bialowlosa kobieta, Bloorp, muskularny zielonooki krasnolud i Wilibald.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuja go Arnvald i Ravis.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
> Arnvald rzuca sie na Saevie, lecz Isill staje mu na drodze.
Saevia z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na Motara.
Arnvald rzuca sie na Saevie, lecz Isill staje mu na drodze.
Ruszasz niespiesznie na S.
Uciekles Motarowi, Wilibaldowi i Dargothowi.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin

> Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek rozklada na chwile skrzydla i macha nimi kilkukrotnie.
Saevia uspokaja oddech, powoli opuszczajac ogromny ognisty trojzab.
Saevia chowa ogromny ognisty trojzab do trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie rysiego lba.

> Saevia bierze zlocistozolty kwiat: MNISZEK z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Saevia bierze ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Saevia bierze zdrewniala rozgaleziona krzewinka: MACZNICA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Saevia bierze fioletowy zwarty kwiatostan: LAWENDA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Saevia bierze zielony galezisty ped: RDEST z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Saevia przezuwa zlocistozolty kwiat: MNISZEK.
Saevia rozgryza ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK.
Saevia rozgryza zdrewniala rozgaleziona krzewinka: MACZNICA.
Saevia zjada fioletowy zwarty kwiatostan: LAWENDA.
Saevia przyklada zielony galezisty ped: RDEST.
»»» Mozesz wydac rozkaz. «««

> Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Przy palisadzie.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na polnocny-zachod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Waski trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin

> Hardin mruczy: Eldrokoro zobijmy.
Ruszasz niespiesznie na NW.
Przy obrosnietej palisadzie.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Wsrod jesionow.
[Eldakar].
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Eldakar wychodzi z ukrycia.
---ATAKUJESZ---> Eldakara.
Diriana ---ATAKUJE---> Eldakara.
Kagn ---ATAKUJE---> Eldakara.
Feder ---ATAKUJE---> Eldakara.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Eldakara.
Hardin ---ATAKUJE---> Eldakara.
Rasande ---ATAKUJE---> Eldakara.
Isill ---ATAKUJE---> Eldakara.
Haes ---ATAKUJE---> Eldakara.
Hegnar ---ATAKUJE---> Eldakara.
Vothar ---ATAKUJE---> Eldakara.
Zetu ---ATAKUJE---> Eldakara.
> Brakuje - Rin
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Saevia jest lekko ranna.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji. Atakuje go Eldakar.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Diriana, Kagn, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Zetu.
Juz walczysz z Eldakarem.
> Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Wydajesz rozkaz ataku na Eldakara.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Diriana rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Haes rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Saevia rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Feder rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Zetu rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Hegnar rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Isill rzuca sie do ataku na Eldakara!
Na twoj rozkaz Hardin rzuca sie do ataku na Eldakara!
> Ogladasz dokladnie Eldakara.

Jest porywczym jednookim elfem, znanym jako:
Eldakar z Har Ganeth, Oko Slaanesha, elf.
Walczy z Hardinem.
[######.] Zdaje sie byc w dobrym stanie.
Na szyi ma misterny metaliczny tatuaz lsniacego ostrego noza.
Trzyma elfi dlugi miecz w prawej rece oraz elfi dlugi miecz w lewej rece.
Do pasa ma przytroczone dwa zamkniete proste skorzane woreczki, miedziana lampe i dwa zamkniete szarawe skorzane woreczki.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Ma na sobie pomaranczowy wojenny pancerz z cierniosplotu i wojenna maske z cierniosplotu.
Na biodrach nosi masywny oksydowany pas.
Nosi bialoniebieski rycerski plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
> Wskazujesz Eldakara jako cel ataku.
> Eldakar uciekl ci.
 23:03:58:033
Eldakar podaza na wschod.
       X    
        X   
         X  
XXXXXXXXXXX 
         X  
        X   
       X    
Gestwina nieopodal duktu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod.
Jasnobrazowy mlody rys.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Waski trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin
W lisciastym lesie.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Przy palisadzie.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na polnocny-zachod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz biegiem na SE.
Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Wsrod mlodych drzewek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Jesionowy las.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Przy glebokim wykrocie.
Bury duzy jelen.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Na granicy lasu i drogi.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Droga wzdluz kamiennego zbocza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Pod wysoka skala.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin
Saevia bierze jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Saevia bierze fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Saevia bierze okraglawy aromatyczny lisc: MIETA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Saevia bierze czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Saevia przyklada jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK.
Saevia przyklada fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK.
Saevia rozciera okraglawy aromatyczny lisc: MIETA.
Saevia rozgryza czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Droga przy starym wyrebisku.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin
[######.] Saevia jest w dobrym stanie.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[######.] Saevia jest w dobrym stanie.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Natsume jest w dobrym stanie.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie w pelni sil (9/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes w pelni wypoczety (10/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes lekko podpity.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 11 minut 48 sekund czasu swojego zycia.

Ruszasz truchtem na SW.
Zarosnieta droga wzdluz ogrodzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Przy palisadzie.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na polnocny-zachod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Waski trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin
»»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Gestwina nieopodal duktu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod.
Jasnobrazowy mlody rys.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin

> Saevia bierze ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Saevia rozgryza ciemne poskrecane klacze: PIECIORNIK.
Wskazujesz Saevie jako cel obrony.
Wskazujesz Saevie jako cel obrony.
> Wskazujesz Saevie jako cel obrony.

> Kagn zrecznie zaslania Natsume przed ciosami wrogow.
Haes zrecznie zaslania Saevie przed ciosami wrogow.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[######.] Saevia jest w dobrym stanie.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Jasnobrazowy mlody rys jest w swietnej kondycji.
> Natsume zrecznie zaslania Saevie przed ciosami wrogow.
Saevia bierze ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Saevia przyklada ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK.
Wskazujesz siebie jako cel obrony.
> Kagn zrecznie zaslania Saevie przed ciosami wrogow.
Vothar zrecznie zaslania Saevie przed ciosami wrogow.

> Isill zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Saevia bierze kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Saevia proszkuje kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY.
Kagn zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Vothar zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Hardin zrecznie zaslania Saevie przed ciosami wrogow.
Saevia bierze kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Saevia proszkuje kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY.

> Rasande zrecznie zaslania Yavaeha przed ciosami wrogow.
Hegnar zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.

Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Brakuje - Rin
Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Rozkaz [komu] [co].
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
Klekasz szukajac sladow.
> Diriana probuje ukryc sie jak najlepiej.
[Saevia] siega do trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie rysiego lba, dobywajac z niej ogromnego ognistego trojzebu.
Rasande zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez krasnoluda i prowadza na poludniowy-zachod.
Ruszasz niespiesznie na SW.
Niewielka polana.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Isill zrecznie zaslania Federa przed ciosami wrogow.
Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Posrod swierkow.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
Ruszasz niespiesznie na N.
Niewielka polana.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na N.
Waski trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Przy palisadzie.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na polnocny-zachod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Klekasz szukajac sladow.
> Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek troskliwie dziubie sie w nozke.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe pieciu osob i prowadza na poludniowy-zachod.
Ruszasz niespiesznie na SE.
Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
W lisciastym lesie.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Niewielka polana.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Kiedy tylko Yavaeh rozluznia uchwyt na upiornym ciemnym chepeszu, orez niemalze sam wyskakuje mu z dloni, zas na glowie szakala gasnie nieludzkie swiatlo czerwonych slepi.
Yavaeh bierze szary kolczasty korzen: ARALIA z otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
Yavaeh przezuwa szary kolczasty korzen: ARALIA.
Yavaeh bierze soczysty karminowy mech: DRATH z otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
Yavaeh przezuwa soczysty karminowy mech: DRATH.
Yavaeh pewnym chwytem dobywa upiornego ciemnego chepesza. Wsrod potwornego wrzasku umieszczonej na orezu glowy szakala, bron stara sie wyrwac z reki swego pana, jednak na prozno.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
Niewielka polana.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume.
  
> Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.
Ruszasz niespiesznie na NE.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Gestwina nieopodal duktu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod.
Jasnobrazowy mlody rys.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Wsrod jesionow.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Gesty las.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Klekasz szukajac sladow.
> 
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez halflinga i prowadza na polnocny-zachod.
Haes dudni do Zeta: Mas na sremcnosc ziola ?
Sciezka pod palisada.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Sciezka posrod gestwiny.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Nad jeziorem.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rin
Lesna sciezka.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Niedaleko drogi.
Brunatny ciezki los.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Pod brama.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na poludniowy-wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnoc.
Jest w przyblizeniu szosta po poludniu, pietnasty dzien pory Feainn wedlug rachuby czasu Starszego Ludu.
Wczesne lato.

Jestes bladoskorym szarookim elfem, znanym jako:
Carmeyen aen Bluast Geve, Msciciel Lesnego Komanda, Konsul Komanda Scoia'tael, elf.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska, zawierajaca paskudny zakrzywiony noz.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Ponad twoim prawym ramieniem widac przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Jestes szczelnie otulony szykownym kunim plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Twoje dlugie, szare wlosy sa ciezkie od mnostwa drobnych ozdob z rogu i barwnych pior.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Uderzasz mocno piescia w brame.
> Diriana otula sie szczelnie szykownym kunim plaszczem.
Pociagnij [nosem] [jak] ?
> Uderz w co? Moze w brame?
> Zastukaj w co? Moze w brame?
> Uderz w co? Moze w brame?
> Slucham?
> Uderzasz mocno piescia w brame.
> Ciemnoruda wiewiorka zeskakuje z drzewa i znika w gestych krzakach.
Ze strozowki wychodzi zaspany straznik i zdejmuje rygiel z wrot. Po chwili chwyta za wielkie metalowe kolo wiszace przy skrzydle i ciagnie je mocno otwierajac brame.
Saevia otula sie szczelnie soczystozielonym lisciastym plaszczem.
Alez drewniana brama jest otwarta!
> Skrzyzowanie przy bramie.
Otwarta drewniana brama prowadzaca na polnocny-zachod.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod, poludniowy-zachod i wschod.
Energiczny czarnooki bobolak, umiesniony znudzony bobolak i umiesniony opanowany bobolak.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
W srodku wioski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Maly plac.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i polnocny-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin
Wypiles juz tak duzo, ze nie jestes w stanie wmusic w siebie wiecej.
> Postawny wysoki bobolak, potezny znudzony bobolak, barczysty znudzony bobolak, postawny znudzony bobolak i barczysty czarnooki bobolak przybywaja ze wschodu.
Postawny wysoki bobolak mowi: Trzeba wybrac sie w koncu do tego lasu.
Sposrod dziewiecdziesieciu czterech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rasande    Ulav       Zetu
Bugal      Diriana    Haes       Krezer     Sadika     Ulik       
Carmanea   Eldakar    Hardin     Natsume    Saevia     Vothar     
Carmeyen   Evandeil   Hegnar     Pietrov    Sierya     Yavaeh     
Chivasso   Feder      Isill      Plisko     Thran      Zendrin    
Wiejski urzad pocztowy.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-wschod.
Szczuply energiczny bobolak.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Nie masz zadnych nieprzeczytanych listow.
Brakuje - Rin
Maly plac.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i polnocny-zachod.
Potezny znudzony bobolak, barczysty znudzony bobolak, postawny znudzony bobolak, barczysty czarnooki bobolak i postawny wysoki bobolak.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Zetu bierze duzy bialy kwiat: BIELUN z otwartego skorzanego woreczka.
Zetu bierze duzy bialy kwiat: BIELUN z otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
W srodku wioski.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, zachod i poludnie.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin
Drewniana brama.
Zamknieta drewniana brama prowadzaca na poludniowy-wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Tegi czarnooki bobolak, energiczny futrzasty bobolak i tegi znudzony bobolak.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
> Uderzasz mocno piescia w brame.
> Pociagnij [nosem] [jak] ?
> Uderz w co? Moze w brame?
> Zastukaj w co? Moze w brame?
> Uderz w co? Moze w brame?
> Slucham?
> Uderzasz mocno piescia w brame.
> Brakuje - Rin
Tegi czarnooki bobolak mowi sztywno: W lesie naroilo sie jakiegos plugastwa, trzeba uwazac.
Ze strozowki wychodzi zaspany straznik i zdejmuje rygiel z wrot. Po chwili chwyta za wielkie metalowe kolo wiszace przy skrzydle i ciagnie je mocno otwierajac brame.
Alez drewniana brama jest otwarta!
> Przy palisadzie.
Otwarta drewniana brama prowadzaca na polnocny-zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Przy krzaku dzikiej rozy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Zetu daje dwa duzy bialy kwiat: BIELUN Haesowi.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Klekasz szukajac sladow.
> Zetu mruczy: Powachaj.
Zetu mruczy: Powachaj.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione przez grupe dwunastu osob i prowadza na polnocny-zachod.

Mowisz w Starszej Mowie: Poszli chyba.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume.
Sposrod dziewiecdziesieciu czterech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rasande    Ulav       Zetu
Bugal      Diriana    Haes       Krezer     Sadika     Ulik       
Carmanea   Eldakar    Hardin     Natsume    Saevia     Vothar     
Carmeyen   Evandeil   Hegnar     Pietrov    Sierya     Yavaeh     
Chivasso   Feder      Isill      Plisko     Thran      Zendrin    
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie w pelni sil (9/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes w pelni wypoczety (10/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes lekko podpity.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 13 minut 44 sekundy czasu swojego zycia.
Zetu szepcze cos do Haesa.

> Zetu szepcze cos do Haesa.
Zetu szepcze cos do Haesa.
Zetu szepcze cos do Haesa.
Haes opuszcza ciezka nabijana maczuge.
Zetu szepcze cos do Haesa.
Zetu szepcze cos do Haesa.
Haes wacha duzy bialy kwiat: BIELUN.
Haes wacha duzy bialy kwiat: BIELUN.
Mowisz: Wyciagnac nas chca na rozstaj.
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume.
> Haes dobywa ciezkiej nabijanej maczugi.
Sposrod dziewiecdziesieciu czterech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rasande    Ulav       Zetu
Bugal      Diriana    Haes       Krezer     Sadika     Ulik       
Carmanea   Eldakar    Hardin     Natsume    Saevia     Vothar     
Carmeyen   Evandeil   Hegnar     Pietrov    Sierya     Yavaeh     
Chivasso   Feder      Isill      Plisko     Thran      Zendrin    
Wyboisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume.
Ruszasz niespiesznie na SW.
Niewielka polana.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz marszem na S.
Posrod swierkow.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin

> Diriana mowi w Starszej Mowie: Eldakar gdzies sie pewnie chowa.
Ruszasz niespiesznie na SE.
Droga posrod skal.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Rozdroza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin
Saevia opuszcza ogromny ognisty trojzab.
Saevia dobywa ogromnego ognistego trojzebu.
Mowisz: Byl pojedynczy trop.
Rozdroza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume.

Ruszasz marszem na SE.
Wzgorze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez elfa i prowadza na poludniowy-wschod.

> Diriana kiwa glowa.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie w pelni sil (9/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes w pelni wypoczety (10/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes lekko podpity.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 14 minut 18 sekund czasu swojego zycia.
Ruszasz niespiesznie na SE.
Kamienisty trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Przy sporym glazie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Droga przez gesty las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Droga obok skaly.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Saevia uspokaja oddech, powoli opuszczajac ogromny ognisty trojzab.
Saevia chowa ogromny ognisty trojzab do trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie rysiego lba.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie w pelni sil (9/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes w pelni wypoczety (10/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes lekko podpity.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 14 minut 22 sekundy czasu swojego zycia.

> Zetu zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Saevia bierze drobna ukwiecona galazka: SWIETLIK z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Saevia rozgryza drobna ukwiecona galazka: SWIETLIK.
Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek podskubuje piorka w skrzydle.
Ruszasz truchtem na SW.
Zakret drogi.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-wschod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rin
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Jestes szczelnie otulony szykownym kunim plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.
Ruszasz truchtem na E.
Na poludnie od wysokiej skaly.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Przy wysokiej skale.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin

Ruszasz biegiem na S.
Brzozowy zagajnik.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Nadpalone drzewo.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz niespiesznie na SE.
Przy jalowcach.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Na drodze, przy moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rin
Sposrod dziewiecdziesieciu czterech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Rasande    Ulav       Zetu
Bugal      Diriana    Haes       Krezer     Sadika     Ulik       
Carmanea   Eldakar    Hardin     Natsume    Saevia     Vothar     
Carmeyen   Evandeil   Hegnar     Pietrov    Sierya     Yavaeh     
Chivasso   Feder      Isill      Plisko     Thran      Zendrin    
Jest w przyblizeniu siodma po poludniu, pietnasty dzien pory Feainn wedlug rachuby czasu Starszego Ludu.
Wczesne lato.
Slonce powoli zniza sie ku zachodowi. Wysoko nad poludniowym horyzontem blado swieci ksiezyc, zblizajacy sie wlasnie do pelni.
> Nagle bialopiora skrzeczaca papuga Zeta rozklada skrzydla i z glosnym ich trzepotem wzbija sie gladko w powietrze. Po krotkiej chwili niknie ci z oczu.
Ruszasz marszem na SE.
Na starym moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
W twoim umysle rozbrzmiewa glos Ulava: Sa pod lasem wilkolaka.
Ruszasz truchtem na SE.
Zarosniety trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz biegiem na SE.
Rzadki las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Posrod zagajnikow.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rin
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rin
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez gnoma i prowadza na polnocny-wschod.
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Isill, Hegnar, Haes, Zetu i Vothar.
Jako cel ataku wskazany zostal Eldakar, a jako cel obrony - ty.
> Diriana wydaje z siebie dlugie hmmmmm...
Ruszasz niespiesznie na NE.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Ruszasz biegiem na E.
Skraj lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z zachodu.

Ruszasz biegiem na NE.
Lesny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt kolo rzeki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Jestes szczelnie otulony szykownym kunim plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.

Ruszasz biegiem na NE.
Niedaleko mostu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Diriana mowi w Starszej Mowie: Moze to Ulav?
Jestes wypoczety.
Ruszasz biegiem na E.
Most.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Jestes w pelni wypoczety.
Saevia kiwa glowa.
Mowisz: Sa tam.
Wskazujesz na polnocny-wschod.
Ruszasz truchtem na E.
Polana przy moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Saevia gasi pragnienie woda z rzeki.
Natsume gasi pragnienie woda z rzeki.
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Rozkaz [komu] [co].
> Kogo chcesz wskazac jako cel?

> Hardin zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
Hegnar gasi pragnienie woda z rzeki.
Zetu gasi pragnienie woda z rzeki.
Ruszasz truchtem na NE.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Wsrod trzepotu skrzydel bialopiora skrzeczaca papuga laduje na rece Zeta.
Jestes wypoczety.
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Trakt przez las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Kruczobrody niebieskooki mezczyzna, Eldakar, smukla bialowlosa kobieta, Thran, Bloorp, Arnvald, [Xerks], Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, Ravis, Dargoth, Vesper i Wilibald.
Motaro walczy z kruczobrodym niebieskookim mezczyzna.
Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> Dargotha.
Thran probuje cie zaatakowac, lecz Vothar zagradza mu droge.
Vesper ---ATAKUJE---> Diriane.
Kagn ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Feder probuje zaatakowac Eldakara, lecz Wilibald zagradza mu droge.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Wilibalda.
Hardin probuje zaatakowac Eldakara, lecz Wilibald zagradza mu droge.
Rasande ---ATAKUJE---> Wilibalda.
Isill ---ATAKUJE---> Bloorpa.
Haes ---ATAKUJE---> Motara.
Hegnar ---ATAKUJE---> Vesper.
Vothar ---ATAKUJE---> Wilibalda.
Zetu ---ATAKUJE---> Wilibalda.
> W mgnieniu oka wykonujesz drapiezny skok, dopadajac Ravisa.
> Wskazujesz Ravisa jako cel ataku.
> Wydajesz rozkaz ataku na Ravisa.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Vothar rzuca sie do ataku na Ravisa!
Na twoj rozkaz Feder rzuca sie do ataku na Ravisa!
Na twoj rozkaz Natsume rzuca sie do ataku na Ravisa!
Na twoj rozkaz Isill rzuca sie do ataku na Ravisa!
Na twoj rozkaz Hegnar rzuca sie do ataku na Ravisa!
Na twoj rozkaz Hardin rzuca sie do ataku na Ravisa!
> Jestes mentalnie lekko oslabiony.
Dyskretnym gestem wskazujesz Ravisa jako cel nastepnego ataku.
> Kruczobrody niebieskooki mezczyzna przestaje atakowac Motara.
Smukla bialowlosa kobieta glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Zeta.
Yavaeh !WSPIERA! cie w walce z Ravisem.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Vesper.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp, Arnvald, muskularny zielonooki krasnolud i Ravis.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Eldakar, Thran, Dargoth i Wilibald.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukla bialowlosa kobieta.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Kruczobrody niebieskooki mezczyzna jest w swietnej kondycji. Atakuje go Motaro.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Thran jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Kagn.
[#######] [Xerks] jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji. Atakuje go Haes.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Feder, Yavaeh, Hardin, Isill, Hegnar, Vothar i Natsume.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Diriana.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakuja go Rasande i Zetu.
> Muskularny zielonooki krasnolud zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Zeta.
Haes z pierwotna wsciekloscia rzuca sie na Ravisa, rozpoczynajac walke.
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Motaro przyzywajac chrypiacym glosem imie Nurgla rzuca sie na Zeta.
Saevia w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Ravisa.
Kagn mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na Ravisa.
Rasande !WSPIERA! cie w walce z Ravisem.
Kruczobrody niebieskooki mezczyzna podaza na wschod.
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Zeta.
Wilibald wskazuje Zeta.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Zeta.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na rozkaz Wilibalda Bloorp rzuca sie do ataku na Zeta!
Na rozkaz Wilibalda Vesper rzuca sie do ataku na Zeta!
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na Zeta!
Na rozkaz Wilibalda Ravis rzuca sie do ataku na Zeta!
Na rozkaz Wilibalda Eldakar rzuca sie do ataku na Zeta!
Na rozkaz Wilibalda Thran rzuca sie do ataku na Zeta!
Na rozkaz Wilibalda Arnvald rzuca sie do ataku na Zeta!
Saevia siega do trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie rysiego lba, dobywajac z niej ogromnego ognistego trojzebu.
Juz walczysz z Ravisem.
> Wskazujesz Ravisa jako cel ataku.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Dyskretnym gestem wskazujesz Ravisa jako cel nastepnego ataku.
Z typowym krasnoludzkim zacietrzewieniem Zetu rzuca sie na Ravisa nie baczac na to, ze moze niebawem przyjdzie mu dolaczyc do swych Przodkow.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji. Atakuje go Dargoth.
[######.] Zetu jest w dobrym stanie. Atakuja go Eldakar, smukla bialowlosa kobieta, Thran, Bloorp, Arnvald, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, Ravis, Vesper i Wilibald.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Thran jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] [Xerks] jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Diriana.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Isill zrecznie zaslania Vothara przed ciosami Dargotha.
Diriana wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Ravisem.
[######.] Zetu jest w dobrym stanie.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuje go Dargoth.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[######.] Zetu jest w dobrym stanie. Atakuja go Eldakar, smukla bialowlosa kobieta, Thran, Bloorp, Arnvald, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, Ravis, Vesper i Wilibald.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Thran jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] [Xerks] jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Ravis jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar, Zetu i Natsume.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> W twoim umysle rozbrzmiewa glos Ulava: Mocno sie zawiodlem.
Hardin zrecznie zaslania Zeta przed ciosami Arnvalda.
Spokojnie oceniajac swe sily, wykonujesz mocny wymach z gory, by uderzyc Ravisa krotkim srebrzystym katzbalgerem w korpus, delikatnie muskajac.
Smukla bialowlosa kobieta rzuca sie na Zeta przebijajac sie przez jego ochrone.
Smukla bialowlosa kobieta !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> ZETA
Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Jestes w pelni wypoczety.
Wskazujesz Zeta jako cel obrony.
> Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Wilibald rzuca sie na Saevie, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.
Wilibald NIE PRZELAMAL ----> SAEVIE
Wilibald rzuca sie na Saevie, lecz Rasande staje mu na drodze.
[######.] Ravis jest w dobrym stanie.
Wilibald wskazuje Saevie.
Vesper rzuca sie na Saevie, lecz Natsume staje jej na drodze.
Eldakar rzuca sie na Saevie, lecz Vothar staje mu na drodze.
Thran ---ATAKUJE---> Hegnara.
Thran !WSPIERA! Wilibalda w walce z Rasande.
Dargoth zrecznie zaslania Ravisa przed ciosami Vothara i Federa.
Bloorp probuje zaatakowac Saevie, lecz Vothar zagradza mu droge.
Diriana rzuca sie na Ravisa przebijajac sie przez jego ochrone.
Diriana !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> RAVISA
Arnvald rzuca sie na Saevie, lecz Rasande staje mu na drodze.
Muskularny zielonooki krasnolud rzuca sie na Saevie, lecz Natsume staje mu na drodze.
Wilibald rzuca sie na Saevie, lecz Vothar staje mu na drodze.
Wilibald wskazuje Saevie.
Feder ---ATAKUJE---> Ravisa.
Juz walczysz z Ravisem.
Wskazujesz Ravisa jako cel ataku.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Arnvald rzuca sie na Saevie, lecz Rasande staje mu na drodze.
Dyskretnym gestem wskazujesz Ravisa jako cel nastepnego ataku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Thran i Arnvald.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuje go Dargoth.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Eldakar, Bloorp i Wilibald.
[######.] Zetu jest w dobrym stanie. Atakuja go smukla bialowlosa kobieta, Motaro i Ravis.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuja ja muskularny zielonooki krasnolud i Vesper.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Thran jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] [Xerks] jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[######.] Ravis jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Zetu i Natsume.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji. Atakuje go Vothar.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Dargoth rzuca sie na Saevie, lecz Isill staje mu na drodze.
Saevia wychodzi zza zaslony Yavaeha, Haesa, Hardina, Kagna, Natsume, Vothara, Rasande i Isilla.
Saevia probuje zaslonic Zeta przed ciosami Motara, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Arnvald glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Saevie.
Smukla bialowlosa kobieta glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Saevie.
Dargoth glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Saevie.
Zetu podaza na poludniowy-zachod.
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Eldakar mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Saevie.
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Saevie.
Wilibald wskazuje Saevie.
Vesper zrecznie zaslania Ravisa przed ciosami Hardina.
Motaro rzuca sie na Vothara przebijajac sie przez jego ochrone.
Motaro !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> VOTHARA
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
> Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Muskularny zielonooki krasnolud zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Saevie.
Zetu przybywa z poludniowego-zachodu.
Zetu ---ATAKUJE---> Bloorpa.
Haes przedstawia Thrana slowami:
Oto Thran Templariusz Slaanesha zwany Wiodacym w Otchlan, Ten Ktory Czerpie Rozkosz ze Smierci, mezczyzna.
Xerks wychodzi z ukrycia.
Xerks z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Saevie.
Wilibald wskazuje Saevie.
[######.] Saevia jest w dobrym stanie.
Vothar ---ATAKUJE---> Ravisa.
Hardin probuje zaatakowac Ravisa, lecz Vesper zagradza mu droge.
Z typowym krasnoludzkim zacietrzewieniem Zetu rzuca sie na Ravisa nie baczac na to, ze moze niebawem przyjdzie mu dolaczyc do swych Przodkow.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#####..] Zetu jest lekko ranny.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[######.] Saevia jest w dobrym stanie. Atakuja ja Eldakar, smukla bialowlosa kobieta, Arnvald, Xerks, muskularny zielonooki krasnolud, Dargoth i Wilibald.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ravis.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Thran.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Bloorp i Motaro.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Vesper.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji.
[#######] Thran jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Xerks jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[######.] Ravis jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Hardin.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji.
> Energicznym ruchem reki wypychasz bron do przodu, by uderzyc Ravisa krotkim srebrzystym katzbalgerem w korpus, delikatnie muskajac.
Jestes wypoczety.
[#####..] Ravis jest lekko ranny.
Bloorp ---ATAKUJE---> Saevie.
Isill zrecznie zaslania Saevie przed ciosami Wilibalda, Dargotha i Xerksa.
Hardin ---ATAKUJE---> Ravisa.
Xerks rzuca sie na Saevie, lecz Isill staje mu na drodze.
Xerks rzuca sie na Saevie, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.
Xerks NIE PRZELAMAL ----> SAEVIE
Odglosy toczonych walk zaglusza potezny ryk wydobywajacy sie z gardzieli Motara.
Motaro przyzywajac chrypiacym glosem imie Nurgla rzuca sie na Saevie.
Rasande zrecznie zaslania Saevie przed ciosami Eldakara, Motara, smuklej bialowlosej kobiety i Arnvalda.
Xerks rzuca sie na Saevie, lecz Isill staje mu na drodze.
Ravis uciekl ci.
 23:07:42:999
Koncentrujesz sie na walce z Wilibaldem.
Energicznym ruchem reki wypychasz bron do przodu, by uderzyc Wilibalda krotkim srebrzystym katzbalgerem w prawe ramie, delikatnie muskajac.
Ravis podaza na poludniowy-wschod.
            
  x       x 
   xx     x 
     xx   x 
       xx x 
         xx 
 xxxxxxxxxx 
Dargoth rzuca sie na Saevie, lecz Isill staje mu na drodze.
Arnvald rzuca sie na Saevie, lecz Rasande staje mu na drodze.
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Xerks rzuca sie na Saevie, lecz Isill staje mu na drodze.
Kogo chcesz wskazac jako cel?
> Wilibald rzuca sie na Federa przebijajac sie przez jego ochrone.
Wilibald !!! PRZELAMAL PRZELAMAL !!! ----> FEDERA
Wilibald wskazuje Federa.
Arnvald glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Federa.
Rasande !WSPIERA! cie w walce z Wilibaldem.
Xerks z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Federa.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#####..] Zetu jest lekko ranny.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[######.] Saevia jest w dobrym stanie. Atakuja ja Bloorp i muskularny zielonooki krasnolud.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji. Atakuja go Arnvald, Xerks i Wilibald.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Eldakar, smukla bialowlosa kobieta, Thran i Motaro.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuje go Dargoth.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Vesper.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Haes.
[#######] Thran jest w swietnej kondycji. Atakuje go Isill.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji. Atakuje go Saevia.
[#######] Xerks jest w swietnej kondycji. Atakuje go Hardin.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji. Atakuja go Kagn i Yavaeh.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji. Atakuja go Zetu i Hegnar.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Diriana i Natsume.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Feder i Rasande.
> Feder ---ATAKUJE---> Motara.
Eldakar mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Federa.
Ruszasz niespiesznie na SE.
Uciekles Dargothowi, Eldakarowi, Motarowi i Wilibaldowi.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Ravis.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> Ravisa.
Zetu ---ATAKUJE---> Ravisa.
Diriana ---ATAKUJE---> Ravisa.
Kagn ---ATAKUJE---> Ravisa.
Feder ---ATAKUJE---> Ravisa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Ravisa.
Hardin ---ATAKUJE---> Ravisa.
Rasande ---ATAKUJE---> Ravisa.
Isill ---ATAKUJE---> Ravisa.
Haes ---ATAKUJE---> Ravisa.
Hegnar ---ATAKUJE---> Ravisa.
Natsume ---ATAKUJE---> Ravisa.
> Ravis uciekl ci.
 23:07:44:076
Ravis podaza na polnocny-wschod.
 xxxxxxxxxx 
         xx 
       xx x 
     xx   x 
   xx     x 
  x       x 

Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Ravis.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> Ravisa.
Zetu ---ATAKUJE---> Ravisa.
Diriana ---ATAKUJE---> Ravisa.
Kagn ---ATAKUJE---> Ravisa.
Feder ---ATAKUJE---> Ravisa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Ravisa.
Hardin ---ATAKUJE---> Ravisa.
Rasande ---ATAKUJE---> Ravisa.
Isill ---ATAKUJE---> Ravisa.
Haes ---ATAKUJE---> Ravisa.
Hegnar ---ATAKUJE---> Ravisa.
Natsume ---ATAKUJE---> Ravisa.
> Ravis uciekl ci.
 23:07:44:580
Ravis podaza na poludniowy-wschod.
            
  x       x 
   xx     x 
     xx   x 
       xx x 
         xx 
 xxxxxxxxxx 
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Vothar powoli dochodzi do siebie.
Ruszasz razno na poludniowy-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Gesty las.
Szary czujny zajac.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Jestes troche zmeczony.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
Spalony las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Wydeptana polana.
Rudowlosy podejrzliwy polelf.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> W twoim umysle rozbrzmiewa glos Ulava: Wracam do obozu odlozyc rzeczy.
Gesty las.
Bury weszacy niedzwiedz.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
> »»» Mozesz wydac rozkaz. «««
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#####..] Zetu jest lekko ranny.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[######.] Saevia jest w dobrym stanie.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnoc.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
Grabowe Grady.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
> Saevia powoli dochodzi do siebie.
Zwilgle Uroczysko.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba ze wschodu.
Grabowe Grady.
Jasnobrazowy smukly gronostaj.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.
Zarosniety zawziety mezczyzna, zylasty spracowany mezczyzna i trzej krepi energiczni mezczyzni.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
> Zarosniety zawziety mezczyzna mala oselka spilowuje zadziory na swoim toporze.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Zarosniety energiczny mezczyzna i ogorzaly spocony mezczyzna.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Gesty las.
Zwinny duzy jelen.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Saevia chowa ogromny ognisty trojzab do trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie rysiego lba.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba ze wschodu.
Gesty las.
Zgaszone ognisko.
Carmanea, ponury kudlaty krasnolud, Chivasso, ciemnooki smagly polelf, szczupla bialowlosa elfka, Blejd i Grano.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na zachod.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Gesty las.
Zgaszone ognisko.
Carmanea, ponury kudlaty krasnolud, Chivasso, ciemnooki smagly polelf, szczupla bialowlosa elfka, Blejd i Grano.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Hardin bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego elfiego woreczka z zajeczej skory.
Hardin opuszcza wielki runiczny mlot wojenny.
Hardin zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Hardin dobywa wielkiego runicznego mlota wojennego.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#####..] Zetu jest lekko ranny.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[######.] Saevia jest w dobrym stanie.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
> Wilibald, Eldakar, smukla bialowlosa kobieta, Thran, Bloorp, Arnvald, Xerks, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, Dargoth i Vesper przybywaja z polnocy.
Wilibald ---ATAKUJE---> Isilla.
Eldakar probuje cie zaatakowac, lecz Rasande zagradza mu droge.
Smukla bialowlosa kobieta ---ATAKUJE---> Natsume.
Thran probuje zaatakowac Yavaeha, lecz Isill zagradza mu droge.
Bloorp ---ATAKUJE---> Natsume.
Arnvald ---ATAKUJE---> Isilla.
Xerks probuje zaatakowac Saevie, lecz Isill zagradza mu droge.
Motaro ---ATAKUJE---> Federa.
Muskularny zielonooki krasnolud probuje zaatakowac Yavaeha, lecz Isill zagradza mu droge.
Dargoth ---ATAKUJE---> Vothara.
Vesper ---ATAKUJE---> Diriane.
Natsume !WSPIERA! cie w walce z Wilibaldem.
Uciekles Wilibaldowi, Dargothowi, Eldakarowi i Motarowi.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Yavaeh wychodzi zza zaslony Isilla i Rasande.
Gesty las.
Zwinny duzy jelen.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#####..] Zetu jest lekko ranny.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[######.] Saevia jest w dobrym stanie.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Zwinny duzy jelen jest w swietnej kondycji.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba ze wschodu.
> Natsume powoli dochodzi do siebie.
Zetu mruczy: Zgubili go.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes troche zmeczony (8/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes lekko podpity.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 15 minut 52 sekundy czasu swojego zycia.
> Zetu mruczy: Moze wlazl pod woz?
Mowisz: Ktos zmeczony?

> Kagn kreci przeczaco glowa.
Yavaeh kreci glowa.

> Saevia kreci glowa.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes troche zmeczony (8/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes lekko podpity.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 16 minut czasu swojego zycia.
> Zetu mruczy: Ni.
Vothar mruczy: Ja troche.
[
> Hegnar kreci przeczaco glowa.
Diriana kiwa glowa.
Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek gwarzy glosno, przygladajac sie otoczeniu.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes troche zmeczony (8/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes lekko podpity.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 16 minut 2 sekundy czasu swojego zycia.
> Isill szepcze do ciebie: Jestem zmeczony.

> Vothar pociaga troche tequili z duzego skorzanego buklaka, oprozniajac go zupelnie.
Gesty las.
Zgaszone ognisko.
Carmanea, ponury kudlaty krasnolud, Chivasso, ciemnooki smagly polelf, szczupla bialowlosa elfka, Blejd i Grano.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
> Jestes wypoczety.
Vothar wklada duzy skorzany buklak do otwartego duzego skorzanego plecaka.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnoc.
Haes zrecznie zaslania Zeta przed ciosami wrogow.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Krepy zawziety mezczyzna, zylasty masywny mezczyzna, dwaj ogorzali spoceni mezczyzni i zylasty spracowany mezczyzna.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
[######.] Zetu jest w dobrym stanie.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Wewnatrz blokhauzu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
Szykowny kuni plaszcz, chabrowy sznurowany wams, cztery lekkie poreczne miecze, cztery bruggenskie graniaste sztylety, cztery czarne nabijane kaftany, dwie rzepki, cztery kosci, wiele srebrnych monet, osiemnascie miedzianych monet, piec zebow, cztery lopatki, zamkniety plocienny mieszek i otwarty plocienny mieszek.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zewnatrz.
Przy blokhauzie.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-zachod, budynek, wschod i poludnie.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z budynku.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Dwa otwarte plocienne mieszki i trzy zamkniete plocienne mieszki.
Zarosniety spocony mezczyzna, ogorzaly energiczny mezczyzna, krepy masywny mezczyzna, zylasty energiczny mezczyzna, zylasty masywny mezczyzna i ogorzaly zawziety mezczyzna.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
Grabowe Grady.
Jasnobrazowy smukly gronostaj.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Rasande otula sie szczelnie wzorzysta czarna szata.
Srodlesne wyrabisko.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.
Zarosniety zawziety mezczyzna, zylasty spracowany mezczyzna i trzej krepi energiczni mezczyzni.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
Grabowe Grady.
Jasnobrazowy smukly gronostaj.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
> Grabowe Grady.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Jestes troche zmeczony.
Grabowe Grady.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
Zwilgle Uroczysko.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
Grabowe Grady.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocy.

Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocy.

Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Rozkaz [komu] [co].
> Kogo chcesz wskazac jako cel?
Sposrod dziewiecdziesieciu dwoch osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Sadika     Ulik
Bugal      Diriana    Haes       Natsume    Saevia     Vothar
Carmanea   Eldakar    Hardin     Pietrov    Sierya     Yavaeh
Carmeyen   Evandeil   Hegnar     Plisko     Thran      Zendrin
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       Zetu
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes wypoczety (9/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes lekko podpity.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 17 minut 2 sekundy czasu swojego zycia.
Gesty las.
Bury weszacy niedzwiedz.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnocny-zachod.
Dwaj czerstwi spracowani mezczyzni, zarosniety energiczny mezczyzna, zylasty spocony mezczyzna, zylasty zawziety mezczyzna i ogorzaly masywny mezczyzna.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba ze wschodu.
Gesty las.
Szary czujny zajac.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Jestes w pelni wypoczety.

Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Jestes wypoczety.
Jest w przyblizeniu osma wieczorem, pietnasty dzien pory Feainn wedlug rachuby czasu Starszego Ludu.
Wczesne lato.
Sposrod dziewiecdziesieciu trzech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Kagn       Sadika     Ulik
Bugal      Diriana    Haes       Natsume    Saevia     Vothar
Carmanea   Eldakar    Hardin     Pietrov    Sierya     Yavaeh
Carmeyen   Evandeil   Hegnar     Plisko     Thran      Zendrin
Chivasso   Feder      Isill      Rasande    Ulav       Zetu
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Natsume, Hardin, Feder, Saevia, Diriana, Yavaeh, Rasande, Kagn, Isill, Hegnar, Haes, Zetu i Vothar.
Jako cel ataku wskazany zostal Ravis, a jako cel obrony - Zetu.

> Saevia rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Jestes w pelni wypoczety.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.

Ruszasz truchtem na E.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Krepy zawziety mezczyzna, zylasty masywny mezczyzna, dwaj ogorzali spoceni mezczyzni i zylasty spracowany mezczyzna.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
> Zetu szepcze do ciebie: Pod wozem sprawdzmy.
Mowisz: Sprawdz Zetu
> Zetu kladzie sie plasko na ziemi i pomagajac sobie lokciami wczolguje sie sprawnie pod woz.
Saevia bierze dwie ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Zetu przybywa wychodzac spod wozu.

> Saevia zjada ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK.
Zetu zaprzecza zdecydowanie.
Saevia zjada ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba ze wschodu.
> Zetu zaprzecza zdecydowanie.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
[#######] Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie lekko oslabiony (8/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes w pelni wypoczety (10/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes lekko podpity.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 56 dni 4 godziny 17 minut 34 sekundy czasu swojego zycia.

> Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek pedantycznie wygladza dziobkiem nastroszone piora.
Wilibald, Eldakar, smukla bialowlosa kobieta, Thran, Bloorp, Arnvald, Xerks, Motaro, muskularny zielonooki krasnolud, Dargoth, Vesper i Ravis przybywaja z zachodu.
Wilibald ---ATAKUJE---> Natsume.
Eldakar ---ATAKUJE---> Haesa.
Smukla bialowlosa kobieta ---ATAKUJE---> Isilla.
Thran ---ATAKUJE---> Vothara.
Bloorp ---ATAKUJE---> Vothara.
Arnvald ---ATAKUJE---> Vothara.
Xerks ---ATAKUJE---> Rasande.
Motaro ---ATAKUJE---> Haesa.
Muskularny zielonooki krasnolud ---ATAKUJE---> Zeta.
Dargoth ---ATAKUJE---> Kagna.
Vesper ---ATAKUJE---> Diriane.
Ravis probuje cie zaatakowac, lecz Hegnar zagradza mu droge.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[######.] Eldakar jest w dobrym stanie.
[#######] Smukla bialowlosa kobieta jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Saevia i Feder.
[#######] Thran jest w swietnej kondycji.
[#######] Bloorp jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji.
[#######] Xerks jest w swietnej kondycji.
[#######] Motaro jest w swietnej kondycji.
[#######] Muskularny zielonooki krasnolud jest w swietnej kondycji.
[#######] Dargoth jest w swietnej kondycji.
[#######] Vesper jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Diriana.
[######.] Ravis jest w dobrym stanie.
[#######] Wilibald jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Zetu, Kagn, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume.
[######.] Zetu jest w dobrym stanie. Atakuje go muskularny zielonooki krasnolud.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Vesper.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji. Atakuje go Dargoth.
[######.] Saevia jest w dobrym stanie.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Xerks.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji. Atakuje go smukla bialowlosa kobieta.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji. Atakuja go Eldakar i Motaro.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji. Atakuje go Ravis.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji. Atakuja go Thran, Bloorp i Arnvald.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Wilibald.
> Sposrod dziewiecdziesieciu trzech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Arnvald    Chivasso   Grano      Motaro     Sadika     Vesper     Zetu
Blejd      Dargoth    Haes       Natsume    Saevia     Vothar     
Bloorp     Diriana    Hardin     Pietrov    Sierya     Wilibald   
Bugal      Eldakar    Hegnar     Plisko     Thran      Xerks      
Carmanea   Evandeil   Isill      Rasande    Ulav       Yavaeh     
Carmeyen   Feder      Kagn       Ravis      Ulik       Zendrin    
> Vesper szepcze cos do Motara.
Wilibald wskazuje ciebie.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na ciebie!
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na rozkaz Wilibalda Vesper rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Wilibalda Thran rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Wilibalda Ravis rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Wilibalda muskularny zielonooki krasnolud rzuca sie do ataku na ciebie!
Ruszasz truchtem na W.
Motaro niezbyt czysto trafia cie waskim kunsztownym sihillem, pozostawiajac na twoim ciele zaledwie nieznaczne drasniecie.
Uciekles Vesper, Thranowi, Ravisowi, Motarowi, Dargothowi, muskularnemu zielonookiemu krasnoludowi, Wilibaldowi i Eldakarowi.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba ze wschodu.
> Czujesz sie spokojnie.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Saevia siega do trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie rysiego lba, dobywajac z niej ogromnego ognistego trojzebu.
Gesty las.
Zgaszone ognisko.
Carmanea, ponury kudlaty krasnolud, Chivasso, ciemnooki smagly polelf, szczupla bialowlosa elfka, Blejd i Grano.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocy.

> Zetu mruczy: Znalezli sie.
Chowasz sie najlepiej jak potrafisz.
Decydujesz sie nie atakowac Vesper, Thrana, Ravisa, Motara, Dargotha, muskularnego zielonookiego krasnoluda, kleczacego na ziemi Wilibalda i Eldakara.
> Diriana probuje ukryc sie jak najlepiej.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[######.] Zetu jest w dobrym stanie.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[######.] Saevia jest w dobrym stanie.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
> Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.
Zetu zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
Mowisz: Thrana.
> Saevia probuje ukryc sie jak najlepiej.
Feder probuje ukryc sie jak najlepiej.
Zetu mruczy: No.

> [Natsume] wskazuje na siebie.
Kagn siega do pasa po skorzany buklak i pociaga z niego troche anyzowki. W srodku nie zostala juz chyba ani kropla...
[Diriana] mowi: Smukla kobiete zna ktos? Albo zielonookiego krasnoluda.
Rasande zrecznie zaslania [Saevie] przed ciosami wrogow.
[Natsume] zaprzecza zdecydowanie.

Isill kreci glowa.
Zetu mruczy: Ja ich nie.

> Zetu mruczy: Reszte znam.
Gesty las.
Zgaszone ognisko.
Ponury kudlaty krasnolud, Chivasso, ciemnooki smagly polelf, szczupla bialowlosa elfka, Blejd i Grano.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
Klekasz szukajac sladow.
> W twoim umysle rozbrzmiewa glos Ulava: Wchodza do wilkolaka.
Carmanea wspina sie z dolu.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez krasnoluda i prowadza do nikad.
Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek rozposciera skrzydla, trzepoczac nimi przez chwile.

Jest w przyblizeniu dziewiata wieczorem, pietnasty dzien pory Feainn wedlug rachuby czasu Starszego Ludu.
Wczesne lato.
> Diriana probuje ukryc sie jak najlepiej.
Mowisz: Zeszli?

Hardin zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
Isill mowi w Starszej Mowie: Pewnie tak.
Grano, Carmanea, ponury kudlaty krasnolud, Chivasso, ciemnooki smagly polelf, szczupla bialowlosa elfka i Blejd podazaja na polnocny-zachod.
Zetu mruczy: Chivasso, nie mozecie zejsc na dol albo cos.
Pomiedzy drzewami smiga, ledwo uchwytna dla wzroku, sylwetka malego puka... a moze lepreukana.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[######.] Zetu jest w dobrym stanie.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
Mowisz: Zeszli.
> Isill mowi w Starszej Mowie: Czyli zeszli.
Zetu mruczy: Obleciec?
Zetu opuszcza najezony potezny morgenstern, uwalniajac dlon z petli przy stylisku.
Zetu chowa najezony potezny morgenstern do nabijanego skorzanego temblaka.
Mowisz: Neen.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz szykowny kuni plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.
> Zetu siega do nabijanego skorzanego temblaka, dobywajac z niego najezonego poteznego morgensterna.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[######.] Zetu jest w dobrym stanie.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
Chowasz sie najlepiej jak potrafisz.
Sposrod dziewiecdziesieciu trzech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Isill      Rasande    Ulik
Bugal      Diriana    Grishnuk   Kagn       Saevia     Vothar
Carmanea   Eldakar    Haes       Natsume    Sierya     Yavaeh
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Pietrov    Thran      Zendrin
Chivasso   Feder      Hegnar     Plisko     Ulav       Zetu
> Hardin mruczy: Domy rode.
Jest w przyblizeniu dziewiata wieczorem, pietnasty dzien pory Feainn wedlug rachuby czasu Starszego Ludu.
Wczesne lato.
> Hardin mruczy: Chudzmy.

> Natsume probuje ukryc sie jak najlepiej.
Mowisz: Na gorze nie dajemy.
Mowisz: A co dopiero na dole.
Przymruzasz oczy jak zbik polujacy w lesnych ostepach i usmiechasz sie drapieznie i dziko, kurczac wargi i ukazujac zeby.
> Jestes podchmielony (9/16).
Yavaeh kreci glowa.

> Hardin mruczy: No dole lotwij si wolczy.
Nie widzisz tu niczego takiego.
Doliczyles sie trzynastu sztuk.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] [Diriana] jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] [Saevia] jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] [Natsume] jest w swietnej kondycji.
Sposrod dziewiecdziesieciu trzech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Blejd      Dargoth    Grano      Isill      Rasande    Ulik
Bugal      Diriana    Grishnuk   Kagn       Saevia     Vothar
Carmanea   Eldakar    Haes       Natsume    Sierya     Yavaeh
Carmeyen   Evandeil   Hardin     Pietrov    Thran      Zendrin
Chivasso   Feder      Hegnar     Plisko     Ulav       Zetu
> Zetu wydaje z siebie dlugie hmmmmm...
Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek przechyla lekko lebek, blyskajac figlarnie oczami.
Ostatnie promienie zachodzacego slonca znikaja za horyzontem. Rozpoczyna sie noc.
Haes szepcze cos do Zeta.
Zetu kiwa glowa.
Zetu kiwa glowa.
Haes mruga do Zeta zabawnie.
Haes zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
Feder probuje ukryc sie jak najlepiej.

> [Saevia] spoglada na jame.
Yavaeh zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
Rasande zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
Trzymany przez Hegnara smolistoczarny ciekawski gwarek stroszy piora.
Mowisz: Bijemy tego co pierwszy wyjdzie.

> Hardin mruczy: Jo bym tom wlozl.
Jest w przyblizeniu jedenasta poznym wieczorem, po zachodzie slonca, pietnasty dzien pory Feainn wedlug rachuby czasu Starszego Ludu.
Wczesne lato.

> Hegnar spoglada znaczaco na smolistoczarnego ciekawskiego gwarka, a zwierze momentalnie sie uspokaja.
Isill kreci glowa.
Mowisz: Neen, nie ma sensu.

> [Saevia] mowi w Starszej Mowie: Nie warto.
[Diriana] mowi: Stracimy sporo walki zanim wszyscy zejdziemy.
Rasande mowi: Ja nie bede zabraniac wchorzenia. Jak komus zycie nie mile, to to bedzie piekna smierc.
Rasande usmiecha sie z wyzszoscia osoby obdarzonej nieograniczonym poznaniem.
Hardin zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.

> Kagn zadziera glowe, patrzac w niebo, by ocenic pore dnia.
[Diriana] unosi glowe i wyje przejmujaco do ksiezyca.
Jest w przyblizeniu jedenasta poznym wieczorem, po zachodzie slonca, pietnasty dzien pory Feainn wedlug rachuby czasu Starszego Ludu.
Wczesne lato.
Jest w przyblizeniu jedenasta poznym wieczorem, po zachodzie slonca, pietnasty dzien pory Feainn wedlug rachuby czasu Starszego Ludu.
Wczesne lato.
Jest w przyblizeniu jedenasta poznym wieczorem, po zachodzie slonca, pietnasty dzien pory Feainn wedlug rachuby czasu Starszego Ludu.
Wczesne lato.

> Haes zaczyna zbierac chrust.

> Haes konczy zbierac chrust.
Haes przykleka i z chrustu uklada niezbyt duze ognisko.
Vothar usmiecha sie bojowo.

> Haes dudni: Zasacka
Haes przykleka i rozpala ulozone ognisko.
Miedzy galeziami w ognisku pojawiaja sie najpierw niesmiale, potem coraz wieksze plomienie.
Arnvald ---ATAKUJE---> Vothara.
Arnvald wspina sie z dolu.
Arnvald podaza na polnocny-zachod.
Vothar mruczy: Ogniem bedziesz wykurzal?
Gesty las.
Arnvald.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Zetu ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Kagn ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Hardin ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Rasande ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Isill ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Haes ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Vothar ---ATAKUJE---> Arnvalda.
> ---ATAKUJESZ---> Arnvalda.
> Nikt nie zaslania Arnvalda.
> Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> Ogladasz dokladnie Arnvalda.

Jest porywczym plomiennookim mutantem, znanym jako:
Arnvald Snaegrling, Reka Khorna, Wyjety Spod Prawa na terenie Imperium Krasnoludzkiego, mezczyzna.
Walczy z Zetem.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Przy lewym boku ma przypieta zlocista wytworna pochwe bretonska.
Trzyma sierpowata grawerowana falcate w prawej rece.
Do pasa ma przytroczone miedziana lampe, zamkniety szarawy skorzany woreczek, podluzny buklak i zamkniety prosty skorzany woreczek.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Ma na sobie bialoblekitna smocza zbroje, romboidalna srebrzysta tarcze i ciezki smolistoczarny helm.
Nosi bialy plomienisty plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Jego stopy oraz palce u lewej dloni sa zakonczone poteznymi pazurami, a palce u prawej dloni pokryte wielkimi przyssawkami.
Powierzchnie skory ma pokryta wielkimi stalowymi luskami.
> Wskazujesz Arnvalda jako cel ataku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Arnvald.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Zetu, Kagn, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes i Vothar.
> Hegnar ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Rasande przymierza sie do odciecia Arnvaldowi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Arnvald.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Zetu, Kagn, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar i Vothar.
> Saevia syczac w Starszej Mowie ohydne przeklenstwo uderza na Arnvalda.
Diriana !WSPIERA! cie w walce z Arnvaldem.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Arnvald.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar i Vothar.
> Feder ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Yavaeh przymierza sie do odciecia Arnvaldowi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Arnvald.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar i Vothar.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Arnvald.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar i Vothar.
> Isill przedstawia Arnvalda slowami:
Oto Arnvald Snaegrling, Reka Khorna, Wyjety Spod Prawa na terenie Imperium Krasnoludzkiego, mezczyzna.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Arnvald.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar i Vothar.
> Natsume !WSPIERA! cie w walce z Arnvaldem.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Arnvald.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#######] Arnvald jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume.
[######.] Arnvald jest w dobrym stanie.
Rasande zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Arnvaldowi drogi ucieczki.
Haes przymierza sie do odciecia Arnvaldowi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Arnvald.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[######.] Arnvald jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Arnvald.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[######.] Arnvald jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume.
[#####..] Arnvald jest lekko ranny.
Yavaeh zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Arnvaldowi drogi ucieczki.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji. Atakuje go Arnvald.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#####..] Arnvald jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume.
> Arnvald omija nieskuteczny blok Yavaeha.
Arnvald omija nieskuteczny blok Rasande.
Arnvald uciekl ci.
 23:16:41:476
Arnvald podaza na polnocny-wschod.
 xxxxxxxxxx 
         xx 
       xx x 
     xx   x 
   xx     x 
  x       x 

Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz krotki srebrzysty katzbalger w lewej rece oraz kruczoczarny misterny miecz w prawej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie ciemnogranatowy smukly helm, bialoblekitna smocza zbroje i plytowa klepsydrowa pare rekawic z emblematem rozy.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Twoja twarz jest czesciowo przyslonieta kosciana maska zdobiona piorami.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety.
Nosisz szykowny kuni plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, gruba czarna opaske z kolcami, szara wygodna pare butow i starozytna srebrna bransolete.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zielony lniany woreczek, migotliwa azurowa lampe, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory, zamkniety elfi woreczek z dziczej skory i zamkniety skorzany woreczek.
Na lewym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, poreczny kompas, butelke oleju, dwie matowe kulki i drewniana pochodnie.

Haes przerywa przygotowania do odciecia drogi ucieczki Arnvaldowi.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Arnvald.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> Arnvalda.
Zetu ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Diriana ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Kagn ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Saevia ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Feder ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Hardin ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Rasande ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Isill ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Haes ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Hegnar ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Vothar ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Natsume ---ATAKUJE---> Arnvalda.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie Arnvald.

[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#####..] Arnvald jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume.
> Arnvald uciekl ci.
 23:16:43:464
Arnvald podaza na wschod.
       X    
        X   
         X  
XXXXXXXXXXX 
         X  
        X   
       X    
Ruszasz biegiem na E.
Na skraju lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Arnvald.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> Arnvalda.
Zetu ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Diriana ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Kagn ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Saevia ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Feder ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Hardin ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Rasande ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Isill ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Haes ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Hegnar ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Vothar ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Natsume ---ATAKUJE---> Arnvalda.
> Arnvald powoli dochodzi do siebie.
Arnvald uciekl ci.
 23:16:44:369
Arnvald podaza na wschod.
       X    
        X   
         X  
XXXXXXXXXXX 
         X  
        X   
       X    
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
> Ruszasz szybkim biegiem na E.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Krepy zawziety mezczyzna, zylasty masywny mezczyzna, dwaj ogorzali spoceni mezczyzni i zylasty spracowany mezczyzna.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Ogorzaly spocony mezczyzna okorowuje pien scietego drzewa.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Arnvald.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> Arnvalda.
Zetu ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Diriana ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Kagn ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Saevia ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Feder ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Hardin ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Rasande ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Isill ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Haes ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Hegnar ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Vothar ---ATAKUJE---> Arnvalda.
Natsume ---ATAKUJE---> Arnvalda.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie Arnvald.

[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#######] Saevia jest w swietnej kondycji.
[#######] Feder jest w swietnej kondycji.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Hardin jest w swietnej kondycji.
[#######] Rasande jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Haes jest w swietnej kondycji.
[#######] Hegnar jest w swietnej kondycji.
[#######] Vothar jest w swietnej kondycji.
[#######] Natsume jest w swietnej kondycji.
[#####..] Arnvald jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume.
> Arnvald uciekl ci.
 23:16:46:784
Arnvald podaza na polnocny-wschod, brodzac po kostki w wodzie.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, zachod, wschod i poludnie.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba ze wschodu.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Zwilgle Uroczysko.
Jasnobrazowy smukly gronostaj.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Grabowe Grady.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnoc.
»»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Grabowe Grady.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
> Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
Grabowe Grady.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocy.
> Grabowe Grady.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z zachodu.
Gesty las.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Grabowe Grady.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
Grabowe Grady.
Bury duzy jelen.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
> Zwilgle Uroczysko.
Jasnobrazowy smukly gronostaj.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba ze wschodu.
Grabowe Grady.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba z poludnia.
> Grabowe Grady.
Zetu, Diriana, Kagn, Saevia, Feder, Yavaeh, Hardin, Rasande, Isill, Haes, Hegnar, Vothar i Natsume przybywaja za toba ze wschodu.
Srodlesne wyrabisko.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Dwa otwarte plocienne mieszki i trzy zamkniete plocienne mieszki.
Zarosniety spocony