9 epizod 18 sezonu wizytorów Szkółki Terenesa pt. „Lekcja 1: Ucieczka na własną rękę.”

Zapraszamy ponownie.

~Stowarzyszenie Wolne Wiewiórki
Generated by Charbal's HTML Logger plugin
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes wypoczety.
[Krwistooki porywczy krasnolud] i [energiczny zarosniety gnom] skradajac sie przybywaja z polnocnego-zachodu.
Jestes w pelni wypoczety.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez niziolka i prowadza na polnocny-zachod.
Ithen opuszcza wielki runiczny mlot wojenny.
Ithen bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Ithen zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Ithen dobywa wielkiego runicznego mlota wojennego.
Lesna sciezka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Lesna sciezka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Lesna sciezka.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
Ithen opuszcza wielki runiczny mlot wojenny.
Ithen chowa wielki runiczny mlot wojenny do srebrnoszarego temblaka z wizerunkiem smoka.
Ithen zdejmuje z siebie misterna spizowa pawez.
Ithen energicznym ruchem zarzuca misterna spizowa pawez na plecy, przewieszajac ja i poprawiajac jej ulozenie.
Ithen otula sie szczelnie szkarlatnym oficerskim plaszczem.
Gestwina.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludnia.
Gestwina.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Gestwina.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
Gesty las.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Nad strumieniem.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
Ithen bierze srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Gesty las.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Ithen zjada srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA.
Ithen wyjmuje wielki runiczny mlot wojenny z srebrnoszarego temblaka z wizerunkiem smoka.
Ithen pelnym opanowania ruchem siega po wielki runiczny mlot wojenny.
Ithen zdejmuje z plecow misterna spizowa pawez.
Ithen zaklada misterna spizowa pawez.
Ithen otula sie szczelnie szkarlatnym oficerskim plaszczem.
Ithen chwyta wielki runiczny mlot wojenny prawa reka.
Jestes wypoczety.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w pelni wypoczety.
Ithen opuszcza wielki runiczny mlot wojenny.
Ithen chowa wielki runiczny mlot wojenny do srebrnoszarego temblaka z wizerunkiem smoka.
Ithen zdejmuje z siebie misterna spizowa pawez.
Ithen energicznym ruchem zarzuca misterna spizowa pawez na plecy, przewieszajac ja i poprawiajac jej ulozenie.
Ithen otula sie szczelnie szkarlatnym oficerskim plaszczem.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez niziolka i prowadza na zachod.
Ruszasz niespiesznie na N.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludnia.
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-zachod.
Ruszasz niespiesznie na SW.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Gesty las.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
Gesty las.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Gesty las.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Lesna sciezka.
Czarny nieufny lis.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Czarny nieufny lis podaza na wschod.
Powoli zaczynaja do ciebie docierac wrazenia oraz emocje.
Wraz z koncem dzialania ziola dochodzi do ciebie fakt tego, jak bardzo jestes wyczerpany. Przeforsowanie organizmu rowniez nie wyszlo ci na dobre, twoje miesnie bolesnie daja o sobie znac przy kazdym ruchu.
[######.] Jestes w dobrym stanie.
Jestes wypoczety.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.
Lesna sciezka.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi.
Lesna sciezka.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Gesty las.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludnia.
> Jestes troche zmeczony.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe czterech osob i prowadza na poludnie.
Jestes wypoczety.
Lesna sciezka.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
Lesna sciezka.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Jestes troche zmeczony.
Kraniec lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
Jasnobrazowy smukly gronostaj.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
Droga do osady.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Przy studni.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, poludnie i wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
Droga w osadzie.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, poludnie i wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
Kraniec osady.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnoc.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
Kraniec lasu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
Gesty las.
Szary duzy wilk i bury dorosly wilk.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
W bagienku.
Nakrapiany duzy rys.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
Gesty las.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Jestes zmeczony.
Gestwina.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Gestwina.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Gestwina.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
Gestwina.
Czujna ladna sarna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
> Jestes bardzo zmeczony.
Lesna sciezka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod.
Czarny tegi dzik, bury tegi dzik i rozjuszony tegi dzik.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
Lesna sciezka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-zachod.
[Dlugobrody opanowany krasnolud], [oszpecony opanowany elf] i bialoszary grozny borsuk.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Las.
[Energiczny zarosniety gnom] i [krwistooki porywczy krasnolud].
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
W lesie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
Las.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludnia.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludnia.
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Ze skrzypieniem mija cie chlopski woz zaprzezony w dwa woly.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe dwoch osob i prowadza na wschod.
Ruszasz niespiesznie na E.
Obok zagajnika.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt przez zagajnik.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Podrozny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Mowisz: Deliony
Opuszczasz szeroki posrebrzany katzbalger.
Opuszczasz posrebrzany szeroki katzbalger.
> Otwierasz brazowy woreczek.
> Bierzesz zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego brazowego woreczka.
> Zamykasz brazowy woreczek.
> Zjadasz zolty jasny kwiat: DELIONA.
Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany juz chyba byc nie mozesz.
> Dobywasz posrebrzanego szerokiego katzbalgera lewa reka.
Dobywasz szerokiego posrebrzanego katzbalgera prawa reka.
Ruszasz truchtem na S.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Obok rzeczki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Jestes nieco wyczerpany.
Diriana bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Diriana zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Diriana powoli wyjmuje asymetryczny wulkaniczny mlot zza swego ciemnego klamrowego pasa.
Diriana dobywa asymetrycznego wulkanicznego mlota.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Obok rzeczki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Droga przez sad.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Yavaeh bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego woreczka.
Yavaeh zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Droga przez wies.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Droga posrod pol.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Skraj lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Lesna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Karakson bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Karakson zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Nieopodal lasu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Podrozny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Jestes wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Niewielki zagajnik.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Uczeszczany trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
> Diriana z wyraznym zalem zwalnia chwyt na asymetrycznym wulkanicznym mlocie.
Diriana zatyka asymetryczny wulkaniczny mlot za ciemny klamrowy pas.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Szczyt pagorka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-zachod i polnocny-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Ithen bierze srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Ithen zjada srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA.
Ithen wyjmuje wielki runiczny mlot wojenny z srebrnoszarego temblaka z wizerunkiem smoka.
Ithen pelnym opanowania ruchem siega po wielki runiczny mlot wojenny.
Ithen zdejmuje z plecow misterna spizowa pawez.
Ithen zaklada misterna spizowa pawez.
Ithen otula sie szczelnie szkarlatnym oficerskim plaszczem.
Ithen chwyta wielki runiczny mlot wojenny prawa reka.
Elenril bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Elenril zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Jestes nieco wyczerpany.
Ithen opuszcza wielki runiczny mlot wojenny.
Ithen chowa wielki runiczny mlot wojenny do srebrnoszarego temblaka z wizerunkiem smoka.
Ithen zdejmuje z siebie misterna spizowa pawez.
Ithen energicznym ruchem zarzuca misterna spizowa pawez na plecy, przewieszajac ja i poprawiajac jej ulozenie.
Ithen otula sie szczelnie szkarlatnym oficerskim plaszczem.
Rasande bezskutecznie probuje wlozyc zamkniety pojemny woreczek z kozlej skory do otwartego pakownego cwiekowanego plecaka.
Rasande wklada dwa zamkniete elfie woreczki z losiej skory, trzy zamkniete pojemne woreczki z kozlej skory, zamkniety skorzany woreczek, trzy zamkniete elfie woreczki z lisiej skory i dwa zamkniete elfie woreczki z rysiej skory do otwartego pakownego cwiekowanego plecaka.
Rasande bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Rasande zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe trzech osob i prowadza na poludniowy-zachod.
Rasande bierze dwa zamkniete elfie woreczki z rysiej skory, trzy zamkniete elfie woreczki z lisiej skory, zamkniety skorzany woreczek, trzy zamkniete pojemne woreczki z kozlej skory i dwa zamkniete elfie woreczki z losiej skory z otwartego pakownego cwiekowanego plecaka.
Ruszasz niespiesznie na SW.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Ruszasz razno na zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Trakt przez pola.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Trakt przez pola.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Trakt miedzy polami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Przy zagajniku.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Jestes wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Uczeszczany trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
Gubisz gdzies za soba Rasande.
> Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Uczeszczany trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Jegor, Terenes, Sierya i Kerhenia.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> Jegora.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Jegora.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Jegora.
Karakson ---ATAKUJE---> Sierye.
Ithen ---ATAKUJE---> Jegora.
> Brakuje - Rasande
Jestes nieco wyczerpany.
Juz walczysz z Jegorem.
> Sierya >>>ATAKUJE CIE<<!
Nikt nie zaslania Jegora.
> Wydajesz rozkaz ataku na Jegora.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Ithen rzuca sie do ataku na Jegora!
> Ogladasz dokladnie Jegora.

Jest wielkim zuchwalym mezczyzna, znanym jako:
Jegor Aleksandrowicz Korowin, Chorazy Oddzialu Semper Fidelis z Kompanii Gryfa, Sierzant Strazy Krain, mezczyzna.
Przy lewym boku ma przypiety srebrnoszary temblak z wizerunkiem gryfa, wysadzany dwoma heliodorami.
Przy prawej nodze ma przypieta inkrustowana srebrem, skorzana pochwe, wysadzana trzema szafirami, zawierajaca zagiety jednosieczny kindzal.
Trzyma misterny obosieczny topor w prawej rece.
Na plecach nosi otwarty pakowny granatowy plecak.
Na prawym ramieniu nosi otwarta mala granatowa torbe.
Ma na sobie snieznobialy luskowy pancerz, dzwonowy antracytowy helm ze szkarlatna kita, misterna spizowa pawez, czarna zbrojona pare rekawic i podkuta wojskowa pare butow.
Przepasany jest szkarlatna szarfa z wyhaftowanym napisem "Straz Krain".
Na biodrach nosi bialy zdobiony pas z klamra.
Na piersi ma wpiety czarno-zloty order imperialny.
Na prawym przedramieniu ma zawiazana biala welniana chuste ze znakiem czarnego gryfa.
Na palce ma nasuniete stary rodowy sygnet, zelazny odlewany sygnet i zloty zdobiony pierscien z rubinem.
Nosi lekka lsniaca bransolete, mosiezna bransolete w ksztalcie smoka, masywny amulet z czarnym opalem i zdobiony plaszcz z futra bialego wilka.
Jego plaszcz jest spiety stalowa wojskowa spinka z dystynkcjami chorazego.
Walczy z toba.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Ponad jego lewym ramieniem widac przypieta zdobiona oficerska pochwe z galonami, wysadzana dziesiecioma diamentami, zawierajaca waski zebaty palasz.
Do pasa ma przytroczone jedwabista srebrzysta line, olejna lampe, dwa zamkniete pomaranczowe woreczki z lisiej skory i otwarta polyskliwa aksamitna sakiewke.
Ma trzy srebrne stozkowe cwieki w prawym uchu.
Ma dwa zelazne stozkowe cwieki w lewym uchu.
> Wskazujesz Jegora jako cel ataku.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz szeroki posrebrzany katzbalger w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie czerwona skrzydlata pare nareczakow, mahakamskie folgowe naudziaki, wypukly matowy kirys i dzwonowy pozlacany armet z pioropuszem.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety i zdobiony zloty pierscien.
Nosisz starozytna srebrna bransolete, misternie rzezbiona kosciana bransolete i dluga czarna szate z naciagnietym na glowe kapturem.
Na lewym ramieniu nosisz prawie pusta otwarta utwardzana skorzana torbe.
Do pasa masz przytroczone migotliwa azurowa lampe, dwa zamkniete brazowe woreczki, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory i zamkniety elfi woreczek z dziczej skory.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, trzy elfie suche racje, butelke oleju i dwa poreczne kompasy.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie Jegor, Sierya i Kerhenia.

[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Terenes.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
[#######] Jegor jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Yavaeh, Elenril i Ithen.
[#######] Terenes jest w swietnej kondycji. Atakuje go Diriana.
[#######] Sierya jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Karakson.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji.
> Elenril wyjmuje dlugi runiczny korbacz z kunsztownego skorzanego temblaka mahakamskiego.
Elenril starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa dlugiego runicznego korbacza.
Diriana syczac w Starszej Mowie ohydne przeklenstwo uderza na Jegora.
Karakson bierze dwusieczny krotki katzbalger ze snieznobialej elfickiej pochwy.
Karakson bierze masywny wyszczerbiony tasak ze snieznobialej elfickiej pochwy.
Karakson starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa masywnego wyszczerbionego tasaka.
Karakson starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa dwusiecznego krotkiego katzbalgera.
Karakson wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Jegorem.
Kerhenia ---ATAKUJE---> Yavaeha.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie Jegor i Sierya.

[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji. Atakuje go Kerhenia.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Terenes.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
[#######] Jegor jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen.
[#######] Terenes jest w swietnej kondycji.
[#######] Sierya jest w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji.
> Terenes bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego nieduzego woreczka.
Diriana powoli wyjmuje asymetryczny wulkaniczny mlot zza swego ciemnego klamrowego pasa.
Diriana starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa asymetrycznego wulkanicznego mlota.
Diriana siega do kunsztownej hebanowej pochwy elfickiej, dobywajac z niej szerokiego posrebrzanego katzbalgera.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz szeroki posrebrzany katzbalger w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie czerwona skrzydlata pare nareczakow, mahakamskie folgowe naudziaki, wypukly matowy kirys i dzwonowy pozlacany armet z pioropuszem.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety i zdobiony zloty pierscien.
Nosisz starozytna srebrna bransolete, misternie rzezbiona kosciana bransolete i dluga czarna szate z naciagnietym na glowe kapturem.
Na lewym ramieniu nosisz prawie pusta otwarta utwardzana skorzana torbe.
Do pasa masz przytroczone migotliwa azurowa lampe, dwa zamkniete brazowe woreczki, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory i zamkniety elfi woreczek z dziczej skory.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, trzy elfie suche racje, butelke oleju i dwa poreczne kompasy.
> Jegor uciekl ci.
 22:24:38:822
Kerhenia, Jegor, Terenes i Sierya podazaja na poludniowy-zachod.
            
x       x   
x     xx    
x   xx      
x xx        
xx          
xxxxxxxxxx  
[######.] Jestes w dobrym stanie.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
Ruszasz truchtem na SW.
Wylot wawozu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Wawoz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
w
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Wawoz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Jegor, Terenes, Sierya i Kerhenia.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> Sierye.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Kerhenie.
Diriana ---ATAKUJE---> Kerhenie.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Sierye.
Ithen ---ATAKUJE---> Kerhenie.
> Yavaehowi nie udaje sie trafic Kerhenii lewa piescia.
Yavaeh trafia Kerhenie prawa stopa w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez szkarlatnoluska solidna karacene.
Diriana wykorzystuje umiejetnie ped asymetrycznego wulkanicznego mlota, ledwie zahaczajac Kerhenie w glowe.
Ithen ledwo muska Kerhenie prawa piescia, trafiajac ja w glowe.
Ithen ledwo muska Kerhenie prawa stopa, trafiajac ja w korpus.
Elenril z lekkiego zamachu dlugim runicznym korbaczem trafia Terenesa w korpus, pozostawiajac drobne obrazenia.
Sierya uciekla ci.
 22:24:39:818
Kerhenia, Jegor, Terenes i Sierya podazaja na zachod.
   X        
  X         
 X          
XXXXXXXXXXX 
 X          
  X         
   X        
Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Wylot wawozu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Jegor, Terenes, Sierya i Kerhenia.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Jegora.
Diriana ---ATAKUJE---> Jegora.
Elenril ---ATAKUJE---> Kerhenie.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Sierye.
> Brakuje - Rasande
Jestes wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Sierya wykonujac zamach uderza cie ogromnym ognistym trojzebem, trafiajac w glowe. Cios, ktory zaledwie cie muska, pozostawia na skorze lekkie, rozognione plomieniem smugi.
Kerhenia zwraca ostrze kruczoczarnego misternego miecza w twoim kierunku. Krotkim wymachem trafia cie w glowe rozcinajac skore i pozostawijac niewielka rane, z ktorej wyplywa waska struzka krwi.
Uciekles Terenesowi, Sieryi, Jegorowi i Kerhenii.
Jegor zahacza misternym obosiecznym toporem o korpus Yavaeha, pozostawiajac plytka, nierowna rane.
Utwardzony trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
s
> Brakuje - Rasande
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Skraj puszczy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rasande
Kerhenia, Jegor, Terenes i Sierya przybywaja z polnocy.
Kerhenia ---ATAKUJE---> Yavaeha.
Jegor ---ATAKUJE---> Diriane.
Terenes >>>ATAKUJE CIE<<!
Sierya ---ATAKUJE---> Ithena.
Ithen ledwo muska Kerhenie prawa stopa, trafiajac ja w nogi.
Karakson ledwo muska Kerhenie dwusiecznym krotkim katzbalgerem, trafiajac ja w nogi.
Kerhenia uciekla ci.
 22:24:40:591
Kerhenia, Jegor, Terenes i Sierya podazaja na poludniowy-wschod.
            
  x       x 
   xx     x 
     xx   x 
       xx x 
         xx 
 xxxxxxxxxx 
[######.] Jestes w dobrym stanie.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Dziedziniec zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: stajnia, zajazd i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rasande
Skraj puszczy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Dziedziniec zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: stajnia, zajazd i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rasande
Jestes nieco wyczerpany.
Glowna sala zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, zachod, wyjscie i wschod.
Otyly usluzny mezczyzna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
Dziedziniec zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: stajnia, zajazd i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
Stajnia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
Dziedziniec zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: stajnia, zajazd i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
> Jestes wyczerpany.
Glowna sala zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, zachod, wyjscie i wschod.
Otyly usluzny mezczyzna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
Mala sala.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rasande
Glowna sala zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, zachod, wyjscie i wschod.
Otyly usluzny mezczyzna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rasande
Kuchnia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Zdenerwowany cichy kuchcik i zabiegany gruby kucharz.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rasande
Glowna sala zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, zachod, wyjscie i wschod.
Otyly usluzny mezczyzna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rasande
Mala salka.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Przy duzym stole siedzi szmaragdowooki przystojny elf.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rasande
Szmaragdowooki przystojny elf wstaje i podchodzi do kominka. Po chwili wraca na swoje miejsce.
Glowna sala zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, zachod, wyjscie i wschod.
Otyly usluzny mezczyzna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rasande
Kuchnia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Zdenerwowany cichy kuchcik i zabiegany gruby kucharz.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rasande
Ithen bierze srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Ithen zjada srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA.
Ithen wyjmuje wielki runiczny mlot wojenny z srebrnoszarego temblaka z wizerunkiem smoka.
Ithen pelnym opanowania ruchem siega po wielki runiczny mlot wojenny.
Ithen zdejmuje z plecow misterna spizowa pawez.
Ithen zaklada misterna spizowa pawez.
Ithen chwyta wielki runiczny mlot wojenny prawa reka.
Piwnica.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: gora.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z gory.
> Brakuje - Rasande
Jestes nieco wyczerpany.
[######.] Jestes w dobrym stanie.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
Kuchnia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Zdenerwowany cichy kuchcik i zabiegany gruby kucharz.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z dolu.
> Brakuje - Rasande
Yavaeh bierze rozetkowaty lancetowaty lisc: BABKA, fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC, bialy maly kwiat: GLOG, dwie macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA, fioletowy zwarty kwiatostan: LAWENDA, zdrewniala rozgaleziona krzewinka: MACZNICA, zlocistozolty kwiat: MNISZEK, maly czerwony kwiat: SERCE KAPITANA, strzalkowaty aromatyczny lisc: SZCZAW, jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK, ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, dwa zolty jaskrawy kwiat: PODBIAL i dwie czarna blyszczaca fasolka: BOBOTRUTKA z otwartego skorzanego woreczka.
Yavaeh bierze rozetkowaty lancetowaty lisc: BABKA, fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC, bialy maly kwiat: GLOG, dwie macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA, fioletowy zwarty kwiatostan: LAWENDA, zdrewniala rozgaleziona krzewinka: MACZNICA, zlocistozolty kwiat: MNISZEK, maly czerwony kwiat: SERCE KAPITANA, strzalkowaty aromatyczny lisc: SZCZAW, jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK, ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, dwa zolty jaskrawy kwiat: PODBIAL i dwie czarna blyszczaca fasolka: BOBOTRUTKA z otwartego skorzanego woreczka.
Glowna sala zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, zachod, wyjscie i wschod.
Otyly usluzny mezczyzna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocy.
> Yavaeh zjada macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA.
Brakuje - Rasande
Yavaeh wklada dwie czarna blyszczaca fasolka: BOBOTRUTKA, dwa zolty jaskrawy kwiat: PODBIAL, ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK, strzalkowaty aromatyczny lisc: SZCZAW, maly czerwony kwiat: SERCE KAPITANA, zlocistozolty kwiat: MNISZEK, zdrewniala rozgaleziona krzewinka: MACZNICA, fioletowy zwarty kwiatostan: LAWENDA, macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA, bialy maly kwiat: GLOG, czterokanciasta rozgaleziona lodyga: DZIUrozetkowaty lancetowaty lisc: BABKAkwiat: BARWINEK i rozetkowaty lancetowaty lisc do otwartego skorzanego woreczka.
Yavaeh wklada dwie czarna blyszczaca fasolka: BOBOTRUTKA, dwa zolty jaskrawy kwiat: PODBIAL, ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK, strzalkowaty aromatyczny lisc: SZCZAW, maly czerwony kwiat: SERCE KAPITANA, zlocistozolty kwiat: MNISZEK, zdrewniala rozgaleziona krzewinka: MACZNICA, fioletowy zwarty kwiatostan: LAWENDA, macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA, bialy maly kwiat: GLOG, czterokanciasta rozgaleziona lodyga: DZIUrozetkowaty lancetowaty lisc: BABKAkwiat: BARWINEK i rozetkowaty lancetowaty lisc do otwartego skorzanego woreczka.
Dziedziniec zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: stajnia, zajazd i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
Skraj puszczy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
Jestes wyczerpany.
Klekasz szukajac sladow.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
Jestes bardzo zmeczony.
Jestes bardzo zmeczony.
Elenril bierze kanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Elenril bierze czarna blyszczaca fasolke z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Elenril bierze zolty jaskrawy kwiat: PODBIAL z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Elenril uspokaja oddech, powoli opuszczajac dlugi runiczny korbacz.
Elenril przyklada kanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA.
Elenril polyka czarna blyszczaca fasolke.
Elenril wacha zolty jaskrawy kwiat: PODBIAL.
Elenril starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa dlugiego runicznego korbacza.
Ithen opuszcza wielki runiczny mlot wojenny.
Ithen bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Ithen zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Ithen dobywa wielkiego runicznego mlota wojennego.
»»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Yavaeh siega do jesionowej smuklej pochwy, dobywajac z niej kruczoczarnego misternego miecza.
Ithen opuszcza wielki runiczny mlot wojenny.
Ithen chowa wielki runiczny mlot wojenny do srebrnoszarego temblaka z wizerunkiem smoka.
Ithen zdejmuje z siebie misterna spizowa pawez.
Ithen energicznym ruchem zarzuca misterna spizowa pawez na plecy, przewieszajac ja i poprawiajac jej ulozenie.
Yavaeh opuszcza kruczoczarny misterny miecz.
Yavaeh chowa kruczoczarny misterny miecz do jesionowej smuklej pochwy.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na zachod.
Jestes zmeczony.
Ruszasz niespiesznie na NE.
Skraj puszczy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Rasande
Jestes bardzo zmeczony.
[######.] Jestes w dobrym stanie.
[#######] Yavaeh jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
Ruszasz biegiem na SE.
Dziedziniec zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: stajnia, zajazd i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rasande
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
Glowna sala zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, zachod, wyjscie i wschod.
Otyly usluzny mezczyzna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
> Ithen zdejmuje z plecow misterna spizowa pawez.
Ithen zaklada misterna spizowa pawez.
Korytarz na pietrze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: schody, wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
Pokoj.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rasande
Korytarz na pietrze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: schody, wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rasande
Pokoj.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: taras i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rasande
Ithen mowi: Wycieczony.
Taras.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Jegor, Terenes, Sierya i Kerhenia.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Jegora.
Diriana ---ATAKUJE---> Kerhenie.
Elenril ---ATAKUJE---> Kerhenie.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Jegora.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie Terenes, Sierya i Kerhenia.

[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie. Atakuje go Jegor.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
[#######] Jegor jest w swietnej kondycji. Atakuja go Yavaeh i Ithen.
[#######] Terenes jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty i Karakson.
[#######] Sierya jest w swietnej kondycji.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Diriana i Elenril.
> Jestes zmeczony.
Sierya wywijajac bronia na wszystkie strony rusza na Yavaeha.
Ithen !WSPIERA! cie w walce z Terenesem.
Ithen ---ATAKUJE---> Jegora.
Karakson z dzikim blyskiem w oczach rzuca sie na Jegora.
Diriana wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Jegorem.
Yavaeh siega do jesionowej smuklej pochwy, dobywajac z niej kruczoczarnego misternego miecza.
Obszernym zamachem dlugiego runicznego korbacza Elenril usiluje trafic Kerhenie, jednak ta zrecznym unikiem wymyka sie spoza zasiegu jego broni.
Yavaeh zwraca ostrze kruczoczarnego misternego miecza w kierunku Jegora. Krotkim wymachem trafia go w nogi rozcinajac skore i pozostawijac niewielka rane, z ktorej wyplywa waska struzka krwi.
Diriana ledwo muska Jegora szerokim posrebrzanym katzbalgerem, trafiajac go w korpus.
Terenes uciekl ci.
 22:25:00:722
Kerhenia, Jegor, Terenes i Sierya podazaja na zachod.
   X        
  X         
 X          
XXXXXXXXXXX 
 X          
  X         
   X        
[######.] Jestes w dobrym stanie.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
Pokoj.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: taras i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
> w
Brakuje - Rasande
Korytarz na pietrze.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: schody, wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rasande
Glowna sala zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, zachod, wyjscie i wschod.
Jegor, Terenes, Sierya, Kerhenia i otyly usluzny mezczyzna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Jegora.
Diriana ---ATAKUJE---> Sierye.
Elenril ---ATAKUJE---> Jegora.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Terenes ledwo muska cie prawa stopa, trafiajac cie w korpus.
Terenes ledwo muska cie lewa stopa, trafiajac cie w nogi.
Uciekles Terenesowi, Kerhenii, Sieryi i Jegorowi.
Jegor ledwo muska Yavaeha prawa piescia, trafiajac go w nogi.
Dziedziniec zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: stajnia, zajazd i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
[#####..] Jestes lekko ranny.
Skraj puszczy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
[#####..] Jestes lekko ranny.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
> Ithen wyjmuje wielki runiczny mlot wojenny z srebrnoszarego temblaka z wizerunkiem smoka.
Ithen pelnym opanowania ruchem siega po wielki runiczny mlot wojenny.
Jestes fizycznie lekko ranny i w doskonalej formie, zas mentalnie oslabiony (7/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes zmeczony (7/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Jestes zatruty toksyna roslinna.
Zjebales sobie 61 dni 8 godzin 20 minut 12 sekund czasu swojego zycia.
[#####..] Jestes lekko ranny.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz szeroki posrebrzany katzbalger w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie czerwona skrzydlata pare nareczakow, mahakamskie folgowe naudziaki, wypukly matowy kirys i dzwonowy pozlacany armet z pioropuszem.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety i zdobiony zloty pierscien.
Nosisz starozytna srebrna bransolete, misternie rzezbiona kosciana bransolete i dluga czarna szate z naciagnietym na glowe kapturem.
Na lewym ramieniu nosisz prawie pusta otwarta utwardzana skorzana torbe.
Do pasa masz przytroczone migotliwa azurowa lampe, dwa zamkniete brazowe woreczki, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory i zamkniety elfi woreczek z dziczej skory.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, trzy elfie suche racje, butelke oleju i dwa poreczne kompasy.
> Jestes troche zmeczony.
Mowisz: Pilnowac zmeczenia.
Skraj puszczy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen.
Sposrod osiemdziesieciu dwoch osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Aro        Durn       Ithen      Rasande    Troal      Yavaeh
Carmeyen   Eldakar*   Jasko      Rin        Tylendel   Zetu
Diriana    Elenril    Karakson   Sierya     Ulik       
Przewodzisz druzynie, w ktorej oprocz ciebie jest jeszcze Diriana, Ithen, Karakson, Elenril, Yavaeh i Rasande.
Jako cel ataku wskazany zostal Jegor, a jako cel obrony - Yavaeh.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz szeroki posrebrzany katzbalger w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie czerwona skrzydlata pare nareczakow, mahakamskie folgowe naudziaki, wypukly matowy kirys i dzwonowy pozlacany armet z pioropuszem.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety i zdobiony zloty pierscien.
Nosisz starozytna srebrna bransolete, misternie rzezbiona kosciana bransolete i dluga czarna szate z naciagnietym na glowe kapturem.
Na lewym ramieniu nosisz prawie pusta otwarta utwardzana skorzana torbe.
Do pasa masz przytroczone migotliwa azurowa lampe, dwa zamkniete brazowe woreczki, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory i zamkniety elfi woreczek z dziczej skory.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, trzy elfie suche racje, butelke oleju i dwa poreczne kompasy.
> Ithen rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego elfiego woreczka z rysiej skory.
Karakson kiwa glowa.
Yavaeh opuszcza kruczoczarny misterny miecz.
Yavaeh bierze rozetkowaty lancetowaty lisc: BABKA, fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC, bialy maly kwiat: GLOG, macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA, fioletowy zwarty kwiatostan: LAWENDA, zdrewniala rozgaleziona krzewinka: MACZNICA, zlocistozolty kwiat: MNISZEK, maly czerwony kwiat: SERCE KAPITANA, strzalkowaty aromatyczny lisc: SZCZAW, jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK, ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, dwa zolty jaskrawy kwiat: PODBIAL i dwie czarna blyszczaca fasolka: BOBOTRUTKA z otwartego skorzanego woreczka.
Yavaeh bierze rozetkowaty lancetowaty lisc: BABKA, fioletowy lejkowaty kwiat: BARWINEK, czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIURAWIEC, bialy maly kwiat: GLOG, macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA, fioletowy zwarty kwiatostan: LAWENDA, zdrewniala rozgaleziona krzewinka: MACZNICA, zlocistozolty kwiat: MNISZEK, maly czerwony kwiat: SERCE KAPITANA, strzalkowaty aromatyczny lisc: SZCZAW, jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK, ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, dwa zolty jaskrawy kwiat: PODBIAL i dwie czarna blyszczaca fasolka: BOBOTRUTKA z otwartego skorzanego woreczka.
Yavaeh wacha zolty jaskrawy kwiat: PODBIAL.
Yavaeh polyka czarna blyszczaca fasolke.
Yavaeh wklada czarna blyszczaca fasolke, zolty jaskrawy kwiat: PODBIAL, ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK, strzalkowaty aromatyczny lisc: SZCZAW, maly czerwony kwiat: SERCE KAPITANA, zlocistozolty kwiat: MNISZEK, zdrewniala rozgaleziona krzewinka: MACZNICA, fioletowy zwarty kwiatostan: LAWENDA, macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA, bialy maly kwiat: GLOG, czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIUrozetkowaty lancetowaty lisc: BABKAkwiat: BARWINEK i rozetkowaty lancetowaty lisc do otwartego skorzanego woreczka.
Yavaeh wklada czarna blyszczaca fasolke, zolty jaskrawy kwiat: PODBIAL, ciemnozielona rozwarta rozyczka: ROJNIK, jasnopomaranczowy kwiat: NAGIETEK, strzalkowaty aromatyczny lisc: SZCZAW, maly czerwony kwiat: SERCE KAPITANA, zlocistozolty kwiat: MNISZEK, zdrewniala rozgaleziona krzewinka: MACZNICA, fioletowy zwarty kwiatostan: LAWENDA, macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA, bialy maly kwiat: GLOG, czterokanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA: DZIUrozetkowaty lancetowaty lisc: BABKAkwiat: BARWINEK i rozetkowaty lancetowaty lisc do otwartego skorzanego woreczka.
Yavaeh dobywa kruczoczarnego misternego miecza, ktorego ostrze na krotka chwile rozswietla sie jasnym, czerwonym blaskiem.
Jestes wypoczety.
Ruszasz niespiesznie na SE.
Dziedziniec zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: stajnia, zajazd i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rasande
Stajnia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
> Jestes troche zmeczony.
Dziedziniec zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: stajnia, zajazd i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
Glowna sala zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, zachod, wyjscie i wschod.
Otyly usluzny mezczyzna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
Mala sala.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rasande
Glowna sala zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, zachod, wyjscie i wschod.
Otyly usluzny mezczyzna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Rasande
Kuchnia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Zdenerwowany cichy kuchcik i zabiegany gruby kucharz.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Rasande
Piwnica.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: gora.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z gory.
> Brakuje - Rasande
Kuchnia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Zdenerwowany cichy kuchcik i zabiegany gruby kucharz.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z dolu.
> Brakuje - Rasande
Glowna sala zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, zachod, wyjscie i wschod.
Otyly usluzny mezczyzna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rasande
Mala salka.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Przy duzym stole siedzi szmaragdowooki przystojny elf.
Jegor, Terenes, Sierya i Kerhenia.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> Sierye.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Jegora.
Diriana ---ATAKUJE---> Kerhenie.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Jegora.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
> Brakuje - Rasande
Ithen bierze jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuja cie Terenes, Sierya i Kerhenia.

[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie. Atakuje go Jegor.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
[#######] Jegor jest w swietnej kondycji. Atakuja go Yavaeh i Karakson.
[#######] Terenes jest w swietnej kondycji. Atakuja go Elenril i Ithen.
[#######] Sierya jest w swietnej kondycji. Atakujesz ja.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuje ja Diriana.
[#######] Szmaragdowooki przystojny elf jest w swietnej kondycji.
> Elenril mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na Jegora.
Diriana probuje dosiegnac Kerhenie asymetrycznym wulkanicznym mlotem, jednak jej bron nieznacznie chybia celu.
Diriana ledwo muska Kerhenie szerokim posrebrzanym katzbalgerem, trafiajac ja w korpus.
Karakson wykonuje zamaszyste ciecie masywnym wyszczerbionym tasakiem mierzac w Jegora, lecz ten oslania sie misterna spizowa paweza.
Karakson zbierajac sie w sobie uderza Jegora dwusiecznym krotkim katzbalgerem, lekko raniac go w nogi.
Ledwie dostrzegalnym ruchem nadgarstka Yavaeh wykonuje krotkie ciecie swym kruczoczarnym misternym mieczem, ktorego lsniace ostrze pozostawia niewielkie zadrapanie na ciele Jegora.
Nie tracac dystansu do Terenesa, Ithen cofa sie pol kroku, by w dogodnym momencie wyprowadzic w niego zza krawedzi misternej spizowej pawezy blyskawiczne uderzenie wielkim runicznym mlotem wojennym. Slaby i niedokladny cios trafia przeciwnika w korpus, powodujac tylko ledwo zauwazalne obrazenia.
Ledwo muskasz Sierye szerokim posrebrzanym katzbalgerem, trafiajac ja w nogi.
Ledwo muskasz Sierye posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac ja w korpus.
Sierya uciekla ci.
 22:25:15:610
Kerhenia, Jegor, Terenes i Sierya podazaja na zachod.
   X        
  X         
 X          
XXXXXXXXXXX 
 X          
  X         
   X        
Deski podlogi zaskrzypialy glosno.
Glowna sala zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, zachod, wyjscie i wschod.
Jegor, Terenes, Sierya, Kerhenia i otyly usluzny mezczyzna.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> Kerhenie.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Sierye.
Diriana ---ATAKUJE---> Jegora.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Jegora.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
> Zbierajac sie w sobie uderzasz Kerhenie posrebrzanym szerokim katzbalgerem, nieznacznie raniac ja w prawe ramie.
Kerhenia uciekla ci.
 22:25:16:142
Karakson w pospiechu uderza Jegora dwusiecznym krotkim katzbalgerem, nieznacznie raniac go w prawe ramie.
Ithen wyprowadza z furia uderzenie wielkim runicznym mlotem wojennym, ledwie zahaczajac Terenesa w glowe.
Yavaeh powolnym wypadem do przodu atakuje Sierye dzgajac ja swym kruczoczarnym misternym mieczem, lecz niedogodna pozycja nie pozwala mu na zbyt silny cios i zadaje tylko nieznaczne obrazenia.
Yavaeh powolnym wypadem do przodu atakuje Sierye dzgajac ja swym kruczoczarnym misternym mieczem, lecz niedogodna pozycja nie pozwala mu na zbyt silny cios i zadaje tylko nieznaczne obrazenia.
Kerhenia, Jegor, Terenes i Sierya podazaja do wyjscia.
Dziedziniec zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: stajnia, zajazd i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba.
> Brakuje - Rasande
Skraj puszczy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc i poludniowy-wschod.
Jegor, Terenes, Sierya i Kerhenia.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> Sierye.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Sierye.
Diriana ---ATAKUJE---> Jegora.
Elenril ---ATAKUJE---> Jegora.
Karakson ---ATAKUJE---> Jegora.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
> Brakuje - Rasande
Sierya rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego czarnego skorzanego woreczka.
Sierya rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego prostego skorzanego woreczka.
Sierya rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego skorzanego woreczka.
Sierya uciekla ci.
 22:25:16:507
Kerhenia, Jegor, Terenes i Sierya podazaja na poludniowy-zachod.
            
x       x   
x     xx    
x   xx      
x xx        
xx          
xxxxxxxxxx  
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rasande
Powoli zaczynaja do ciebie docierac wrazenia oraz emocje.
Wraz z koncem dzialania ziola dochodzi do ciebie fakt tego, jak bardzo jestes wyczerpany. Przeforsowanie organizmu rowniez nie wyszlo ci na dobre, twoje miesnie bolesnie daja o sobie znac przy kazdym ruchu.
Ruszasz razno na zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> Jestes zmeczony.
Ruszasz razno na zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
Jestes bardzo zmeczony.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludnie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rasande
Elenril stanowczym ruchem unosi nieznacznie reke, a siedzaca na niej gadziooka mala wiwerna przeskakuje szybko na jego prawe ramie.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Rasande
s
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Lesny dukt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Wylot kretego jaru.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
Jestes nieco wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Ciemny, krety jar.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
w
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Ciemny jar.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Wylot ciemnego jaru.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Wylot jaru.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
nw
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Plytki jar.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i poludniowy-zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Plytki jar.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Wspinajacy sie Jegor, Terenes, Sierya, Kerhenia i Rasande.
Rasande walczy z Kerhenia.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson i Ithen przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> Jegora.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Jegora.
Ithen ---ATAKUJE---> Jegora.
> Jestes wyczerpany.
Brakuje - Rasande
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Sierya ledwo muska cie prawa piescia, trafiajac cie w korpus.
Uciekles wspinajacemu sie Jegorowi, Sieryi, Kerhenii i Terenesowi.
Kerhenia zwraca ostrze kruczoczarnego misternego miecza w kierunku Rasande. Krotkim wymachem trafia ja w nogi rozcinajac skore i pozostawijac niewielka rane, z ktorej wyplywa waska struzka krwi.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i zachod.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz razno na poludnie, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Ruszasz szybkim biegiem na N.
Plytki jar.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Wspinajacy sie Jegor, wspinajacy sie Terenes, Sierya i wspinajaca sie Kerhenia.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludnia.
---ATAKUJESZ---> Sierye.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Kerhenie.
Elenril ---ATAKUJE---> Kerhenie.
Karakson ---ATAKUJE---> Jegora.
Ithen ---ATAKUJE---> Sierye.
Rasande ---ATAKUJE---> Kerhenie.
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuja cie wspinajacy sie Jegor, wspinajacy sie Terenes, Sierya i wspinajaca sie Kerhenia.

[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
[#####..] Rasande jest lekko ranna.
[#######] Jegor jest w swietnej kondycji. Atakuje go Karakson.
[#######] Terenes jest w swietnej kondycji. Atakuje go Yavaeh.
[#######] Sierya jest w swietnej kondycji. Atakujesz ja ty i Ithen.
[#######] Kerhenia jest w swietnej kondycji. Atakuja ja Diriana, Elenril i Rasande.
> Diriana mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na Jegora.
Ithen ---ATAKUJE---> Jegora.
Elenril w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Jegora.
[####...] Rasande jest ranna.
Sierya zaczyna wspinac sie po scianie jaru.
---ATAKUJESZ---> Jegora.
Jegor znika ci z oczu.
Karakson ledwo muska Jegora dwusiecznym krotkim katzbalgerem, trafiajac go w korpus.
Elenril z lekkiego zamachu dlugim runicznym korbaczem trafia Jegora w prawe ramie, pozostawiajac drobne obrazenia.
Jegor uciekl ci.
 22:25:22:215
Koncentrujesz sie na walce z Terenesem.
Z szybkiego doskoku uderzasz Terenesa szerokim posrebrzanym katzbalgerem, lekko raniac go w glowe.
Celnym uderzeniem dlugiego runicznego korbacza Elenril trafia Terenesa w korpus, lekko go raniac.
Ithen bierze zamach wielkim runicznym mlotem wojennym, ledwie zahaczajac Kerhenie w nogi.
Diriana wykonuje zamach  swoim asymetrycznym wulkanicznym mlotem i chociaz orez mija Sierye o wlos, to wyrastajace z broni klebowisko cierni powoduje lekkie obrazenia.
Diriana ledwo muska Sierye szerokim posrebrzanym katzbalgerem, trafiajac ja w nogi.
Karakson ledwo muska Sierye masywnym wyszczerbionym tasakiem, trafiajac ja w korpus.
Karakson niezbyt celnie uderza Sierye dwusiecznym krotkim katzbalgerem, lekko raniac ja w nogi.
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Rozkaz [komu] [co].
> Umm, co chcesz ocenic?
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Zablokuj kogo?
[######.] Terenes jest w dobrym stanie.
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuja cie wspinajacy sie Terenes, wspinajaca sie Sierya i wspinajaca sie Kerhenia.

[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Terenes jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Yavaeh i Elenril.
[######.] Sierya jest w dobrym stanie. Atakuja ja Diriana i Karakson.
[######.] Kerhenia jest w dobrym stanie. Atakuja ja Ithen i Rasande.
> Rasande !WSPIERA! cie w walce z Terenesem.
Terenes znika ci z oczu.
Yavaeh powolnym wypadem do przodu atakuje Terenesa dzgajac go swym kruczoczarnym misternym mieczem, lecz niedogodna pozycja nie pozwala mu na zbyt silny cios i zadaje tylko nieznaczne obrazenia.
Nie tracac czasu na zbedne manewry Elenril z calej sily wali Terenesa na odlew dlugim runicznym korbaczem, tlukac mu przy tym korpus. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.
>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<
>>>>>>> KNOCK OUT! <<<<<<<
>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<
Elenril jebnal Terenesa
W zamieszaniu uderzasz Terenesa szerokim posrebrzanym katzbalgerem, nieznacznie raniac go w korpus.
Terenes uciekl ci.
 22:25:23:227
Nie silac sie na wirtuozerie Elenril z calej sily wali Kerhenie na odlew dlugim runicznym korbaczem, tlukac jej przy tym lewe ramie. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.
>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<
>>>>>>> KNOCK OUT! <<<<<<<
>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<
Elenril jebnal Kerhenie
Koncentrujesz sie na walce z Kerhenia.
Oszczednym ruchem uderzasz Kerhenie szerokim posrebrzanym katzbalgerem, lekko raniac ja w korpus.
Ledwo muskasz Kerhenie posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac ja w korpus.
Yavaeh zwraca ostrze kruczoczarnego misternego miecza w kierunku Kerhenii. Krotkim wymachem trafia ja w nogi rozcinajac skore i pozostawijac niewielka rane, z ktorej wyplywa waska struzka krwi.
Kerhenia odpada od sciany i leci w dol, jednak dzieki niewielkiej wysokosci udaje sie jej zgrabnie wyladowac na ziemi.
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuja cie wspinajaca sie Sierya i Kerhenia.

[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Sierya jest w dobrym stanie. Atakuja ja Diriana, Karakson i Rasande.
[#####..] Kerhenia jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Yavaeh, Elenril i Ithen.
> Rasande !WSPIERA! cie w walce z Kerhenia.
[#####..] Kerhenia jest lekko ranna.
Jestes bardzo wyczerpany.
Rasande przymierza sie do odciecia Sieryi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuja cie wspinajaca sie Sierya i Kerhenia.

[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Sierya jest w dobrym stanie. Atakuja ja Diriana i Karakson.
[#####..] Kerhenia jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Yavaeh, Elenril, Ithen i Rasande.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz szeroki posrebrzany katzbalger w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie czerwona skrzydlata pare nareczakow, mahakamskie folgowe naudziaki, wypukly matowy kirys i dzwonowy pozlacany armet z pioropuszem.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety i zdobiony zloty pierscien.
Nosisz starozytna srebrna bransolete, misternie rzezbiona kosciana bransolete i dluga czarna szate z naciagnietym na glowe kapturem.
Na lewym ramieniu nosisz prawie pusta otwarta utwardzana skorzana torbe.
Do pasa masz przytroczone migotliwa azurowa lampe, dwa zamkniete brazowe woreczki, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory i zamkniety elfi woreczek z dziczej skory.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, trzy elfie suche racje, butelke oleju i dwa poreczne kompasy.
Sierya znika ci z oczu.
Diriana robiac oszczedny zamach uderza Sierye asymetrycznym wulkanicznym mlotem, nieznacznie raniac ja w korpus.
Karakson ledwo muska Kerhenie dwusiecznym krotkim katzbalgerem, trafiajac ja w korpus.
Diriana bierze potezny zamach asymetrycznym wulkanicznym mlotem, ledwie zahaczajac Kerhenie w korpus.
Plytki jar.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen, Rasande i Kerhenia.
Wraz z Yavaehem, Diriana, Elenrilem, Karaksonem, Ithenem i Rasande, walczysz z Kerhenia.
Juz walczysz z Kerhenia.
> Yavaeh zaczyna wspinac sie po scianie jaru.
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Wydajesz rozkaz ataku na Kerhenie.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Elenril rzuca sie do ataku na Kerhenie!
Na twoj rozkaz Ithen rzuca sie do ataku na Kerhenie!
Na twoj rozkaz Diriana rzuca sie do ataku na Kerhenie!
> Ogladasz dokladnie Kerhenie.

Jest szarooka bladoskora polelfka, znana jako:
Kerhenia aep Denvath, Zolnierz Oddzialu Cruentis Fatum z Kompanii Gryfa, Nieustepliwa Pogromczyni Druchii, polelfka.
Przy lewym boku ma przypieta kunsztowna, stalowa pochwe mahakamska, wysadzana jednym obsydianem, zawierajaca zebaty zgrabny lewak.
Trzyma oburacz kruczoczarny misterny miecz.
Na plecach nosi zamkniety maly kruczoczarny plecak.
Ponad jej prawym ramieniem widac przypieta inkrustowana srebrem, mithrylowa pochwe, wysadzana kilkoma setkami opali, zawierajaca stalowy surowy miecz poltorareczny.
Ma na sobie otwarty wysoki helm w ksztalcie lba weza, stalowe ciezkie nagolenniki, szkarlatnoluska solidna karacene i skorzana pare rekawic ze stalowymi guzami.
Na biodrach nosi bialy zdobiony pas z klamra, za ktory zatknieto dlugi krwisty sztylet.
Okrywa ja zwiewny, upiorny calun z naciagnietym na glowe eterycznym kapturem. Odzienie utkane jest z mgly i jarzy sie trupim, nieziemskim blaskiem.
Na szyi ma zawiazana blekitna bawelniana chuste ze znakiem czarnego gryfa.
Na prawym przedramieniu ma zawiazana zakrwawiona postrzepiona chuste.
Na lewym przedramieniu ma zawiazana zakrwawiona postrzepiona chuste.
Jej twarz jest czesciowo przyslonieta przez ciemna, delikatnie zdobiona maske ze stali, przedstawiajaca upiorna twarz barghesta.
Na palce ma nasuniete alabastrowy pierscien z wzorzystym onyksem, gladki platynowy pierscien, zloty okazaly pierscien z rubinem, zloty zdobiony pierscien z rubinem i niewielki krwawnikowy pierscien.
Nosi srebrna bransolete z rubinem, zlota bransolete z cierni i szara wygodna pare butow.
Jej calun jest spiety stalowa wojskowa spinka.
Walczy z toba.
[#####..] Zdaje sie byc lekko ranna.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta snieznobiala elficka pochwe, wysadzana jednym heliodorem.
Do pasa ma przytroczone jedwabista srebrzysta line, zamkniety czarny skorzany woreczek, zamkniety woreczek ze skory hieny, czarny kieszonkowy notesik i otwarta skorzana zdobiona sakiewke.
Nosi zawieszony na pieknie haftowanym pasie, sprawiajacy wrazenie targanego przez wszystkie szlaki, bezdroza i zakamarki swiata zamkniety niepowtarzalny wysluzony mapnik - futeral na mapy. Jego wlasciciel jest zapewne jednym z tych legendarnych wedrowcow, ktorzy wsciubili swoj nos w kazda dziure, jaka znalezli podczas swych niekonczacych sie podrozy.
> Wskazujesz Kerhenie jako cel ataku.
Jestes mentalnie zmeczony.
Przymierzasz sie do odciecia Kerhenii drogi ucieczki.
> Jestes bardzo wyczerpany.
Jestes bardzo wyczerpany.
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuje cie Kerhenia.

[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[#####..] Kerhenia jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, wspinajacy sie Yavaeh, Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande.
> Diriana zrecznie zaslania cie przed ciosami Kerhenii.
[######.] Kerhenia jest w dobrym stanie.
Elenril z lekkiego zamachu dlugim runicznym korbaczem trafia Kerhenie w nogi, pozostawiajac drobne obrazenia.
Ithen bierze zamach wielkim runicznym mlotem wojennym, ledwie zahaczajac Kerhenie w lewe ramie.
Kerhenia uciekla ci.
 22:25:27:428
Kerhenia podaza na poludnie.
    X       
    X       
    X       
 X  X  X    
  X X X     
   XXX      
    X       
[#####..] Jestes lekko ranny.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
> Yavaeh znika ci z oczu.
Ruszasz niespiesznie na S.
Przerywasz przygotowania do odciecia drogi ucieczki Kerhenii.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i zachod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Yavaeh
Jestes wycienczony.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Yavaeh
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Dukt przez wiekowa puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
> w
Brakuje - Yavaeh
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Dukt przez wiekowa puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Yavaeh
Ruszasz razno na zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Dukt przez prastara puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Yavaeh
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Yavaeh
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Yavaeh
Jestes calkowicie wycienczony.
Ruszasz razno na poludniowy-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Dukt przez wiekowa puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Yavaeh
se
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Dukt przez wiekowa puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Yavaeh
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Dukt przez wiekowa puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-zachod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Yavaeh
Ithen opuszcza wielki runiczny mlot wojenny.
Ithen bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Ithen zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Ithen dobywa wielkiego runicznego mlota wojennego.
Diriana z wyraznym zalem zwalnia chwyt na asymetrycznym wulkanicznym mlocie.
Diriana bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego elfiego woreczka z rysiej skory.
Diriana zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Rasande wyjmuje swietlista zdobiona wlocznie z trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie lisiego lba.
Na dzwiek zaslyszanego szmeru Rasande instynktownie siega po swietlista zdobiona wlocznie.
Twoja wysoka forma pozwala ci zignorowac zmeczenie i zmusic sie do dalszego wysilku.
> Jestes bardzo wyczerpany.
Jestes w dobrej formie.
Dukt przez wiekowa puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-zachod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande.
Ruszasz biegiem na NW.
Dukt przez wiekowa puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Yavaeh
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Dukt przez wiekowa puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
n
> Brakuje - Yavaeh
Ruszasz szybkim biegiem na N.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Yavaeh
Ruszasz szybkim biegiem na N.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Yavaeh
Jestes wycienczony.
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Dukt przez prastara puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Yavaeh
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Dukt przez wiekowa puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Yavaeh
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Dukt przez wiekowa puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Yavaeh
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Yavaeh
Karakson opuszcza dwusieczny krotki katzbalger.
Karakson bierze kanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Karakson bierze rozdeta aromatyczna lodyge z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Karakson przyklada kanciasta rozgaleziona lodyga: BYLICA POSPOLITA.
Karakson przyklada rozdeta aromatyczna lodyge.
Karakson dobywa dwusiecznego krotkiego katzbalgera.
Ruszasz razno na polnoc, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Jestes calkowicie wycienczony.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Dukt przez puszcze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i zachod.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Yavaeh
Ruszasz szybkim biegiem na N.
Plytki jar.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i Rasande przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Yavaeh
Rasande bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Karakson uspokaja oddech, powoli opuszczajac masywny wyszczerbiony tasak i dwusieczny krotki katzbalger.
Karakson wklada masywny wyszczerbiony tasak do snieznobialej elfickiej pochwy.
Rasande opuszcza swietlista zdobiona wlocznie.
Karakson wklada dwusieczny krotki katzbalger do snieznobialej elfickiej pochwy.
Rasande zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Rasande dobywa swietlistej zdobionej wloczni.
Elenril mowi zimno w Starszej Mowie: Tamtych gonmy moze.
Mowisz: Wspinac
Mowisz: Wspinac
> Mowisz: Wspinac
Nie masz na to sily.
> Rasande zaczyna wspinac sie po scianie jaru.
Ithen opuszcza wielki runiczny mlot wojenny.
Ithen chowa wielki runiczny mlot wojenny do srebrnoszarego temblaka z wizerunkiem smoka.
Diriana zaczyna wspinac sie po scianie jaru.
Ithen zdejmuje z siebie misterna spizowa pawez.
Ithen energicznym ruchem zarzuca misterna spizowa pawez na plecy, przewieszajac ja i poprawiajac jej ulozenie.
Opuszczasz szeroki posrebrzany katzbalger.
Opuszczasz posrebrzany szeroki katzbalger.
> Otwierasz brazowy woreczek.
> Bierzesz zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego brazowego woreczka.
> Zamykasz brazowy woreczek.
> Zjadasz zolty jasny kwiat: DELIONA.
Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany juz chyba byc nie mozesz.
> Dobywasz posrebrzanego szerokiego katzbalgera lewa reka.
Dobywasz szerokiego posrebrzanego katzbalgera prawa reka.
Plytki jar.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Wspinajaca sie Diriana, Elenril, Karakson, Ithen i wspinajaca sie Rasande.
> Elenril bierze jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Elenril bierze kosmatoowlosiony kwiatostan: KASZTANOWIEC z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Elenril bierze srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Karakson zaczyna wspinac sie po scianie jaru.
Elenril bierze owlosiony aromatyczny lisc: MELISA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Elenril bierze brazowe okragle nasionko: KOLA z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Elenril bierze rozdeta aromatyczna lodyge z otwartego pojemnego woreczka z kozlej skory.
Elenril uspokaja oddech, powoli opuszczajac dlugi runiczny korbacz.
Elenril przezuwa jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA.
Elenril przyklada kosmatoowlosiony kwiatostan: KASZTANOWIEC.
Elenril zjada srebrzystoszary owlosiony lisc: NAPARSTNICA.
Elenril zjada owlosiony aromatyczny lisc: MELISA.
Elenril rozgryza brazowe okragle nasionko: KOLA.
Elenril przyklada rozdeta aromatyczna lodyge.
Elenril starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa dlugiego runicznego korbacza.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na gore.
> Rasande znika ci z oczu.
Elenril zaczyna wspinac sie po scianie jaru.
Diriana znika ci z oczu.
Ithen przezuwa jasnozielona nieowlosiona lodyga: LULECZNICA.
Zejdz gdzie?
> »»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Nie masz na to sily.
> Karakson znika ci z oczu.
Elenril znika ci z oczu.
Jestes wycienczony.
Wejdz gdzie?
> Ithen zaczyna wspinac sie po scianie jaru.
Zaczynasz wspinac sie po scianie jaru.
> ---ATAKUJESZ---> Jegora.
Ithen ---ATAKUJE---> Jegora.
Jegor schodzi z gory.
Jestes mentalnie oslabiony.
[#####..] Jegor jest lekko ranny.
Ithen znika ci z oczu.
Jestes bardzo wyczerpany.
Docierasz na gore.
Uciekles Jegorowi.
Skraj lasu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande, Yavaeh i Sierya.
Sierya walczy z Yavaehem, wspartym przez Ithena, Elenrila, Karaksona, Diriane i Rasande.
---ATAKUJESZ---> Sierye.
Juz walczysz z Sierya.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Wydajesz rozkaz ataku na Sierye.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Elenril rzuca sie do ataku na Sierye!
Na twoj rozkaz Ithen rzuca sie do ataku na Sierye!
Na twoj rozkaz Diriana rzuca sie do ataku na Sierye!
> Ogladasz dokladnie Sierye.

Jest drobna niska kobieta, znana jako:
Sierya Fiodorowna, Sierzant Oddzialu Semper Fidelis z Kompanii Gryfa, Niestrudzona Podrozniczka, kobieta.
Przy lewym boku ma przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska, zawierajaca dlugi krwisty sztylet.
Przy prawej nodze ma przypieta zdobiona, skorzana pochwe, wysadzana dwoma nefrytami, zawierajaca czarna misterna dage.
Trzyma oburacz ogromny ognisty trojzab.
Na prawym ramieniu nosi otwarta typowa fioletowa torbe.
Wilcza tunika okrywa ja grubym futrem, nadajac postaci groznego i barbarzynskiego, wrecz zwierzecego wygladu.
Ma na sobie wojenna maske z cierniosplotu.
Na prawym przedramieniu ma zawiazana biala welniana chuste ze znakiem czarnego gryfa.
Nasuniety na srodkowy palec jej prawej dloni stalowy pierscien swiadczy o czlonkostwie w Lesnym Kregu.
Na palce ma nasuniete przerazajacy jasniejacy pierscien, srebrny spleciony pierscionek, niewielki zmatowialy pierscien, niepozorny barwny pierscien i alabastrowy pierscien z malinowo-czerwonym rodolitem.
Nosi szmaragdowozielony misterny plaszcz, srebrny runiczny amulet, skorzane fachowe rekawice i bransolete z barwnych rzemykow.
Jej dlugie, kasztanowe wlosy zaplecione sa w gruby warkocz z tylu glowy.
Walczy z Yavaehem.
[#####..] Zdaje sie byc lekko ranna.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta trokowa uprzaz z klamra w ksztalcie wilczego lba.
Do pasa ma przytroczone sizalowa sztywna line, zamknieta skorzana zdobiona sakiewke i mosiezna olejna lampe.
Nosi przypieta do pasa, zamknieta plocienna waska tube, pojemnik na mapy.
> Wskazujesz Sierye jako cel ataku.
Przymierzasz sie do odciecia Sieryi drogi ucieczki.
> Jestes mentalnie zmeczony.
Jestes calkowicie wycienczony.
Sierya omija nieskuteczny blok Rasande.
Sierya omija nieskuteczny blok Yavaeha.
Elenril z lekkiego zamachu dlugim runicznym korbaczem trafia Sierye w korpus, pozostawiajac drobne obrazenia.
Sierya uciekla ci.
 22:25:47:894
Sierya podaza na polnoc.
    X       
   XXX      
  X X X     
 X  X  X    
    X       
    X       
    X       
[#####..] Jestes lekko ranny.
[#######] Ithen jest w swietnej kondycji.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej paskudnym zakrzywionym nozem.
Trzymasz szeroki posrebrzany katzbalger w prawej rece oraz posrebrzany szeroki katzbalger w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na plecach masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Masz na sobie czerwona skrzydlata pare nareczakow, mahakamskie folgowe naudziaki, wypukly matowy kirys i dzwonowy pozlacany armet z pioropuszem.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Na palce masz nasuniete dwa jasnoniebieskie kosciane sygnety i zdobiony zloty pierscien.
Nosisz starozytna srebrna bransolete, misternie rzezbiona kosciana bransolete i dluga czarna szate z naciagnietym na glowe kapturem.
Na lewym ramieniu nosisz prawie pusta otwarta utwardzana skorzana torbe.
Do pasa masz przytroczone migotliwa azurowa lampe, dwa zamkniete brazowe woreczki, zamkniety elfi woreczek z rysiej skory i zamkniety elfi woreczek z dziczej skory.
Masz przy sobie czarnookiego czujnego kruka, trzy elfie suche racje, butelke oleju i dwa poreczne kompasy.
Przerywasz przygotowania do odciecia drogi ucieczki Sieryi.
Gesty las.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z poludnia.
Skraj lasu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z polnocy.
Slucham?
Zaczynasz przeszukiwac najblizsza okolice.
> Jestes wycienczony.
[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
Jestes bardzo wyczerpany.
Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
Zaczynasz przeszukiwac najblizsza okolice.
> Diriana mowi w Starszej Mowie: Ona sie ukryje.
Jestes wyczerpany.
Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
Klekasz szukajac sladow.
> »»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Rasande mowi w Starszej Mowie: Terenesa moze?
Jestes nieco wyczerpany.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe kilku osob i prowadza na polnoc.
Kerhenia przybywa z zachodu.
Kerhenia >>>ATAKUJE CIE<<!
Ale przeciez jestes w srodku walki!
Karakson ledwo muska Kerhenie masywnym wyszczerbionym tasakiem, trafiajac ja w korpus.
Diriana ledwo muska Kerhenie szerokim posrebrzanym katzbalgerem, trafiajac ja w korpus.
Kerhenia uciekla ci.
 22:26:06:380
Kerhenia podaza na poludnie.
    X       
    X       
    X       
 X  X  X    
  X X X     
   XXX      
    X       
Czego chcesz zaprzestac?
> Yavaeh mowi w Starszej Mowie: Zablokowalem, przebiegla.
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Rozkaz [komu] [co].
> Umm, co chcesz ocenic?
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
Na skraju jaru.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z polnocy.
Jestes bardzo zmeczony.
Lesna sciezka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
[Sierya].
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba ze wschodu.
Sierya wychodzi z ukrycia.
---ATAKUJESZ---> Sierye.
Ithen ---ATAKUJE---> Sierye.
Elenril ---ATAKUJE---> Sierye.
Karakson ---ATAKUJE---> Sierye.
Diriana ---ATAKUJE---> Sierye.
Ku twojemu zdumieniu, Terenes pojawil sie nagle tuz obok ciebie!
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Sierye.
Juz walczysz z Sierya.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> Ogladasz dokladnie Sierye.

Jest drobna niska kobieta, znana jako:
Sierya Fiodorowna, Sierzant Oddzialu Semper Fidelis z Kompanii Gryfa, Niestrudzona Podrozniczka, kobieta.
Przy lewym boku ma przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska, zawierajaca dlugi krwisty sztylet.
Przy prawej nodze ma przypieta zdobiona, skorzana pochwe, wysadzana dwoma nefrytami, zawierajaca czarna misterna dage.
Trzyma oburacz ogromny ognisty trojzab.
Na prawym ramieniu nosi otwarta typowa fioletowa torbe.
Wilcza tunika okrywa ja grubym futrem, nadajac postaci groznego i barbarzynskiego, wrecz zwierzecego wygladu.
Ma na sobie wojenna maske z cierniosplotu.
Na prawym przedramieniu ma zawiazana biala welniana chuste ze znakiem czarnego gryfa.
Nasuniety na srodkowy palec jej prawej dloni stalowy pierscien swiadczy o czlonkostwie w Lesnym Kregu.
Na palce ma nasuniete przerazajacy jasniejacy pierscien, srebrny spleciony pierscionek, niewielki zmatowialy pierscien, niepozorny barwny pierscien i alabastrowy pierscien z malinowo-czerwonym rodolitem.
Nosi szmaragdowozielony misterny plaszcz, srebrny runiczny amulet, skorzane fachowe rekawice i bransolete z barwnych rzemykow.
Jej dlugie, kasztanowe wlosy zaplecione sa w gruby warkocz z tylu glowy.
Walczy z toba.
[#####..] Zdaje sie byc lekko ranna.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta trokowa uprzaz z klamra w ksztalcie wilczego lba.
Do pasa ma przytroczone sizalowa sztywna line, zamknieta skorzana zdobiona sakiewke i mosiezna olejna lampe.
Nosi przypieta do pasa, zamknieta plocienna waska tube, pojemnik na mapy.
> Wskazujesz Sierye jako cel ataku.
Rasande przymierza sie do odciecia Terenesowi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuje cie Sierya.

[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna. ---ATAKUJE---> ja Terenes.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#####..] Sierya jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Ithen, Elenril, Karakson, Diriana i Yavaeh.
[#######] Terenes jest w swietnej kondycji. Atakuje go Rasande.
Jestes fizycznie lekko ranny i w dobrej formie, zas mentalnie zmeczony (6/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes bardzo zmeczony (6/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Jestes zatruty toksyna roslinna.
Zjebales sobie 61 dni 8 godzin 21 minut 18 sekund czasu swojego zycia.
> Terenes podaza na polnocny-wschod.
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuje cie Sierya.

[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#####..] Sierya jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh.
> Diriana ledwo muska Sierye szerokim posrebrzanym katzbalgerem, trafiajac ja w korpus.
Celnym uderzeniem dlugiego runicznego korbacza Elenril trafia Sierye w korpus, lekko ja raniac.
Yavaeh zwraca ostrze kruczoczarnego misternego miecza w kierunku Sieryi. Krotkim wymachem trafia ja w lewe ramie rozcinajac skore i pozostawijac niewielka rane, z ktorej wyplywa waska struzka krwi.
Sierya uciekla ci.
 22:26:09:685
Sierya podaza na wschod.
       X    
        X   
         X  
XXXXXXXXXXX 
         X  
        X   
       X    
Na skraju jaru.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z zachodu.
Jestes zmeczony.
Skraj lasu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Sierya i Terenes.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z poludnia.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Sierye.
Elenril ---ATAKUJE---> Sierye.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Sierye.
> Karakson lekko rani Terenesa dwusiecznym krotkim katzbalgerem, trafiajac go w lewe ramie.
Terenes uciekl ci.
 22:26:10:732
Rasande ledwo muska Sierye swietlista zdobiona wlocznia, trafiajac ja w korpus.
Diriana lekko rani Sierye szerokim posrebrzanym katzbalgerem, trafiajac ja w lewe ramie.
Karakson lekko rani Sierye masywnym wyszczerbionym tasakiem, trafiajac ja w korpus.
Koncentrujesz sie na walce z Sierya.
Probujesz dosiegnac Sierye szerokim posrebrzanym katzbalgerem, jednak twoja bron nieznacznie chybia celu.
Lekko ranisz Sierye posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac ja w glowe.
Terenes podaza na poludnie.
    X       
    X       
    X       
 X  X  X    
  X X X     
   XXX      
    X       
Jestes bardzo zmeczony.
[####...] Sierya jest ranna.
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuje cie Sierya.

[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[####...] Sierya jest ranna. ---ATAKUJESZ---> ja ty, Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh.
Sierya energicznie wyrzuconym ramieniem prowadzi ogromny ognisty trojzab wprost na ciebie, lecz ty robisz szybki unik, cudem tylko unikajac spotkania z plonaca stala. Cios trafiajacy w proznie wytraca Sierye z rownowagi.
Uciekles Sieryi.
Na skraju jaru.
Terenes.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z polnocy.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
> Karakson ledwo muska Terenesa dwusiecznym krotkim katzbalgerem, trafiajac go w korpus.
Terenes uciekl ci.
 22:26:11:431
Terenes podaza na poludniowy-zachod.
            
x       x   
x     xx    
x   xx      
x xx        
xx          
xxxxxxxxxx  
[#####..] Jestes lekko ranny.
[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
Wiekowa puszcza.
Terenes i mloda czujna sarna.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
Juz walczysz z Terenesem.
> Nikt nie zaslania Terenesa.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Ogladasz dokladnie Terenesa.

Jest barczystym dumnym mezczyzna, znanym jako:
Terenes z Puszczy Shekhal, Legendarny Znawca Puszczy, Starszy Lesnego Kregu, mezczyzna.
Na plecach nosi otwarty podrozny skorzany plecak.
Ma na sobie czarny mocny kirys, wytrzymale zdobione bigwanty, pelny demoniczny helm i zbrojnikowe srebrzyste nalokietniki.
Nasuniety na serdeczny palec jego prawej dloni stalowy pierscien swiadczy o czlonkostwie w Lesnym Kregu.
Nosi gruby szary plaszcz i naszyjnik z rysich pazurow.
Jego plaszcz jest spiety miedziana spinka w ksztalcie glowy niedzwiedzia.
Walczy z toba.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Do pasa ma przytroczone piec zamknietych skorzanych nieduzych woreczkow.
Przy lewej nodze ma przypieta zdobiona, skorzana pochwe mahakamska, zawierajaca bursztynowy plomienisty sztylet.
> Wskazujesz Terenesa jako cel ataku.
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuje cie Terenes.

[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Terenes jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh.
[#######] Mloda czujna sarna jest w swietnej kondycji.
Jestes fizycznie lekko ranny i w dobrej formie, zas mentalnie zmeczony (6/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes bardzo zmeczony (6/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Jestes zatruty toksyna roslinna.
Zjebales sobie 61 dni 8 godzin 21 minut 22 sekundy czasu swojego zycia.
> Yavaeh przymierza sie do odciecia Terenesowi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
Rasande ledwo muska Terenesa swietlista zdobiona wlocznia, trafiajac go w korpus.
Terenes uciekl ci.
 22:26:13:460
Terenes podaza na polnocny-wschod.
 xxxxxxxxxx 
         xx 
       xx x 
     xx   x 
   xx     x 
  x       x 

[#####..] Jestes lekko ranny.
[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Mloda czujna sarna jest w swietnej kondycji.
> Powoli zaczynaja do ciebie docierac wrazenia oraz emocje.
Wraz z koncem dzialania ziola dochodzi do ciebie fakt tego, jak bardzo jestes wyczerpany. Przeforsowanie organizmu rowniez nie wyszlo ci na dobre, twoje miesnie bolesnie daja o sobie znac przy kazdym ruchu.
[####...] Jestes ranny.
Jestes nieco wyczerpany.
Yavaeh przerywa przygotowania do odciecia drogi ucieczki Terenesowi.
Na skraju jaru.
Terenes i Sierya.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Sierye.
Elenril ---ATAKUJE---> Sierye.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Sierye.
Rasande ---ATAKUJE---> Sierye.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
> Karakson ledwo muska Terenesa masywnym wyszczerbionym tasakiem, trafiajac go w lewe ramie.
Yavaeh powolnym wypadem do przodu atakuje Terenesa dzgajac go swym kruczoczarnym misternym mieczem, lecz niedogodna pozycja nie pozwala mu na zbyt silny cios i zadaje tylko nieznaczne obrazenia.
Ledwo muskasz Terenesa posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w glowe.
Terenes uciekl ci.
 22:26:14:127
Yavaeh zwraca ostrze kruczoczarnego misternego miecza w kierunku Sieryi. Krotkim wymachem trafia ja w korpus rozcinajac skore i pozostawijac niewielka rane, z ktorej wyplywa waska struzka krwi.
Karakson robiac szeroki zamach uderza Sierye masywnym wyszczerbionym tasakiem, powaznie raniac ja w korpus.
Karakson ledwo muska Sierye dwusiecznym krotkim katzbalgerem, trafiajac ja w korpus.
Koncentrujesz sie na walce z Sierya.
Terenes podaza na polnoc.
    X       
   XXX      
  X X X     
 X  X  X    
    X       
    X       
    X       
Sierya uderza cie ogromnym ognistym trojzebem w glowe, pozostawiajac na twoim ciele broczace, rozpalone ogniem smugi.
Uciekles Sieryi.
Skraj lasu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Terenes.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z poludnia.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
[######.] Terenes jest w dobrym stanie.
Terenes uciekl ci.
 22:26:14:465
Terenes podaza na polnoc.
    X       
   XXX      
  X X X     
 X  X  X    
    X       
    X       
    X       
Jestes wyczerpany.
Sierya przybywa z poludnia.
Sierya >>>ATAKUJE CIE<<!
[####...] Jestes ranny. Atakuje cie Sierya.

[###....] Sierya jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh.
[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
> Sierya wykonujac zamach uderza cie ogromnym ognistym trojzebem, trafiajac w nogi. Cios, ktory zaledwie cie muska, pozostawia na skorze lekkie, rozognione plomieniem smugi.
Uciekles Sieryi.
Gesty las.
Terenes.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z poludnia.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
> Diriana starajac sie nie rzucac w oczy dyskretnie dobywa asymetrycznego wulkanicznego mlota.
Juz walczysz z Terenesem.
> Nikt nie zaslania Terenesa.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Ogladasz dokladnie Terenesa.

Jest barczystym dumnym mezczyzna, znanym jako:
Terenes z Puszczy Shekhal, Legendarny Znawca Puszczy, Starszy Lesnego Kregu, mezczyzna.
Na plecach nosi otwarty podrozny skorzany plecak.
Ma na sobie czarny mocny kirys, wytrzymale zdobione bigwanty, pelny demoniczny helm i zbrojnikowe srebrzyste nalokietniki.
Nasuniety na serdeczny palec jego prawej dloni stalowy pierscien swiadczy o czlonkostwie w Lesnym Kregu.
Nosi gruby szary plaszcz i naszyjnik z rysich pazurow.
Jego plaszcz jest spiety miedziana spinka w ksztalcie glowy niedzwiedzia.
Walczy z toba.
[######.] Zdaje sie byc w dobrym stanie.
Do pasa ma przytroczone piec zamknietych skorzanych nieduzych woreczkow.
Przy lewej nodze ma przypieta zdobiona, skorzana pochwe mahakamska, zawierajaca bursztynowy plomienisty sztylet.
> Wskazujesz Terenesa jako cel ataku.
[####...] Jestes ranny. Atakuje cie Terenes.

[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[######.] Terenes jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh.
[####...] Jestes ranny. Atakuje cie Terenes.

[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[######.] Terenes jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh.
Jestes fizycznie ranny i w dobrej formie, zas mentalnie zmeczony (6/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes wyczerpany (4/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 61 dni 8 godzin 21 minut 26 sekund czasu swojego zycia.
[#######] Terenes jest w swietnej kondycji.
Yavaeh zwraca ostrze kruczoczarnego misternego miecza w kierunku Terenesa. Krotkim wymachem trafia go w lewe ramie rozcinajac skore i pozostawijac niewielka rane, z ktorej wyplywa waska struzka krwi.
Rasande ledwo muska Terenesa swietlista zdobiona wlocznia, trafiajac go w korpus.
Terenes uciekl ci.
 22:26:16:606
Terenes podaza na poludnie.
    X       
    X       
    X       
 X  X  X    
  X X X     
   XXX      
    X       
Skraj lasu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z polnocy.
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Umm, co chcesz ocenic?
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
> Yavaeh opuszcza kruczoczarny misterny miecz.
Yavaeh bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego woreczka.
Na skraju jaru.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z polnocy.
> Yavaeh wklada zolty jasny kwiat: DELIONA do otwartego skorzanego woreczka.
Yavaeh dobywa kruczoczarnego misternego miecza, ktorego ostrze na krotka chwile rozswietla sie jasnym, czerwonym blaskiem.
Wiekowa puszcza.
Rudy zwinny lis.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z polnocy.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludnie.
Wiekowa puszcza.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba ze wschodu.
Wiekowa puszcza.
Rudy zwinny lis.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z zachodu.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-zachod.
> Na skraju jaru.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z poludnia.
Skraj lasu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z poludnia.
> Jestes bardzo wyczerpany.
Lesna sciezka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Wiekowa puszcza.
Terenes i mloda czujna sarna.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z polnocy.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
[####...] Jestes ranny. Atakuje cie Terenes.

[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#######] Terenes jest w swietnej kondycji. Atakujesz go ty, Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh.
[#######] Mloda czujna sarna jest w swietnej kondycji.
Juz walczysz z Terenesem.
> Nikt nie zaslania Terenesa.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Ogladasz dokladnie Terenesa.

Jest barczystym dumnym mezczyzna, znanym jako:
Terenes z Puszczy Shekhal, Legendarny Znawca Puszczy, Starszy Lesnego Kregu, mezczyzna.
Na plecach nosi otwarty podrozny skorzany plecak.
Ma na sobie czarny mocny kirys, wytrzymale zdobione bigwanty, pelny demoniczny helm i zbrojnikowe srebrzyste nalokietniki.
Nasuniety na serdeczny palec jego prawej dloni stalowy pierscien swiadczy o czlonkostwie w Lesnym Kregu.
Nosi gruby szary plaszcz i naszyjnik z rysich pazurow.
Jego plaszcz jest spiety miedziana spinka w ksztalcie glowy niedzwiedzia.
Walczy z toba.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Do pasa ma przytroczone piec zamknietych skorzanych nieduzych woreczkow.
Przy lewej nodze ma przypieta zdobiona, skorzana pochwe mahakamska, zawierajaca bursztynowy plomienisty sztylet.
> Wskazujesz Terenesa jako cel ataku.
> Elenril z lekkiego zamachu dlugim runicznym korbaczem trafia Terenesa w lewe ramie, pozostawiajac drobne obrazenia.
Z lekkiego wymachu uderzasz Terenesa szerokim posrebrzanym katzbalgerem, bolesnie raniac go w korpus.
Ledwo muskasz Terenesa posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w nogi.
Terenes uciekl ci.
 22:26:21:596
Terenes podaza na polnocny-wschod.
 xxxxxxxxxx 
         xx 
       xx x 
     xx   x 
   xx     x 
  x       x 

Jestes fizycznie ranny i w dobrej formie, zas mentalnie zmeczony (6/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes bardzo wyczerpany (3/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 61 dni 8 godzin 21 minut 32 sekundy czasu swojego zycia.
Lesna sciezka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z poludnia.
Skraj lasu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Terenes.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
> Nagle robi sie jakby ciemniej...
Ithen trafia Terenesa lewa piescia w glowe, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez pelny demoniczny helm.
Celnym uderzeniem dlugiego runicznego korbacza Elenril trafia Terenesa w korpus, lekko go raniac.
Diriana z lekkiego wymachu uderza Terenesa asymetrycznym wulkanicznym mlotem, bolesnie raniac go w lewe ramie.
Diriana trafia Terenesa szerokim posrebrzanym katzbalgerem w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez czarny mocny kirys.
Terenes uciekl ci.
 22:26:22:248
Terenes podaza na polnoc.
    X       
   XXX      
  X X X     
 X  X  X    
    X       
    X       
    X       
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
[###....] Elenril mowi zimno w Starszej Mowie: Sierya w zlej kondycji.
Gesty las.
Terenes.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z poludnia.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
> Ithen ledwo muska Terenesa prawym lokciem, trafiajac go w nogi.
Ithen probuje trafic Terenesa prawa stopa, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
Diriana wykorzystuje straszliwy ped asymetrycznego wulkanicznego mlota, nieznacznie raniac Terenesa w korpus.
Diriana probuje dosiegnac Terenesa szerokim posrebrzanym katzbalgerem, jednak jej bron nieznacznie chybia celu.
Terenes uciekl ci.
 22:26:22:996
Terenes podaza na zachod.
   X        
  X         
 X          
XXXXXXXXXXX 
 X          
  X         
   X        
[####...] Jestes ranny.
[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
Niewielki pagorek.
Terenes.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
> »»» Mozesz wydac rozkaz. «««
[####...] Jestes ranny. Atakuje cie Terenes.

[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[####...] Terenes jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh.
> Rasande powoli opuszcza swietlista zdobiona wlocznie, raz jeszcze, dla pewnosci, ogarniajac wzrokiem cala okolice.
Rasande chowa swietlista zdobiona wlocznie do trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie lisiego lba.
Juz walczysz z Terenesem.
> Nikt nie zaslania Terenesa.
> Wydajesz rozkaz ataku na Terenesa.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Elenril rzuca sie do ataku na Terenesa!
Na twoj rozkaz Diriana rzuca sie do ataku na Terenesa!
Na twoj rozkaz Ithen rzuca sie do ataku na Terenesa!
> Ogladasz dokladnie Terenesa.

Jest barczystym dumnym mezczyzna, znanym jako:
Terenes z Puszczy Shekhal, Legendarny Znawca Puszczy, Starszy Lesnego Kregu, mezczyzna.
Na plecach nosi otwarty podrozny skorzany plecak.
Ma na sobie czarny mocny kirys, wytrzymale zdobione bigwanty, pelny demoniczny helm i zbrojnikowe srebrzyste nalokietniki.
Nasuniety na serdeczny palec jego prawej dloni stalowy pierscien swiadczy o czlonkostwie w Lesnym Kregu.
Nosi gruby szary plaszcz i naszyjnik z rysich pazurow.
Jego plaszcz jest spiety miedziana spinka w ksztalcie glowy niedzwiedzia.
Walczy z toba.
[####...] Zdaje sie byc ranny.
Do pasa ma przytroczone piec zamknietych skorzanych nieduzych woreczkow.
Przy lewej nodze ma przypieta zdobiona, skorzana pochwe mahakamska, zawierajaca bursztynowy plomienisty sztylet.
> Wskazujesz Terenesa jako cel ataku.
Diriana bierze straszliwy zamach asymetrycznym wulkanicznym mlotem, nieznacznie raniac Terenesa w glowe.
Diriana blyskawicznie uderza Terenesa szerokim posrebrzanym katzbalgerem, powaznie raniac go w korpus.
Nie zastanawiajac sie dlugo Elenril z calej sily wali Terenesa na odlew dlugim runicznym korbaczem, obijajac mu przy tym nogi. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.
>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<
>>>>>>> KNOCK OUT! <<<<<<<
>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<
Elenril jebnal Terenesa
Terenes uciekl ci.
 22:26:24:711
Terenes podaza na wschod.
       X    
        X   
         X  
XXXXXXXXXXX 
         X  
        X   
       X    
Jestes fizycznie ranny i w dobrej formie, zas mentalnie zmeczony (6/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes bardzo wyczerpany (3/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 61 dni 8 godzin 21 minut 34 sekundy czasu swojego zycia.
[####...] Jestes ranny.
[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
> Ithen wyjmuje wielki runiczny mlot wojenny z srebrnoszarego temblaka z wizerunkiem smoka.
Ithen pelnym opanowania ruchem siega po wielki runiczny mlot wojenny.
Ithen zdejmuje z plecow misterna spizowa pawez.
Ithen zaklada misterna spizowa pawez.
Ithen chwyta wielki runiczny mlot wojenny prawa reka.
Gesty las.
Terenes.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
Uciekles Terenesowi.
Skraj lasu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z polnocy.
> Terenes przybywa z polnocy.
------------
------------
------------
------------
------------
------------
------------
Uciekles Terenesowi.
Gesty las.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z poludnia.
Skraj lasu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Terenes.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z polnocy.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
[####...] Jestes ranny. Atakuje cie Terenes.

[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[###....] Terenes jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh.
Juz walczysz z Terenesem.
> Nikt nie zaslania Terenesa.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Ogladasz dokladnie Terenesa.

Jest barczystym dumnym mezczyzna, znanym jako:
Terenes z Puszczy Shekhal, Legendarny Znawca Puszczy, Starszy Lesnego Kregu, mezczyzna.
Na plecach nosi otwarty podrozny skorzany plecak.
Ma na sobie czarny mocny kirys, wytrzymale zdobione bigwanty, pelny demoniczny helm i zbrojnikowe srebrzyste nalokietniki.
Nasuniety na serdeczny palec jego prawej dloni stalowy pierscien swiadczy o czlonkostwie w Lesnym Kregu.
Nosi gruby szary plaszcz i naszyjnik z rysich pazurow.
Jego plaszcz jest spiety miedziana spinka w ksztalcie glowy niedzwiedzia.
Walczy z toba.
[###....] Zdaje sie byc w zlej kondycji.
Do pasa ma przytroczone piec zamknietych skorzanych nieduzych woreczkow.
Przy lewej nodze ma przypieta zdobiona, skorzana pochwe mahakamska, zawierajaca bursztynowy plomienisty sztylet.
> Wskazujesz Terenesa jako cel ataku.
> Ithen wyprowadza z furia uderzenie wielkim runicznym mlotem wojennym, ledwie zahaczajac Terenesa w prawe ramie.
Diriana uderza asymetrycznym wulkanicznym mlotem, nieznacznie raniac Terenesa w korpus.
Diriana rani Terenesa szerokim posrebrzanym katzbalgerem, trafiajac go w glowe.
W szalenczym porywie uderzasz Terenesa szerokim posrebrzanym katzbalgerem, powaznie raniac go w glowe.
Ranisz Terenesa posrebrzanym szerokim katzbalgerem, trafiajac go w nogi.
Terenes uciekl ci.
 22:26:27:103
Terenes podaza na polnoc.
    X       
   XXX      
  X X X     
 X  X  X    
    X       
    X       
    X       
Gesty las.
Terenes.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana i Rasande przybywaja za toba z poludnia.
Gubisz gdzies za soba Yavaeha.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
> Brakuje - Yavaeh
[####...] Jestes ranny. Atakuje cie Terenes.

[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[#......] Terenes jest ledwo zywy. Atakujesz go ty, Ithen, Elenril, Karakson, Diriana i Rasande.
> Dostrzegajac oslabienie Terenesa, Elenril z poteznego zamachu dlugiego runicznego korbacza uderza go w korpus, pozostawiajac olbrzymie obrazenia.
Terenes uciekl ci.
 22:26:28:478
Terenes podaza na zachod.
   X        
  X         
 X          
XXXXXXXXXXX 
 X          
  X         
   X        
Skraj lasu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Yavaeh.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana i Rasande przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Yavaeh
Jestes wycienczony.
Gesty las.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba z poludnia.
> Niewielki pagorek.
Terenes.
Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> Terenesa.
Ithen ---ATAKUJE---> Terenesa.
Elenril ---ATAKUJE---> Terenesa.
Karakson ---ATAKUJE---> Terenesa.
Diriana ---ATAKUJE---> Terenesa.
Rasande ---ATAKUJE---> Terenesa.
Yavaeh ---ATAKUJE---> Terenesa.
[####...] Jestes ranny. Atakuje cie Terenes.

[######.] Ithen jest w dobrym stanie.
[#######] Elenril jest w swietnej kondycji.
[#######] Karakson jest w swietnej kondycji.
[#######] Diriana jest w swietnej kondycji.
[####...] Rasande jest ranna.
[######.] Yavaeh jest w dobrym stanie.
[#......] Terenes jest ledwo zywy. Atakujesz go ty, Ithen, Elenril, Karakson, Diriana, Rasande i Yavaeh.
> Juz walczysz z Terenesem.
> Jestes zbyt zmeczony by moc rozbijac czyjs szyk.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Ogladasz dokladnie Terenesa.

Jest barczystym dumnym mezczyzna, znanym jako:
Terenes z Puszczy Shekhal, Legendarny Znawca Puszczy, Starszy Lesnego Kregu, mezczyzna.
Na plecach nosi otwarty podrozny skorzany plecak.
Ma na sobie czarny mocny kirys, wytrzymale zdobione bigwanty, pelny demoniczny helm i zbrojnikowe srebrzyste nalokietniki.
Nasuniety na serdeczny palec jego prawej dloni stalowy pierscien swiadczy o czlonkostwie w Lesnym Kregu.
Nosi gruby szary plaszcz i naszyjnik z rysich pazurow.
Jego plaszcz jest spiety miedziana spinka w ksztalcie glowy niedzwiedzia.
Walczy z toba.
[#......] Zdaje sie byc ledwo zywy.
Do pasa ma przytroczone piec zamknietych skorzanych nieduzych woreczkow.
Przy lewej nodze ma przypieta zdobiona, skorzana pochwe mahakamska, zawierajaca bursztynowy plomienisty sztylet.
> Wskazujesz Terenesa jako cel ataku.
> Ithen zdejmuje z siebie misterna spizowa pawez.
Ithen energicznym ruchem zarzuca misterna spizowa pawez na plecy, przewieszajac ja i poprawiajac jej ulozenie.
Ithen chwyta oburacz wielki runiczny mlot wojenny.
Rasande wyjmuje swietlista zdobiona wlocznie z trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie lisiego lba.
Na dzwiek zaslyszanego szmeru Rasande instynktownie siega po swietlista zdobiona wlocznie.
Karakson gwaltownym zrywem doskakuje do Terenesa, w okamgnieniu wyprowadzajac mordercze uderzenie masywnym wyszczerbionym tasakiem. Kiedy przeciwnik bezwiednie wali sie na ziemie, z piersi zwyciezcy wyrywa sie donosny okrzyk tryumfu.
Terenes ^^^UMARL^^^.

Dodaj komentarz