Wartownia nad polnocna brama. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: schody i wschod. [1] Chira przybywa za toba. zb;xx Nie widzisz zadnej takiej osoby. Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ? e e Wartownia nad polnocna brama. Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod. Cialo krepego opanowanego mezczyzny. Elenril, krepy dumny mezczyzna i krepy brodaty mezczyzna. Krepy dumny mezczyzna, wraz z krepym brodatym mezczyzna walczy z Elenrilem. [1] Chira przybywa za toba z zachodu. zb;xx Atakujesz Elenrila. [ CEL ATT ] Wskazujesz Elenrila jako CEL ATAKU. Elenril wykonuje zamach kamiennym masywnym mlotem mierzac w Chire, lecz ta paruje go misterna spizowa paweza. zerknij Wartownia nad polnocna brama. Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod. Cialo krepego opanowanego mezczyzny. Chira, Elenril, krepy dumny mezczyzna i krepy brodaty mezczyzna. Wraz z Chira, krepym dumnym mezczyzna i krepym brodatym mezczyzna, koncentrujesz sie na walce z Elenrilem. Elenril koncentruje sie na walce z Chira. Elenril wykonuje zamach kamiennym masywnym mlotem mierzac w Chire, lecz ta paruje go misterna spizowa paweza. Elenril uciekl ci. [1] Elenril podaza na zachod. # # ####### # # sw sw Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-zachod. w w Wartownia nad polnocna brama. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: schody i wschod. Elenril. [1] Chira przybywa za toba ze wschodu. Atakujesz Elenrila. Chira ATAKUJE Elenrila. [1/6] Jasniejaca luna znaczy powietrze, gdy dlugim cieciem swym jasniejacym zdobionym jataganem Chira ledwo muska Elenrila, trafiajac go w glowe. [3/6] Ranisz Elenrila podluznym krasnoludzkim morgensternem, trafiajac go w korpus. Elenril uciekl ci. Elenril podaza schodami na dol. sw schody Straznica. Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, poludniowy-zachod, wschod i poludnie. Elenril. [1] Chira przybywa za toba. Atakujesz Elenrila. Chira ATAKUJE Elenrila. **************************************** Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1 **************************************** Elenril jest w zlej kondycji. [JA OGL] [4/6] Nie tracac czasu na zbedne manewry z calej sily walisz Elenrila na odlew podluznym krasnoludzkim morgensternem, gruchoczac mu przy tym lewe ramie. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce. Elenril uciekl ci. [1] Elenril podaza na wschod. # # ####### # # s s Straznica. Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod. [1] Chira przybywa za toba z polnocy. n n Straznica. Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, poludniowy-zachod, wschod i poludnie. [1] Chira przybywa za toba z poludnia. e e Kwatery zolnierzy. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludnie. Elenril. [1] Chira przybywa za toba z zachodu. Atakujesz Elenrila. Chira ATAKUJE Elenrila. zb;xx Juz walczysz z Elenrilem. [ CEL ATT ] Wskazujesz Elenrila jako CEL ATAKU. Elenril jest w zlej kondycji. [2/6] Nagly blysk rozswietla cale otoczenie, gdy szybkim pchnieciem swym jasniejacym zdobionym jataganem Chira lekko rani Elenrila, trafiajac go w korpus. [3/6] Ranisz Elenrila podluznym krasnoludzkim morgensternem, trafiajac go w prawe ramie. Elenril uciekl ci. [1] Elenril podaza na poludnie. # # # # # ### # s s Kwatery zolnierzy. Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, wschod i poludnie. Elenril, potezny barczysty mezczyzna, niski nerwowy mezczyzna i niski brodaty mezczyzna. [1] Chira przybywa za toba z polnocy. Atakujesz Elenrila. Chira ATAKUJE Elenrila. Elenril powoli dochodzi do siebie. **************************************** Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1 **************************************** s s Uciekles Elenrilowi. [1/6] Elenril ledwo muska Chire kamiennym masywnym mlotem, trafiajac ja w lewe ramie. Kwatery zolnierzy. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnoc. Wysoki spokojny mezczyzna (Edmund ZS), potezny odwazny mezczyzna i krepy spokojny mezczyzna. [1] Chira przybywa za toba z polnocy. n n Kwatery zolnierzy. Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, wschod i poludnie. Elenril, potezny barczysty mezczyzna, niski nerwowy mezczyzna i niski brodaty mezczyzna. [1] Chira przybywa za toba z poludnia. Atakujesz Elenrila. Chira ATAKUJE Elenrila. Niski nerwowy mezczyzna ATAKUJE Elenrila. Potezny barczysty mezczyzna ATAKUJE Elenrila. Niski brodaty mezczyzna WSPIERA poteznego barczystego mezczyzne w walce z Elenrilem. [2/6] Lekko ranisz Elenrila podluznym krasnoludzkim morgensternem, trafiajac go w korpus. Elenril uciekl ci. [1] Elenril podaza na poludnie. # # # # # ### # s s Kwatery zolnierzy. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnoc. Elenril, wysoki spokojny mezczyzna (Edmund ZS), potezny odwazny mezczyzna i krepy spokojny mezczyzna. [1] Chira przybywa za toba z polnocy. Atakujesz Elenrila. Chira ATAKUJE Elenrila. zb;xx Juz walczysz z Elenrilem. [ CEL ATT ] Wskazujesz Elenrila jako CEL ATAKU. [2/6] Nagly blysk rozswietla cale otoczenie, gdy dlugim cieciem swym jasniejacym zdobionym jataganem Chira lekko rani Elenrila, trafiajac go w lewe ramie. [2/6] Lekko ranisz Elenrila podluznym krasnoludzkim morgensternem, trafiajac go w lewe ramie. Elenril uciekl ci. [1] Elenril podaza na zachod. # # ####### # # Jestes troche zmeczony. w w Straznica krolestwa Kaedwen. Jest tutaj piec widocznych wyjsc: schody, polnoc, polnocny-zachod, poludnie i wschod. Cialo wysokiego spokojnego mezczyzny, cialo watlego spokojnego mezczyzny, cialo wysokiego umiesnionego mezczyzny i dwie sterty szczatkow mezczyzn. Elenril. [1] Chira przybywa za toba ze wschodu. Atakujesz Elenrila. Chira ATAKUJE Elenrila. **************************************** Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1 **************************************** [1/6] Nagly blysk rozswietla cale otoczenie, gdy dlugim cieciem swym jasniejacym zdobionym jataganem Chira ledwo muska Elenrila, trafiajac go w glowe. [3/6] Ranisz Elenrila podluznym krasnoludzkim morgensternem, trafiajac go w korpus. Elenril uciekl ci. [1] Elenril podaza na poludnie. # # # # # ### # s s Przed poludniowa brama straznicy. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc. Wysoka debowa palisada. Dwa lekkie zwykle topory bojowe, dwa ciezkie stalowe kirysy, dwa lsniace stalowe helmy, dwie ciezkie stalowe paweze, kosc, zab, 30 miedzianych monet, lekki poszczerbiony miecz, lekki stalowy helm i lekki stalowy napiersnik. Elenril. [1] Chira przybywa za toba z polnocy. Atakujesz Elenrila. Chira ATAKUJE Elenrila. s s Uciekles Elenrilowi. [1/6] Elenril ledwo muska Chire kamiennym masywnym mlotem, trafiajac ja w lewe ramie. Skraj lasu. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod. [1] Chira przybywa za toba z polnocy. n n Ruszasz szybkim biegiem na polnoc. Przed poludniowa brama straznicy. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc. Wysoka debowa palisada. Dwa lekkie zwykle topory bojowe, dwa ciezkie stalowe kirysy, dwa lsniace stalowe helmy, dwie ciezkie stalowe paweze, kosc, zab, 30 miedzianych monet, lekki poszczerbiony miecz, lekki stalowy helm i lekki stalowy napiersnik. Elenril. [1] Chira przybywa za toba z poludnia. Atakujesz Elenrila. Chira ATAKUJE Elenrila. zb;xx Juz walczysz z Elenrilem. [ CEL ATT ] Wskazujesz Elenrila jako CEL ATAKU. Elenril uspokaja oddech, powoli opuszczajac kamienny masywny mlot. Elenril chowa kamienny masywny mlot do zloto-czarnego hebanowego temblaka nilfgaardzkiego. [KOR 3/5] Chira zgrabnym ruchem unika ciosu Elenrila i korzystajac z dogodnej pozycji rabie go na odlew swym jasniejacym zdobionym jataganem, gleboko rozrywajac jego cialo. [JA FIN] Wykonujesz potezny zamach podluznym krasnoludzkim morgensternem i wkladajac w cios cala swa sile, uderzasz na odlew Elenrila. Twa bron ze zlowrogim jekiem rozrywanego powietrza tlucze jego cialo otwierajac gleboka, tryskajaca krwia rane. Przeciwnik probuje jeszcze ustac, walczac o kazda sekunde, po chwili jednak osuwa sie martwy na ziemie, a zapach swiezej posoki dodaje ci sil do dalszej walki. Elenril umarl. [ ZABILES ] Zabiles Elenrila. (6 / 12) ob cialo Jest to martwe cialo Elenrila. Zauwazasz przy nim siedem miedzianych monet, wiele srebrnych monet, ciezka luskowa karacene, otwarta pakowna elfia torbe, skorzana dluga line z hakiem, fantazyjne faliste naudziaki, szmaragdowozielony misterny plaszcz, czarny zdobiony helm, szara wygodna pare butow, trzy zamkniete pojemne woreczki z kozlej skory, starozytna srebrna bransolete, rycerski nabijany pas z klamra, brudna przepaske na oko, naszyjnik ze smoczych pazurow, srebrna bransolete z rubinem, skomplikowany klucz ze szklanym zbiorniczkiem, otwarta karmazynowa polyskujaca sakiewke, skorzany buklak, atramentowoczarna ornamentowana pochwe z pendentem, platynowy rodowy sygnet z symbolem rozy, zloto-czarny hebanowy temblak nilfgaardzki, grawerowany zloty sygnet z symbolem plomienia, mithrylowy kolczyk w ksztalcie spirali, grawerowany kosciany kolczyk, polyskujacy kolczyk z zielonymi perlami, stalowa wojskowa spinke z dystynkcjami kapitana, prosty miedziany sygnet herbowy, urokliwy srebrny pierscien, alabastrowy pierscien z gwiezdzistym akwamarynem, czarna skorzana pochwe zdobiona roslinnymi motywami i dwie wysokie biale swiece.