Mudlet, log from Arkadia profile         
Bagienny oboz.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-zachod i zachod.
Potezny wysoki fimir i cuchnacy wychudzony fimir.
Ravis ATAKUJE poteznego wysokiego fimira.
Cuchnacy wychudzony fimir WSPIERA poteznego wysokiego fimira w walce z Wilibaldem.

****************************************
        Bijesz innego: CTRL + W        
****************************************
[1] Chos przybywa z poludnia.
Chos ATAKUJE cuchnacego wychudzonego fimira.

   F1 ATAKUJ: Chos
wesprzyj
wesprzyj ob_3308313
Wspierasz Wilibalda w walce z poteznym wysokim fimirem.
Juz walczysz z poteznym wysokim fimirem.

Ravis z pelnym przebieglosci blyskiem w oku rzuca sie na Chosa.
[1/6] Ravis ledwo muska Chosa koscianym kilofem, trafiajac go w glowe.
[1/6] Ravis ledwo muska poteznego wysokiego fimira koscianym kilofem, trafiajac go w lewe ramie.
[1] Chos podaza na zachod.
chzabij ob_3256161
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?

[1/6] Nagle potezny wysoki fimir wykonuje zamaszysty cios ostra jak brzytwa klinga wyrastajaca z ogona, ktory ledwo muska Wilibalda w korpus.
[unk] Cuchnacy wychudzony fimir probuje trafic Wilibalda krzywa nieporeczna maczuga, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
Uciekles poteznemu wysokiemu fimirowi.
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na poludnie.
Zamglone bagno.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod, poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Brudny wychudzony fimir, cuchnacy niewielki fimir i smierdzacy maly fimir.
s
s
Zamglone bagno.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod, poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Ogoniasty postawny fimir, ogoniasty slaby fimir i brudny postawny fimir.

Zamglone bagno.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, wschod, poludnie, poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Brudny slaby fimir, ublocony mizerny fimir i przygarbiony kolczasty fimir.

sw
[1] Brudny postawny fimir przybywa z polnocy.
Zamglone bagno.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod, polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Chos i ublocony wychudzony fimir.


   F1 ATAKUJ: Chos
s
Zamglone bagno.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, poludnie i wschod.

[1] Chos przybywa z polnocy.
[4] Wilibald, Ravis, Vesper i Bloorp przybywaja z polnocnego-wschodu.
Ravis ATAKUJE Chosa.
[1/6] Chos ledwo muska Ravisa ciezkim jednorecznym toporem, trafiajac go w glowe.
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na poludnie.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.
chzabij ob_3256161
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?

s
Ruszasz razno na poludnie, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

[1] Chos przybywa z polnocy.
Chos ATAKUJE Ravisa.

   F1 ATAKUJ: Chos
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Chosa.

[  CEL ATT   ] Wilibald wskazuje Chosa jako CEL ATAKU.



[ ROZKAZ ATT ] Wilibald wydaje ci rozkaz ataku na Chosa.

[ ROZKAZ WYK ] Na rozkaz Wilibalda rzucasz sie do ataku na Chosa!
Na rozkaz Wilibalda Ravis rzuca sie do ataku na Chosa!
sw
s
Ruszasz razno na poludniowy-zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

[  CEL ATT   ] Wilibald wskazuje Chosa jako CEL ATAKU.

Ruszasz razno na poludnie, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

chzabij ob_3256161
Jestes bardzo zmeczony.
Juz walczysz z Chosem.

[  CEL ATT   ] Wilibald wskazuje Chosa jako CEL ATAKU.

Nie przewodzisz zadnej druzynie.


[  CEL ATT   ] Wilibald wskazuje Chosa jako CEL ATAKU.

s

[  CEL ATT   ] Wilibald wskazuje Chosa jako CEL ATAKU.

sw
Ruszasz razno na poludnie, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

[2/6] Ravis lekko rani Chosa koscianym kilofem, trafiajac go w korpus.
[bron] [1/6] Ledwo muskasz Chosa lewa piescia, trafiajac go w nogi.
****************************************
            Bijesz bez broni            
****************************************


bind ]: dobadz wszystkich broni

[1/6] Nagly blysk rozswietla cale otoczenie, gdy dlugim cieciem swym jasniejacym zdobionym jataganem Wilibald ledwo muska Chosa, trafiajac go w korpus.
Chos uciekl ci.
[1] Chos podaza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
Ruszasz razno na poludniowy-zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na poludniowy-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na poludniowy-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.
se
Jestes nieco wyczerpany.
Ruszasz razno na poludniowy-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

e
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.
Chos.
Wilibald ATAKUJE Chosa.
Ravis ATAKUJE Chosa.
Atakujesz Chosa.
Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

ne

****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Chos
[1/6] Ravis ledwo muska Chosa koscianym kilofem, trafiajac go w nogi.
[bron] [1/6] Ledwo muskasz Chosa lewa stopa, trafiajac go w nogi.
[LEG 1/7] Nie tracac dystansu do Chosa, Wilibald cofa sie pol kroku, by w dogodnym momencie wyprowadzic w niego zza krawedzi misternej spizowej pawezy krotkie pchniecie
jasniejacym zdobionym jataganem. Slaby i niedokladny cios trafia przeciwnika w nogi, powodujac tylko ledwo zauwazalne obrazenia.
Chos uciekl ci.
[1] Chos podaza na polnocny-wschod.
                   # # #
                     # #
                   #   #
                 #
               #
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Chos.
Atakujesz Chosa.

Chos jest w dobrym stanie.
[4] Wilibald, Ravis, Vesper i Bloorp przybywaja z poludniowego-zachodu.
Wilibald ATAKUJE Chosa.
Ravis ATAKUJE Chosa.
e
[GLA 1/7] Chos paruje twoj cios wzmacniana drewniana tarcza i odpowiada nan szybkim ciosem ciezkiego jednorecznego topora w glowe, zadajac nieznaczne obrazenia.
Uciekles Chosowi.
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na polnocny-wschod.
bind CTRL + N: napij sie do syta wody
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i poludniowy-zachod.
Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

[1] Chos przybywa z poludniowego-zachodu.
Chos ATAKUJE CIE!
Jestes wyczerpany.
Bloorp ATAKUJE Chosa.
chzabij ob_3256161
Juz walczysz z Chosem.
Nie przewodzisz zadnej druzynie.

[1/6] Chos ledwo muska cie ciezkim jednorecznym toporem, trafiajac cie w nogi.
Uciekles Chosowi.
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na poludniowy-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.
[1] Chos przybywa z polnocnego-zachodu.
Chos ATAKUJE Ravisa.
[2/6] Chos lekko rani Ravisa ciezkim jednorecznym toporem, trafiajac go w glowe.
Uciekles Chosowi.
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na polnocny-zachod.
bind CTRL + N: napij sie do syta wody
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i poludniowy-zachod.
w
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na poludniowy-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.
Ruszasz razno na zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na polnocny-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.
nw
Ruszasz razno na polnocny-zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.

Jestes bardzo wyczerpany.
del
opusc bronie
/wezz deliona
otworz czwarty woreczek
wez zolty jasny kwiat z otwartego woreczka
zamknij woreczki
zjedz kwiat
chdobadz
Nie dobywasz poteznego smolistoczarnego topora bojowego.
Otwierasz skorzany woreczek.
Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego skorzanego woreczka.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Zamykasz skorzany woreczek.
Impregnowany bialy woreczek juz jest zamkniety.
Prosty skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Prosty skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Zjadasz zolty jasny kwiat.
Plynnym, pelnym pewnosci ruchem dobywasz poteznego smolistoczarnego topora bojowego. Odruchowo poprawiajac uchwyt wywijasz nim szybkiego mlynka i ustawiasz sie tak, by w
kazdej chwili moc wyprowadzic uderzenie.

del
opusc bronie
/wezz deliona
otworz czwarty woreczek
wez zolty jasny kwiat z otwartego woreczka
zamknij woreczki
zjedz kwiat
chdobadz
----- Opuszczasz potezny smolistoczarny topor bojowy. -----
Otwierasz skorzany woreczek.
Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego skorzanego woreczka.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Zamykasz skorzany woreczek.
Impregnowany bialy woreczek juz jest zamkniety.
Prosty skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Prosty skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Zjadasz zolty jasny kwiat.
Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany juz chyba byc nie mozesz.
Plynnym, pelnym pewnosci ruchem dobywasz poteznego smolistoczarnego topora bojowego. Odruchowo poprawiajac uchwyt wywijasz nim szybkiego mlynka i ustawiasz sie tak, by w
kazdej chwili moc wyprowadzic uderzenie.

'Ucieklismy mu
Jestes wyczerpany.
Mowisz chrapliwie w Mrocznej Mowie: Ucieklismy mu.

Z glosnym terkotem przybywa szary pedzacy dylizans.
Jestes nieco wyczerpany.
Szary pedzacy dylizans oddala sie na poludniowy-zachod, znikajac po chwili za widnokregiem.
Jestes bardzo zmeczony.
Jestes zmeczony.
Jestes troche zmeczony.
'Czyli albo w miescie
Mowisz chrapliwie w Mrocznej Mowie: Czyli albo w miescie.

Jestes wypoczety.
'Albo na tratwe
Mowisz chrapliwie w Mrocznej Mowie: Albo na tratwe.

'Albo w gory
Mowisz chrapliwie w Mrocznej Mowie: Albo w gory.

Jestes w pelni wypoczety.
otul
otul sie plaszczem
Otulasz sie szczelnie wielobarwnym ozdobnym plaszczem ze szczurzych skorek.

zerknij
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.

'Pobiegne tratwe
Mowisz chrapliwie w Mrocznej Mowie: Pobiegne tratwe.

zerknij
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.

/zlok
(mapper): Ok, jestes zlokalizowany po GMCP
zerknij
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.

e
Ruszasz niespiesznie na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.

e

[bind CTRL + 2] Otworz brame
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Zamkniete wrota prowadzace na poludniowy-wschod.
Trakt wiedzie na zachod i polnoc.

uderz w brame
Uderzasz mocno piescia we wrota.

Wrota lekko uchylaja sie.
se

[bind CTRL + 2] Otworz brame
Ruszasz biegiem na poludniowy-wschod.
Brama zachodnia.
Otwarte wrota prowadzace na polnocny-zachod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Przydrozna drewniana tabliczka.
Barczysty ponury straznik, czarnowlosy mrukliwy straznik i szarooki porywczy straznik.

se
Polnocno-zachodnia czesc placu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie.
Drewniana tabliczka.

e
Plac.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.
Tablica ogloszeniowa.

Zauwazasz na tablicy ogloszeniowej nieprzeczytane przez ciebie notki.

bind ]: ob tablice ogloszeniowa

Jedna z szalek trzymanych w dloni posagu opadla nieco nizej.
e
Miasteczko Campogrotta.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Ravis, Vesper, Bloorp, Wilibald, rumiana rozgadana kobieta, siwy dumny mezczyzna i pulchna usmiechnieta kobieta.

[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na polnoc.
Hol w domu burmistrza.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
se
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-wschod.

se
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-wschod.

[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na poludnie.
Miasteczko Campogrotta.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Rumiana rozgadana kobieta, siwy dumny mezczyzna i pulchna usmiechnieta kobieta.
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na poludniowy-wschod.
Zarosnieta alejka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnocny-zachod i wschod.
Rozesmiana wesola kobieta i belkoczacy niechlujny mezczyzna.
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na poludniowy-wschod.
Zarosnieta alejka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Piegowata szczupla kobieta i male wesole dziecko.
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na wschod.
Skrzyzowanie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i zachod.
Rozkrzyczana gruba kobieta.
e
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.

[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na poludniowy-wschod.
bind CTRL + N: napij sie do syta wody

bind CTRL + P: wejdz na woz;poloz sie na wozie;

Uliczka w Campogrotta.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
Rozgadana pucolowata kobieta, powazna melancholijna kobieta i niska rumiana kobieta.
e
Ulica.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

se
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-wschod.

e
Skrzyzowanie ulic.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Na dlugim drewnianym wozie siedzi wysoki krotkowlosy mezczyzna.
Dlugi drewniany woz.

Przez czyste, blekitne niebo jedynie od czasu do czasu przeplywa samotna, pierzasta chmurka.
/zlok
(mapper): Ok, jestes zlokalizowany po GMCP
e

[bind CTRL + 2] Otworz brame
Wschodnia brama.
Zamkniete wrota prowadzace na wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Na czterokolowym kolorowym wozie siedzi niski okraglutki halfling.
Czterokolowy kolorowy woz.
Niebieskooki ponury straznik, barczysty nerwowy straznik i czarnowlosy nerwowy straznik.

e

[bind CTRL + 2] Otworz brame
Probujesz otworzyc wrota, ale nie udaje ci sie to.
[bind CTRL + 2] Otworz brame

zastukaj we wrota
Uderzasz mocno piescia we wrota.

Wrota lekko uchylaja sie.
e

[bind CTRL + 2] Otworz brame
Gory Appucini.
Otwarte wrota prowadzace na zachod.
Sciezka prowadzi tutaj w dwoch kierunkach: zachod i wschod.

e
Gory Appucini.
Sciezka prowadzi tutaj w trzech kierunkach: polnocny-wschod, dol i zachod.

e
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.

d
Na drewnianym podwieszanym moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i wschod.

e
Na drewnianym podwieszanym moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.

e
Na polce skalnej z mostem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i zachod.

u
Gory Appucini.
Sciezka prowadzi tutaj w trzech kierunkach: polnocny-zachod, dol i gora.

u
Wyjscie z tunelu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dol i polnoc.

ne
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-wschod.

n
Ciemne miejsce.

ne
Ciemne miejsce.

e
Ciemne miejsce.

w
Ciemne miejsce.

/zap
zapal lampe
Zapalasz miedziana lampe.

sw
Tunel.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.

ne
Tunel.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.

e
Szeroki korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.

Powoli zaczynaja do ciebie docierac wrazenia oraz emocje.
Wraz z koncem dzialania ziola dochodzi do ciebie fakt tego, jak bardzo jestes wyczerpany. Przeforsowanie organizmu rowniez nie wyszlo ci na dobre, twoje miesnie bolesnie
daja o sobie znac przy kazdym ruchu.
se
Tunel.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i gora.
Jestes wypoczety.

u
Nad uskokiem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dol i wschod.

/zg
zgas lampe
Gasisz miedziana lampe.

e
Ciemne miejsce.

ne
Ciemne miejsce.

e
Przy bramie osady.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

e
Brama osady.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

e
Jestes troche zmeczony.
Droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.

ne
Droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.

e
Osada Alimento.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.

e
Przystan przeladunkowa w Alimento.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i zachod.

n
Przystan przeladunkowa w Alimento.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Potezny lysy mezczyzna.

n
Brzeg rzeki w Alimento.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod, zachod i poludnie.

ne
Brzeg rzeki w Alimento.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod i zachod.

e
Opuszczony dok.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.

w
Brzeg rzeki w Alimento.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod i zachod.

w
Magazyny w Alimento.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod i poludnie.
Ogorzaly potezny mezczyzna.

sw
Przy tawernie.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod, poludnie i wschod.

w
Tawerna Flisacka.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Ogromny zarosniety mezczyzna (Jakim GP).

e
Przy tawernie.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod, poludnie i wschod.

s
Osada Alimento.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.

w
Drozka przy sklepie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnoc.
Lysy ogorzaly mezczyzna.

n
Sklepik.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Sniady sympatyczny mezczyzna.

s
Drozka przy sklepie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnoc.
Lysy ogorzaly mezczyzna.

e
Osada Alimento.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.

e
Przystan przeladunkowa w Alimento.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Potezny lysy mezczyzna (Angar NPC).

Jestes zmeczony.
s
Przystan przeladunkowa w Alimento.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i zachod.

sw
Brzeg rzeki w Alimento.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod i zachod.

n
Osada Alimento.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.

Jestes troche zmeczony.
w
Droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.

W gorze slychac lopot skrzydel jakichs stworzen, byc moze nietoperzy. Czy maja tak monstrualne rozmiary jak wszystko w tej jaskini?
sw
Droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.

w
Brama osady.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

w
Przy bramie osady.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

Jestes zmeczony.
w
Ciemne miejsce.

sw
Ciemne miejsce.

w
Nad uskokiem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dol i wschod.

d
Tunel.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i gora.

nw
Ciemne miejsce.

w
Ciemne miejsce.

sw
Ciemne miejsce.

s
Wyjscie z tunelu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dol i polnoc.

d
Gory Appucini.
Sciezka prowadzi tutaj w trzech kierunkach: polnocny-zachod, dol i gora.

nw
Gory Appucini.
Sciezka prowadzi tutaj w dwoch kierunkach: poludniowy-wschod i polnoc.

n
Gory Appucini.
Sciezka prowadzi tutaj w dwoch kierunkach: poludnie i poludniowy-zachod.

sw
Gory Appucini.
Sciezka prowadzi tutaj w dwoch kierunkach: polnoc i polnocny-wschod.

n
Gorska sciezka.
Sciezka prowadzi tutaj w trzech kierunkach: dol, polnocny-wschod i poludnie.

ne
Niewielka polanka.
Sciezka prowadzi tutaj w jednym kierunku: poludniowy-zachod.
Niewielkie pudelko na cygara.

trop
Klekasz szukajac sladow.

Nie znajdujesz zadnych sladow.
sw
Gorska sciezka.
Sciezka prowadzi tutaj w trzech kierunkach: dol, polnocny-wschod i poludnie.

d
Gory Appucini.
Sciezka prowadzi tutaj w dwoch kierunkach: poludniowy-zachod i gora.

sw
Gory Appucini.
Sciezka prowadzi tutaj w trzech kierunkach: polnocny-wschod, dol i zachod.

w

[bind CTRL + 2] Otworz brame
Gory Appucini.
Zamkniete wrota prowadzace na zachod.
Sciezka prowadzi tutaj w jednym kierunku: wschod.

uderz w brame
Uderzasz mocno piescia we wrota.

Wrota lekko uchylaja sie.
w

[bind CTRL + 2] Otworz brame
Wschodnia brama.
Otwarte wrota prowadzace na wschod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Na czterokolowym kolorowym wozie siedzi niski okraglutki halfling.
Czterokolowy kolorowy woz.
Niebieskooki ponury straznik, barczysty nerwowy straznik i czarnowlosy nerwowy straznik.

w
Skrzyzowanie ulic.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Na dlugim drewnianym wozie siedzi wysoki krotkowlosy mezczyzna (Venart NPC).
Dlugi drewniany woz.

s
Miasteczko Campogrotta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Ravis, Vesper, Bloorp i Wilibald.

Jestes bardzo zmeczony.
s
Most wschodni.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.

s
Most wschodni.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.

Jestes zmeczony.
n
Most wschodni.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.

n
Miasteczko Campogrotta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Ravis, Vesper, Bloorp i Wilibald.

Jestes bardzo zmeczony.
Wilibald nuci sykliwie w Mrocznej Mowie: I co?
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na polnoc.
Skrzyzowanie ulic.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Na dlugim drewnianym wozie siedzi wysoki krotkowlosy mezczyzna (Venart NPC).
Dlugi drewniany woz.
'W alimento ni
Mowisz chrapliwie w Mrocznej Mowie: W alimento ni.

[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na polnoc.
Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
[5] Wraz z Ravisem, Vesper i Bloorpem podazasz za Wilibaldem na polnocny-zachod.
Przy ogrodzie.
Otwarte fantazyjne wrota prowadzace na polnocny-wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
Wilibald kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Wilibald wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na zachod.
Vesper mowi: Wsiadl do dyla.
Zza rogu wybiega gromada wesolych dzieciakow w szalenczej pogoni za kotem.
Vesper mowi: Pewnie.
----- Bloorp traci kontakt z rzeczywistoscia -----
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
Waska uliczka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod i zachod.
Piegowata mloda kobieta (Zaz GP).
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Przy ogrodzie.
Otwarte fantazyjne wrota prowadzace na polnocny-wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnocny-wschod.
Ogrod.
Otwarte fantazyjne wrota prowadzace na poludniowy-zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-zachod i zachod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
Wsrod gestych krzakow.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Jestes zmeczony.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
W glebi krzakow.
Chos.
Atakujesz Chosa.
Ravis ATAKUJE Chosa.
Vesper ATAKUJE Chosa.

****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Chos
Jestes bardzo zmeczony.
Vesper mowi: Akurat wjechal.

[  CEL ATT   ] Wilibald wskazuje Chosa jako CEL ATAKU.



[ ROZKAZ ATT ] Wilibald wydaje ci rozkaz ataku na Chosa.

[ ROZKAZ WYK ] Na rozkaz Wilibalda rzucasz sie do ataku na Chosa!
Na rozkaz Wilibalda Vesper rzuca sie do ataku na Chosa!
Na rozkaz Wilibalda Ravis rzuca sie do ataku na Chosa!

[  CEL ATT   ] Wilibald wskazuje Chosa jako CEL ATAKU.



[  CEL ATT   ] Wilibald wskazuje Chosa jako CEL ATAKU.



[    BLOK    ] Ravis przymierza sie do odciecia Chosowi drogi ucieczki.
chzabij ob_3256161
Juz walczysz z Chosem.
Nie przewodzisz zadnej druzynie.

[2/5] Oszczednym ruchem unikasz ciosu Chosa, rabiac go rownoczesnie swym poteznym smolistoczarnym toporem bojowym, a twoje uderzenie otwiera szeroka rane na ciele twego
przeciwnika.
[GLA 2/7] Vesper odpycha Chosa szkarlatna rogata tarcza i lekko kaleczy go ciosem archaicznego zdobionego topora w nogi.
Chos uciekl ci.
[1] Chos podaza na wschod.
                  #
                   #
              #######
                   #
                  #
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Wsrod gestych krzakow.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Ogrod.
Otwarte fantazyjne wrota prowadzace na poludniowy-zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-zachod i zachod.
Chos.
Wilibald ATAKUJE Chosa.
Atakujesz Chosa.
Ravis ATAKUJE Chosa.
Vesper ATAKUJE Chosa.

****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Chos
[1/6] Ravis ledwo muska Chosa koscianym kilofem, trafiajac go w lewe ramie.
Chos uciekl ci.
[1] Chos podaza na poludniowy-zachod.
                       #
                     #
               #   #
               # #
               # # #
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na poludniowy-zachod.
Przy ogrodzie.
Otwarte fantazyjne wrota prowadzace na polnocny-wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na poludniowy-wschod.
Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na poludnie.
Skrzyzowanie ulic.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Na dlugim drewnianym wozie siedzi wysoki krotkowlosy mezczyzna (Venart NPC).
Dlugi drewniany woz.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
Ulica.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
bind CTRL + N: napij sie do syta wody

bind CTRL + P: wejdz na woz;poloz sie na wozie;

Uliczka w Campogrotta.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
Rozgadana pucolowata kobieta, powazna melancholijna kobieta i niska rumiana kobieta.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnocny-zachod.
Skrzyzowanie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i zachod.
Ciemnooki nerwowy straznik, wysoki nerwowy straznik, szpakowaty milczacy straznik, starszy nerwowy oficer i rozkrzyczana gruba kobieta.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
Zarosnieta alejka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Piegowata szczupla kobieta i male wesole dziecko.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnocny-zachod.
Zarosnieta alejka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnocny-zachod i wschod.
Rozesmiana wesola kobieta i belkoczacy niechlujny mezczyzna.
Ostatnie promienie zachodzacego slonca znikaja za horyzontem. W Starym Swiecie rozpoczyna sie noc.

Nastala noc.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Kantor.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Jestes nieco wyczerpany.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
Zarosnieta alejka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnocny-zachod i wschod.
Rozesmiana wesola kobieta i belkoczacy niechlujny mezczyzna.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnocny-zachod.
Miasteczko Campogrotta.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Siwy dumny mezczyzna i pulchna usmiechnieta kobieta.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Glowny hal w ratuszu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Duza zdobiona ksiega.
Gruby dostojny mezczyzna.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
Miasteczko Campogrotta.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Siwy dumny mezczyzna i pulchna usmiechnieta kobieta.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnoc.
Hol w domu burmistrza.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Rumiana rozgadana kobieta.
Ravis opuszcza kosciany kilof.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na poludnie.
Miasteczko Campogrotta.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Siwy dumny mezczyzna i pulchna usmiechnieta kobieta.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
Plac.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.
Tablica ogloszeniowa.
Zauwazasz na tablicy ogloszeniowej nieprzeczytane przez ciebie notki.

bind ]: ob tablice ogloszeniowa

[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
Polnocno-zachodnia czesc placu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie.
Drewniana tabliczka.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnocny-wschod.
Poczta w Campogrotta.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Chos, szczupla jasnowlosa kobieta i wesoly wysoki halfling.
Wilibald ATAKUJE Chosa.
Atakujesz Chosa.
Ravis ATAKUJE Chosa.
Vesper ATAKUJE Chosa.
****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Chos
Ravis bierze zolty jasny kwiat z otwartego skorzanego woreczka.
chzabij ob_3256161
Juz walczysz z Chosem.
Nie przewodzisz zadnej druzynie.

Uderzenie archaicznego zdobionego topora Vesper pozostawia na ciele Chosa dluga, czerwona szrame.
[1/6] Ledwo muskasz Chosa poteznym smolistoczarnym toporem bojowym, trafiajac go w korpus.
Chos uciekl ci.
[1] Chos podaza na poludniowy-zachod.
                       #
                     #
               #   #
               # #
               # # #
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na poludniowy-zachod.
Polnocno-zachodnia czesc placu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie.
Drewniana tabliczka.
Wilibald kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Ravis zjada zolty jasny kwiat.
Ravis ostroznie chwyta oburacz trzonek koscianego kilofa.
Z ciemnosci dochodzi cie pohukiwanie sowy.
Wilibald wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza prawdopodobnie na wschod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Plac.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.
Tablica ogloszeniowa.
Zauwazasz na tablicy ogloszeniowej nieprzeczytane przez ciebie notki.

bind ]: ob tablice ogloszeniowa

'Zostane przy tamtej bramie
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Miasteczko Campogrotta.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Siwy dumny mezczyzna i pulchna usmiechnieta kobieta.
Mowisz chrapliwie w Mrocznej Mowie: Zostane przy tamtej bramie.

[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnoc.
Hol w domu burmistrza.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Chos i rumiana rozgadana kobieta.
Wilibald ATAKUJE Chosa.
Atakujesz Chosa.
Ravis ATAKUJE Chosa.
Vesper ATAKUJE Chosa.

****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Chos

[  CEL ATT   ] Wilibald wskazuje Chosa jako CEL ATAKU.



[ ROZKAZ ATT ] Wilibald wydaje ci rozkaz ataku na Chosa.

Na rozkaz Wilibalda Ravis rzuca sie do ataku na Chosa!
chzabij ob_3256161

[  CEL ATT   ] Wilibald wskazuje Chosa jako CEL ATAKU.

Juz walczysz z Chosem.
Nie przewodzisz zadnej druzynie.


[  CEL ATT   ] Wilibald wskazuje Chosa jako CEL ATAKU.



[  CEL ATT   ] Wilibald wskazuje Chosa jako CEL ATAKU.

[2/6] Lekko ranisz Chosa poteznym smolistoczarnym toporem bojowym, trafiajac go w korpus.
[LEG 1/7] Wilibald przesuwa sie nieznacznie w bok, obchodzac powoli Chosa, by w dogodnym momencie wyprowadzic w niego zza krawedzi misternej spizowej pawezy blyskawiczne
ciecie jasniejacym zdobionym jataganem. Slaby i niedokladny cios trafia przeciwnika w lewe ramie, powodujac tylko ledwo zauwazalne obrazenia.
[3/6] Ravis rani Chosa koscianym kilofem, trafiajac go w korpus.
Chos uciekl ci.
[1] Chos podaza na poludnie.
                  #
                  #
                # # #
                 ###
                  #
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na poludnie.
Miasteczko Campogrotta.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Siwy dumny mezczyzna i pulchna usmiechnieta kobieta.
Wilibald kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
/zlok
(mapper): Ok, jestes zlokalizowany po GMCP
Z ciemnosci dochodzi cie pohukiwanie sowy.
Wilibald wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na poludniowy-wschod.
Zarosnieta alejka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnocny-zachod i wschod.
Piegowata szczupla kobieta, rozesmiana wesola kobieta i belkoczacy niechlujny mezczyzna.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Kantor.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
Zarosnieta alejka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnocny-zachod i wschod.
Piegowata szczupla kobieta, rozesmiana wesola kobieta i belkoczacy niechlujny mezczyzna.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na poludniowy-wschod.
Zarosnieta alejka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Male wesole dziecko.
Jestes wyczerpany.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnocny-zachod.
Zarosnieta alejka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnocny-zachod i wschod.
Piegowata szczupla kobieta, rozesmiana wesola kobieta i belkoczacy niechlujny mezczyzna.
Wilibald wchodzi pod schody.
Wilibald przybywa wychodzac spod schodow.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na poludniowy-wschod.
Zarosnieta alejka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Male wesole dziecko.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Skrzyzowanie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i zachod.
Rozkrzyczana gruba kobieta.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnoc.
Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnoc.
Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnocny-wschod.
Waska uliczka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod i zachod.
Piegowata mloda kobieta (Zaz GP).
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
W niewielkim sklepiku.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Gruba pyskata kobieta.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Waska uliczka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod i zachod.
Piegowata mloda kobieta (Zaz GP).
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Przy ogrodzie.
Otwarte fantazyjne wrota prowadzace na polnocny-wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnocny-wschod.
Ogrod.
Otwarte fantazyjne wrota prowadzace na poludniowy-zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-zachod i zachod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
Wsrod gestych krzakow.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na zachod.
W glebi krzakow.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Wsrod gestych krzakow.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
Ogrod.
Otwarte fantazyjne wrota prowadzace na poludniowy-zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-zachod i zachod.
sw
[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na poludniowy-zachod.
Przy ogrodzie.
Otwarte fantazyjne wrota prowadzace na polnocny-wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-zachod.

se
Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.

[3] Wilibald, Ravis i Vesper przybywaja z polnocnego-zachodu.
s
Skrzyzowanie ulic.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Na dlugim drewnianym wozie siedzi wysoki krotkowlosy mezczyzna (Venart NPC).
Dlugi drewniany woz.

Jestes bardzo wyczerpany.
e

[bind CTRL + 2] Otworz brame
Wschodnia brama.
Otwarte wrota prowadzace na wschod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Na czterokolowym kolorowym wozie siedzi niski okraglutki halfling.
Czterokolowy kolorowy woz.
Niebieskooki ponury straznik, barczysty nerwowy straznik i czarnowlosy nerwowy straznik.

Wrota zamykaja sie.
Barczysty nerwowy straznik krzyczy: Stwor Chaosu, zabic!
Barczysty nerwowy straznik ATAKUJE CIE!
Niebieskooki ponury straznik ATAKUJE CIE!
Czarnowlosy nerwowy straznik ATAKUJE CIE!
Z otwartego okna dochodzi cie chrapanie... a moze to raczej sapanie?
del
opusc bronie
/wezz deliona
otworz czwarty woreczek
wez zolty jasny kwiat z otwartego woreczka
zamknij woreczki
zjedz kwiat
chdobadz
----- Opuszczasz potezny smolistoczarny topor bojowy. -----
Otwierasz skorzany woreczek.
Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego skorzanego woreczka.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Zamykasz skorzany woreczek.
Impregnowany bialy woreczek juz jest zamkniety.
Prosty skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Prosty skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Ochlon chociaz chwile od walki...
Plynnym, pelnym pewnosci ruchem dobywasz poteznego smolistoczarnego topora bojowego. Odruchowo poprawiajac uchwyt wywijasz nim szybkiego mlynka i ustawiasz sie tak, by w
kazdej chwili moc wyprowadzic uderzenie.

uderz w brame
Uderzasz mocno piescia we wrota.

w

[    BRON    ] Niebieskooki ponury straznik szybkim niczym mysl ruchem ciezkiej typowej halabardy wytraca ci potezny smolistoczarny topor bojowy z reki. Czujesz
paralizujacy bol w wykreconych ciosem dloniach.

[1/6] Barczysty nerwowy straznik ledwo muska cie dluga ciemna wlocznia, trafiajac cie w nogi.
[1/6] Czarnowlosy nerwowy straznik ledwo muska cie dluga ciemna wlocznia, trafiajac cie w korpus.
Uciekles czarnowlosemu nerwowemu straznikowi, niebieskookiemu ponuremu straznikowi i barczystemu nerwowemu straznikowi.
Skrzyzowanie ulic.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Na dlugim drewnianym wozie siedzi wysoki krotkowlosy mezczyzna (Venart NPC).
Dlugi drewniany woz.

Jestes wyczerpany.
[3] Wilibald, Ravis i Vesper przybywaja z polnocy.
Vesper otula sie szczelnie czarnym podroznym plaszczem.
Gdzies w ciemnosci slychac stukot konskich kopyt na bruku.

[    BRON    ] Mozesz dobyc broni klawiszem ']'



bind ]: dobadz wszystkich broni

dobadz wszystkich broni
Dobywasz poteznego smolistoczarnego topora bojowego prawa reka.

[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na polnocny-zachod.
Duzy plac.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-wschod.
Stary przygarbiony mezczyzna, rozgadana niska kobieta i lysy spocony sierzant.
'Otworzcie mi
Mowisz chrapliwie w Mrocznej Mowie: Otworzcie mi.

[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na poludniowy-wschod.
Skrzyzowanie ulic.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Na dlugim drewnianym wozie siedzi wysoki krotkowlosy mezczyzna (Venart NPC).
Dlugi drewniany woz.
Jestes bardzo wyczerpany.
Ravis otula sie szczelnie dlugim kruczoczarnym plaszczem.
del
opusc bronie
/wezz deliona
otworz czwarty woreczek
wez zolty jasny kwiat z otwartego woreczka
zamknij woreczki
zjedz kwiat
chdobadz
----- Opuszczasz potezny smolistoczarny topor bojowy. -----
Otwierasz skorzany woreczek.
Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego skorzanego woreczka.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Zamykasz skorzany woreczek.
Impregnowany bialy woreczek juz jest zamkniety.
Prosty skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Prosty skorzany woreczek juz jest zamkniety.
Zjadasz zolty jasny kwiat.
Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany juz chyba byc nie mozesz.
Plynnym, pelnym pewnosci ruchem dobywasz poteznego smolistoczarnego topora bojowego. Odruchowo poprawiajac uchwyt wywijasz nim szybkiego mlynka i ustawiasz sie tak, by w
kazdej chwili moc wyprowadzic uderzenie.

zerknij
Skrzyzowanie ulic.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, wschod, poludnie i zachod.
Na dlugim drewnianym wozie siedzi wysoki krotkowlosy mezczyzna (Venart NPC).
Dlugi drewniany woz.
Ravis, Vesper i Wilibald.

[4] Wraz z Ravisem i Vesper podazasz za Wilibaldem na wschod.
[bind CTRL + 2] Otworz brame
Wschodnia brama.
Zamkniete wrota prowadzace na wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Na czterokolowym kolorowym wozie siedzi niski okraglutki halfling.
Czterokolowy kolorowy woz.
Niebieskooki ponury straznik, barczysty nerwowy straznik i czarnowlosy nerwowy straznik.
Atakujesz niebieskookiego ponurego straznika.
Jestes wyczerpany.
Wilibald bezskutecznie probuje otworzyc wrota.
Ravis uderza mocno piescia we wrota.
Wilibald uderza mocno piescia we wrota.
Wrota lekko uchylaja sie.
e

[bind CTRL + 2] Otworz brame
[1/6] Niebieskooki ponury straznik ledwo muska cie ciezka typowa halabarda, trafiajac cie w korpus.

[    BRON    ] Czarnowlosy nerwowy straznik szybkim niczym mysl ruchem dlugiej ciemnej wloczni wytraca ci potezny smolistoczarny topor bojowy z reki. Czujesz paralizujacy
bol w wykreconych ciosem dloniach.

Uciekles niebieskookiemu ponuremu straznikowi, czarnowlosemu nerwowemu straznikowi i barczystemu nerwowemu straznikowi.
Gory Appucini.
Otwarte wrota prowadzace na zachod.

e
Gory Appucini.

d
Na drewnianym podwieszanym moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i wschod.

e
Na drewnianym podwieszanym moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.

e
Na polce skalnej z mostem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i zachod.

u
Gory Appucini.

u
Wyjscie z tunelu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dol i polnoc.

n
Ciemne miejsce.

ne
Ciemne miejsce.

e
Ciemne miejsce.

se
Tunel.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i gora.

Nie umiesz stwierdzic, czy dzwieki, ktore slyszysz, to zwielokrotnione przez echo odglosy twoich krokow, czy tez ktos uparcie za toba podaza...
u
Nad uskokiem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dol i wschod.

e
Z glosnym pacnieciem pod stopy spada ci nietoperze guano.
Ciemne miejsce.

ne
Ciemne miejsce.

e
Przy bramie osady.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

e
Brama osady.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

e
Droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.

ne
Droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.

e
Osada Alimento.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.

e
Przystan przeladunkowa w Alimento.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i zachod.

Jestes bardzo wyczerpany.
n
Przystan przeladunkowa w Alimento.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Cialo Chosa.
  

Dodaj komentarz