Mudlet, main console extract from AKTUALNE profile         
n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnoc i poludnie.
Przybity list gonczy.
[Wilibald].

Jestes wycienczony.
n
Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.

n
Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Na wschodzie znajduje sie posterunek. Droga biegnie na polnoc, poludnie i zachod.

w
Droga posrod bukow.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

w
Droga posrod bukow.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

w
Skrzyzowanie drog.
Na zachodzie znajduje sie kantor, na poludniu poczta. Droga biegnie na polnoc i wschod.
Czujny krepy mezczyzna.

n
Droga pomiedzy wzniesieniami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Dojrzaly rozczochrany halfling.

n
Droga pomiedzy wzniesieniami.
Na polnocnym-zachodzie znajduje sie sklep z zielem fajkowym, na zachodzie sklep z przyprawami. Droga
biegnie na polnoc i poludnie.

n
Glowna droga w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, wschod i poludnie.

e
Glowna droga w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.

e
Glowna droga w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Przyjacielska gruba halflinka.

Przyjacielska gruba halflinka klepie sie po brzuchu.
e
Glowne skrzyzowanie w Krainie Zgromadzenia.
Na polnocnym-zachodzie znajduje sie swiatynia, na wschodzie wozownia. Droga biegnie na poludnie i
zachod.

s
Droga w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.

s
Droga na wschod od Ratusza.
Na zachodzie znajduje sie ratusz, na polnocnym-wschodzie sklep z fajkami, na wschodzie sklep, a na
poludniowym-wschodzie krawiec. Droga biegnie na polnoc i poludnie.
Zmeczony tegi halfling.

w
Ratusz w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, zachod i gora.
Usmiechnieta gruba halflinka.

u
Kancelaria Krainy Zgromadzenia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: dol.
Spokojny zapracowany halfling.

czas
Zgadujesz, ze moze byc teraz swit, ale nie jestes w stanie tego sprawdzic bez wychodzenia na
zewnatrz.

Jestes bardzo wyczerpany.
kto
Sposrod osiemdziesieciu dziewieciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Bugdolf Verehrt, Brigadiere da Regime Ebino di Alderazzi Familia, Wrog      
      Ogrzej Kompanii, mezczyzna                                            
Dahed Dorso, Zwiadowca Rodu von Raugen, Zwyciezca Czarnego Rycerza          
      Mousillon, mezczyzna                                                  
Eti aen Dol Blathanna, Niedoswiadczona Podrozniczka, elfka
Fanrir Wojownik Lesnej Bandy, Nieslawny Rzeznik z Daevon, elf
Ferd Wielki Seneszal Zakonu Sigmara Mlotodzierzcy, Rycerz Imperium,          
      mezczyzna                                                              
Grittu Thraad, Utalentowany Gnomi Konstruktor, Dyplomowany Gnomi Projektant  
      z Wydzialu Automatyki Uzytkowej, Wspolpracownik Spolki Handlowej      
      Najlepsze Wynalazki, gnom                                              
Heidrun Brounmibyrn z Twierdzy Mons Arx, Mlodka z Klanu Yn'snaeth,          
      krasnoludka                                                            
Isil Galli, Tesoriere di Alderazzi Familia, Radna Oxenfurckich Truwerow,    
      polelfka                                                              
Kabo Glensbor z Tir Tochair, Wspolpracownik Spolki Handlowej Najlepsze      
      Wynalazki, gnom                                                        
Kerhenia aep Denvath, Chorazy Oddzialu Cruentis Fatum z Kompanii Gryfa,      
      Znawczyni Chaosu i Jego Tworow, polelfka                              
Kinre z Tir Tochair, Doswiadczony Gnomi Mechanik, Kierownik Wydzialu        
      Automatyki Uzytkowej, Wlasciciel Spolki Handlowej Najlepsze            
      Wynalazki, gnom                                                        
Lione aen Bluast Geve, Partner Handlowy Cechu Kupcow Novigradu, Zaklinaczka  
      Zwierzat, elfka                                                        
Maorr z Twierdzy Karak Kadrin, Soldato da Regime Ebino di Alderazzi          
      Familia, Wrog Ogrzej Kompanii, krasnolud                              
Musin Morbidsen, Niepokonany Weteran Gwardii Domu von Raugen zwany          
      Jadowitym, Wrog Elfow z Loren, gnom                                    
Obel z Gor Szarych, ogr
Olena de L`Anguille, Zolnierz Oddzialu Cruentis Fatum z Kompanii Gryfa,      
      polelfka                                                              
Olof Sarl, Zbrojny Cechu Kupcow Novigradu, Nieopierzony Wloczykij, mezczyzna
Pietrov Iwanowicz, Kapitan Kompanii Gryfa, Drugi w Przymierzu Bialego        
      Wilka, mezczyzna                                                      
*Prut Brzuchacz z Ogrzej Kompanii, Zamkowy Garkotluk, ogr
Renton Boite, Mistrz Sztuki Kulinarnej, Nauczyciel Dziatwy Halflinskiej,    
      Slynny Kartograf, halfling                                            
Thyrrun Tharsson, Langktrommi Rodu Dawrnar z Twierdzy Zhufbar,              
      Zelaznobrody, Wrog Elfow z Loren, krasnolud                            
[linia 40/44 - ENTER by przejsc dalej, q by przerwac, ? by uzyskac pomoc]
Venson von Habenix, Nadzorca Uczniow Szkoly Walki Domu von Raugen, gnom
Vorrak Schuttenbach z Mahakamu, Wiarus Drugiej Roty I Regimentu              
      Ochotniczego Hufca Mahakamu, gnom                                      
Zygfryd Gortsson, Hazkal Rodu Dawrnar z Twierdzy Zhufbar, krasnolud

[1] Wilibald przybywa z dolu.
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na ciebie!
d
Wilibald z moca szkwalu wbija ci swoj szylkretowy falisty sztylet w korpus, powodujac nieznaczne
obrazenia .
[1/6] Wilibald ledwo muska cie zdobionym srebrnym puginalem, trafiajac cie w nogi.
Uciekles Wilibaldowi.
Ratusz w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, zachod i gora.
Usmiechnieta gruba halflinka.

e
Droga na wschod od Ratusza.
Na zachodzie znajduje sie ratusz, na polnocnym-wschodzie sklep z fajkami, na wschodzie sklep, a na
poludniowym-wschodzie krawiec. Droga biegnie na polnoc i poludnie.
Mala tega halflinka i zmeczony tegi halfling.

s
Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Na wschodzie znajduje sie posterunek. Droga biegnie na polnoc, poludnie i zachod.

s
Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.

s
Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnoc i poludnie.
Przybity list gonczy.

s
Imperialny trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz, ze trakt rozgalezia sie na poludniowy-zachod, poludniowy-wschod
i polnoc.
Drewniany drogowskaz.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Imperialny trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz, ze trakt rozgalezia sie na polnocny-zachod, wschod i poludnie.

s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Przystan na polnocnym brzegu rzeki Aver.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.

Pierwsze promienie wschodzacego slonca rozswietlaja niebo. W Starym Swiecie rozpoczyna sie kolejny
dzien.
[1] Wilibald przybywa z polnocy.
Wilibald ATAKUJE CIE!
Wilibald uciekl ci.
[1] Wilibald podaza na polnoc.
                  #
                 ###
                # # #
                  #
                  #
n
Imperialny trakt.
Trakt rozgalezia sie na polnocny-zachod, wschod i poludnie.
Wilibald.
Atakujesz Wilibalda.

[bron] [unk] Probujesz trafic Wilibalda prawa piescia, lecz ten unika twojego ciosu.

****************************************
            Bijesz bez broni            
****************************************


bind ]: dobadz mlota

[bron] [unk] Probujesz trafic Wilibalda prawa stopa, lecz ten unika twojego ciosu.
[bron] [unk] Probujesz trafic Wilibalda lewa stopa, lecz ten unika twojego ciosu.
Wilibald uciekl ci.
[1] Wilibald podaza na poludnie.
                  #
                  #
                # # #
                 ###
                  #
e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.

e
Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w
tym kierunku.

e
[1] Wilibald przybywa z zachodu.
Wilibald ATAKUJE CIE!
Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w
tym kierunku.

e
Jestes wycienczony.
Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w
tym kierunku.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Wilibald z naporem spienionej fali wbija ci swoj szylkretowy falisty sztylet w glowe, powodujac
nieznaczne obrazenia .
[3/6] Wilibald rani cie zdobionym srebrnym puginalem, trafiajac cie w glowe.
Uciekles Wilibaldowi.
Na wschod od traktu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.

Czujesz sie spokojnie.
w
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na zachod.

[1] Wilibald przybywa z polnocnego-zachodu.
Wilibald ATAKUJE CIE!
[bron] [1/6] Ledwo muskasz Wilibalda lewa stopa, trafiajac go w korpus.
Wilibald uciekl ci.
[1] Wilibald podaza na wschod.
                  #
                   #
              #######
                   #
                  #
e
Droga w polnocno-wschodniej czesci Averlandu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

e
Na poludnie od wioski Czarny Staw.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i zachod.
Wilibald.
Atakujesz Wilibalda.

Wilibald uciekl ci.
[1] Wilibald podaza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
se
Na polnocny-wschod od Nizin nad Averem.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Wilibald.
Atakujesz Wilibalda.

Jestes calkowicie wycienczony.
se
Wilibald z moca szkwalu wbija ci swoj szylkretowy falisty sztylet w glowe, powodujac nieznaczne
obrazenia .
Wilibald odskakuje do tylu, a zdobiony srebrny puginal, ktory trzyma w rece zatacza szeroki luk by
ugodzic w ciebie, na szczescie zadajac tylko nieznaczne obrazenia.
Uciekles Wilibaldowi.
Na zachod od lasu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod i wschod.
Trzy torebki wypelnione cukrem.

Jestes w zlej kondycji.
[1] Wilibald przybywa z polnocnego-zachodu.
Wilibald ATAKUJE CIE!
ne
Uciekles Wilibaldowi.
Zaniedbany szlak.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.

[1] Wilibald przybywa z poludniowego-zachodu.
Wilibald ATAKUJE CIE!
ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Uciekles Wilibaldowi.
Zaniedbany szlak.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.

ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Zaniedbany szlak.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Zaniedbany szlak.
Trakt wiedzie na zachod i polnoc.

n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Zaniedbany szlak.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-wschod.

ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Zaniedbany szlak.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i gore.

u
Ruszasz szybkim biegiem na gore.
Zaniedbany szlak.
Trakt wiedzie na dol i poludnie.

s
Jestes tak zmeczony, ze nie mozesz dalej podazac w tym kierunku.

s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Ponad rozpadlina.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.
Strzelisty granitowy obelisk.

[1] Wilibald przybywa z polnocy.
Wilibald ATAKUJE CIE!
[bron] [unk] Probujesz trafic Wilibalda lewa stopa, lecz ten unika twojego ciosu.

****************************************
            Bijesz bez broni            
****************************************


bind ]: dobadz mlota

Wilibald uciekl ci.
[1] Wilibald podaza na poludnie.
                  #
                  #
                # # #
                 ###
                  #
[1] Wilibald przybywa z poludnia.
Wilibald ATAKUJE CIE!
/db
wez mlot z torby
dobadz mlota
Bierzesz kosciany kilof z otwartej skorzanej krasnoludzkiej torby.
Ostroznie chwytasz oburacz trzonek koscianego kilofa. Czujesz, jak przez twoje cialo przebiega
lodowaty dreszcz, kiedy bron dopasowuje sie do twoich dloni.

Wilibald bierze dlugi krwisty sztylet z otwartego prostego skorzanego plecaka.
Wilibald opuszcza zdobiony srebrny puginal.
Wilibald opuszcza szylkretowy falisty sztylet.
[bron] Wilibald dobywa szylkretowego falistego sztyletu.
[bron] Wilibald dobywa dlugiego krwistego sztyletu.
Katem oka dostrzegasz, ze dlugi krwisty sztylet Wilibalda zalsnil niepokojaco.
[1/6] Ledwo muskasz Wilibalda koscianym kilofem, trafiajac go w korpus.
sp
Gorski szlak zaczyna powoli sie wspinac, wcisniety miedzy skaly a olbrzymia rozpadline na zachodzie.
W trudnych warunkach tutejszego klimatu wymusza to ostroznosc przy kazdym ruchu. Na razie nie jest
jeszcze zbyt goraco, jednak plomienna tarcza slonca wznoszaca sie tuz ponad horyzont zapowiada
kolejny upalny dzien lata. Jesli oderwiesz wzrok od wijacej sie pod twoimi stopami gorskiej drogi i
obrocisz glowe na zachod dojrzysz polacie plaskich jak plecy ogra rownin.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.
Strzelisty granitowy obelisk.
Wilibald.
Walczysz z Wilibaldem.

Wilibald z moca szkwalu wbija ci swoj szylkretowy falisty sztylet w glowe, powodujac nieznaczne
obrazenia .
ob wroga
Jest krotkowlosym sniadym halflingiem, znanym jako:
Wilibald Hillbrandt, Czempion Rhasnetha zwany Zlosliwa Wsza, Odwieczny Straznik Swiatyni Mrocznych
Bogow, Ten Ktory Przynosi Swiatu Szalenstwo, Znawca Chaosu i Jego Tworow, halfling.
Jego wlochate stopy swiadcza o pochodzeniu z Krainy Zgromadzenia.
Walczy z toba.
Zdaje sie byc w dobrym stanie.
Trzyma dlugi krwisty sztylet w lewej rece oraz szylkretowy falisty sztylet w prawej rece.
Do pasa ma przytroczone mosiezna lampe i zamkniety szarawy skorzany woreczek.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Od stop do glow zakuty jest w stalowe plyty porytego pelnego pancerza, na ktorego naramiennikach
wygrawerowano symbole Rhasnetha, jednego z mrocznych bogow.
Na jeden z palcow ma nasuniety niepozorny barwny pierscien.
Nosi aksamitny szary plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Jego sredniej dlugosci, czarne wlosy sa gladkie, z loczkami skreconymi tuz przy szyi.

sp
Gorski szlak zaczyna powoli sie wspinac, wcisniety miedzy skaly a olbrzymia rozpadline na zachodzie.
W trudnych warunkach tutejszego klimatu wymusza to ostroznosc przy kazdym ruchu. Na razie nie jest
jeszcze zbyt goraco, jednak plomienna tarcza slonca wznoszaca sie tuz ponad horyzont zapowiada
kolejny upalny dzien lata. Jesli oderwiesz wzrok od wijacej sie pod twoimi stopami gorskiej drogi i
obrocisz glowe na zachod dojrzysz polacie plaskich jak plecy ogra rownin.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.
Strzelisty granitowy obelisk.
Wilibald.
Walczysz z Wilibaldem.

[2/6] Lekko ranisz Wilibalda koscianym kilofem, trafiajac go w korpus.
Wilibald z zajadloscia morskiego weza wbija ci swoj szylkretowy falisty sztylet w korpus, powodujac
nieznaczne obrazenia .
Wilibald z zajadloscia morskiego weza wbija ci swoj szylkretowy falisty sztylet w lewe ramie,
powodujac nieznaczne obrazenia .
[1/6] Wilibald ledwo muska cie dlugim krwistym sztyletem, trafiajac cie w lewe ramie.
Czujesz sie nieswojo.
[1/6] Ledwo muskasz Wilibalda koscianym kilofem, trafiajac go w glowe.
Wilibald z potega wzburzonego morza wbija ci swoj szylkretowy falisty sztylet w glowe, powodujac
nieznaczne obrazenia .
Wilibald zamierza sie na ciebie, jednak udaje ci sie z latwoscia uniknac jego ciosu.
[par] Wykonujesz zamach koscianym kilofem mierzac w Wilibalda, lecz ten paruje go szylkretowym
falistym sztyletem.
ob mnie
Jestes czarnookim wiekowym krasnoludem, znanym jako:
Zygfryd Gortsson, Hazkal Rodu Dawrnar z Twierdzy Zhufbar, krasnolud.
Trzymasz oburacz kosciany kilof.
Masz na sobie emaliowana szkarlatna pare naramiennikow, szkarlatny lekki polpancerz z medalionem,
stalowa mocna przylbice, polerowane szkarlatne bigwanty i dluga kolcza pare rekawic.
Na biodrach masz zalozony krasnoludzki kraciasty kilt, spiety na lewym barku zelazna klamra.
Na biodrach nosisz przypiety zlotymi spinkami skorzany fartuch, symbolizujacy twoja przynaleznosc do
gorniczego stanu.
Na biodrach nosisz wytrzymaly krasnoludzki pas, za ktory zatknales wielki zabkowany noz.
Na jeden z palcow masz nasuniety stary rodowy sygnet.
Nosisz krotki krasnoludzki plaszcz.
Twoj plaszcz jest spiety stalowa spinka w ksztalcie runy Grungniego.
Walczysz z Wilibaldem.
Jestes w zlej kondycji.
Do pasa masz przytroczone gornicza lampe, zdobiony krecony rog i zamkniety woreczek ze skory
gremlina.
Na lewym ramieniu nosisz prawie pusta otwarta skorzana krasnoludzka torbe.
Posiadasz bujna, przyproszona siwymi pasemkami, ciemna brode.

ob torbe
Czarna torba w calosci zostala wykonana z grubej bydlecej skory. Swoja sztywnosc i rozmiary
zawdziecza metalowemu stelazowi, ktory zostal ukryty wewnatrz. Juz na pierwszy rzut oka widac, ze
zostala skonstruowana z mysla o wojownikach. Oprocz paska posiada rowniez cale mnostwo rzemieni,
ktorymi spoczywajaca w okolicach biodra torbe mozna zamocowac do zbroi, dajac wojownikowi pewnosc,
ze nie bedzie przemieszczac sie podczas walki. Z wierzchniej strony posiada dwie klamry z rolkami
ulatwiajacymi sprawne przeciaganie paskow. Calosci dopelnia wypalony na klapie symbol kilofa w
okregu.
Jesli napiszesz 'napelnij', wlozysz wszystkie rzeczy ktorych nie masz na sobie, z wyjatkiem
pieniedzy i pojemnikow, do torby. Jesli natomiast napiszesz 'oproznij', wyciagniesz je z powrotem. W
tym momencie, gdy bedziesz spieniezac swoj ekwipunek, mozesz tez przypadkowo sprzedac torbe. Aby
tego uniknac, mozesz ja 'zabezpieczyc', chroniac pojemnik przed niemilym losem.
Jest otwarta.
Otwarta skorzana krasnoludzka torba zawiera dwa poreczne kompasy i siedem zielonych ogorkow.
/----------------------------------\
|          P O J E M N I K         |
+----------------------------------+
|     inne                         |
+----------------------------------+
|        7 | zielonych ogorkow     |
|        2 | poreczne kompasy      |
\----------------------------------/

Wilibald blyskawicznie wyrzuca przed siebie reke dzierzaca szylkretowy falisty sztylet i trafia cie
w glowe! Krzywisz sie z bolu, gdy wyszarpuje z twego ciala swa bron, pozostawiajac krwawiaca rane.
Jestes ciezko ranny.


dwukrotne 'CTRL + Alt + =': +k

sp
Gorski szlak zaczyna powoli sie wspinac, wcisniety miedzy skaly a olbrzymia rozpadline na zachodzie.
W trudnych warunkach tutejszego klimatu wymusza to ostroznosc przy kazdym ruchu. Na razie nie jest
jeszcze zbyt goraco, jednak plomienna tarcza slonca wznoszaca sie tuz ponad horyzont zapowiada
kolejny upalny dzien lata. Jesli oderwiesz wzrok od wijacej sie pod twoimi stopami gorskiej drogi i
obrocisz glowe na zachod dojrzysz polacie plaskich jak plecy ogra rownin.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.
Strzelisty granitowy obelisk.
Wilibald.
Walczysz z Wilibaldem.

[OGL] [2/6] Nie silac sie na wirtuozerie z calej sily walisz Wilibalda na odlew koscianym kilofem,
obijajac mu przy tym korpus. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze
wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.
/db
wez mlot z torby
dobadz mlota
Wez co?
Juz dzierzysz kosciany kilof.

s
Ruszasz niespiesznie na poludnie.
Uciekles Wilibaldowi.
Ponad rozpadlina.
Trakt wiedzie na polnoc i poludniowy-wschod.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Ponad rozpadlina.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na gorskim szlaku.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i gore.

u
Jestes tak zmeczony, ze nie mozesz dalej podazac w tym kierunku.

[1] Wilibald przybywa z polnocnego-zachodu.
Wilibald ATAKUJE CIE!
[0/6] Nie silac sie na wirtuozerie z calej sily walisz Wilibalda na odlew koscianym kilofem, jednak
bron traci caly impet na szylkretowym falistym sztylecie.
Wilibald uciekl ci.
[1] Wilibald podaza na gore.
            #  #
            #  #
            #  #
            #  #
             ##
[1] Wilibald przybywa z gory.
Wilibald ATAKUJE CIE!
i
Trzymasz oburacz kosciany kilof.
Masz na sobie emaliowana szkarlatna pare naramiennikow, szkarlatny lekki polpancerz z medalionem,
stalowa mocna przylbice, polerowane szkarlatne bigwanty i dluga kolcza pare rekawic.
Na biodrach masz zalozony krasnoludzki kraciasty kilt, spiety na lewym barku zelazna klamra.
Na biodrach nosisz przypiety zlotymi spinkami skorzany fartuch, symbolizujacy twoja przynaleznosc do
gorniczego stanu.
Na biodrach nosisz wytrzymaly krasnoludzki pas, za ktory zatknales wielki zabkowany noz.
Na jeden z palcow masz nasuniety stary rodowy sygnet.
Nosisz krotki krasnoludzki plaszcz.
Twoj plaszcz jest spiety stalowa spinka w ksztalcie runy Grungniego.
Do pasa masz przytroczone gornicza lampe, zdobiony krecony rog i zamkniety woreczek ze skory
gremlina.
Na lewym ramieniu nosisz prawie pusta otwarta skorzana krasnoludzka torbe.
Masz przy sobie wiele zlotych monet, wiele srebrnych monet, wiele miedzianych monet, zaglodzonego
wiekowego szczura i zamkniete male zawiniatko.

sp
Zaniedbany, ledwo widoczny dukt schodzi szerokimi serpentynami ze stokow Gor Czarnych na zachod, ku
dolinie Averu. Na razie nie jest jeszcze zbyt goraco, jednak plomienna tarcza slonca wznoszaca sie
tuz ponad horyzont zapowiada kolejny upalny dzien lata. Potezne gory na zachodzie wydaja sie byc
coraz mniejsze i lagodniejsze, a teren tam gwaltownie sie obniza.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i gore.
Wilibald.
Walczysz z Wilibaldem.

Wilibald z potega wzburzonego morza wbija ci swoj szylkretowy falisty sztylet w nogi, powodujac
nieduze obrazenia .
[3/6] Wilibald rani cie dlugim krwistym sztyletem, trafiajac cie w glowe.
Jestes ledwo zywy.
[2/6] Nie tracac czasu na zbedne manewry z calej sily walisz Wilibalda na odlew koscianym kilofem,
obijajac mu przy tym lewe ramie.
Wilibald jest lekko ranny.
Wilibald wypatrujac luke w twojej obronie blyskawicznie skraca dzielacy was dystans i trafia cie w
lewe ramie pozostawiajac krwawa bruzde.
/cechy
Twoje cechy sa oslabione po ostatniej smierci. By je odbudowac potrzebujesz zdobyc jeszcze znaczne
[8/15] postepy.

Jestes potezny [7/10] i niewiele [3/5] ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa sile. [33]
Jestes zreczny [6/10] i troche [2/5] ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa zrecznosc. [27]
Jestes muskularny [7/10] i niewiele [3/5] ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa wytrzymalosc. [33]
Jestes inteligentny [5/10] i duzo [1/5] ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swoj intelekt. [21]
Jestes odwazny [5/10] i niewiele [3/5] ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa odwage. [23]

Obecnie do waznych cech zaliczasz sile oraz wytrzymalosc, do srednio waznych zrecznosc, a do
nieistotnych intelekt oraz odwage.
(skrypty): Twoj aktualny poziom to ktos kto widzial kawal swiata (137) i brakuje ci do nastepnego 5
podcech (ktos bardzo doswiadczony)

Wilibald z zajadloscia morskiego weza wbija ci swoj szylkretowy falisty sztylet w korpus, powodujac
znaczne obrazenia .
[5/6] Wilibald bardzo ciezko rani cie dlugim krwistym sztyletem, trafiajac cie w korpus.
Czujesz sie nerwowo.
[1/6] Ledwo muskasz Wilibalda koscianym kilofem, trafiajac go w glowe.
u
Ruszasz niespiesznie na gore.
Wilibald z moca szkwalu wbija ci swoj szylkretowy falisty sztylet w glowe, powodujac znaczne
obrazenia .
[6/6] Wilibald masakruje cie dlugim krwistym sztyletem, trafiajac cie w lewe ramie.

Umierasz.

Oddalasz sie.

Dodaj komentarz