Pewnego razu w święta Wielkanocne…


"Bliskie spotkanie piątego stopnia w Imperium podczas poszukiwania jajek...


Ale nie ma strachu...
Zmartwychwstał!!!""
       Mudlet, main console extract from Arkadia profile       Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
polnocny-wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Jestes wypoczety.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
polnocny-wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
polnocny-wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
polnocny-wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na polnoc.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
polnoc.
Droga przez las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Pietrov wskazuje na dol.

bind ]: trop

Vandarel przymyka oczy, jakby starajac sie zlowic kazdy, najcichszy nawet dzwiek.
Wiedziony pierwotnym zewem lesnego lowcy, Vandarel zwinnie przykleka na kolano i zaczyna szukac
sladow, starajac sie uchwycic wszystkimi zmyslami podszepty natury.
Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Sierya przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu,
szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Sierya wstaje.
Bloto kolo ciebie bulgocze gwaltownie.
Pietrov mowi szorstko: Czekajcie.
Ataman mowi: Sprawdze kladke?
[Pietrov] przemyka sie na polnoc.
>
Ataman wyglada jakby chcial cos powiedziec, ale w ostatniej chwili sie rozmyslil.
Sierya probuje ukryc sie jak najlepiej.
Jestes w pelni wypoczety.
Vandarel probuje ukryc sie jak najlepiej.
>
[1] Pietrov przybywa z polnocy.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
poludnie.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na polnoc.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
polnocny-wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
' w krzakach
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.
Mowisz: W krzakach.
>
Jestes wypoczety.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
polnocny-wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
Telgal wazy w dloni swe falisty posrebrzany topor bojowy i posrebrzany dlugi czekan, chcac je
uchwycic jak najlepiej. Po chwili kreci nimi obszernego mlynca, po czym przyjmuje pozycje do walki.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Trakt nad jeziorem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
polnocny-wschod.
We wsi.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod, poludnie i wschod.
Pstrokaty spory indyk, mlodociany wysoki wiesniak i siwy barczysty wiesniak.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
bind CTRL + N: napij sie do syta wody
Trakt przez wioske.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, poludnie i zachod.
Drewniana tabliczka.
Podstarzaly barczysty wiesniak i nastroszony dorodny indyk.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
poludniowy-wschod.
Drewniany mostek.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
[8] Wraz z Sierya, Pavlovem, Modarem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na
wschod.
Imperialny trakt.
Trakt wiedzie na zachod i wschod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na polnoc.
Thran, Motaro, Defi, Vesper, Dargoth, Troal, Daggerro i Wilibald.
Pavlov ATAKUJE Motara.
Modar ATAKUJE Vesper.
Atakujesz Vesper.
Telgal ATAKUJE Defi.
Ataman ATAKUJE Wilibalda.

****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
Sierya wspiera Pietrova w walce z Wilibaldem.
Ataman ATAKUJE Thrana nie dajac mu czasu mu na skontrowanie swojego ataku.

[ ROZKAZ ATT ] Pietrov wydaje ci rozkaz ataku na Thrana.

[ ROZKAZ WYK ] Na rozkaz Pietrova rzucasz sie do ataku na Thrana!
Na rozkaz Pietrova Modar rzuca sie do ataku na Thrana!
Na rozkaz Pietrova Sierya rzuca sie do ataku na Thrana!
Na rozkaz Pietrova Ataman rzuca sie do ataku na Thrana!
Na rozkaz Pietrova Pavlov rzuca sie do ataku na Thrana!
Pietrov ATAKUJE Thrana.
Telgal ATAKUJE Thrana.
' nie ma tropow
Rysy Vandarela wyostrzaja sie, gdy z imieniem Karnosa na ustach rzuca sie na Defi.
Mowisz: Nie ma tropow.
>
Sierya wyjmuje ogromny zelazny harpun z klamrowej rzemiennej uprzezy.
Sierya plynnym ruchem dobywa ogromnego zelaznego harpuna, a na jej twarzy mozna wyczytac spokoj i
opanowanie przed zblizajaca sie walka.
Thran wyglada jakby chcial cos powiedziec, ale w ostatniej chwili sie rozmyslil.
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Modara.
Wilibald wskazuje Modara.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Modara.
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na Modara!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na Modara!
Na rozkaz Wilibalda Thran rzuca sie do ataku na Modara!
Na rozkaz Wilibalda Troal rzuca sie do ataku na Modara!
Na rozkaz Wilibalda Defi rzuca sie do ataku na Modara!
Vesper mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Sierye.
wesprzyj
wesprzyj ob_570042
Wilibald wskazuje Modara.
Juz walczysz z Thranem.
> Juz walczysz z Thranem.
> nazabij cel ataku
Z oszczednego zamachu Dargoth uderza swym misternym obosiecznym toporem w glowe Modara, znaczac
ostrze broni kilkoma kroplami krwi.
Juz walczysz z Thranem.
>
[1/6] Jasniejaca luna znaczy powietrze, gdy dlugim cieciem swym jasniejacym zdobionym jataganem
Wilibald ledwo muska Modara, trafiajac go w nogi.
[1/6] Troal ledwo muska Modara ciezkim smolistoczarnym trojzebem bojowym, trafiajac go w korpus.
Defi plaskim pchnieciem trafia Modara w korpus ostrzem swojej adamantytowej szpiczastej partyzany.
Vesper wykorzystuje zrecznie ped egzotycznego jadeitowego palasza, ledwie zahaczajac Sierye w glowe.
Daggerro ATAKUJE Modara.
[1/6] Motaro ledwo muska Modara lodowata dluga maczuga, trafiajac go w korpus.
[STR 2/5] Daggerro wykorzystujac brak broni u przeciwnika, w mgnieniu oka wyprowadza cios srebrzysta
kosa bojowa mierzac w Modara. Wypracowanym uderzeniem trafia go w korpus, pozostawiajac krwawiace
zadrapanie.
Koncowka swojego poszczerbionego oburecznego miecza Thran trafia w nogi Modara, zadajac mu
nieznaczne obrazenia.
Modar jest lekko ranny. Atakuja go Thran, Motaro, Defi, Dargoth, Troal, Daggerro i Wilibald.
[2/6] Nie zastanawiajac sie dlugo z calej sily walisz Thrana na odlew lodowata dluga maczuga,
obijajac mu przy tym korpus.
Modar siega do prostej skorzanej uprzezy, dobywajac z niej adamantytowej szpiczastej partyzany.
Vesper mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Modara.
wesprzyj
Juz walczysz z Thranem.
> nazabij cel ataku
[par] Telgal trafia Thrana posrebrzanym dlugim czekanem w nogi, lecz caly impet uderzenia zostaje
wyparowany przez poczerniona krasnoludzka zbroje plytowa.
Juz walczysz z Thranem.
>
Ataman muska Thrana w korpus swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Modar plaskim pchnieciem trafia Thrana w korpus ostrzem swojej adamantytowej szpiczastej partyzany.
Rysy Vandarela wyostrzaja sie, gdy z imieniem Karnosa na ustach rzuca sie na Thrana.
Pavlov muska Thrana w glowe swoim polyskliwym smuklym espadonem.

[  ZASLANIA  ] Telgal zrecznie zaslania Modara przed ciosami Wilibalda.

Przeciez nikt cie nie zaslania.

[ ZASLANIASZ ] > Zrecznie zaslaniasz Modara przed ciosami Thrana.

>
[ N ZASLANIA ] Sierya probuje zaslonic Modara przed ciosami Motara, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
[unk] Sierya probuje trafic Thrana ogromnym zelaznym harpunem, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.

[  ZASLANIA  ] Dargoth zrecznie zaslania Thrana przed ciosami Sieryi i Pietrova.


****************************************
        Bijesz innego: CTRL + W        
****************************************
[ N ZASLANIA ] Vandarel probuje zaslonic Modara przed ciosami Motara, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Pietrov lekko kaleczy Dargotha w glowe swoja srebrzysta kosa bojowa.

[  ZASLANIA  ] Pietrov z wprawa staje pomiedzy Modarem a Motarem i Defi, przyjmujac na siebie
nadchodzace ciosy.

[ N ZASLANIA ] Troal probuje zaslonic Thrana przed ciosami Modara, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Vandarel wykorzystuje straszliwy ped egzotycznego jadeitowego palasza, ledwie zahaczajac Thrana w
lewe ramie.
[1/6] Vandarel ledwo muska Thrana waskim zebatym palaszem, trafiajac go w korpus.

[  ZASLANIA  ] Daggerro zrecznie zaslania Thrana przed ciosami Telgala, Atamana, Vandarela i Modara.


[  ZASLANIA  ] Ataman zrecznie zaslania Modara przed ciosami Daggerra i Dargotha.

Thran jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty i Pavlov.
Z glosnym terkotem przybywa czarny pedzacy dylizans.
Modar probuje zaatakowac Thrana, lecz Daggerro zagradza mu droge.
Defi plaskim pchnieciem trafia Pietrova w nogi ostrzem swojej adamantytowej szpiczastej partyzany.
[unk] Vesper probuje trafic Modara egzotycznym jadeitowym palaszem, lecz ten uskakuje przed tym
ciosem.
[unk] Troal probuje trafic Modara ciezkim smolistoczarnym trojzebem bojowym, lecz ten uskakuje przed
tym ciosem.
Daggerro probuje zaatakowac Modara, lecz Ataman zagradza mu droge.
Pavlov bez wysilku niezbyt mocno rani Thrana w nogi ciosem swojego polyskliwego smuklego espadona.
[2/6] Lekko ranisz Thrana lodowata dluga maczuga, trafiajac go w korpus.
Thran uciekl ci.
Koncentrujesz sie na walce z Motarem.
[1/6] Nie tracac czasu na zbedne manewry z calej sily walisz Motara na odlew lodowata dluga maczuga,
kaleczac mu przy tym korpus.
Pavlov muska Daggerra w korpus swoim polyskliwym smuklym espadonem.
[1] Thran podaza na zachod.
                #
               #
              #######
               #
                #
[STR 0/5] Daggerro slamazarnym wymachem srebrzystej kosy bojowej probuje wytracic Atamanowi
opalizujacy runiczny topor obosieczny z reki. Przeciwnik nie daje sie jednak zaskoczyc, zbijajac
uderzenie na bok.
[LEG 1/7] Nie tracac dystansu do Telgala, Wilibald cofa sie pol kroku, by w dogodnym momencie
wyprowadzic w niego zza krawedzi porecznej stalowej tarczy krotkie pchniecie jasniejacym zdobionym
jataganem. Slaby i niedokladny cios trafia przeciwnika w nogi, powodujac tylko ledwo zauwazalne
obrazenia.
Czarny pedzacy dylizans oddala sie na zachod, znikajac po chwili za widnokregiem.
[1/6] Motaro ledwo muska Pietrova lodowata dluga maczuga, trafiajac go w korpus.
[KOR 1/5] Dargoth powolnym ruchem unika ciosu Atamana, jednoczesnie uderzajac go swym misternym
obosiecznym toporem, lecz niedogodna pozycja nie pozwala mu na zbyt silny cios i zadaje tylko
nieznaczne obrazenia.
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na ciebie!
Wilibald wskazuje ciebie.
Wilibald wskazuje ciebie.
Vesper mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na ciebie!
Dargoth glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na ciebie!
Daggerro ATAKUJE CIE!
/db
podobadz broni z temblaka bretonskiego
nadobadz jej
podobadz broni ze skorzanego temblaka
nadobadz jej

[ KTOS LAMIE ] Wilibald rzuca sie na Modara przebijajac sie przez jego ochrone.

Wilibald wskazuje Modara.
Alez misterny srebrny temblak bretonski jest pusty...
> Nadobadz [czego]?
> Podobadz czego z czego?
> Nadobadz [czego]?
>
Modar plaskim pchnieciem trafia Daggerra w korpus ostrzem swojej adamantytowej szpiczastej
partyzany.
[1/6] Telgal ledwo muska Daggerra posrebrzanym dlugim czekanem, trafiajac go w nogi.
[1/6] Telgal ledwo muska Daggerra falistym posrebrzanym toporem bojowym, trafiajac go w korpus.
Jestes troche zmeczony.
Wilibald wskazuje Modara.
[1] Thran przybywa z zachodu.
Thran ATAKUJE Telgala.
Rysy Vandarela wyostrzaja sie, gdy z imieniem Karnosa na ustach rzuca sie na Thrana.
nazabij cel ataku
Wywijajac bronia na wszystkie strony ruszasz na Thrana.
>

****************************************
        Bijesz innego: CTRL + W        
****************************************
Thran wspiera Wilibalda w walce z Modarem.
Modar z imieniem Sigmara na ustach ATAKUJE Thrana.
Pietrov z bojowym okrzykiem na ustach rzuca sie na Thrana.
Daggerro ATAKUJE Modara.
Ataman muska Daggerra w lewe ramie swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Pavlov wywijajac bronia na wszystkie strony rusza na Thrana.
Dargoth glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Modara.
Modar jest w dobrym stanie. Atakuja go Thran, Dargoth, Troal, Daggerro i Wilibald.
Thran jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Pavlov, Modar, Vandarel i Pietrov.

[  ZASLANIA  ] Telgal zrecznie zaslania Modara przed ciosami Wilibalda.

[1] Sierya podaza na zachod.
[1/6] Nagly blysk rozswietla cale otoczenie, gdy szybkim pchnieciem swym jasniejacym zdobionym
jataganem Wilibald ledwo muska Telgala, trafiajac go w korpus.
Defi plaskim pchnieciem trafia Pietrova w korpus ostrzem swojej adamantytowej szpiczastej partyzany.
Vesper mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Modara.
nazabij cel ataku

[  ZASLANIA  ] Vandarel zrecznie zaslania Modara przed ciosami Thrana.

Juz walczysz z Thranem.
>
Daggerro kaleczy Modara zamaszystym cieciem srebrzystej kosy bojowej.
Modar jest lekko ranny. Atakuja go Vesper, Dargoth, Troal i Daggerro.
[1/6] Troal ledwo muska Modara ciezkim smolistoczarnym trojzebem bojowym, trafiajac go w lewe ramie.
[2/6] Motaro lekko rani Pietrova lodowata dluga maczuga, trafiajac go w korpus.
Vesper uderza egzotycznym jadeitowym palaszem, nieznacznie raniac Modara w korpus.

[  ZASLANIA  ] Dargoth zrecznie zaslania Thrana przed twoimi ciosami.

Pietrov jest w dobrym stanie. Atakuja go Motaro i Defi.
Z oszczednego zamachu Dargoth uderza swym misternym obosiecznym toporem w korpus Modara, znaczac
ostrze broni kilkoma kroplami krwi.
[ N ZASLANIA ] Troal probuje zaslonic Thrana przed ciosami Pietrova, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Ataman wywijajac bronia na wszystkie strony rusza na Thrana.

[  ZASLANIA  ] Ataman zrecznie zaslania Modara przed ciosami Vesper i Troala.

[1/6] Vandarel ledwo muska Dargotha waskim zebatym palaszem, trafiajac go w korpus.
Pavlov bez wysilku niezbyt mocno rani Thrana w korpus ciosem swojego polyskliwego smuklego espadona.


[  ZASLANIA  ] Daggerro zrecznie zaslania Thrana przed ciosami Atamana, Pavlova i Pietrova.


****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
Szkarlatne luski rogatej tarczy Dargotha dzwiecza cicho, gdy ten oslania sie nia przed twym
uderzeniem.
[1] Sierya przybywa z zachodu.
Thran probuje trafic Vandarela, jednak jego poszczerbiony obureczny miecz ze swistem przecina
powietrze tuz obok niego.

[ KTOS LAMIE ] Wilibald rzuca sie na Modara przebijajac sie przez jego ochrone.

Pavlov probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Wilibald wskazuje Modara.
Pietrov probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Sierya ATAKUJE Thrana.
Wilibald wskazuje Modara.
nazabij cel ataku
Atakujesz Thrana lecz Dargoth zagradza ci droge.
>
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
[unk] Pietrov probuje trafic Daggerra srebrzysta kosa bojowa, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
[ N ZASLANIA ] Vesper probuje zaslonic Thrana przed ciosami Sieryi, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Troal wykrzykujac glosno swoja nienawisc rzuca sie na Modara.
Modar zostawia krwawa rane na ciele Thrana ostrzem adamantytowej szpiczastej partyzany.

[  ZASLANIA  ] Pavlov zrecznie zaslania Modara przed ciosami Dargotha.

Thran krwawi z licznych ran.
[par] Telgal trafia Daggerra posrebrzanym dlugim czekanem w nogi, lecz caly impet uderzenia zostaje
wyparowany przez matowy pelny pancerz.

[  ZASLANIA  ] Defi zrecznie zaslania Daggerra przed ciosami Telgala.

[KOR 2/5] Ataman oszczednym ruchem unika ciosu Daggerra, rabiac go rownoczesnie swym opalizujacym
runicznym toporem obosiecznym, a uderzenie to otwiera szeroka rane na ciele jego przeciwnika.
Vandarel rzuca sie na Thrana, lecz Dargoth staje mu na drodze.
Pietrov probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
nazabij cel ataku
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Atakujesz Thrana lecz Dargoth zagradza ci droge.
>
Pavlov probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
[ N ZASLANIA ] Sierya probuje zaslonic Modara przed ciosami Daggerra, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
[1/6] Nagly blysk rozswietla cale otoczenie, gdy szybkim pchnieciem swym jasniejacym zdobionym
jataganem Wilibald ledwo muska Modara, trafiajac go w nogi.
Dargoth wyprowadza szybkie pchniecie misternym obosiecznym toporem w Pavlova, lecz ten zbija je z
linii ataku polyskliwym smuklym espadonem.
Motarowi nie udaje sie trafic Pietrova lodowata dluga maczuga.
Thran mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Modara.
Dargoth rzuca sie na Modara, lecz Pavlov staje mu na drodze.
Defi wyprowadza szybkie pchniecie adamantytowa szpiczasta partyzana w Pietrova, lecz ten zbija je z
linii ataku srebrzysta kosa bojowa.
Daggerro lekko kaleczy Modara w korpus swoja srebrzysta kosa bojowa.
nazabij cel ataku
Pietrov probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Pavlov probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Atakujesz Thrana lecz Dargoth zagradza ci droge.
>

[ KTOS LAMIE ] Pietrov rzuca sie na Thrana przebijajac sie przez jego ochrone.

  [CTRL + 1] zabij cel ataku
Ataman ATAKUJE Thrana nie dajac mu czasu mu na skontrowanie swojego ataku.
Vesper uderza egzotycznym jadeitowym palaszem, ledwie zahaczajac Atamana w korpus.
Defi ATAKUJE Modara.

****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
nazabij cel ataku
[2/6] Troal lekko rani Modara ciezkim smolistoczarnym trojzebem bojowym, trafiajac go w nogi.
Wywijajac bronia na wszystkie strony ruszasz na Thrana.
[ N ZASLANIA ] > Troal probuje zaslonic Thrana przed ciosami Atamana, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.

Modar jest ranny. Atakuja go Thran, Defi, Troal, Daggerro i Wilibald.
Pavlov z bojowym okrzykiem na ustach rzuca sie na Thrana.

[ ROZKAZ ATT ] Pavlov wydaje ci rozkaz ataku na Thrana.

Na rozkaz Pavlova Sierya rzuca sie do ataku na Thrana!
[ ROZKAZ WYK ] Na rozkaz Pavlova rzucasz sie do ataku na Thrana!
Dargoth rzuca sie na Modara, lecz Pavlov staje mu na drodze.
Daggerro wychodzi zza zaslony Defi.
[MIE 0/7] [MIE 1/7] Thran poprawia chwyt na swym poszczerbionym oburecznym mieczu i z szerokiego
zamachu wyprowadza nim potezne uderzenie, ktore jednak zeslizguje sie po adamantytowej szpiczastej
partyzanie Modara. Odpowiednio przenoszac ciezar ciala ciagnie cios dalej, muskajac Pietrova samym
sztychem broni.
[ N ZASLANIA ] Telgal probuje zaslonic Modara przed ciosami Thrana, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.

[  ZASLANIA  ] Ataman zrecznie zaslania Modara przed ciosami Thrana i Troala.

Vandarel wspiera Pietrova w walce z Thranem.
Pavlov muska Thrana w korpus swoim polyskliwym smuklym espadonem.

[  ZASLANIA  ] Dargoth zrecznie zaslania Thrana przed twoimi ciosami.

Thran jest ranny. Atakuja go Sierya, Modar, Vandarel i Pietrov.
[1/6] Ledwo muskasz Dargotha lodowata dluga maczuga, trafiajac go w nogi.
Vesper mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Modara.
Troal rzuca sie na Modara, lecz Ataman staje mu na drodze.
Telgal ATAKUJE Thrana.
Modar plaskim pchnieciem trafia Thrana w lewe ramie ostrzem swojej adamantytowej szpiczastej
partyzany.
Dargoth wyprowadza szybkie pchniecie misternym obosiecznym toporem w Pavlova, lecz ten zbija je z
linii ataku polyskliwym smuklym espadonem.
Dargoth rzuca sie na Modara, lecz Pavlov staje mu na drodze.
[ N ZASLANIA ] Vesper probuje zaslonic Thrana przed ciosami Pietrova, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
[STR WYTR] Daggerro szybkim niczym mysl ruchem srebrzystej kosy bojowej wytraca adamantytowa
szpiczasta partyzane z rak Modara.
[FAN 3/7] Telgal krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie
przeciwnika rzuca sie do ataku. Wydajac z siebie glosny okrzyk, wyprowadza szeroki zamach i z
najwyzsza trudnoscia trafia Thrana w korpus raniac go posrebrzanym dlugim czekanem.
[1/6] Vandarel ledwo muska Thrana waskim zebatym palaszem, trafiajac go w korpus.
[1/6] Telgal ledwo muska Thrana falistym posrebrzanym toporem bojowym, trafiajac go w korpus.
[1/6] Modar ledwo muska Thrana prawa piescia, trafiajac go w korpus.
Modarowi nie udaje sie trafic Thrana lewa stopa.
[FAN 2/7] Telgal dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Sciskajac swoja bron z
calej sily, wyprowadza szeroki zamach i wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia
Daggerra w nogi lekko raniac go posrebrzanym dlugim czekanem.
[FAN 2/7] Telgal krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie
przeciwnika rzuca sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadza znad glowy potezny
zamach i wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia Daggerra w korpus lekko raniac
go falistym posrebrzanym toporem bojowym.
[PAR 0/7] Vandarel probuje dosiegnac Defi waskim zebatym palaszem, jednak jego bron nieznacznie
chybia celu.
[par] Pietrov wykonuje zamaszyste ciecie srebrzysta kosa bojowa mierzac w Wilibalda, lecz ten
oslania sie poreczna stalowa tarcza.
[1] Thran podaza na wschod.
[BAR OGL] [BAR 2/6] Nie silac sie na wirtuozerie Motaro z calej sily wali Pietrova na odlew lodowata
dluga maczuga, obijajac mu przy tym lewe ramie. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika
swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.
Ataman muska Dargotha w nogi swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.

****************************************
        Bijesz innego: CTRL + W        
****************************************
Defi zostawia krwawa rane na ciele Modara ostrzem adamantytowej szpiczastej partyzany.

[  ZASLANIA  ] Sierya zrecznie zaslania Modara przed ciosami Wilibalda.

Vesper bierze mocarny zamach egzotycznym jadeitowym palaszem, nieznacznie raniac Modara w nogi.

[  ZASLANIA  ] Defi zrecznie zaslania Dargotha przed ciosami Pavlova.

Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na ciebie!
Modar jest w zlej kondycji. Atakuja go Defi, Vesper i Daggerro.
Wilibald wskazuje ciebie.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na ciebie!
Na rozkaz Wilibalda Defi rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Wilibalda Troal rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Wilibalda Vesper rzuca sie do ataku na ciebie!
Na rozkaz Wilibalda Daggerro rzuca sie do ataku na ciebie!
Wilibald wskazuje ciebie.
Nie tracac do ciebie dystansu, Wilibald cofa sie pol kroku, by w najmniej dogodnym momencie
wyprowadzic zza krawedzi porecznej stalowej tarczy krotkie pchniecie jasniejacym zdobionym
jataganem. Slaby i niedokladny cios trafia cie w glowe, powodujac tylko ledwo zauwazalne obrazenia.
[1/6] Troal ledwo muska cie ciezkim smolistoczarnym trojzebem bojowym, trafiajac cie w korpus.

[ KTOS LAMIE ] Wilibald rzuca sie na Modara przebijajac sie przez jego ochrone.

Wilibald wskazuje Modara.
Dargoth glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Modara.
Wilibald wskazuje Modara.
Troal wykrzykujac glosno swoja nienawisc rzuca sie na Modara.
Daggerro ATAKUJE Modara.
[ N ZASLANIA ] Pavlov probuje zaslonic Modara przed ciosami Daggerra, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Pavlov muska Defi w prawe ramie swoim polyskliwym smuklym espadonem.
Defi ATAKUJE Modara.
Dargoth wychodzi zza zaslony Defi.
Vesper mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Modara.
przedstaw daggerra
Przedstawiasz Daggerra wszystkim.
> Vandarel wspiera Pietrova w walce z Wilibaldem.

[par] Motaro wykonuje zamach lodowata dluga maczuga mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie go
sparowac lodowata dluga maczuga.
[1/6] Ledwo muskasz Dargotha lodowata dluga maczuga, trafiajac go w nogi.
[ N ZASLANIA ] Telgal probuje zaslonic Modara przed ciosami Dargotha, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
[KOR 2/5] Dargoth oszczednym wypadem do przodu ATAKUJE Modara, dzgajac go swym misternym obosiecznym
toporem, a uderzenie to pozostawia gleboka rane w ciele jego przeciwnika.

[ ZASLANIASZ ] Zrecznie zaslaniasz Modara przed ciosami Defi.


****************************************
        Bijesz innego: CTRL + W        
****************************************
> Defi plaskim pchnieciem trafia cie w glowe ostrzem swojej adamantytowej szpiczastej partyzany.

wesprzyj
wesprzyj ob_570042
Wspierasz Pietrova w walce z Wilibaldem.
> Juz walczysz z Wilibaldem.
> nazabij cel ataku
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
[STR 2/5] > Daggerro wykorzystujac brak broni u przeciwnika, blyskawicznie wyprowadza cios
srebrzysta kosa bojowa mierzac w Modara. Wypracowanym uderzeniem trafia go w glowe, pozostawiajac
krwawiace zadrapanie.

Vandarel bierze mocarny zamach egzotycznym jadeitowym palaszem, ledwie zahaczajac Wilibalda w glowe.
Modar jest ciezko ranny. Atakuja go Vesper, Dargoth, Troal, Daggerro i Wilibald.
nazabij cel ataku
[1] Thran przybywa ze wschodu.
Thran ATAKUJE Pavlova.
Atakujesz Thrana nie dajac mu czasu na skontrowanie twego ataku.
>
Pavlov wspiera Pietrova w walce z Wilibaldem.
Telgal ATAKUJE Thrana.
Thran mruzac oczy w oczekiwaniu plynacej z walki rozkoszy rzuca sie na Modara.
Ataman muska Dargotha w glowe swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
[ N ZASLANIA ] Sierya probuje zaslonic Modara przed ciosami Wilibalda, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Ataman ATAKUJE Thrana nie dajac mu czasu mu na skontrowanie swojego ataku.
Jestes wypoczety.
Vesper zahacza Modara mocnym uderzeniem swojego egzotycznego jadeitowego palasza, a wyrastajace z
broni klebowisko cierni powoduje znaczne obrazenia.
Pavlov z bojowym okrzykiem na ustach rzuca sie na Thrana.
[3/6] Troal rani Modara ciezkim smolistoczarnym trojzebem bojowym, trafiajac go w lewe ramie.

[ NIE LAMIE  ] Daggerro rzuca sie na Modara, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.

[par] Telgal trafia Thrana posrebrzanym dlugim czekanem w glowe, lecz caly impet uderzenia zostaje
wyparowany przez smukly skrzydlaty helm.
[2/6] Telgal lekko rani Thrana falistym posrebrzanym toporem bojowym, trafiajac go w korpus.
Przeciez nikt cie nie zaslania.
> Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
>
[1/6] Swietlista smuga przecina powietrze, gdy szybkim pchnieciem swym jasniejacym zdobionym
jataganem Wilibald ledwo muska Modara, trafiajac go w prawe ramie.
Pietrov powoli dochodzi do siebie.
[1/6] Troal ledwo muska Modara ciezkim smolistoczarnym trojzebem bojowym, trafiajac go w korpus.
[1/6] Swietlista smuga przecina powietrze, gdy dlugim cieciem swym jasniejacym zdobionym jataganem
Wilibald ledwo muska Modara, trafiajac go w nogi.
Mocnym wymachem z nad glowy Thran trafia poszczerbionym oburecznym mieczem w glowe Modara kaleczac
go przy tym dotkliwie.
Koncowka swojego poszczerbionego oburecznego miecza Thran trafia w nogi Sieryi, zadajac jej
nieznaczne obrazenia.
Vesper uderza egzotycznym jadeitowym palaszem, ledwie zahaczajac Pavlova w korpus.
Daggerro kaleczy Sierye zamaszystym cieciem srebrzystej kosy bojowej.
[STR WYTR] Troal szybkim niczym mysl ruchem ciezkiego smolistoczarnego trojzebu bojowego wytraca
ogromny zelazny harpun z reki Sieryi.
Z oszczednego zamachu Dargoth uderza swym misternym obosiecznym toporem w korpus Telgala, znaczac
ostrze broni kilkoma kroplami krwi.
[1/6] Nagly blysk rozswietla cale otoczenie, gdy dlugim cieciem swym jasniejacym zdobionym jataganem
Wilibald ledwo muska Atamana, trafiajac go w glowe.
[1] Modar podaza na zachod.
Sierya chwyta ogromny zelazny harpun lewa reka.
Sierya jest lekko ranna. Atakuja ja Thran, Troal i Daggerro.
[ N ZASLANIA ] Vesper probuje zaslonic Thrana przed ciosami Atamana, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Przeciez nikt cie nie zaslania.
> Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
>
[1/6] Sierya ledwo muska Wilibalda ogromnym zelaznym harpunem, trafiajac go w korpus.
Pietrov z determinacja i pewnoscia siebie unosi swoja bron i naciera na Thrana.
nazabij cel ataku
[OGLUCH] [BAR 2/6] Nie silac sie na wirtuozerie Motaro z calej sily wali cie na odlew lodowata dluga
maczuga, obijajac ci przy tym korpus. Dobrze wymierzony cios sprawia, ze chwiejesz sie na nogach i
robi ci sie ciemno przed oczami...

[   OGLUCH   ] ----- JESTES OGLUSZONY -----

Ktos zostaje przez kogos trafiony.
Nie widzisz tu nic.
>
Jestes w dobrym stanie.
Ktos zostaje przez kogos trafiony.
Ktos zostaje przez kogos trafiony.
Ktos zostaje przez kogos trafiony.
[2] Podazasz za kims na zachod.
Ciemne miejsce.
[2] Podazasz za kims na zachod.
Ciemne miejsce.
Jestes troche zmeczony.
[2] Podazasz za kims na polnocny-zachod.
Ciemne miejsce.

[   OGLUCH   ] ----- KONIEC OGLUCHA -----

[7] Wraz z Sierya, Pavlovem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na polnoc.
Nieduzy placyk we wsi.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, zachod i poludnie.
Thran, Motaro, Defi, Vesper, Dargoth, Troal, Daggerro, Wilibald, mlodociany wysoki wiesniak i
rozgdakana tlusta kura.
Pietrov ATAKUJE Daggerra.
Sierya ATAKUJE Troala.
Pavlov ATAKUJE Wilibalda.
Atakujesz Daggerra.
Telgal ATAKUJE Dargotha.
Vandarel ATAKUJE Defi.
Ataman ATAKUJE Daggerra.

****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
' ala
Mowisz: Ala.
>
Pavlov muska Wilibalda w lewe ramie swoim polyskliwym smuklym espadonem.
[1/6] Vandarel ledwo muska Defi waskim zebatym palaszem, trafiajac ja w korpus.
[1/6] Telgal ledwo muska Dargotha posrebrzanym dlugim czekanem, trafiajac go w lewe ramie.
[1/6] Sierya ledwo muska Troala ogromnym zelaznym harpunem, trafiajac go w korpus.
[3/6] Nie zastanawiajac sie dlugo z calej sily walisz Daggerra na odlew lodowata dluga maczuga,
tlukac mu przy tym lewe ramie.
Ataman muska Daggerra w glowe swoim opalizujacym runicznym toporem obosiecznym.
Pietrov lekko kaleczy Daggerra w glowe swoja srebrzysta kosa bojowa.
Na amulecie Pietrova rozjarzaja sie na moment trzy krwistoczerwone ogniki.
Amulet leczy
Daggerro uciekl ci.
[8] Wilibald, Thran, Motaro, Defi, Vesper, Dargoth, Troal i Daggerro podazaja na poludnie.
                  #
                  #
                # # #
                 ###
                  #
nazabij cel ataku
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
>
[7] Wraz z Sierya, Pavlovem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na poludnie.
bind CTRL + N: napij sie do syta wody
Trakt przez wioske.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, poludnie i zachod.
Czarny stojacy dylizans i drewniana tabliczka.

bind [: wem;wsiadz do dylizansu;wlm

Podstarzaly barczysty wiesniak i nastroszony dorodny indyk.
Woznica gromkim glosem oznajmia: Odjazd.
Czarny stojacy dylizans powoli rusza w droge, zmierzajac na zachod.

bind [: wem;wsiadz do dylizansu;wlm

Pietrov wskazuje na dol.

bind ]: trop

' miala
Mowisz: Miala.
>
Nastroszony dorodny indyk podfruwajac ucieka!
Nastroszony dorodny indyk w panice umyka na polnoc.
Sierya chwyta oburacz ogromny zelazny harpun.
' kota
Mowisz: Kota.
> wesprzyj
Nikt z twojej druzyny nie jest zaangazowany w walke.
> nazabij cel ataku
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
>
Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Sierya przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu,
szukajac sladow czyjejs obecnosci.
Sierya wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie
przez halflinga i prowadza na polnoc.
Gdzies nad twoja glowa slyszysz lopot skrzydel.
Jestes wypoczety.
[7] Wraz z Sierya, Pavlovem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na zachod.
We wsi.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod, poludnie i wschod.
Pstrokaty spory indyk i siwy barczysty wiesniak.
Jestes troche zmeczony.
Pietrov wskazuje na dol.

bind ]: trop

Zwracajac uwage na najdrobniejsze szczegoly Sierya przykleka i przyglada sie w skupieniu otoczeniu,
szukajac sladow czyjejs obecnosci.
[1] Rozgdakana tlusta kura przybywa z polnocnego-wschodu.
Sierya wstaje.
Jest ona w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione przez grupe osmiu
osob i prowadza na polnocny-wschod.
Sierya mowi: Ale go.
Pstrokaty spory indyk ploszy sie!
Pstrokaty spory indyk w panice umyka na wschod.
[7] Wraz z Sierya, Pavlovem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na polnocny
-wschod.
Nieduzy placyk we wsi.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, zachod i poludnie.
Nastroszony dorodny indyk i mlodociany wysoki wiesniak.
Jestes wypoczety.
Sierya wyglada jakby chciala cos powiedziec, ale w ostatniej chwili sie rozmyslila.
[7] Wraz z Sierya, Pavlovem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na zachod.
Wewnatrz chaty.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
Rumiany barylkowaty halfling (Gimbo GP).
[7] Wraz z Sierya, Pavlovem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na zewnatrz.
Nieduzy placyk we wsi.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, zachod i poludnie.
Nastroszony dorodny indyk i mlodociany wysoki wiesniak.
[7] Wraz z Sierya, Pavlovem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na poludnie.
bind CTRL + N: napij sie do syta wody
Trakt przez wioske.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, poludnie i zachod.
Drewniana tabliczka.
Pstrokaty spory indyk i podstarzaly barczysty wiesniak.
[7] Wraz z Sierya, Pavlovem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na poludnie.
Opuszczona rybacka chata.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
Thran, Motaro, Defi, Vesper, Dargoth, Troal, Daggerro i Wilibald.
Pietrov ATAKUJE Motara.
Sierya ATAKUJE Troala.
Pavlov ATAKUJE Motara.
Atakujesz Motara.
Telgal ATAKUJE Dargotha.
Vandarel ATAKUJE Wilibalda.
Ataman ATAKUJE Wilibalda.

****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
Thran opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Thran bierze dwa fioletowe zwarte kwiatostany z otwartego szarawego skorzanego woreczka.
[bron] Thran dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Wilibald wskazuje Thrana.
Wilibald wydaje rozkaz zasloniecia Thrana.
Ataman ATAKUJE Thrana nie dajac mu czasu mu na skontrowanie swojego ataku.
[ N ZASLANIA ] Vesper probuje zaslonic Thrana przed ciosami Atamana, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Sierya wspiera Pietrova w walce z Motarem.
nazabij cel ataku
Atakujesz Thrana nie dajac mu czasu na skontrowanie twego ataku.
>

[ ROZKAZ ATT ] Pietrov wydaje ci rozkaz ataku na Thrana.

[ ROZKAZ WYK ] Na rozkaz Pietrova rzucasz sie do ataku na Thrana!
Na rozkaz Pietrova Pavlov rzuca sie do ataku na Thrana!
Na rozkaz Pietrova Ataman rzuca sie do ataku na Thrana!
Pietrov ATAKUJE Thrana.
Thran krwawi z licznych ran.
Sierya zaciska uchwyt na swej broni i rozpoczyna walke z Thranem.
Telgal ATAKUJE Thrana.
nazabij cel ataku
Juz walczysz z Thranem.
>
Defi ATAKUJE Sierye.
Defi ATAKUJE Pavlova.
Defi ATAKUJE CIE!
Defi ATAKUJE Telgala.
Rysy Vandarela wyostrzaja sie, gdy z imieniem Karnosa na ustach rzuca sie na Thrana.
Defi ATAKUJE Vandarela.
Defi ATAKUJE Atamana.
Defi ATAKUJE Pietrova.
[ N ZASLANIA ] Motaro probuje zaslonic Thrana przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Przeciez nikt cie nie zaslania.
[N ZASLANIASZ] > Probujesz zaslonic Sierye przed ciosami Troala, jednak nie jestes w stanie tego
uczynic.
>

[  ZASLANIA  ] Daggerro zrecznie zaslania Thrana przed ciosami Sieryi i Atamana.

Wilibald wskazuje Pietrova.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
[ N ZASLANIA ] Troal probuje zaslonic Thrana przed ciosami Pietrova, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Wilibald wskazuje Pietrova.
[ N ZASLANIA ] Telgal probuje zaslonic Pietrova przed ciosami Thrana, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Z oszczednego zamachu Dargoth uderza swym misternym obosiecznym toporem w nogi Pietrova, znaczac
ostrze broni kilkoma kroplami krwi.

[ NIE LAMIE  ] Ataman rzuca sie na Thrana, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.

Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Daggerro lekko kaleczy Pietrova w korpus swoja srebrzysta kosa bojowa.
[2/6] Motaro lekko rani Pietrova lodowata dluga maczuga, trafiajac go w glowe.
nazabij cel ataku
[PAR 3/7] Vandarel w zamieszaniu uderza Thrana egzotycznym jadeitowym palaszem, bolesnie raniac go w
korpus.
[2/6] Vandarel lekko rani Thrana waskim zebatym palaszem, trafiajac go w korpus.
[1/6] Troal ledwo muska Sierye ciezkim smolistoczarnym trojzebem bojowym, trafiajac ja w nogi.
Juz walczysz z Thranem.
>
Troal wykrzykujac glosno swoja nienawisc rzuca sie na Pietrova.
[ N ZASLANIA ] Defi probuje zaslonic Thrana przed ciosami Pavlova, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Thran jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Pavlov, Telgal, Vandarel i Pietrov.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Pavlov bez wysilku niezbyt mocno rani Thrana w korpus ciosem swojego polyskliwego smuklego espadona.
[GLA 2/7] Vesper odpycha Pietrova romboidalna srebrzysta tarcza i lekko kaleczy go ciosem
egzotycznego jadeitowego palasza w glowe.
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Vandarela.
Wilibald wskazuje Vandarela.
[par] Wilibald trafia Vandarela jasniejacym zdobionym jataganem w prawe ramie, lecz caly impet
uderzenia zostaje wyparowany przez snieznobialy lsniacy pancerz.
Wilibald wskazuje Vandarela.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Dostrzegajac dogodna okazje do ataku, rzucasz sie do przodu i wykonujesz szybki zamach lodowata
dluga maczuga. Twa bron trafia zaskoczonego Thrana w prawe ramie, pozostawiajac sporego, fioletowego
siniaka.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.

[  ZASLANIA  ] Dargoth zrecznie zaslania Thrana przed twoimi ciosami.


****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
[ N ZASLANIA ] Vesper probuje zaslonic Thrana przed ciosami Telgala, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.

[ KTOS LAMIE ] Pavlov rzuca sie na Thrana przebijajac sie przez jego ochrone.

  [CTRL + 1] zabij cel ataku
Ataman zaciska uchwyt na swej broni i rozpoczyna walke z Thranem.
[2/6] Telgal lekko rani Thrana posrebrzanym dlugim czekanem, trafiajac go w korpus.
[FAN 1/7] Telgal dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Wzmacniajac sile
uderzenia gwaltownym skretem reki, wyprowadza znad glowy potezny zamach i bezlitosnie wykorzystujac
przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia Thrana w korpus ledwo muskajac go falistym posrebrzanym
toporem bojowym.
[KOR 0/5] Niezgrabnym ruchem Ataman unika ciosu Thrana, a jego wyrzucony w bok opalizujacy runiczny
topor obosieczny, bardziej dla utrzymania rownowagi niz zadania ciosu, przecina tylko powietrze.
[KOR 1/5] Ataman powolnym ruchem unika ciosu Motara, jednoczesnie uderzajac go swym opalizujacym
runicznym toporem obosiecznym, lecz niedogodna pozycja nie pozwala mu na zbyt silny cios i zadaje
tylko nieznaczne obrazenia.
[MIE 1/7] Pavlov rusza do przodu, w pol kroku wyprowadzajac oburacz szybkie uderzenie polyskliwym
smuklym espadonem, ktore ledwo zacina Troala w lewe ramie.
[par] Telgal trafia Daggerra falistym posrebrzanym toporem bojowym w korpus, lecz caly impet
uderzenia zostaje wyparowany przez matowy pelny pancerz.
[1] Thran podaza na zewnatrz.
Defi plaskim pchnieciem trafia Pietrova w glowe ostrzem swojej adamantytowej szpiczastej partyzany.
[1] Thran przybywa z polnocy.
Thran ATAKUJE Pietrova.
Pietrov jest lekko ranny. Atakuja go Thran, Motaro, Defi, Vesper, Dargoth, Troal i Daggerro.
Szybkim ciosem jednego ze szpikulcow misternego obosiecznego topora Dargoth uderza w lewe ramie
Pietrova, pozostawiajac niewielkie zadrapanie.
[1/6] Sierya ledwo muska Daggerra ogromnym zelaznym harpunem, trafiajac go w korpus.
Ataman z determinacja i pewnoscia siebie unosi swoja bron i naciera na Thrana.
[1/6] Motaro ledwo muska Pietrova lodowata dluga maczuga, trafiajac go w korpus.
[KOR 2/5] Dargoth oszczednym wypadem do przodu ATAKUJE Pietrova, dzgajac go swym misternym
obosiecznym toporem, a uderzenie to pozostawia gleboka rane w ciele jego przeciwnika.
Uciekles Dargothowi, Defi, Thranowi, Motarowi, Daggerro, Wilibaldowi, Troalowi i Vesper.
[1/6] Nagly blysk rozswietla cale otoczenie, gdy dlugim cieciem swym jasniejacym zdobionym jataganem
Wilibald ledwo muska Vandarela, trafiajac go w korpus.
[7] Wraz z Sierya, Pavlovem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na zewnatrz.
bind CTRL + N: napij sie do syta wody
Trakt przez wioske.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, poludnie i zachod.
Drewniana tabliczka.
Pstrokaty spory indyk i podstarzaly barczysty wiesniak.
Pietrov jest ranny.
przedstaw willibalda
[8] Wilibald, Thran, Motaro, Defi, Vesper, Dargoth, Troal i Daggerro przybywaja.
Wilibald ATAKUJE Sierye.
Thran ATAKUJE Atamana.
Motaro ATAKUJE Sierye.
Defi ATAKUJE Pietrova.
Vesper ATAKUJE Sierye.
Dargoth ATAKUJE Atamana.
Troal ATAKUJE Pavlova.
Daggerro ATAKUJE Vandarela.

****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
Kogo chcesz przedstawic?
>
Defi zostawia krwawa rane na ciele Pietrova ostrzem adamantytowej szpiczastej partyzany.
[LEG 1/7] Wilibald przesuwa sie nieznacznie w bok, obchodzac powoli Sierye, by w dogodnym momencie
wyprowadzic w nia zza krawedzi porecznej stalowej tarczy blyskawiczne ciecie jasniejacym zdobionym
jataganem. Slaby i niedokladny cios trafia przeciwnika w korpus, powodujac tylko ledwo zauwazalne
obrazenia.
[1/6] Motaro ledwo muska Sierye lodowata dluga maczuga, trafiajac ja w lewe ramie.
[1/6] Troal ledwo muska Pavlova ciezkim smolistoczarnym trojzebem bojowym, trafiajac go w korpus.
Uciekles Wilibaldowi, Dargothowi, Defi, Thranowi, Motarowi, Daggerro, Troalowi i Vesper.
Daggerro lekko kaleczy Vandarela w korpus swoja srebrzysta kosa bojowa.
[par] Szkarlatne luski rogatej tarczy Atamana dzwiecza cicho, gdy ten oslania sie nia przed
uderzeniem Dargotha.
[7] Wraz z Sierya, Pavlovem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na poludnie.
Opuszczona rybacka chata.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
[7] Wraz z Sierya, Pavlovem, Telgalem, Vandarelem i Atamanem podazasz za Pietrovem na zewnatrz.
bind CTRL + N: napij sie do syta wody
Trakt przez wioske.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, poludnie i zachod.
Drewniana tabliczka.
Thran, Motaro, Defi, Vesper, Dargoth, Troal, Daggerro, Wilibald, pstrokaty spory indyk i podstarzaly
barczysty wiesniak.
Pietrov ATAKUJE Daggerra.
Pavlov ATAKUJE Defi.
Atakujesz Troala.
Vandarel ATAKUJE Defi.
Ataman ATAKUJE Motara.
Daggerro ATAKUJE Vandarela.
przedstaw willibalda
Kogo chcesz przedstawic?
> Pietrov z determinacja i pewnoscia siebie unosi swoja bron i naciera na Thrana.


[  ZASLANIA  ] Vesper zrecznie zaslania Thrana przed ciosami Pietrova.

Ataman z determinacja i pewnoscia siebie unosi swoja bron i naciera na Thrana.
Dargoth glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Vandarela.
przedstaw willibalda

[ NIE LAMIE  ] Pietrov rzuca sie na Thrana, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.

Pietrov probuje zaatakowac Thrana, lecz Vesper zagradza mu droge.
Pietrov probuje zaatakowac Thrana lecz Vesper zagradza mu droge.

[ KTOS LAMIE ] Pavlov rzuca sie na Thrana przebijajac sie przez jego ochrone.

  [CTRL + 1] zabij cel ataku
Kogo chcesz przedstawic?
> przedstaw willibalda

[  ZASLANIA  ] Defi zrecznie zaslania Thrana przed ciosami Atamana.

Kogo chcesz przedstawic?
>
Pietrov wywijajac bronia na wszystkie strony rusza na Thrana.
przedstaw willibalda
Kogo chcesz przedstawic?
>
Troal wykrzykujac glosno swoja nienawisc rzuca sie na Vandarela.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Defi zagradza mu droge.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Defi zagradza mu droge.
wesprzyj
Wspierasz Pietrova w walce z Thranem.
>
Rysy Vandarela wyostrzaja sie, gdy z imieniem Karnosa na ustach rzuca sie na Thrana.
nazabij cel ataku
Telgal ATAKUJE Thrana.
Juz walczysz z Thranem.
>
Sierya wywijajac bronia na wszystkie strony rusza na Thrana.

[  ZASLANIA  ] Motaro zrecznie zaslania Thrana przed ciosami Vandarela.

Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Vandarela.
Wilibald wskazuje Vandarela.
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Telgala.
Wilibald wskazuje Telgala.
[ N ZASLANIA ] Dargoth probuje zaslonic Thrana przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.

[  ZASLANIA  ] Troal zrecznie zaslania Thrana przed ciosami Sieryi.


[ NIE LAMIE  ] Ataman rzuca sie na Thrana, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.


[  ZASLANIA  ] Daggerro zrecznie zaslania Thrana przed twoimi ciosami.

nazabij cel ataku
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Defi zagradza mu droge.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Defi zagradza mu droge.
Atakujesz Thrana lecz Daggerro zagradza ci droge.
>

****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
[ N ZASLANIA ] Telgal probuje zaslonic Pietrova przed ciosami Vesper, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Pavlov probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.
Vandarel rzuca sie na Thrana, lecz Motaro staje mu na drodze.
Vesper wyprowadza z impetem ciecie egzotycznym jadeitowym palaszem, ledwie zahaczajac Pietrova w
prawe ramie.
[1/6] Troal ledwo muska Vandarela ciezkim smolistoczarnym trojzebem bojowym, trafiajac go w nogi.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Defi zagradza mu droge.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Defi zagradza mu droge.
Defi zostawia krwawa rane na ciele Pietrova ostrzem adamantytowej szpiczastej partyzany.
Telgal probuje zaatakowac Thrana, lecz Daggerro zagradza mu droge.
Vandarel probuje wesprzec Pietrova w walce z Thranem, lecz Motaro zagradza mu droge.
[3/6] Motaro rani Pietrova lodowata dluga maczuga, trafiajac go w nogi.
Telgal probuje zaatakowac Thrana, lecz Daggerro zagradza mu droge.
Pietrov jest w zlej kondycji. Atakuja go Thran, Motaro, Defi i Vesper.
Dargoth glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Telgala.
Telgal probuje zaatakowac Thrana, lecz Daggerro zagradza mu droge.
Z oszczednego zamachu Dargoth uderza swym misternym obosiecznym toporem w prawe ramie Telgala,
znaczac ostrze broni kilkoma kroplami krwi.
Thran probuje trafic Pietrova, jednak jego poszczerbiony obureczny miecz ze swistem przecina
powietrze tuz obok niego.
Daggerro lekko kaleczy Vandarela w korpus swoja srebrzysta kosa bojowa.
[3/6] Nie zastanawiajac sie dlugo z calej sily walisz Daggerra na odlew lodowata dluga maczuga,
tlukac mu przy tym nogi.

[ NIE LAMIE  ] Pavlov rzuca sie na Thrana, bezskutecznie probujac przebic sie przez jego ochrone.

Pavlov probuje zaatakowac Thrana lecz Daggerro zagradza mu droge.

[ ROZKAZ ATT ] Pavlov wydaje ci rozkaz ataku na Thrana.

[ ROZKAZ WYK ] Na rozkaz Pavlova rzucasz sie do ataku na Thrana, ale wpadasz na Daggerra!
Na rozkaz Pavlova Sierya rzuca sie do ataku na Thrana, ale wpada na Troala!
Na rozkaz Pavlova Pietrov rzuca sie do ataku na Thrana!
Daggerro jest ranny. Atakujesz go ty, Pavlov i Telgal.
Vandarel wyprowadza z furia ciecie egzotycznym jadeitowym palaszem, ledwie zahaczajac Motara w
glowe.
[PAR 1/7] Vandarel z doskoku uderza Motara waskim zebatym palaszem, nieznacznie raniac go w korpus.
Telgal probuje zaatakowac Thrana, lecz Daggerro zagradza mu droge.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Defi zagradza mu droge.
Ataman probuje zaatakowac Thrana lecz Defi zagradza mu droge.

[ KTOS LAMIE ] Pietrov rzuca sie na Thrana przebijajac sie przez jego ochrone.


****************************************
    Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
  [CTRL + 1] zabij cel ataku
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Vandarela.
Wilibald wskazuje Vandarela.
przedstaw troala
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Vandarela.
Na rozkaz Wilibalda Motaro rzuca sie do ataku na Vandarela!
Na rozkaz Wilibalda Daggerro rzuca sie do ataku na Vandarela!
Na rozkaz Wilibalda Defi rzuca sie do ataku na Vandarela!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na Vandarela!
Na rozkaz Wilibalda Vesper rzuca sie do ataku na Vandarela!
Przedstawiasz Troala wszystkim.
[1/6] > Nagly blysk rozswietla cale otoczenie, gdy dlugim cieciem swym jasniejacym zdobionym
jataganem Wilibald ledwo muska Vandarela, trafiajac go w lewe ramie.
[ N ZASLANIA ] Defi probuje zaslonic Thrana przed ciosami Pietrova, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.

Wilibald wskazuje Vandarela.
[unk] Pavlov probuje trafic Daggerra polyskliwym smuklym espadonem, lecz ten uskakuje przed tym
ciosem.
wesprzyj
Motaro przyzywajac chrypiacym glosem imie Nurgla rzuca sie na Pietrova.
Pavlov z determinacja i pewnoscia siebie unosi swoja bron i naciera na Thrana.
Wspierasz Pietrova w walce z Thranem.
> nazabij cel ataku
Ataman trafia Defi w nogi zamaszystym ciosem opalizujacego runicznego topora obosiecznego, kaleczac
ja.
Ataman z bojowym okrzykiem na ustach rzuca sie na Thrana.
[ N ZASLANIA ] Vesper probuje zaslonic Thrana przed ciosami Atamana, jednak nie jest w stanie tego
uczynic.
Juz walczysz z Thranem.
>
Thran krwawi z licznych ran.
nazabij cel ataku
nazabij cel ataku
[KOR 2/5] Ataman oszczednym ruchem unika ciosu Thrana, rabiac go rownoczesnie swym opalizujacym
runicznym toporem obosiecznym, a uderzenie to otwiera szeroka rane na ciele jego przeciwnika.
[JA FIN] Wykonujesz potezny zamach lodowata dluga maczuga i wkladajac w cios cala swa sile, uderzasz
na odlew Thrana. Twa bron ze zlowrogim jekiem rozrywanego powietrza zmienia jego cialo w krwawa,
pozbawiona zycia miazge. Triumfalnym gestem unosisz lodowata dluga maczuge wysoko nad glowe, a
zapach swiezej posoki dodaje ci sil do dalszej walki.
Thran umarl.

[  ZABILES  ] Zabiles Thrana. (1 / 1)

Dodaj komentarz