Pietrov mowi szorstko do Darkuida: Jesli klamiecie, to i tak Wasz leb ozdobi palisade

Pietrov mowi szorstko do Darkuida: Jesli klamiecie, to i tak Wasz leb ozdobi palisade.
Krzyczysz: Cruentis Fatum!!!
Dzwiek, ktory zaczyna sie wydobywac z twego gardla przypomina ryk wyglodnialego niedzwiedzia. Czujesz jak twoje miesnie naprezaja sie do granic mozliwosci. Po chwili wszystko cichnie, lecz w dal niesie sie jedno przeslanie - krew.
> Darkuid wzdryga sie.
Mowisz: Kapitan.
Mowisz: Ma zawsze racje.
(...)
Z walu ziemnego stercza zaostrzone pale, na ktore nabito odcieta glowe Darkuida i glowe wodnika.
(log Atamana)
Bierzesz trzy srebrne monety, 21 zlotych monet i szesnascie mithrylowych monet z otwartego skorzanego plecaka.
> Placisz sniademu spokojnemu mezczyznie 240 miedziakow.
Sniady spokojny mezczyzna daje ci podluzny wymietoszony bilet.
> Dajesz podluzny wymietoszony bilet sniademu spokojnemu mezczyznie.
Wchodzisz na smukly drakkar.
Poklad drakkara 'Ringhorn'.
        pozostale: dziob rufa
Darkuid.
> Wkladasz szesnascie mithrylowych monet, dwadziescia zlotych monet i trzy srebrne monety do otwartego skorzanego plecaka.
> Zamykasz skorzany plecak.
> wmzabij darkuida

W twych oczach rozpala sie swiety ogien nienawisci i z imieniem Morra na ustach rzucasz sie do walki z Darkuidem!
> 
Darkuid schodzi z drakkara na brzeg.
Dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, wyprowadzasz zamaszysty cios i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Darkuida w korpus raniac go foremnym iskrzacym mlotem.
Darkuid uciekl ci.
zejdz ze statku
Schodzisz z drakkara.
Pomost u brzegu Blekitnej Wstegi.
        
Smukly drakkar.
Darkuid, Terum i sniady spokojny mezczyzna.
Atakujesz Darkuida.
>  
Dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Wydajac z siebie glosny okrzyk, wyprowadzasz znad glowy potezny cios i zdecydowanym, umiejetnym ruchem trafiasz Darkuida w prawe ramie lekko raniac go szponiasta dwusegmentowa maczuga.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
                                                   .     
                                           ........;;.   
                                           ::::::::;;;;. 
                                           ::::::::;;:'   Darkuid 
                                                   :'    
 

> e

Przystan u brzegu Blekitnej Wstegi.
     /| 
Darkuid.
Terum przybywa za toba z zachodu.
Atakujesz Darkuida.
> Probujesz trafic Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, lecz ten unika twojego ciosu.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na poludnie.
                                                ;;;;; 
                                                ;;;;; 
                                                ;;;;; 
                                                ;;;;; 
                                              ..;;;;;.. 
                                               ':::::'    Darkuid 
                                                 ':` 
 

e

> 
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
> s

Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnoc.
Terum przybywa za toba z polnocy.
> s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnoc.
Terum przybywa za toba z polnocy.

Ruszasz marszem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnoc.
Terum przybywa za toba z poludnia.
> n

Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Przystan u brzegu Blekitnej Wstegi.
     /| 
Terum przybywa za toba z poludnia.
> 
Jestes troche zmeczony.
w
Pomost u brzegu Blekitnej Wstegi.
        
Terum przybywa za toba ze wschodu.
> e

Przystan u brzegu Blekitnej Wstegi.
     /| 
Terum przybywa za toba z zachodu.
> sw

Dziedziniec zajazdu kompanii Cztery Pory Roku.
     /  
Odnowiona tabliczka.
Terum przybywa za toba z polnocnego-wschodu.
> w

Wozownia.
        
Terum przybywa za toba ze wschodu.
> e

Dziedziniec zajazdu kompanii Cztery Pory Roku.
     /  
Odnowiona tabliczka.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> sw

Glowna sala zajazdu.
        pozostale:  wyjscie
Postawny brodaty mezczyzna.
Terum przybywa za toba z zewnatrz.
> e

Sala Biesiadna.
        
Terum przybywa za toba z zachodu.
> w

Glowna sala zajazdu.
        pozostale:  wyjscie
Postawny brodaty mezczyzna.
Terum przybywa za toba ze wschodu.
> wyjscie

Dziedziniec zajazdu kompanii Cztery Pory Roku.
     /  
Odnowiona tabliczka.
Terum przybywa za toba z zajazdu.
> ne

Przystan u brzegu Blekitnej Wstegi.
     /| 
Rzeczny statek.
Ciemnowlosy przyjacielski mezczyzna.
Terum przybywa za toba z poludniowego-zachodu.
> s

Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnoc.
Terum przybywa za toba z polnocy.
> s

Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnoc.
Terum przybywa za toba z polnocy.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-zachod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
> s

Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnoc.
Terum przybywa za toba z polnocy.
> s

Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnoc.
Terum przybywa za toba z polnocy.
> sw

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Jestes zmeczony.
sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-wschodu.
> s

Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnoc.
Terum przybywa za toba z polnocy.
> s

Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnoc.
Terum przybywa za toba z polnocy.
> s

Ruszasz razno na poludnie, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-zachod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
> s

Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnoc.
Terum przybywa za toba z polnocy.
> s

Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnoc.
Terum przybywa za toba z polnocy.
> 
Jestes bardzo zmeczony.
sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-wschodu.
> sw

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-wschodu.
> s

Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnoc.
Terum przybywa za toba z polnocy.
> sw

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt rozgalezia sie na polnoc, poludniowy-wschod i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-wschodu.
> 
Jestes nieco wyczerpany.
ytop
Slucham?
> trop

Klekasz szukajac sladow.
> 
Terum opuszcza opalizujacy runiczny topor obosieczny, a swiecace runy na jego ostrzu przygasaja.
Terum opuszcza polksiezycowaty masywny topor.
Terum bierze zolty jasny kwiat z otwartego czarnego skorzanego woreczka.
Terum zjada zolty jasny kwiat.
Terum pewnym chwytem dobywa polksiezycowatego masywnego topora, gotujac sie do walki.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez jakies zwierze i prowadza na poludniowy-wschod.
Terum opuszcza polksiezycowaty masywny topor.
Otwierasz woreczek ze skory wilka.
> 
Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego woreczka ze skory wilka.
> Zamykasz woreczek ze skory wilka.
> Opuszczasz swoja szponiasta dwusegmentowa maczuge, niechetnie rozstajac sie z jej budzaca groze glowica.
> Zjadasz zolty jasny kwiat.
Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany juz chyba byc nie mozesz.
> Juz dzierzysz foremny iskrzacy mlot.

Ruszasz niespiesznie na poludniowy-wschod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Przelecz Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na poludnie.
Terum przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Przelecz Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Przelecz Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z poludniowego-zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na zachod i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> ne

Jestes wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z poludniowego-zachodu.
> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z poludniowego-zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Darkuid.
Terum przybywa za toba z zachodu.
Atakujesz Darkuida.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Darkuid ledwo muska cie lewa piescia, trafiajac cie w korpus.
Darkuid ledwo muska cie lewa stopa, trafiajac cie w lewe ramie.
Uciekles Darkuidowi.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> 
 ( !! KTOS WALCZY BEZ BRONI !!! )
 ( !! KTOS WALCZY BEZ BRONI !!! )
Darkuid przybywa z zachodu.
Darkuid atakuje cie!
se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Uciekles Darkuidowi.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z poludniowego-zachodu.
> 
Darkuid przybywa z poludniowego-zachodu.
Darkuid atakuje cie!
Terum wspiera cie w walce z Darkuidem.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na polnocny-wschod.
                                                 ......   
                                                  ;;;:;   
                                                .::;;;;   
                                              .:;;:;'';   
                                            .::;;;'       
                                            '';;'         Darkuid 
                                              '           
 

> e

Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> ne

Ruszasz biegiem na polnocny-wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z poludniowego-zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na zachod i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z poludniowego-zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> e

Jestes bardzo wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Otwarty prosty skorzany woreczek.
Darkuid.
Terum przybywa za toba z poludniowego-zachodu.
Atakujesz Darkuida.
>>>>  --==>> Terum atakuje Darkuida ! <<==--  <<<<
> 
Ledwo muskasz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w lewe ramie.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na poludniowy-wschod.
                                             ,.       
                                           .;;;;.     
                                            :;;;;.   .
                                             `:;;;;.,;
                                               `:;;;;;
                                                 ;;;;;    Darkuid 
                                               .:::::;
 

> 
Terum dobywa opalizujacego runicznego topora obosiecznego, a runy na ostrzu rozblyskuja bladoczerwonym swiatlem.
se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i wschod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na poludnie.
Otwarty prosty skorzany woreczek.
Terum przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i polnocny-wschod.
Terum przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.
Terum przybywa za toba z poludniowego-zachodu.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.
Terum przybywa za toba z zachodu.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i polnocny-wschod.
Gubisz gdzies za soba Teruma.
> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnoc.
> n

Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na poludnie i wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> 
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz szeroki zamach i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Darkuida w nogi raniac go foremnym iskrzacym mlotem.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
                                                   .     
                                           ........;;.   
                                           ::::::::;;;;. 
                                           ::::::::;;:'   Darkuid 
                                                   :'    
 

> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na polnoc.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> 
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na polnoc.
                                                  .      
                                                .:;:.    
                                              .:;;;;;:.  
                                                ;;;;;    
                                                ;;;;;    
                                                ;;;;;     Darkuid 
                                                ;;;;;    
 

> n

Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Przed straznica.
Otwarte debowe drzwi prowadzace na polnoc.
      | 
> n
zamknij drzwi
zarygluj drzwi

Wnetrze wiezy.
Otwarte debowe drzwi prowadzace na poludnie.
      | 
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> 
Zamykasz debowe drzwi.
> Przesuwasz rygiel.
> 
Darkuid bezskutecznie probuje otworzyc debowe drzwi.
Darkuid bezskutecznie probuje otworzyc debowe drzwi
> 
Darkuid przesuwa rygiel.
Darkuid otwiera debowe drzwi.
Ledwo muskasz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w prawe ramie.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na poludnie.
                                                ;;;;; 
                                                ;;;;; 
                                                ;;;;; 
                                                ;;;;; 
                                              ..;;;;;.. 
                                               ':::::'    Darkuid 
                                                 ':` 
 
s

Przeciez te drzwi nie sa zaryglowane!.
> 
Debowe drzwi sa juz otwarte.
> Przed straznica.
Otwarte debowe drzwi prowadzace na polnoc.
      | 
> s

Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na polnoc.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i wschod.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i polnocny-wschod.
> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.
> e

Jestes bardzo wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Otwarty szarawy skorzany woreczek.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Wykorzystujac dogodny moment Darkuid probuje wyprowadzic w ciebie celne ciecie malym kunsztownym nozykiem, jednak udaje ci sie uniknac tego ciosu.
Uciekles Darkuidowi.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i wschod.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.
> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i wschod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na zachod.
> 
Jestes wyczerpany.
nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.
> 
Darkuid przybywa z zachodu.
Darkuid atakuje cie!
Przestrzen skwierczy i kipi od wyladowan, gdy dosiegajac Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiasz go w nogi nieznacznie przypiekajac.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na poludniowy-wschod.
                                             ,.       
                                           .;;;;.     
                                            :;;;;.   .
                                             `:;;;;.,;
                                               `:;;;;;
                                                 ;;;;;    Darkuid 
                                               .:::::;
 

> se

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i wschod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na zachod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
> 
Jestes bardzo wyczerpany.
e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i polnocny-wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Uciekles Darkuidowi.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.
> sw

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i polnocny-wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> 
Darkuid opuszcza maly kunsztowny nozyk.
Darkuid bierze zolty jasny kwiat z otwartego skorzanego niewielkiego woreczka.
Darkuid plynnym, pelnym pewnosci ruchem dobywa malego kunsztownego nozyka. Wywija nim szybkiego mlynka i ustawia sie tak, by w kazdej chwili moc wyprowadzic uderzenie.
ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Uciekles Darkuidowi.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.
> 
Jestes wyczerpany.
sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i polnocny-wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> wmzabij darkuida
przelam obrone darkuida
rozkaz wszystkim zaatakowac darkuida
wskaz na darkuida jako cel ataku

Juz walczysz z Darkuidem.
> 
Nikt nie zaslania Darkuida.
> Nie ma tu nikogo, kto sluchalby twoich rozkazow.
> Wskazujesz Darkuida jako cel ataku.
> kki

Slucham?
> kondycja wszystkich

>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest lekko ranny. Atakujesz go.
> 
Darkuid jest w dobrym stanie.
kondycja wszystkich
>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest w dobrym stanie. Atakujesz go.
> 
Dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz znad glowy potezny zamach i zdecydowanym, umiejetnym ruchem trafiasz Darkuida w korpus ledwo muskajac go foremnym iskrzacym mlotem.
Jestes nieco wyczerpany.
kondycja wszystkich
>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest w dobrym stanie. Atakujesz go.
> 
Darkuid wykonuje zamaszyste ciecie malym kunsztownym nozykiem mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie je zbic z linii ataku foremnym iskrzacym mlotem.
Ledwo muskasz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w glowe.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na polnocny-wschod.
                                                 ......   
                                                  ;;;:;   
                                                .::;;;;   
                                              .:;;:;'';   
                                            .::;;;'       
                                            '';;'         Darkuid 
                                              '           
 

> ne

Ruszasz niespiesznie na polnocny-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> e

Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> kondycja wszystkich

>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest w dobrym stanie. Atakujesz go.
> 
Darkuid siega do nabijanego skorzanego temblaka, bezskutecznie probujac dobyc polyskliwego runicznego mlota bojowego.
Lekko ranisz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w korpus.
Darkuid jest lekko ranny.
Jestes bardzo zmeczony.
Darkuid ledwo muska cie malym kunsztownym nozykiem, trafiajac cie w korpus.
Ledwo muskasz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w korpus.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na poludniowy-wschod.
                                             ,.       
                                           .;;;;.     
                                            :;;;;.   .
                                             `:;;;;.,;
                                               `:;;;;;
                                                 ;;;;;    Darkuid 
                                               .:::::;
 

> se

Ruszasz niespiesznie na poludniowy-wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> 
Dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, wyprowadzasz zamaszysty cios i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Darkuida w korpus raniac go foremnym iskrzacym mlotem.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
                                                   .     
                                           ........;;.   
                                           ::::::::;;;;. 
                                           ::::::::;;:'   Darkuid 
                                                   :'    
 

> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Darkuid ledwo muska cie malym kunsztownym nozykiem, trafiajac cie w prawe ramie.
Uciekles Darkuidowi.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
> w

Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> 
Jestes zmeczony.
kondycja wszystkich
>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest lekko ranny. Atakujesz go.
> Ledwo muskasz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w nogi.
Darkuid jest ranny.
Jestes troche zmeczony.
Darkuid jest lekko ranny.
Wykorzystujac dogodny moment Darkuid probuje wyprowadzic w ciebie celne ciecie malym kunsztownym nozykiem, jednak udaje ci sie uniknac tego ciosu.
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, wyprowadzasz znad glowy potezny zamach i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Darkuida w korpus powaznie raniac go foremnym iskrzacym mlotem.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
                                                   .     
                                           ........;;.   
                                           ::::::::;;;;. 
                                           ::::::::;;:'   Darkuid 
                                                   :'    
 

> e

Ruszasz niespiesznie na wschod.
Gory Kranca Swiata.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> 
Ledwo muskasz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w korpus.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
                                                   .     
                                           ........;;.   
                                           ::::::::;;;;. 
                                           ::::::::;;:'   Darkuid 
                                                   :'    
 

> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> kondycja wszystkich

>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest ranny. Atakujesz go.
> Powoli zaczynaja do ciebie docierac wrazenia oraz emocje.
Wraz z koncem dzialania ziola dochodzi do ciebie fakt tego, jak bardzo jestes wyczerpany. Przeforsowanie organizmu rowniez nie wyszlo ci na dobre, twoje miesnie bolesnie daja o sobie znac przy kazdym ruchu.
Jestes zmeczony.
Ranisz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w lewe ramie.
kondycja wszystkich
>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest ranny. Atakujesz go.
> 
Wykorzystujac dogodny moment Darkuid wyprowadza w ciebie celne ciecie malym kunsztownym nozykiem, jednak udaje ci sie zbic cios foremnym iskrzacym mlotem.
Syczac i trzeszczac, przestrzen rozjarza sie strzelajacymi rozblyskami, gdy dosiegajac Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiasz go w lewe ramie nieznacznie przypiekajac.
Darkuid jest w zlej kondycji.
Darkuid mowi w Mrocznej Mowie: Kurde.
Ledwo muskasz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w korpus.
Darkuid mowi w Mrocznej Mowie: Bele.
Darkuid wykonuje zamaszyste ciecie malym kunsztownym nozykiem mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie je zbic z linii ataku foremnym iskrzacym mlotem.
Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Wydajac z siebie glosny okrzyk, wyprowadzasz szeroki zamach i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Darkuida w korpus ledwo muskajac go foremnym iskrzacym mlotem.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
                                                   .     
                                           ........;;.   
                                           ::::::::;;;;. 
                                           ::::::::;;:'   Darkuid 
                                                   :'    
 

> e

Ruszasz niespiesznie na wschod.
Srebrny Szlak.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> 
Ranisz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w prawe ramie.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
                                                   .     
                                           ........;;.   
                                           ::::::::;;;;. 
                                           ::::::::;;:'   Darkuid 
                                                   :'    
 

> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Pustkowia.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> kondycja wszystkich

>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest w zlej kondycji. Atakujesz go.
> Syczac i trzeszczac, przestrzen rozjarza sie strzelajacymi rozblyskami, gdy dosiegajac Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiasz go w korpus lekko przypiekajac.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
                                                   .     
                                           ........;;.   
                                           ::::::::;;;;. 
                                           ::::::::;;:'   Darkuid 
                                                   :'    
 

> e

Ruszasz marszem na wschod.
Pustkowia.
Trakt wiedzie na zachod i polnocny-wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> 
Darkuid mowi w Mrocznej Mowie: Bele.
kondycja wszystkich
>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest w zlej kondycji. Atakujesz go.
> 
Darkuid jest ranny.
Dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz szeroki zamach i zdecydowanym, umiejetnym ruchem trafiasz Darkuida w korpus powaznie raniac go foremnym iskrzacym mlotem.
Darkuid jest w zlej kondycji.
Darkuid probuje cie trafic malym kunsztownym nozykiem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Ranisz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w korpus.
Lekko ranisz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w korpus.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na polnocny-wschod.
                                                 ......   
                                                  ;;;:;   
                                                .::;;;;   
                                              .:;;:;'';   
                                            .::;;;'       
                                            '';;'         Darkuid 
                                              '           
 

> ne

Ruszasz niespiesznie na polnocny-wschod.
Pustkowia.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Pustkowia.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> kondycja wszystkich

>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest ciezko ranny. Atakujesz go.
> Darkuid jest w zlej kondycji.
Robisz zamach foremnym iskrzacym mlotem mierzac w Darkuida, lecz ten oslania sie poreczna stalowa tarcza.
Ranisz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w korpus.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
                                                   .     
                                           ........;;.   
                                           ::::::::;;;;. 
                                           ::::::::;;:'   Darkuid 
                                                   :'    
 

> e

Ruszasz niespiesznie na wschod.
Pustkowia.
Trakt wiedzie na zachod i polnocny-wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> 
Ranisz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w glowe.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na polnocny-wschod.
                                                 ......   
                                                  ;;;:;   
                                                .::;;;;   
                                              .:;;:;'';   
                                            .::;;;'       
                                            '';;'         Darkuid 
                                              '           
 

> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Pustkowia.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> 
Ranisz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w korpus.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na polnocny-wschod.
                                                 ......   
                                                  ;;;:;   
                                                .::;;;;   
                                              .:;;:;'';   
                                            .::;;;'       
                                            '';;'         Darkuid 
                                              '           
 

> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Pustkowia.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> kondycja wszystkich

>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest ciezko ranny. Atakujesz go.
> Ranisz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w glowe.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
                                                   .     
                                           ........;;.   
                                           ::::::::;;;;. 
                                           ::::::::;;:'   Darkuid 
                                                   :'    
 

> e

Ruszasz niespiesznie na wschod.
Pustkowia.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> 
Lekko ranisz Darkuida foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w korpus.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
                                                   .     
                                           ........;;.   
                                           ::::::::;;;;. 
                                           ::::::::;;:'   Darkuid 
                                                   :'    
 

> e

Ruszasz biegiem na wschod.
Pustkowia.
Trakt wiedzie na zachod i wschod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na poludnie.
> s

Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Niewielka polanka wsrod gestych krzakow.
        
Otwarty spory ciemnozielony plecak i duze ciezkie wiadro.
> 
Jestes bardzo zmeczony.
n
Pustkowia.
Trakt wiedzie na zachod i wschod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na poludnie.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Pustkowia.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Otwarty szarawy skorzany woreczek.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> kondycja wszystkich

>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest ciezko ranny. Atakujesz go.
> 
Dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, wyprowadzasz zamaszysty cios i wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Darkuida w nogi bardzo ciezko raniac go foremnym iskrzacym mlotem.
Darkuid uciekl ci.
Darkuid podaza na wschod.
                                                   .     
                                           ........;;.   
                                           ::::::::;;;;. 
                                           ::::::::;;:'   Darkuid 
                                                   :'    
 

> e

Ruszasz marszem na wschod.
Pustkowia.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.
Darkuid.
Atakujesz Darkuida.
> kondycja wszystkich
>>>>  --==>> Jestes w swietnej kondycji. atakuje cie Darkuid ! <<==--  <<<<

Darkuid jest ledwo zywy. Atakujesz go.
> 
Stajesz pewnie na szeroko rozstawionych nogach i wyprowadzasz potezne uderzenie foremnym iskrzacym mlotem. Bezlitosny, okrutny cios trafia Darkuida zaglebiajac bron w jego ciele. Widzisz, jak przeciwnik stara sie jeszcze dosiegnac cie zanim osunie sie na ziemie, jednak przekracza to jego mozliwosci.
Darkuid umarl.
Zabiles Darkuida. [ 1/1 ]

Dodaj komentarz