Utopce – Trzymie to drzewo! Nie puszcza!

       Mudlet, wyciąg z konsoli głównej ARKADIA profilu         
n

bind CTRL + N: napij sie do syta wody
Nad poludniowym brzegiem rzeczki.
Rozzarzone ognisko.
Obciosane dlugie drzewo.
Xerks.
>

   F1 ATAKUJ: Xerks
e

bind CTRL + N: napij sie do syta wody
Nad poludniowym brzegiem rzeczki.
>
[1] Xerks przybywa z zachodu.
[1] Xerks podaza na poludnie.
e

bind CTRL + N: napij sie do syta wody
Nad poludniowym brzegiem rzeczki.
>
Jestes zmeczony.
e

.
.
.
.... Szukanie druzyny...

....Zrobilem kladke i poszedlem sprawdzic....
.
.
.        Mudlet, wyciąg z konsoli głównej ARKADIA profilu         
Kwatery zolnierzy.

-----: NE SE
Ravis trzymajacy za dzwignie w scianie.
Dwie sterty szczatkow utopcow.
>

   F4 ATAKUJ: Ravis
zsatak ob_1530018
Z imieniem Sigmara na ustach atakujesz Ravisa.
> wlp puklerz;wlp lewak;wlp puklerz;powyjmij mlot z temblaka;dw
Wloz co do czego?
> Wloz co do czego?
> Wloz co do czego?
> Wyjmujesz adamantytowy mlot bojowy z misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
> Czujesz w sobie niezwykla moc, gdy dobywasz adamantytowego mlota bojowego.
>
Ravis przestaje trzymac za dzwignie w scianie.
[unk] Ravis probuje cie trafic lewym kolanem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
[2/7] Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz znad glowy potezny cios i
zrecznie trafiasz Ravisa w glowe lekko raniac go adamantytowym mlotem bojowym.
[unk] Ravisowi nie udaje sie trafic ciebie lewa piescia.
/list
Ravis bierze adamantytowy mlot bojowy z otwartego prostego skorzanego plecaka.
Ravis plynnym, pelnym pewnosci ruchem dobywa adamantytowego mlota bojowego. Wywija nim szybkiego mlynka i ustawia sie tak, by w kazdej chwili moc wyprowadzic uderzenie.
Ravis zdecydowanie napiera bokiem na ciebie, by w najmniej dogodnym momencie wyprowadzic zza krawedzi trojkatnej wysokiej tarczy blyskawiczne uderzenie adamantytowym mlotem bojowym. W
ostatnim momencie udaje ci sie na szczescie sparowac cios adamantytowym mlotem bojowym.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w nogi swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[LEG 1/7] Ravis przesuwa sie nieznacznie w bok, obchodzac cie powoli, by w najmniej dogodnym momencie wyprowadzic zza krawedzi trojkatnej wysokiej tarczy krotkie uderzenie adamantytowym
mlotem bojowym. Slaby i niedokladny cios trafia cie w nogi, powodujac tylko ledwo zauwazalne obrazenia.
Ravis lekko kaleczy cie w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[par] Robisz zamach adamantytowym mlotem bojowym mierzac w Ravisa, lecz ten oslania sie trojkatna wysoka tarcza.
Ravis lekko kaleczy cie w glowe swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Ravis lekko kaleczy cie w nogi swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[par] Wykonujesz zamach adamantytowym mlotem bojowym mierzac w Ravisa, lecz ten paruje go adamantytowym mlotem bojowym.
Jestes zmeczony.
napisz list
ataman jegor modar musin
Mutanci

Adresat: Temat: CC: Wpisz ~?, zeby uzyskac pomoc, lub **, by zakonczyc edycje.
______________________________________________________________  
/ \                                                             \.
|  |                                                            |.
\_ |                                                            |.
|                                                            |.
|                                                            |.
|   sa na utopcach                                           |.
|   Ravis przy dzwigni                                       |.
|                                                            |.  
|   _________________________________________________________|___
|  /                                                            /.
\_/____________________________________________________________/.
**
1]
2] 3] 4] 5] 6] 7] 8] 9]10]11]12]13]List jest gotowy do wyslania.
>
Ravis lekko kaleczy cie w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
se
[par] Ravis wykonuje zamach adamantytowym mlotem bojowym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie go sparowac adamantytowym mlotem bojowym.
Uciekles Ravisowi.
Kwatery zolnierzy.

-----: NE NW
>
Jestes w dobrym stanie.
wzp
Wysylasz Ozziego na poczte.
Ozzy zeskakuje z ciebie i szybko przebierajac nozkami juz po chwili znika ci z oczu.
> nw
Kwatery zolnierzy.

-----: NE SE
Ravis.
Atakujesz Ravisa.
>
Jestes bardzo zmeczony.
/prze 1
zsatak ob_1530018
Przeciez nikt cie nie zaslania.
> Nikt nie zaslania Ravisa.
> Juz walczysz z Ravisem.
>
[LEG 1/7] Ravis przesuwa sie nieznacznie w bok, obchodzac cie powoli, by w najmniej dogodnym momencie wyprowadzic zza krawedzi trojkatnej wysokiej tarczy szybkie uderzenie adamantytowym
mlotem bojowym. Slaby i niedokladny cios trafia cie w nogi, powodujac tylko ledwo zauwazalne obrazenia.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w glowe swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Jestes zmeczony.
Ravis lekko kaleczy cie w nogi swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Wydaje ci sie, ze cos przebieglo po suficie.
dw
Juz dzierzysz adamantytowy mlot bojowy.
>
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[par] Ravis wykonuje zamach adamantytowym mlotem bojowym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie go sparowac adamantytowym mlotem bojowym.
List zostal pomyslnie wyslany.
Ravis lekko kaleczy cie w prawe ramie swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w lewe ramie swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Ravis lekko kaleczy cie w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Ravis krzywi sie.
dw
Juz dzierzysz adamantytowy mlot bojowy.
>
[par] Ravis wykonuje zamach adamantytowym mlotem bojowym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie go sparowac adamantytowym mlotem bojowym.
bow
Slucham?
>
[par] Wykonujesz zamach adamantytowym mlotem bojowym mierzac w Ravisa, lecz ten paruje go adamantytowym mlotem bojowym.
obw
Jest zielonookim masywnym mutantem, znanym jako:
Ravis Stern, Glos Tzeentcha, Ten Ktory Nagina Swiat do Swojej Woli, Nieslawny Rzeznik z Wysokiej Przeleczy, mezczyzna.
Walczy z toba.
Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Trzyma adamantytowy mlot bojowy w prawej rece.
Do pasa ma przytroczone trzy zamkniete szare woreczki, podluzny buklak i miedziana lampe.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Krzywi sie.
Na glowie nosi masywna czaszke jakiejs monstrualnej istoty, z ktorej bokow wyrastaja potezne, krecone rogi.
Ma na sobie ciezka zlota karacene i trojkatna wysoka tarcze.
Nosi przywiazane do pasa kawalkiem sznurka, otwarte skromne zawiniatko, pojemnik na mapy.
Nosi amarantowy zwiewny plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
Jego stopy oraz palce u obu dloni sa przeistoczone w ptasie szpony.
Powierzchnie skory ma obficie upierzona.
>
Ravis lekko kaleczy cie w glowe swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Nagle Ozzy pojawia sie przy tobie i sprawnie sie na ciebie wdrapuje.
Nie masz zadnych nieprzeczytanych listow.
Ravis kaleczy cie zamaszystym ciosem adamantytowego mlota bojowego.
Jestes lekko ranny. Atakuje cie Ravis.
[0/7] Bierzesz potezny zamach i wyprowadzasz adamantytowym mlotem bojowym cios, ktory ma zmasakrowac Ravisa. Jednak twoja bron jakims cudem mija cel, nie czyniac przeciwnikowi najmniejszej
krzywdy.
dw
Juz dzierzysz adamantytowy mlot bojowy.
>
[LEG 0/7] Ravis zdecydowanie napiera bokiem na ciebie, by w najmniej dogodnym momencie wyprowadzic zza krawedzi trojkatnej wysokiej tarczy szybkie uderzenie adamantytowym mlotem bojowym. Na
szczescie jednak cios nie siega celu, przecinajac tylko powietrze.
i
Trzymasz oburacz adamantytowy mlot bojowy.
Przy lewym boku masz przypiety misterny srebrny temblak bretonski.
Na plecach nosisz prawie pusty otwarty skorzany pakowny plecak.
Twoj lsniacy krysztalowy wisior swieci chlodnym, niebieskawym swiatlem.
Masz na sobie pelna biala zbroje rycerska z herbem.
Na biodrach nosisz masywny oksydowany pas.
Nosisz osobliwy szklany pierscien, lsniacy krysztalowy wisior, zielony luskowaty plaszcz i szara wygodna pare butow.
Na wysokosci twojego uda spoczywa umocowana dwoma stalowymi lancuchami w pasie otwarta gruba ksiega z mosieznymi okuciami przedstawiajacymi symbole Sigmara.
Do pasa masz przytroczone lampe i trzy zamkniete skorzane woreczki z herbem.
Masz przy sobie Ozziego, stalowy pas rycerski i bialy plaszcz.
>
[0/7] Bierzesz potezny zamach i wyprowadzasz adamantytowym mlotem bojowym cios, ktory ma zmasakrowac Ravisa. Jednak twoja bron jakims cudem mija cel, nie czyniac przeciwnikowi najmniejszej
krzywdy.
Ravis lekko kaleczy cie w nogi swoim adamantytowym mlotem bojowym.
wp puklerz
Bierzesz okragly migotliwy puklerz z otwartego skorzanego pakownego plecaka.
> zw
Zakladajac okragly migotliwy puklerz na lewa reke slyszysz cos jakby cichutki szelest lisci.
>
Chwytasz adamantytowy mlot bojowy prawa reka.
stan
Jestes fizycznie lekko ranny i w doskonalej formie, zas mentalnie w pelni sil.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes troche zmeczony.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes trzezwy.
Wiek: 399 dni 2 godziny 55 minut 48 sekund.
>
Jestes troche zmeczony.
[1/7] Dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz znad glowy potezny cios i wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym
ruchem trafiasz Ravisa w prawe ramie ledwo muskajac go adamantytowym mlotem bojowym.
Jestes zmeczony.
Ravis przesuwa sie nieznacznie w bok, obchodzac cie powoli, by w najmniej dogodnym momencie wyprowadzic zza krawedzi trojkatnej wysokiej tarczy blyskawiczne uderzenie adamantytowym mlotem
bojowym. W ostatnim momencie udaje ci sie na szczescie sparowac cios okraglym migotliwym puklerzem.
Ravis mowi: Cos ta magia slabo ci pomaga...
[LEG 1/7] Ravis zdecydowanie napiera bokiem na ciebie, by w najmniej dogodnym momencie wyprowadzic zza krawedzi trojkatnej wysokiej tarczy blyskawiczne uderzenie adamantytowym mlotem
bojowym. Slaby i niedokladny cios trafia cie w lewe ramie, powodujac tylko ledwo zauwazalne obrazenia.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[par] Ravis wykonuje zamach adamantytowym mlotem bojowym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie go sparowac adamantytowym mlotem bojowym.
'no baaardzo zmeczony
Mowisz: No baaardzo zmeczony.
>
Ravis mowi: Ewidetnie klatwa Tzeentcha na ciebie splynela.
Ravis lekko kaleczy cie w nogi swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Jestes troche zmeczony.
Ravis lekko kaleczy cie w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w glowe swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Ravis jest w dobrym stanie. Atakujesz go.
[LEG 1/7] Nie tracac do ciebie dystansu, Ravis cofa sie pol kroku, by w najmniej dogodnym momencie wyprowadzic zza krawedzi trojkatnej wysokiej tarczy blyskawiczne uderzenie adamantytowym
mlotem bojowym. Slaby i niedokladny cios trafia cie w korpus, powodujac tylko ledwo zauwazalne obrazenia.
Jestes ranny. Atakuje cie Ravis.
[par] Ravis wykonuje zamach adamantytowym mlotem bojowym mierzac w ciebie, lecz widmowe pedy wyrastajace nagle z okraglego migotliwego puklerza zatrzymuja ten cios.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Ravis kaleczy cie zamaszystym ciosem adamantytowego mlota bojowego.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w prawe ramie swoim adamantytowym mlotem bojowym.
z
Kwatery zolnierzy.

-----: NE SE
Ravis.
Walczysz z Ravisem.
>
[par] Ravis wykonuje zamach adamantytowym mlotem bojowym mierzac w ciebie, lecz widmowe pedy wyrastajace nagle z okraglego migotliwego puklerza zatrzymuja ten cios.
Nie tracac do ciebie dystansu, Ravis cofa sie pol kroku, by w najmniej dogodnym momencie wyprowadzic zza krawedzi trojkatnej wysokiej tarczy blyskawiczne uderzenie adamantytowym mlotem
bojowym. W ostatnim momencie udaje ci sie na szczescie sparowac cios adamantytowym mlotem bojowym.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w prawe ramie swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[par] Ravis wykonuje zamach adamantytowym mlotem bojowym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie go sparowac adamantytowym mlotem bojowym.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[par] Ravis wykonuje zamach adamantytowym mlotem bojowym mierzac w ciebie, lecz widmowe pedy wyrastajace nagle z okraglego migotliwego puklerza zatrzymuja ten cios.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w glowe swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Ravis przesuwa sie nieznacznie w bok, obchodzac cie powoli, by w najmniej dogodnym momencie wyprowadzic zza krawedzi trojkatnej wysokiej tarczy blyskawiczne uderzenie adamantytowym mlotem
bojowym. W ostatnim momencie udaje ci sie na szczescie sparowac cios okraglym migotliwym puklerzem.
Ravis kaleczy cie zamaszystym ciosem adamantytowego mlota bojowego.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w lewe ramie swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[unk] Ravis probuje cie trafic adamantytowym mlotem bojowym, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Ravis lekko kaleczy cie w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[2/7] Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, wyprowadzasz znad glowy potezny cios i
bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Ravisa w lewe ramie lekko raniac go adamantytowym mlotem bojowym.
[par] Ravis wykonuje zamach adamantytowym mlotem bojowym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie go sparowac adamantytowym mlotem bojowym.
Jestes wypoczety.
[LEG 2/7] Ravis przesuwa sie nieznacznie w bok, obchodzac cie powoli, by w najmniej dogodnym momencie wyprowadzic zza krawedzi trojkatnej wysokiej tarczy szybkie uderzenie adamantytowym
mlotem bojowym. Niezbyt precyzyjny cios trafia cie w prawe ramie, powodujac tylko nieznaczne obrazenia.
Kaleczysz Ravisa zamaszystym ciosem swojego adamantytowego mlota bojowego.
Ravis jest lekko ranny. Atakujesz go.
Ravis lekko kaleczy cie w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[3] Jegor, Kerhenia i Sierya przybywaja z poludniowego-wschodu.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Sierya w szalenczym ataku rzuca sie z piesciami na Ravisa.


[ ROZKAZ ATT ] Jegor wydaje ci rozkaz ataku na Ravisa.

[ ROZKAZ WYK ] Na rozkaz Jegora rzucasz sie do ataku na Ravisa!
Na rozkaz Jegora Sierya rzuca sie do ataku na Ravisa!
Na rozkaz Jegora Kerhenia rzuca sie do ataku na Ravisa!


[  CEL ATT   ] Jegor wskazuje Ravisa jako CEL ATAKU.

Jegor ATAKUJE Ravisa.
Kaleczysz lekko Ravisa, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Ravis uciekl ci.
[1] Ravis podaza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
[4] Wraz z Kerhenia i Sierya podazasz za Jegorem na polnocny-wschod.
Kwatery zolnierzy.
       Mudlet, wyciąg z konsoli głównej ARKADIA profilu         
-----: E SW SE
[4] Wraz z Kerhenia i Sierya podazasz za Jegorem na wschod.
U szczytu gruzowiska.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na zachod.

-----: W
Schodzacy w dol Ravis.
Jegor ATAKUJE Ravisa.
Kerhenia ATAKUJE Ravisa.
Sierya ATAKUJE Ravisa.
Atakujesz Ravisa.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************


[  CEL ATT   ] Jegor wskazuje schodzacego w dol Ravisa jako CEL ATAKU.

Ravis znika ci z oczu.
Jegor muska Ravisa w korpus swoim polyskliwym smuklym espadonem.
[2/7] Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Wydajac z siebie glosny okrzyk, bierzesz krotki zamach i bezlitosnie
wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Ravisa w glowe lekko raniac go adamantytowym mlotem bojowym.
Ravis uciekl ci.
Sierya zaczyna schodzic na dol.

bind ]: zejdz na dol

Jestes wypoczety.
s
zejdz na dol
Zaczynasz schodzic na dol.
>
Sierya znika ci z oczu.
Z latwoscia schodzisz w dol.
Jestes troche zmeczony.
Bezpiecznie schodzisz na dol.
Przy ruinach baszty.

-----: S
s

.
.
.
.
.
.
Otworzylismy sobie.... Zeszlimy na dol w 9.

Ale okazalo sie ze jest ich wiecej niz nam sie zdawalo... Przebiegła Wsza zadzwonila po Milicje ze Skellige...
.
.
. Czekali na nas juz przy rzece...
.
.
.        Mudlet, wyciąg z konsoli głównej ARKADIA profilu         
bind CTRL + N: napij sie do syta wody
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Polnocny brzeg rzeczki.

-----: KLADKA
Sciete dorodne drzewo.
Gifford, wielki dlugoreki mezczyzna (Basegor KS), hardy jasnooki mezczyzna (Morholt KS), Chor, Azok, Dargoth, Hurg i Wilibald.
[11] Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Atakujesz Hurga.
Duruk ATAKUJE Gifforda.
Hardy jasnooki mezczyzna (Morholt KS) ATAKUJE Duruka.
Sierya ATAKUJE Wilibalda.
Grason ATAKUJE Wilibalda.
Kregan ATAKUJE Wilibalda.
Terum ATAKUJE Wilibalda.
Duar ATAKUJE Wilibalda.
Kerhenia ATAKUJE Chora.
Ataman ATAKUJE Wilibalda.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
> vv
przelam obrone celu ataku;rozkaz wszystkim zaatakowac cel ataku;zabij cel ataku;wskaz cel ataku jako cel ataku
Czyja obrone chcesz przelamac?
> Rozkaz [komu] [co].
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
>
Duar WSPIERA CIE w walce z Hurgiem.
Kregan WSPIERA CIE w walce z Hurgiem.
Terum WSPIERA CIE w walce z Hurgiem.
Duruk siega do prostego skorzanego temblaka, dobywajac z niego porecznego stalowego mlota krasnoludzkiego.
/prze 7
zsatak ob_1508290
Olena wywijajac bronia na wszystkie strony rusza na Gifforda.
Przeciez nikt cie nie zaslania.
> Nikt nie zaslania Hurga.
> Juz walczysz z Hurgiem.


[  CEL ATT   ] > Wskazujesz Hurga jako CEL ATAKU.



[ ROZKAZ ATT ] > Wydajesz rozkaz ataku na Hurga.

[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Grason rzuca sie do ataku na Hurga!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Olena rzuca sie do ataku na Hurga!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Modar rzuca sie do ataku na Hurga!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Sierya rzuca sie do ataku na Hurga!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Kerhenia rzuca sie do ataku na Hurga!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Jegor rzuca sie do ataku na Hurga!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Duar rzuca sie do ataku na Hurga!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Kregan rzuca sie do ataku na Hurga!
> Duruk siega do kunsztownego runicznego temblaka krasnoludzkiego, dobywajac z niego zdobionego falistego topora bojowego.
Ataman wywijajac bronia na wszystkie strony rusza na Hurga.

Jestes w pelni wypoczety.
vv
przelam obrone celu ataku;rozkaz wszystkim zaatakowac cel ataku;zabij cel ataku;wskaz cel ataku jako cel ataku
Wilibald zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Jegora.
Wilibald wskazuje Jegora.
Wilibald wydaje rozkaz ataku na Jegora.
Na rozkaz Wilibalda hardy jasnooki mezczyzna (Morholt KS) rzuca sie do ataku na Jegora!
Na rozkaz Wilibalda Gifford rzuca sie do ataku na Jegora!
Na rozkaz Wilibalda Azok rzuca sie do ataku na Jegora!
Na rozkaz Wilibalda Dargoth rzuca sie do ataku na Jegora!
Na rozkaz Wilibalda wielki dlugoreki mezczyzna (Basegor KS) rzuca sie do ataku na Jegora!
Nikt nie zaslania Hurga.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Juz walczysz z Hurgiem.


[  CEL ATT   ] > Wskazujesz Hurga jako CEL ATAKU.

>
Azok niezbyt czysto trafia Jegora waskim kunsztownym sihillem, pozostawiajac na jego ciele zaledwie nieznaczne drasniecie.
[1/6] Azok ledwo muska Jegora lsniacym misternym toporem bojowym, trafiajac go w prawe ramie.
Chor wspiera Wilibalda w walce z Jegorem.
Glowica zielonkawego bretonskiego mlota Hurga zahacza cie o korpus pozostawiajac na twoim ciele niewielkie zasinienie.

[ N ZASLANIA ] Hardy jasnooki mezczyzna (Morholt KS) probuje zaslonic Hurga przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
[1/6] Wielki dlugoreki mezczyzna (Basegor KS) ledwo muska Jegora gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w nogi.
Modar siega do prostej skorzanej uprzezy, dobywajac z niej zdobionej jasniejacej wloczni.
Kunsztowny mithrylowy topor bojowy Dargotha dotyka Jegora w nogi robiac ladna, swieza rane.
[FAN 2/7] Duruk krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, bierze krotki zamach i bezlitosnie
wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia Gifforda w korpus lekko raniac go porecznym stalowym mlotem krasnoludzkim.
Gifford skutecznie oslania sie blekitno-srebrna trojkatna tarcza przed atakiem Duruka.
[1/6] Grason ledwo muska Hurga lewa stopa, trafiajac go w korpus.
Kerhenia zwraca ostrze kruczoczarnego misternego miecza w kierunku Hurga. Krotkim wymachem trafia go w korpus rozcinajac skore i pozostawijac niewielka rane, z ktorej wyplywa waska struzka
krwi.
Jegor bez wysilku niezbyt mocno rani Hurga w korpus ciosem swojego polyskliwego smuklego espadona.
Hurg uciekl ci.
[8] Wilibald, Gifford, wielki dlugoreki mezczyzna (Basegor KS), hardy jasnooki mezczyzna (Morholt KS), Chor, Azok, Dargoth i Hurg podazaja na polnocny-zachod.
               # # #
               # #
               #   #
                     #
                       #
Przeciez nikt cie nie zaslania.
> Ochlon troche po walce!
> Nie zaslaniasz nikogo.
>
Ataman z mrozaca krew w zylach gracja dobywa swego oreza, a jego spojrzenie staje sie zimne jak lod.
nw
W lesie nad rzeka.
[11] Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> ne
Rozstaj w parowie.

-----: NE NW SE
Skulona jasnowlosa dziewczynka.
[11] Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Zagubiony trakt.

-----: NW SE
[11] Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
W lesie nad rzeka.
Brazowy ogromny zubr.
[11] Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman przybywaja za toba ze wschodu.
> Jestes wypoczety.

e
sw

bind CTRL + N: napij sie do syta wody
Zagubiony trakt.

-----: NW SE
[11] Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman przybywaja za toba z zachodu.
>
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Polnocny brzeg rzeczki.

-----: KLADKA
Sciete dorodne drzewo.
Troal.
[11] Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Atakujesz Troala.
Duruk ATAKUJE Troala.
Kregan ATAKUJE Troala.
Kerhenia ATAKUJE Troala.
>
Nagle koscista stara szczurzyca pojawia sie przy Troalu i sprawnie sie na niego wdrapuje.
/prze 1
zsatak ob_1467398
Przeciez nikt cie nie zaslania.
> Nikt nie zaslania Troala.
> Juz walczysz z Troalem.


[  CEL ATT   ] > Wskazujesz Troala jako CEL ATAKU.

> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Duar WSPIERA CIE w walce z Troalem.

Jegor ATAKUJE Troala.
vv
przelam obrone celu ataku;rozkaz wszystkim zaatakowac cel ataku;zabij cel ataku;wskaz cel ataku jako cel ataku
Nikt nie zaslania Troala.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Juz walczysz z Troalem.


[  CEL ATT   ] > Wskazujesz Troala jako CEL ATAKU.

>
Grason w szalenczym ataku rzuca sie z piesciami na Troala.
Sierya WSPIERA CIE w walce z Troalem.
Terum WSPIERA CIE w walce z Troalem.
Modar z imieniem Sigmara na ustach ATAKUJE Troala.
Ataman zaciska uchwyt na swej broni i rozpoczyna walke z Troalem.


[    BLOK    ] Grason przymierza sie do odciecia Troalowi drogi ucieczki.


[    BLOK    ] Modar przymierza sie do odciecia Troalowi drogi ucieczki.
Kaleczysz lekko Troala, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Olena z determinacja i pewnoscia siebie unosi swoja bron i naciera na Troala.


[    BLOK    ] Duar przymierza sie do odciecia Troalowi drogi ucieczki.
Kregan wyprowadza z impetem uderzenie niezwyklym koscianym toporem, ledwie zahaczajac Troala w nogi.


[    BLOK    ] Sierya przymierza sie do odciecia Troalowi drogi ucieczki.


[    BLOK    ] Kregan przymierza sie do odciecia Troalowi drogi ucieczki.
Kerhenia zwraca ostrze kruczoczarnego misternego miecza w kierunku Troala. Krotkim wymachem trafia go w glowe rozcinajac skore i pozostawijac niewielka rane, z ktorej wyplywa waska struzka
krwi.
Jestes w pelni wypoczety.
Kerhenia powoli wyjmuje dlugi krwisty sztylet zza swego bialego zdobionego pasa z klamra.
[bron] Kerhenia dobywa dlugiego krwistego sztyletu.
Kerhenia chwyta kruczoczarny misterny miecz prawa reka.
Jegor muska Troala w korpus swoim polyskliwym smuklym espadonem.
[1/6] Terum ledwo muska Troala jednosiecznym rycerskim toporkiem, trafiajac go w lewe ramie.
Troal jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman.
[1/6] Z oszczednego zamachu Ataman uderza swym misternym obosiecznym toporem w korpus Troala, znaczac ostrze broni kilkoma kroplami krwi.
[1/6] Ataman ledwo muska Troala waskim zebatym palaszem, trafiajac go w korpus.


[    BLOK    ] Grason zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Troalowi drogi ucieczki.
Grason blokuje Troalowi droge po kladce na poludnie.


[    BLOK    ] Modar zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Troalowi drogi ucieczki.
Kaleczysz lekko Troala, trafiajac go w nogi swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Jestes wypoczety.


[    BLOK    ] Duar zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Troalowi drogi ucieczki.
[LEG 1/7] Olena przesuwa sie nieznacznie w bok, obchodzac powoli Troala, by w dogodnym momencie wyprowadzic w niego zza krawedzi misternej spizowej pawezy szybkie pchniecie swietlistym
starozytnym mlotem. Slaby i niedokladny cios trafia przeciwnika w korpus, powodujac tylko ledwo zauwazalne obrazenia.
Katem oka dostrzegasz, ze dlugi krwisty sztylet Kerhenii zalsnil niepokojaco.
[unk] Troalowi nie udaje sie trafic ciebie prawa stopa.
[1/6] Duruk ledwo muska Troala porecznym stalowym mlotem krasnoludzkim, trafiajac go w lewe ramie.
[1/6] Duruk ledwo muska Troala zdobionym falistym toporem bojowym, trafiajac go w korpus.


[    BLOK    ] Sierya zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Troalowi drogi ucieczki.


[    BLOK    ] Kregan zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Troalowi drogi ucieczki.
Modar bierze gleboki wdech. Z jego ust wydobywa sie rozdzierajacy uszy okrzyk bojowy: S I G M A R!!!

Gdzies z oddali niesie sie potezny okrzyk jakiegos czlowieka: S I G M A R!!!
Kerhenia zwraca ostrze kruczoczarnego misternego miecza w kierunku Troala. Krotkim wymachem trafia go w nogi rozcinajac skore i pozostawijac niewielka rane, z ktorej wyplywa waska struzka
krwi.
Troal jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman.
Kregan blokuje Troalowi droge po kladce na poludnie.
[1/6] Z oszczednego zamachu Ataman uderza swym misternym obosiecznym toporem w nogi Troala, znaczac ostrze broni kilkoma kroplami krwi.
[FAN 2/7] Ataman dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem reki, wyprowadza szeroki zamach i bezlitosnie wykorzystujac
przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia Troala w korpus lekko raniac go waskim zebatym palaszem.
Terum silnym wymachem swojego archaicznego zdobionego topora trafia Troala w glowe, pozostawiajac na jego ciele niewielka rane.
[1/6] Terum ledwo muska Troala jednosiecznym rycerskim toporkiem, trafiajac go w prawe ramie.
[MIE 0/7] Jegor wyrzuca do przodu swoj polyskliwy smukly espadon, wkladajac cala sile w uderzenie, ktore tylko jakims cudem nie dosiega Troala.
Troal krwawi z licznych ran.
Kaleczysz lekko Troala, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[1/6] Olena ledwo muska Troala swietlistym starozytnym mlotem, trafiajac go w nogi.
[1/6] Duruk ledwo muska Troala zdobionym falistym toporem bojowym, trafiajac go w nogi.
Troal jest ranny. Atakujesz go ty, Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman.
Kerhenia zwraca ostrze kruczoczarnego misternego miecza w kierunku Troala. Krotkim wymachem trafia go w korpus rozcinajac skore i pozostawijac niewielka rane, z ktorej wyplywa waska struzka
krwi.
[1/6] Ataman ledwo muska Troala waskim zebatym palaszem, trafiajac go w korpus.
Duar przestaje odcinac droge ucieczki Troalowi.
obw
Terum silnym wymachem swojego archaicznego zdobionego topora trafia Troala w lewe ramie, pozostawiajac na jego ciele niewielka rane.
[FAN 2/7] Terum krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem reki, wyprowadza
zamaszysty cios i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia Troala w korpus lekko raniac go jednosiecznym rycerskim toporkiem.
Jest starym jednookim ogrem, znanym jako:
Troal Templariusz Malala zwany Nieokielznanym Amokiem, Ten Ktory Przynosi Swiatu Nienawisc, Znawca Chaosu i Jego Tworow, ogr.
Walczy z toba.
Zdaje sie byc ranny.
Na plecach nosi zamkniety prosty skorzany plecak.
Do pasa ma przytroczone podluzny buklak, zamkniety woreczek ze skory kozla, zamkniety woreczek ze skory konia, zamkniety woreczek ze skory byka i mosiezna lampe z uchwytem.
Jest caly przemoczony woda, ktorej krople powoli z niego sciekaja, rozbijajac sie z pluskiem o ziemie.
Od stop do glow zakuty jest w stalowe plyty matowego pelnego pancerza, na ktorego naramiennikach wygrawerowano symbole Malala, jednego z mrocznych bogow.
Jego twarz jest czesciowo przyslonieta upiorna drewniana maska.
Nosi wzorzysta czarna szate z naciagnietym na glowe spiczastym kapturem i drewniany brudnozolty amulet.
Jego szata jest spieta onyksowa spinka w ksztalcie foki.
>
[MIE 2/7] Jegor poprawia chwyt na swym polyskliwym smuklym espadonie i z szerokiego zamachu wyprowadza nim potezne uderzenie, ktore bolesnie zacina Troala w nogi.
Kaleczysz lekko Troala, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Troal jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman.
Jestes w pelni wypoczety.
Modar bierze gleboki wdech. Z jego ust wydobywa sie rozdzierajacy uszy okrzyk bojowy: S I G M A R!!!

Gdzies z oddali niesie sie potezny okrzyk jakiegos czlowieka: S I G M A R!!!
[unk] Troalowi nie udaje sie trafic ciebie prawa stopa.
[par] Troal trafia cie lewa stopa w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez pelna biala zbroje rycerska z herbem.
Krople wody powoli skapuja z Troala.
[1/6] Olena ledwo muska Troala swietlistym starozytnym mlotem, trafiajac go w prawe ramie.
[FAN 3/7] Duruk dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Wydajac z siebie glosny okrzyk, wyprowadza znad glowy potezny zamach i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji,
zdecydowanym ruchem trafia Troala w korpus raniac go zdobionym falistym toporem bojowym.
[MIE 3/7] Kerhenia poprawia chwyt na swym kruczoczarnym misternym mieczu i z szerokiego zamachu wyprowadza nim potezne uderzenie, ktore plytko tnie Troala w nogi.
Troal jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman.
[BAR OGL] [BAR 3/6] Nie silac sie na wirtuozerie Duar z calej sily wali Troala na odlew srebrzystym kanciastym mlotem bojowym, tlukac mu przy tym korpus. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny
wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.
[3/6] Ranisz Troala, trafiajac go w glowe zamaszystym uderzeniem swojego adamantytowego mlota bojowego.
[FAN 5/7] Ataman krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem reki, wyprowadza znad
glowy potezny cios i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia Troala w korpus bardzo ciezko raniac go misternym obosiecznym toporem.
[4/6] Ataman powaznie rani Troala waskim zebatym palaszem, trafiajac go w lewe ramie.
Troal jest ledwo zywy. Atakujesz go ty, Duruk, Sierya, Grason, Jegor, Kregan, Terum, Duar, Kerhenia, Modar, Olena i Ataman.
Modar bierze gleboki wdech. Z jego ust wydobywa sie rozdzierajacy uszy okrzyk bojowy: S I G M A R!!!

Gdzies z oddali niesie sie potezny okrzyk jakiegos czlowieka: S I G M A R!!!
[FAN FIN] Terum staje pewnie na szeroko rozstawionych nogach i wyprowadza potezne uderzenie archaicznym zdobionym toporem. Bezlitosny, okrutny cios trafia Troala zaglebiajac bron w jego
ciele. Widzisz, jak Troal osuwa sie powoli na ziemie, ostatnimi silami starajac sie dosiegnac Teruma, jednak przekracza to jego mozliwosci.
Troal umarl.


[   ZABIL   ] Terum zabil Troala. (15 / 372)


[bind ctrl+3] wez z ciala
Ataman krzyczy: Cruentis Fatum!!!