Mudlet, main console extract from Arkadia profile         
Stary Krasnoludzki Dukt.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludnie. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na poludniowy-wschod.

              NE      
             /        
          X         
           | \        
           S  SE      


ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Stary Krasnoludzki Dukt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.

              NE      
             /        
          X         
         /            
       SW             


sc
zgas lampe
ukryj sie
Miedziana lampa nie jest zapalona.
Chowasz sie najlepiej jak potrafisz.

Jestes bardzo zmeczony.
Gdzies w oddali slychac tetent konskich kopyt.
[1] Krasanonim przybywa z polnocnego-wschodu.

   CTRL + Shift + P ATAKUJ: Krasanonim
[1] Krasanonim podaza na poludniowy-zachod.
Jestes zmeczony.
sw
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-zachod.
Stary Krasnoludzki Dukt.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludnie. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na poludniowy-wschod.

              NE      
             /        
          X         
           | \        
           S  SE      


w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Wsrod pol.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i poludnie.

                      
                      
          X         
         / | \        
       SW  S  SE      


Jestes bardzo zmeczony.
sw
Na obrzezach miasteczka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod i poludnie.

       NW             
         \            
          X         
           | \        
           S  SE      


tr
Klekasz szukajac sladow.

Jestes zmeczony.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
se
Skrzyzowanie traktow w miasteczku Heideck.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod i zachod.

       NW     NE      
         \   /        
       W---X---E      
           |          
           S          

Drewniany drogowskaz.
Siwy jasnoskory wiesniak, silny ogorzaly wiesniak i puszysta opalona wiesniaczka.

e
Podworze zajazdu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.

                      
                      
       W---X---E      
                      
                      


se

bind CTRL + N: napij sie do syta wody

Zaciszna kotlina.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnocny-zachod.

       NW             
         \            
          X         
                      
                      


s
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.

                      
                      
       W---X         
             \        
              SE      


se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.

       NW             
         \            
          X         
             \        
              SE      


Jestes bardzo zmeczony.
tr
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza prawdopodobnie na polnocny-zachod.
               # # #
               # #
               #   #
                     #
                       #
Jestes zmeczony.
/del
opusc bron
/wezz deliona
otworz 3. swoj woreczek
wez 1 zolty jasny kwiat z 3. swojego woreczka
zamknij otwarte woreczki
zjedz kwiat
/dob
opusc wszystkie bronie
chdobadz szylkretowego sztyletu
chdobadz antycznego sztyletu
chdobadz szylkretowego sztyletu
chdobadz lodowego sztyletu
chdobadz snieznobialego sztyletu
chdobadz
Opuszczasz smukly demoniczny miecz.
Otwierasz prosty skorzany woreczek.
Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego prostego skorzanego woreczka.
Zamykasz prosty skorzany woreczek.
Zjadasz zolty jasny kwiat.
Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany juz chyba byc nie
mozesz.
Opuszczasz smukly zmiennoksztaltny miecz.
Dobadz [czego]?
Dobadz [czego]?
Dobadz [czego]?
Dobadz [czego]?
Dobadz [czego]?
Plynnymi, pelnymi pewnosci ruchami dobywasz smuklego zmiennoksztaltnego miecza i smuklego demonicznego miecza. Odruchowo
poprawiajac uchwyt wywijasz nimi szybkiego mlynka i ustawiasz sie tak by w kazdej chwili moc wyprowadzic uderzenie.

nw
Ruszasz niespiesznie na polnocny-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.

                      
                      
       W---X         
             \        
              SE      


n

bind CTRL + N: napij sie do syta wody

Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Zaciszna kotlina.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnocny-zachod.

       NW             
         \            
          X         
                      
                      


/db
chdobadz
Juz dzierzysz smukly zmiennoksztaltny miecz.
Juz dzierzysz smukly demoniczny miecz.

nw
Znadujesz niewyrazna sciezke, biegnaca miedzy pagorkami, i podazasz waska dolina na polnocny-zachod, po chwili wychodzac
wprost na budynki osady.
Podworze zajazdu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.

                      
                      
       W---X---E      
                      
                      


e
Sala biesiadna.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wyjscie i poludnie.

                      
                      
          X         
           |          
           S          

Przy okraglym malutkim stoliku siedzi elegancka starsza kobieta (Agathe NPC).
Przy nieduzym okraglym stole siedzi krzywonosy szczuply mezczyzna.
Krasanonim i blada ciemnowlosa kelnerka.


   CTRL + Shift + P ATAKUJ: Krasanonim
chzabij ob_2338748
Zanoszac sie szalonym smiechem rzucasz sie na Krasanonima.

op
Ogladasz dokladnie Krasanonima.

Jest zwinnym wiekowym krasnoludem, znanym jako:
Krasanonim Gortsson, Garazi z Twierdzy Karak Kadrin, krasnolud.
Trzyma oburacz gigantyczny granitowy mlot.
Jego krepe, muskularne cialo od stop do glow zakute jest w doskonalej jakosci plyty grawerowanej krasnoludzkiej zbroi
plytowej. Z misternie opancerzonej sylwetki bije odwaga i pewnosc siebie plynace z wyszkolenia, jak i zaufania jakim ten
khazad darzy swoja zbroje, wierzac, iz nie zawiedzie go nawet w najciezszym boju.
Ma na sobie polkulisty helm z czerwona kita.
Na biodrach ma zalozony siegajacy kolan, welniany krasnoludzki kilt, spiety na barku zelazna klamra.
Wzor i kolor kiltu swiadcza o przynaleznosci do Krasnoludow z Gor Kranca Swiata.
W miejscu jego oczu tkwia szare matowe gogle ochronne.
Na biodrach nosi przypiety zlotymi spinkami skorzany fartuch, symbolizujacy przynaleznosc do gorniczego stanu.
Na biodrach nosi wytrzymaly krasnoludzki pas, za ktory zatknieto paskudny zakrzywiony noz.
Nosi krotki krasnoludzki plaszcz.
Jego plaszcz jest spiety stalowa spinka w ksztalcie runy Grimnira.
Walczy z toba.
Zdaje sie byc w dobrym stanie.
Na twarzy ma wyrazny kolorowy tatuaz przedziwnych przeplatajacych sie ornamentow.
Do pasa ma przytroczone zamkniety woreczek ze skory gremlina i gornicza lampe.
Na lewym ramieniu nosi otwarta skorzana krasnoludzka torbe.
Jest caly przemoczony woda, ktorej krople powoli z niego sciekaja, rozbijajac sie z pluskiem o ziemie.
Posiada gesta, ciemna brode, zapleciona w dwa grube, polaczone mithrylowa klamra warkocze.

W powietrzu unosza sie zapachy swiezych, smacznych potraw.
Jestes troche zmeczony.
[1/6] Krasanonim ledwo muska cie gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac cie w lewe ramie.
[1/6] W dzikim, nieokielznanym tancu ruszasz do ataku na Krasanonima, by szerokim cieciem smuklego zmiennoksztaltnego
miecza ledwo musnac go w nogi.
Krasanonim jest lekko ranny. Atakujesz go.
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z Krasanonima, spadla na ziemie.
[OGLUCH] [BAR 2/6] Nie przebierajac w srodkach Krasanonim z calej sily wali cie na odlew gigantycznym granitowym mlotem,
obijajac ci przy tym glowe. Dobrze wymierzony cios sprawia, ze chwiejesz sie na nogach i robi ci sie ciemno przed
oczami...

[   OGLUCH   ] ----- JESTES OGLUSZONY -----



[   OGLUCH   ] ----- KONIEC OGLUCHA -----

[par] Krasanonim wykonuje zamach gigantycznym granitowym mlotem mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie go sparowac smuklym
zmiennoksztaltnym mieczem.


   CTRL + Shift + P ATAKUJ: Krasanonim
[1/6] W dzikim, nieokielznanym tancu ruszasz do ataku na Krasanonima, by szerokim cieciem smuklego demonicznego miecza
ledwo musnac go w glowe.
[1/6] W dzikim, nieokielznanym tancu ruszasz do ataku na Krasanonima, by szerokim cieciem smuklego zmiennoksztaltnego
miecza ledwo musnac go w prawe ramie.
Krasanonim jest lekko ranny. Atakujesz go.
Jestes w pelni wypoczety.
[unk] Krasanonim probuje cie trafic gigantycznym granitowym mlotem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
[2/6] Krasanonim lekko rani cie gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac cie w nogi.
[1/6] W dzikim, nieokielznanym tancu ruszasz do ataku na Krasanonima, by szerokim cieciem smuklego demonicznego miecza
ledwo musnac go w korpus.
[DOSKOK 2/7] Robiac oszczedny zamach uderzasz Krasanonima smuklym zmiennoksztaltnym mieczem, lekko raniac go w korpus.
[par] Krasanonim wykonuje zamach gigantycznym granitowym mlotem mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie go sparowac smuklym
zmiennoksztaltnym mieczem.
[1/6] W dzikim, nieokielznanym tancu ruszasz do ataku na Krasanonima, by szerokim cieciem smuklego demonicznego miecza
ledwo musnac go w korpus.
[1/6] W dzikim, nieokielznanym tancu ruszasz do ataku na Krasanonima, by szerokim cieciem smuklego zmiennoksztaltnego
miecza ledwo musnac go w glowe.
[unk] Krasanonim probuje cie trafic gigantycznym granitowym mlotem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
[2/6] Poruszajac sie niczym duch, podbiegasz do Krasanonima i podcinasz go noga, by lekko zaciac smuklym demonicznym
mieczem w glowe.
Krasanonim jest ranny. Atakujesz go.
[1/6] Krasanonim ledwo muska cie gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac cie w nogi.
[1/6] W dzikim, nieokielznanym tancu ruszasz do ataku na Krasanonima, by szerokim cieciem smuklego demonicznego miecza
ledwo musnac go w korpus.
[ HP+ ] Od twojego amuletu emanuje przyjemne cieplo.
[1/6] W dzikim, nieokielznanym tancu ruszasz do ataku na Krasanonima, by szerokim cieciem smuklego zmiennoksztaltnego
miecza ledwo musnac go w korpus.
[unk] Krasanonim probuje cie trafic gigantycznym granitowym mlotem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
[DOSKOK 3/7] Zbierajac sie w sobie uderzasz Krasanonima smuklym demonicznym mieczem, bolesnie raniac go w korpus.
[unk] Krasanonim probuje cie trafic gigantycznym granitowym mlotem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Powoli zaczynaja do ciebie docierac wrazenia oraz emocje.
Wraz z koncem dzialania ziola dochodzi do ciebie fakt tego, jak bardzo jestes wyczerpany. Przeforsowanie organizmu
rowniez nie wyszlo ci na dobre, twoje miesnie bolesnie daja o sobie znac przy kazdym ruchu.
Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Krasanonim.
Jestes troche zmeczony.
[unk] Krasanonim probuje cie trafic gigantycznym granitowym mlotem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
[2/6] Poruszajac sie niczym duch, podbiegasz do Krasanonima i podcinasz go noga, by lekko zaciac smuklym demonicznym
mieczem w lewe ramie.
[3/6] Wykonujesz szybki krok do przodu, ktory zupelnie zaskakuje twego przeciwnika. Wykorzystujac powstala okazje
blyskawicznym wypadem trafiasz Krasanonima swym smuklym zmiennoksztaltnym mieczem w glowe tak mocno, ze za ostrzem ciagnie
sie krwawa smuga.
Krasanonim jest w zlej kondycji. Atakujesz go.
Jestes wypoczety.
Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie Krasanonim.
[1/6] Krasanonim ledwo muska cie gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac cie w korpus.
[2/6] Poruszajac sie niczym duch, podbiegasz do Krasanonima i podcinasz go noga, by lekko zaciac smuklym demonicznym
mieczem w glowe.
[1/6] Krasanonim ledwo muska cie gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac cie w glowe.
Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Krasanonim.
Nie tracac czasu na zbedne manewry Krasanonim probuje walnac cie na odlew gigantycznym granitowym mlotem, w pore jednak
wykonujesz unik, uciekajac poza zasieg broni.
[DOSKOK 4/7] Szybko skladajac sie do ciosu uderzasz Krasanonima smuklym demonicznym mieczem, powaznie raniac go w glowe.
[1/6] W dzikim, nieokielznanym tancu ruszasz do ataku na Krasanonima, by szerokim cieciem smuklego zmiennoksztaltnego
miecza ledwo musnac go w korpus.
Krasanonim jest ciezko ranny. Atakujesz go.
Krasanonim krzywi sie z niesmakiem.
Krasanonim uciekl ci.
[1] Krasanonim podaza na zewnatrz.


wyjscie
Podworze zajazdu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.

                      
                      
       W---X---E      
                      
                      


ne
nw
Polna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-zachod.

       NW             
         \            
          X         
         /            
       SW             


Stary Krasnoludzki Dukt.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludnie. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na poludniowy-wschod.

              NE      
             /        
          X         
           | \        
           S  SE      


ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Stary Krasnoludzki Dukt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.

              NE      
             /        
          X         
         /            
       SW             


Jestes w swietnej kondycji.
tr
Klekasz szukajac sladow.

Z glosnym terkotem przybywa ciemny pedzacy dylizans.
Dylizans mocno sie zakolysal.
Ciemny pedzacy dylizans oddala sie na polnocny-wschod, znikajac po chwili za widnokregiem.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez halflinga i
prowadza na poludniowy-zachod.
                       #
                     #
               #   #
               # #
               # # #
sw
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-zachod.
Stary Krasnoludzki Dukt.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludnie. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na poludniowy-wschod.

              NE      
             /        
          X         
           | \        
           S  SE      


se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Polna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-zachod.

       NW             
         \            
          X         
         /            
       SW             


sw
Podworze zajazdu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.

                      
                      
       W---X---E      
                      
                      


se

bind CTRL + N: napij sie do syta wody

Zaciszna kotlina.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnocny-zachod.

       NW             
         \            
          X         
                      
                      


s
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.

                      
                      
       W---X         
             \        
              SE      


se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.

       NW             
         \            
          X         
             \        
              SE      


tr
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez jakies zwierze i
prowadza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
se
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-wschod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.

       NW             
         \            
          X         
             \        
              SE      


se
Jestes troche zmeczony.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.

       NW             
         \            
          X         
             \        
              SE      


se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i wschod.

       NW             
         \            
          X---E      
                      
                      


e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.

                      
                      
       W---X---E      
                      
                      


e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.

                      
                      
       W---X---E      
                      
                      


e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na zachod i wschod.

                      
                      
       W---X---E      
                      
                      


e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
Trakt wiedzie na zachod i wschod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na poludniowy-wschod.

                      
                      
       W---X---E      
             \        
              SE      


se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Niedaleko traktu.
Sciezka rozgalezia sie na poludniowy-zachod, polnocny-zachod i wschod.

       NW             
         \            
          X---E      
         /            
       SW             


tr
Klekasz szukajac sladow.



Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez zajaca i prowadza
na poludniowy-zachod.
                       #
                     #
               #   #
               # #
               # # #
sw
Zarosnieta sciezka.
Sciezka wiedzie na zachod i polnocny-wschod.

              NE      
             /        
       W---X         
                      
                      

Szary sploszony zajac.

w
Niewielki pagorek.
Sciezka wiedzie na zachod i wschod.

                      
                      
       W---X---E      
                      
                      


w
Na podmoklej sciezce.
Sciezka wiedzie na polnocny-zachod i wschod.

       NW             
         \            
          X---E      
                      
                      

Potezny ryzy dzik.

nw
Na lesnej sciezce.
Sciezka wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.

                      
                      
       W---X         
             \        
              SE      


w
W lesie.
Sciezka wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.

                      
                      
          X---E      
         /            
       SW             

Potezny ryzy dzik.

sw
Na zarosnietej sciezce.
Sciezka wiedzie na poludnie i polnocny-wschod.

              NE      
             /        
          X         
           |          
           S          


s
Sciezka przez podmokly las.
Sciezka wiedzie na polnocny-zachod i polnoc.

       NW  N          
         \ |          
          X         
                      
                      


nw
Kreta sciezka.
Sciezka wiedzie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.

       NW             
         \            
          X         
             \        
              SE      

Mloda szara wilczyca.

nw
Pagorek.
Sciezka wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.

                      
                      
       W---X         
             \        
              SE      


w
Sciezka w lesie.
Sciezka wiedzie na zachod i wschod.

                      
                      
       W---X---E      
                      
                      


w
Sciezka przez podmokly las.
Sciezka wiedzie na polnocny-zachod i wschod.

       NW             
         \            
          X---E      
                      
                      


nw
Na lesnej sciezce.
Sciezka wiedzie na poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.

                      
                      
          X         
         /   \        
       SW     SE      


tr
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-zachod.
                       #
                     #
               #   #
               # #
               # # #
sw
Zarosnieta sciezka.
Sciezka wiedzie na polnocny-zachod i polnocny-wschod.

       NW     NE      
         \   /        
          X         
                      
                      


nw
Na wzgorzu.
Sciezka wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.

                      
                      
       W---X         
             \        
              SE      


w
W lesie.
Sciezka wiedzie na polnocny-zachod i wschod.

       NW             
         \            
          X---E      
                      
                      


nw
Na lesnej sciezce.
Sciezka wiedzie na poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.

                      
                      
          X         
         /   \        
       SW     SE      


sw
W podmoklym lesie.
Sciezka wiedzie na polnocny-zachod i polnocny-wschod.

       NW     NE      
         \   /        
          X         
                      
                      


nw
Nieduzy pagorek.
Sciezka wiedzie na zachod i poludniowy-wschod.

                      
                      
       W---X         
             \        
              SE      


w
W lesie.
Sciezka wiedzie na polnocny-zachod i wschod.

       NW             
         \            
          X---E      
                      
                      


nw
Lesna sciezka.
Sciezka wiedzie na poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.

                      
                      
          X         
         /   \        
       SW     SE      

Szary zwinny wilk.

sw
Las.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.

       NW     NE      
         \   /        
       W---X         
         /            
       SW             

Zlosliwy zgarbiony goblin i umiesniony wyszczerzony goblin.

w
Las.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: poludnie, wschod, polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.

       NW  N          
         \ |          
       W---X---E      
         / |          
       SW  S          

Zgarbiony zielony goblin, umiesniony zgarbiony goblin, umiesniony szpiczastonosy goblin i zlosliwy zgarbiony goblin.
Umiesniony szpiczastonosy goblin ATAKUJE CIE!

w
Zgarbiony zielony goblin ATAKUJE CIE!
Umiesniony zgarbiony goblin ATAKUJE CIE!
Zlosliwy zgarbiony goblin ATAKUJE CIE!
Jestes zmeczony.
[unk] W slepiach zgarbionego zielonego goblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym uderzeniem krzywego
krotkiego noza przecina powietrze tuz przed twoja glowa.
Uciekles zlosliwemu zgarbionemu goblinowi, umiesnionemu zgarbionemu goblinowi, zgarbionemu zielonemu goblinowi i
umiesnionemu szpiczastonosemu goblinowi.
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Szpiczastonosy zgarbiony goblin, umiesniony szpiczastonosy goblin, umiesniony szczerbaty goblin i zlosliwy wyszczerzony
goblin.

w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Szpiczastonosy brudny goblin, brudny szczerbaty goblin i wyszczerzony zielony goblin.

w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Zgarbiony szpiczastonosy goblin, zlosliwy zgarbiony goblin i zlosliwy szpiczastonosy goblin.

w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Szpiczastonosy zgarbiony goblin i szczerbaty szpiczastonosy goblin.

w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Krzywy krotki noz, okragla drewniana tarcza, mysliwski skorzany kaftan, zab, goblinska kamienna wlocznia, przetarta
lekka kolczuga, kosc i dwie lopatki.

w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Krzywy krotki noz, okragla drewniana tarcza, mysliwski skorzany kaftan i rzepka.
Zgarbiony szpiczastonosy goblin i brzydki zgarbiony goblin.

w
Las.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc i
zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
           | \        
           S  SE      


w
Pole.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, polnocny-zachod, polnoc i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
             \        
              SE      


w
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
                      
                      


w
Pole.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod, polnoc i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
          X---E      
                      
                      


nw
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, poludniowy-wschod, wschod i zachod.

           N  NE      
           | /        
       W---X---E      
             \        
              SE      


w
Droga we wsi.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, wschod, poludnie i zachod.

              NE      
             /        
       W---X---E      
           | \        
           S  SE      

Usmiechniety tegi wiesniak i niskie zwinne dziecko.

Jestes bardzo zmeczony.
tr
Klekasz szukajac sladow.

Jestes zmeczony.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
/del
opusc bron
/wezz deliona
otworz 3. swoj woreczek
wez 1 zolty jasny kwiat z 3. swojego woreczka
zamknij otwarte woreczki
zjedz kwiat
/dob
opusc wszystkie bronie
chdobadz szylkretowego sztyletu
chdobadz antycznego sztyletu
chdobadz szylkretowego sztyletu
chdobadz lodowego sztyletu
chdobadz snieznobialego sztyletu
chdobadz
Opuszczasz smukly demoniczny miecz.
Otwierasz prosty skorzany woreczek.
Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego prostego skorzanego woreczka.
Zamykasz prosty skorzany woreczek.
Zjadasz zolty jasny kwiat.
Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany juz chyba byc nie
mozesz.


Opuszczasz smukly zmiennoksztaltny miecz.
Dobadz [czego]?
Dobadz [czego]?
Dobadz [czego]?
Dobadz [czego]?
Dobadz [czego]?
Plynnymi, pelnymi pewnosci ruchami dobywasz smuklego zmiennoksztaltnego miecza i smuklego demonicznego miecza. Odruchowo
poprawiajac uchwyt wywijasz nimi szybkiego mlynka i ustawiasz sie tak by w kazdej chwili moc wyprowadzic uderzenie.

[1] Piegowata wesola wiesniaczka przybywa z poludnia.
se
Trakt niedaleko wsi.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-zachod.

       NW             
         \            
          X         
         /            
       SW             


nw
Ruszasz biegiem na polnocny-zachod.
Droga we wsi.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, wschod, poludnie i zachod.

              NE      
             /        
       W---X---E      
           | \        
           S  SE      

Piegowata wesola wiesniaczka, usmiechniety tegi wiesniak i niskie zwinne dziecko.

ne
Droga we wsi.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, poludnie, wschod, poludniowy-zachod i zachod.

              NE      
             /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


ne
Pole.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie.

                      
                      
          X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


e
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.

                      
                      
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


e
Pole.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, poludnie, wschod, poludniowy-zachod i zachod.

              NE      
             /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


ne
Las.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie.

                      
                      
          X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.

                      
                      
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


Jestes bardzo zmeczony.
e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.

                      
                      
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.

                      
                      
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.

                      
                      
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.

                      
                      
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.

                      
                      
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.

                      
                      
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.

                      
                      
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


e
Las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludnie i zachod.

                      
                      
       W---X         
         / |          
       SW  S          


s
Las.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc i zachod.

       NW  N          
         \ |          
       W---X         
         /            
       SW             

Brzydki brudny goblin, brzydki szpiczastonosy goblin i szpiczastonosy szczerbaty goblin.

w
Las.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-zachod i
zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / |          
       SW  S          

Szczerbaty brzydki goblin, zielony zlosliwy goblin i wyszczerzony zgarbiony goblin.

Jestes nieco wyczerpany.
w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Umiesniony zielony goblin i zlosliwy szczerbaty goblin.

w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Zgarbiony brudny goblin i zlosliwy brzydki goblin.
Jestes zmeczony.

w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Wyszczerzony zgarbiony goblin.

w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Wyszczerzony brudny goblin i wysoki muskularny hobgoblin.

s
Las.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, wschod, polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         /            
       SW             


e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
                      
                      

Brzydki szpiczastonosy goblin, wyszczerzony brudny goblin i zielony szczerbaty goblin.

e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
                      
                      

Brudny brzydki goblin, brudny szpiczastonosy goblin i zlosliwy brudny goblin.

e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
                      
                      

Szczerbaty brzydki goblin i szczerbaty zgarbiony goblin.

Jestes bardzo zmeczony.
e
Las.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X         
                      
                      

Zielony wyszczerzony goblin i zgarbiony wyszczerzony goblin.

w
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
                      
                      

Szczerbaty brzydki goblin i szczerbaty zgarbiony goblin.

w
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
                      
                      

Brudny brzydki goblin, brudny szpiczastonosy goblin i zlosliwy brudny goblin.

Brudny brzydki goblin ATAKUJE CIE!
w
Brudny szpiczastonosy goblin ATAKUJE CIE!
Zlosliwy brudny goblin ATAKUJE CIE!
[par] Zlosliwy brudny goblin wykonuje zamaszyste ciecie krzywym krotkim nozem mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie je
zbic z linii ataku smuklym demonicznym mieczem.
[unk] Brudny szpiczastonosy goblin probuje cie trafic goblinska kamienna wlocznia, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
Uciekles zlosliwemu brudnemu goblinowi, brudnemu szpiczastonosemu goblinowi i brudnemu brzydkiemu goblinowi.
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
                      
                      

Brzydki szpiczastonosy goblin, wyszczerzony brudny goblin i zielony szczerbaty goblin.

w
Las.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, wschod, polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         /            
       SW             


sw
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Umiesniony szczerbaty goblin, brzydki wyszczerzony goblin i zielony wyszczerzony goblin.

e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.

                      
                      
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Goblinska kamienna wlocznia, przetarta lekka kolczuga, krzywy krotki noz, krzywa lekka tarcza, mysliwski skorzany
kaftan, dwa zeby, czaszka, masywny dlugi sztylet, brazowy kryty napiersnik, czarny rogaty kaptur, piec kosci i rzepka.
Szpiczastonosy brudny goblin i szczerbaty umiesniony goblin.

e
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.

                      
                      
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Brudny umiesniony goblin, szczerbaty brzydki goblin i zlosliwy szczerbaty goblin.
Zlosliwy szczerbaty goblin ATAKUJE CIE!

Brudny umiesniony goblin ATAKUJE CIE!
Szczerbaty brzydki goblin ATAKUJE CIE!
e
[par] Brudny umiesniony goblin wykonuje zamaszyste ciecie krzywym krotkim nozem mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie
je zbic z linii ataku smuklym demonicznym mieczem.
[unk] Szczerbaty brzydki goblin probuje cie trafic krzywym krotkim nozem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
[par] Zlosliwy szczerbaty goblin wyprowadza szybkie pchniecie goblinska kamienna wlocznia w ciebie, lecz tobie udaje sie
zbic je z linii ataku smuklym zmiennoksztaltnym mieczem.
Uciekles szczerbatemu brzydkiemu goblinowi, brudnemu umiesnionemu goblinowi i zlosliwemu szczerbatemu goblinowi.
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.

                      
                      
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Zgarbiony szczerbaty goblin, zlosliwy zgarbiony goblin i zlosliwy szczerbaty goblin.

e
Las.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, zachod i poludnie.

                      
                      
       W---X         
         / | \        
       SW  S  SE      

Szpiczastonosy zgarbiony goblin i brzydki zielony goblin.

Jestes nieco wyczerpany.
s
Las.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: poludnie, wschod, polnoc, poludniowy-zachod, polnocny-zachod i zachod.

       NW  N          
         \ |          
       W---X---E      
         / |          
       SW  S          

Zgarbiony zielony goblin, umiesniony zgarbiony goblin, umiesniony szpiczastonosy goblin i zlosliwy zgarbiony goblin.
Atakujesz umiesnionego szpiczastonosego goblina.

s
[zbr] Z gardla zlosliwego zgarbionego goblina wydobywa sie porazajacy ryk, gdy jego uderzenie zeslizguje sie po twym
porytym pelnym pancerzu.
[unk] Umiesniony zgarbiony goblin probuje cie trafic krzywym krotkim nozem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
[zbr] Zgarbiony zielony goblin trafia cie krzywym krotkim nozem w nogi, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany
przez poryty pelny pancerz.
Uciekles umiesnionemu szpiczastonosemu goblinowi, zlosliwemu zgarbionemu goblinowi, umiesnionemu zgarbionemu goblinowi i
zgarbionemu zielonemu goblinowi.
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X         
         /            
       SW             

Zgarbiony szczerbaty goblin i zgarbiony brzydki goblin.

sw
Las.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod, polnocny-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X         
                      
                      


n
Las.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-zachod i
zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / |          
       SW  S          

Zielony szczerbaty goblin.

n
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Szpiczastonosy zgarbiony goblin, umiesniony szpiczastonosy goblin, umiesniony szczerbaty goblin i zlosliwy wyszczerzony
goblin.

w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Szpiczastonosy brudny goblin, brudny szczerbaty goblin i wyszczerzony zielony goblin.

s
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Brudny brzydki goblin i zlosliwy zielony goblin.

s
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
                      
                      


w
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
                      
                      


n
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Zgarbiony szczerbaty goblin i umiesniony zlosliwy goblin.

n
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Zgarbiony szpiczastonosy goblin, zlosliwy zgarbiony goblin i zlosliwy szpiczastonosy goblin.

Jestes wyczerpany.
w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Szpiczastonosy zgarbiony goblin i szczerbaty szpiczastonosy goblin.

w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Krzywy krotki noz, okragla drewniana tarcza, mysliwski skorzany kaftan, zab, goblinska kamienna wlocznia, przetarta
lekka kolczuga, kosc i dwie lopatki.

s
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


s
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
                      
                      


w
Las.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
          X---E      
                      
                      


Twe ubranie rozwiewa lekki wiaterek wiejacy z poludniowego-wschodu.
n
Las.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc i
zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
           | \        
           S  SE      

Krzywy krotki noz, krzywa lekka tarcza, dwie przetarte lekkie kolczugi, rzepka, dwie goblinskie kamienne wlocznie,
lopatka, mysliwski skorzany kaftan i kosc.

n
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Krzywy krotki noz, okragla drewniana tarcza, mysliwski skorzany kaftan i rzepka.
Zgarbiony szpiczastonosy goblin i brzydki zgarbiony goblin.

w
Las.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc i
zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
           | \        
           S  SE      


s
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, poludniowy-wschod, polnoc, polnocny-wschod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
          X---E      
             \        
              SE      


Jestes bardzo wyczerpany.
nw
Pole.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, polnocny-zachod, polnoc i zachod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
             \        
              SE      


w
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
       W---X---E      
                      
                      


w
Pole.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod, polnoc i wschod.

       NW  N  NE      
         \ | /        
          X---E      
                      
                      


nw
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, poludniowy-wschod, wschod i zachod.

           N  NE      
           | /        
       W---X---E      
             \        
              SE      


n
Jestes nieco wyczerpany.
Droga we wsi.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, poludnie, wschod, poludniowy-zachod i zachod.

              NE      
             /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      


otworz drzwi
w
zamknij drzwi
przesun zasuwe
Drewniane drzwi sa juz otwarte.
Chata.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.

                      
                      
          X---E      
                      
                      

Zamykasz drewniane drzwi.
Podchodzisz do drzwi i przesuwasz zasuwe tym samym blokujac drzwi.

odsun zasuwe
otworz drzwi
e
zamknij drzwi
Podchodzisz do drzwi i odsuwasz zasuwe tym samym odblokowujac drzwi.
Otwierasz drewniane drzwi.
Droga we wsi.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, poludnie, wschod, poludniowy-zachod i zachod.

              NE      
             /        
       W---X---E      
         / | \        
       SW  S  SE      

Zamykasz drewniane drzwi.

s
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, poludniowy-wschod, wschod i zachod.

           N  NE      
           | /        
       W---X---E      
             \        
              SE      


w
Droga we wsi.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, wschod, poludnie i zachod.

              NE      
             /        
       W---X---E      
           | \        
           S  SE      

Piegowata wesola wiesniaczka, usmiechniety tegi wiesniak i niskie zwinne dziecko.

se
Trakt niedaleko wsi.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-zachod.

       NW             
         \            
          X         
         /            
       SW             


sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.

              NE      
             /        
          X         
         /            
       SW             


w
Ruszasz razno na zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

Jestes wyczerpany.
s
Ruszasz razno na poludnie, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

sw
Ruszasz biegiem na poludniowy-zachod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na zachod i polnocny-wschod.

              NE      
             /        
       W---X         
                      
                      


w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.

                      
                      
          X---E      
         /            
       SW             


sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-wschod.

              NE      
             /        
          X         
           |          
           S          


s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnoc.

           N          
           |          
          X         
             \        
              SE      


tr
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
se
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-wschod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.

       NW             
         \            
          X---E      
                      
                      


e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.

                      
                      
       W---X         
             \        
              SE      


se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-zachod.

       NW             
         \            
          X         
           |          
           S          


Jestes nieco wyczerpany.
s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnoc.

           N          
           |          
          X         
           |          
           S          


s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnoc.

           N          
           |          
          X         
         /            
       SW             


sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na zachod i polnocny-wschod.

              NE      
             /        
       W---X         
                      
                      


w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.

                      
                      
          X---E      
         /            
       SW             


sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnocny-wschod.

              NE      
             /        
          X         
             \        
              SE      


tr
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza do nikad.
przecisnij sie przez krzaki
Ostroznie przedzierasz sie przez krzaki.
Lesna gestwina.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.

                      
                      
       W---X         
                      
                      

Zwykla debowa beczulka.

tr
Klekasz szukajac sladow.

Jestes bardzo zmeczony.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez krasnoluda i
prowadza na zachod.
                #
               #
              #######
               #
                #
w
Na lesnej sciezce.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.

                      
                      
          X---E      
         /            
       SW             


sw
W poblizu spalonej chaty.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.

              NE      
             /        
       W---X         
                      
                      


wejdz do chaty
We wnetrzu spalonej chaty.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.



                      
                      
          X         
                      
                      

Krasanonim i brudna niespokojna kobieta.


Atakujesz Krasanonima.


   CTRL + Shift + P ATAKUJ: Krasanonim
chzabij ob_2338748
Juz walczysz z Krasanonimem.

[1/6] W dzikim, nieokielznanym tancu ruszasz do ataku na Krasanonima, by szerokim cieciem smuklego demonicznego miecza
ledwo musnac go w glowe.
[2/6] Poruszajac sie niczym duch, podbiegasz do Krasanonima i podcinasz go noga, by lekko zaciac smuklym zmiennoksztaltnym
mieczem w korpus.
Krasanonim uciekl ci.
[1] Krasanonim podaza na zewnatrz.
wyjscie
W poblizu spalonej chaty.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.

              NE      
             /        
       W---X         
                      
                      


ne
Na lesnej sciezce.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.

                      
                      
          X---E      
         /            
       SW             


e
Lesna gestwina.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.

                      
                      
       W---X         
                      
                      

Zwykla debowa beczulka.

przecisnij sie przez krzaki
Wbiegasz w krzaki w pospiechu i ze wszystkich sil przedzierasz sie przez ich galezie.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnocny-wschod.

              NE      
             /        
          X         
             \        
              SE      

Krasanonim.
Atakujesz Krasanonima.


   CTRL + Shift + P ATAKUJ: Krasanonim
Jestes wyczerpany.
Jestes bardzo zmeczony.
Powoli zaczynaja do ciebie docierac wrazenia oraz emocje.
Wraz z koncem dzialania ziola dochodzi do ciebie fakt tego, jak bardzo jestes wyczerpany. Przeforsowanie organizmu
rowniez nie wyszlo ci na dobre, twoje miesnie bolesnie daja o sobie znac przy kazdym ruchu.
Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Krasanonim.
Jestes wyczerpany.
[2/6] Poruszajac sie niczym duch, podbiegasz do Krasanonima i podcinasz go noga, by lekko zaciac smuklym demonicznym
mieczem w korpus.
[1/6] W dzikim, nieokielznanym tancu ruszasz do ataku na Krasanonima, by szerokim cieciem smuklego zmiennoksztaltnego
miecza ledwo musnac go w nogi.
i
Trzymasz smukly demoniczny miecz w prawej rece oraz smukly zmiennoksztaltny miecz w lewej rece.
Na ramie zarzucona masz dluga konopna line z hakiem.
Na plecach nosisz prawie pusty otwarty prosty skorzany plecak.
Od stop do glow zakuty jestes w stalowe plyty porytego pelnego pancerza, na ktorego naramiennikach wygrawerowano symbole
twego Pana - Rhasnetha.
Na jeden z palcow masz nasuniety srebrnozloty pleciony pierscien.
Nosisz zielony luskowaty plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem i azurowy koscistobialy amulet.
Do pasa masz przytroczone zamkniety zamszowy woreczek, miedziana lampe, zamkniety czarno-zloty zdobiony woreczek i dwa
zamkniete szarawe skorzane woreczki.
Masz przy sobie niezgrabne czujne licho, osiem kurzych jaj, dwie butelki oleju, cztery poreczne kompasy, rubinowy
kolczyk, szmaragdowy kolczyk, zloty zdobiony pierscien, dwie matowe kulki, zamkniety skorzany ozdobny woreczek,
zamkniety prosty skorzany woreczek, zamkniety czarno-zloty zdobiony woreczek i maly cynowy kubek.

[3/6] Wykonujesz szybki krok do przodu, ktory zupelnie zaskakuje twego przeciwnika. Wykorzystujac powstala okazje
blyskawicznym wypadem trafiasz Krasanonima swym smuklym demonicznym mieczem w korpus tak mocno, ze za ostrzem ciagnie sie
krwawa smuga.
[ HP+ ] Od twojego amuletu emanuje przyjemne cieplo.
[2/6] Poruszajac sie niczym duch, podbiegasz do Krasanonima i podcinasz go noga, by lekko zaciac smuklym zmiennoksztaltnym
mieczem w prawe ramie.
Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie Krasanonim.
Krasanonim jest ciezko ranny. Atakujesz go.
[unk] Krasanonim probuje cie trafic prawa stopa, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
[unk] Krasanonim probuje cie trafic lewa stopa, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
[2/6] Poruszajac sie niczym duch, podbiegasz do Krasanonima i podcinasz go noga, by lekko zaciac smuklym demonicznym
mieczem w korpus.
Jestes nieco wyczerpany.
[2/6] Poruszajac sie niczym duch, podbiegasz do Krasanonima i podcinasz go noga, by lekko zaciac smuklym demonicznym
mieczem w nogi.
[DOSKOK 5/7] Z szybkiego doskoku uderzasz Krasanonima smuklym zmiennoksztaltnym mieczem, bardzo ciezko raniac go w korpus.
Jestes wyczerpany.
Krasanonim jest ledwo zywy. Atakujesz go.
Jestes nieco wyczerpany.
[DOSKOK 4/7] Pewnym ruchem uderzasz Krasanonima smuklym demonicznym mieczem, powaznie raniac go w nogi.
[4/6] Z dzikim blyskiem w oku nurkujesz pod ciosem Krasanonima i odpychasz go barkiem do tylu. Gdy przeciwnik traci
rownowage, tniesz go smuklym zmiennoksztaltnym mieczem w korpus, pozostawiajac krwawiaca rane.
[2/6] Poruszajac sie niczym duch, podbiegasz do Krasanonima i podcinasz go noga, by lekko zaciac smuklym demonicznym
mieczem w korpus.
[4/6] Z dzikim blyskiem w oku nurkujesz pod ciosem Krasanonima i odpychasz go barkiem do tylu. Gdy przeciwnik traci
rownowage, tniesz go smuklym zmiennoksztaltnym mieczem w korpus, pozostawiajac krwawiaca rane.
Krasanonim uciekl ci.
[1] Krasanonim podaza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
se
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-wschod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.

       NW             
         \            
          X---E      
                      
                      


se
Ruszasz razno na poludniowy-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym
kierunku.

Jestes wyczerpany.
e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i zachod.

                      
                      
       W---X         
           |          
           S          


s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na polnoc i poludniowy-wschod.

           N          
           |          
          X         
             \        
              SE      


s
Ruszasz razno na poludnie, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnocny-zachod.

       NW             
         \            
          X         
             \        
              SE      


se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Kamienny trakt.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-zachod.

       NW             
         \            
          X         
           |          
           S          


Krasanonim.
Atakujesz Krasanonima.

se
Ruszasz razno na poludniowy-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym
kierunku.


   CTRL + Shift + P ATAKUJ: Krasanonim
Jestes bardzo wyczerpany.
Jestes wyczerpany.
[5/6] Unosisz smukly demoniczny miecz nad glowe i wykonujesz nim potezne ciecie z gory, ktore ciezko rani Krasanonima w
glowe.
[PAR 7/7] [DOSKOK 7/7] Gwaltownym zrywem doskakujesz do Krasanonima, w okamgnieniu wyprowadzajac mordercze uderzenie
smuklym zmiennoksztaltnym mieczem. Kiedy przeciwnik bezwiednie wali sie na ziemie, z twojej piersi wyrywa sie donosny
okrzyk tryumfu.
Krasanonim umarl.




[  ZABILES  ] Zabiles Krasanonima. (59 / 59)


bind CTRL + 3: wez z ciala

wez wszystko z ciala
Bierzesz grawerowana krasnoludzka zbroje plytowa, paskudny zakrzywiony noz, butelke oleju, wytrzymaly krasnoludzki pas,
krotki krasnoludzki plaszcz, polkulisty helm z czerwona kita, zamkniety woreczek ze skory gremlina, gornicza lampe,
szare matowe gogle ochronne i otwarta skorzana krasnoludzka torbe z ciala Krasanonima.

Twoj ekwipunek jest wyjatkowo ciezki.
ob torbe
Czarna torba w calosci zostala wykonana z grubej bydlecej skory. Swoja sztywnosc i rozmiary zawdziecza metalowemu
stelazowi, ktory zostal ukryty wewnatrz. Juz na pierwszy rzut oka widac, ze zostala skonstruowana z mysla o wojownikach.
Oprocz paska posiada rowniez cale mnostwo rzemieni, ktorymi spoczywajaca w okolicach biodra torbe mozna zamocowac do
zbroi, dajac wojownikowi pewnosc, ze nie bedzie przemieszczac sie podczas walki. Z wierzchniej strony posiada dwie
klamry z rolkami ulatwiajacymi sprawne przeciaganie paskow. Calosci dopelnia wypalony na klapie symbol kilofa w okregu.
Jesli napiszesz 'napelnij <co>', wlozysz wszystkie rzeczy ktorych nie masz na sobie, z wyjatkiem pieniedzy i
pojemnikow, do torby. Jesli natomiast napiszesz 'oproznij <co>', wyciagniesz je z powrotem. W tym momencie, gdy bedziesz
spieniezac swoj ekwipunek, mozesz tez przypadkowo sprzedac torbe. Aby tego uniknac, mozesz ja 'zabezpieczyc', chroniac
pojemnik przed niemilym losem.
Jest otwarta.
Otwarta skorzana krasnoludzka torba zawiera gigantyczny granitowy mlot, wiele zlotych monet, trzy miedziane monety,
wiele srebrnych monet, srebrny nieduzy flakonik, dwa bezbarwne gorskie krysztaly, dwa purpurowoniebieskie lazuryty,
krwisty rodolit, trzy wzorzyste onyksy, trzy pasiaste fluoryty, ognisty agat, dwa ciemnozielone malachity, dwa
zielonkawe awenturyny, wielobarwny labrador, lilioworozowy spinel, trzy brazowe kwarce, brazowy tytanit, dwa niebieskie
azuryty, dwa szaroczarne hematyty, trzy zoltawobrazowe monacyty, czerwonobrazowy karneol i dwa szare obsydiany.
/---------------------------------------------\
|               P O J E M N I K               |
+---------------------------------------------+
|     bronie                                  |
+---------------------------------------------+
|        1 | gigantyczny granitowy mlot       |
+---------------------------------------------+
|     kamienie                                |
+---------------------------------------------+
|        2 | szaroczarne hematyty             |
|        2 | zielonkawe awenturyny            |
|        2 | szare obsydiany                  |
|        3 | zoltawobrazowe monacyty          |
|        2 | purpurowoniebieskie lazuryty     |
|        3 | wzorzyste onyksy                 |
|        1 | wielobarwny labrador             |
|        1 | czerwonobrazowy karneol          |
|        3 | brazowe kwarce                   |
|        3 | pasiaste fluoryty                |
|        1 | brazowy tytanit                  |
|        2 | bezbarwne gorskie krysztaly      |
|        2 | ciemnozielone malachity          |
|        2 | niebieskie azuryty               |
|        1 | lilioworozowy spinel             |
|        1 | krwisty rodolit                  |
|        1 | ognisty agat                     |
+---------------------------------------------+
|     inne                                    |
+---------------------------------------------+
|      wie | zlotych monet                    |
|        3 | miedziane monety                 |
|      wie | srebrnych monet                  |
|        1 | srebrny nieduzy flakonik         |
\---------------------------------------------/

Komentarze

  1. Cerbin pisze:

    Wiecej takich logow prosze, najlepsza rzecz jaka czytalem od wiekow.

    Chapeau bas!

Dodaj komentarz