Mudlet, wyciąg z konsoli głównej Arkadia2 profilu         
Wnetrze koslawego baraku.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Cialo smierdzacego ciemnozielonego orka, cialo wynedznialego czerwonookiego orka i cialo wychudzonego szczerbatego orka.
Bloorp.

   F4 ATAKUJ: Bloorp
W oczach Atamana rozpala sie swiety ogien nienawisci i z imieniem Morra na ustach rzuca sie do walki z Bloorpem!

[ ROZKAZ ATT ] Ataman wydaje ci rozkaz ataku na Bloorpa.

Na rozkaz Atamana Pietrov rzuca sie do ataku na Bloorpa!
[ ROZKAZ WYK ] Na rozkaz Atamana rzucasz sie do ataku na Bloorpa!
Na rozkaz Atamana Sierya rzuca sie do ataku na Bloorpa!

[  CEL ATT   ] Ataman wskazuje Bloorpa jako CEL ATAKU.

Bloorp jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty, Sierya, Pietrov i Ataman.
zabij ob_1282020
zabij ob_1282020
Przeciez nikt cie nie zaslania.
Nikt nie zaslania Bloorpa.
Juz walczysz z Bloorpem.

Przeciez nikt cie nie zaslania.
Nikt nie zaslania Bloorpa.
Juz walczysz z Bloorpem.

zabij ob_1282020
Przeciez nikt cie nie zaslania.
Nikt nie zaslania Bloorpa.
Juz walczysz z Bloorpem.

zabij ob_1282020
Przeciez nikt cie nie zaslania.
Nikt nie zaslania Bloorpa.
Juz walczysz z Bloorpem.

Bloorp jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Sierya, Pietrov i Ataman.
[0/5] Niezgrabnym ruchem unikasz ciosu Bloorpa, a twoj jasniejacy zdobiony jatagan, wyrzucony w bok, bardziej dla
utrzymania rownowagi niz zadania ciosu, przecina tylko powietrze.
[par] Trafiasz Bloorpa jasniejacym zdobionym jataganem w nogi, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez
wysmukly pelny pancerz.
Sierya wydaje z siebie dlugie hmmmmm...
Pietrov lekko kiwajac glowa spoglada na Bloorpa.
Bloorp jest ranny. Atakujesz go ty, Sierya, Pietrov i Ataman.
[1/5] Powolnym ruchem unikasz ciosu Bloorpa, jednoczesnie uderzajac go swym jasniejacym zdobionym jataganem, lecz
niedogodna pozycja nie pozwala ci na zbyt silny cios i zadajesz tylko nieznaczne obrazenia.
[1/6] Nagly blysk rozswietla cale otoczenie, gdy dlugim cieciem jasniejacego zdobionego jatagana ledwo muskasz Bloorpa,
trafiajac go w korpus.
ob blorpa
Nie zauwazasz niczego takiego.

[0/5] Niezgrabnym wypadem do przodu probujesz zaskoczyc Bloorpa, ale twoj jasniejacy zdobiony jatagan, wyrzucony przed
siebie, dzga tylko powietrze.
ob bloorpa
Jest zaglodzonym szczawikowatym ogrem, znanym jako:
Bloorp z Gor Szarych, Templariusz Slaanesha zwany Krwawym Skorpionem, ogr.
Walczy z Atamanem.
Zdaje sie byc ranny.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Do pasa ma przytroczone zamkniety szarawy skorzany woreczek, podluzny buklak, zamkniety skorzany woreczek i miedziana
lampe.
Od stop do glow zakuty jest w stalowe plyty wysmuklego pelnego pancerza, na ktorego naramiennikach wygrawerowano symbole
Slaanesha, jednego z mrocznych bogow. Ponadto ma na sobie misterna spizowa pawez.
Nosi blekitna zdobiona peleryne.

[1/5] Powolnym wypadem do przodu atakujesz Bloorpa dzgajac go swym jasniejacym zdobionym jataganem, lecz niedogodna
pozycja nie pozwala ci na zbyt silny cios i zadajesz tylko nieznaczne obrazenia.
Bloorp jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Sierya, Pietrov i Ataman.
Sierya mowi: Nie ma broni.
Bloorp jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Sierya, Pietrov i Ataman.
[2/6] Nagly blysk rozswietla cale otoczenie, gdy szybkim pchnieciem jasniejacego zdobionego jatagana lekko ranisz
Bloorpa, trafiajac go w prawe ramie.
'jego strata
Mowisz: Jego strata.

[1/6] Jasniejaca luna znaczy powietrze, gdy dlugim cieciem jasniejacego zdobionego jatagana ledwo muskasz Bloorpa,
trafiajac go w nogi.
Jestes wypoczety.
[5/6] Nagly blysk rozswietla cale otoczenie, gdy dlugim cieciem jasniejacego zdobionego jatagana bardzo ciezko ranisz
Bloorpa, trafiajac go w nogi.
Jestes troche zmeczony.
Bloorp jest ledwo zywy. Atakujesz go ty, Sierya, Pietrov i Ataman.
Bloorp umarl.

[   ZABIL   ] Ataman zabil Bloorpa. (34 / 176)


[bind ctrl+3] wez z ciala
obc
Jest to martwe cialo Bloorpa.
Zauwazasz przy nim 30 srebrnych monet, czarnoblekitny pulsujacy morgenstern, misterna spizowa pawez, pasiasty fluoryt,
zniszczony wysmukly pelny pancerz, zamkniety szarawy skorzany woreczek, podluzny buklak, blekitna zdobiona peleryne,
otwarty prosty skorzany plecak, zamkniety skorzany woreczek i miedziana lampe.

odetnij glowe od ciala
Odcinasz glowe od ciala Bloorpa.

Jestes wypoczety.
Pietrov gratuluje z uznaniem Atamanowi.
Sierya bierze czarnoblekitny pulsujacy morgenstern ze zmasakrowanej sterty szczatkow ogra.
Sierya bierze misterna spizowa pawez ze zmasakrowanej sterty szczatkow ogra.
Pietrov bierze 30 srebrnych monet, pasiasty fluoryt, zniszczony wysmukly pelny pancerz, zamkniety szarawy skorzany
woreczek, podluzny buklak, blekitna zdobiona peleryne, otwarty prosty skorzany plecak, zamkniety skorzany woreczek i
miedziana lampe ze zmasakrowanej sterty szczatkow ogra.
wez monety z ciala
Wez co?

obc
Sa to potwornie zmasakrowane bezglowe pozostalosci po jakims ogrze.

Sierya daje czarnoblekitny pulsujacy morgenstern Pietrovowi.
sp
Niskie, wypelnione mrokiem pomieszczenie w ktorym sie znajdujesz wykonano bez zbytniej troski o przyjemny dla oka
wyglad. Zrobione z byle jak ociosanych belek sciany i sufit niemal przerazaja swoja nagoscia. Jakby malo bylo nedznego
wygladu, dodatkowo odstrecza wypelniajacy pomieszczenie zapach gnijacych odpadkow i nigdy nie mytych cial dolatujacy od
strony rozrzuconych na podlozu poslan.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Zmasakrowana sterta szczatkow ogra, cialo smierdzacego ciemnozielonego orka, cialo wynedznialego czerwonookiego orka i
cialo wychudzonego szczerbatego orka.
Sierya, Pietrov i Ataman.

Ataman mowi: Uu magia.
Sierya daje misterna spizowa pawez Pietrovowi.
Ataman mowi: Pawez zendrinowi.
Jestes w pelni wypoczety.
Pietrov mowi szorstko do ciebie: Glowa na pal.
[4] Wraz z Sierya i Pietrovem podazasz za Atamanem na wschod.
Sciezka przy wykopie.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, zachod i wschod.
wloz glowe do plecaka
Wkladasz odcieta glowe Bloorpa do otwartego skorzanego plecaka.

Dodaj komentarz