Przygoda na utopcach.
Wielka sala.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na poludniowy-zachod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Cialo lysego pokracznego utopca.
Baldar, Bloorp, Odym, Motaro, Troal, bladoskory hardy mezczyzna (Nieznany MC), Karal, Daggerro, zzielenialy mocny utopiec, smierdzacy
muskularny utopiec, szkaradny mocny utopiec, smierdzacy silny utopiec, zzielenialy silny utopiec i obslizgly muskularny utopiec.
Troal i Karal koncentruja sie na walce z obslizglym muskularnym utopcem.
Smierdzacy muskularny utopiec koncentruje sie na walce z Bloorpem.
Odym koncentruje sie na walce z smierdzacym muskularnym utopcem.
Baldar koncentruje sie na walce z szkaradnym mocnym utopcem.
Bladoskory hardy mezczyzna (Nieznany MC) koncentruje sie na walce z zzielenialym mocnym utopcem.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
>
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
[ KTOS LAMIE ] Baldar rzuca sie na zzielenialego silnego utopca przebijajac sie przez jego ochrone.
[1/6] Zzielenialy mocny utopiec ledwo muska Odyma ostrymi pazurami, trafiajac go w korpus.
[4/6] Baldar powaznie rani zzielenialego silnego utopca krotkim zdobionym toporem, trafiajac go w nabrzmiale ramie.
Bladoskory hardy mezczyzna (Nieznany MC) glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na zzielenialego silnego
utopca.
[ ZASLANIA ] Zzielenialy mocny utopiec zrecznie zaslania zzielenialego silnego utopca przed ciosami Daggerra.
[1/6] Szkaradny mocny utopiec ledwo muska Baldara ostrymi pazurami, trafiajac go w korpus.
Przy ogluszajacym akompaniamencie okrzyku bojowego 'von Raugen!' Redgard rzuca sie na Karala, wiazac go walka!
[5/6] Bladoskory hardy mezczyzna (Nieznany MC) bardzo ciezko rani zzielenialego silnego utopca dlugim srebrzystym kewsurem, trafiajac go w
napuchniety tulow.
Pavlov ATAKUJE Karala.
Bloorp siega do pasa po podluzny buklak i pociaga z niego troche wodki.
[ ZASLANIA ] Smierdzacy muskularny utopiec zrecznie zaslania zzielenialego silnego utopca przed ciosami Baldara.
Chris wspiera Redgarda w walce z Karalem.
Troal wykrzykujac glosno swoja nienawisc rzuca sie na zzielenialego silnego utopca.
Bloorp wykonuje potezne uderzenie swym czarnoblekitnym pulsujacym morgensternem i trafia centralnie w korpus Zzielenialego silnego utopca. W
momecie uderzenia nastepuje oslepiajaca eksplozja, a gdy po chwili spogladasz, widzisz jedynie zweglone cialo, ktore niemal natychmiast
upada na ziemie.
Zzielenialy silny utopiec umarl.
[ ZABIL ] Bloorp zabil zzielenialego silnego utopca.
[1/6] Bloorp ledwo muska smierdzacego muskularnego utopca czarnoblekitnym pulsujacym morgensternem, trafiajac go w zielonkawa glowe.
Pazury obslizglego muskularnego utopca zahaczaja Baldara o korpus, ocierajac gleboko skore.
Terenes wspiera Redgarda w walce z Karalem.
Baldar zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na zzielenialego mocnego utopca.
[2/6] Motaro lekko rani szkaradnego mocnego utopca smuklym bladoczerwonym mieczem, trafiajac go w nabrzmiale ramie.
Przeciez nikt cie nie zaslania.
> Nikt nie zaslania obslizglego muskularnego utopca.
> Atakujesz obslizglego muskularnego utopca nie dajac mu czasu na skontrowanie twego ataku.
> Smierdzacy silny utopiec trafia Odyma ostrymi pazurami w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez bialoblekitna smocza
zbroje.
Slucham?
[ CEL ATT ] > Wskazujesz obslizglego muskularnego utopca jako CEL ATAKU.
[ ROZKAZ ATT ] > Wydajesz rozkaz ataku na obslizglego muskularnego utopca.
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Pavlov rzuca sie do ataku na obslizglego muskularnego utopca!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Chris rzuca sie do ataku na obslizglego muskularnego utopca!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Ataman rzuca sie do ataku na obslizglego muskularnego utopca!
>
Redgard w jednej chwili dopada obslizglego muskularnego utopca, gwaltownie rozpoczynajac mordercze starcie!
[2/6] Odym lekko rani smierdzacego muskularnego utopca olbrzymim obosiecznym mieczem dwurecznym, trafiajac go w napuchniety tulow.
[unk] Karal probuje trafic Redgarda potezna lsniaca glewia, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
Terenes ATAKUJE obslizglego muskularnego utopca.
[1/6] Troal ledwo muska zzielenialego mocnego utopca ciezka kamienna maczuga, trafiajac go w napuchniety tulow.
Zendrin ATAKUJE smierdzacego muskularnego utopca.
Pavlov ATAKUJE smierdzacego muskularnego utopca.
[1/6] Obslizgly muskularny utopiec ledwo muska Baldara ostrymi pazurami, trafiajac go w glowe.
[unk] Szkaradny mocny utopiec probuje trafic Terenesa ostrymi pazurami, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
Obslizglemu muskularnemu utopcowi nie udaje sie trafic Zendrina ostrymi pazurami.
Pazury smierdzacego muskularnego utopca zahaczaja Bloorpa o prawe ramie, ocierajac gleboko skore.
[1/6] Smierdzacy muskularny utopiec ledwo muska Terenesa ostrymi pazurami, trafiajac go w glowe.
[1/6] Smierdzacy silny utopiec ledwo muska Odyma ostrymi pazurami, trafiajac go w prawe ramie.
Pazury zzielenialego mocnego utopca zahaczaja Terenesa o nogi, zrywajac plat skory.
[1/6] Smierdzacy silny utopiec ledwo muska Terenesa ostrymi pazurami, trafiajac go w lewe ramie.
[8] Daggerro, Baldar, Bloorp, Odym, Motaro, Troal, bladoskory hardy mezczyzna (Nieznany MC) i Karal podazaja na poludniowy-zachod.
sw
Redgard oszalamia obslizglego muskularnego utopca ciosem ciezkiej owalnej tarczy i wykorzystujac sprzyjajaca chwile z pasja rozcina mu
napuchniety tulow ciosem kruczoczarnego misternego miecza.
Uciekles obslizglemu muskularnemu utopcowi.
[1/6] Szkaradny mocny utopiec ledwo muska Terenesa ostrymi pazurami, trafiajac go w nogi.
[1/6] Zzielenialy mocny utopiec ledwo muska Terenesa ostrymi pazurami, trafiajac go w lewe ramie.
[1/6] Obslizgly muskularny utopiec ledwo muska Zendrina ostrymi pazurami, trafiajac go w korpus.
Sala narad.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na polnocny-wschod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> se
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod i poludnie.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> s
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocy.
> e
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
> ne
Kwatery zolnierzy.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Zlamany stalowy zardzewialy klucz (Utopce).
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> e
U szczytu gruzowiska.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na zachod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
>
Przez czyste, blekitne niebo jedynie od czasu do czasu przeplywa samotna, pierzasta chmurka.
w
Kwatery zolnierzy.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Zlamany stalowy zardzewialy klucz (Utopce).
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
>
Redgard wydaje z siebie dlugie hmmmmm...
Ataman wydaje z siebie dlugie hmmmmm...
' Pisac po elfy
ppowiedz szorstko Pisac po elfy
Mowisz szorstko: Pisac po elfy.
>
Silny przeciag rozwiewa twe ubranie.
se
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> nw
Kwatery zolnierzy.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Zlamany stalowy zardzewialy klucz (Utopce).
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> sw
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> w
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
> w
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
> sw
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i polnocny-zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> nw
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-wschod.
Baldar, Bloorp, Odym, Motaro, Troal, bladoskory hardy mezczyzna (Nieznany MC), Karal i Daggerro.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Terenes ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Chris ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
>
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
Redgard w jednej chwili dopada bladoskorego hardego mezczyzne, gwaltownie rozpoczynajac mordercze starcie!
Chris wspiera Redgarda w walce z bladoskorym hardym mezczyzna.
przestan kryc sie za zaslona;przelam obrone celu ataku;rozkaz druzynie zabic cel ataku;zabij cel ataku
Zendrin wspiera Redgarda w walce z bladoskorym hardym mezczyzna.
Przeciez nikt cie nie zaslania.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Rozkaz [komu] [co].
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
>
[LEG 1/7] Nie tracac dystansu do bladoskorego hardego mezczyzny, Chris cofa sie pol kroku, by w dogodnym momencie wyprowadzic w niego zza
krawedzi sercowej smuklej tarczy blyskawiczne ciecie misternym obosiecznym toporem. Slaby i niedokladny cios trafia przeciwnika w korpus,
powodujac tylko ledwo zauwazalne obrazenia.
[2/6] Terenes lekko rani Karala starozytna elfia wlocznia, trafiajac go w prawe ramie.
Pavlov muska Karala w glowe swoim polyskliwym smuklym espadonem.
[8] Daggerro, Baldar, Bloorp, Odym, Motaro, Troal, bladoskory hardy mezczyzna (Nieznany MC) i Karal podazaja na polnocny-wschod.
e
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
> e
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
> se
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i polnocny-zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> ne
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> e
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
> e
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
> ne
Kwatery zolnierzy.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Zlamany stalowy zardzewialy klucz (Utopce).
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> e
U szczytu gruzowiska.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na zachod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
> w
Kwatery zolnierzy.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Zlamany stalowy zardzewialy klucz (Utopce).
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
> zamknij drzwi
Zamykasz stalowe drzwi.
>
Nagle pomaranczowodzioby nieduzy maskonur Pavlova rozklada skrzydla i z glosnym ich trzepotem wzbija sie gladko w powietrze. Po krotkiej
chwili niknie ci z oczu.
sw
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> w
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
> se
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-wschod.
> s
Przy szczycie schodow.
Ciezka stalowa krata zamykajaca przejscie po schodach na dol.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocy.
>
Ciezka stalowa krata unosi sie za zgrzytem.
n
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludnia.
> se
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-wschod.
> e
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
> se
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i polnocny-zachod.
Baldar, Bloorp, Odym, Motaro, Troal, bladoskory hardy mezczyzna (Nieznany MC) i Daggerro.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Zendrin ATAKUJE bladoskorego hardego mezczyzne.
Redgard ATAKUJE bladoskorego hardego mezczyzne.
Chris ATAKUJE bladoskorego hardego mezczyzne.
>
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
ne
[1/6] Zendrin ledwo muska bladoskorego hardego mezczyzne niematerialnym ulotnym szamszirem, trafiajac go w korpus.
Redgard unosi kruczoczarny misterny miecz lekko do gory i wykonuje efektowne ciecie. Krawedz opadajacego z duza predkoscia ostrza trafia w
lewe ramie bladoskorego hardego mezczyzny pozostawiajac tam paskudna, gleboka rane, z ktorej niemal natychmiast zaczyna sie saczyc ciemna,
gesta krew.
Chris wyprowadza szybkie pchniecie misternym obosiecznym toporem w bladoskorego hardego mezczyzne, lecz ten oslania sie romboidalna
srebrzysta tarcza.
[7] Daggerro, Baldar, Bloorp, Odym, Motaro, Troal i bladoskory hardy mezczyzna (Nieznany MC) podazaja na polnocny-zachod.
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-zachod.
[Karal] trzymajacy za dzwignie w scianie.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Karal wychodzi z ukrycia.
Terenes ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Chris ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
>
Pavlov mowi: Kto na cel?
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
sw
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i polnocny-zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> ne
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-zachod.
Karal trzymajacy za dzwignie w scianie.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Terenes ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
> nw
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
Kwatery zolnierzy.
Zamkniete stalowe drzwi prowadzace na wschod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Zlamany stalowy zardzewialy klucz (Utopce).
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> n
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnoc.
> wesprzyj
Nikt z twojej druzyny nie jest zaangazowany w walke.
> wesprzyj
Nikt z twojej druzyny nie jest zaangazowany w walke.
> se
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-zachod.
Karal trzymajacy za dzwignie w scianie.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Terenes ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
>
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
wesprzyj
Chris wspiera Redgarda w walce z Karalem.
Wspierasz Redgarda w walce z Karalem.
> wesprzyj
Juz walczysz z Karalem.
> wesprzyj
Juz walczysz z Karalem.
> zablokuj cel ataku
Zendrin WSPIERA CIE w walce z Karalem.
Zablokuj kogo?
>
Nagle pod dalsza sciana dostrzegasz wychudzona mysz, przebiegajaca plochliwie miedzy nadgnilymi pryczami.
Karal przestaje trzymac za dzwignie w scianie.
[ BLOK ] Terenes przymierza sie do odciecia Karalowi drogi ucieczki.
Chris zahacza misternym obosiecznym toporem o glowe Karala, pozostawiajac plytka, nierowna rane.
Slucham?
>
Pavlov skutecznym uderzeniem swojego polyskliwego smuklego espadona rozcina cialo Karala.
Redgard zwraca ostrze kruczoczarnego misternego miecza w kierunku Karala. Krotkim wymachem trafia go w glowe rozcinajac skore i pozostawijac
niewielka rane, z ktorej wyplywa waska struzka krwi.
Karal uciekl ci.
[1] Karal podaza na poludniowy-zachod.
#
#
# #
# #
# # #
sw
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i polnocny-zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> nw
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> w
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
> s
Przy szczycie schodow.
Ciezka stalowa krata zamykajaca przejscie po schodach na dol.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocy.
> n
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludnia.
> w
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
> sw
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i polnocny-zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> nw
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
>
Jestes wypoczety.
ne
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i poludniowy-zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> se
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> e
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
> n
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod i poludnie.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludnia.
> nw
Sala narad.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na polnocny-wschod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod.
[Karal].
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Karal wychodzi z ukrycia.
Atakujesz Karala.
Terenes ATAKUJE Karala.
Zendrin ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Chris ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
>
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
Jestes w pelni wypoczety.
W oczach Atamana rozpala sie swiety ogien nienawisci i z imieniem Morra na ustach rzuca sie do walki z Karalem!
[ BLOK ] Zendrin przymierza sie do odciecia Karalowi drogi ucieczki.
Chris przedstawia Karala slowami:
Oto Karal Gedwil z Twierdzy pod Gora Carbon, Templariusz Khorna zwany Ostatnim, krasnolud.
przestan kryc sie za zaslona;przelam obrone celu ataku;rozkaz druzynie zabic cel ataku;zabij cel ataku
Przeciez nikt cie nie zaslania.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Rozkaz [komu] [co].
> Nie widzisz zadnej takiej osoby.
>
Pavlov muska Karala w korpus swoim polyskliwym smuklym espadonem.
[2/6] Redgard umiejetnie zbija atak Karala ciezka owalna tarcza i wyprowadzajac szybka kontre lekko rani mu glowe ciosem kruczoczarnego
misternego miecza.
[1/6] Terenes ledwo muska Karala starozytna elfia wlocznia, trafiajac go w korpus.
Karal uciekl ci.
[1] Karal podaza na poludniowy-wschod.
#
#
# #
# #
# # #
se
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod i poludnie.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> s
Jestes wypoczety.
e
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
Karal.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocy.
Atakujesz Karala.
Terenes ATAKUJE Karala.
Zendrin ATAKUJE Karala.
Ataman ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Chris ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
>
[JA WYTR] Szybkim niczym mysl ruchem adamantytowej szpiczastej partyzany wytracasz potezna lsniaca glewie z rak Karala.
!!! WYTRACENIE UDANE !!!
Karal uciekl ci.
[1] Karal podaza na wschod.
#
#
#######
#
#
ne
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
> e
Kwatery zolnierzy.
Zamkniete stalowe drzwi prowadzace na wschod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Zlamany stalowy zardzewialy klucz (Utopce).
Karal.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Atakujesz Karala.
Terenes ATAKUJE Karala.
Zendrin ATAKUJE Karala.
Ataman ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Chris ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
>
Karal otwiera stalowe drzwi.
Karal uciekl ci.
[1] Karal podaza na wschod.
#
#
#######
#
#
U szczytu gruzowiska.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na zachod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Karal.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
Atakujesz Karala.
Terenes ATAKUJE Karala.
Zendrin ATAKUJE Karala.
Ataman ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Chris ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
>
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
Pavlov bez wysilku niezbyt mocno rani Karala w korpus ciosem swojego polyskliwego smuklego espadona.
[2/6] Terenes lekko rani Karala starozytna elfia wlocznia, trafiajac go w prawe ramie.
Ataman dosiega Karala silnym ciosem zdobionego jasniejacego chepesza, kaleczac mu korpus jarzacym sie jasnym swiatlem orezem.
Karal uciekl ci.
[1] Karal podaza na zachod.
#
#
#######
#
#
w
Kwatery zolnierzy.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Zlamany stalowy zardzewialy klucz (Utopce).
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
> sw
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> se
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i polnocny-zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> sw
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-zachod.
> nw
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> w
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
> s
Przy szczycie schodow.
Ciezka stalowa krata zamykajaca przejscie po schodach na dol.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocy.
> n
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludnia.
> w
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
> sw
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i polnocny-zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> nw
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> ne
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i poludniowy-zachod.
[Karal].
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Karal wychodzi z ukrycia.
Atakujesz Karala.
Terenes ATAKUJE Karala.
Zendrin ATAKUJE Karala.
Ataman ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Chris ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
>
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
se
Uciekles Karalowi.
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> e
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
> w
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
> nw
Kwatery zolnierzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i poludniowy-zachod.
Karal.
[6] Terenes, Zendrin, Ataman, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Atakujesz Karala.
Terenes ATAKUJE Karala.
Zendrin ATAKUJE Karala.
Ataman ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
>
Chris z imieniem Sigmara na ustach ATAKUJE Karala.
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
[ BLOK ] Zendrin przymierza sie do odciecia Karalowi drogi ucieczki.
Karal jest w zlej kondycji.
[MIE 2/7] Pavlov poprawia chwyt na swym polyskliwym smuklym espadonie i z szerokiego zamachu wyprowadza nim potezne uderzenie, ktore
bolesnie zacina Karala w korpus.
[JA 2/5] Wykorzystujac brak broni u przeciwnika, z wyuczona wprawa wyprowadzasz cios adamantytowa szpiczasta partyzana mierzac w Karala.
Wypracowanym uderzeniem trafiasz go w lewe ramie, pozostawiajac krwawiace zadrapanie.
Karal jest ciezko ranny.
Ataman zaskakuje Karala celnym ciosem zdobionego jasniejacego chepesza w korpus, pozostawiajac tam krwawy slad.
[unk] Karalowi nie udaje sie trafic ciebie prawa piescia.
Z oszczednego zamachu Chris uderza swym misternym obosiecznym toporem w lewe ramie Karala, znaczac ostrze broni kilkoma kroplami krwi.
Chris z szerokiego zamachu tnie misternym obosiecznym toporem Karala w glowe, a tryskajaca z tej rany krew zrasza ziemie.
[3/6] Terenes rani Karala starozytna elfia wlocznia, trafiajac go w glowe.
Karal uciekl ci.
[1] Karal podaza na poludniowy-wschod.
#
#
# #
# #
# # #
[1] Ataman podaza na poludniowy-wschod.
Slyszysz dziwne piski dochodzace zza sciany.
se
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
[5] Terenes, Zendrin, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> e
Rozwidlenie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.
Ataman.
[5] Terenes, Zendrin, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
> e
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[6] Terenes, Zendrin, Redgard, Chris, Pavlov i Ataman przybywaja za toba z zachodu.
> ne
Jestes troche zmeczony.
Kwatery zolnierzy.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Zlamany stalowy zardzewialy klucz (Utopce).
[6] Terenes, Zendrin, Redgard, Chris, Pavlov i Ataman przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> e
U szczytu gruzowiska.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na zachod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Karal.
[6] Terenes, Zendrin, Redgard, Chris, Pavlov i Ataman przybywaja za toba z zachodu.
Atakujesz Karala.
Terenes ATAKUJE Karala.
Zendrin ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Chris ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
Ataman ATAKUJE Karala.
>
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
[LEG 3/7] Nie tracac dystansu do Karala, Chris cofa sie pol kroku, by w dogodnym momencie wyprowadzic w niego zza krawedzi sercowej smuklej
tarczy blyskawiczne ciecie misternym obosiecznym toporem. Silny cios trafia przeciwnika w korpus, powodujac niemale obrazenia.
[3/6] Pavlov bierze mocny zamach i poteznym ciosem polyskliwego smuklego espadona rani Karala w glowe.
Karal uciekl ci.
[1] Karal podaza na zachod.
#
#
#######
#
#
Ataman zaczyna schodzic na dol.
[1] Karal przybywa z zachodu.
w
Uciekles Karalowi.
Kwatery zolnierzy.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Zlamany stalowy zardzewialy klucz (Utopce).
[5] Terenes, Zendrin, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
GUBISZ GDZIES ZA SOBA schodzacego w dol Atamana.
>
Jestes wypoczety.
sw
Kamienny korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[5] Terenes, Zendrin, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> ne
Kwatery zolnierzy.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Zlamany stalowy zardzewialy klucz (Utopce).
[5] Terenes, Zendrin, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> e
U szczytu gruzowiska.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na zachod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Karal i schodzacy w dol Ataman.
Schodzacy w dol Ataman koncentruje sie na walce z Karalem.
[5] Terenes, Zendrin, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
Atakujesz Karala.
Terenes ATAKUJE Karala.
Zendrin ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
>
Chris z imieniem Sigmara na ustach ATAKUJE Karala.
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
Ataman znika ci z oczu.
Wsrod trzepotu skrzydel pomaranczowodzioby nieduzy maskonur laduje na rece Pavlova.
[1/6] Terenes ledwo muska Karala starozytna elfia wlocznia, trafiajac go w lewe ramie.
[3/6] Zendrin rani Karala niematerialnym ulotnym szamszirem, trafiajac go w lewe ramie.
Karal uciekl ci.
[1] Karal podaza na zachod.
#
#
#######
#
#
w
Zapach zgnilizny nasila sie.
Kwatery zolnierzy.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Zlamany stalowy zardzewialy klucz (Utopce).
Karal.
[5] Terenes, Zendrin, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba ze wschodu.
Atakujesz Karala.
Terenes ATAKUJE Karala.
Zendrin ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Chris ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
>
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
Jestes troche zmeczony.
[2/6] Zostawiasz krwawa rane na ciele Karala po cieciu ostrzem adamantytowej szpiczastej partyzany.
Karal uciekl ci.
[1] Karal podaza na wschod.
#
#
#######
#
#
Terenes mowi: Smierc ci
e
U szczytu gruzowiska.
Otwarte stalowe drzwi prowadzace na zachod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Karal.
[5] Terenes, Zendrin, Redgard, Chris i Pavlov przybywaja za toba z zachodu.
Atakujesz Karala.
Terenes ATAKUJE Karala.
Zendrin ATAKUJE Karala.
Redgard ATAKUJE Karala.
Chris ATAKUJE Karala.
Pavlov ATAKUJE Karala.
>
F1 atak F2 przelam obrone F3 zablokuj
Karal zaczyna schodzic na dol.
[5/6] Wbijasz ostrze adamantytowej szpiczastej partyzany gleboko w cialo Karala, az z rany tryska krew.
Karal wpada w panike!
Jestes wypoczety.
Redgard nagle wykonuje kruczoczarnym misternym mieczem sfingowany atak mylac Karala, i zblizywszy sie, z calej sily uderza go ciezka owalna
tarcza w podbrodek. Slychac ciche chrupniecie kosci i Karal bezwladnie osuwa sie na ziemie. To juz koniec walki.
Karal umarl.
[ ZABIL ] Redgard zabil Karala. (4 / 50)
Ataman wspina sie z dolu.
Terenes kiwa glowa.
Redgard mowi: Pieeeeknie.
Pavlov odcina glowe od ciala Karala.