Zgon pod Mariborem

Sie gra, sie pada.
Dziedziniec zamkowy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.

Brama.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: zachod, wschod i gora.
Diriana, Isill, Carmeyen, czerwononosy lysy oficer, umiesniony czujny straznik, krotkowlosy uwazny straznik i ciemnooki czujny straznik.
Umiesniony czujny straznik koncentruje sie na walce z Carmeyenem.
Ciemnooki czujny straznik koncentruje sie na walce z Diriana.
Czerwononosy lysy oficer koncentruje sie na walce z Isillem.
> 
Carmeyen atakuje cie!
Carmeyen wydaje rozkaz ataku na ciebie!
Na rozkaz Carmeyena Isill rzuca sie do ataku na ciebie!
Carmeyen wskazuje ciebie.

Carmeyen oszczednym ruchem uderza cie waskim kunsztownym sihillem, nieznacznie raniac cie w korpus.
Uciekles Isillowi i Carmeyenowi.
Baszta nad brama.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: dol.
> 
Jestes troche zmeczony.
Jestes lekko ranny.> 
Jestes wypoczety.

Brama.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: zachod, wschod i gora.
Diriana, Isill, Carmeyen, czerwononosy lysy oficer, umiesniony czujny straznik, krotkowlosy uwazny straznik i ciemnooki czujny straznik.
Czerwononosy lysy oficer, wraz z umiesnionym czujnym straznikiem, krotkowlosym uwaznym straznikiem i ciemnookim czujnym straznikiem walczy z Isillem, wspartym przez Diriane.
Carmeyen koncentruje sie na walce z ciemnookim czujnym straznikiem.
Atakujesz Carmeyena.
> 
Carmeyen lekko rani cie wywazonym obusiecznym mieczem, trafiajac cie w glowe.
Uciekles Carmeyenowi i Isillowi.
Przedbramie zamku.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
> 
Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod, polnocny-zachod i poludnie.
Przygarbiona bialowlosa staruszka i gruby szybki niziolek.
> 
Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
Muskularny pomaranczowobrody krasnolud.
> 
Targ w miescie Maribor.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.
> 
Targ w miescie Maribor.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Niewysoki mlody zebrak, potezny czarnobrody krasnolud, gruba schludna mieszczanka i gruby niski mieszczanin.
> 
Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i poludnie.
> 
Jestes troche zmeczony.

Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i zachod.

Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, zachod i poludnie.
Gruby maly mieszczanin.

Ulica w miescie Maribor.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Schorowana siwowlosa staruszka, zgrabna czarnooka kobieta i obdarty nerwowy zebrak.
> 
Jestes zmeczony.

Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, zachod i poludnie.
Gruby maly mieszczanin.

Na rozdrozu w Mariborze.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, zachod i poludnie.
Mosiezna olejna lampa.

Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Wychudzony nerwowy zebrak.

Przystan powozowa.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i wschod.
Potezny siwowlosy mezczyzna.
> 
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja z zachodu.
Carmeyen atakuje cie!
Isill atakuje cie!

Isill ledwo muska cie prawa piescia, trafiajac cie w korpus.
Isill trafia cie lewa piescia w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez spizowy zielonkawy chalkochidon.
Isill trafia cie prawa stopa w prawe ramie, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez oksydowana plytowa pare naramiennikow.
Isill trafia cie lewa stopa w nogi, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez dopasowane folgowe nakolanniki.
Carmeyen niezbyt czysto trafia cie waskim kunsztownym sihillem, pozostawiajac na twoim ciele zaledwie nieznaczne drasniecie.
Carmeyen z doskoku uderza cie wywazonym obusiecznym mieczem, lekko raniac cie w prawe ramie.
Uciekles Isillowi i Carmeyenowi.

Zachodnia brama Mariboru.
Zamkniete okute wrota prowadzace na zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Masywny ciemnowlosy oficer, barczysty powolny straznik, barylkowaty skoncentrowany straznik i poszraniony uwazny straznik.
> 
Jestes ranny.
Czujesz sie spokojnie.
a
Uderzasz mocno piescia we wrota.
> 
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja ze wschodu.
Carmeyen atakuje cie!
Isill atakuje cie!
Diriana atakuje cie!
Carmeyen uderza mocno piescia we wrota.
Carmeyen bezskutecznie probuje otworzyc okute wrota.
Carmeyen uderza mocno piescia we wrota.
Carmeyen bezskutecznie probuje otworzyc okute wrota.
Okute wrota powoli otwieraja sie.
Barczysty powolny straznik atakuje Carmeyena.
Poszraniony uwazny straznik atakuje Isilla.
Barylkowaty skoncentrowany straznik atakuje Isilla.
Masywny ciemnowlosy oficer wspiera barczystego powolnego straznika w walce z Carmeyenem.

Masz nowa poczte od Herka.

Isill ledwo muska cie lewym lokciem, trafiajac cie w korpus.
Isill ledwo muska cie lewym kolanem, trafiajac cie w prawe ramie.
Uciekles Dirianie, Isillowi i Carmeyenowi.
Przystan powozowa.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i wschod.
Potezny siwowlosy mezczyzna.
> e
Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Wychudzony nerwowy zebrak.

Na rozdrozu w Mariborze.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, zachod i poludnie.
Mosiezna olejna lampa.

Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, wschod i zachod.
Umiesniony powolny straznik, barylkowaty energiczny straznik, ciemnooki powolny straznik i wasaty jasnowlosy oficer.

Warsztat kowalski.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Rzepka.

Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, wschod i zachod.
Umiesniony powolny straznik, barylkowaty energiczny straznik, ciemnooki powolny straznik i wasaty jasnowlosy oficer.
> 
Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Wielkooka szczupla dziewczynka.

Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.

Ulica w miescie Maribor.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.

Poludniowa brama Mariboru.
Zamkniete okute wrota prowadzace na poludniowy-zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i zachod.
Diriana, Isill, Carmeyen, ospowaty lysy oficer, szeroki czujny straznik, ciemnooki energiczny straznik i beczkowaty powolny straznik.
Isill koncentruje sie na walce z ospowatym lysym oficerem.
Carmeyen koncentruje sie na walce z beczkowatym powolnym straznikiem.
Atakujesz Isilla.
> 
Diriana wspiera Carmeyena w walce z beczkowatym powolnym straznikiem.

Uderzasz mocno piescia we wrota.
> 
Isill pelnym opanowania ruchem siega po obosieczny gwiezdny topor.
s

Carmeyen atakuje cie!
Okute wrota powoli otwieraja sie.
Carmeyen wydaje rozkaz ataku na ciebie!
Na rozkaz Carmeyena Diriana rzuca sie do ataku na ciebie!
Carmeyen wskazuje ciebie.

Diriana ledwo muska cie smuklym srebrzystym mieczem, trafiajac cie w nogi.
Carmeyen rani cie wywazonym obusiecznym mieczem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles Dirianie, Carmeyenowi i Isillowi.
Pomieszczenie strazy.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Umiesniony milczacy straznik i barylkowaty uwazny straznik.

Czujesz sie nieswojo.

Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja ze wschodu.
Carmeyen atakuje cie!
Barylkowaty uwazny straznik atakuje Carmeyena.
Umiesniony milczacy straznik atakuje Carmeyena.
Diriana atakuje cie!
Isill atakuje cie!
Carmeyen jest w zlej kondycji.

Carmeyen wskazuje ciebie.
Diriana ledwo muska cie smuklym srebrzystym mieczem, trafiajac cie w prawe ramie.
Diriana ledwo muska cie szerokim posrebrzanym katzbalgerem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles Isillowi, Dirianie i Carmeyenowi.
Poludniowa brama Mariboru.
Otwarte okute wrota prowadzace na poludniowy-zachod.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc, wschod i zachod.
Ospowaty lysy oficer, szeroki czujny straznik, ciemnooki energiczny straznik i beczkowaty powolny straznik.
> 
Czujesz sie nerwowo.
Jestes w zlej kondycji.
s
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludnie.
> s
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludnie.
> 
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja z zachodu.
Carmeyen atakuje ospowatego lysego oficera.
Diriana atakuje beczkowatego powolnego straznika.
Isill atakuje beczkowatego powolnego straznika.
Okute wrota powoli zamykaja sie.
Carmeyen uciekl ci.
Carmeyen, Diriana i Isill podazaja na polnoc.
sw
Probujesz otworzyc okute wrota, ale nie udaje ci sie to.
> 
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja z polnocy.
Carmeyen atakuje szerokiego czujnego straznika.
Diriana atakuje cie!
Isill atakuje szerokiego czujnego straznika.
Diriana probuje zaslonic Carmeyena przed ciosami beczkowatego powolnego straznika, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
s
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludnie.
> a
Uderzasz mocno piescia we wrota.
> 
Carmeyen atakuje cie!
Isill syczac w Starszej Mowie ohydne przeklenstwo uderza na ciebie.
Okute wrota powoli otwieraja sie.
Diriana lekko rani cie smuklym srebrzystym mieczem, trafiajac cie w korpus.
Diriana z szybkiego doskoku uderza cie szerokim posrebrzanym katzbalgerem, powaznie raniac cie w nogi.
Uciekles Isillowi, Carmeyenowi i Dirianie.
Trakt mariborski.
Otwarte okute wrota prowadzace na polnocny-wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-zachod i polnocny-zachod.
Czujesz sie przerazony.
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja z polnocnego-wschodu.
Carmeyen atakuje cie!
Diriana atakuje cie!
Isill atakuje cie!

Carmeyen uciekl ci.
Carmeyen, Diriana i Isill podazaja na poludniowy-zachod.
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja z poludniowego-zachodu.
Carmeyen atakuje cie!
Diriana atakuje cie!
Isill atakuje cie!
Diriana probuje zaslonic Carmeyena przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Uciekles Isillowi, Dirianie i Carmeyenowi.
Trakt mariborski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja z polnocnego-wschodu.
Carmeyen atakuje cie!
Diriana atakuje cie!
Isill atakuje cie!
Isill ledwo muska cie prawa piescia, trafiajac cie w korpus.
Isill ledwo muska cie lewym lokciem, trafiajac cie w prawe ramie.
Uciekles Isillowi, Dirianie i Carmeyenowi.
Trakt mariborski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Trakt mariborski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Jestes ciezko ranny.
Trakt mariborski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
Trakt mariborski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Trakt mariborski.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.

Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja ze wschodu.
Carmeyen atakuje cie!
Diriana atakuje cie!
Isill atakuje cie!

Ledwo muskasz Carmeyena lewa stopa, trafiajac go w glowe.
Carmeyen uciekl ci.
Carmeyen, Diriana i Isill podazaja na polnocny-zachod.
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja z polnocnego-zachodu.
Carmeyen atakuje cie!
Diriana atakuje cie!
Isill atakuje cie!
Ruszasz biegiem na polnocny-zachod.
Diriana powaznie rani cie smuklym srebrzystym mieczem, trafiajac cie w glowe.
Diriana lekko rani cie szerokim posrebrzanym katzbalgerem, trafiajac cie w glowe.
Isill powolnym ruchem unika twego ciosu, jednoczesnie uderzajac cie swym obosiecznym gwiezdnym toporem, lecz niedogodna pozycja nie pozwala mu na zbyt silny cios i zadaje tylko nieznaczne obrazenia.
Uciekles Isillowi, Dirianie i Carmeyenowi.
Trakt nad jeziorkiem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
> 
Czujesz sie bardzo przerazony.
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt nad jeziorkiem.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnocny-wschod i zachod.
> 
Jestes bardzo zmeczony.
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja z poludniowego-wschodu.
Carmeyen atakuje cie!
Diriana atakuje cie!
Isill atakuje cie!
Carmeyen uciekl ci.
Carmeyen, Diriana i Isill podazaja na zachod.
Nie wiesz, w ktorym kierunku masz ruszyc...
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Diriana, Isill i Carmeyen.
Atakujesz Carmeyena.
> 
Lekko ranisz Carmeyena prawa piescia, trafiajac go w korpus.
Ledwo muskasz Carmeyena lewa piescia, trafiajac go w korpus.
Carmeyen uciekl ci.
Carmeyen, Diriana i Isill podazaja na wschod.
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja ze wschodu.
Carmeyen atakuje cie!
Diriana atakuje cie!
Isill atakuje cie!
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Diriana rani cie smuklym srebrzystym mieczem, trafiajac cie w nogi.
Isill zgrabnym ruchem unika twego ciosu i korzystajac z dogodnej pozycji rabie cie na odlew swym obosiecznym gwiezdnym toporem, gleboko rozrywajac twe cialo.
Carmeyen trafia cie prawa stopa w lewe ramie, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez oksydowana plytowa pare naramiennikow.
Uciekles Isillowi, Dirianie i Carmeyenowi.
Droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Jestes ledwo zywy.
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja z poludniowego-wschodu.
Carmeyen atakuje cie!
Diriana atakuje cie!
Isill atakuje cie!
Otwierasz skorzany nieduzy woreczek.
> Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego skorzanego nieduzego woreczka.
> Carmeyen uciekl ci.
Carmeyen, Diriana i Isill podazaja na polnocny-zachod.
Wez co?
> Ochlon chociaz chwile od walki...
> Zamykasz skorzany nieduzy woreczek.
> Dobadz czego?
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja z polnocnego-zachodu.
Carmeyen atakuje cie!
Diriana atakuje cie!
Isill atakuje cie!
Nie wiesz, w ktorym kierunku masz ruszyc...
> 
Diriana probuje zaslonic Carmeyena przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
idz
Nie wiesz, w ktorym kierunku masz ruszyc...
> idz
Nie wiesz, w ktorym kierunku masz ruszyc...
> Carmeyen wydaje rozkaz ataku na ciebie!
Na rozkaz Carmeyena Isill rzuca sie do ataku na ciebie!
Carmeyen wskazuje ciebie.
idz
Nie wiesz, w ktorym kierunku masz ruszyc...
> idz
Nie wiesz, w ktorym kierunku masz ruszyc...
> w
Jestes nieco wyczerpany.
Ruszasz marszem na polnocny-zachod.
Isill plynnym ruchem unika twego ciosu i uderzajac ze wszystkich sil tnie cie swym obosiecznym gwiezdnym toporem, ktory gleboko rozrywa twoje cialo, powodujac ogromne obrazenia.
Uciekles Isillowi, Dirianie i Carmeyenowi.
Wzgorze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
Carmeyen, Diriana i Isill przybywaja z poludniowego-wschodu.
Carmeyen atakuje cie!
Diriana atakuje cie!
Isill atakuje cie!
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Isill masakruje cie obosiecznym gwiezdnym toporem, trafiajac cie w prawe ramie.

Umierasz.

Oddalasz sie.