1 epizod 17 sezonu przygód Zakochanych Najemników pod tytułem „Drewniany Pomost Przystani Tunelu Miłości Jak Głaz Nieporuszony, Gdy Spienione Fale Uczuć Rzeźbią Krokodylich Łez Hieroglify.”

Czarnowłosa kobieta uśmiechnęła się figlarnie i delikatnym skubnięciem swych smukłych palców oderwała jeden z płatków trzymanego w dłoni kwiatu. Wystudiowanym ruchem uniosła go do na wysokość ust i lekkim dmuchnięciem posłała w kierunku swego ukochanego. Karmazynowa drobina przez chwilę wirowała w powietrzu, by w końcu spocząć leniwie na jego piersi.
- Kocha? – wyszeptała unosząc nieznacznie jedną brew.
Mężczyzna chrząknął z zakłopotaniem. Nie odrywał oczu od towarzyszki, pocące się dłonie raz za razem wycierał w znoszone rajtuzy. Słyszał o tej czarodziejskiej metodzie, babka mu opowiadała, że przepowiednia z kwiatu zawsze się sprawdza. Policzki mu płonęły z zafrasowania, czuł w podbrzuszu, że to może być jedna z tych przygód, o których pamięta się do końca życia. Przesunął językiem po spierzchniętych ustach.
- Niee koocha. – wydęła kpiąco usta i wyzywająco spojrzała mu w oczy.
Mógłby przysiąc, że w jej głosie pojawił się jakiś obcy ton, był niemal pewien, że do tej pory go w nim nie słyszał. Sennie przeciągała słowa, a jednak była w nich jakaś trudna do wychwycenia ostrość. Ostateczność.
Płatek opadł na jego koszule, zgromadziło się ich tam już dobre pół tuzina, a każdy z nich jak kropla świeżo utoczonej krwi. Zły omen to, czy jedynie niegroźny zwid? Kobieta sięgnęła w stronę kwiatu, jej ruchy z każdym uderzeniem serca traciły figlarną przekorę, zastępował ją gorączkowy pośpiech. Zacisnęła palce.
- Boli. – początkowo pomyślał, że może ukłuła się jednym z kolców, chciał nawet chwycić jej dłoń, przyłożyć do ust i ucałować. Nie mógł jednak się poruszyć, stał sparaliżowany strachem, a jednak zafascynowany tym, co widzi. Oczy ukochanej rozszerzyły się nienaturalnie, twarz pobladła, sine usta drżały.
Kolejny płatek zamigotał krwawo w powietrzu, poderwany nagłym podmuchem wiatru.
- Cię. – wyszeptała. Czarne włosy zatrzepotały na wietrze, niczym krucze skrzydła. Wygiętymi w szpony dłońmi szarpała kwiat. Zlana potem, blada twarz wykrzywiała się paskudnie. Z bezdennych głębin czarnych oczu ukochanej coś wpatrywało się wprost w niego. Byt tak przedwieczny i obcy, że sama próba przyjrzenia się mu z pewnością skończyłaby się postradaniem zmysłów.
Gwałtowne podmuchy widmowego wiatru targały jej ubranie, a setki, może nawet tysiące szkarłatnych płatków wirowało wokół nich.
- Wieeeelki. – szept przerodził się w donośny krzyk.
Grom uderzył z jasnego nieba, w pobliskiej wsi psy zaczęły szczekać zadami, koguty zniosły plamiaste jaja, z których w jednej chwili wykluły się czarne węże. Poddane sile potężnego uroku, paskudne stworzenia wpełzły do kołysek i pokąsały ludzkie noworodki. Te ostatnie z kolei na raz podjęły głośny wrzask, dołączając swe cienkie głosiki do przetaczającego się niczym burza złowrogiego krzyku wieszczki.
- Zeeeetuuuuu! – ostatnie słowo setki splatających się ze sobą głosów wywrzeszczało ku bezchmurnemu niebu. Gdy przepowiednia wybrzmiała do końca, zapadła bolesna wręcz cisza.
Czy przepowiednia się sprawdzi?
Co tu się w ogóle stało?
Komu się to chce w ogóle czytać?

Tego wszystkiego i znacznie więcej dowiecie się z 1 epizodu 17 sezonu przygód Zakochanych Najemników pod tytułem „Drewniany Pomost Przystani Tunelu Miłości Jak Głaz Nieporuszony, Gdy Spienione Fale Uczuć Rzeźbią Krokodylich Łez Hieroglify.”
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludnie.
Drewniany pomost.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Telgal i spokojna czarnowlosa kobieta (WROG).
Wyjmujesz swietlisty bojowy topor z prostego skorzanego temblaka mahakamskiego.
Pelnym opanowania ruchem siegasz po swietlisty bojowy topor.
Z typowym krasnoludzkim zacietrzewieniem Zetu rzuca sie na Telgala nie baczac na to, ze moze
niebawem przyjdzie mu dolaczyc do swych Przodkow.
sczabij ob_3067640
Veloe sfruwa w panice z twojego lewego ramienia.
Sprezystym skokiem dopadasz Telgala i atakujesz go.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche.
Zetu siega do zloto-czarnego hebanowego temblaka nilfgaardzkiego, dobywajac z niego wielkiego
kamiennego kafara.
[2/5] Oszczednym ruchem unikasz ciosu Telgala, rabiac go rownoczesnie swym swietlistym bojowym
toporem, a twoje uderzenie otwiera szeroka rane na ciele twego przeciwnika.
Telgal uciekl ci.
[2] Spokojna czarnowlosa kobieta (WROG) i Telgal podazaja na polnoc.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnoc.
Drewniany pomost.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnocny-zachod.
Drewniany pomost.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc i zachod.
Zurb bierze czarna kose bojowa z otwartego nieduzego czerwonego plecaka.
[bron] Zurb dobywa czarnej kosy bojowej.
Zetu kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Po wodzie niesie sie krzyk z drugiej strony rzeki.
Zetu wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnoc.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnoc.
Na kamiennym nabrzezu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, gora i poludnie.
Chudy wstawiony mezczyzna.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnocny-zachod.
Przed sklepem.
Otwarte okute drzwi prowadzace na wschod.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i
poludnie.
Telgal i spokojna czarnowlosa kobieta (WROG).
Zetu ATAKUJE Telgala.
Atakujesz Telgala.
[1/6] Ledwo muskasz Telgala swietlistym bojowym toporem, trafiajac go w glowe.
Telgal uciekl ci.
[2] Spokojna czarnowlosa kobieta (WROG) i Telgal podazaja na poludnie.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnocny-zachod.
Placyk.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod i
poludnie.
Lampa.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludniowy-wschod.
Przed sklepem.
Otwarte okute drzwi prowadzace na wschod.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i
poludnie.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludnie.
Na kamiennym nabrzezu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc i poludnie.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludnie.
Drewniany pomost.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, wschod i poludnie.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludnie.
Drewniany pomost.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnoc.
Drewniany pomost.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, wschod i poludnie.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na wschod.
Drewniany pomost.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc i zachod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludniowy-wschod.
Drewniany pomost.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludnie.
Drewniany pomost.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnoc.
Drewniany pomost.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnocny-zachod.
Drewniany pomost.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc i zachod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na zachod.
Drewniany pomost.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, wschod i poludnie.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na zachod.
Drewniany pomost.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: zachod, wschod i poludnie.
Zlamana leszczynowa gietka wedka.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludnie.
Drewniany pomost.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnoc.
Drewniany pomost.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: zachod, wschod i poludnie.
Zlamana leszczynowa gietka wedka.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na zachod.
Drewniany pomost.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i wschod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludniowy-zachod.
Drewniany pomost.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
Tega zdyszana kobieta.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludnie.
Drewniany pomost.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Zarzucona siec rybacka.
Dluga prosta wedka.
Jestes wypoczety.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnoc.
Drewniany pomost.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
Tega zdyszana kobieta.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnocny-wschod.
Drewniany pomost.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i wschod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnoc.
Na kamiennym nabrzezu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i gora.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na gore.
Przed wedzarnia.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, dol i zachod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na zachod.
W wedzarni.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
Chudy wstawiony mezczyzna, szczupla zdyszana kobieta i starsza zdyszana kobieta.
Chudy wstawiony mezczyzna rozglada sie.
Chudy wstawiony mezczyzna mowi: Ciekawe, czy znow bedzie wojna, mowia, ze bedzie...
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem do wyjscia.
Przed wedzarnia.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, dol i zachod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnoc.
Placyk.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod i
poludnie.
Lampa.
Gdzies w oddali trzaskaja okiennice.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnocny-zachod.
Wewnatrz opuszczonej stodoly.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem do wyjscia.
Placyk.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod i
poludnie.
Lampa.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnocny-wschod.
Placyk w centrum wsi.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnoc.
Drozka do wioski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnocny-wschod.
Drozka do wioski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na polnoc.
Na skrzyzowaniu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, zachod i poludnie.
Zetu kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Zetu wstaje.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludnie.
Drozka do wioski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludniowy-zachod.
Drozka do wioski.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-wschod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludnie.
Placyk w centrum wsi.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
Slyszysz gwar wioski.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na wschod.
W spalonym domu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Niski wstawiony mezczyzna.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na zachod.
Placyk w centrum wsi.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i wschod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludniowy-wschod.
Wsrod wiejskich uliczek.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnocny
-wschod i wschod.
Mloda zamyslona kobieta.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludniowy-zachod.
Przed sklepem.
Otwarte okute drzwi prowadzace na wschod.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i
poludnie.
Wyrosniety jasnowlosy chlopiec i podstarzaly brodaty mezczyzna.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na wschod.
W sklepie.
Otwarte okute drzwi prowadzace na zachod.
Usmiechniety dojrzaly mezczyzna.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na zachod.
Przed sklepem.
Otwarte okute drzwi prowadzace na wschod.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i
poludnie.
Wyrosniety jasnowlosy chlopiec i podstarzaly brodaty mezczyzna.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludniowy-wschod.
Na kamiennym nabrzezu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, gora i poludnie.
Chudy wstawiony mezczyzna.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludnie.
Drewniany pomost.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc i zachod.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludniowy-wschod.
Drewniany pomost.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Jestes wypoczety.
[3] Wraz z Zurbem podazasz za Zetem na poludnie.
Drewniany pomost.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Smukly bryg.
Telgal, spokojna czarnowlosa kobieta (WROG) i dumny wysoki mezczyzna.
Zetu ATAKUJE Telgala.
Atakujesz Telgala.
Jestes wypoczety.
Telgal bierze 26 srebrnych monet, wiele zlotych monet i jedenascie miedzianych monet z otwartego
skorzanego plecaka.
Dumny wysoki mezczyzna daje niewielki rozowy bilet Telgalowi.
Telgal daje niewielki rozowy bilet dumnemu wysokiemu mezczyznie.
Telgal wchodzi na smukly bryg.
[1/6] Ledwo muskasz Telgala swietlistym bojowym toporem, trafiajac go w korpus.
Telgal uciekl ci.
Spokojna czarnowlosa kobieta (WROG) bierze trzy srebrne monety, miedziana monete i wiele zlotych
monet z otwartej prostej bialej sakiewki ze zlotym lancuszkiem.
Dumny wysoki mezczyzna daje niewielki rozowy bilet spokojnej czarnowlosej kobiecie.
Spokojna czarnowlosa kobieta (WROG) daje niewielki rozowy bilet dumnemu wysokiemu mezczyznie.
Spokojna czarnowlosa kobieta (WROG) wchodzi na smukly bryg.
Zetu bierze wiele srebrnych monet i wiele zlotych monet z otwartego plociennego mieszka.
Dumny wysoki mezczyzna daje niewielki rozowy bilet Zetowi.
Zetu daje niewielki rozowy bilet dumnemu wysokiemu mezczyznie.
Zetu wchodzi na smukly bryg.
Dumny wysoki mezczyzna usmiecha sie do swoich mysli.
Wchodzisz na smukly bryg.
Na pokladzie brygu "Brigadier-Duc".
Zetu, spokojna czarnowlosa kobieta (WROG) i Telgal.
Telgal walczy z Zetem.
Atakujesz Telgala.
Zurb wchodzi na poklad brygu.
Zurb wklada piec miedzianych monet, wiele srebrnych monet, wiele zlotych monet i mithrylowa monete
do otwartego nieduzego czerwonego plecaka.
[1/6] Ledwo muskasz Telgala swietlistym bojowym toporem, trafiajac go w korpus.
Zurb ATAKUJE Telgala.
Spokojna czarnowlosa kobieta (WROG) schodzi z brygu na brzeg.
Zetu przymierza sie do odciecia Telgalowi drogi ucieczki.
[2/5] Oszczednym ruchem unikasz ciosu Telgala, rabiac go rownoczesnie swym swietlistym bojowym
toporem, a twoje uderzenie otwiera szeroka rane na ciele twego przeciwnika.
Dumny wysoki mezczyzna wchodzi na poklad brygu.
Zaloga odcumowuje statek, ktory powoli zaczyna odplywac od brzegu.
Telgal jest ranny. Atakujesz go ty, Zurb i Zetu.
Dumny wysoki mezczyzna mowi do Telgala: Obawiam sie, ze cie nie stac na bilet.
Zurb jednym susem przesadza burte statku i wskakuje do wody. Po chwili widzisz jak unosi sie na
powierzchni, plynac w strone brzegu.
Telgal powoli dochodzi do siebie.
[1/6] Ledwo muskasz Telgala swietlistym bojowym toporem, trafiajac go w nogi.
Zetu zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Telgalowi drogi ucieczki.
Bryg szybko sunie do przodu, pchany przez pomyslny wiatr.
Zetu jest w dobrym stanie. Atakuje go Telgal.
[1/6] Ledwo muskasz Telgala swietlistym bojowym toporem, trafiajac go w korpus.
Zetu jest lekko ranny. Atakuje go Telgal.
zerknij
Na pokladzie brygu "Brigadier-Duc".
Dumny wysoki mezczyzna, Zetu i Telgal.
Wraz z Zetem, koncentrujesz sie na walce z Telgalem.
Telgal koncentruje sie na walce z Zetem.
[1/6] Ledwo muskasz Telgala swietlistym bojowym toporem, trafiajac go w korpus.
[1/6] Ledwo muskasz Telgala swietlistym bojowym toporem, trafiajac go w nogi.
[par] Telgal wykonuje zamaszyste ciecie niezwyklym koscianym toporem mierzac w ciebie, lecz udaje ci
sie oslonic kolista zdobiona tarcza.
[par] Telgal trafia cie ciezkim jednorecznym toporem w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje
wyparowany przez masywny gladki kirys.
Telgal uderza niezwyklym koscianym toporem, ledwie zahaczajac cie w prawe ramie.
[2/5] Oszczednym ruchem unikasz ciosu Telgala, rabiac go rownoczesnie swym swietlistym bojowym
toporem, a twoje uderzenie otwiera szeroka rane na ciele twego przeciwnika.
Telgal jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty i Zetu.
Marynarze refuja jeden z zagli, czesciowo zwijajac go w strone masztu.
Telgal dostrzegajac luke w obronie rzuca sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem
reki wyprowadza zamaszysty cios, po czym trafia cie w glowe raniac niezwyklym koscianym toporem.
[par] Telgal wykonuje zamaszyste ciecie ciezkim jednorecznym toporem mierzac w ciebie, lecz tobie
udaje sie je zbic z linii ataku swietlistym bojowym toporem.
Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Telgal.
[1/6] Ledwo muskasz Telgala swietlistym bojowym toporem, trafiajac go w prawe ramie.
[FAN 2/7] Telgal krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w twojej obronie
rzuca sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem reki wyprowadza znad glowy potezny 
zamach, po czym bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia cie w nogi 
lekko raniac niezwyklym koscianym toporem.
[par] Telgal wykonuje zamaszyste ciecie ciezkim jednorecznym toporem mierzac w ciebie, lecz tobie
udaje sie je zbic z linii ataku swietlistym bojowym toporem.
[1/6] Ledwo muskasz Telgala swietlistym bojowym toporem, trafiajac go w korpus.
[par] Telgal wykonuje zamaszyste ciecie niezwyklym koscianym toporem mierzac w ciebie, lecz udaje ci
sie oslonic kolista zdobiona tarcza.
[par] Telgal wykonuje zamaszyste ciecie ciezkim jednorecznym toporem mierzac w ciebie, lecz udaje ci
sie oslonic kolista zdobiona tarcza.
[2/6] Lekko ranisz Telgala swietlistym bojowym toporem, trafiajac go w korpus.
Zetu blokuje Telgalowi droge.
[par] Telgal wykonuje zamaszyste ciecie niezwyklym koscianym toporem mierzac w ciebie, lecz udaje ci
sie oslonic kolista zdobiona tarcza.
Telgal omija nieskuteczny blok Zeta.
Zetu przestaje odcinac droge ucieczki Telgalowi.
Telgal jest ciezko ranny. Atakujesz go ty i Zetu.
[par] Wykonujesz zamaszyste ciecie swietlistym bojowym toporem mierzac w Telgala, lecz ten zbija je
z linii ataku niezwyklym koscianym toporem.
[KOR 0/5] Telgal bierze potezny zamach i wyprowadza niezwyklym koscianym toporem cios, ktory ma cie
zmasakrowac. Ku twojej uldze jego bron mija cie nawet przez chwile ci nie zagrazajac. Uswiadamiasz 
sobie jednak, ze nastepnym razem mozesz nie miec tyle szczescia!
[2/5] Oszczednym ruchem unikasz ciosu Telgala, rabiac go rownoczesnie swym swietlistym bojowym
toporem, a twoje uderzenie otwiera szeroka rane na ciele twego przeciwnika.
Telgal jest ledwo zywy. Atakujesz go ty i Zetu.
Telgal bierze mocarny zamach niezwyklym koscianym toporem, ledwie zahaczajac cie w korpus.
[par] Telgal wykonuje zamaszyste ciecie ciezkim jednorecznym toporem mierzac w ciebie, lecz udaje ci
sie oslonic kolista zdobiona tarcza.
Telgal jest ciezko ranny. Atakujesz go ty i Zetu.
[2/5] Oszczednym ruchem unikasz ciosu Telgala, rabiac go rownoczesnie swym swietlistym bojowym
toporem, a twoje uderzenie otwiera szeroka rane na ciele twego przeciwnika.
Marynarze refuja jeden z zagli, czesciowo zwijajac go w strone masztu.
[unk] Telgal probuje cie trafic niezwyklym koscianym toporem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
[1/6] Telgal ledwo muska cie ciezkim jednorecznym toporem, trafiajac cie w korpus.
[2/5] Oszczednym ruchem unikasz ciosu Telgala, rabiac go rownoczesnie swym swietlistym bojowym
toporem, a twoje uderzenie otwiera szeroka rane na ciele twego przeciwnika.
[KOR 0/5] Telgal bierze potezny zamach i wyprowadza niezwyklym koscianym toporem cios, ktory ma cie
zmasakrowac. Ku twojej uldze jego bron mija cie nawet przez chwile ci nie zagrazajac. Uswiadamiasz 
sobie jednak, ze nastepnym razem mozesz nie miec tyle szczescia!
[KOR 0/5] Telgal bierze potezny zamach i wyprowadza ciezkim jednorecznym toporem cios, ktory ma cie
zmasakrowac. Ku twojej uldze jego bron mija cie nawet przez chwile ci nie zagrazajac. Uswiadamiasz 
sobie jednak, ze nastepnym razem mozesz nie miec tyle szczescia!
Telgal jest ledwo zywy. Atakujesz go ty i Zetu.
[4/6] Powaznie ranisz Telgala swietlistym bojowym toporem, trafiajac go w korpus.
[KOR 0/5] Telgal bierze potezny zamach i wyprowadza niezwyklym koscianym toporem cios, ktory ma cie
zmasakrowac. Ku twojej uldze jego bron mija cie nawet przez chwile ci nie zagrazajac. Uswiadamiasz 
sobie jednak, ze nastepnym razem mozesz nie miec tyle szczescia!
[par] Telgal wykonuje zamaszyste ciecie ciezkim jednorecznym toporem mierzac w ciebie, lecz tobie
udaje sie je zbic z linii ataku swietlistym bojowym toporem.
[6/6] Masakrujesz Telgala swietlistym bojowym toporem, trafiajac go w korpus.
Telgal umarl.

Zabiles Telgala.

Dodaj komentarz