15 epizod 16 sezonu przygód Futrzanych Władców Mórz i Oceanów pod tytułem: „Sztuka Cohania”

Szkutnik Waldo z wyspy Undvik, zwany Ogórecznikiem, syn Fabia z wyspy Undvik, uniósł wzrok znad heblowanej pawęży szkieletu statku, który budował z potomkiem już drugi rok. Dziś znów natrafił na kilka zgrzybień, dojrzał też fragment objęty twardzicą. Wszystko to niemal przyprawilo go o zawał serca.
Osobiscie nadzorował zakup dylów, nie odnotował wcześniej żadnych defektów, a na pewno nie aż tak poważnych. Ledwo uratowal pawęż i właśnie przejmował się swoim marnym, szkutniczym losem, kiedy z zamyślenia wyrwał go kociokwik dobiegający z przeciwnej strony nabrzeża. Dwójka mężnych wojaków Jarla, zakutych w barbuty i wzorzyste bechtery, przebijała się przez gawiedź zebraną na porannym targu. Zazwyczaj bazarowe hałasy niosły się po wodzie do jego skromnej chaty taką wrzawą, że ledwie echem wydawał się nawet donośny rytuał jego kochanej żony, Anulki z Undvik, córki Fabia z wyspy Undvik. Ta zwykła ochoczo walić chochlą w pusty garnek, chcąc przywołać męża na obiad. Obecnie jednak choćby wytężał słuch, nie mógłby jej usłyszeć.
Potężne głosy wojaków ciskające straszliwe klątwy na tłoczącą się tłuszczę zdołały jednak jakimś cudem wznieść się ponad wszeteczny gwar i wyraźnie dotarły do jego uszu. Odprowadził intrygującą, hałaśliwą dwójkę wzrokiem, aż pod samą szczelinę wiodącą do jaskiń. Waldo machnął ręką, splunął trzy razy przez lewe ramię, zgodnie z zasadami niepisanego Skelligańskiego Kodeksu Masztowego. Potem potarł krzyże i westnął przeciągle wracając do bolesnych wspomnień własnej inicjacji, dokonanej na nim przed laty przez jarlowych. Pocieszał się, że czekało to każdego gołowąsa lub rekruta, choć niewiele mu to pomogło. Dopiero powrót do pracy uspokoił jego rozkołatane myśli.

Popołudnie mijało skutecznie, bezlitośnie zabierając minuty z czasu, jaki pozostał szkutnikowi do naszykowania pawęży i doprowadzenia jej do stanu akceptowalnego. Taki stan zaawansowania robót pozwoliłby na zakończenie dłubaniny nad szkieletem i rozpoczęcie budowy kadłuba. Odpowiednio wysezonowana twardziel drzew iglastych czekała już w magazynku jego wuja, Fabia z wyspy Undvik. Ten nie naliczal Waldowi opłat za magazyn, bo dobrze zajmował się jego córką, ale sprawa ta była zbyt delikatna, by ryzykować nadużywanie wujowskiej cierpliwości. Szkutnik oparł rękę na wręgu i podłubał sobie drzazgą w zębąch, sprawnie rachując, ile dni pracy jeszcze przed nim. Szkielet skończy jutro, może pojutrze. Zostają denniki, grodzie i podkładniki. Jakieś dwa miesiące roboty. Poszycie załatwia jego teść, więc tym martwić się nie musi. Pójdzie szybko, sprawnie i bez problemu. Raczej na pewno. Z pomocą teścia kadłub zajmie roczek, może roczek i miesiąc. Szybko, dużo szybciej niż gdyby robił go sam z synem.

- Cholera, byle zdążyć przed Październikiem. - pomyślał.

Usłyszał nagłą wrzawe dochodzącą spośród skał, miejsca, gdzie w podtopionych jaskiniach bardzo często słychać było dziwne gulgotanie i wrzaski. Tym razem jednak były nieco inne... jakby, hałłakowanie?

- Co za zaraza - pomyślał spoglądając w strone gór. Zasłonił oczy przed czerwonym jak rozgrzana stal słońcem, które leniwie topiło się w łagodnych falach na horyzoncie. - Co oni tam znowu wyrabiają, durnie? Zresztą, pies ich chędożył. Znowu wywołają jakieś dziwadła morskie i będzie trzeba groty kuć, zamiast zająć się uczciwą pracą.

W szarówce zauważył nagły ruch. Wojak poruszał się powoli, a jego smętnie opuszczone ramiona i brak hełmu wskazywały, że wydarzenia w szczelinie nie przebiegły tak, jak planował. Jarlowy marynarz wlókł się w stronę karczmy, zapewne zachlać kolejną porażkę, do których widać korsarze ze Skellige niechętnie, lecz nieubłaganie, zaczynali się przyzwyczajać.

- Niegdyś byli bitni i radzili sobie całkiem nieźle - skonstatował kiwając ponuro głową. - Niestety ostatnio idzie im coraz gorzej. Ciekawe czemu? A mówiłem, by tego tam brodacza do masztu nie wiązać. Nigdy nie słuchają, kurważ ich mać.

Waldo dziwował sie jeszcze chwilę dziwnym odgłosom, jakie niosły się w okolicy jeszcze przez jakiś czas po tym, jak mężny wojak zatrzasnął za sobą drzwi przybytku, ale zaraz wrocil do swoich zajęć. Miał ważniejsze sprawy, niż podrzędni żołnierze, podrostki, które na morze wypływały w swoim życiu mniej niż pół tysiąca raza. On, jarlowy szkutnik, od lat posiadał swoje zadanie, znacznie ważniejsze i znamienitsze, niż wszystkie ich problemy razem wzięte. Dostarczał bowiem szkuty na zamówienie pewnego wysoko postawionego urzednika, nota bene Fabia, ale pochodzącego z Faroe. W robocie nie będzie przestoju. Da z siebie wszystko, jak zwykle.


Kim jest Fabio, ojciec wszystkich Skelligańczyków i ile posiada wcieleń?
Jak potoczyły się losy towarzysza zagubionego w otchlaniach jaskiń ryboczłeków?
Czy jarlowy żołdak spacerujący po uliczkach Skellige znalazł ukojenie zachlewając pałę w korsarskiej karczmie?

Tego wszystkiego i znacznie więcej dowiecie się z najnowszego 15 epizodu 16 sezonu przygód Futrzanych Władców Mórz i Oceanów pod tytułem: "Śpij słodko, Cohanie"
Generated by Charbal's HTML Logger plugin
Na moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Cialo zimnookiego zlotoluskiego ryboczleka.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn, Fae i dwaj poszramieni srebrnoluscy ryboludzie.
Poszramiony srebrnoluski ryboczlek koncentruje sie na walce z toba.
Czarnoodziana zakapturzona elfka walczy z poszramionym srebrnoluskim ryboczlekiem.
> Poszramiony srebrnoluski ryboczlek probuje cie trafic pilowata spizowa rohatyna, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Arainne wykonuje zamaszyste ciecie stalowym posrebrzanym bastardem mierzac w poszramionego srebrnoluskiego ryboczleka, lecz ten zbija je z linii ataku pilowata spizowa rohatyna.
Zetu !WSPIERA! Arainne w walce z poszramionym srebrnoluskim ryboczlekiem.
Poszramiony srebrnoluski ryboczlek ledwo muska cie pilowata spizowa rohatyna, trafiajac cie w lewe ramie.
Uciekles poszramionemu srebrnoluskiemu ryboczlekowi.
Poszramiony srebrnoluski ryboczlek nadyma swe miesiste skrzela sprawiajac wrazenie wiekszego niz jest w rzeczywistosci. Uciekajace przez nie powietrze wydaje z siebie glosny syk. Czarnoodziana zakapturzona elfka zaaferowana tym widokiem nie zauwaza jak jej przeciwnik wyprowadza szybki cios zakrzywionym spizowym mieczem mierzac w prawe ramie.
Czarnoodziana zakapturzona elfka w ostatniej chwili wykonuje szybki uskok czesciowo unikajac morderczego ciosu. Swist broni laczy sie ze zgrzytem jej zebow zaciskajacych sie pod wplywem bolu z wlasnie powstalej niewielkiej rany.
Nieopodal wypelnionej lawa przepasci.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, zachod i poludnie.
Sterta szczatkow ryboczleka.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae przybywaja za toba ze wschodu.
> Jestes troche zmeczony.
Kolejne krople wody sciekaja z ciebie na ziemie.
Nieopodal wypelnionej lawa przepasci.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc i poludnie.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae przybywaja za toba z poludnia.
Nieopodal wypelnionej lawa przepasci.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Sterta szczatkow ryboczleka.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae przybywaja za toba z poludnia.
W podziemnym sanktuarium.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludnie.
Sterta szczatkow ryboczleka.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae przybywaja za toba z poludnia.
W podziemnym sanktuarium.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i wschod.
Cialo szerokonosego szybkiego ryboczleka.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae przybywaja za toba ze wschodu.
W podziemnym sanktuarium.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i wschod.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae przybywaja za toba z polnocy.
Nieopodal wypelnionej lawa przepasci.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Sterta szczatkow ryboczleka.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae przybywaja za toba z zachodu.
Nieopodal wypelnionej lawa przepasci.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnoc i poludnie.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae przybywaja za toba z polnocy.
Nieopodal wypelnionej lawa przepasci.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, zachod i poludnie.
Sterta szczatkow ryboczleka.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae przybywaja za toba z polnocy.
> Z czarnoodzianej zakapturzonej elfki powoli sciekaja kolejne krople wody.
Nieopodal wypelnionej lawa przepasci.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i polnocny-zachod.
Sterta szczatkow ryboczleka.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae przybywaja za toba z polnocy.
U wejscia do wielkiej groty.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Cohan, Hurg, przerosniety srebrnoluski ryboczlek, potezny srebrnoluski ryboczlek i wylupiastooki dziki ryboczlek.
Przerosniety srebrnoluski ryboczlek, wraz z poteznym srebrnoluskim ryboczlekiem walczy z Hurgiem, wspartym przez Cohana.
Wylupiastooki dziki ryboczlek koncentruje sie na walce z Cohanem.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Cohan powaznie rani przerosnietego srebrnoluskiego ryboczleka lsniacym misternym toporem bojowym, trafiajac go w korpus.
---ATAKUJESZ---> Cohana.
> Nikt nie zaslania Cohana.
> Wydajesz rozkaz ataku na Cohana.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Zaria rzuca sie do ataku na Cohana!
Na twoj rozkaz Zetu rzuca sie do ataku na Cohana!
Na twoj rozkaz Laufin rzuca sie do ataku na Cohana!
Na twoj rozkaz Fae rzuca sie do ataku na Cohana!
Na twoj rozkaz Arainne rzuca sie do ataku na Cohana!
> Ogladasz dokladnie Cohana.

Jest groznym barczystym mezczyzna, znanym jako:
Cohan Eskeland, Postrach Morz, Bosman Drakkara "Duch Hemdalla" z Floty Wysp Skellige, Wrog Scoia'tael, mezczyzna.
Trzyma lsniacy misterny topor bojowy w prawej rece.
Walczy z toba.
[#####..] Zdaje sie byc lekko ranny.
Na plecach nosi otwarty zielony niewielki plecak.
Do pasa ma przytroczone skorzany nieduzy buklak, dwa zamkniete zdobione woreczki z foczej skory i sztormowa mosiezna lampe.
Ma na sobie czarny lsniacy helm, czarna lsniaca zbroje plytowa i czarna stalowa tarcze.
Na biodrach nosi stary berserkerski pas.
Nosi szkarlatny oficerski plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
> Wskazujesz Cohana jako cel ataku.
> Fae wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Hurgiem.
Fae ---ATAKUJE---> Cohana.
Przymierzasz sie do odciecia Cohanowi drogi ucieczki.
> Przerosniety srebrnoluski ryboczlek wyprowadza szybkie pchniecie pilowata spizowa rohatyna w Hurga, lecz ten oslania sie czarna stalowa tarcza.
Jestes zmeczony.
Czarnoodziana zakapturzona elfka syczac w Starszej Mowie ohydne przeklenstwo uderza na Cohana.
Czarnoodziana zakapturzona elfka przedstawia Cohana slowami:
Oto Cohan Eskeland, Postrach Morz, Bosman Drakkara "Duch Hemdalla" z Floty Wysp Skellige, Wrog Scoia'tael, mezczyzna.
Fae wydajac z siebie zlowrogie warkniecie rusza do walki z Hurgiem.
Isill wykrzywiajac twarz w okrutnym grymasie rzuca sie na Cohana.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Zaria jest w swietnej kondycji.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna. Atakuje ja Hurg.
[#####..] Cohan jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka i wylupiastooki dziki ryboczlek.
[#####..] Hurg jest lekko ranny. Atakuja go Fae, przerosniety srebrnoluski ryboczlek i potezny srebrnoluski ryboczlek.
[##.....] Przerosniety srebrnoluski ryboczlek jest ciezko ranny.
[#######] Potezny srebrnoluski ryboczlek jest w swietnej kondycji.
[#######] Wylupiastooki dziki ryboczlek jest w swietnej kondycji.
> Fae ---ATAKUJE---> Cohana.
Hurg powolnym wypadem do przodu atakuje Fae dzgajac ja swym egzotycznym jadeitowym palaszem, lecz niedogodna pozycja nie pozwala mu na zbyt silny cios i zadaje tylko nieznaczne obrazenia.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Zaria jest w swietnej kondycji.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna. Atakuje ja Hurg.
[#####..] Cohan jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Fae i wylupiastooki dziki ryboczlek.
[#####..] Hurg jest lekko ranny. Atakuja go przerosniety srebrnoluski ryboczlek i potezny srebrnoluski ryboczlek.
[##.....] Przerosniety srebrnoluski ryboczlek jest ciezko ranny.
[#######] Potezny srebrnoluski ryboczlek jest w swietnej kondycji.
[#######] Wylupiastooki dziki ryboczlek jest w swietnej kondycji.
> Fae przymierza sie do odciecia Cohanowi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
Isill przymierza sie do odciecia Cohanowi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Zaria jest w swietnej kondycji.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna. Atakuje ja Hurg.
[#####..] Cohan jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Fae i wylupiastooki dziki ryboczlek.
[#####..] Hurg jest lekko ranny. Atakuja go przerosniety srebrnoluski ryboczlek i potezny srebrnoluski ryboczlek.
[##.....] Przerosniety srebrnoluski ryboczlek jest ciezko ranny.
[#######] Potezny srebrnoluski ryboczlek jest w swietnej kondycji.
[#######] Wylupiastooki dziki ryboczlek jest w swietnej kondycji.
> Arainne ---ATAKUJE---> Hurga.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Zaria jest w swietnej kondycji.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna. Atakuje ja Hurg.
[#####..] Cohan jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Fae i wylupiastooki dziki ryboczlek.
[#####..] Hurg jest lekko ranny. Atakuja go przerosniety srebrnoluski ryboczlek i potezny srebrnoluski ryboczlek.
[##.....] Przerosniety srebrnoluski ryboczlek jest ciezko ranny.
[#######] Potezny srebrnoluski ryboczlek jest w swietnej kondycji.
[#######] Wylupiastooki dziki ryboczlek jest w swietnej kondycji.
> Przerosniety srebrnoluski ryboczlek ledwo muska Hurga pilowata spizowa rohatyna, trafiajac go w prawe ramie.
Potezny srebrnoluski ryboczlek trafia Hurga pilowata spizowa rohatyna w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez snieznobialy luskowy pancerz.
Przerosniety srebrnoluski ryboczlek ledwo muska Zarie pilowata spizowa rohatyna, trafiajac ja w korpus.
Potezny srebrnoluski ryboczlek nadyma swe miesiste skrzela sprawiajac wrazenie wiekszego niz jest w rzeczywistosci. Uciekajace przez nie powietrze wydaje z siebie glosny syk. Zaria zaaferowana tym widokiem nie zauwaza jak jej przeciwnik wyprowadza szybki cios pilowata spizowa rohatyna mierzac w korpus.
Zaria w ostatniej chwili wykonuje szybki uskok czesciowo unikajac morderczego ciosu. Swist broni laczy sie ze zgrzytem jej zebow zaciskajacych sie pod wplywem bolu z wlasnie powstalej niewielkiej rany.
Zetu ledwo muska Cohana podluznym krasnoludzkim morgensternem, trafiajac go w korpus.
Wylupiastooki dziki ryboczlek nadyma swe miesiste skrzela sprawiajac wrazenie wiekszego niz jest w rzeczywistosci. Uciekajace przez nie powietrze wydaje z siebie glosny syk. Cohan zaaferowany tym widokiem nie zauwaza jak jego przeciwnik wyprowadza szybki cios olbrzymim spizowym toporem bojowym mierzac w korpus.
Cohan w ostatniej chwili szczesliwie uskakuje, a z sykiem skrzel potwora laczy sie swist mijajacej broni.
Cohan uciekl ci.
 20:04:51:682
Zaria tlucze lekko przerosnietego srebrnoluskiego ryboczleka graniasta glowica swojego rezonujacego krysztalowego mlota.
Wylupiastooki dziki ryboczlek ledwo muska Zarie olbrzymim spizowym toporem bojowym, trafiajac ja w glowe.
Hurg i Cohan podazaja na zachod.
   X        
  X         
 X          
XXXXXXXXXXX 
 X          
  X         
   X        
[######.] Jestes w dobrym stanie.
[#######] Zaria jest w swietnej kondycji. Atakuja ja przerosniety srebrnoluski ryboczlek, potezny srebrnoluski ryboczlek i wylupiastooki dziki ryboczlek.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[##.....] Przerosniety srebrnoluski ryboczlek jest ciezko ranny. Atakuje go Zaria.
[#######] Potezny srebrnoluski ryboczlek jest w swietnej kondycji.
[#######] Wylupiastooki dziki ryboczlek jest w swietnej kondycji.
Przerosniety srebrnoluski ryboczlek ledwo muska Zarie pilowata spizowa rohatyna, trafiajac ja w lewe ramie.
Potezny srebrnoluski ryboczlek ledwo muska Zarie pilowata spizowa rohatyna, trafiajac ja w lewe ramie.
Wylupiastooki dziki ryboczlek nadyma swe miesiste skrzela sprawiajac wrazenie wiekszego niz jest w rzeczywistosci. Uciekajace przez nie powietrze wydaje z siebie glosny syk. Zaria zaaferowana tym widokiem nie zauwaza jak jej przeciwnik wyprowadza szybki cios olbrzymim spizowym toporem bojowym mierzac w korpus.
Zaria w ostatniej chwili wykonuje szybki uskok czesciowo unikajac morderczego ciosu. Swist broni laczy sie ze zgrzytem jej zebow zaciskajacych sie pod wplywem bolu z wlasnie powstalej niewielkiej rany.
Przerywasz przygotowania do odciecia drogi ucieczki Cohanowi.
Fae przerywa przygotowania do odciecia drogi ucieczki Cohanowi.
Isill przerywa przygotowania do odciecia drogi ucieczki Cohanowi.
W mrocznej wnece.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Dwie kosci, zab, dwie rzepki, lopatka i otwarty blekitny obszerny wor.
Cohan i Hurg.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> Cohana.
Zaria ---ATAKUJE---> Cohana.
Laufin ---ATAKUJE---> Cohana.
Isill ---ATAKUJE---> Cohana.
Zetu ---ATAKUJE---> Cohana.
Arainne ---ATAKUJE---> Cohana.
Czarnoodziana zakapturzona elfka ---ATAKUJE---> Cohana.
Fae ---ATAKUJE---> Hurga.
[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
Jestes bardzo zmeczony.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna. Atakuje ja Hurg.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne i czarnoodziana zakapturzona elfka.
[#####..] Hurg jest lekko ranny. Atakuje go Fae.
> Hurg przeciska sie przez szczeline.
Fae trafia snieznobialym lsniacym sztyletem w prawe ramie Hurga pozostawiajac niewielka rane.
Fae obracajac w reku swym zdobionym dlugim lewakiem wykonuje nagly zwod i trafia Hurga pozostawiajac tylko nieznaczne obrazenia.
Wykorzystujac dogodna sytuacje, Fae rzuca sie na Cohana, jednak jej nieskoordynowany ruch nie jest w stanie nikogo zaskoczyc.
Fae wykorzystujac chwilowa dekoncentracje Cohana, wbija zdobiony dlugi lewak w jego cialo pozostawiajac tylko lekkie drasniecie.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[######.] Isill jest w dobrym stanie.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka i Fae.
> Kagn syczac w Starszej Mowie ohydne przeklenstwo uderza na Cohana.
Powyjmij co z czego?
> Powyjmij co z czego?
> Przeciez masywny wyszczerbiony tasak i smukly srebrzysty miecz sa juz dobyte.
> Czarnoodziana zakapturzona elfka przedstawia Cohana slowami:
Oto Cohan Eskeland, Postrach Morz, Bosman Drakkara "Duch Hemdalla" z Floty Wysp Skellige, Wrog Scoia'tael, mezczyzna.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Juz walczysz z Cohanem.
> Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Ogladasz dokladnie Cohana.

Jest groznym barczystym mezczyzna, znanym jako:
Cohan Eskeland, Postrach Morz, Bosman Drakkara "Duch Hemdalla" z Floty Wysp Skellige, Wrog Scoia'tael, mezczyzna.
Trzyma lsniacy misterny topor bojowy w prawej rece.
Walczy z toba.
[####...] Zdaje sie byc ranny.
Na plecach nosi otwarty zielony niewielki plecak.
Do pasa ma przytroczone skorzany nieduzy buklak, dwa zamkniete zdobione woreczki z foczej skory i sztormowa mosiezna lampe.
Ma na sobie czarny lsniacy helm, czarna lsniaca zbroje plytowa i czarna stalowa tarcze.
Na biodrach nosi stary berserkerski pas.
Nosi szkarlatny oficerski plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
> Wskazujesz Cohana jako cel ataku.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Zaria przeciska sie przez szczeline.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Kagn przymierza sie do odciecia Cohanowi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
Cohan probuje cie zaskoczyc niezgrabnym wypadem do przodu, ale jego wyrzucony przed siebie lsniacy misterny topor bojowy dzga tylko powietrze.
Juz walczysz z Cohanem.
> Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Ogladasz dokladnie Cohana.

Jest groznym barczystym mezczyzna, znanym jako:
Cohan Eskeland, Postrach Morz, Bosman Drakkara "Duch Hemdalla" z Floty Wysp Skellige, Wrog Scoia'tael, mezczyzna.
Trzyma lsniacy misterny topor bojowy w prawej rece.
Walczy z toba.
[####...] Zdaje sie byc ranny.
Na plecach nosi otwarty zielony niewielki plecak.
Do pasa ma przytroczone skorzany nieduzy buklak, dwa zamkniete zdobione woreczki z foczej skory i sztormowa mosiezna lampe.
Ma na sobie czarny lsniacy helm, czarna lsniaca zbroje plytowa i czarna stalowa tarcze.
Na biodrach nosi stary berserkerski pas.
Nosi szkarlatny oficerski plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem.
> Wskazujesz Cohana jako cel ataku.
> Zetu wyprowadza szybkie pchniecie podluznym krasnoludzkim morgensternem w Cohana, lecz ten oslania sie czarna stalowa tarcza.
Arainne wykonuje zamaszyste ciecie stalowym posrebrzanym bastardem mierzac w Cohana, lecz ten oslania sie czarna stalowa tarcza.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Fae przymierza sie do odciecia Cohanowi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
Czarnoodziana zakapturzona elfka ledwo muska Cohana masywnym wyszczerbionym tasakiem, trafiajac go w korpus.
Isill przymierza sie do odciecia Cohanowi drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
BLOK BLOK BLOK NA KOGOS
Przymierzasz sie do odciecia Cohanowi drogi ucieczki.
> Jestes nieco wyczerpany.
Laufin rani Cohana plomienistym dwusiecznym mieczem, trafiajac go w korpus.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
Jestes bardzo zmeczony.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Cohan ledwo muska cie lsniacym misternym toporem bojowym, trafiajac cie w korpus.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Kagn zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Cohanowi drogi ucieczki.
Sciekaja z ciebie krople wody. Kap, kap, kap...
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Ostatnie krople wody skapuja z ciebie. Czujesz, ze wyschles juz calkowicie.
Fae zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Cohanowi drogi ucieczki.
Zetu ledwo muska Cohana podluznym krasnoludzkim morgensternem, trafiajac go w korpus.
Isill zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie Cohanowi drogi ucieczki.
Zajmujesz pozycje umozliwiajaca odciecie Cohanowi drogi ucieczki.
Arainne wyprowadza szybkie pchniecie stalowym posrebrzanym bastardem w Cohana, lecz ten oslania sie czarna stalowa tarcza.
Czarnoodziana zakapturzona elfka, dokladnie mierzac, wykonuje swobodny wymach i uderza Cohana krotkim srebrzystym katzbalgerem w korpus, delikatnie muskajac.
Przy prawej nodze masz przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska z tkwiacym w niej ogromnym mysliwskim nozem.
Trzymasz masywny wyszczerbiony tasak w prawej rece oraz smukly srebrzysty miecz w lewej rece.
Przy prawym boku masz przypieta smolista ascetyczna pochwe.
Na prawym ramieniu nosisz otwarta utwardzana skorzana torbe.
Masz na sobie czerwona skrzydlata pare nareczakow, srebrnozloty paskowy pancerz, krasnoludzka starozytna korone i stalowe ciezkie nagolenniki.
Przez biodra masz luzno przewieszony ciemny klamrowy pas.
Lewe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Prawe przedramie masz skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Nosisz ciemnozielony elfi plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, niewielki zmatowialy pierscien, jasnoniebieski kosciany sygnet, masywny amulet z czarnym opalem, starozytna srebrna bransolete i misternie rzezbiona kosciana bransolete.
Na plecach masz przypieta nabijana skorzana pochwe.
Do pasa masz przytroczone zapalona olejna lampe, zamkniety elfi woreczek z lisiej skory, dwa zamkniete elfie woreczki z zajeczej skory i zamkniety zamszowy woreczek.
Masz przy sobie biala perle, czarna cicha golebice pocztowa, butelke oleju, dwie elfie suche racje, trzy grawerowane kompasy, oficerska spinke oddzialow specjalnych i wysoka biala wypalona swiece.
> »»» Mozesz wydac rozkaz. «««
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[####...] Cohan jest ranny. ---ATAKUJESZ---> go ty, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Laufin ledwo muska Cohana plomienistym dwusiecznym mieczem, trafiajac go w korpus.
[###....] Cohan jest w zlej kondycji.
Cohan ledwo muska cie lsniacym misternym toporem bojowym, trafiajac cie w korpus.
Zaria ---ATAKUJE---> Cohana.
Zaria przybywa przeciskajac sie posrod skal.
Mowisz: Zarznac scierwo.
> Czarnoodziana zakapturzona elfka przymruza oczy niczym polujacy w lesnych ostepach zbik i usmiecha sie drapieznie i dziko, kurczac wargi i lyskajac bialymi zebami.
Czarnoodziana zakapturzona elfka lekko rani Cohana masywnym wyszczerbionym tasakiem, trafiajac go w korpus.
Fae skrzypi w Starszej Mowie: Paaa!
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[###....] Cohan jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Zetu ledwo muska Cohana podluznym krasnoludzkim morgensternem, trafiajac go w korpus.
Arainne wykonuje zamaszyste ciecie stalowym posrebrzanym bastardem mierzac w Cohana, lecz ten oslania sie czarna stalowa tarcza.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[######.] Kagn jest w dobrym stanie.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[###....] Cohan jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Laufin spoglada drapieznym wzrokiem na Cohana, a w jego oczach rozpala sie plomien nienawisci.
Cohan ledwo muska cie lsniacym misternym toporem bojowym, trafiajac cie w nogi.
Laufin ledwo muska Cohana plomienistym dwusiecznym mieczem, trafiajac go w korpus.
Zaria bierze zamach swoim rezonujacym krysztalowym mlotem. Nagle z broni wydostaje sie potezna, soniczna fala, ktora niemal powala na ziemie Cohana.
Jestes fizycznie w dobrym stanie i w doskonalej formie, zas mentalnie bardzo zmeczony (5/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes bardzo zmeczony (6/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes trzezwy (0/16).
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 25 dni 17 godzin 22 minuty 4 sekundy czasu swojego zycia.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[###....] Cohan jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Czarnoodziana zakapturzona elfka markuje zamach z lewej, po czym szybkim ruchem z polobrotu uderza Cohana krotkim srebrzystym katzbalgerem w korpus, pozostawiajac ledwie widoczne zaciecie.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[###....] Cohan jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> W spojrzeniu Fae rozblyskaja psotne iskierki, gdy usmiecha sie slicznie.
Nie przebierajac w srodkach Zetu z calej sily wali Cohana na odlew podluznym krasnoludzkim morgensternem, gruchoczac mu przy tym korpus.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[##.....] Cohan jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
[##.....] Cohan jest ciezko ranny.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[##.....] Cohan jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Arainne poprawia chwyt na swym stalowym posrebrzanym bastardzie i z szerokiego zamachu wyprowadza nim potezne uderzenie, ktore jednak zeslizguje sie po czarnej stalowej tarczy Cohana.
[######.] Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[##.....] Cohan jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Cohan powolnym wypadem do przodu atakuje cie dzgajac swym lsniacym misternym toporem bojowym, lecz niedogodna pozycja nie pozwala mu na zbyt silny cios i zadaje tylko nieznaczne obrazenia.
[#####..] Jestes lekko ranny.
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[##.....] Cohan jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Zaria tlucze lekko Cohana graniasta glowica swojego rezonujacego krysztalowego mlota.
Laufin lekko rani Cohana plomienistym dwusiecznym mieczem, trafiajac go w nogi.
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[##.....] Cohan jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Czarnoodziana zakapturzona elfka nagle wyskakuje do przodu, by z szybkiego wymachu uderzyc Cohana krotkim srebrzystym katzbalgerem w glowe, pozostawiajac ledwie widoczne zaciecie.
Czarnoodziana zakapturzona elfka probuje zaslonic cie przed ciosami Cohana, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Zetu probuje zaslonic cie przed ciosami Cohana, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[##.....] Cohan jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Nie zastanawiajac sie dlugo Zetu z calej sily wali Cohana na odlew podluznym krasnoludzkim morgensternem, kaleczac mu przy tym korpus.
Cohan ledwo muska cie lsniacym misternym toporem bojowym, trafiajac cie w nogi.
Arainne rani Cohana stalowym posrebrzanym bastardem, trafiajac go w korpus.
Fae skrzypi w Starszej Mowie: Valhalla, czy cos!
[#####..] Jestes lekko ranny. Atakuje cie Cohan.

[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[#####..] Fae jest lekko ranna.
[##.....] Cohan jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
> Zaria dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, wyprowadza znad glowy potezny zamach i wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia Cohana w korpus masakrujac go rezonujacym krysztalowym mlotem.
[#......] Cohan jest ledwo zywy.
Laufin poprawia chwyt na swym plomienistym dwusiecznym mieczu i z szerokiego zamachu wyprowadza nim potezne uderzenie, ktore plytko tnie Cohana w lewe ramie.
Czarnoodziana zakapturzona elfka gwaltownym zrywem doskakuje do Cohana, w okamgnieniu wyprowadzajac mordercze uderzenie krotkim srebrzystym katzbalgerem. Kiedy przeciwnik bezwiednie wali sie na ziemie, z piersi zwyciezcy wyrywa sie donosny okrzyk tryumfu.
Cohan ^^^UMARL^^^.
Czarnoodziana zakapturzona elfka zabila Cohana.
Przestajesz odcinac droge ucieczki duchowi Cohana.
[######.] Fae jest w dobrym stanie.
Jestes zmeczony.
[#####..] Jestes lekko ranny.
[######.] Zaria jest w dobrym stanie.
[#######] Laufin jest w swietnej kondycji.
[#######] Isill jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[######.] Arainne jest w dobrym stanie.
[#######] Czarnoodziana zakapturzona elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Kagn jest w swietnej kondycji.
[######.] Fae jest w dobrym stanie.
W mrocznej wnece.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Cialo Cohana, dwie kosci, zab, dwie rzepki, lopatka i otwarty blekitny obszerny wor.
Zaria, Laufin, Isill, Zetu, Arainne, czarnoodziana zakapturzona elfka, Kagn i Fae.
Wraz z Zaria, Laufinem, Isillem, Arainne i Fae, koncentrujesz sie na walce z kims.
> Czarnoodziana zakapturzona elfka wydaje z siebie dzikie tony pierwotnych okrzykow lowcy, bedacego na tropie swojej ofiary.

Czarnoodziana zakapturzona elfka wydaje z siebie dzikie tony pierwotnych okrzykow lowcy, bedacego na tropie swojej ofiary.

Arainne opuszcza stalowy posrebrzany bastard.
Arainne wprawnym ruchem przewiesza stalowy posrebrzany bastard przez plecy.
Odrabujesz glowe od ciala Cohana.
Sa to potwornie zmasakrowane bezglowe pozostalosci po jakims czlowieku.
Zauwazasz przy niej lsniacy misterny topor bojowy, trzy butelki oleju, skorzany nieduzy buklak, czarna stalowa tarcze, czarna lsniaca zbroje plytowa, czarny lsniacy helm, szkarlatny oficerski plaszcz, dwa zamkniete zdobione woreczki z foczej skory, otwarty zielony niewielki plecak i sztormowa mosiezna lampe.
> Laufin wydaje z siebie dzikie tony pierwotnych okrzykow lowcy, bedacego na tropie swojej ofiary.

Kagn wydaje z siebie dzikie tony pierwotnych okrzykow lowcy, bedacego na tropie swojej ofiary.

Komentarze

  1. Goldfinger pisze:

    Czyli Waldo się ożenił z własną siostrą, ale jak jego ojciec może być też jego wujem? Ożenił się drugi raz z wdową, teściową Waldo?

    0
    0

Dodaj komentarz