Mudlet, wyciąg z konsoli głównej ARKADIA profilu         
Urwisko.

-----: NE SE S N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

czas
Jest w przyblizeniu piata nad ranem, po wschodzie slonca w Wallentag, dwudziesty szosty dzien miesiaca Nachgeheim (wczesna jesien)
wedlug Kalendarza Imperialnego.

zmm
'do druzyny Jak zmeczenie ?
Mowisz do Atamana, Kerhenii i Aune: Jak zmeczenie ?

'Kerhenia ?
Mowisz: Kerhenia ?

Charakterystycznym wojskowym tonem Aune melduje, ze jest troche zmeczona.
Jestes wypoczety.
[5] Sniks, muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC), Prut, Zurb i Hesp przybywaja z poludnia.

   F1 ATAKUJ: muskularny zielonooki krasnolud

   F2 ATAKUJ: Sniks

   F3 ATAKUJ: Prut
Sniks kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Prut burczy: Popaczy moja.
Sniks przestaje szukac sladow.
Hesp zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Atamana.
Kerhenia ATAKUJE muskularnego zielonookiego krasnoluda.
Kerhenia ATAKUJE Hespa.
Prut wspiera Hespa w walce z Atamanem.
Aune wspiera Kerhenie w walce z muskularnym zielonookim krasnoludem.
/prze 1
zsatak ob_829901
Wychodzisz zza zaslony Atamana.
Nikt nie zaslania muskularnego zielonookiego krasnoluda.
Z imieniem Sigmara na ustach atakujesz muskularnego zielonookiego krasnoluda.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz muskularnego zielonookiego krasnoluda jako CEL ATAKU.



[ ROZKAZ ATT ] Wydajesz rozkaz ataku na muskularnego zielonookiego krasnoluda.

[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Aune rzuca sie do ataku na muskularnego zielonookiego krasnoluda!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Ataman rzuca sie do ataku na muskularnego zielonookiego krasnoluda!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Kerhenia rzuca sie do ataku na muskularnego zielonookiego krasnoluda!

Zurb bierze foremny iskrzacy mlot z otwartego prostego skorzanego plecaka.
Gdy Zurb dobywa foremnego iskrzacego mlota, pelzajace po broni wyladowania elektryczne oplataja ich dlon i przedramie siateczka
jasniejacych wici.
Zurb bierze jednoreczny krasnoludzki mlot z otwartego prostego skorzanego plecaka.
[bron] Zurb dobywa jednorecznego krasnoludzkiego mlota.
/prze 3
zsatak ob_811420
Sniks glosno krzyczac: Krew dla Boga Krwi! Czaszki dla Tronu Czaszek! rzuca sie na Aune.
Sniks wskazuje Aune.
Sniks wydaje rozkaz ataku na Aune.
Na rozkaz Sniksa muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) rzuca sie do ataku na Aune!
Na rozkaz Sniksa Prut rzuca sie do ataku na Aune!
Na rozkaz Sniksa Hesp rzuca sie do ataku na Aune!
Przeciez nikt cie nie zaslania.
Nikt nie zaslania Hespa.
Z imieniem Sigmara na ustach atakujesz Hespa.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz Hespa jako CEL ATAKU.

Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.

Aune siega do kunsztownego runicznego temblaka krasnoludzkiego, dobywajac z niego kunsztownego mithrylowego topora bojowego.
Zurb ATAKUJE Aune.
vv
przelam obrone celu ataku;rozkaz wszystkim zaatakowac cel ataku;zabij cel ataku;wskaz cel ataku jako cel ataku
Trzymany przez Aune grubodzioby drazliwy maskonur przekrzywia ciekawsko glowe.
Nikt nie zaslania Hespa.
Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
Juz walczysz z Hespem.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz Hespa jako CEL ATAKU.


[1/6] Ataman lekko kaleczy muskularnego zielonookiego krasnoluda, trafiajac go w glowe swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Kerhenia ATAKUJE Pruta, Zurba i Sniksa.
Kerhenia ATAKUJE Hespa.
[NOZ 2/8] Hesp wykorzystujac chwilowa dekoncentracje Aune, wbija szylkretowy falisty sztylet w jej cialo pozostawiajac tylko
lekkie drasniecie.
Hesp trafia Aune w lewe ramie ledwo ja muskajac trzymanym w prawej rece sztyletem.
[2/6] Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) lekko rani Aune lodowata dluga maczuga, trafiajac ja w nogi.


[  ZASLANIA  ] Prut zrecznie zaslania Hespa przed ciosami Kerhenii.

Aune jest w dobrym stanie. Atakuja ja muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC), Prut, Zurb, Hesp i Sniks.
[par] Kerhenia wykonuje zamach lewa rekawica mierzac w Pruta, lecz ten paruje go kruczoczarnym misternym mieczem.
Aune ATAKUJE Hespa nie dajac mu czasu mu na skontrowanie swojego ataku.
Przeciez nikt cie nie zaslania.


[ ZASLANIASZ ] Zrecznie zaslaniasz Aune przed ciosami Pruta.

[  ZASLANIA  ] Kerhenia zrecznie zaslania Aune przed ciosami muskularnego zielonookiego krasnoluda.

[1/7] Dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadzasz szeroki zamach
i zrecznie trafiasz Hespa w prawe ramie ledwo muskajac go foremnym iskrzacym mlotem.
[1/6] Ledwo muskasz Hespa smuklym bladoczerwonym mieczem, trafiajac go w glowe.


[ KTOS LAMIE ] Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) rzuca sie na Aune przebijajac sie przez jej ochrone.

[0/5] Prut bierze mocny zamach i wyprowadza szybki cios probujac trafic cie w korpus. Na szczescie ostrze kruczoczarnego
misternego miecza mija cel przecinajac z glosnym swistem powietrze tuz obok ciebie.
[1/6] Kunsztowny mithrylowy topor bojowy Aune dotyka Hespa w prawe ramie robiac ladna, swieza rane.
Prut burczy w Mrocznej Mowie, ale nie udaje ci sie zrozumiec ani slowa.
rozkaz druzynie zaslonic cel obrony ; zaslon cel obrony ; wskaz cel obrony jako cel obrony
[1/6] Ataman lekko kaleczy muskularnego zielonookiego krasnoluda, trafiajac go w glowe swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Ataman zaciska uchwyt na swej broni i rozpoczyna walke z Hespem.
Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?

Hesp z potega wzburzonego morza wbija swoj szylkretowy falisty sztylet w nogi Aune, zostawiajac na ciele ofiary nieznaczne
obrazenia.
Hesp probuje trafic Aune, jednak ostrze polyskujacego zdobionego sztyletu nieznacznie mija cel.
Kerhenia probuje zaatakowac Hespa, lecz Prut zagradza jej droge.
zabij cel ataku
Juz walczysz z Hespem.

[2/6] Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) lekko rani Aune lodowata dluga maczuga, trafiajac ja w nogi.
Hesp opuszcza szylkretowy falisty sztylet.
Hesp opuszcza polyskujacy zdobiony sztylet.
Hesp powoli wyjmuje dlugi krwisty sztylet zza swego zdobionego rycerskiego pasa.
[bron] Hesp dobywa dlugiego krwistego sztyletu.
Katem oka dostrzegasz, ze dlugi krwisty sztylet Hespa zalsnil niepokojaco.
[1/6] Kerhenia ledwo muska Pruta lewa rekawica, trafiajac go w prawe ramie.
Przeciez nikt cie nie zaslania.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
Nie zaslaniasz nikogo.

[FAN 3/7] Zurb krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwniczki rzuca sie do ataku. Wydajac
z siebie glosny okrzyk, wyprowadza znad glowy potezny zamach i zrecznie trafia Aune w glowe raniac ja foremnym iskrzacym mlotem.
[tar] Szkarlatne luski rogatej tarczy Aune dzwiecza cicho, gdy ta oslania sie nia przed uderzeniem Zurba.
Blyskawicznym ciosem krysztalowego swietlistego korbacza Sniks mija Aune o wlos.
Aune jest lekko ranna. Atakuja ja muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC), Zurb, Hesp i Sniks.


[  ZASLANIA  ] Prut zrecznie zaslania Hespa przed ciosami Aune.
Aune probuje zaatakowac Hespa lecz Prut zagradza jej droge.
[BAR 2/6] Nie silac sie na wirtuozerie Ataman z calej sily wali Hespa na odlew adamantytowym mlotem bojowym, obijajac mu przy tym
nogi.


[  ZASLANIA  ] Ataman zrecznie zaslania Aune przed ciosami Hespa.



[ KTOS LAMIE ] Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) rzuca sie na Aune przebijajac sie przez jej ochrone.

Hesp jest w dobrym stanie. Atakujesz go ty i Ataman.


[  ZASLANIA  ] Kerhenia zrecznie zaslania Aune przed ciosami Sniksa.

Kerhenia probuje zaatakowac Hespa, lecz Prut zagradza jej droge.
Przy wtorze swistu powietrza Prut uskakuje przed morderczym ciosem kunsztownego mithrylowego topora bojowego, zadanym przez Aune.
Prut ATAKUJE Aune.
Sniks rzuca sie na Aune, lecz Kerhenia staje mu na drodze.
Hesp zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Aune.
Aune probuje zaatakowac Hespa lecz Prut zagradza jej droge.
Przeciez nikt cie nie zaslania.


[ ZASLANIASZ ] Zrecznie zaslaniasz Aune przed ciosami muskularnego zielonookiego krasnoluda.

Przestajesz zaslaniac Aune.

[0/5] Prut bierze mocny zamach i wyprowadza szybki cios probujac trafic w korpus Aune jednak ostrze kruczoczarnego misternego
miecza mija cel przecinajac z glosnym swistem powietrze tuz obok niej.
Trzymany przez Pruta kruczoczarny misterny miecz mowi do niego: Ja przepraszam?!? Czy ty probujesz popelnic samobojstwo?
Sniks rzuca sie na Aune, lecz Kerhenia staje mu na drodze.
zabij cel ataku
Juz walczysz z Hespem.

zabij cel ataku
Juz walczysz z Hespem.

zabij cel ataku
Sniks rzuca sie na Aune, lecz Kerhenia staje mu na drodze.
Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) zanoszac sie szalonym smiechem rzuca sie na Aune.
Juz walczysz z Hespem.

vv
przelam obrone celu ataku;rozkaz wszystkim zaatakowac cel ataku;zabij cel ataku;wskaz cel ataku jako cel ataku
[2/6] Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) lekko rani Aune lodowata dluga maczuga, trafiajac ja w korpus.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
Juz walczysz z Hespem.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz Hespa jako CEL ATAKU.




[ NIE LAMIE  ] Sniks rzuca sie na Aune, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone.

Sniks rzuca sie na Aune, lecz Kerhenia staje mu na drodze.
Sniks wskazuje Aune.
Sniks wydaje rozkaz ataku na Aune.
Na rozkaz Sniksa Zurb rzuca sie do ataku na Aune!
Na rozkaz Sniksa Prut rzuca sie do ataku na Aune!
Aune probuje zaatakowac Hespa lecz Prut zagradza jej droge.


[  ZASLANIA  ] Ataman zrecznie zaslania Aune przed ciosami Pruta.

zabij cel ataku
[par] Kerhenia wykonuje zamach prawa rekawica mierzac w Pruta, lecz ten paruje go zasniedziala rycerska tarcza.
[1/6] Ataman lekko kaleczy Hespa, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
Juz walczysz z Hespem.



[ KTOS LAMIE ] Zurb rzuca sie na Aune przebijajac sie przez jej ochrone.

Aune probuje zaatakowac Hespa lecz Prut zagradza jej droge.
[1/6] Hesp ledwo muska Aune dlugim krwistym sztyletem, trafiajac ja w korpus.
Przeciez nikt cie nie zaslania.
Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru.
Nie zaslaniasz nikogo.

Prut ATAKUJE Aune.
Przy wtorze swistu powietrza Prut uskakuje przed morderczym ciosem kunsztownego mithrylowego topora bojowego, zadanym przez Aune.
[zbr] Trafiasz Hespa smuklym bladoczerwonym mieczem w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez poryty pelny
pancerz.
[1/7] Sniks wyprowadza z szerokiego mlynca uderzenie krysztalowym swietlistym korbaczem, ledwie zahaczajac Kerhenie w korpus.
Aune probuje zaatakowac Hespa lecz Prut zagradza jej droge.
Kerhenia probuje zaatakowac Hespa, lecz Prut zagradza jej droge.
Przeciez nikt cie nie zaslania.

[N ZASLANIASZ] Probujesz zaslonic Aune przed ciosami Zurba, jednak nie jestes w stanie tego uczynic.
Nie zaslaniasz nikogo.

zabij cel ataku
Juz walczysz z Hespem.

zabij cel ataku
[0/5] Prut bierze mocny zamach i wyprowadza szybki cios probujac trafic w lewe ramie Aune jednak ostrze kruczoczarnego misternego
miecza mija cel przecinajac z glosnym swistem powietrze tuz obok niej.

[ HP+ ] Nagle kamienie na rekojesci miecza zaczynaja iskrzyc purpurowym swiatlem, zas jego ostrze pokrywa pajeczyna mieniacych sie
na czerwono, pulsujacych zylek. Zdaja sie one plynac lekko po czarnej stali, z kazdym ruchem blask od nich bijacy staje sie coraz
bardziej intensywny by w koncu wystrzelic miriada jaskrawoczerwonych, swietlistych okruchow.

Hesp opuszcza dlugi krwisty sztylet.
Juz walczysz z Hespem.
[bron] Hesp dobywa dlugiego krwistego sztyletu.

Aune probuje zaatakowac Hespa lecz Prut zagradza jej droge.

[ N ZASLANIA ] Ataman probuje zaslonic Aune przed ciosami Pruta, jednak nie jest w stanie tego uczynic.


[  ZASLANIA  ] Kerhenia zrecznie zaslania Aune przed ciosami Pruta.

[KOR 1/5] Aune powolnym ruchem unika ciosu Pruta, jednoczesnie uderzajac go swym kunsztownym mithrylowym toporem bojowym, lecz
niedogodna pozycja nie pozwala jej na zbyt silny cios i zadaje tylko nieznaczne obrazenia.
[1/6] Ataman lekko kaleczy Hespa, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
se
[2/5] Dostrzegajac dogodna okazje do ataku, muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) rzuca sie do przodu i wykonuje
szybki zamach lodowata dluga maczuga. Jego bron trafia zaskoczona Aune w nogi, pozostawiajac sporego, fioletowego siniaka.
Uciekles muskularnemu zielonookiemu krasnoludowi, Prutowi i Hespowi.
[1/7] Sniks bierze zamach swiecaca glowica krysztalowego swietlistego korbacza, ledwie zahaczajac Kerhenie w korpus.
[1/6] Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) ledwo muska Aune lodowata dluga maczuga, trafiajac ja w prawe ramie.
Wypalona rownina.

-----: S SE W SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

Aune jest ranna.
se
Bezkresne pustkowia.

-----: NE S SE SW NW W
Ogromny czerwonooki troll i ogromny krwawooki zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

ne
Wypalona rownina.

-----: NE SE E SW NW W
Rogaty rudobrazowy zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

nw
Wypalona rownina.

-----: NE S SE W NW N
Potezny otyly zwierzoczlek i ogromny szarawy troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

ne
Wypalone pustkowia.

-----: NE S SE SW W N
Przerazajacy rudobrazowy zwierzoczlek i muskularny ciemnooki zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

Ataman mowi: Uh.
ne
Wypalone pustkowia.

-----: S SE E SW NW W
Ogromny stary zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

Trzymany przez Kerhenie kruk Dhurhena rozklada lekko skrzydla i pochyla sie, rozwierajac dziob w glosnym kilkukrotnym krakaniu.
e
Wypalona rownina.

-----: NE S E W NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

e
W poblizu urwiska.

-----: NE S SE SW W N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

Kerhenia gwaltownym ruchem wyszarpuje zza plecow wielki vrani miecz, szykujac sie do rychlej walki.


ne
Urwisko.

-----: SW NW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

Kerhenia mowi z nilfgaardzkim akcentem: Zatrul Hesp?
nw
W poblizu urwiska.

-----: S SE SW NW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

Aune jest lekko ranna.


[  ZASLANIA  ] Kerhenia zrecznie zaslania Aune przed ciosami wrogow.

stan
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w doskonalej formie, zas mentalnie w pelni sil.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes trzezwy.
Wiek: 511 dni 22 godziny 5 minut 48 sekund.

'Mnie nie
Mowisz: Mnie nie.

Aune mowi: Nie zatrul mnie.
Trzymany przez Kerhenie kruk Dhurhena wygladza dziobem piora na skrzydle i ogonie.
Kerhenia mowi z nilfgaardzkim akcentem: To zmarnowal trucizne.


[  ZASLANIA  ] Ataman zrecznie zaslania Aune przed ciosami wrogow.

Ataman mowi: Zabijmy ich.
Trzymany przez Aune grubodzioby drazliwy maskonur wpatruje sie gdzies intensywnie.
stan
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w doskonalej formie, zas mentalnie w pelni sil.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes trzezwy.
Wiek: 511 dni 22 godziny 6 minut 32 sekundy.

'No nie wiem
Mowisz: No nie wiem.

w
Wypalona rownina.

-----: S SE E SW NW N
Gigantyczny mlody zwierzoczlek i ogromny czarny zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

w
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na zachod.

sw
Ogromny czarny zwierzoczlek ATAKUJE Kerhenie.
[1/6] Ogromny czarny zwierzoczlek ledwo muska Kerhenie lekkim stalowym trojzebem, trafiajac ja w korpus.
Bezkresne pustkowia.

-----: NE SE E W NW N
Gigantyczny dziki zwierzoczlek, ogromny czerwonooki zwierzoczlek i gargantuiczny cuchnacy troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

e
Wypalone pustkowia.

-----: NE S E W NW N
Ciezki paskudny troll, wielki zoltooki troll i umiesniony krwiozerczy zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

e
Bezkresne pustkowia.

-----: S W E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

e
Urwisko.

-----: SW NW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

e
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.

sw
W poblizu urwiska.

-----: NE S SE SW W N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

sw
Wypalone pustkowia.

-----: NE S E SW NW N
Ogromny krwawooki zwierzoczlek i gigantyczny mlody zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

sw
Bezkresne pustkowia.

-----: NE SE E SW NW W
Ogromny cuchnacy troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

w
Wypalone pustkowia.

-----: NE SE E SW NW N
Przerazajacy dziki zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

Przerazajacy dziki zwierzoczlek krzyczy cos w dziwnym, nosowym jezyku.
nw
Wypalona rownina.

-----: NE S SE E N
Rogaty czarny zwierzoczlek i umiesniony halasliwy zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

Rogaty czarny zwierzoczlek skrzeczy wsciekle.
s
Wypalona rownina.

-----: NE S SE W NW N
Ogromny szarawy troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

w
Bezkresne pustkowia.

-----: S SE E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

stan
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w doskonalej formie, zas mentalnie w pelni sil.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Nie chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes trzezwy.
Wiek: 511 dni 22 godziny 6 minut 50 sekund.

Przeciez nikt cie nie zaslania.


[ ZASLANIASZ ] Zrecznie zaslaniasz Aune przed ciosami wrogow.

Przestajesz zaslaniac Aune.


[  ZASLANIA  ] Ataman zrecznie zaslania Aune przed ciosami wrogow.


[ ZASLANIASZ ] Zrecznie zaslaniasz Aune przed ciosami wrogow.


nw
W poblizu urwiska.

-----: NE S SE E N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

s
Urwisko.

-----: NE SE S N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

zstrop
Przyklekasz na jedno kolano szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
Trzymany przez Aune grubodzioby drazliwy maskonur stroszy piora.
dw
Juz dzierzysz smukly bladoczerwony miecz.
Juz dzierzysz foremny iskrzacy mlot.

se
Wypalona rownina.

-----: S SE W SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

[5] Sniks, muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC), Prut, Zurb i Hesp przybywaja z poludniowego-wschodu.
Sniks probuje zaatakowac Aune, lecz zagradzasz mu droge.
Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) ATAKUJE Kerhenie.
Prut ATAKUJE Atamana.
Zurb probuje zaatakowac Aune, lecz zagradzasz mu droge.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Zurb

   F2 ATAKUJ: Prut

   F3 ATAKUJ: Sniks
Prut probuje zaatakowac Aune, lecz zagradzasz mu droge.
Ataman zaciska uchwyt na swej broni i rozpoczyna walke z Hespem.
Kerhenia ATAKUJE Hespa.
Aune WSPIERA CIE w walce z Sniksem.
Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) rzuca sie na Aune, lecz w pore stajesz mu na drodze.
[1/7] Sniks bierze zamach swiecaca glowica krysztalowego swietlistego korbacza, ledwie zahaczajac cie w prawe ramie.


[ NIE LAMIE  ] Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) rzuca sie na Aune, bezskutecznie probujac przebic sie przez
jej ochrone.

Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) rzuca sie na Aune, lecz w pore stajesz mu na drodze.
/prze 4
zsatak ob_811420
Przeciez nikt cie nie zaslania.
Nikt nie zaslania Hespa.
Z imieniem Sigmara na ustach atakujesz Hespa.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz Hespa jako CEL ATAKU.



[ ROZKAZ ATT ] Wydajesz rozkaz ataku na Hespa.

[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Ataman rzuca sie do ataku na Hespa!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Kerhenia rzuca sie do ataku na Hespa!
[ ROZKAZ WYK ] Na twoj rozkaz Aune rzuca sie do ataku na Hespa!
Hesp jest ranny. Atakujesz go ty, Ataman, Kerhenia i Aune.
[2/6] Lekko ranisz Hespa smuklym bladoczerwonym mieczem, trafiajac go w korpus.

[BAR OGL] [BAR 3/6] Nie zastanawiajac sie dlugo Ataman z calej sily wali Hespa na odlew adamantytowym mlotem bojowym, tlukac mu
przy tym prawe ramie. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w
jakies wrazliwe miejsce.
[2/6] Kerhenia lekko rani Hespa wielkim vranim mieczem, trafiajac go w glowe.

[ N ZASLANIA ] Zurb probuje zaslonic Hespa przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
Hesp jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Ataman, Kerhenia i Aune.
Sniks rzuca sie na Aune, lecz w pore stajesz mu na drodze.
Sniks wskazuje Aune.
Sniks wydaje rozkaz ataku na Aune.
Na rozkaz Sniksa Zurb rzuca sie do ataku na Aune!
Na rozkaz Sniksa Prut rzuca sie do ataku na Aune!
Na rozkaz Sniksa muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) rzuca sie do ataku na Aune!
[0/5] Prut bierze mocny zamach i wyprowadza szybki cios probujac trafic w korpus Aune jednak ostrze kruczoczarnego misternego
miecza mija cel przecinajac z glosnym swistem powietrze tuz obok niej.
vv
przelam obrone celu ataku;rozkaz wszystkim zaatakowac cel ataku;zabij cel ataku;wskaz cel ataku jako cel ataku
[2/6] Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC) lekko rani Aune lodowata dluga maczuga, trafiajac ja w lewe ramie.
[par] Zurb wykonuje zamach foremnym iskrzacym mlotem mierzac w Aune, lecz ta paruje go kunsztownym mithrylowym toporem bojowym.
[FAN 0/7] Zurb bierze potezny zamach i wyprowadza jednorecznym krasnoludzkim mlotem cios, ktory ma zmasakrowac Aune. Jednak jego
bron jakims cudem mija cel, nie czyniac przeciwniczce najmniejszej krzywdy.
Nikt nie zaslania Hespa.
Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
Juz walczysz z Hespem.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz Hespa jako CEL ATAKU.


[MIE 4/7] [MIE 2/7] Kerhenia wyrzuca do przodu swoj wielki vrani miecz, wkladajac cala sile w uderzenie, ktore tnie Hespa w
korpus. Przykleknawszy na jedno kolano prowadzi cios dalej, lekko raniac muskularnego zielonookiego krasnoluda samym sztychem
broni.
[4/6] Swoim kunsztownym mithrylowym toporem bojowym Aune tnie gleboko Hespa w nogi, a do twych uszu dochodzi zgrzyt ostrza o
kosci.
Hesp uciekl ci.
[5] Sniks, muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC), Prut, Zurb i Hesp podazaja na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
e
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.

se
Bezkresne pustkowia.

-----: NE S SE SW NW W
Cialo ogromnego krwawookiego zwierzoczleka, cialo rogatego rudobrazowego zwierzoczleka i cialo ogromnego czerwonookiego trolla.
Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC), Prut, Zurb, Hesp i Sniks.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Atakujesz muskularnego zielonookiego krasnoluda.
Ataman ATAKUJE muskularnego zielonookiego krasnoluda.
Kerhenia ATAKUJE Zurba.
Aune ATAKUJE Hespa.


****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
[4/6] Swoim kunsztownym mithrylowym toporem bojowym Aune tnie gleboko Hespa w glowe, a do twych uszu dochodzi zgrzyt ostrza o
kosci.
Przy wtorze swistu powietrza Sniks uskakuje przed morderczym ciosem kunsztownego mithrylowego topora bojowego, zadanym przez Aune.
[1] Hesp podaza na poludniowy-wschod.
vv
przelam obrone celu ataku;rozkaz wszystkim zaatakowac cel ataku;zabij cel ataku;wskaz cel ataku jako cel ataku
Czyja obrone chcesz przelamac?
Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?

/prze 3
zsatak ob_807733
Prut ATAKUJE Aune.
Przeciez nikt cie nie zaslania.
Nikt nie zaslania Zurba.
Z imieniem Sigmara na ustach atakujesz Zurba.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz Zurba jako CEL ATAKU.

Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.


[  ZASLANIA  ] Kerhenia zrecznie zaslania cie przed ciosami Zurba.


Ataman WSPIERA CIE w walce z Zurbem.
vv
przelam obrone celu ataku;rozkaz wszystkim zaatakowac cel ataku;zabij cel ataku;wskaz cel ataku jako cel ataku
Nie mozesz lamac niczyjego szyku, poki nie przestaniesz kryc sie za zaslona.
Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
Juz walczysz z Zurbem.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz Zurba jako CEL ATAKU.


[1/6] Ataman lekko kaleczy Zurba, trafiajac go w korpus swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[1/6] Kunsztowny mithrylowy topor bojowy Aune dotyka Sniksa w glowe robiac ladna, swieza rane.
[2/6] Ataman kaleczy Zurba zamaszystym ciosem adamantytowego mlota bojowego.
[1/6] Kerhenia ledwo muska Zurba wielkim vranim mieczem, trafiajac go w korpus.
[1/6] Ledwo muskasz Zurba smuklym bladoczerwonym mieczem, trafiajac go w glowe.
Zurb uciekl ci.
[4] Sniks, muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC), Prut i Zurb podazaja na zachod.
                #
               #
              #######
               #
                #
w
Wypalona rownina.

-----: NE W SE E SW NW N
Muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC), Prut, Zurb i Sniks.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.
Atakujesz Pruta.
Ataman ATAKUJE muskularnego zielonookiego krasnoluda.
Kerhenia ATAKUJE Zurba.
Aune ATAKUJE Zurba.


****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************
Zurb ATAKUJE Aune.
zabij cel ataku
[1/6] Ataman lekko kaleczy muskularnego zielonookiego krasnoluda, trafiajac go w lewe ramie swoim adamantytowym mlotem bojowym.
[1/6] Ledwo muskasz Pruta foremnym iskrzacym mlotem, trafiajac go w nogi.
Prut uciekl ci.
[1/6] Kerhenia ledwo muska Zurba wielkim vranim mieczem, trafiajac go w lewe ramie.
[4] Sniks, muskularny zielonooki krasnolud (Dwalin OHM) (Pablo MC), Prut i Zurb podazaja na polnocny-zachod.
               # # #
               # #
               #   #
                     #
                       #
Nie widzisz zadnej takiej osoby.

nw
W poblizu urwiska.

-----: NE S SE E N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

Ataman mowi: Hespa.

Ataman mowi: Szukaj.

e

Ataman mowi: Ciezkoranny.
W poblizu urwiska.

-----: NE S SE E N
Ataman, Kerhenia i Aune.


ne
Bezkresne pustkowia.

-----: S SE E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

e
Wypalona rownina.

-----: NE S SE W NW N
Umiesniony halasliwy zwierzoczlek i ogromny szarawy troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

ne
Wypalone pustkowia.

-----: NE S SE SW W N
Muskularny ciemnooki zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

e
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.

ne
Wypalone pustkowia.

-----: S SE E SW NW W
Ogromny stary zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

e
Wypalona rownina.

-----: NE S E W NW N
Ciezki paskudny troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

se
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludniowy-wschod.

s
Wypalone pustkowia.

-----: NE S E SW NW N
Ogromny cuchnacy troll, ogromny krwawooki zwierzoczlek i gigantyczny mlody zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

Trzymany przez Kerhenie kruk Dhurhena rozklada delikatnie skrzydla z wyraznym zadowoleniem.
e
Bezkresne pustkowia.

-----: S SE E SW W N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

s
Wypalone pustkowia.

-----: NE S SE E SW N
Gigantyczny ciemnooki zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

sw
Wypalone pustkowia.

-----: NE S SE SW NW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

s
Wypalone pustkowia.

-----: NE S SE E SW N
Muskularny cuchnacy troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

se
Wypalone pustkowia.

-----: S SE E SW NW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

e
Wypalona rownina.

-----: NE S SE W NW N
Wielki paskudny troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

s
Wypalona rownina.

-----: S SE E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

w
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na zachod.

nw
Wypalone pustkowia.

-----: S SE E SW NW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

w
Bezkresne pustkowia.

-----: S SE E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

nw
Wypalone pustkowia.

-----: NE S SE W NW N
Gargantuiczny stary zwierzoczlek i ogromny trupioblady zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

w
Wypalone pustkowia.

-----: NE S SE E SW NW
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

nw
Wypalone pustkowia.

-----: NE SE E SW NW N
Potezny otyly zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

sw
Wypalona rownina.

-----: NE W SE E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

nw
W poblizu urwiska.

-----: NE S SE E N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

n
Urwisko.

-----: NE SE S N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

n
W poblizu urwiska.

-----: NE S SE E N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

n
U podnoza gor.

-----: NE S SE E N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

e
Wypalona rownina.

-----: NE S E SW NW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

ne
Wypalone pustkowia.

-----: SW S SE
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

se
Wypalone pustkowia.

-----: S W E SW NW N
Przerazajacy rudobrazowy zwierzoczlek i gargantuiczny czarny zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

n
Wypalone pustkowia.

-----: NE S SE E NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

nw
Bezkresne pustkowia.

-----: NE SE E SW NW N
Rogaty dziki zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

n
Wypalone pustkowia.

-----: S SE W SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

nw
Wypalone pustkowia.

-----: NE S SE SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

n
Bezkresne pustkowia.

-----: S SE E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

Jestes wypoczety.
ne
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-wschod.

e
Bezkresne pustkowia.

-----: S SE W SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

n
Bezkresne pustkowia.

-----: NE S SE E NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

ne
Wypalona rownina.

-----: NE W E SW NW N
Rogaty czarny zwierzoczlek i muskularny czarny zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

n
Trzymany przez Aune grubodzioby drazliwy maskonur rozprowadza po piorach lsniaca wydzieline.
Wypalone pustkowia.

-----: NE S W SW NW N
Masywny zielony troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

ne
Bezkresne pustkowia.

-----: S SE E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

n
Wypalone pustkowia.

-----: NE S SE E NW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

Jestes w pelni wypoczety.
ne
Wypalone pustkowia.

-----: S SE E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

nw
Rownina opodal gor.

-----: S SE E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

n
W poblizu gor.

-----: NE S SE E W N
Gargantuiczny krwiozerczy zwierzoczlek i potezny cuchnacy zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

Jestes wypoczety.
nw
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-zachod.

n
Wypalone pustkowia.

-----: S SE E SW NW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

ne
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-wschod.

e
Bezkresne pustkowia.

-----: NE S SE W SW NW N
Ciezki zoltooki troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

n
U podnoza gor.

-----: E S W SE
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

nw
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-zachod.

w
U podnoza gor.

-----: E W SE
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

w
W poblizu gor.

-----: S SE E SW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

w
W poblizu gor.

-----: S SE E SW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

w
Rownina opodal gor.

-----: E S SE
Ogromny czerwonooki zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

w
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na zachod.

s
U podnoza gor.

-----: NE E N SE
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

se
W poblizu gor.

-----: NE NW E
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

e
U podnoza gor.

-----: NE SE E W NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

n
Wypalone pustkowia.

-----: S W E SW NW N
Potezny zoltooki troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

n
W poblizu gor.

-----: S SE E SW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

n
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnoc.

w
W poblizu gor.

-----: S SE E SW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

n
przecisnij sie przez otwor
Przy szczelinie.

-----: NE
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba.

ne
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: E SW
Zmutowany brudny szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

e
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: W NE
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

ne
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: NE SW
Brudny ohydny szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

ne
Przy strumyczku.

-----: SW S N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

s
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: N
Czerwonooki smierdzacy szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

n
Przy strumyczku.

-----: SW S N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

n
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: W S N
Brudny czerwonooki szczur i ohydny smierdzacy szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludnia.

w
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: E SW NW
Olbrzymi czerwonooki szczur i czerwonooki ohydny szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

sw
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: NE
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

ne
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: E SW NW
Olbrzymi czerwonooki szczur i czerwonooki ohydny szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

nw
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: E SE
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

e
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: W E
Ohydny smierdzacy szczur, zmutowany olbrzymi szczur i ohydny czerwonooki szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

ne
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-wschod.

e
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: NE S W
Ohydny czerwonooki szczur i smierdzacy olbrzymi szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

ne
Na dnie rozpadliny.

-----: U SW
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

u
Przy rozpadlinie.
Map Sync: gps 13192_1

-----: NE S E SW NW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z dolu.

Jestes troche zmeczony.
zstrop
Przyklekasz na jedno kolano szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe czterech osob i
prowadza na dno rozpadliny.
/nabindach

   F1 ATAKUJ: Zurb

   F2 ATAKUJ: Prut

   F3 ATAKUJ: Sniks
d
zejdz do rozpadliny
Na dnie rozpadliny.

-----: U SW
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba.

Jestes wypoczety.
sw
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: NE S W
Ohydny czerwonooki szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

s
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: W S N
Smierdzacy olbrzymi szczur i brudny czerwonooki szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

s
Przy strumyczku.

-----: SW S N
Ohydny smierdzacy szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

sw
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: NE SW
Brudny ohydny szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

sw
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: W NE
Zmutowany brudny szczur.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

Zmutowany brudny szczur ATAKUJE Aune.
Ataman wspiera Aune w walce z zmutowanym brudnym szczurem.
w
[tar] Szkarlatne luski rogatej tarczy Aune dzwiecza cicho, gdy ta oslania sie nia przed uderzeniem zmutowanego brudnego szczura.
Wilgotny, nieprzyjemny tunel.

-----: E SW
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

sw
Przy szczelinie.

-----: NE
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

s
przecisnij sie przez otwor
Jestes troche zmeczony.
W poblizu gor.

-----: S SE E SW W
Potezny zoltooki troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba.

e
W poblizu gor.

-----: S SE E SW W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

Jestes wypoczety.
e
U podnoza gor.

-----: E W SE
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

e
U podnoza gor.

-----: E S W SE
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

e
U podnoza gor.

-----: S SE E SW W
Ogromny krwiozerczy zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

e
W poblizu gor.

-----: SW S W
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z zachodu.

s
W poblizu urwiska.

-----: S SW NW N
Ogromny otyly zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

s
Przy urwisku.

-----: S SE W SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

se
Urwisko.

-----: S SW NW W
Gargantuiczny krwawooki zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

Jestes troche zmeczony.
s
Przy urwisku.

-----: S W NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

s
W poblizu urwiska.

-----: S W SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

s
Urwisko.

-----: W SW NW N
Gargantuiczny krwawooki zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

Gargantuiczny krwawooki zwierzoczlek smieje sie piskliwie.
sw
Urwisko.

-----: NE S W SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

s
W poblizu urwiska.

-----: S W SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

s
Przy urwisku.

-----: SW W N
Ogromny zlotooki zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

sw
Urwisko.

-----: NE W NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

w
Urwisko.

-----: NE E W NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

w
Urwisko.

-----: NE W E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

sw
Przed czarna wieza.
Otwarta masywna krata ponad przejsciem na wschod.

-----: NE S SE E W NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

zstrop
Przyklekasz na jedno kolano szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na zachod.
                #
               #
              #######
               #
                #
w
Bezkresne pustkowia.

-----: NE S SE E NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

s
Wypalone pustkowia.

-----: S SE W SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

w
Bezkresne pustkowia.

-----: S SE E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

nw
Wypalona rownina.

-----: NE S SE W SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

w
Bezkresne pustkowia.

-----: S W E SW NW N
Gigantyczny otyly zwierzoczlek i wielki zoltooki troll.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba ze wschodu.

sw
U podnoza gor.

-----: NE E N SE
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

Jestes wypoczety.
se
U podnoza gor.

-----: NE SE E NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

se
W poblizu gor.

-----: NE S SE E NW N
Gargantuiczny czarny zwierzoczlek.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

Jestes troche zmeczony.
s
U podnoza gor.

-----: NE S SE E N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

s
W poblizu urwiska.

-----: NE S SE E N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

s
Urwisko.

-----: NE SE S N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

zstrop
Przyklekasz na jedno kolano szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe czterech osob i
prowadza na polnoc.
                  #
                 ###
                # # #
                  #
                  #
pww
przestan walczyc
Decydujesz sie nie atakowac Pruta, Zurba, muskularnego zielonookiego krasnoluda, Sniksa, ducha Hespa, duzego opalizujacego pajaka,
wielkiego lsniacego pajaka, silnego owlosionego pajaka, silnego zielonkawego pajaka, przerosnietego jaskiniowego pajaka, wielkiego
zielonkawego pajaka, przerosnietego zielonkawego pajaka, szybkiego zielonkawego pajaka, szybkiego owlosionego pajaka, wielkiego
jaskiniowego pajaka, dlugowlosego ogorzalego hobgoblina, dwoch czerwonowlosych szybkich skavenow i barczystego rybiookiego
krasnoluda chaosu.

Trzymany przez Kerhenie kruk Dhurhena rozglada sie z wyraznym zainteresowaniem.
Ataman mowi: Nasz chyba.
Jestes wypoczety.
Kerhenia mowi z nilfgaardzkim akcentem: Ducha Hespa wyczuwam.
Ataman mowi: Tak myslalem.
       Mudlet, wyciąg z konsoli głównej ARKADIA profilu         
s
Bezkresne pustkowia.

-----: SE E SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocy.

nw
Bezkresne pustkowia.

-----: NE S SE SW NW W
Cialo ogromnego krwawookiego zwierzoczleka, cialo rogatego rudobrazowego zwierzoczleka i cialo ogromnego czerwonookiego trolla.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

Trzymany przez Aune grubodzioby drazliwy maskonur rozklada delikatnie skrzydla z wyraznym zadowoleniem.
o1
Trzymany przez Kerhenie kruk Dhurhena wydaje z siebie radosne skrzeczenie.
Jest to martwe cialo ogromnego krwawookiego zwierzoczleka.
Zauwazasz przy nim dlugi ciezki claymore.

o2
ob drugie cialo
Jest to martwe cialo rogatego rudobrazowego zwierzoczleka.
Zauwazasz przy nim dwie lsniace zakrzywione szable.

o3
ob trzecie cialo
Jest to martwe cialo ogromnego czerwonookiego trolla.
Zauwazasz przy nim ciezka kamienna maczuge.

o4
ob czwarte cialo
Nie zauwazasz niczego takiego.

'
W ostatniej chwili decydujesz sie nic nie mowic.

z
Bezkresne pustkowia.

-----: NE S SE SW NW W
Cialo ogromnego krwawookiego zwierzoczleka, cialo rogatego rudobrazowego zwierzoczleka i cialo ogromnego czerwonookiego trolla.
Ataman, Kerhenia i Aune.

Ataman mowi: Noo.
'Tu musial
Mowisz: Tu musial.

Jestes troche zmeczony.
nw
Wypalona rownina.

-----: S SE W SW NW N
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

se
Bezkresne pustkowia.

-----: NE S SE SW NW W
Cialo ogromnego krwawookiego zwierzoczleka, cialo rogatego rudobrazowego zwierzoczleka i cialo ogromnego czerwonookiego trolla.
[3] Ataman, Kerhenia i Aune przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

Dodaj komentarz