Mudlet, main console extract from Pietrov profile         
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i polnoc.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnoc.
Zurb.
Atakujesz Zurba.
Zeep ATAKUJE Zurba.

   F1 atak   F2 przelam obrone   F3 zablokuj

Uciekles Zurbowi.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnocny-zachod.
Jestes troche zmeczony.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnoc.
Zurb.
Atakujesz Zurba.
Zeep ATAKUJE Zurba.

   F1 atak   F2 przelam obrone   F3 zablokuj

wesprzyj
Juz walczysz z Zurbem.
> wesprzyj
Juz walczysz z Zurbem.
>
[JA 2/5] Wykorzystujac brak broni u przeciwnika, w mgnieniu oka wyprowadzasz cios srebrzysta kosa bojowa mierzac w Zurba. Wypracowanym
uderzeniem trafiasz go w korpus, pozostawiajac krwawiace zadrapanie.
Zurb uciekl ci.
[1] Zurb podaza na polnoc.
                  #
                 ###
                # # #
                  #
                  #
Jestes wypoczety.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnocny-zachod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-wschod i polnoc.
Jestes troche zmeczony.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnoc.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnoc.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnoc.
Przystan u brzegu Blekitnej Wstegi.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludnie i zachod.
Rzeczny statek.

bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm

Ciemnowlosy przyjacielski mezczyzna.
Ciemnowlosy przyjacielski mezczyzna (Mallcolm, NPC) uwaznie obserwuje drugi brzeg.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Dziedziniec zajazdu kompanii Cztery Pory Roku.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod i zachod.
Odnowiona tabliczka.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Wozownia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na wschod.
Dziedziniec zajazdu kompanii Cztery Pory Roku.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod i zachod.
Odnowiona tabliczka.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem do zajazdu.
Glowna sala zajazdu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i wyjscie.
Zurb i postawny brodaty mezczyzna.
Atakujesz Zurba.
Zeep ATAKUJE Zurba.
Uciekles Zurbowi.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na wschod.
Sala Biesiadna.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
[1] Zurb przybywa z zachodu.
Zurb ATAKUJE CIE !!!

   F1 atak   F2 przelam obrone   F3 zablokuj

[JA 1/5] Wykorzystujac brak broni u przeciwnika, z wyuczona wprawa wyprowadzasz cios srebrzysta kosa bojowa mierzac w Zurba. Wypracowanym
uderzeniem trafiasz go w korpus, pozostawiajac ledwie sinca.
Gdy Zeep uderza Zurba gorejacym dlugim talwarem w prawe ramie, klinga jego miecza rozpala sie do czerwonosci, parzac przeciwnika
nieznacznie.
Zurb uciekl ci.
[1] Zurb podaza na zachod.
                #
               #
              #######
               #
                #
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Glowna sala zajazdu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i wyjscie.
Zurb i postawny brodaty mezczyzna.
Atakujesz Zurba.
Zeep ATAKUJE Zurba.
Zurb uciekl ci.
[1] Zurb podaza na dziedziniec.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na dziedziniec.
Dziedziniec zajazdu kompanii Cztery Pory Roku.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod i zachod.
Odnowiona tabliczka.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Wozownia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na wschod.
Dziedziniec zajazdu kompanii Cztery Pory Roku.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod i zachod.
Odnowiona tabliczka.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-wschod.
Przystan u brzegu Blekitnej Wstegi.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludnie i zachod.
Rzeczny statek.

bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm

Ciemnowlosy przyjacielski mezczyzna (Mallcolm, NPC).
sta
wez 2 zlote monety z plecaka;kup bilet;wejdz na statek;wloz monety do plecaka
Bierzesz dwie zlote monety z otwartego ciemnoszarego wojskowego plecaka.
> Placisz ciemnowlosemu przyjacielskiemu mezczyznie 180 miedziakow.
Ciemnowlosy przyjacielski mezczyzna (Mallcolm, NPC) daje ci niewielki szary bilet.
> Dajesz niewielki szary bilet ciemnowlosemu przyjacielskiemu mezczyznie.
Wchodzisz na rzeczny statek.
Poklad statku 'Kahn-Gad'.
> Wkladasz piec srebrnych monet i zlota monete do otwartego ciemnoszarego wojskowego plecaka.
> zejdz ze statku;wyskocz za burte
Schodzisz ze statku.
Przystan u brzegu Blekitnej Wstegi.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludnie i zachod.
Rzeczny statek.

bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm

Zeep, kleczacy na ziemi Ataman i ciemnowlosy przyjacielski mezczyzna (Mallcolm, NPC).
> Slucham?
> pokrec
Krecisz przeczaco glowa.
>
Ataman przestaje szukac sladow.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnoc.
Ataman kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Ataman wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludnie.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-wschod i polnoc.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-wschod.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnocny-zachod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnoc.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i polnoc.
Jestes zmeczony.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnocny-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnoc.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-wschod i polnoc.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-wschod.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnocny-zachod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnoc.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i polnoc.
Jestes bardzo zmeczony.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnocny-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Zaniedbany trakt.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i polnoc.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz, ze trakt rozgalezia sie na polnoc, poludniowy-wschod i polnocny-wschod.
Drewniany drogowskaz i poczernialy granitowy obelisk.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-wschod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-wschod.
Przelecz Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Drewniany drogowskaz.
Ataman kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Zeep bezskutecznie usiluje schowac gorejacy dlugi talwar do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
W momencie, gdy Zeep rozluznia uchwyt na szkarlatnym dlugim talwarze, klinga broni gasnie i blyskawicznie sie schladza.
Zeep chowa szkarlatny dlugi talwar do atramentowoczarnej ornamentowanej pochwy z pendentem.
Zeep zdejmuje z siebie szkarlatna rogata tarcze.
Ataman wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnocny-zachod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz, ze trakt rozgalezia sie na polnoc, poludniowy-wschod i polnocny-wschod.
Drewniany drogowskaz i poczernialy granitowy obelisk.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnoc.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-zachod i poludnie.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i poludniowy-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-zachod i wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Jestes nieco wyczerpany.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz, ze trakt rozgalezia sie na polnocny-zachod, poludniowy-wschod i zachod.
Drewniany drogowskaz.
Zeep rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego czarnego skorzanego woreczka.
Zeep rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego czarnego skorzanego woreczka.
Zeep rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego czarnego skorzanego woreczka.
Zeep rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego czarnego skorzanego woreczka.
Ataman kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Zeep bierze zolty jasny kwiat z otwartego czarnego skorzanego woreczka.
Zeep zjada zolty jasny kwiat.
Zeep zaklada szkarlatna rogata tarcze.
Ataman wstaje.
Zeep wyjmuje szkarlatny dlugi talwar z atramentowoczarnej ornamentowanej pochwy z pendentem.
W chwili gdy Zeep dobywa gorejacego dlugiego talwara, klinga broni rogrzewa sie do czerwonosci.
Ataman bierze zolty jasny kwiat z otwartego czerwonego lnianego woreczka.
Ataman opuszcza gigantyczny granitowy mlot.
Ataman zjada zolty jasny kwiat.
[bron] Ataman z widocznym trudem dobywa gigantycznego granitowego mlota.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Nieopodal traktu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i zachod.
Jestes bardzo zmeczony.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
U stop wzgorza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i polnocny-zachod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
bind CTRL + P: oboz;

U stop wzgorza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i wschod.
Okolica zdaje sie byc idealna do rozlozenia obozu.
Jestes nieco wyczerpany.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na gore.
Polnocne zbocze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na gore.
Kamienny krag.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, zachod i wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na dol.
Polnocne zbocze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-wschod.
Wschodnie zbocze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-zachod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Poludniowe zbocze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i polnocny-zachod.
deli
opusc bron;otworz  woreczek;wez zolty kwiat z woreczka;zjedz kwiat;zamknij woreczek;dobadz broni
Przechodzi cie nagly dreszcz, gdy opuszczasz srebrzysta kose bojowa.
[3] > Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
Zachodnie zbocze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod.
Otwierasz czarny skorzany woreczek.
> Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego czarnego skorzanego woreczka.
> Zjadasz zolty jasny kwiat.
Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany juz chyba byc nie mozesz.
> Zamykasz czarny skorzany woreczek.
> Ostrze kosy rozblyska nieziemskim blaskiem, gdy dobywasz broni w obie rece.
>
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na dol.
U stop wzgorza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i poludnie.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i polnoc.
Ataman kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Ataman wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-zachod.
Jestes zmeczony.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnocny-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i polnoc.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i polnoc.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i polnocny-wschod.
Jestes bardzo zmeczony.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Wschodni brzeg Reiku.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i polnocny-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Most na rzece Reik.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Zachodni brzeg Reiku.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i polnocny-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i wschod.
Jestes nieco wyczerpany.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Na rozstaju drog.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz, ze trakt rozgalezia sie na zachod, wschod i poludniowy-wschod.
Ataman kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
>
Jestes zmeczony.
Ataman wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na zachod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludniowy-zachod.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
U stop wzgorza.
Ataman kleka, by obejrzec dokladnie grunt.
Jestes troche zmeczony.
Ataman wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na gore.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na gore.
bind CTRL + P: przecisnij sie przez otwor;

Na szczycie kopca.
Nieufny rudy lis.
Ataman przeciska sie przez otwor.

bind ]: przecisnij sie przez otwor

przecisnij sie przez otwor
Przeciskasz sie przez otwor.
Wewnatrz kopca.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i gora.
Ataman, smukly niebezpieczny kultysta i wysoki blady kultysta.
Smukly niebezpieczny kultysta walczy z Atamanem.
>
Wysoki blady kultysta WSPIERA smuklego niebezpiecznego kultyste w walce z Atamanem.
***************************************
        Bijesz innego: CTRL + W          
***************************************
Zeep przybywa przeciskajac sie posrod skal.
wesprzyj
wesprzyj ob_2141112
Wspierasz Atamana w walce z smuklym niebezpiecznym kultysta.
> Juz walczysz z smuklym niebezpiecznym kultysta.
>

[ ROZKAZ ATT ] Ataman wydaje ci rozkaz ataku na smuklego niebezpiecznego kultyste.

Na rozkaz Atamana Zeep rzuca sie do ataku na smuklego niebezpiecznego kultyste!
[ ROZKAZ WYK ] Na rozkaz Atamana rzucasz sie do ataku na smuklego niebezpiecznego kultyste!

[  CEL ATT   ] Ataman wskazuje smuklego niebezpiecznego kultyste jako CEL ATAKU.

[1/6] Nagle wysoki blady kultysta wykonuje zamaszysty cios czernionym walcowym morgensternem, ktory ledwo muska Atamana w nogi.
[1/6] Ataman ledwo muska smuklego niebezpiecznego kultyste gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w glowe.
Ataman mowi: Tych zabijem.
[JA WYTR] Szybkim niczym mysl ruchem srebrzystej kosy bojowej wytracasz czerniony walcowy morgenstern z reki smuklego niebezpiecznego
kultysty.
!!! WYTRACENIE UDANE !!!
[unk] Smukly niebezpieczny kultysta probuje trafic Atamana czernionym walcowym morgensternem, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
[2/6] Zeep lekko rani smuklego niebezpiecznego kultyste gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w korpus.
[1/6] Nagle wysoki blady kultysta wykonuje zamaszysty cios czernionym walcowym morgensternem, ktory ledwo muska Atamana w korpus.
[2/6] Ataman lekko rani smuklego niebezpiecznego kultyste gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w lewe ramie.
Smukly niebezpieczny kultysta jest w dobrym stanie.
Nagle smukly niebezpieczny kultysta wykonuje zamaszysty cios czernionym walcowym morgensternem celujac w Atamana, lecz ten paruje go
gigantycznym granitowym mlotem.
Zeep dudni: Moze sie nadzieje.
[JA WYTR] Szybkim niczym mysl ruchem srebrzystej kosy bojowej wytracasz czerniony walcowy morgenstern z reki smuklego niebezpiecznego
kultysty.
!!! WYTRACENIE UDANE !!!
Jestes w pelni wypoczety.
[unk] Wysoki blady kultysta probuje trafic Atamana czernionym walcowym morgensternem, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
[3/6] Zeep rani smuklego niebezpiecznego kultyste gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w glowe.
[bron] Smukly niebezpieczny kultysta dobywa czernionego walcowego morgensterna.
[3/6] Ataman rani smuklego niebezpiecznego kultyste gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w nogi.
Smukly niebezpieczny kultysta jest lekko ranny.
[1/6] Smukly niebezpieczny kultysta ledwo muska Atamana czernionym walcowym morgensternem, trafiajac go w korpus.
Nagle wysoki blady kultysta wykonuje zamaszysty cios czernionym walcowym morgensternem celujac w Atamana, lecz temu udaje sie go uniknac.
[2/6] Lekko ranisz smuklego niebezpiecznego kultyste w korpus finezyjnym cieciem swojej srebrzystej kosy bojowej.
Smukly niebezpieczny kultysta jest ranny.
Ataman jest w dobrym stanie.


Ataman mowi: Moze to byc pulapka Sniksa!
Zeep dudni: Idziecie poczekam tutaj.

[3/6] Zeep rani smuklego niebezpiecznego kultyste gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w prawe ramie.
Nagle smukly niebezpieczny kultysta wykonuje zamaszysty cios czernionym walcowym morgensternem celujac w Atamana, lecz ten paruje go
gigantycznym granitowym mlotem.
[4/6] Ataman powaznie rani smuklego niebezpiecznego kultyste gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w lewe ramie.
Smukly niebezpieczny kultysta jest w zlej kondycji.
[JA WYTR] Szybkim niczym mysl ruchem srebrzystej kosy bojowej wytracasz czerniony walcowy morgenstern z reki smuklego niebezpiecznego
kultysty.
!!! WYTRACENIE UDANE !!!
[bron] Smukly niebezpieczny kultysta dobywa czernionego walcowego morgensterna.
[LEG 4/7] Nie tracac dystansu do smuklego niebezpiecznego kultysty, Zeep cofa sie pol kroku, by w dogodnym momencie wyprowadzic w niego zza
krawedzi szkarlatnej rogatej tarczy blyskawiczne pchniecie gorejacym dlugim talwarem. Potezny cios trafia przeciwnika w prawe ramie,
powodujac liczne i glebokie obrazenia.
Smukly niebezpieczny kultysta jest ledwo zywy.
Nagle smukly niebezpieczny kultysta wykonuje zamaszysty cios czernionym walcowym morgensternem celujac w Atamana, lecz ten paruje go
gigantycznym granitowym mlotem.
Nagle wysoki blady kultysta wykonuje zamaszysty cios czernionym walcowym morgensternem celujac w Atamana, lecz temu udaje sie go uniknac.
[1/6] Wysoki blady kultysta ledwo muska Atamana czernionym walcowym morgensternem, trafiajac go w lewe ramie.
Twarz Atamana wykrzywia grymas wysilku, gdy wykonuje potezny zamach gigantycznym granitowym mlotem i z ogromna sila uderza na odlew smuklego
niebezpiecznego kultyste. Bron ze zlowrogim jekiem rozrywanego powietrza miazdzy jego witalne organy, w jednym momencie odbierajac zycie.
Ataman spoglada na stygnace truchlo, a na jego zbryzganym szkarlatem obliczu pojawia sie bezlitosny, triumfalny usmiech.
Smukly niebezpieczny kultysta umarl.

[   ZABIL    ] Ataman zabil smuklego niebezpiecznego kultyste. (4 / 12)

[GRA OGL] Ataman bierze ogromny zamach swoim gigantycznym granitowym mlotem i wyprowadza potworny cios w glowe wysokiego bladego kultysty.
Przeciwnik mruga oczami, nie bardzo wiedzac, co sie dzieje. Porzadnie go zamroczylo.
***************************************
        Bijesz innego: CTRL + W          
***************************************

[ ROZKAZ ATT ] Ataman wydaje ci rozkaz ataku na wysokiego bladego kultyste.

[ ROZKAZ WYK ] Na rozkaz Atamana rzucasz sie do ataku na wysokiego bladego kultyste!

[  CEL ATT   ] Ataman wskazuje wysokiego bladego kultyste jako CEL ATAKU.

Zeep wspiera Atamana w walce z wysokim bladym kultysta.

[ ZASLANIASZ ] Z wprawa stajesz pomiedzy Atamanem a wysokim bladym kultysta, przyjmujac na siebie nadchodzace ciosy.

> Przestajesz zaslaniac Atamana.
>
[2/6] Zeep lekko rani wysokiego bladego kultyste gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w nogi.
Wysoki blady kultysta powoli dochodzi do siebie.
Jakies dziwne odglosy dobiegaja z glebi korytarza.
[1/6] Kaleczysz wysokiego bladego kultyste zamaszystym cieciem swojej srebrzystej kosy bojowej.
Wysoki blady kultysta jest w dobrym stanie.
[BAR 1/6] Nie przebierajac w srodkach Ataman z calej sily wali wysokiego bladego kultyste na odlew gigantycznym granitowym mlotem, obijajac
mu przy tym lewe ramie.
[par] Wysoki blady kultysta wyprowadza szybkie pchniecie czernionym walcowym morgensternem w ciebie, lecz tobie udaje sie zbic je z linii
ataku srebrzysta kosa bojowa.
[LEG 2/7] Zeep zdecydowanie napiera bokiem na wysokiego bladego kultyste, by w dogodnym momencie wyprowadzic w niego zza krawedzi
szkarlatnej rogatej tarczy blyskawiczne pchniecie gorejacym dlugim talwarem. Niezbyt precyzyjny cios trafia przeciwnika w korpus, powodujac
tylko nieznaczne obrazenia.
Wysoki blady kultysta jest lekko ranny.
[JA WYTR] Szybkim niczym mysl ruchem srebrzystej kosy bojowej wytracasz czerniony walcowy morgenstern z reki wysokiego bladego kultysty.
!!! WYTRACENIE UDANE !!!
[3/6] Ataman rani wysokiego bladego kultyste gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w glowe.
[unk] Wysoki blady kultysta probuje cie trafic czernionym walcowym morgensternem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Powoli zaczynaja do ciebie docierac wrazenia oraz emocje.
Wraz z koncem dzialania ziola dochodzi do ciebie fakt tego, jak bardzo jestes wyczerpany. Przeforsowanie organizmu rowniez nie wyszlo ci na
dobre, twoje miesnie bolesnie daja o sobie znac przy kazdym ruchu.
Jestes wypoczety.
Wysoki blady kultysta jest ranny.
[JA WYTR] Szybkim niczym mysl ruchem srebrzystej kosy bojowej wytracasz czerniony walcowy morgenstern z reki wysokiego bladego kultysty.
!!! WYTRACENIE UDANE !!!
[3/6] Zeep rani wysokiego bladego kultyste gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w nogi.
[2/6] Ataman lekko rani wysokiego bladego kultyste gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w korpus.
Wysoki blady kultysta jest w zlej kondycji.
[LEG 3/7] Nie tracac dystansu do wysokiego bladego kultysty, Zeep cofa sie pol kroku, by w dogodnym momencie wyprowadzic w niego zza
krawedzi szkarlatnej rogatej tarczy krotkie pchniecie gorejacym dlugim talwarem. Silny cios trafia przeciwnika w korpus, powodujac niemale
obrazenia.
Wysoki blady kultysta jest w zlej kondycji.
Wysoki blady kultysta jest w zlej kondycji.
[2/6] Lekko ranisz wysokiego bladego kultyste w prawe ramie finezyjnym cieciem swojej srebrzystej kosy bojowej.
Wysoki blady kultysta jest ciezko ranny.
[4/6] Ataman powaznie rani wysokiego bladego kultyste gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w korpus.
Wysoki blady kultysta jest ledwo zywy.
[bron] Wysoki blady kultysta dobywa czernionego walcowego morgensterna.
[4/6] Zeep powaznie rani wysokiego bladego kultyste gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w korpus.
[6/6] [6/6] Slyszysz ohydny dzwiek rozdzieranej tkanki i kruszonych kosci, gdy twoja srebrzysta kosa bojowa masakruje korpus wysokiego
bladego kultysty. Ostrze gleboko wnika w cialo, tak ze krew tryska szerokim strumieniem z rany.
Wysoki blady kultysta umarl.

[  ZABILES   ] Zabiles wysokiego bladego kultyste. (5 / 13)

[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na zachod.
Wewnatrz kopca.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i wschod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnoc.
Wewnatrz kopca.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
Dlugi korytarz.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-wschod i poludnie.
Szczuply blady kultysta i zgarbiony tajemniczy kultysta.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Male pomieszczenie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Jasnowlosy okrutny kultysta i ranny umeczony wiezien lezacy na ziemi.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnoc.
Dlugi korytarz.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-wschod i poludnie.
Szczuply blady kultysta i zgarbiony tajemniczy kultysta.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnoc.
Skrzyzowanie w podziemiach.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Zakapturzony ciemnoodziany kultysta, wysoka cicha kultystka i zakapturzony tajemniczy kultysta.
Jestes troche zmeczony.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na poludnie.
Dlugi korytarz.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-wschod i poludnie.
Szczuply blady kultysta i zgarbiony tajemniczy kultysta.
Szczuply blady kultysta ATAKUJE Atamana.
Ataman omija nieskuteczny blok szczuplego bladego kultysty.
Zeep omija nieskuteczny blok szczuplego bladego kultysty.
Udaje ci sie ominac nieskuteczny blok szczuplego bladego kultysty.
Szczuply blady kultysta wykonuje zamach czernionym walcowym morgensternem mierzac w Atamana, lecz ten paruje go gigantycznym granitowym
mlotem.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
Skrzyzowanie w podziemiach.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc i wschod.
Czerwonooki olbrzymi szczur.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnoc.
Podziemny korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
Podziemny korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Jestes wypoczety.
[3] Wraz z Zeepem podazasz za Atamanem na polnocny-zachod.
Przy drewnianej kladce.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Cialo Zurba.
Ataman mowi: Jest.

  
ob cialo
Jest to martwe cialo Zurba.
Zauwazasz przy nim azurowy polyskujacy amulet z wielobarwnego koralu, czarny podrozny plaszcz, dluga krasnoludzka bajdane, czarny zdobiony
helm, otwarta zmurszala sakiewke, otwarty prosty skorzany plecak, podluzny buklak, gruba wytrzymala line, dwa zamkniete zamszowe woreczki,
dwa zamkniete czarno-zlote zdobione woreczki, miedziana lampe, zamkniety szarawy skorzany woreczek, dwa poreczne kompasy, duza zoltawa
swiece i trzy wysokie biale swiece.

  
ob plecak
Prosty plecak wykonany z kilku platow skory. Nie posiada zadnych ozdob ani metalowych elementow, zamykany jest poprzez zaciskanie cienkiego
rzemyka.
Jest otwarty.
Otwarty prosty skorzany plecak zawiera adamantytowy mlot bojowy, dwa masywne smolistoczarne mloty bojowe, jaskrawozolty cytryn, siedem
mithrylowych monet, wiele zlotych monet, 31 srebrnych monet, piec miedzianych monet, wielobarwny labrador, trzy niebieskie turkusy, dwa
ogniste agaty, skrzacy aleksandryt, krwistoczerwony rubin, dwa oliwkowozielone serpentyny, zlocisty piryt, czarny opal, blekitny almandyn,
bezbarwny ortoklaz, dwa zoltawobrazowe bursztyny, piec wzorzystych onyksow, siedem porecznych kompasow, brazowy kwarc, bialy opal,
grawerowany kompas, zebaty szeroki noz bojowy, dwa naszyjniki z malych czaszek, stary rodowy sygnet, dwa szaroczarne hematyty, dwa
zoltawobrazowe monacyty, trzy nakrapiane jaspisy, biala perle, wielobarwny oliwin, dwa bezbarwne gorskie krysztaly i brazowy tytanit.

Dodaj komentarz