Crer Isill Nix Plisko Sierya Vandrea Zumberto Eti Kinre Obel Prut Sonlag Yegra > ' mamy tropienie Mowisz: Mamy tropienie. > Prut jest lekko ranny. /pl otul sie plaszczem Juz jestes otulony plaszczem. > ' prut ty wpierw brame puilnujesz Mowisz: Prut ty wpierw brame puilnujesz. > ' jak ktos sam jest Mowisz: Jak ktos sam jest. > Stara szkuta przybija do brzegu. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Jakis mezczyzna krzyczy na szkucie: Doplynelismy do przystani w Blaviken! Mozna wysiadac! Starszy spokojny mezczyzna schodzi ze szkuty. Starszy spokojny mezczyzna mowi: Wszyscy na poklad! Bilety za jedyne 264 miedziaki! bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Starszy spokojny mezczyzna mowi: Za kilkadziesiat sekund odplywamy. Starszy spokojny mezczyzna (Malacius NPC) patrzy na swoj tatuaz. Vandrea jest w dobrym stanie. ' sprawdze Mowisz: Sprawdze. > wem wez monety z sakiewki kup bilet wsiadz na statek wlm wloz monety do sakiewki Bierzesz piec miedzianych monet, piec srebrnych monet, wiele zlotych monet i mithrylowa monete z otwartego plociennego mieszka. > Placisz starszemu spokojnemu mezczyznie 264 miedziaki. Starszy spokojny mezczyzna (Malacius NPC) daje ci zatluszczony czerwony bilet. > Dajesz zatluszczony czerwony bilet starszemu spokojnemu mezczyznie. Wchodzisz na stara szkute. bind CTRL + P: ob widok Poklad "Szkuty Grinaldiego". Brzuchaty dlugonosy polelf. > Wkladasz mithrylowa monete, 38 zlotych monet, trzy srebrne monety i piec miedzianych monet do otwartego plociennego mieszka. > wyskocz za burte;zejdz ze statku Przeciez stara szkuta jest zacumowana w porcie. > Schodzisz ze szkuty. Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. Stara szkuta. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Starszy spokojny mezczyzna (Malacius NPC), Vandrea, Yegra i Prut. > ' nic Mowisz: Nic. > s Drewniane nabrzeze. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnoc. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > n n Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. Stara szkuta. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Starszy spokojny mezczyzna (Malacius NPC). [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. Umiesniony rubaszny mezczyzna. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > nw Polnocny kraniec portu. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludniowego-wschodu. > se s s W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. Umiesniony rubaszny mezczyzna. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocnego-zachodu. > Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. Stara szkuta. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Starszy spokojny mezczyzna (Malacius NPC). [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > Drewniane nabrzeze. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnoc. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > kto k Sposrod szescdziesieciu osmiu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to: Agis Evandeil Moklok Oyvind Shiris Ulik Zetu Crer Isill Nix Plisko Sierya Vandrea Zumberto Eti Kinre Obel Prut Sonlag Yegra > to k Slucham? > Pierwsze promienie wschodzacego slonca rozswietlaja niebo. Rozpoczyna sie kolejny dzien. kto k Sposrod szescdziesieciu dziewieciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to: Agis Evandeil Moklok Oyvind Shiris Ulik Zetu Crer Isill Nix Plisko* Sierya Vandrea Zumberto Eti Kinre Obel Prut Sonlag Yegra > /pl otul sie plaszczem kto k Juz jestes otulony plaszczem. > Sposrod szescdziesieciu dziewieciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to: Agis Evandeil Moklok Oyvind Shiris Ulik Zetu Crer Isill Nix Plisko* Sierya Vandrea Zumberto Eti Kinre Obel Prut Sonlag Yegra > n Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > n W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. Umiesniony rubaszny mezczyzna. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > nw Polnocny kraniec portu. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludniowego-wschodu. > se W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. Umiesniony rubaszny mezczyzna. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocnego-zachodu. > s s Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > Drewniane nabrzeze. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnoc. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > kto k i Nad twoja glowa z piskiem przelatuje mewa i dolacza do stada krazacego nad miastem. Sposrod szescdziesieciu dziewieciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to: Agis Evandeil Moklok Oyvind Shiris Ulik Zetu Crer Isill Nix Plisko* Sierya Vandrea Zumberto Eti Kinre Obel Prut Sonlag Yegra > Przy prawej nodze masz przypieta niebieskozielona lsniaca pochwe z masy perlowej z tkwiacym w niej oprawionym ogromnym zebem. Trzymasz oburacz gigantyczny granitowy mlot. Przy prawym boku masz przypiety nabijany skorzany temblak. Na ramie zarzucona masz mocna pleciona line z hakiem. Na prawym ramieniu nosisz prawie pusta otwarta skorzana torbe. Masz na sobie lsniacy stalowy helm, iryzujacy luskowy pancerz, jasnosrebrzysta wysadzana pare karwaszy i lsniace luskowate buty. Jestes szczelnie otulony szykownym kunim plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu. Twe upiorne oblicze jasnieje nienaturalnie, przyobleczone w maske, ktorej wyraz mignieciami zmienia sie raz za razem, na przemian odmalowujac wscieklosc, wrogosc, strach, frustracje, obrzydzenie i szalenstwo. Na szyi masz zawiazana szkarlatna gladka chuste. Nosisz naciagniete az po lokcie dlugie cwiekowane rekawice, z ktorych prawa wyroznia sie umocowana do niej nareczna kusza, natomiast lewa umieszczonymi w niej dwoma krotkimi, stalowymi beltami. Na palce masz nasuniete srebrny grawerowany pierscien, zloty zdobiony pierscien z rubinem, szkarlatny pierscien i misterny smoczy pierscien. Nosisz obrzedowy sznur srebrnych paciorkow. Twoj plaszcz jest spiety miedziana spinka w ksztalcie szczurzej czaszki. Na plecach masz przypiety zloto-czarny hebanowy temblak nilfgaardzki. Do pasa masz przytroczone zamkniety zamszowy woreczek, dwa zamkniete male skorzane woreczki, zamkniety skorzany woreczek i otwarty plocienny mieszek. Nosisz otwarta skorzana pojemna tube. Masz przy sobie biala ciekawska golebice pocztowa, zamkniety woreczek ze skory szczura, duzy podzwaniajacy pek kluczy, cztery zamkniete skorzane woreczki, zamkniety zielony lniany woreczek, zamkniety brazowy lniany woreczek, zamkniety rozowy lniany woreczek, trzy zamkniete szare woreczki, zelazny niewielki kluczyk, piec wysokich bialych swiec, grawerowany kompas, maly cynowy kubek, kosciana lyzke, kosciana lyzeczke i kosciany widelec. > n Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > n W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. Umiesniony rubaszny mezczyzna. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > nw Polnocny kraniec portu. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludniowego-wschodu. > se W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. Umiesniony rubaszny mezczyzna. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocnego-zachodu. > s Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > s Drewniane nabrzeze. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnoc. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > zerknij Drewniane nabrzeze. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnoc. Vandrea, Yegra i Prut. > /pl otul sie plaszczem Juz jestes otulony plaszczem. Eti Kinre Obel Prut Sonlag Yegra > /za c Przeciez nikt cie nie zaslania. [ ZASLANIASZ ] > Zrecznie zaslaniasz Pruta przed ciosami wrogow. > /za b Przeciez nikt cie nie zaslania. > Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru. > Prut jest w dobrym stanie. n Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > n W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > n Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnoc. > nw Polnocny kraniec portu. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod. Umiesniony rubaszny mezczyzna. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludniowego-wschodu. > se W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocnego-zachodu. > s s Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > Drewniane nabrzeze. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnoc. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > Vandrea jest w swietnej kondycji. n Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > n W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > nw Polnocny kraniec portu. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod. Umiesniony rubaszny mezczyzna. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludniowego-wschodu. > se s s W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocnego-zachodu. > Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > Drewniane nabrzeze. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnoc. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > n Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > n W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > nw Polnocny kraniec portu. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod. Umiesniony rubaszny mezczyzna. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludniowego-wschodu. > se W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocnego-zachodu. > s Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. Stara szkuta. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Starszy spokojny mezczyzna (Malacius NPC). [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > s Drewniane nabrzeze. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnoc. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > n Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. Stara szkuta. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Starszy spokojny mezczyzna (Malacius NPC). [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > n W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > s Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. Stara szkuta. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Starszy spokojny mezczyzna (Malacius NPC). [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > wem wez monety z sakiewki kup bilet wsiadz na statek wlm wloz monety do sakiewki Bierzesz piec miedzianych monet, trzy srebrne monety, 38 zlotych monet i mithrylowa monete z otwartego plociennego mieszka. > Placisz starszemu spokojnemu mezczyznie 264 miedziaki. Starszy spokojny mezczyzna (Malacius NPC) daje ci zatluszczony czerwony bilet. > Dajesz zatluszczony czerwony bilet starszemu spokojnemu mezczyznie. Wchodzisz na stara szkute. bind CTRL + P: ob widok Poklad "Szkuty Grinaldiego". Brzuchaty dlugonosy polelf (Uranvinell NPC). > Wkladasz mithrylowa monete, 37 zlotych monet, srebrna monete i piec miedzianych monet do otwartego plociennego mieszka. > wyskocz za burte;zejdz ze statku Przeciez stara szkuta jest zacumowana w porcie. > Schodzisz ze szkuty. Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. Stara szkuta. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Vandrea, Yegra, Prut i starszy spokojny mezczyzna (Malacius NPC). > n W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > nw Polnocny kraniec portu. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod. Umiesniony rubaszny mezczyzna. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludniowego-wschodu. > Powietrze przesycone jest przeroznymi zapachami lata. se W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocnego-zachodu. > s s Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. Stara szkuta. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Starszy spokojny mezczyzna (Malacius NPC). [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > Drewniane nabrzeze. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnoc. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocy. > zerknij Drewniane nabrzeze. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnoc. Vandrea, Yegra i Prut. > Do twych uszu dochodzi radosny ptasi spiew. Mala feluka przybija do brzegu. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Jakis elf krzyczy na feluce: Doplynelismy do przystani w Blaviken! Mozna wysiadac! Jasnowlosy sniady elf (Flavius NPC) schodzi z feluki. Jasnowlosy sniady elf (Flavius NPC) nuci: Wszyscy na poklad! Bilety za jedyne 252 miedziaki! bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Jasnowlosy sniady elf (Flavius NPC) nuci: Za kilkadziesiat sekund odplywamy. Jasnowlosy sniady elf (Flavius NPC) nabiera powietrza. Jasnowlosy sniady elf (Flavius NPC) krzyczy: Nastepnym portem bedzie polnocne nabrzeze w Novigradzie! wem wez monety z sakiewki kup bilet wsiadz na statek wlm wloz monety do sakiewki Bierzesz piec miedzianych monet, srebrna monete, 37 zlotych monet i mithrylowa monete z otwartego plociennego mieszka. > Placisz jasnowlosemu sniademu elfowi 252 miedziaki. Jasnowlosy sniady elf (Flavius NPC) daje ci maly blekitny bilet. > Dajesz maly blekitny bilet jasnowlosemu sniademu elfowi. Wchodzisz na mala feluke. Poklad feluki 'Bryza Pontaru'. > Wkladasz mithrylowa monete, 36 zlotych monet i piec miedzianych monet do otwartego plociennego mieszka. > wyskocz za burte;zejdz ze statku odloz wypalona swiece;zapal swiece Przeciez mala feluka jest zacumowana w porcie. > Schodzisz z feluki. Drewniane nabrzeze. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnoc. Mala feluka. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Jasnowlosy sniady elf (Flavius NPC), Vandrea, Yegra i Prut. > n Niewielki port. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > n W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludnia. > nw Polnocny kraniec portu. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod. Umiesniony rubaszny mezczyzna. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z poludniowego-wschodu. > se W niewielkim porcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie. [3] Vandrea, Yegra i Prut przybywaja za toba z polnocnego-zachodu. > Nad twoja glowa z piskiem przelatuje mewa i dolacza do stada krazacego nad miastem. ' wejdziemy na statek Mowisz: Wejdziemy na statek. > ' oplyniemy ze dwa razy Mowisz: Oplyniemy ze dwa razy. > Prut jest w swietnej kondycji. ' moze ktos sie nadzieje Mowisz: Moze ktos sie nadzieje. > /ziola_buduj policz swoje woreczki Doliczyles sie pietnastu sztuk. zajrzyj do pierwszego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego woreczka ze skory szczura. W srodku dostrzegasz dwadziescia pachnacych jasnozielonych lisci, osiemnascie dziwnych zoltoszarych nasionek i mazisty bulwiasty grzyb. zajrzyj do drugiego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego skorzanego woreczka. W srodku dostrzegasz dwa szarozielone gabczaste porosty, trzy smukle zielone lodygi, cztery jasnobrunatne popekane galazki, cztery czterokanciaste rozgalezione lodygi, dwa piekne czerwone kwiaty, dwa owlosione aromatyczne liscie, dwa fioletowe zwarte kwiatostany, jedenascie kosmatoowlosionych kwiatostanow i dwa sztywne rozgalezione korzenie. zajrzyj do trzeciego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego zielonego lnianego woreczka. W srodku dostrzegasz dwa zolte jaskrawe kwiaty, cztery biale male kwiaty, smukla zielona lodyge, trzy jasnopomaranczowe kwiaty, szarozielony gabczasty porost, dwa zoltawe powyginane korzenie, rurkowaty oliwkowobrunatny kwiat, trzy jasnobrunatne popekane galazki, dwa drobne biale kwiatki, niepozorna sinozielona roslinke, dwa kremowe owlosione ususzone kwiaty, kanciasta rozgaleziona lodyge, cztery duze granatowe jagody, dwa strzalkowate aromatyczne liscie, piec duzych bialych kwiatow, dziewiec zielonych galezistych pedow i drobna ukwiecona galazke. zajrzyj do czwartego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego brazowego lnianego woreczka. W srodku dostrzegasz zielony galezisty ped, dziwne zoltoszare nasionko, dziewiec czarnych blyszczacych fasolek, zdrewniala zwinieta rurke, dziewiec kosmatoowlosionych kwiatostanow, duza granatowa jagode, piec jasnozielonych nieowlosionych lodyg, smukla zielona lodyge, dwie jasnobrazowe ulistnione lodygi, dwie brudnobrazowe cuchnace galazki, cztery kremowe owlosione ususzone kwiaty, piec ciemnych poskrecanych klaczy i trzy jasnopomaranczowe kwiaty. zajrzyj do piatego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego rozowego lnianego woreczka. W srodku dostrzegasz okraglawy aromatyczny lisc. zajrzyj do szostego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego skorzanego woreczka. W srodku dostrzegasz cztery piekne czerwone kwiaty, cztery zielone galeziste pedy, piec ciemnozielonych rozwartych rozyczek, dziewiec macznistoowlosionych szarawych roslin, cztery jasnopomaranczowe kwiaty, cztery ciemne poskrecane klacza, trzy strzalkowate aromatyczne liscie, cztery czterokanciaste rozgalezione lodygi, dwa rozetkowate lancetowate liscie, dluga lodyge, bialy rozgaleziony korzen, kosmatoowlosiony kwiatostan i dwie niepozorne sinozielone roslinki. zajrzyj do siodmego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego skorzanego woreczka. W srodku dostrzegasz zolty jasny kwiat, dwie jasnozielone nieowlosione lodygi, drobny bialy kwiatek, jasnobrunatna popekana galazke, zdrewniala zwinieta rurke, szesc jasnobrazowych ulistnionych lodyg, kosmatoowlosiony kwiatostan, dwa szarawe pogiete klacza, dwa zoltawe powyginane korzenie, dwie sztywne smukle lodygi, dziewiec czarnych blyszczacych fasolek, trzy sztywne rozgalezione korzenie, wonny dzwonkowaty kwiatek, dwa zlocistozolte kwiaty, dwa ciemne poskrecane klacza, cztery dziwne zoltoszare nasionka i macznistoowlosiona szarawa rosline. zajrzyj do osmego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego szarego woreczka. W srodku dostrzegasz zielony galezisty ped, rozetkowaty lancetowaty lisc, cztery macznistoowlosione szarawe rosliny, duzy fioletowy kwiat, trzy jasnobrazowe ulistnione lodygi, brudnozolty fioletowo-zylkowany kwiat, szorstka ciemnozielona galazke, osiem czarnych blyszczacych fasolek, smukla zielona lodyge, dwie jasnobrunatne popekane galazki, sztywny rozgaleziony korzen, kosmatoowlosiony kwiatostan, drobny bialy kwiatek, srebrzystoszary owlosiony lisc, dwie jasnozielone nieowlosione lodygi, dwa strzalkowate aromatyczne liscie, dwa ciemne poskrecane klacza, jasnopomaranczowy kwiat, duza granatowa jagode, dwie zdrewniale zwiniete rurki, dwa zolte jasne kwiaty i dwa zlocistozolte kwiaty. zajrzyj do dziewiatego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego szarego woreczka. W srodku dostrzegasz cztery szarawe pogiete klacza, dwa wonne dzwonkowate kwiatki, ciemne poskrecane klacze, okraglawy aromatyczny lisc, strzalkowaty aromatyczny lisc, smukla zielona lodyge, trzy brudnobrazowe cuchnace galazki, jasnobrazowa ulistniona lodyge, piec szarozielonych gabczastych porostow, zoltawy powyginany korzen, trzy kosmatoowlosione kwiatostany, dwa srebrzystoszare owlosione liscie, trzy duze biale kwiaty, jasnopomaranczowy kwiat, cztery piekne czerwone kwiaty, dwie macznistoowlosione szarawe rosliny, bialy maly kwiat, cztery kremowe owlosione ususzone kwiaty, dwie czarne blyszczace fasolki, jasnobrunatna popekana galazke i bialokwitnaca drobna roslinke. zajrzyj do dziesiatego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego szarego woreczka. W srodku dostrzegasz cztery strzalkowate aromatyczne liscie, trzy dziwne zoltoszare nasionka, jedenascie okraglawych aromatycznych lisci, rozetkowaty lancetowaty lisc, piec zlocistozoltych kwiatow, trzy zielone galeziste pedy, smukla zielona lodyge, szesc jasnozielonych nieowlosionych lodyg, szarozielony gabczasty porost, dwie jasnobrunatne popekane galazki, szarawe pogiete klacze, dwa drobne biale kwiatki, dwie jasnobrazowe ulistnione lodygi i dwa zolte jasne kwiaty. zajrzyj do jedenastego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego skorzanego woreczka. W srodku dostrzegasz osiemnascie owlosionych aromatycznych lisci, drobny bialy kwiatek, trzy smukle zielone lodygi, dwa sztywne rozgalezione korzenie, cztery jasnobrazowe ulistnione lodygi, dwa szarozielone gabczaste porosty, trzy wonne dzwonkowate kwiatki, czarna blyszczaca fasolke, kosmatoowlosiony kwiatostan, dwie jasnozielone nieowlosione lodygi, szesc okraglawych aromatycznych lisci i jasnobrunatna popekana galazke. zajrzyj do dwunastego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego zamszowego woreczka. W srodku dostrzegasz czarna blyszczaca fasolke, dwa kosmatoowlosione kwiatostany, dwie niepozorne sinozielone roslinki, szesc sztywnych smuklych lodyg, cztery szarozielone gabczaste porosty, osiemnascie zoltych jasnych kwiatow, trzy smukle zielone lodygi i wonny dzwonkowaty kwiatek. zajrzyj do trzynastego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego malego skorzanego woreczka. W srodku dostrzegasz owlosiony aromatyczny lisc, strzalkowaty aromatyczny lisc, trzy czarne blyszczace fasolki, piec kosmatoowlosionych kwiatostanow, dwie jasnozielone nieowlosione lodygi, szesc dziwnych zoltoszarych nasionek, osiem duzych bialych kwiatow i zdrewniala zwinieta rurke. zajrzyj do czternastego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego malego skorzanego woreczka. W srodku dostrzegasz owlosiony aromatyczny lisc, siedem jasnozielonych nieowlosionych lodyg, dwa zielone galeziste pedy, siedem duzych bialych kwiatow, trzy czarne blyszczace fasolki, dwa dziwne zoltoszare nasionka, okraglawy aromatyczny lisc, rozgowata zoltozielona galazke i trzy ciemnozielone rozwarte rozyczki. zajrzyj do pietnastego woreczka > Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego skorzanego woreczka. W srodku dostrzegasz dwa zielone galeziste pedy, dziwne zoltoszare nasionko, siedem smuklych zielonych lodyg, cztery jasnozielone nieowlosione lodygi, brudnobrazowa cuchnaca galazke, duza granatowa jagode, pietnascie zoltych jasnych kwiatow i maly czerwony kwiat. (skrypty): Ok, zbudowalem baze ziol > Smukly drakkar przybija do brzegu. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Jakis mezczyzna krzyczy na drakkarze: Doplynelismy do przystani w Blaviken! Mozna wysiadac! Sniady spokojny mezczyzna schodzi z drakkara. Sniady spokojny mezczyzna mowi: Wszyscy na poklad! Bilety za jedyne 240 miedziakow! bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Sniady spokojny mezczyzna mowi: Za kilkadziesiat sekund odplywamy. > wem wez monety z sakiewki kup bilet wsiadz na statek wlm wloz monety do sakiewki Bierzesz piec miedzianych monet, 36 zlotych monet i mithrylowa monete z otwartego plociennego mieszka. > Placisz sniademu spokojnemu mezczyznie 240 miedziakow. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC) daje ci podluzny wymietoszony bilet. > Dajesz podluzny wymietoszony bilet sniademu spokojnemu mezczyznie. Wchodzisz na smukly drakkar. Poklad drakkara 'Ringhorn'. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dziob i rufa. > Wkladasz mithrylowa monete, 35 zlotych monet i piec miedzianych monet do otwartego plociennego mieszka. > Yegra wchodzi na poklad drakkara. Yegra wklada wiele zlotych monet, osiemnascie srebrnych monet i trzy miedziane monety do otwartej polyskliwej aksamitnej sakiewki. ob widok Smukly drakkar stoi zacumowany w porcie, przez co brzeg widac bardzo dokladnie. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Nierowny rzad roznorodnych lodzi rybackich ciagnie sie wzdluz drewnianego nabrzeza. Starannie zacumowane do grubych pali zdaja sie byc tu bezpieczne przed nawet najwiekszymi sztormami. Na deskach pomostu leza bez ladu rozmaite skrzynki, sieci i stare wodorosty. Szara sylwetka podniszczonych murow obronnych zupelnie odgradza cie od lezacego na wschod Blaviken. Slonce, ktore dopiero niedawno wzeszlo ponad horyzont oswietla swymi promieniami cienka warstwe mgly, szczelnie otaczajaca cie swymi wilgotnymi objeciami. Na samym skraju pomostu przybito drewniana tablice. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC), Vandrea i Prut. > Prut wchodzi na poklad drakkara. Prut wklada osiem srebrnych monet, piec miedzianych monet i wiele zlotych monet do otwartego plociennego mieszka. krzyknij wsiadac Krzyczysz: Wsiadac. > krzyknij wsiadac Krzyczysz: Wsiadac. > zerknij Poklad drakkara 'Ringhorn'. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dziob i rufa. Prut i Yegra. > dziob Dziob drakkara 'Ringhorn'. Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poklad. [2] Prut i Yegra przybywaja za toba. > Drakkar odbija od brzegu. poklad Poklad drakkara 'Ringhorn'. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dziob i rufa. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC). [2] Prut i Yegra przybywaja za toba. > Kapitan krzyczy: Uwaga na skaly po lewej! Fala przelewa sie po pokladzie. dziob Dziob drakkara 'Ringhorn'. Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poklad. [2] Prut i Yegra przybywaja za toba. > ' czekamy Mowisz: Czekamy. > Fala przelewa sie po pokladzie. Zaloga razno wiosluje w rytm uderzen bebna. Statek kolysze sie na boki. Pod naciskiem fal trzeszczy poszycie statku. Nad statkiem krazy gdzies wysoko kilka mew. Statek kolysze sie na boki. poklad Poklad drakkara 'Ringhorn'. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dziob i rufa. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC). [2] Prut i Yegra przybywaja za toba. > rufa Rufa drakkara 'Ringhorn'. Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poklad. [2] Prut i Yegra przybywaja za toba. > poklad Poklad drakkara 'Ringhorn'. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dziob i rufa. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC). [2] Prut i Yegra przybywaja za toba. > Zaloga razno wiosluje w rytm uderzen bebna. Statek sunie szybko po wodzie. dziob Dziob drakkara 'Ringhorn'. Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poklad. [2] Prut i Yegra przybywaja za toba. > Pod naciskiem fal trzeszczy poszycie statku. Fala przelewa sie po pokladzie. Statek sunie szybko po wodzie. Kapitan rzuca zalodze kilka niezrozumialych rozkazow. Fala przelewa sie po pokladzie. Drakkar robi silny zwrot pod wiatr. Pod naciskiem fal trzeszczy poszycie statku. Kapitan krzyczy: Zywiej machac wioslami na prawej burcie! /ustaw 4060 (mapper): Pozycja ustawiona Statek sunie szybko po wodzie. zerknij Dziob drakkara 'Ringhorn'. Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poklad. Prut i Yegra. > ob widok Jestescie na tyle blisko celu swojej podrozy, ze widac juz niewyraznie linie brzegowa. Za chwile powinniscie przybic do pomostu na Blekitnej Wstedze. > ob widok Pod naciskiem fal trzeszczy poszycie statku. ob widok Juz jestescie bardzo blisko portu docelowego, przez co widac go dosyc dokladnie. Stoisz przy brzegu niewielkiej rzeki, zwanej Blekitna Wstega, bedacej jednym z gorskich doplywow Averu. Panuje wlasnie ciepla letnia noc. Cala okolica wydaje sie odpoczywac po upalnym dniu w kojacym chlodzie nocy. W miejscu w ktorym stoisz niedawno wybudowano solidny, drewniany pomost, do ktorego moga przybijac duze lodzie i statki. Dwa trapy umozliwiaja szybki zaladunek oczekujacej jednostki bez przerywania ruchu pasazerow. Nieopodal przedniego trapu stoi drewniana tabliczka. Na wschodzie i zachodzie znajduje sie dalsza czesc przystani, a nieopodal na poludniu majaczy trakt. Sierya, Duruk, ponury srebrzystobrody krasnolud, czarnooka dostojna polelfka (Olena KG), Chos, Kregan, Kerhenia, Ataman i blekitnobrody ponury krasnolud (Thravar GP). > Juz jestescie bardzo blisko portu docelowego, przez co widac go dosyc dokladnie. Stoisz przy brzegu niewielkiej rzeki, zwanej Blekitna Wstega, bedacej jednym z gorskich doplywow Averu. Panuje wlasnie ciepla letnia noc. Cala okolica wydaje sie odpoczywac po upalnym dniu w kojacym chlodzie nocy. W miejscu w ktorym stoisz niedawno wybudowano solidny, drewniany pomost, do ktorego moga przybijac duze lodzie i statki. Dwa trapy umozliwiaja szybki zaladunek oczekujacej jednostki bez przerywania ruchu pasazerow. Nieopodal przedniego trapu stoi drewniana tabliczka. Na wschodzie i zachodzie znajduje sie dalsza czesc przystani, a nieopodal na poludniu majaczy trakt. Sierya, Duruk, ponury srebrzystobrody krasnolud, czarnooka dostojna polelfka (Olena KG), Chos, Kregan, Kerhenia, Ataman i blekitnobrody ponury krasnolud (Thravar GP). > ob widok Juz jestescie bardzo blisko portu docelowego, przez co widac go dosyc dokladnie. Stoisz przy brzegu niewielkiej rzeki, zwanej Blekitna Wstega, bedacej jednym z gorskich doplywow Averu. Panuje wlasnie ciepla letnia noc. Cala okolica wydaje sie odpoczywac po upalnym dniu w kojacym chlodzie nocy. W miejscu w ktorym stoisz niedawno wybudowano solidny, drewniany pomost, do ktorego moga przybijac duze lodzie i statki. Dwa trapy umozliwiaja szybki zaladunek oczekujacej jednostki bez przerywania ruchu pasazerow. Nieopodal przedniego trapu stoi drewniana tabliczka. Na wschodzie i zachodzie znajduje sie dalsza czesc przystani, a nieopodal na poludniu majaczy trakt. Sierya, Duruk, ponury srebrzystobrody krasnolud, czarnooka dostojna polelfka (Olena KG), Chos, Kregan, Kerhenia, Ataman i blekitnobrody ponury krasnolud (Thravar GP). > ' dziewieciu ich zatapiamy Mowisz: Dziewieciu ich zatapiamy. > ' wrogowie Mowisz: Wrogowie. > Nad statkiem krazy gdzies wysoko kilka mew. ob widok Smukly drakkar stoi zacumowany w porcie, przez co brzeg widac bardzo dokladnie. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Stoisz przy brzegu niewielkiej rzeki, zwanej Blekitna Wstega, bedacej jednym z gorskich doplywow Averu. Panuje wlasnie ciepla letnia noc. Cala okolica wydaje sie odpoczywac po upalnym dniu w kojacym chlodzie nocy. W miejscu w ktorym stoisz niedawno wybudowano solidny, drewniany pomost, do ktorego moga przybijac duze lodzie i statki. Dwa trapy umozliwiaja szybki zaladunek oczekujacej jednostki bez przerywania ruchu pasazerow. Nieopodal przedniego trapu stoi drewniana tabliczka. Na wschodzie i zachodzie znajduje sie dalsza czesc przystani, a nieopodal na poludniu majaczy trakt. Duruk, ponury srebrzystobrody krasnolud, czarnooka dostojna polelfka (Olena KG), Chos, Kregan, Kerhenia, Ataman i blekitnobrody ponury krasnolud (Thravar GP). > Drakkar przybija do brzegu. Jakis mezczyzna krzyczy z oddali: Doplynelismy do przystani na Blekitnej Wstedze! Mozna wysiadac! Yegra wydaje z siebie dlugie hmmmmm... ob widok Smukly drakkar stoi zacumowany w porcie, przez co brzeg widac bardzo dokladnie. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Stoisz przy brzegu niewielkiej rzeki, zwanej Blekitna Wstega, bedacej jednym z gorskich doplywow Averu. Panuje wlasnie ciepla letnia noc. Cala okolica wydaje sie odpoczywac po upalnym dniu w kojacym chlodzie nocy. W miejscu w ktorym stoisz niedawno wybudowano solidny, drewniany pomost, do ktorego moga przybijac duze lodzie i statki. Dwa trapy umozliwiaja szybki zaladunek oczekujacej jednostki bez przerywania ruchu pasazerow. Nieopodal przedniego trapu stoi drewniana tabliczka. Na wschodzie i zachodzie znajduje sie dalsza czesc przystani, a nieopodal na poludniu majaczy trakt. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC), Duruk, ponury srebrzystobrody krasnolud, czarnooka dostojna polelfka (Olena KG), Chos, Kregan, Kerhenia, Ataman i blekitnobrody ponury krasnolud (Thravar GP). > ob widok Smukly drakkar stoi zacumowany w porcie, przez co brzeg widac bardzo dokladnie. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Stoisz przy brzegu niewielkiej rzeki, zwanej Blekitna Wstega, bedacej jednym z gorskich doplywow Averu. Panuje wlasnie ciepla letnia noc. Cala okolica wydaje sie odpoczywac po upalnym dniu w kojacym chlodzie nocy. W miejscu w ktorym stoisz niedawno wybudowano solidny, drewniany pomost, do ktorego moga przybijac duze lodzie i statki. Dwa trapy umozliwiaja szybki zaladunek oczekujacej jednostki bez przerywania ruchu pasazerow. Nieopodal przedniego trapu stoi drewniana tabliczka. Na wschodzie i zachodzie znajduje sie dalsza czesc przystani, a nieopodal na poludniu majaczy trakt. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC), Duruk, ponury srebrzystobrody krasnolud, czarnooka dostojna polelfka (Olena KG), Chos, Kregan, Kerhenia, Ataman i blekitnobrody ponury krasnolud (Thravar GP). > ob widok Smukly drakkar stoi zacumowany w porcie, przez co brzeg widac bardzo dokladnie. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Stoisz przy brzegu niewielkiej rzeki, zwanej Blekitna Wstega, bedacej jednym z gorskich doplywow Averu. Panuje wlasnie ciepla letnia noc. Cala okolica wydaje sie odpoczywac po upalnym dniu w kojacym chlodzie nocy. W miejscu w ktorym stoisz niedawno wybudowano solidny, drewniany pomost, do ktorego moga przybijac duze lodzie i statki. Dwa trapy umozliwiaja szybki zaladunek oczekujacej jednostki bez przerywania ruchu pasazerow. Nieopodal przedniego trapu stoi drewniana tabliczka. Na wschodzie i zachodzie znajduje sie dalsza czesc przystani, a nieopodal na poludniu majaczy trakt. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC), Duruk, ponury srebrzystobrody krasnolud, czarnooka dostojna polelfka (Olena KG), Chos, Kregan, Kerhenia, Ataman i blekitnobrody ponury krasnolud (Thravar GP). > ob widok Smukly drakkar stoi zacumowany w porcie, przez co brzeg widac bardzo dokladnie. bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm Stoisz przy brzegu niewielkiej rzeki, zwanej Blekitna Wstega, bedacej jednym z gorskich doplywow Averu. Panuje wlasnie ciepla letnia noc. Cala okolica wydaje sie odpoczywac po upalnym dniu w kojacym chlodzie nocy. W miejscu w ktorym stoisz niedawno wybudowano solidny, drewniany pomost, do ktorego moga przybijac duze lodzie i statki. Dwa trapy umozliwiaja szybki zaladunek oczekujacej jednostki bez przerywania ruchu pasazerow. Nieopodal przedniego trapu stoi drewniana tabliczka. Na wschodzie i zachodzie znajduje sie dalsza czesc przystani, a nieopodal na poludniu majaczy trakt. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC), Duruk, ponury srebrzystobrody krasnolud, czarnooka dostojna polelfka (Olena KG), Chos, Kregan, Ataman i blekitnobrody ponury krasnolud (Thravar GP). > Sierya przybywa. F4 ATAKUJ: Sierya Kerhenia przybywa. F5 ATAKUJ: Kerhenia [1] Kerhenia podaza na glowny poklad. Kerhenia przybywa. Kerhenia ATAKUJE Pruta. Kerhenia ATAKUJE CIE! Kerhenia ATAKUJE Yegre. Sierya wspiera Kerhenie w walce z Yegra. poklad Uciekles Kerhenii. Poklad drakkara 'Ringhorn'. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dziob i rufa. Blekitnobrody ponury krasnolud (Thravar GP). [2] Prut i Yegra przybywaja za toba. > Sierya przybywa. Sierya ATAKUJE Yegre. Kerhenia przybywa. Kerhenia ATAKUJE Pruta. Sierya wspiera Kerhenie w walce z Prutem. [1/6] Ledwo muskasz Kerhenie gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac ja w korpus. Yegra WSPIERA CIE w walce z Kerhenia. Prut zdejmuje z plecow stalowa ciezka tarcze. Prut siega do nabijanego skorzanego temblaka, dobywajac z niego prostego stalowego morgensterna. Kerhenia gwaltownym ruchem wyszarpuje zza plecow polyskliwy smukly espadon, szykujac sie do rychlej walki. Yegra siega do nabijanego skorzanego temblaka, dobywajac z niego podluznego krasnoludzkiego morgensterna. Ataman wchodzi na poklad drakkara. Ataman wklada jedenascie mithrylowych monet, piec srebrnych monet, wiele zlotych monet i cztery miedziane monety do otwartego skorzanego plecaka. ' czekac Mowisz: Czekac. > W oczach Atamana rozpala sie swiety ogien nienawisci i z imieniem Morra na ustach RZUCA SIE DO WALKI Z TOBA! Ataman wydaje rozkaz ataku na ciebie! Na rozkaz Atamana Kerhenia rzuca sie do ataku na ciebie! Ataman wskazuje ciebie. [par] Wykonujesz zamach gigantycznym granitowym mlotem mierzac w Kerhenie, lecz ta paruje go polyskliwym smuklym espadonem. Kerhenia lekko muska cie w korpus swoim polyskliwym smuklym espadonem. Sierya ATAKUJE CIE! zerknij Jestes mentalnie w pelni sil. Poklad drakkara 'Ringhorn'. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dziob i rufa. Ataman, Kerhenia, Sierya, Prut, Yegra i blekitnobrody ponury krasnolud (Thravar GP). Wraz z Prutem i Yegra, walczysz z Kerhenia, wsparta przez Atamana i Sierye. > Sierya wyjmuje sprezysty bialy szponton z trokowej uprzezy z klamra w ksztalcie wilczego lba. Sierya szybkim ruchem siega po swoja bron i swiadoma zblizajacej sie potyczki, poprawia uchwyt na sprezystym bialym szpontonie. Kerhenia lekko muska cie w glowe swoim polyskliwym smuklym espadonem. [3/6] Nie tracac czasu na zbedne manewry z calej sily walisz Kerhenie na odlew gigantycznym granitowym mlotem, tlukac jej przy tym korpus. [BAR 3/6] Nie silac sie na wirtuozerie Ataman z calej sily wali cie na odlew koscianym kilofem, tlukac ci przy tym glowe. Kerhenia jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Prut i Yegra. Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie Ataman, Kerhenia i Sierya. [1/6] Sierya ledwo muska cie sprezystym bialym szpontonem, trafiajac cie w lewe ramie. Blekitnobrody ponury krasnolud (Thravar GP) schodzi z drakkara na brzeg. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC) wchodzi na poklad drakkara. Drakkar odbija od brzegu. [OGL] [2/6] Nie tracac czasu na zbedne manewry z calej sily walisz Kerhenie na odlew gigantycznym granitowym mlotem, obijajac jej przy tym korpus. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce. [1/6] Sierya ledwo muska cie sprezystym bialym szpontonem, trafiajac cie w prawe ramie. Kerhenia jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Prut i Yegra. [1/6] Ataman ledwo muska cie koscianym kilofem, trafiajac cie w lewe ramie. Zaloga razno wiosluje w rytm uderzen bebna. [ N ZASLANIA ] Sierya probuje zaslonic Kerhenie przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic. [ N ZASLANIA ] Ataman probuje zaslonic Kerhenie przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic. [2/6] Lekko ranisz Kerhenie gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac ja w lewe ramie. /zz sniadego czlowieka Z typowym krasnoludzkim zacietrzewieniem rzucasz sie w wir walki z sniadym spokojnym mezczyzna nie baczac na to, ze mozesz niebawem dolaczyc do twych Przodkow. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > [GP 1/6] Wykorzystujac dogodny moment Sierya wyprowadza celne pchniecie sprezystym bialym szpontonem, ledwo muskajac cie w glowe. Jestes lekko ranny. Atakuja cie sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC), Ataman, Kerhenia i Sierya. [1/6] Ataman ledwo muska cie koscianym kilofem, trafiajac cie w korpus. Kerhenia powoli dochodzi do siebie. /zz sniadego czlowieka Juz walczysz z sniadym spokojnym mezczyzna. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > Prut ATAKUJE sniadego spokojnego mezczyzne. [ ZASLANIA ] Sierya zrecznie zaslania Kerhenie przed ciosami Yegry. /zz sniadego czlowieka Juz walczysz z sniadym spokojnym mezczyzna. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > Yegra ATAKUJE sniadego spokojnego mezczyzne. /zz sniadego czlowieka Juz walczysz z sniadym spokojnym mezczyzna. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > [4/6] Nie silac sie na wirtuozerie z calej sily walisz sniadego spokojnego mezczyzne na odlew gigantycznym granitowym mlotem, gruchoczac mu przy tym korpus. [ ZASLANIA ] Prut zrecznie zaslania cie przed ciosami Atamana. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC) jest ranny. Atakujesz go ty i Yegra. Prut ATAKUJE sniadego spokojnego mezczyzne. Trzymany przez Kerhenie lsniacopiory dostojny kruk wygladza dziobem piora na skrzydle i ogonie. Kerhenia lekko muska cie w prawe ramie swoim polyskliwym smuklym espadonem. [2/6] Sierya lekko rani cie sprezystym bialym szpontonem, trafiajac cie w korpus. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC) jest w zlej kondycji. Atakujesz go ty, Prut i Yegra. Sierya wyglada jakby chciala cos powiedziec, ale w ostatniej chwili sie rozmyslila. [ N ZASLANIA ] Ataman probuje zaslonic sniadego spokojnego mezczyzne przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic. [3/6] Ranisz sniadego spokojnego mezczyzne gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w nogi. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC) jest ciezko ranny. Atakujesz go ty, Prut i Yegra. [unk] Sniademu spokojnemu mezczyznie nie udaje sie trafic ciebie prawa stopa. [ ZASLANIA ] Yegra zrecznie zaslania cie przed ciosami Kerhenii. Yegra przestaje cie zaslaniac przed ciosami wrogow. [1/6] Sierya ledwo muska cie sprezystym bialym szpontonem, trafiajac cie w lewe ramie. Zaloga razno wiosluje w rytm uderzen bebna. /zz sniadego czlowieka Prut bulgocze: Papa! Juz walczysz z sniadym spokojnym mezczyzna. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > [ ZASLANIA ] Kerhenia zrecznie zaslania sniadego spokojnego mezczyzne przed ciosami Pruta. [2/6] Lekko ranisz sniadego spokojnego mezczyzne gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w lewe ramie. [unk] Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC) probuje cie trafic prawa piescia, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu. Yegra ATAKUJE sniadego spokojnego mezczyzne. [ ZASLANIA ] Sierya zrecznie zaslania sniadego spokojnego mezczyzne przed ciosami Yegry. Wykorzystujac dogodny moment Sierya probuje wyprowadzic w ciebie celne ciecie sprezystym bialym szpontonem, jednak udaje ci sie uniknac tego ciosu. Prut jest w dobrym stanie. Atakuje go Ataman. przestan kryc sie za zaslona przelam obrone celu ataku /zz cel ataku Przeciez nikt cie nie zaslania. [ TY LAMIESZ ] > Rzucasz sie na sniadego spokojnego mezczyzne przebijajac sie przez jego ochrone. > Juz walczysz z sniadym spokojnym mezczyzna. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > Jestes wypoczety. [ N ZASLANIA ] Ataman probuje zaslonic sniadego spokojnego mezczyzne przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic. Ataman atakuje cie nie dajac ci czasu na skontrowanie swojego ataku! **************************************** Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1 **************************************** Prut powoli dochodzi do siebie. [1/6] Ledwo muskasz Atamana gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac go w prawe ramie. /zz sniadego czlowieka Z typowym krasnoludzkim zacietrzewieniem rzucasz sie w wir walki z sniadym spokojnym mezczyzna nie baczac na to, ze mozesz niebawem dolaczyc do twych Przodkow. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > [par] Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC) trafia cie prawa stopa w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez iryzujacy luskowy pancerz. [ ZASLANIA ] Kerhenia zrecznie zaslania sniadego spokojnego mezczyzne przed twoimi ciosami. [1/6] Sierya ledwo muska cie sprezystym bialym szpontonem, trafiajac cie w glowe. przestan kryc sie za zaslona przelam obrone celu ataku /zz cel ataku [1/6] Ataman ledwo muska cie koscianym kilofem, trafiajac cie w lewe ramie. Przeciez nikt cie nie zaslania. > Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru. > Atakujesz sniadego spokojnego mezczyzne, lecz Kerhenia zagradza ci droge. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > /zz sniadego czlowieka Yegra ATAKUJE sniadego spokojnego mezczyzne. Prut ATAKUJE sniadego spokojnego mezczyzne. Atakujesz sniadego spokojnego mezczyzne, lecz Kerhenia zagradza ci droge. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > [ ZASLANIA ] Sierya zrecznie zaslania sniadego spokojnego mezczyzne przed ciosami Pruta. przestan kryc sie za zaslona przelam obrone celu ataku /zz cel ataku Przeciez nikt cie nie zaslania. > Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru. > Atakujesz sniadego spokojnego mezczyzne, lecz Kerhenia zagradza ci droge. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > przestan kryc sie za zaslona przelam obrone celu ataku /zz cel ataku [ N ZASLANIA ] Ataman probuje zaslonic sniadego spokojnego mezczyzne przed ciosami Yegry, jednak nie jest w stanie tego uczynic. Przeciez nikt cie nie zaslania. [ NIE LAMIESZ ] > Bezskutecznie rzucasz sie na sniadego spokojnego mezczyzne, probujac przebic sie przez jego ochrone. **************************************** Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1 **************************************** > Atakujesz sniadego spokojnego mezczyzne, lecz Kerhenia zagradza ci droge. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > /zz sniadego czlowieka [ KTOS LAMIE ] Prut rzuca sie na sniadego spokojnego mezczyzne przebijajac sie przez jego ochrone. [CTRL + 1] zabij cel ataku Jestes troche zmeczony. Z typowym krasnoludzkim zacietrzewieniem rzucasz sie w wir walki z sniadym spokojnym mezczyzna nie baczac na to, ze mozesz niebawem dolaczyc do twych Przodkow. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > przestan kryc sie za zaslona przelam obrone celu ataku /zz cel ataku Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC) jest ledwo zywy. Atakujesz go ty, Prut i Yegra. Przeciez nikt cie nie zaslania. > Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru. > Juz walczysz z sniadym spokojnym mezczyzna. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > [unk] Sniademu spokojnemu mezczyznie nie udaje sie trafic ciebie prawa piescia. /zz sniadego czlowieka Juz walczysz z sniadym spokojnym mezczyzna. [ CEL ATT ] > Wskazujesz sniadego spokojnego mezczyzne jako CEL ATAKU. > [3/6] Ataman rani cie koscianym kilofem, trafiajac cie w korpus. przestan kryc sie za zaslona przelam obrone celu ataku /zz cel ataku [ ZASLANIA ] Kerhenia zrecznie zaslania sniadego spokojnego mezczyzne przed ciosami Pruta. Jestes ranny. Atakuja cie sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC), Ataman i Sierya. Sniady spokojny mezczyzna (Jacob NPC) umarl. [ ZABILA ] Yegra zabila sniadego spokojnego mezczyzne. (2 / 269) [bind ctrl+3] wez z ciala [1/6] Sierya ledwo muska cie sprezystym bialym szpontonem, trafiajac cie w korpus. Przeciez nikt cie nie zaslania. > Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru. > Nie widzisz zadnej takiej osoby. > Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ? > /zz sniadego czlowieka Koncentrujesz sie na walce z Sierya. [0/6] Nie silac sie na wirtuozerie z calej sily walisz Sierye na odlew gigantycznym granitowym mlotem, jednak bron traci caly impet na sprezystym bialym szpontonie. Nie widzisz zadnej takiej osoby. > Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ? > przestan kryc sie za zaslona przelam obrone celu ataku /zz cel ataku Przeciez nikt cie nie zaslania. > Nie jestes jeszcze gotow do wykonania kolejnego manewru. > Nie widzisz zadnej takiej osoby. > Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ? > /z 2 kpzabij ob_1315520 Yegra jest w dobrym stanie. Atakuje ja Kerhenia. Z typowym krasnoludzkim zacietrzewieniem rzucasz sie w wir walki z Kerhenia nie baczac na to, ze mozesz niebawem dolaczyc do twych Przodkow. [ CEL ATT ] > Wskazujesz Kerhenie jako CEL ATAKU. > Wiatr popycha drakkar ku nieznanym wodom. [2/6] Ataman lekko rani cie koscianym kilofem, trafiajac cie w glowe. [GP 1/6] Wykorzystujac dogodny moment Sierya wyprowadza celne pchniecie sprezystym bialym szpontonem, ledwo muskajac cie w prawe ramie. [ ZASLANIA ] Ataman zrecznie zaslania Kerhenie przed ciosami Yegry. Yegra probuje zaatakowac Kerhenie, lecz Ataman zagradza jej droge. Bierzesz ogromny zamach swoim gigantycznym granitowym mlotem i uderzasz nim w glowe Kerhenii. Przeciwnik mruga oczami, nie bardzo wiedzac, co sie dzieje. Porzadnie ja zamroczylo. Jestes zmeczony. [1/6] Ataman ledwo muska cie koscianym kilofem, trafiajac cie w korpus. Prut jest w swietnej kondycji. zerknij Poklad drakkara 'Ringhorn'. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dziob i rufa. Cialo sniadego spokojnego mezczyzny. Ataman, Kerhenia, Sierya, Prut i Yegra. Wraz z Prutem, koncentrujesz sie na walce z Kerhenia, wsparta przez Atamana i Sierye. Kerhenia koncentruje sie na walce z Yegra. > Yegra probuje zaatakowac Kerhenie, lecz Ataman zagradza jej droge. Kerhenia jest ranna. Atakujesz ja ty i Prut. [ N ZASLANIA ] Sierya probuje zaslonic Kerhenie przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic. ocen wrogow Ogladasz dokladnie Atamana. Jest dostojnym srebrnowlosym polelfem, znanym jako: Ataman Porucznik Oddzialu Cruentis Fatum z Kompanii Gryfa, polelf. Przy lewym boku ma przypieta zdobiona oficerska pochwe z galonami. Trzyma oburacz kosciany kilof. Na plecach nosi zamkniety skorzany plecak. Ma na sobie czarny zdobiony helm i kunsztowny lekki pancerz. Ponad jego prawym ramieniem widac przypiety srebrnoszary temblak z wizerunkiem smoka, wysadzany dwoma szmaragdami. Na biodrach nosi stalowy pas rycerski, symbol jego przynaleznosci do stanu rycerskiego, za ktory zatknieto rzezbiony rogowy sztylet. Na lewym przedramieniu ma zawiazana blekitna aksamitna chuste ze znakiem czarnego gryfa. Srodkowy palec jego lewej dloni zdobi masywny zloty sygnet herbowy. Na palce ma nasuniete srebrzysty szeroki pierscien z runa, stary rodowy sygnet, misterny smoczy pierscien, przezroczysta obraczke z krysztalu i niewielki zmatowialy pierscien. Nosi masywny amulet z czarnym opalem, zielony luskowaty plaszcz i wysoka zolnierska pare butow. Walczy z toba. Zdaje sie byc w swietnej kondycji. Ponad jego lewym ramieniem widac przypiety kunsztowny runiczny temblak krasnoludzki. Do pasa ma przytroczone stara gruba line z hakiem, trzy zamkniete czarne skorzane woreczki i olejna lampe. Ogladasz dokladnie Kerhenie. Jest szarooka bladoskora polelfka (Ellia GP) (Kerhenia KG), znana jako: Kerhenia aep Denvath, Zolnierz Oddzialu Cruentis Fatum z Kompanii Gryfa, Znawczyni Nieumarlych, polelfka. Trzyma oburacz polyskliwy smukly espadon. Na plecach nosi zamkniety skorzany nilfgaardzki plecak. Ponad jej prawym ramieniem widac przypieta jesionowa smukla pochwe, zawierajaca poltorareczny zdobiony miecz. Jej szyje, ramiona, klatke piersiowa, plecy oraz nogi chroni lsniacy luskowy pancerz, scisle przylegajac do ciala niczym elastyczna skora jakiegos gada. Ma na sobie otwarty wysoki helm w ksztalcie lba weza, skorzana pare rekawic ze stalowymi guzami i lsniace luskowate buty. Na biodrach nosi bialy zdobiony pas z klamra, za ktory zatknieto dlugi krwisty sztylet. Jej twarz jest czesciowo przyslonieta przez ciemna, delikatnie zdobiona maske ze stali, przedstawiajaca upiorna twarz barghesta. Na prawym nadgarstku ma zawiazana zakrwawiona postrzepiona chuste. Na szyi ma zawiazana blekitna bawelniana chuste ze znakiem czarnego gryfa. Okrywa ja zwiewny, upiorny calun. Odzienie utkane jest z mgly i jarzy sie trupim, nieziemskim blaskiem. Na lewym przedramieniu ma zawiazana zakrwawiona postrzepiona chuste. Na palce ma nasuniete czarny niewielki pierscien, szczerozloty sygnet z czarnym opalem, zloty okazaly pierscien z rubinem i przezroczysta obraczke z krysztalu. Nosi pleciona snieznobiala bransolete i zlota bransolete z cierni. Jej calun jest spiety stalowa wojskowa spinka. Walczy z Yegra. Zdaje sie byc ranna. Do pasa ma przytroczone podluzna olejna lampe, jedwabista srebrzysta line, zamkniety czarny skorzany woreczek, otwarta wyszywana skorzana sakiewke i zamkniety woreczek ze skory jeza. Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta atramentowoczarna ornamentowana pochwe z pendentem. Nosi zawieszony na pieknie haftowanym pasie, sprawiajacy wrazenie targanego przez wszystkie szlaki, bezdroza i zakamarki swiata zamkniety niepowtarzalny wysluzony mapnik - futeral na mapy. Jego wlasciciel jest zapewne jednym z tych legendarnych wedrowcow, ktorzy wsciubili swoj nos w kazda dziure, jaka znalezli podczas swych niekonczacych sie podrozy. Przy lewej nodze ma przypieta stylizowana polyskliwa pochwe, zawierajaca zebaty zgrabny lewak. Ogladasz dokladnie Sierye. Jest drobna niska kobieta, znana jako: Sierya Fiodorowna Tichonowa, Chorazy Oddzialu Semper Fidelis z Kompanii Gryfa, Zaklinaczka Zwierzat, kobieta. Przy lewym boku ma przypieta niebieskozielona lsniaca pochwe z masy perlowej, zawierajaca czarna misterna dage. Przy prawej nodze ma przypieta cetkowana zdobiona pochwe mysliwska, zawierajaca zakrzywiony ostry sztylet. Trzyma oburacz sprezysty bialy szponton. Jej lsniacy krysztalowy wisior swieci chlodnym, niebieskawym swiatlem. Na prawym ramieniu nosi otwarta typowa fioletowa torbe. Wilcza tunika okrywa ja grubym futrem, nadajac postaci groznego i barbarzynskiego, wrecz zwierzecego wygladu. Ma na sobie wojenna maske z cierniosplotu. Na lewym przedramieniu ma zawiazana biala welniana chuste ze znakiem czarnego gryfa. Nasuniety na srodkowy palec jej prawej dloni stalowy pierscien swiadczy o czlonkostwie w Lesnym Kregu. Na jeden z palcow ma nasuniety srebrny spleciony pierscionek. Nosi lsniacy krysztalowy wisior, bialy futrzany plaszcz, skorzane profesjonalne rekawice i bransolete z barwnych rzemykow. Jej plaszcz jest spiety stalowa wojskowa spinka z dystynkcjami chorazego. Jej dlugie, kasztanowe wlosy zaplecione sa w gruby warkocz z tylu glowy. Walczy z toba. Zdaje sie byc w swietnej kondycji. Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta trokowa uprzaz z klamra w ksztalcie wilczego lba. Do pasa ma przytroczone otwarta polyskliwa aksamitna sakiewke, fioletowy gruby notes, jedwabista srebrzysta line i olejna lampe. Nosi przypieta do pasa, zamknieta plocienna chuda tube, pojemnik na mapy. > [1/6] Ataman ledwo muska cie koscianym kilofem, trafiajac cie w korpus. [GP 1/6] Wykorzystujac dogodny moment Sierya wyprowadza celne ciecie sprezystym bialym szpontonem, ledwo muskajac cie w lewe ramie. Kerhenia powoli dochodzi do siebie. [ ZASLANIA ] Ataman zrecznie zaslania Kerhenie przed ciosami Pruta. [unk] Probujesz trafic Kerhenie gigantycznym granitowym mlotem, lecz ta unika twojego ciosu. Wiatr popycha drakkar ku nieznanym wodom. Kerhenia jest lekko ranna. Atakujesz ja. Jestes troche zmeczony. [1/6] Ataman ledwo muska cie koscianym kilofem, trafiajac cie w korpus. [ N ZASLANIA ] Sierya probuje zaslonic Kerhenie przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic. [1/6] Sierya ledwo muska cie sprezystym bialym szpontonem, trafiajac cie w nogi. [ NIE LAMIE ] Yegra rzuca sie na Kerhenie, bezskutecznie probujac przebic sie przez jej ochrone. Jestes w zlej kondycji. Atakuja cie Ataman i Sierya. [ ZASLANIA ] Prut zrecznie zaslania cie przed ciosami Atamana. Prut probuje zaatakowac Kerhenie, lecz Ataman zagradza mu droge. kk Kerhenia jest w dobrym stanie. Atakujesz ja. [1/6] Ledwo muskasz Kerhenie gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac ja w nogi. Kerhenia ATAKUJE CIE! Kerhenia jest lekko ranna. Atakujesz ja. Prut jest w dobrym stanie. Atakuje go Ataman. Slucham? > Yegra probuje zaatakowac Kerhenie, lecz Ataman zagradza jej droge. Ataman z determinacja i pewnoscia siebie unosi swoja bron i naciera na ciebie! kkk +kondycja Twoja wysoka forma pozwala ci zignorowac bol i rany. > [3/6] Kerhenia niezbyt mocno rani cie lekkim ciosem swojego polyskliwego smuklego espadona. Jestes ranny. Atakuja cie Ataman, Kerhenia i Sierya. Jestes w dobrej formie. [1/6] Sierya ledwo muska cie sprezystym bialym szpontonem, trafiajac cie w korpus. /wz @ [1/6] Ataman ledwo muska cie koscianym kilofem, trafiajac cie w korpus. [ CEL DEF ] Wskazujesz siebie jako CEL OBRONY. > [unk] Probujesz trafic Kerhenie gigantycznym granitowym mlotem, lecz ta unika twojego ciosu. [ N ZASLANIA ] Yegra probuje zaslonic cie przed ciosami Sieryi, jednak nie jest w stanie tego uczynic. [MIE 2/7] [MIE 1/7] Kerhenia niespodziewanie skreca tulow, wyprowadzajac przy tym oburacz dlugie uderzenie polyskliwym smuklym espadonem, ktore bolesnie zacina cie w glowe. Korzystajac z dogodnego ustawienia przeciaga jeszcze cios, muskajac Pruta samym sztychem broni. Prut powoli dochodzi do siebie. [ N ZASLANIA ] Sierya probuje zaslonic Kerhenie przed twoimi ciosami, jednak nie jest w stanie tego uczynic. [1/6] Sierya ledwo muska cie sprezystym bialym szpontonem, trafiajac cie w korpus. Zaloga razno wiosluje w rytm uderzen bebna. [2/6] Ataman lekko rani cie koscianym kilofem, trafiajac cie w korpus. Jestes w zlej kondycji. Atakuja cie Ataman, Kerhenia i Sierya. /z 2 kpzabij ob_1315520 Juz walczysz z Kerhenia. [ CEL ATT ] > Wskazujesz Kerhenie jako CEL ATAKU. > Yegra probuje zaatakowac Kerhenie, lecz Ataman zagradza jej droge. [2/6] Nie tracac czasu na zbedne manewry z calej sily walisz Kerhenie na odlew gigantycznym granitowym mlotem, obijajac jej przy tym glowe. [ N ZASLANIA ] Prut probuje zaslonic cie przed ciosami Atamana, jednak nie jest w stanie tego uczynic. Kerhenia lekko muska cie w lewe ramie swoim polyskliwym smuklym espadonem. kkk +kondycja [ ZASLANIA ] Yegra zrecznie zaslania cie przed ciosami Kerhenii. Yegra przestaje cie zaslaniac przed ciosami wrogow. Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy. > [1/6] Sierya ledwo muska cie sprezystym bialym szpontonem, trafiajac cie w prawe ramie. [ ZASLANIA ] Sierya zrecznie zaslania Kerhenie przed twoimi ciosami. [BAR 3/6] Nie zastanawiajac sie dlugo Ataman z calej sily wali cie na odlew koscianym kilofem, tlukac ci przy tym glowe. **************************************** Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1 **************************************** Trzymany przez Kerhenie lsniacopiory dostojny kruk wpatruje sie gdzies intensywnie. Drakkar pozbawiony kontroli swobodnie dryfuje. Kerhenia ATAKUJE CIE! /z 2 kpzabij ob_1315520 **************************************** Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1 **************************************** Prut probuje zaatakowac Kerhenie, lecz Ataman zagradza mu droge. [2/6] Nie przebierajac w srodkach z calej sily walisz Sierye na odlew gigantycznym granitowym mlotem, obijajac jej przy tym korpus. Sierya jest w dobrym stanie. Atakujesz ja. [ N ZASLANIA ] Prut probuje zaslonic cie przed ciosami Atamana, jednak nie jest w stanie tego uczynic. Atakujesz Kerhenie, lecz Sierya zagradza ci droge. [ CEL ATT ] > Wskazujesz Kerhenie jako CEL ATAKU. > [2/6] Ataman lekko rani cie koscianym kilofem, trafiajac cie w glowe. [MIE 4/7] [MIE 2/7] Kerhenia wyrzuca do przodu swoj polyskliwy smukly espadon, wkladajac cala sile w uderzenie, ktore tnie cie w nogi. Odpowiednio przenoszac ciezar ciala ciagnie cios dalej, lekko raniac Pruta samym sztychem broni. Prut jest lekko ranny. Jestes ciezko ranny. Atakuja cie Ataman, Kerhenia i Sierya. dwukrotne 'CTRL + Alt + =': +k [unk] Sierya probuje cie trafic sprezystym bialym szpontonem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu. Yegra probuje zaatakowac Kerhenie, lecz Ataman zagradza jej droge. przestan kryc sie za zaslona przelam obrone celu ataku /zz cel ataku Przeciez nikt cie nie zaslania. [ NIE LAMIESZ ] > Bezskutecznie rzucasz sie na Kerhenie, probujac przebic sie przez jej ochrone. > Atakujesz Kerhenie, lecz Sierya zagradza ci droge. [ CEL ATT ] > Wskazujesz Kerhenie jako CEL ATAKU. > Jestes bardzo zmeczony. **************************************** Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1 **************************************** [ N ZASLANIA ] Yegra probuje zaslonic cie przed ciosami Kerhenii, jednak nie jest w stanie tego uczynic. /z 2 kpzabij ob_1315520 Atakujesz Kerhenie, lecz Sierya zagradza ci droge. [ CEL ATT ] > Wskazujesz Kerhenie jako CEL ATAKU. > [3/6] Kerhenia niezbyt mocno rani cie lekkim ciosem swojego polyskliwego smuklego espadona. [4/6] Ataman powaznie rani cie koscianym kilofem, trafiajac cie w korpus. Jestes ledwo zywy. Atakuja cie Ataman, Kerhenia i Sierya. [3/6] Sierya rani cie sprezystym bialym szpontonem, trafiajac cie w korpus. [2/6] Lekko ranisz Sierye gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac ja w korpus. **************************************** Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1 **************************************** kkk +kondycja Twoja wysoka forma pozwala ci zignorowac bol i rany. > Jestes ciezko ranny. Atakuja cie Ataman, Kerhenia i Sierya. Jestes w niezlej formie. Gdzies daleko na horyzoncie widzisz oznaki burzy - ciemne chmury, blyski piorunow i wzburzone morze. kkk +kondycja Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy. > kkk +kondycja Kerhenia skutecznym uderzeniem swojego polyskliwego smuklego espadona rozcina twe cialo, trafiajac cie w korpus. Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy. > [3/6] Ataman rani cie koscianym kilofem, trafiajac cie w lewe ramie. Czujesz sie bezpiecznie. [GP 2/6] Wykorzystujac dogodny moment Sierya wyprowadza celne ciecie sprezystym bialym szpontonem, lekko raniac cie w nogi. /z 2 kpzabij ob_1315520 Atakujesz Kerhenie, lecz Sierya zagradza ci droge. [ CEL ATT ] > Wskazujesz Kerhenie jako CEL ATAKU. > [ N ZASLANIA ] Yegra probuje zaslonic cie przed ciosami Sieryi, jednak nie jest w stanie tego uczynic. [1/6] Ledwo muskasz Sierye gigantycznym granitowym mlotem, trafiajac ja w nogi. [3/6] Ataman rani cie koscianym kilofem, trafiajac cie w korpus. Jestes zmeczony. kkk +kondycja [3/6] Kerhenia bierze mocny zamach i energicznym ciosem rani cie swoim polyskliwym smuklym espadonem w prawe ramie. Jestes ledwo zywy. Atakuja cie Ataman, Kerhenia i Sierya. **************************************** Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1 **************************************** Prut jest w dobrym stanie. Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy. > [2/6] Sierya lekko rani cie sprezystym bialym szpontonem, trafiajac cie w korpus. [ ZASLANIA ] Prut zrecznie zaslania cie przed ciosami Atamana. Drakkar robi silny zwrot pod wiatr. Prut probuje zaatakowac Kerhenie, lecz Ataman zagradza mu droge. [ KTOS LAMIE ] Sierya rzuca sie na ciebie przebijajac sie przez twoja ochrone. Kerhenia wychodzi zza zaslony Sieryi i Atamana. Prut jest lekko ranny. Atakuje go Ataman. **************************************** Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1 **************************************** [ ZASLANIA ] Yegra zrecznie zaslania cie przed ciosami Sieryi. [3/6] Kerhenia bierze mocny zamach i energicznym ciosem rani cie swoim polyskliwym smuklym espadonem w korpus. Ataman rzuca sie na ciebie z bojowym okrzykiem na ustach! [unk] Probujesz trafic Sierye gigantycznym granitowym mlotem, lecz ta unika twojego ciosu. poklad Slucham? > Yegra ATAKUJE Kerhenie. [BAR 6/6] Nie zastanawiajac sie dlugo Ataman z calej sily wali cie na odlew koscianym kilofem, miazdzac ci przy tym korpus. Prut ATAKUJE Kerhenie. **************************************** Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1 **************************************** Czujesz sie nieswojo. [ NIE LAMIE ] Sierya rzuca sie na ciebie, bezskutecznie probujac przebic sie przez twoja ochrone. Sierya probuje cie zaatakowac, lecz Yegra zagradza jej droge. poklad Slucham? > Kerhenia okrzykiem na ustach dopada do ciebie i nim zdarzysz zareagowac widzisz lecace w twoja strone ostrze. Probujesz uniknac mknacej w twoja strone smierci, lecz jest juz za pozno. Bron wnika w twoj korpus, miazdzy kosci i przecinajac sciegna grzeznie w polowie. Z cichym jekiem i zdziwieniem w oczach osuwasz sie na kolana. Czujesz przejmujace cieplo na brzuchu. Zamykasz oczy... Umierasz. Oddalasz sie. Gdzies tam na koncu szarego tunelu utkanego z mgly dostrzegasz swoje cialo, niegdys tak zywe i czujace. Bezmiar przestrzeni i glucha nienaturalna cisza to jedyne wrazenia, jakie jestes w stanie odbierac. Znikad oparcia. Wszedzie mgla, mgla, ktorej nie czujesz, ktora nie owiewa mokrym chlodem. I to dziwne, nieznane, a tak przerazajace wrazenie, ze nie da sie niczego dotknac, ze przesiakasz przez materie, jak gdyby cie nie bylo. [ ZASLANIA ] Yegra zrecznie zaslania cie przed ciosami Atamana. kkk +kondycja Wisisz w pustce, nicosci. Tutaj czas nie ma miejsca, jak moglbys wiec cos uczynic? > Ciemnosc. Gesta mgla otacza cie jak calun rozpaczajacej ziemii. Zawieszony w nicosci, w czerni doskonalej jak czarny diament, zdajesz sobie sprawe, ze umarles. Skupiasz mysli i powoli, jakby z odleglych glebin swiadomosci, powracaja twoje ostatnie wspomnienia... Bol. Strach. Upor. Szelest. Adrenalina, srebrne ostrze instynktu, rozchodzi sie po twoim ciele jak goraca fala... Wspomnienie swiata, ktory jak mowi ci swiadomosc, utraciles na zawsze. Zdumienie. Przed toba unosi sie postac, wygladajaca jakby wlasnie wyszla z legend twoich przodkow. Poteznej statury krasnolud, zakuty w starozytna pancerna zbroje, patrzy sie na ciebie wzrokiem ktory przykuwa twoja dusze i zamraza serce. Wlosy krasnoluda sa rozwiane... pasemka jego dlugiej, szarej brody unosza sie na wichrze dawno minionej burzy. Napiersnik jego zbroi lsni czarnym blaskiem, a za nim unosi sie bialy, zdobiony plaszcz, oswietlony nieziemsko jasnoblekitnym swiatlem. opcje start neutralna Lokacja STARTowa po smierci: Neutralna > Przelykasz sline. Zjawa unosi swoja prawa reke, i kierujac otwarta dlon ku gorze, wyciaga ja w twoim kierunku. Wokol pancernej rekawicy migoce bladoniebieskie swiatlo. 'Pojdz ze mna' - glos zjawy huczy echem dawno zapomnianych lat. 'Pojdz ze mna! Pojdz do Szarych Komnat. Zasiadz ze swoimi przodkami do wiecznej biesiady, i opowiedz historie swojego zycia!' W twarz uderza cie lodowaty podmuch wichru. Czujesz, jak poddane dzialaniu zimna drugiego swiata grabieja ci palce. 'Pojdz!' Jakby przytlumione atlasem plaszcza cieni, slowa gubia sie we wszechogarniajacej pustce. Probujesz przemowic, ale gesta niczym wata mgla zakleja ci usta. Starasz sie poruszyc, ale wzrok ducha unieruchamia cie z sila przeznaczenia. Z uporem calego swojego zycia, z sila, jaka nie sadziles ze posiadasz, patrzysz sie zjawie prosto w oczy. Twoj bunt jak ostrze swiezo wypalonego miecza po wyjeciu z pieca pali bialym ogniem. Hartuje go upor. Niezwyciezony, krasnoludzki upor. [ POCZTA ] Masz nowa poczte od Nixa. Milczenie przedluza sie, wypelnia swym bezmiarem przestrzen. Uparcie patrzysz sie w niebieskie ogniki oczu zjawy.