Mudlet, main console extract from ARKA profile
 
 
 
Polna droga. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocy.
sw sw Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod. Polna droga. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod. Obok sciezki do wioski. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod i wschod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
trop Klekasz szukajac sladow.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.                  #                   #              #######                   #                  # i Przy lewym boku masz przypieta nabijana skorzana pochwe. Na ramie zarzucona masz pleciona dluga line z kotwiczka. Na plecach nosisz zamkniety ciemnozielony skorzany plecak. Masz na sobie srebrnozloty paskowy pancerz, wytrzymaly srebrzysty helm, mahakamska folgowa pare naramiennikow i plytowa pare stalowych nagolennikow. Jestes szczelnie otulony gabardynowym zgnilozielonym plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu. Nosisz rzemienna prosta bransolete z kamiennymi ozdobami. Na plecach masz przypieta okuta hebanowa pochwe. Do pasa masz przytroczone olejna lampe, zamkniety elfi woreczek z niedzwiedziej skory, zamkniety elfi woreczek z wilczej skory i zamkniety elfi woreczek z lisiej skory. Masz przy sobie flaszeczke oleju i Hugina.
Jestes zmeczony. hmm Hmmmmm...
hmm Hmmmmm...
sp Niezbyt okazala droga przecina pagorkowata, tu i owdzie zalesiona przestrzen, podzielona pasami i czworobokami pol uprawnych. Po okolicy rozrzucone sa pojedyncze domy i niewielkie skupiska chat. Do jednego z takich skupisk, na wschod, wiedzie wydeptane odgalezienie drogi. Widoczne w oddali domostwa, o dachach pokrytych slomiana strzecha, sa szare i niepozorne, jednak ich obejscia, choc skromne, z tej perspektywy wydaja sie byc utrzymane w nalezytym porzadku. Nieprzeliczone gwiazdy rozswietlaja niebo, spokojnie spogladajac na okryty skorupa sniegu i mrozu swiat. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod i wschod. Anayensen i Fanrir.
e Ruszasz niespiesznie na wschod. Wiejska droga. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i zachod. Koscisty pochylony mezczyzna. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z zachodu.
Jestes bardzo zmeczony. trop Klekasz szukajac sladow.
Koscisty pochylony mezczyzna mowi: Ciekawe jak to jest gdzies tamoj... Jestes zmeczony. Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.                  #                   #              #######                   #                  # otworz swoj plecak;wez bron ze swojego plecaka;wez bron ze swojego plecaka;dobadz broni;dobadz drugiej broni Otwierasz ciemnozielony skorzany plecak. Bierzesz oficerski zlocisty buzdygan z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka. Bierzesz rezonujacy krysztalowy mlot z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka. Ujmujesz rezonujacy krysztalowy mlot i czujesz, jak metalowy trzonek delikatnie wibruje w twojej dloni. Dobywasz oficerskiego zlocistego buzdygana lewa reka.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche. sp Wedrujesz wiejska drozka, ktora biegnie prosto ze wschodu na zachod. Jestes w miejscu, gdzie rozpoczynaja sie pierwsze wiejskie zabudowania; na polnoc od ciebie znajduje sie maly domek zbudowany z drewnianych bali i przykryty slomianym dachem. Daleko na wschodzie dostrzegasz nieduzy zbiornik wodny. Podazajac na zachod wejdziesz wkrotce w mrok pradawnej puszczy. Jak okiem siegnac - wszedzie bialo, wszystko pokryte jest puchowym kozuchem bialego sniegu. Przyroda ukryla sie, przyczaila, w oczekiwaniu na nadejscie wiosny. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i zachod. Anayensen, Fanrir i koscisty pochylony mezczyzna.
e Wiejska droga. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z zachodu.
Fanrir bierze podluzny krasnoludzki morgenstern z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka. trop Klekasz szukajac sladow.
Anayensen wyjmuje szkarlatny dlugi talwar z staromodnej inkrustowanej pochwy lyrijskiej. Anayensen pelnym opanowania ruchem siega po gorejacy dlugi talwar.
Trzymana przez Anayensen sokolica Wolnosc skrzeczy cichutko z zadowoleniem. Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na zachod.                #               #              #######               #                # se Centralny placyk. Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie. Zaczerwieniona jedzowata wiesniaczka. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
trop Klekasz szukajac sladow.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.               #                 #                   #   #                     # #                   # # # se Centralny placyk. Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc, zachod i wschod. Wscibskie ciemnowlose dziecko i szczupla zamyslona wiesniaczka. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Jestes troche zmeczony. n Centralny placyk. Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, zachod, wschod i poludnie. Szarookie bystrookie dziecko i niski rozkojarzony mezczyzna. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z poludnia.
e Wiejska knajpa. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i wyjscie. Pijany belkoczacy mezczyzna i szczerbaty brazowooki mezczyzna. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z zachodu.
n u Poddasze knajpy. Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: dol. Symon.
[2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z dolu.
  F1 ATAKUJ: Symon zabij ob_4065936 Atakujesz Symona.
[  CEL ATT   ] Wskazujesz Symona jako CEL ATAKU.
Fanrir w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Symona. sp Miejsce, w ktorym sie znajdujesz, zostalo przeznaczone na sypialnie dla - rzadko, bo rzadko, ale jednak - odwiedzajacych osade podroznikow. Czasami rowniez odsypia tu picie jakis tubylec, zbyt schlany, by nogi byly w stanie go zaniesc do wlasnego domostwa. W nieduzym pokoiku ustawiono obok siebie kilka drewnianych lozek, przykrytych zwierzecymi skorami. Jest tutaj dosc czysto i schludnie, gruba podloga skutecznie tlumi gwar dobiegajacy z dolu, z knajpy. Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: dol. Anayensen, Fanrir i Symon. Wraz z Fanrirem, walczysz z Symonem.
[1/6] Symon z chlodnym obliczem, blyskawicznie uderza ciernista kobaltowa halabarda, ledwie zahaczajac cie w glowe. Anayensen WSPIERA CIE w walce z Symonem. [1/4] Posiadajace zbyt malo impetu uderzenie twojego rezonujacego krysztalowego mlota ledwie ociera sie o Symona. [1/6] Ledwo muskaszSymona oficerskim zlocistym buzdyganem, trafiajac go w prawe ramie. Jestes zmeczony. [1/6] Fanrir ledwo muska Symona stalowym ogromnym korbaczem, trafiajac go w glowe. [ -MANA ] [1/3] Symon z kamienna, pozbawiona emocji twarza wykonuje zamaszysty cios swoja ciernista kobaltowa halabarda. Chociaz srebrzyste ostrze ledwie zacina twoje cialo, to czujesz, jakby wraz z utoczona krwia uleciala takze czastka twojej duszy. [1/6] Anayensen ledwo muska Symonagorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w korpus. [3/7] Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Wydajac z siebie glosny okrzyk, wyprowadzasz znad glowy potezny cios i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Symona w korpus raniac go oficerskim zlocistym buzdyganem. Jestes troche zmeczony. [1/6] Symon z twarza blada jak upior, nadaje ciernistej kobaltowej halabardzie wyjacego pedu, ledwie zahaczajac cie w korpus. [BAR OGL] [BAR 2/6] Nie tracac czasu na zbedne manewry Fanrir z calej sily wali Symona na odlew stalowym ogromnym korbaczem, obijajac mu przy tym prawe ramie. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce. Symon jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Anayensen i Fanrir. Symon powoli dochodzi do siebie. [2/6] Anayensen lekko rani Symonagorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w korpus. [1/4] Posiadajace zbyt malo impetu uderzenie twojego rezonujacego krysztalowego mlota ledwie ociera sie o Symona. [BAR 2/6] Nie przebierajac w srodkach Fanrir z calej sily wali Symona na odlew stalowym ogromnym korbaczem, obijajac mu przy tym glowe. [ -MANA ] [1/3] Symon z kamienna, pozbawiona emocji twarza wykonuje zamaszysty cios swoja ciernista kobaltowa halabarda. Chociaz srebrzyste ostrze ledwie zacina twoje cialo, to czujesz, jakby wraz z utoczona krwia uleciala takze czastka twojej duszy. Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Symon. [KOR 2/5] Anayensen oszczednym ruchem unika ciosu Symona, rabiac go rownoczesnie swym gorejacym dlugim talwarem, a uderzenie to otwiera szeroka rane na ciele jej przeciwnika. [2/6] Fanrir lekko rani Symona stalowym ogromnym korbaczem, trafiajac go w korpus. [1/4] Posiadajace zbyt malo impetu uderzenie twojego rezonujacego krysztalowego mlota ledwie ociera sie o Symona. [4/7] Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, bierzesz krotki zamach i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Symona w korpus powaznie raniac go oficerskim zlocistym buzdyganem. Symon uciekl ci. [1] Symonpodaza na dol.            ###            #  #            #  #            #  #            ### dol Wiejska knajpa. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i wyjscie. Pijany belkoczacy mezczyzna i szczerbaty brazowooki mezczyzna (Raglin NPC). [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z gory.
w wyjscie Centralny placyk. Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, zachod, wschod i poludnie. Szczupla zamyslona wiesniaczka, szarookie bystrookie dziecko i niski rozkojarzony mezczyzna. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba.
w Centralny placyk. Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba ze wschodu.
nw Wiejska droga. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod. Koscisty pochylony mezczyzna. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
w Wiejska droga. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba ze wschodu.
w Obok sciezki do wioski. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod i wschod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba ze wschodu.
trop Klekasz szukajac sladow.
[1] Symonprzybywa z zachodu. Symon ATAKUJE Anayensen. Przestajesz szukac sladow.
  F1 ATAKUJ: Symon [2/6] Fanrir lekko rani Symona stalowym ogromnym korbaczem, trafiajac go w prawe ramie. Symon uciekl ci. [1] Symonpodaza na zachod.                #               #              #######               #                # w Ruszasz niespiesznie na zachod. Polna drozka. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludnie. Symon. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba ze wschodu. Atakujesz Symona. Anayensen ATAKUJE Symona. Fanrir ATAKUJE Symona.
  F1 ATAKUJ: Symon s sw Ruszasz szybkim biegiem na poludnie. [1/6] Symon z twarza blada jak upior, nadaje ciernistej kobaltowej halabardzie wyjacego pedu, ledwie zahaczajac cie w glowe. Uciekles Symonowi. Droga przy chacie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod. Droga wsrod pol. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Jestes zmeczony. ne Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod. Droga przy chacie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
n Ruszasz szybkim biegiem na polnoc. Polna drozka. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludnie. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z poludnia.
e Ruszasz szybkim biegiem na wschod. Obok sciezki do wioski. Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod i wschod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z zachodu.
ne Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod. Polna droga. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
ne Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod. Polna droga. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
n Ruszasz szybkim biegiem na polnoc. Na trakcie. Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod, poludniowy-wschod i poludnie. Drewniany drogowskaz. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z poludnia.
trop Klekasz szukajac sladow.
[1] Symonprzybywa z polnocnego-wschodu. Symon ATAKUJE Fanrira. Przestajesz szukac sladow.
  F1 ATAKUJ: Symon [2/6] Anayensen lekko rani Symonagorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w nogi. [3/6] Fanrir rani Symona stalowym ogromnym korbaczem, trafiajac go w nogi. [1/4] Tluczesz lekko Symona graniasta glowica swojego rezonujacego krysztalowego mlota. [3/6] RaniszSymona oficerskim zlocistym buzdyganem, trafiajac go w korpus. Symon uciekl ci. [1] Symonpodaza na poludniowy-wschod.               #                 #                   #   #                     # #                   # # # Fanrir opuszcza stalowy ogromny korbacz. Fanrir bierze zolty jasny kwiat (deliona) z otwartego elfiego woreczka z dziczej skory. [bron] Fanrir dobywa podluznego krasnoludzkiego morgensterna. se Ruszasz biegiem na poludniowy-wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
se Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Jestes bardzo zmeczony. s se Ruszasz szybkim biegiem na poludnie. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
e Ruszasz szybkim biegiem na wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z zachodu.
se Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
se Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
s Ruszasz szybkim biegiem na poludnie. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocy.
se Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
e Jestes nieco wyczerpany. Ruszasz szybkim biegiem na wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z zachodu.
se W momencie, gdy Anayensen rozluznia uchwyt na szkarlatnym dlugim talwarze, klinga broni gasnie i blyskawicznie sie schladza. Anayensen chowa szkarlatny dlugi talwar do staromodnej inkrustowanej pochwy lyrijskiej. Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
e Ruszasz szybkim biegiem na wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z zachodu.
s se Ruszasz szybkim biegiem na poludnie. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocy.
Jestes wyczerpany. Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
s Ruszasz szybkim biegiem na poludnie. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocy.
se s Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocy.
se s Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Jestes bardzo wyczerpany. Ruszasz szybkim biegiem na poludnie. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc. [2] Anayensen i Fanrirprzybywaja za toba z polnocy.
se Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod. Symon. [1] Anayensenprzybywa za toba z polnocnego-zachodu. GUBISZ GDZIES ZA SOBAFanrira. Atakujesz Symona. Anayensen ATAKUJE Symona.
  F1 ATAKUJ: Symon Jestes calkowicie wycienczony. s Ruszasz razno na poludnie, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
se Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
[    BRON    ] Symon szybkim niczym mysl ruchem ciernistej kobaltowej halabardy wytraca ci oficerski zlocisty buzdygan z reki. Czujesz paralizujacy bol w wykreconych ciosem dloniach.
[unk] Symon probuje trafic Anayensenciernista kobaltowa halabarda, lecz ta uskakuje przed tym ciosem. Uciekles Symonowi. Podrozny trakt. Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, polnocny-wschod, wschod i poludnie. Solidna drewniana szubienica i drewniany drogowskaz. GUBISZ GDZIES ZA SOBAAnayensen.
nw Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod. Na trakcie. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod. Anayensen i Symon. Symon walczy z Anayensen. Atakujesz Symona.
  F1 ATAKUJ: Symon zabij ob_4065936 Juz walczysz z Symonem.
[  CEL ATT   ] Wskazujesz Symona jako CEL ATAKU.
otworz swoj plecak;wez bron ze swojego plecaka;wez bron ze swojego plecaka;dobadz broni;dobadz drugiej broni Ciemnozielony skorzany plecak juz jest otwarty. Bierzesz oficerski zlocisty buzdygan z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka. Wez co? Nie masz wolnej reki, w ktora moglbys dobyc oficerskiego zlocistego buzdygana. Juz dzierzysz rezonujacy krysztalowy mlot.
Anayensen wyjmuje szkarlatny dlugi talwar z staromodnej inkrustowanej pochwy lyrijskiej. Anayensen pelnym opanowania ruchem siega po gorejacy dlugi talwar. Symon bierze zolty jasny kwiat (deliona) z otwartego woreczka ze skory kozy. Symon z wyraznym trudem zwalnia chwyt na ciernistej kobaltowej halabardzie. [4/6] Anayensen powaznie rani Symonagorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w korpus. Symon uciekl ci. [1] Symonpodaza na poludniowy-wschod.               #                 #                   #   #                     # #                   # # # se Ruszasz marszem na poludniowy-wschod. Podrozny trakt. Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, polnocny-wschod, wschod i poludnie. Solidna drewniana szubienica i drewniany drogowskaz. Symon. [1] Anayensenprzybywa za toba z polnocnego-zachodu. Atakujesz Symona. Anayensen ATAKUJE Symona.
  F1 ATAKUJ: Symon s Ruszasz szybkim biegiem na poludnie. Uciekles Symonowi. Podrozny trakt. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc. [1] Anayensenprzybywa za toba z polnocy.
[1] Symonprzybywa z polnocy. Symon ATAKUJE Anayensen. n
  F1 ATAKUJ: Symon Ruszasz szybkim biegiem na polnoc. Uciekles Symonowi. Podrozny trakt. Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, polnocny-wschod, wschod i poludnie. Solidna drewniana szubienica i drewniany drogowskaz. [1] Anayensenprzybywa za toba z poludnia.
zabij ob_4065936 Nie widzisz zadnej takiej osoby. Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
[    BRON    ] Mozesz dobyc broni klawiszem ']'
bind ]: dobadz wszystkich broni
s Ruszasz szybkim biegiem na poludnie. Podrozny trakt. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc. Symon. GUBISZ GDZIES ZA SOBAAnayensen. Atakujesz Symona.
zabij ob_4065936 Juz walczysz z Symonem.
[  CEL ATT   ] Wskazujesz Symona jako CEL ATAKU.
se
  F1 ATAKUJ: Symon Jestes tak zmeczony, ze nie mozesz dalej podazac w tym kierunku.
zabij ob_4065936 Juz walczysz z Symonem.
[  CEL ATT   ] Wskazujesz Symona jako CEL ATAKU.
otworz swoj plecak;wez bron ze swojego plecaka;wez bron ze swojego plecaka;dobadz broni;dobadz drugiej broni Ciemnozielony skorzany plecak juz jest otwarty. Wez co? Wez co? Dobywasz oficerskiego zlocistego buzdygana lewa reka. Juz dzierzysz rezonujacy krysztalowy mlot.
sp Znajdujesz sie na podroznym szlaku. Na pokrytej sniegiem drodze widac, mniej lub bardziej wyrazne, slady ludzi, wozow, koni lub lesnych zwierzat. Drzewa, otaczajace trakt, przykrwa gruba, sniezna powloka. Niebo rozswietlone jest ogromna iloscia gwiazd. Noca dalsza podroz wydaje sie latwiejsza, choc moze okazac sie niebezpieczna. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc. Symon. Walczysz z Symonem.
Symon odklada otwarty ciemnozielony skorzany plecak. sp Znajdujesz sie na podroznym szlaku. Na pokrytej sniegiem drodze widac, mniej lub bardziej wyrazne, slady ludzi, wozow, koni lub lesnych zwierzat. Drzewa, otaczajace trakt, przykrwa gruba, sniezna powloka. Niebo rozswietlone jest ogromna iloscia gwiazd. Noca dalsza podroz wydaje sie latwiejsza, choc moze okazac sie niebezpieczna. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc. Otwarty ciemnozielony skorzany plecak. Symon. Walczysz z Symonem.
[1/4] Tluczesz lekko Symona graniasta glowica swojego rezonujacego krysztalowego mlota. [unk] Symonowi nie udaje sie trafic ciebie prawym lokciem. +zmeczenie Twoja wysoka forma pozwala ci zignorowac zmeczenie i zmusic sie do dalszego wysilku.
Jestes bardzo wyczerpany. Jestes w dobrej formie. sp Znajdujesz sie na podroznym szlaku. Na pokrytej sniegiem drodze widac, mniej lub bardziej wyrazne, slady ludzi, wozow, koni lub lesnych zwierzat. Drzewa, otaczajace trakt, przykrwa gruba, sniezna powloka. Niebo rozswietlone jest ogromna iloscia gwiazd. Noca dalsza podroz wydaje sie latwiejsza, choc moze okazac sie niebezpieczna. Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc. Otwarty ciemnozielony skorzany plecak. Symon. Walczysz z Symonem.
[4/7] Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem reki, wyprowadzasz szeroki zamach i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Symona w korpus powaznie raniac go rezonujacym krysztalowym mlotem. [4/6] Powaznie raniszSymona oficerskim zlocistym buzdyganem, trafiajac go w korpus. [zbr] Symon trafia cie prawym lokciem w lewe ramie, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez mahakamska folgowa pare naramiennikow. [1] Fanrirprzybywa z polnocy. Fanrir ATAKUJE Symona. [FIN] Stajesz pewnie na szeroko rozstawionych nogach i wyprowadzasz potezne uderzenie oficerskim zlocistym buzdyganem. Bezlitosny, okrutny cios trafia Symona zaglebiajac bron w jego ciele. Widzisz, jak przeciwnik stara sie jeszcze dosiegnac cie zanim osunie sie na ziemie, jednak przekracza to jego mozliwosci. Symon umarl.