Mudlet, main console extract from ARKA profile         
Polna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocy.

sw
sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Polna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.



Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Obok sciezki do wioski.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod i wschod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

trop
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.
                  #
                   #
              #######
                   #
                  #
i
Przy lewym boku masz przypieta nabijana skorzana pochwe.
Na ramie zarzucona masz pleciona dluga line z kotwiczka.
Na plecach nosisz zamkniety ciemnozielony skorzany plecak.
Masz na sobie srebrnozloty paskowy pancerz, wytrzymaly srebrzysty helm, mahakamska folgowa pare
naramiennikow i plytowa pare stalowych nagolennikow.
Jestes szczelnie otulony gabardynowym zgnilozielonym plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w
cieniu.
Nosisz rzemienna prosta bransolete z kamiennymi ozdobami.
Na plecach masz przypieta okuta hebanowa pochwe.
Do pasa masz przytroczone olejna lampe, zamkniety elfi woreczek z niedzwiedziej skory, zamkniety
elfi woreczek z wilczej skory i zamkniety elfi woreczek z lisiej skory.
Masz przy sobie flaszeczke oleju i Hugina.

Jestes zmeczony.
hmm
Hmmmmm...

hmm
Hmmmmm...

sp
Niezbyt okazala droga przecina pagorkowata, tu i owdzie zalesiona przestrzen, podzielona pasami i
czworobokami pol uprawnych. Po okolicy rozrzucone sa pojedyncze domy i niewielkie skupiska chat. Do
jednego z takich skupisk, na wschod, wiedzie wydeptane odgalezienie drogi. Widoczne w oddali
domostwa, o dachach pokrytych slomiana strzecha, sa szare i niepozorne, jednak ich obejscia, choc
skromne, z tej perspektywy wydaja sie byc utrzymane w nalezytym porzadku. Nieprzeliczone gwiazdy
rozswietlaja niebo, spokojnie spogladajac na okryty skorupa sniegu i mrozu swiat.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod i wschod.
Anayensen i Fanrir.

e
Ruszasz niespiesznie na wschod.
Wiejska droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i zachod.
Koscisty pochylony mezczyzna.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z zachodu.

Jestes bardzo zmeczony.
trop
Klekasz szukajac sladow.

Koscisty pochylony mezczyzna mowi: Ciekawe jak to jest gdzies tamoj...
Jestes zmeczony.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.
                  #
                   #
              #######
                   #
                  #
otworz swoj plecak;wez bron ze swojego plecaka;wez bron ze swojego plecaka;dobadz broni;dobadz
drugiej broni
Otwierasz ciemnozielony skorzany plecak.
Bierzesz oficerski zlocisty buzdygan z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Bierzesz rezonujacy krysztalowy mlot z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Ujmujesz rezonujacy krysztalowy mlot i czujesz, jak metalowy trzonek delikatnie wibruje w twojej
dloni.
Dobywasz oficerskiego zlocistego buzdygana lewa reka.

Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche.
sp
Wedrujesz wiejska drozka, ktora biegnie prosto ze wschodu na zachod. Jestes w miejscu, gdzie
rozpoczynaja sie pierwsze wiejskie zabudowania; na polnoc od ciebie znajduje sie maly domek
zbudowany z drewnianych bali i przykryty slomianym dachem. Daleko na wschodzie dostrzegasz nieduzy
zbiornik wodny. Podazajac na zachod wejdziesz wkrotce w mrok pradawnej puszczy. Jak okiem siegnac -
wszedzie bialo, wszystko pokryte jest puchowym kozuchem bialego sniegu. Przyroda ukryla sie,
przyczaila, w oczekiwaniu na nadejscie wiosny.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i zachod.
Anayensen, Fanrir i koscisty pochylony mezczyzna.

e
Wiejska droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z zachodu.

Fanrir bierze podluzny krasnoludzki morgenstern z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
trop
Klekasz szukajac sladow.

Anayensen wyjmuje szkarlatny dlugi talwar z staromodnej inkrustowanej pochwy lyrijskiej.
Anayensen pelnym opanowania ruchem siega po gorejacy dlugi talwar.

Trzymana przez Anayensen sokolica Wolnosc skrzeczy cichutko z zadowoleniem.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na zachod.
                #
               #
              #######
               #
                #
se
Centralny placyk.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie.
Zaczerwieniona jedzowata wiesniaczka.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

trop
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
se
Centralny placyk.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc, zachod i wschod.
Wscibskie ciemnowlose dziecko i szczupla zamyslona wiesniaczka.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

Jestes troche zmeczony.
n
Centralny placyk.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, zachod, wschod i poludnie.
Szarookie bystrookie dziecko i niski rozkojarzony mezczyzna.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z poludnia.

e
Wiejska knajpa.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i wyjscie.
Pijany belkoczacy mezczyzna i szczerbaty brazowooki mezczyzna.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z zachodu.

n
u
Poddasze knajpy.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: dol.
Symon.


[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z dolu.


   F1 ATAKUJ: Symon
zabij ob_4065936
Atakujesz Symona.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz Symona jako CEL ATAKU.


Fanrir w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac Symona.
sp
Miejsce, w ktorym sie znajdujesz, zostalo przeznaczone na sypialnie dla - rzadko, bo rzadko, ale
jednak - odwiedzajacych osade podroznikow. Czasami rowniez odsypia tu picie jakis tubylec, zbyt
schlany, by nogi byly w stanie go zaniesc do wlasnego domostwa. W nieduzym pokoiku ustawiono obok
siebie kilka drewnianych lozek, przykrytych zwierzecymi skorami. Jest tutaj dosc czysto i schludnie,
gruba podloga skutecznie tlumi gwar dobiegajacy z dolu, z knajpy.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: dol.
Anayensen, Fanrir i Symon.
Wraz z Fanrirem, walczysz z Symonem.

[1/6] Symon z chlodnym obliczem, blyskawicznie uderza ciernista kobaltowa halabarda, ledwie
zahaczajac cie w glowe.
Anayensen WSPIERA CIE w walce z Symonem.
[1/4] Posiadajace zbyt malo impetu uderzenie twojego rezonujacego krysztalowego mlota ledwie ociera
sie o Symona.
[1/6] Ledwo muskasz Symona oficerskim zlocistym buzdyganem, trafiajac go w prawe ramie.
Jestes zmeczony.
[1/6] Fanrir ledwo muska Symona stalowym ogromnym korbaczem, trafiajac go w glowe.
[ -MANA ] [1/3] Symon z kamienna, pozbawiona emocji twarza wykonuje zamaszysty cios swoja ciernista
kobaltowa halabarda. Chociaz srebrzyste ostrze ledwie zacina twoje cialo, to czujesz, jakby wraz z
utoczona krwia uleciala takze czastka twojej duszy.
[1/6] Anayensen ledwo muska Symona gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w korpus.
[3/7] Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz
sie do ataku. Wydajac z siebie glosny okrzyk, wyprowadzasz znad glowy potezny cios i bezlitosnie
wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Symona w korpus raniac go oficerskim
zlocistym buzdyganem.
Jestes troche zmeczony.
[1/6] Symon z twarza blada jak upior, nadaje ciernistej kobaltowej halabardzie wyjacego pedu, ledwie
zahaczajac cie w korpus.
[BAR OGL] [BAR 2/6] Nie tracac czasu na zbedne manewry Fanrir z calej sily wali Symona na odlew
stalowym ogromnym korbaczem, obijajac mu przy tym prawe ramie. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny
wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.
Symon jest lekko ranny. Atakujesz go ty, Anayensen i Fanrir.
Symon powoli dochodzi do siebie.
[2/6] Anayensen lekko rani Symona gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w korpus.
[1/4] Posiadajace zbyt malo impetu uderzenie twojego rezonujacego krysztalowego mlota ledwie ociera
sie o Symona.
[BAR 2/6] Nie przebierajac w srodkach Fanrir z calej sily wali Symona na odlew stalowym ogromnym
korbaczem, obijajac mu przy tym glowe.
[ -MANA ] [1/3] Symon z kamienna, pozbawiona emocji twarza wykonuje zamaszysty cios swoja ciernista
kobaltowa halabarda. Chociaz srebrzyste ostrze ledwie zacina twoje cialo, to czujesz, jakby wraz z
utoczona krwia uleciala takze czastka twojej duszy.
Jestes w dobrym stanie. Atakuje cie Symon.
[KOR 2/5] Anayensen oszczednym ruchem unika ciosu Symona, rabiac go rownoczesnie swym gorejacym
dlugim talwarem, a uderzenie to otwiera szeroka rane na ciele jej przeciwnika.
[2/6] Fanrir lekko rani Symona stalowym ogromnym korbaczem, trafiajac go w korpus.
[1/4] Posiadajace zbyt malo impetu uderzenie twojego rezonujacego krysztalowego mlota ledwie ociera
sie o Symona.
[4/7] Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz
sie do ataku. Zanoszac sie okrutnym smiechem, bierzesz krotki zamach i bezlitosnie wykorzystujac
przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Symona w korpus powaznie raniac go oficerskim
zlocistym buzdyganem.
Symon uciekl ci.
[1] Symon podaza na dol.
            ###
            #  #
            #  #
            #  #
            ###
dol
Wiejska knajpa.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i wyjscie.
Pijany belkoczacy mezczyzna i szczerbaty brazowooki mezczyzna (Raglin NPC).
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z gory.

w
wyjscie
Centralny placyk.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, zachod, wschod i poludnie.
Szczupla zamyslona wiesniaczka, szarookie bystrookie dziecko i niski rozkojarzony mezczyzna.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba.

w
Centralny placyk.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba ze wschodu.

nw
Wiejska droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
Koscisty pochylony mezczyzna.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.

w
Wiejska droga.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba ze wschodu.

w
Obok sciezki do wioski.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod i wschod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba ze wschodu.

trop
Klekasz szukajac sladow.

[1] Symon przybywa z zachodu.
Symon ATAKUJE Anayensen.
Przestajesz szukac sladow.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Symon
[2/6] Fanrir lekko rani Symona stalowym ogromnym korbaczem, trafiajac go w prawe ramie.
Symon uciekl ci.
[1] Symon podaza na zachod.
                #
               #
              #######
               #
                #
w
Ruszasz niespiesznie na zachod.
Polna drozka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludnie.
Symon.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba ze wschodu.
Atakujesz Symona.
Anayensen ATAKUJE Symona.
Fanrir ATAKUJE Symona.


   F1 ATAKUJ: Symon
s
sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
[1/6] Symon z twarza blada jak upior, nadaje ciernistej kobaltowej halabardzie wyjacego pedu, ledwie
zahaczajac cie w glowe.
Uciekles Symonowi.
Droga przy chacie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocy.

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Droga wsrod pol.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.

Jestes zmeczony.
ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Droga przy chacie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnoc.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Polna drozka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludnie.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z poludnia.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Obok sciezki do wioski.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod i wschod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z zachodu.

ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Polna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Polna droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.

n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Na trakcie.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod, poludniowy-wschod i poludnie.
Drewniany drogowskaz.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z poludnia.

trop
Klekasz szukajac sladow.

[1] Symon przybywa z polnocnego-wschodu.
Symon ATAKUJE Fanrira.
Przestajesz szukac sladow.

****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Symon
[2/6] Anayensen lekko rani Symona gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w nogi.
[3/6] Fanrir rani Symona stalowym ogromnym korbaczem, trafiajac go w nogi.
[1/4] Tluczesz lekko Symona graniasta glowica swojego rezonujacego krysztalowego mlota.
[3/6] Ranisz Symona oficerskim zlocistym buzdyganem, trafiajac go w korpus.
Symon uciekl ci.
[1] Symon podaza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
Fanrir opuszcza stalowy ogromny korbacz.
Fanrir bierze zolty jasny kwiat (deliona) z otwartego elfiego woreczka z dziczej skory.
[bron] Fanrir dobywa podluznego krasnoludzkiego morgensterna.
se
Ruszasz biegiem na poludniowy-wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

Jestes bardzo zmeczony.
s
se
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocy.

Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z zachodu.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocy.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

e
Jestes nieco wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z zachodu.

se
W momencie, gdy Anayensen rozluznia uchwyt na szkarlatnym dlugim talwarze, klinga broni gasnie i
blyskawicznie sie schladza.
Anayensen chowa szkarlatny dlugi talwar do staromodnej inkrustowanej pochwy lyrijskiej.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z zachodu.

s
se
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocy.

Jestes wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocy.

se
s
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocy.

se
s
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.

Jestes bardzo wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
[2] Anayensen i Fanrir przybywaja za toba z polnocy.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Symon.
[1] Anayensen przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
GUBISZ GDZIES ZA SOBA Fanrira.
Atakujesz Symona.
Anayensen ATAKUJE Symona.


****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Symon
Jestes calkowicie wycienczony.
s
Ruszasz razno na poludnie, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w
tym kierunku.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.


[    BRON    ] Symon szybkim niczym mysl ruchem ciernistej kobaltowej halabardy wytraca ci oficerski
zlocisty buzdygan z reki. Czujesz paralizujacy bol w wykreconych ciosem dloniach.

[unk] Symon probuje trafic Anayensen ciernista kobaltowa halabarda, lecz ta uskakuje przed tym
ciosem.
Uciekles Symonowi.
Podrozny trakt.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, polnocny-wschod, wschod i poludnie.
Solidna drewniana szubienica i drewniany drogowskaz.
GUBISZ GDZIES ZA SOBA Anayensen.

nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Na trakcie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Anayensen i Symon.
Symon walczy z Anayensen.
Atakujesz Symona.


   F1 ATAKUJ: Symon
zabij ob_4065936
Juz walczysz z Symonem.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz Symona jako CEL ATAKU.


otworz swoj plecak;wez bron ze swojego plecaka;wez bron ze swojego plecaka;dobadz broni;dobadz
drugiej broni
Ciemnozielony skorzany plecak juz jest otwarty.
Bierzesz oficerski zlocisty buzdygan z otwartego ciemnozielonego skorzanego plecaka.
Wez co?
Nie masz wolnej reki, w ktora moglbys dobyc oficerskiego zlocistego buzdygana.
Juz dzierzysz rezonujacy krysztalowy mlot.

Anayensen wyjmuje szkarlatny dlugi talwar z staromodnej inkrustowanej pochwy lyrijskiej.
Anayensen pelnym opanowania ruchem siega po gorejacy dlugi talwar.
Symon bierze zolty jasny kwiat (deliona) z otwartego woreczka ze skory kozy.
Symon z wyraznym trudem zwalnia chwyt na ciernistej kobaltowej halabardzie.
[4/6] Anayensen powaznie rani Symona gorejacym dlugim talwarem, trafiajac go w korpus.
Symon uciekl ci.
[1] Symon podaza na poludniowy-wschod.
               #
                 #
                   #   #
                     # #
                   # # #
se
Ruszasz marszem na poludniowy-wschod.
Podrozny trakt.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, polnocny-wschod, wschod i poludnie.
Solidna drewniana szubienica i drewniany drogowskaz.
Symon.
[1] Anayensen przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
Atakujesz Symona.
Anayensen ATAKUJE Symona.


****************************************
     Zaatakuj wskazany cel: CTRL + 1    
****************************************

   F1 ATAKUJ: Symon
s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Uciekles Symonowi.
Podrozny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
[1] Anayensen przybywa za toba z polnocy.

[1] Symon przybywa z polnocy.
Symon ATAKUJE Anayensen.
n

   F1 ATAKUJ: Symon
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Uciekles Symonowi.
Podrozny trakt.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, polnocny-wschod, wschod i poludnie.
Solidna drewniana szubienica i drewniany drogowskaz.
[1] Anayensen przybywa za toba z poludnia.

zabij ob_4065936
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?



[    BRON    ] Mozesz dobyc broni klawiszem ']'



bind ]: dobadz wszystkich broni

s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Podrozny trakt.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Symon.
GUBISZ GDZIES ZA SOBA Anayensen.
Atakujesz Symona.

zabij ob_4065936
Juz walczysz z Symonem.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz Symona jako CEL ATAKU.


se

   F1 ATAKUJ: Symon
Jestes tak zmeczony, ze nie mozesz dalej podazac w tym kierunku.

zabij ob_4065936
Juz walczysz z Symonem.


[  CEL ATT   ] Wskazujesz Symona jako CEL ATAKU.


otworz swoj plecak;wez bron ze swojego plecaka;wez bron ze swojego plecaka;dobadz broni;dobadz
drugiej broni
Ciemnozielony skorzany plecak juz jest otwarty.
Wez co?
Wez co?
Dobywasz oficerskiego zlocistego buzdygana lewa reka.
Juz dzierzysz rezonujacy krysztalowy mlot.

sp
Znajdujesz sie na podroznym szlaku. Na pokrytej sniegiem drodze widac, mniej lub bardziej wyrazne,
slady ludzi, wozow, koni lub lesnych zwierzat. Drzewa, otaczajace trakt, przykrwa gruba, sniezna
powloka. Niebo rozswietlone jest ogromna iloscia gwiazd. Noca dalsza podroz wydaje sie latwiejsza,
choc moze okazac sie niebezpieczna.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Symon.
Walczysz z Symonem.

Symon odklada otwarty ciemnozielony skorzany plecak.
sp
Znajdujesz sie na podroznym szlaku. Na pokrytej sniegiem drodze widac, mniej lub bardziej wyrazne,
slady ludzi, wozow, koni lub lesnych zwierzat. Drzewa, otaczajace trakt, przykrwa gruba, sniezna
powloka. Niebo rozswietlone jest ogromna iloscia gwiazd. Noca dalsza podroz wydaje sie latwiejsza,
choc moze okazac sie niebezpieczna.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Otwarty ciemnozielony skorzany plecak.
Symon.
Walczysz z Symonem.

[1/4] Tluczesz lekko Symona graniasta glowica swojego rezonujacego krysztalowego mlota.
[unk] Symonowi nie udaje sie trafic ciebie prawym lokciem.
+zmeczenie
Twoja wysoka forma pozwala ci zignorowac zmeczenie i zmusic sie do dalszego wysilku.

Jestes bardzo wyczerpany.
Jestes w dobrej formie.
sp
Znajdujesz sie na podroznym szlaku. Na pokrytej sniegiem drodze widac, mniej lub bardziej wyrazne,
slady ludzi, wozow, koni lub lesnych zwierzat. Drzewa, otaczajace trakt, przykrwa gruba, sniezna
powloka. Niebo rozswietlone jest ogromna iloscia gwiazd. Noca dalsza podroz wydaje sie latwiejsza,
choc moze okazac sie niebezpieczna.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Otwarty ciemnozielony skorzany plecak.
Symon.
Walczysz z Symonem.

[4/7] Krzywisz wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzucasz
sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem reki, wyprowadzasz szeroki zamach i
bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafiasz Symona w korpus powaznie
raniac go rezonujacym krysztalowym mlotem.
[4/6] Powaznie ranisz Symona oficerskim zlocistym buzdyganem, trafiajac go w korpus.
[zbr] Symon trafia cie prawym lokciem w lewe ramie, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany
przez mahakamska folgowa pare naramiennikow.
[1] Fanrir przybywa z polnocy.
Fanrir ATAKUJE Symona.
[FIN] Stajesz pewnie na szeroko rozstawionych nogach i wyprowadzasz potezne uderzenie oficerskim
zlocistym buzdyganem. Bezlitosny, okrutny cios trafia Symona zaglebiajac bron w jego ciele. Widzisz,
jak przeciwnik stara sie jeszcze dosiegnac cie zanim osunie sie na ziemie, jednak przekracza to jego
mozliwosci.
Symon umarl.


[  ZABILES  ] Zabiles Symona. (74 / 191)


Dodaj komentarz